Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takto by mohlo vypadat jedno z SUV od Škodovky. Exkluzivní informace přímo od zdroje!

Na rozdíl od konkurence vás ušetříme snímků ze zahraničních serverů, přinášíme vlastní vizi škodovácké novinky.
Zpět na článek
26. 9. 2015 09:41
26. 9. 2015 09:52
26. 9. 2015 10:09
26. 9. 2015 10:13
26. 9. 2015 12:37
26. 9. 2015 13:08
26. 9. 2015 17:32
27. 9. 2015 22:18
27. 9. 2015 22:16
26. 9. 2015 18:56
27. 9. 2015 22:20
27. 9. 2015 07:34
27. 9. 2015 22:21
28. 9. 2015 08:08
26. 9. 2015 08:45
JAK VÁŽNĚ? <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
...obávám se, že zahraniční rendery jsou mnohem kvalitnější a mnohem více vychází z aktuálního jazyka škodovky... Těžko použijí třídvěřový hatch, navíc Leona k přeznačkování na škodovku. Ač je Leon v této verzi hezkey, je jasné, že 3-dvěřový, rádoby crossover nebude mít prodejní úspěch takových měřítek, aby byl uveden do prodeje. NAvíc na tomto odbytem renderu ani ta maska není umě zabudovaná... Tohle je spíš aprílový žertík, než plnohodnotný článek... žel chápu, že co den, to musí být příspěvěk od škodovky... navíc jste to byli tuším vy, kdo psal, že označení "snowman" škodovka nepoužije, tak proč to tam motáte???
Rozbalit vlákno
6
Avatar - TeeJay
26. 9. 2015 10:15
Re: JAK VÁŽNĚ? <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Taky se přimlouvám raději za rendery ze zahraničních serverů, tohle je tedy dílko. 8-s
27. 9. 2015 12:10
Re: JAK VÁŽNĚ? <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
jj SOUDRUZI [odkaz]
... lež má krátke nohy a kdo lže ten taky ... [odkaz] [odkaz] A ZA ODMĚNU PORCUJEME MEDVĚDA !!!! [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Covenant
26. 9. 2015 11:04
Re: JAK VÁŽNĚ? <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Hrůza 8-s ......jenom změněné světla a přebarvený koncept Seat Leon Cross
druhý obrázek v kalerii:
[odkaz]
Avatar - Emel
26. 9. 2015 11:08
Re: JAK VÁŽNĚ? <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jo, to je diletantství.

Na autoforu je podrobnější článek a tam jsou trošku realističtější obrázky...
Re: JAK VÁŽNĚ? <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
:yes:
Avatar - eXp10it
26. 9. 2015 11:12
Re: JAK VÁŽNĚ? <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Render se říká něčemu co z modelu renderoval (zpracovával) počítač. Typicky třeba 3d studio max + plugin V-ray. Tohle není render ale fotomontáž. Hodně nepovedená fotomontáž
26. 9. 2015 09:41
Fuuj
Tak to je hnus, ak zdroj informácie je Škodovka, tak nech to radšej zabalia, ak ich pravda pred tým nezložia TDIčka :-!
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2015 09:52
Urcite nie
Tu je vidiet, ze ma redakcia pekne blby zdroj ;-) urcite takto nebude vypadat SUV od Skodovky. Hodne mizerny pokus niekoho urobit z modelu Leona 3 - dverak SUV.
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2015 10:04
no takhle možná vypadalo cca před týdnem ...
hádám, že dnes mají v koncernu onačejší starosti ... ;-) :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
26. 9. 2015 10:09
!
I po ránu by to nešlo bez bulvárního vykřičníku a slova "exkluzivně"? :-! :no:
Rozbalit vlákno
1
26. 9. 2015 11:41
a co neco takoveho se zde nedozvime?
[odkaz]

dobrej je tento odstavec
Mluvčí mladoboleslavské automobilky Škoda Auto Jozef Baláž pouze sdělil, že všechny aktuálně vyráběné vozy Škoda, nabízené v Evropské unii a také ve Švýcarsku, jsou vybaveny motory, které odpovídají požadavkům normy Euro 6. "Splňují veškeré zákonné požadavky a předpisy v oblasti životního prostředí," dodal.

