Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takto vypadá interiér Škody Kodiaq. Známe i objem kufru! (+video)

Ještě před čtvrteční premiérou mladoboleslavského SUV si můžeme prohlédnout interiér novinky. Jak se vám přístrojovka kodiaqu líbí?
Zpět na článek
31. 8. 2016 10:52
30. 8. 2016 14:16
30. 8. 2016 14:53
30. 8. 2016 15:02
30. 8. 2016 15:09
30. 8. 2016 15:54
30. 8. 2016 16:55
30. 8. 2016 14:09
30. 8. 2016 14:21
30. 8. 2016 14:47
30. 8. 2016 15:01
30. 8. 2016 15:37
30. 8. 2016 22:48
30. 8. 2016 18:04
30. 8. 2016 18:13
30. 8. 2016 22:46
30. 8. 2016 14:12
30. 8. 2016 15:03
30. 8. 2016 15:23
31. 8. 2016 09:00
30. 8. 2016 18:31
30. 8. 2016 18:46
30. 8. 2016 14:18
30. 8. 2016 14:20
31. 8. 2016 00:14
31. 8. 2016 09:01
30. 8. 2016 14:37
30. 8. 2016 18:15
30. 8. 2016 14:55
30. 8. 2016 15:01
30. 8. 2016 15:10
30. 8. 2016 15:12
30. 8. 2016 16:09
30. 8. 2016 15:21
30. 8. 2016 15:22
30. 8. 2016 15:43
30. 8. 2016 19:03
30. 8. 2016 18:30
30. 8. 2016 21:22
30. 8. 2016 18:51
30. 8. 2016 19:46
30. 8. 2016 20:23
30. 8. 2016 20:29
30. 8. 2016 21:28
30. 8. 2016 22:03
31. 8. 2016 10:53
31. 8. 2016 11:29
30. 8. 2016 22:22
30. 8. 2016 22:44
31. 8. 2016 07:51
31. 8. 2016 08:19
31. 8. 2016 09:02
31. 8. 2016 10:01
31. 8. 2016 07:54
31. 8. 2016 21:06
31. 8. 2016 21:10
1. 9. 2016 10:17
30. 8. 2016 14:06
Nechci být škarohlíd...
ale to zakomponování středového tunelu do palubní desky... (nespokojené pomlaskávání)
Rozbalit vlákno
23
Re: Nechci být škarohlíd...
Ale máš pravdu.
30. 8. 2016 14:20
Re: Nechci být škarohlíd...
no, ale radost z toho nemám... tajně jsem věřil, že se interiér bude od ostatních Škodovek trochu odlišovat a víc blížit tiguanu... tak raději počkám na reál, ať to s tou kritikou nepřeháním.
Re: Nechci být škarohlíd...
On sa odlišuje, ale trochu na iný spôsob ako by sme chceli.
30. 8. 2016 15:22
Re: Nechci být škarohlíd...
Vidím, že vzali s konceptu VisionS co šlo
Re: Nechci být škarohlíd...
Ja vidím len ovce, tak na mňa s autami nechoď.
30. 8. 2016 20:34
Re: Nechci být škarohlíd...
Já ti nerozumím
30. 8. 2016 20:46
Re: Nechci být škarohlíd...
Mňa nebo mňau u nás dělají kočky.
30. 8. 2016 14:27
Re: Nechci být škarohlíd...
Navíc to všechno působí dost plastově. Měl jsem větší očekávání. Obávám se, že s cenou budou hodně sebevědomá
30. 8. 2016 14:30
Re: Nechci být škarohlíd...
...jestli chtějí na severoamerické trhy... tak nevím nevím. Takto mi to přijde, že se víc budou cpát na ty asijské, protože (jak už někdo v diskusi napsal), je to takové...takové korejské. Ale nebudu spekulovat, třeba to v reálu nebude taková katastrofa...
30. 8. 2016 15:00
Re: Nechci být škarohlíd...
No spise cinske. Takto lacine na me Korejci tedy nepusobi. Je to jak pritrojovka do dodavky.
Avatar - lamal
30. 8. 2016 17:22
Re: Nechci být škarohlíd...
je to fakt hrozne, som neveril pri listovani... a to na interiery moc nedavam, ale toto je hrozne, zaplava sedi cernoty a bakelitu navyse tazkopadne dizajnovaneho fakt velmi unavne a frustrujuce... som si isty, ze skoda sama o sebe za to nemoze, keby bolo na nich tak tomu daju ovela viac i dizajnovo i materialovo, asi sa uplatnil velmi prisny diktat od velkeho brata
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 17:58
Re: Nechci být škarohlíd...
