Právě na té dacii je vidět, kde se šetřilo a proč je ta cena nízká.
Z podobného důvodu jsem skoro před 2 roky koupil místo daciie MCV (nabídková cena 275 tis) hyundai i30 kombi (cena 300 tis).
Vlastním (několik dní) nového Dokkera Stepway, v plné výbavě (klima, tempomat, omezovač rychlosti, zrcátka v el., navigace, couvací kamera, handsfree, vyhřívání sedaček, volant v kůži, apod) a jsem z něj nadšený. Cenově je Dokker oproti srovnatelné, až na maximum vybavené konkurenci (Fiat, Peugeot, Citroen) cca o 200 tis levnější (konkurence má mnohem vyšší ceny za základ auta i za doplňkvou výbavu), přitom si myslím, že rozdíl ve kvalitě nebude mezi těmito značkami znatelný.
V Peugeot Partneru jsem si připadal pořád tak nějak jako v dodávce, v Dokkeru ten pocit z nedodělané dodávky nemám, řídí se jako běžný osobák, akorát je z něj lepší výhled. Motor Renault 1,2 Tce je vynikající, fakt dobře táhne. Je to nové auto, nepozoruji žádné nedostatky, až na příliš tichý motor ve volnoběhu, kdy není motor vevnitř slyšet a musím koukat na otáčkoměr, zda běží. Motoristy zatracovaný systém start/stop funguje perfektně (dá se vypnout tlačítkem), přijedu na křižovatku, motor se zastaví, blikne žlutá, sešlápnu spojku a než stihnu zařadít, motor je opět v chodu.
Dokker Stepway má velmi dobré rádio, navigaci, couvací kameru (+couvací senzory), autu prostě není co vytknout. Přecházím na Dokkera z 15 let staré Audi A4 1,9 TDI a už bych žádnou ojetinu nechtěl.