to byly ty minule taky

>:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Twingo
26. 9. 2015 12:37
seat
Vypadá jako Seat Leon Cross Sport .
zadní část vypadá jako Seat a přední není nic moc tak možná jenom jako bláznivý cocnept. ;-\ :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
26. 9. 2015 13:08
?
"Na rozdíl od konkurence vás ušetříme snímků ze zahraničních serverů, přinášíme vlastní vizi škodovácké novinky." Díky za Vaši vizi, pane šéfredaktore! >:D
Ještě, že jsme byli ušetřeni.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinNatural
26. 9. 2015 13:26
Ke zblití ...
Tak to je ale velikej humus 8-s
Rozbalit vlákno
5
26. 9. 2015 14:23
Re: Ke zblití ...
tak on to neni o nic vetsi humus nez vkus redakce celkove. jo ale bacha tohle je vkus pana nejvyssiho takze vlastne je to :yes: >:-[]

a co takhle sefredaktore clanecek o zakazu prodeje xindlvagnu ve svycarsku nebude?
Re: Ke zblití ...
:yes:

Edit: Je nedele ráno 8:10 a o té situaci ve Svýcarsku, o které uz psal kdekdo vcetne Blesku, na ACZ porád nic není. Nejak se do toho soudruhum z nejvetsího a nejlepsího ceského autowebu nechce. >:D
Avatar - JGucci
26. 9. 2015 19:25
Re: Ke zblití ...
"xindlvagen" - to je tedy uroven vyjadrovani :no: :no: Jsem rad za kazdy novy prirustek do rodiny Skoda - i kdyby to mel byt jen preznackovany Seat!!
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2015 12:35
Re: Ke zblití ...
Naprosto souhlasim. Snad každej ví že správně se to píše Xindlwagen :-)
Avatar - pumpkin
26. 9. 2015 17:32
Nový Scénic
Síce tu budem od veci, ale asi nie o moc viac ako zverejnená fotomontáž od redakcie. >:D

Objavili sa prvé fotky z testovania budúcej generácie Scénicu, už s novou karosériou. Vyzerá, že kly by nemusel mať a dizajnovo predsa len nadviaže na koncept R-space. :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
26. 9. 2015 21:20
Re: Nový Scénic
Nový Scenic bude jiná liga :yes: :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
26. 9. 2015 22:02
Re: Nový Scénic
Nový scénic bude lídr třídy, viď? :-)
Avatar - _Karel_
26. 9. 2015 22:33
Re: Nový Scénic
Pro někoho je už teď lídrem Talisman i nový Megane, pak není pochyb ani o Scénicu.
27. 9. 2015 15:41
Re: Nový Scénic
Z môjho pohľadu novými modelmi Renault svoje pozície opúšťa. Nejde ani tak o pozície lídra, ako o pozície tvorcu automobilov. Poslednou dobou produkuje pozlátko namiesto zlata.
Avatar - _Karel_
27. 9. 2015 18:54
Re: Nový Scénic
Nemám osobní zkušenost, ale vidím to přesně opačně.Poslední cca dekádu Renault hrozně upadl , a teď začíná zase dělat zajímavá auta.
Avatar - pumpkin
27. 9. 2015 20:08
Re: Nový Scénic
Povedal by som, že už ten dizajn nie je taká pecka ako pred desiatimi rokmi, ale ako píšeš, určite oveľa lepšie ako bezvetrie, ktoré prišlo potom. Zo súčasnej produkcie považujem stále za najkrajší model aj vrámci segmentu Clio. To sa Ackerovi neskutočne podarilo. :yes:
Avatar - Emel
27. 9. 2015 22:18
Re: Nový Scénic
V rámci faceliftu by mohli trošku poladit předek... nižší světla a DRL někde blíž ke kraji... ale jo, Clio se povedlo a i tak jak je patří ve třídě k tomu nejlepšímu :yes:
Avatar - Emel
27. 9. 2015 22:16
Re: Nový Scénic
Hlavně v těch větších třídách.
26. 9. 2015 18:12
takovéto koncernové kopírování, však víme
takže to bude stoprocentní škodovka že jo? >:D >:D aneb šoda-kopírozoufalství

ale copák Kabáňi docházej ti nápady?? >:D >:D

ach jo ten koncern :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Đawson
27. 9. 2015 10:16
Re: takovéto koncernové kopírování, však víme
víš co je to render ? >:D
Avatar - Aoyagi
26. 9. 2015 18:56
Zase SUV
Je to zvláštní, Lotus je "crossover", stejně tak Nissan Juke, ale Škodovka je vždycky "SUV". Vysvětlení?
Rozbalit vlákno
3
Re: Zase SUV
Není. Lépe receno je - hloupost redaktoru ACZ.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2015 12:38
Re: Zase SUV
To nebude hloupost. Ne ne ne >:-[]
Avatar - Emel
27. 9. 2015 22:20
Re: Zase SUV
Pro mě už je těch kompromisů z kompromisů trošku moc... osobně bych doporučoval označovat třeba QQ normálně jako SUV, protože jak se jednotlivé modely generačně obměňují, začíná v tom být dost guláš.