Severoamerické trhy se zrovna vysokými nároky na kvalitu a zpracování interiéru nevyznačují.
Re: Nechci být škarohlíd...
Tak to je tiež pravda.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 14:51
Re: Nechci být škarohlíd...
I tvrdý plast u Škodovky může v testech porazit hodnotnější měkčený u konkurence, protože u Škodovky prostě nějak vypadá dráž a kvalitnějš! >:D

Ale dost dohadů, jaké to bude doopravdy nikdo z nás neví, u spolujezdce to vypadá jako velký kus "dřevěného obložení", určitě z pravého dřeva jak bývá zvykem u domácího výrobce... To doufám, bude volitelné a nebude to jen kus ošklivého plastu stříklého na takovou texturu. Jinak s interiérem nemám problém, rozhodně neurazí.
Avatar - pumpkin
30. 8. 2016 22:27
Re: Nechci být škarohlíd...
Súhlas, toto vyzerá veru prepracovanejšie...
[odkaz]
30. 8. 2016 22:55
Re: Nechci být škarohlíd...
Predpokladam, ze to byla ironie, protoze to nejdesnejsi na soucasnem designu Renaultu jsou priserna predni svetla a otresnyinterier... :-)
Avatar - pumpkin
30. 8. 2016 23:06
Re: Nechci být škarohlíd...
Nebola, ale treba uznať, že máš vkus (až teraz to bola irónia).
Avatar - sargis
31. 8. 2016 08:02
Re: Nechci být škarohlíd...
Hej hej, v Photoshope urcite :yes:
30. 8. 2016 15:02
Re: Nechci být škarohlíd...
Tesn stredovy tunel je hodne laciny. Je top takove dodavkovite a objevuje se to u vice Skodovek, ale jesli si dobre pamatuji tak i u VW. Skoda ma oproti Tiguanu nizsi poalubku a proto jsou ty mezery jeste hroznejsi nez u Tiguana. TAm ta mezera v pravo je take hrozna, je to jak z dob S120.
[odkaz]
Asi zacla nova era techto lacinych napojeni na pristrojovku.
Ted kdyz na to koukam znovu, tak ta pristrojovka u Kodiaka je fakt hodne divna. Takovou hruzu jsem dlouho nevidel.
30. 8. 2016 15:09
Re: Nechci být škarohlíd...
ten tvůj odkaz je k nasr...ání :-)

tady je také jeden odkaz na interiér

[odkaz]
Avatar - Bubáq
30. 8. 2016 15:50
Re: Nechci být škarohlíd...
Musím souhlasit.... Pan Kabaň už dávno v minulém roce pravil, že velké SUV škodovky bude její top model, ale podle této přístrojové desky takovou pozici Kodiaqu nemůže potvrdit žádný soudný pozorovatel.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 15:56
Re: Nechci být škarohlíd...
Design je věcí vkusu, předpokládám, že úrovní bude Kodiaq na úrovni Superbu s tím, že je přece jen o kousek novější.

Pokud ale Kodiaq nedostane ani 2.0TSI 162kW, zatímco Superb má 2.0TSI 162kW a 207kW...
31. 8. 2016 10:52
Re: design...
...design samotného auta - mikrovlná trouba na kolech - bez emocí (pro někoho výhoda, protože to bude bez emocí i za 5 let a to je vlastně dobře...)...interier je takový dodávkovitý..... cenová politika bude asi hrůzná stejně jako teď....nicméně lidé kupují a čekací doba třeba na takovou Fábii jsou 4 měsíce (shodou okolností jsem po ní pokukoval a byl se ptát u prodejce....slevá žádná, pry mají zájmcy dost... ) :-) :-! no já myslím, že kdyby ještě dali do Kodiagu třívalcový motor 1.0 44 Kw a převodovku poskládali ještě ví na krátko než je ve Fábii aby to jelo :-) , tak stejně budou fronty. Asi napíšu do škodovky, dalo by se tím vydělat spoustu peněz navíc... ;-)
Farby
Nebyť kvapky modrej na dverách a displejoch, myslel by som si, že sa éra čiernobielych fotiek vrátila. Tak nudný šedý interiér nerobili snáď ani Kórejci desaťročie dozadu...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
30. 8. 2016 14:16
Re: Farby
Škoda, že Kodiaq nebol na svete, keď sa točil film 50 odtieňov šedej, tam by sa bol s týmto šedým interiérom uplatnil. >:D >:-[] Pritom už prvá Fabia sa prezentovala s veľmi fotogenickým krémovo bledým interiérom.
