Nechci být vulgární, ale opravdu se to nedá napsat jinak než, že z * prostě bič neupleteš. Ona samotná ,,opravná sada" zase takový problém není. Ale rozebrat a složit ta auta, to je díra na peníze. Sám jsem zvědavý, jestli VW postaví někde v USA repasní linku, nebo jestli to odpíská a sešrotuje. Zatím co jedna paní povídala, to vypadá, že za b) je správně.
No a co? Mame aj slzu za tie vraky ktore boli vyrobene nelegalne vypustit? Ten odpad zosrotovat, recyklovat co sa da a VW nechat vsetko zacvakat nech ich taky podvod uz ani nenapadne.
...jak si tam ta auta jen tak stojí, bezprizorně, nevyužité, nepojízdné. A k tomu ještě navíc ta deprimující hudba. Ach joo, milý Volkswagene, koukej s tím něco udělat, toto není ani trochu dobrá vizitka!
tady se podvodní europětkoví dieseloví jelimani jakoby ještě předhánějí v tom, kdo nechá svůj podvodný dieselový krumpl déle parkovat s natočeným motorem. Jít v Česku do podzemních garáží je potom fakt o zdraví...
sesrotovani je nesmysl, to by VW stalo jen dalsi finance, mnohem lepsi je dana auta prestavet na jiny pohon a nebo vyuzit na repasovane nahradni dily, rozebranim a naslednym pouzitim na repasovane nahradni dily by na nich pravdepodobne vydelali asi nejvice, sesrotovani by se pak tykalo jen pohonneho ustroji, ci i dily znej by se nasledne asi daly vyvezt a opet pouzit jako repasovane nahradni dily jinde ve svete
Oni maji zakazany odvezt z nich byt jedinou soucastku pryc z US.
Nevim, jestli z nich mohou pouzivat nahradni dily v US, mozna ano. Ale vzhledem k tomu, ze nejsou do ceho dat (volkswagny "se vraceji"), tak to je asi k nicemu :)
Vzhledem k tomu, ze ty pozemky, kde auta stoji, taky nejsou zadarmo, asi budou mit v US hodne srotu :-)
Co to riesite? Tym autam nic nie je! Jazdim na Passate 2TDI a ked idem normalne tak mam spotrebu 4,7 L na 100. Nech mi nikto nehovori ze benzin z Dodgeu ma menej emisii.. Proste je to blbost na n-tú a mali by dat tie autá napr. do indie kde jazdia 40rocne kraksne... ale to zelenacov ochrancov prirody nezaujima, lebo business je prvorady!! :no:
Problém je ten, že v reálném provozu to neplní vůbec to co VW na papíře splnil, navíc metodika je taky špatně takže ano, v reálu může mít v některých jízdních režimemech 2 litrové benzínové Dodge daleko nižší emise a halvně vypouštět méně rakovinotvorných látek.
Problém je tak leda ten, že po ukončení výroby Dartu, Avengeru atd ten motor najdeš akorát tak u Dodge Journey, všude jiinde sou už leda V6 a V8 >:D
Jenže ony se spotřebou souvisí přímo. Nejhorší je CO2, protože to je skleníkový plyn, který zaviňuje globální oteplování. V létě, až tady bude první tornádo, 40°C ve stínu a další záplavy, tak si vzpomeň, že za to mohou ty zas*rané tragicky zastaralé benzínové krámy, které jsou schopny zničit lidstvo!
Jediná cesta k přežití je okamžitě zakázat ekologicky příšerné benzínové motory a podporovat diesely!
A ten "dieselgate"? To je uměle vytvořený problém ekonomické války mezi USA a EU.
Ádo, že jsi stejně bezohledný jako Tvůj jmenovec a duchovní zakladatel Volkswagenu, který to zabalil v pětačtyřicátým, už víme, ale chtělo by to myslet.
CO2 je oxid uhličitý, který se přidává do sodové vody a limonád. Pokud Ti tedy tak moc vadí, zahájil bych kampaň nejprve proti Coca Cole, jako největšímu světovému výrobci, a potom dalším :-)))
To, čím jsi nás chtěl pravděpodobně oblažit, je CO, tedy oxid uhelnatý, který se uvolňuje při spalování fosilních paliv, nafty nevyjímaje.
Podívej se sem [odkaz] ať vidíš, jak vypadá výsledek hloupé podpory benzinových motorů s nadměrnou produkcí CO2 (ve srovnání s dieselem), ty sodovko 8-s
Ale vypovídá o tom které motory nejvíce otravují ovzduší a přitom u jinych výrobců to jde výrazně lépe. A tyto výsledky jsou po úpravě,takže nelze se amíkům divit že je nechtějí.