Tahle malůvka má ale nejspíš se Škodovkou společného jen málo.
26. 9. 2015 19:35
Za špatně
Na auto.cz aby člověk hledal stopy novinařiny lupou a hle už máme z novinářů grafiky a vizionáře...zase špatně, zkuste jiné řemeslo, třeba se už konečně trefíte...
P.S.: máte to zapotřebí?
Rozbalit vlákno
1
Re: Za špatně
Asi mají. Nebo jinak - na víc nemají.
Avatar - beibej
26. 9. 2015 22:22
3dv suv škoda není v následující době na pořadu dne
kdyby škoda zvažovala 3dv auto ( jako že nezvažuje), bylo by to jistě lift-coupé octavia Vrs.
Kdyby bylo suv ve stylově sportovním hávu jistě by i tak mělo patery dveře.
Mám to z vývoje škody od vrátného.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
27. 9. 2015 22:21
Re: 3dv suv škoda není v následující době na pořadu dne
Škoda 3dv auto vyrábí... respektive prodává.
27. 9. 2015 07:34
3dv. nesmysl
Myšlenka, že by Škoda Auto vyráběla něco takového je absurdní - jak známo se 3dv. karoseriím se v sériové produkci už čtvrt století vyhýbají jako čert kříži. No a ta malůvka, to snad raději ani nebudu komentovat :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
27. 9. 2015 22:21
Re: 3dv. nesmysl
Škoda ale v nabídce 3dv auto nějaké 4 roky má...
ACZ = odpadová novinarina
Vzdy kdyz se zdá ze ACZ nemuze udelat vetsí ubohost tak redakce presvedcí o tom ze odpadová novinarina skrývá netusené moznosti.

A nový vedoucí redakce Machala je jeste k tomu evidentne patricne hrdý na své dílko. >:D >:D >:D To znamená ze pozitivní zmeny se v ACZ zatím cekat nedají.

Jinak ACZ stále jeste oficiálne neinformalo o tom ze koncem srpna byl odejít séfredaktor Kovarík a vedení redakce prevzal Machala. I tato drobnost odlisuje ACZ od seriózního média.
Rozbalit vlákno
41
27. 9. 2015 09:11
Re: ACZ = odpadová novinarina
ja ti zacinam mit dojem ze redakcni system hacknula nejaka skupina dementu z psychyatricke lecebny >:-[]
27. 9. 2015 10:49
Re: ACZ = odpadová novinarina
IPA rad by som si precital nieco od teba.Chcel by som vidiet to ako ty pises a o com pises,lebo velakrat mas zaujimave nazory.Da sa niekde vidiet tvoja praca na internete?Poprosim ta bez invektiv.Vazne ma to zaujima.Dik
Avatar - Googelit
27. 9. 2015 21:39
Re: ACZ = odpadová novinarina
ípa je sloupkař ve firemním jůndé magazínu >:-[] >:-[] >:-[] ale ja to neřeeek >:D to víš že nic moc nevyplodil, to je takové čecháčkovství, odborníků jako šafránu ale posměváčků plná pr*el
27. 9. 2015 22:15
Re: ACZ = odpadová novinarina
:yes: :yes: :yes: >:D
Avatar - centrum
27. 9. 2015 22:30
Re: ACZ = odpadová novinarina
a čo tam ten darebák ipa viedol? rubriku on hľadá jeho alebo straty a nálezy? >:D
Avatar - Googelit
27. 9. 2015 22:34
Re: ACZ = odpadová novinarina
>:D >:D >:D :yes:
27. 9. 2015 22:41
Re: ACZ = odpadová novinarina
Skor tu rubriku "On hlada jeho" kedze si odtial doniesol na auto.cz aj "milenku" Holdena >:-[]
Avatar - centrum
27. 9. 2015 22:44
Re: ACZ = odpadová novinarina
u nás hovoríme vrana k vrane sadá :yes: ... no aj keď vrana, nechám to na vašej fantázii ;-)
Re: ACZ = odpadová novinarina
Me se vzdycky moc líbí jak se primitivové typu opelak, NWA, centrum poskládají pod sebe. Presne jak to píse nick centrum - vrana k vrane sadá. Lidské dno jako opelak, NWA, centrum, které nedokáze sesmolit pár kloudných vet, dokáze psát jenom zvratky. Vítám vás chlapci a nic si z vaseho mentálního stavu nedeljte - i spodina je v kazdé spolecnosti potreba. I vy tedy máte svoji funkci. >:D >:D >:D
28. 9. 2015 08:49
Re: ACZ = odpadová novinarina
Vidim,ze hned po spolocnom rande nam pisete vy dve hrdlicky zamilovane >:D Holdenka to mi uz davno vieme ako si bola zamiesana a kto vsetko sa natom podielal pri grupaci a v podstate dodnes ti to zostalo v krvi kedze randis s cunikem Pe(i)pa [odkaz] ;-)
Re: ACZ = odpadová novinarina
Jak zu jsem psal, ja fajn jak se spodina typu opelak, NWA a cetrum seradí pod sebe a dobrovolne prezentuje své nízké IQ. Obdivuji vasi sebereflexi. Pro prípad ze neznáte význam slova sebereflexe tak si najdete na internetu.