Ale irónia nabok, je to plne v intenciách aktuálnych škodoviek, najmä Superbu, ktorý mu zrejme bude najbližšie. Ale už ten SUperb to schytával za interiér a pri pohľade na tieto rendery a pri očakávanej vyššej cene Kodiaqu čakám, že kritika sa bude opakovať.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 14:53
Re: Farby
Superb a za interiér? :d Já jsem četl, že je to nejlepší ze třídy, hodné prémie >:D Když jsem si sedl do LaK, měl jsem taky dojem, že za Passatem to běží... Ale volant umí pěkně padnoucí a sedačky špatné taky nejsou :-)
30. 8. 2016 15:02
Re: Farby
Nikdo přece netvrdí, že nepříjde i jiná barevná verze kabiny, než ta, co je na zatím jediné fotce! ;-)
Avatar - iudex
30. 8. 2016 15:09
Re: Farby
Ale jo, len si mohli dať pozor na to, čo sa ako prvé objaví na nete (šedé plasty, šedé "drevo", manuálna prevodovka...). Aj keď si nie som istý, že SUV bude mať aj nejakú bledú verziu.
Re: Farby
Povedal by som, že bude, nelogické veci majú dnes väčšie šance na úspech ako tie, čo majú zmysel. Ešte tipujem svetlú spodnú polovicu palubky a tmavú tú vrchnú, aby sa to dobre špinilo...
Ale vážne, asi máme ako prípadní zákazníci blbý vkus a kupujeme práve toto... Je to lepšie ako "čierno-čierna" kombinácia a chválim svetlý strop - keď som videl, ako Kórejci napchali čierny strop do MPV, prišlo mi zle. Keby do tohto interiéru napasovali výrazne tmavšiu hornú plochu palubky, lišty pod spodnou hranou okien a povedzme madlá dverí, malo by to celkom iný šmrnc. Takto mi to príde dosť jednoliate - šedá dokáže aj nápaditejšie tvary zliať do jednej nepeknej hrče, a táto palubka je dosť konzervatívna aj v tomto smere.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 15:54
Re: Farby
Světlý spodek a tmavý vršek palubky se dělá proto, aby se ten vršek neodrážel v čelním skle.
Re: Farby
Jéjda, to je snáď samozrejmé. Je jasné, že spraviť svetlý úplný vrch palubky by bola blbosť. Ale podobná blbosť sú svetlé plasty aj v miestach dosahu topánok posádky ako napríklad tu: [odkaz] , to aby si sa aj do auta prezúval...
Avatar - iudex
30. 8. 2016 16:55
Re: Farby
S takto farebne kombinovanou Octaviou som mal tú česť. Ako píšeš, to je na prezuvky a v zimnej čľapkanici nepomôže ani plakať. Ešteže to bolo služobné. >:-[]
Avatar - Inferius
30. 8. 2016 14:09
Obložení
tak mě zajímá, jestli budou v nabídce dřevěné obložení nebo pořád jenom imitace....
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 14:18
Re: Obložení
skutečné dřevo ve Škodovce? Ne, tak to opravdu nebude... nikdy...
Avatar - fOE
30. 8. 2016 14:21
Re: Obložení
Tak premyslim, jestli se da skutecne drevo objednat aspon v premii. U audi bych tipnul ze pujde, ale v BMW? I do X3? Docela bych se divil.
Avatar - Avanti
30. 8. 2016 14:47
Re: Obložení
Do Giulie to jde ;-)
30. 8. 2016 15:01
Re: Obložení
Tohle by byl dobry namet a reportaz, do kterych aut lze objednat prave drevo.
Avatar - Avanti
30. 8. 2016 15:37
Re: Obložení
Bol by... ak by to ponukal jedine koncern...
30. 8. 2016 18:40
Re: Obložení
No superb I to nabízel. A nikoho to moc nezajímalo, auto prodejně žádný hit nebyl. Tak asi tak.