Jinak, pokud se nemýlím tak práve ty jsi sem nedávno psal zvratky jak bych mel dostat od redakce BAN. Pritom práve tvuj príspevek jednoznacne porusuje nejen vseobecné podmínky pro uzívání techto internetových stránek ale mnohem víc.

Jo a chlapci, to plati pro nicky opelak, NWA a centrum, pochlubíte se jaké je vase povolání? Docela by me zajímalo na jakou "pozici" se dá s vasí IQ tykve dosáhnout. >:D >:D >:D
28. 9. 2015 10:25
Re: ACZ = odpadová novinarina
Pepiku a co by potom mala dostat tvoja milenka zato,ze kyda na slovensky narod?Je mi ale jasne,ze milenky sa treba vediet zastat a to tebe ide Pepo ;-) Co keby si radsej odpovedal na otazku evocolta,ze kde pises a kde sa to da pozriet?Ale podla vsetkeho nikde kedze komunisticke noviny uz prestali vychadzat po 89 >:D
Re: ACZ = odpadová novinarina
Jen tak pro informaci - opakovane porusujes podmínky pro uzívání techto internetových stránek.

Na stránkách kde píse zvratky podobná spodina jako ty není duvod na otázky jaké pokládá nick ecovolt odpovídat. Jenom tolik - je mozné ze bys ty cklánky ani nebyl schopen precíst, natoz pochopit. Komunistické noviny jsem necetl, ty evidentne ano kdyz se v tom tak vzynás. >:D

Tak co, pochlubís se tím jaké povolání vykonávás nebo ses takovej zbabelec ze ani na to nemás? >:D >:D >:D
28. 9. 2015 10:47
Re: ACZ = odpadová novinarina
Pepiku sa cudujem,ze si to nepoznal ake povolanie robim.Som smutny a sklamany,ze nepoznas moje clanky :-/ :-D. Som novinar presne ako ty.Pisem pre bolsevicke noviny Rude pravo kde mi bohate staci IQ tykve rovnako ako tebe ;-) >:D
Re: ACZ = odpadová novinarina
Takze NWA je ke vsemu jeste zbabelec. Typická Slovač. >:D >:D >:D
28. 9. 2015 11:14
Re: ACZ = odpadová novinarina
Pepiku placale pripominas mi Colombovu zenu >:D Vsetci o nej poculi (o tebe tiez co vraj robis) ale nikto ju nevidel (rovnako ako tvoje bolsevicke clanky) >:D >:D >:D Pozdravuj milenku Pepo Placal ;-)
Avatar - rokyta.p
28. 9. 2015 11:17
Re: ACZ = odpadová novinarina
Nezávislý pozorovatel by si mohl náhodou všimnout, kde je Gilgit, tvoří se opět nějaké Flame. Dlouho od tud někoho nevyhodili, že kámo >:D Jde vidět že lidé se nemění a dočasné opatření nesplnilo svůj účel. ;-\ Zřejmě byl pan šéfredaktor až moc schovívavý.

ps: grgla píše do firemního magazínu darebáků? wau to je góool >:-[]
Re: ACZ = odpadová novinarina
rokyto.p, uz jsem te postrádal. K této snusce spodiny (opelak, NWA, centrum) patrís a jsem rád ze se dobrovolne pridávás. Je vás tady jeste pár.

Jinak doufám ze tvuj séf co bydlí nedaleko Frankfurtu zná ty zvratky které sem píses. Rád mu nekteré tvoje nejhorsí zblitky, hlavne ty drívejsí extrémne prasácké (doufám ze si jeste pamatujes cos psal), prelozím do nemciny aby se pobavil. Treba to potom dá na vás intranet nebo neco podobného aby se pobavili a poucili i jiní zamestnanci.

Vázne si myslís ze ses tady zcela anonymní? >:D >:D >:D
28. 9. 2015 12:07
Re: ACZ = odpadová novinarina
Rokyto davaj pozor!Dufam,ze si si fakt nemyslel,ze si tu anonymne!Hlavne ked som tu ja Pepik Placal (NWA :yes: ) tajny agent [odkaz]
Avatar - rokyta.p
28. 9. 2015 12:40
Re: ACZ = odpadová novinarina
oooch utíkám zatáhnout žaluzie. "intelektuálně praštěný analfabet" krouží na dronu hned za oknem >:D
Re: ACZ = odpadová novinarina
Neboj, dron není potreba.
Re: ACZ = odpadová novinarina
Výborne, nizmo, vítej, Pekne se tady scházíte. nizmo, dalsí príspelusník spodiny a zase Slovač. >:D >:D >:D

Jeste vás tady ale nekolik príslusníku místní diskusní elity chybí.
28. 9. 2015 13:17
Re: ACZ = odpadová novinarina
Pepiku cuniku hrdy (vyhodili ho a predsa sa navtieral spat placal novinarsky >:-[] ) to fiktivny novinar ty ma vzdy tak pobavis >:D >:D >:D ..mal by si povesit fiktivnu novinarcinu na klinec a ist robit do cirkusu zabavat ludi.Uz mam pre teba aj umelecke meno.. Sasek pocmarany >:D >:D >:D
Re: ACZ = odpadová novinarina
Typická zbabelá Slovač. >:D >:D >:D
Avatar - Emel
28. 9. 2015 13:34
Re: ACZ = odpadová novinarina
Máš tohle zapotřebí?
Re: ACZ = odpadová novinarina
Jestli myslís me - nemám. Ale fascinuje jaká spodina se nekdy v diskusích nasbírá. Ber to jako psychologickou studii.
Re: ACZ = odpadová novinarina
Takze jasný zbabelec a kecal. >:D >:D >:D Se zbabelci jako ty Pachoto z Trnavy si nemám zámer spinit ruce. >:D >:D >:D
28. 9. 2015 00:32
Re: ACZ = odpadová novinarina
nekde jsem slysel ze slovak vzniknul tak ze madar hodil vopici pres dunaj. nevite o tom neco cobolaci? ja osobne tomu neverim. me pripada pravdepodobnejsi krizeni na salasi s nejakou ovci.
Avatar - Emel
28. 9. 2015 13:33
Re: ACZ = odpadová novinarina
Holdene, tvá traumata ze Škodovky, Slováků a v nejhorším případě Slováků pracujících pro Škodu jsou všem (bohužel) známá... tohle ale dost přeháníš. Je smutné že ti nezbývá jiný způsob, jak k sobě přilákat aspoň nějakou pozornost :no:
Re: ACZ = odpadová novinarina
Zajímavé ze kritizujes nick holden_holden a nevadí ti nicky jako opelak, NWA, centrum a rokyta.p, na´príklsd konkrétne prasácké príspevky nicku NWA, ve stejné diskusi.

Krome toho co se týce tohoto konkrétního príspevku nicku holden_holden tak je to jen reakce na ty nicky mnou zmínené (které ti evidentne nevadí). Reakce ostrá ale tentokrát v porádku.
28. 9. 2015 14:23
Re: ACZ = odpadová novinarina
Zase fnukas pisalku?Ty co stale utocis na ine nicky,zosmiesnujes ich,komolis im nicky?Kazdy kto nema rovnaky nazor ako ty je placal a tupec.Si clovek bez hrdosti.Fnukas a upozornujes na inych prispievatelov na auto.cz,ale pritom sam si ich nazval novinarskym odpadom.Ak ti niekto napise formou ako ty pises tak to nezvladnes a nadavas na Slovakov.V zivote by som si nedovolil nadavat na Cechov len preto,ze medzi nimi zije taka zakomplexovana nula akosi ty. Tym ,ze ta nazvem cunatom je vlastne urazka preto zviera.Zbohom sasku pocmarany ;-)
Re: ACZ = odpadová novinarina
Docela bavís. Kdo pravidelne cte moje príspevky tak ví ze na Slováky nikdy nenadávám a ze to co jsem napsal o tobe je ironická reakce na takovou spodinu jako ty.

Jo a napíses jaké más povolání nebo jsi vázne jen ubohá zbabelá Slovač?

Jinak ACZ je novinárský odpad i kdyz z toho treba puknes vzteky. >:D >:D >:D
Avatar - Emel
29. 9. 2015 08:47
Re: ACZ = odpadová novinarina
Nutně by mi nevadil ani vtip na Slováky, pokud by ovšem byl vtipný a nikoli trapně urážlivý... což ale tenhle byl. A takové věci mi vadí víc, než nadávky adresované jeden na jednoho, protože se týkají nejen těch dvou blbečků co si nadávají do blbečků (a mají vlastně pravdu), ale i mých přátel Slováků.

Po pravdě jsem to vlákno pročetl celé až teď a první příspěvek od evocolt je v rámci této diskuse taky silně mimo... ale to je holt výsledek té tvé "psychologické studie", která se táhne napříč jednotlivými vlákny ;-) .

PS: napadá mě paralela s Charlie Hebdo - bohužel jsem po shlédnutí několika jejich děl musel konstatovat, že to není ta vtipná satira o které se mluvilo v médiích, ale trapné urážky.
29. 9. 2015 09:33
Re: ACZ = odpadová novinarina
Silne mimo by som to nenazval.Ipa pise o novinarskom odpade a kritizuje ich clanky naco ma samozrejme pravo a ked tu citavam od neho niektore prispevky pokila sa nejedna o flame tak stoja zato a preto som len chcel vediet co napisal a kde to najdem.To je cele.Skoda,ze ta cela debata dopadla inac ako mala.
Avatar - Emel
29. 9. 2015 10:06
Re: ACZ = odpadová novinarina
Jo, promiň, máš pravdu... ono se to zvrhlo až o příspěvek později
29. 9. 2015 10:12
Re: ACZ = odpadová novinarina
:yes:
Re: ACZ = odpadová novinarina
Príspevek nicku evocolt je OK.

Co se týce Slováku: Nikomu se nemusím zpovídat, ale proti Slovensku a Slovákum nic nemám, práve naopak. Slovensko a Slováky mám rád, rád tam jezdím, mám tam prátele, výborné pracovní kontakty atd. To co jsem napsal byla reakce na príspevky trí primitivu pocházejících ze Slovenska v jednom vlákne, predevsím extrémního primitiva s nickem NWA. Mozná jsem to mel trochu líp formulovat.

Co se týce názoru na Charlie Hebdo - absolutní souhlas.
Avatar - Emel
29. 9. 2015 10:32
Re: ACZ = odpadová novinarina
A jak tě pobavil holdenův vtip?
Re: ACZ = odpadová novinarina
Vtip nicku holden_holden me nepobavil ale na nicky NWA, centrum a nizmo perfektne sedí. Samozrejme se dá adaptovat na ceské pomery a bude sedet na nekteré ceské primitivy v diskusích ACZ.
29. 9. 2015 11:03
Re: ACZ = odpadová novinarina
Na jednej strane obhajujes extremisticke nazory Holdena a na druhej strane napadas ine extremisticke nazory pokial su vedene proti tebe.Ked si sa sem vratil zacal si pisat len o autach a k veci a bol som rad,ze si spat kvoli tomu,ze si napisal vela zaujimavych veci aj o automobilkach o ktorych vacsina z nas ani nevie,ze existuju,ale pravda je taka,ze zas zacinas utocit a vznikaju dalsie a dalsie flame co je na velku skodu.Uprimne si povedzme ,ze rad si rypnes prvy ak sa ti ten nazor nepaci.NWA som napisal v sukromnej sprave,ze to zbytocne vyhrotil,ale ty si zbytocne utocil na Slovakov co cloveka zamrzi kedze rovnako ako ty aj ja mam rad Cechov kedze pochadzam z doby ked sme boli jedna krajina.Som rad,ze si to tu vysvetlil co sa Slovakov tyka :yes:
Re: ACZ = odpadová novinarina
Co se týce Slovaku tak jsem to vysvetlil a NWA se podle me i pres nízký pocet príspevku (pokud drív neprispíval pod jiným nickem) kvalifikoval na jednoho z nejvetsích primitivu mezi disktutéry na ACZ. To ze to "zbytocne vyhrotil" je prílis diplomatický výraz.
Avatar - rimow11
28. 9. 2015 08:08
škoda
dobrý vtip >:D :no:
Rozbalit vlákno
0