30. 8. 2016 20:07
Re: Obložení
Ide objednat napr. do vw phaeton... kludne im mozes ukazat aj ktory strom chces... ;-) ;-)
Re: Obložení
Pravdu povediac nechápem celkom to neustále skrblenie drevom, ani používanie plastov s imitáciou vzhľadu dreva... Ako keby do interiéru auta museli ísť len drahé a ušľachtilé drevá. Pritom stačí zobrať aj prachobyčajný buk alebo červený smrek, moridlom vytiahnuť kresbu a prifarbiť ho do správneho odtieňa, lak navrch, a 99% ľudí nedokáže určiť, z akého dreva to je, len konštatuje, že to vyzerá sakra dobre... Za drevené doplnky si pokojne dopočítavajú sumy v desaťtisícoch Kč, pritom reálna výrobná cena môže byť len v stovkách korún...
Avatar - pumpkin
30. 8. 2016 22:48
Re: Obložení
Mal som nedávno požičaný starý Avensis a v interiéri ma čakala dosť nepekná spomienka na imitáciu koreňového dreva. >:D
[odkaz]

Mne sa páčilo, keď prišlo Volvo s ohýbaným drevom. Možno to na niekoho pôsobilo, ako laminátová podlaha, ale aspoň sa to na nič nehralo.
[odkaz]
30. 8. 2016 18:04
Re: Obložení
A proc by melo byt z praveho dreva? Ty s tim chces topit?
30. 8. 2016 18:13
Re: Obložení
Plast je vyhrevnejsi, s drevom by si sa narobil >:D
Re: Obložení
Nie je nad prírodný materiál v priestoroch, kde tráviš čas. Bral by si obývačku s nábytkom z plastu?
30. 8. 2016 22:46
Re: Obložení
Tak i plastovy, kovovy, nebo vlastne i drevotriskovy nabytek ma sve misto. Ale tohle je neco jineho. Cely interier je z plastu a nejaky kousek dreva na tom nic nezmeni. Navic to drevo by bylo opracovane a utopene v laku, takze by se o nejakem prirodnim materialu taky moc mluvit nedalo. Hlavne dneska neni problem udelat imitaci nerozeznatelnou od dreva, coz mi, vzhledem k tomu, ze jine vlastnosti dreva, nez jeho vzhled, v aute nepotrebujes, prijde, jako idealni reseni.
Re: Obložení
Tak to si na omyle, ten kúsok dreva práve zmení veľmi veľa. Keby bola imitácia dreva tak nerozoznateľná od pravého dreva, robilo by sa dnes z plastu všetko, a lesy by mali pokoj. Tak to ale nie je. Ono to totiž nie je len o vzhľade.
Avatar - fOE
30. 8. 2016 14:12
Interier
Z interieru zatim moc odvarenej nejsem, plastove kralovstvi na dverich zjevne zustalo, stredovy tunel by slo urcite napojit lepe, viz superb, tak pak snad vazne se tesit jen na ty litry, jen ty litry...
PS: Propagacni fotka s manualem? Ve velkem SUV, probuh proc?
Rozbalit vlákno
5
30. 8. 2016 15:03
Re: Interier
Naopak, nechápu, proč na propagtační fotky téměř všech větších aut trapně cpou automatické řazení! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - fOE
30. 8. 2016 15:23
Re: Interier
Tak propagacni fotka/render je obycejne v top specifikaci, coz je mimojine i automat. A do SUV se mi taky hodi jako malokde. Chapu ze Kodiaq, jakkoli nam to bude podavano jako vladce vsechSUV kde i Q7 nakonec v redakcnim testu zbledne zavisti, bude v jistem smyslu budgetove auto a tak se da ocekavat, ze manualu se neproda zrovna malo (mozna dokonce vetsina), i tak si ale nakup vetsiho SUV (ne maleho crossoveru) v manualu neumim dost dobre predstavit. Prijde mi to jako kupovat v manualu 7er, ikdyby vam Statham tvrdil neco jineho, to se proste nedela. >:D
31. 8. 2016 09:00
Re: Interier
Vcelku by ma zaujímalo, aký motor a s ktorým automatom Kodjaq bude. Aké typické funkcie bude mať, či bude aj varianta pre náznak nejakého offroadu alebo to preberú len s klasického passatu či superbu.
Avatar - aproximus
30. 8. 2016 18:31
Re: Interier
naprostý souhlas. s klidem bych odsoudil manuál, mimo sportovní a offroad segment, do propadliště dějin ...
30. 8. 2016 14:18
MADE IN PLASTOV
Čekal bych, že když se škodofka chce přicpat do trhu SUV, že alespoň interiér bude odpovídat vysoké ceně, kterou nasadí ;-\ FORD F150 má obdobné rozložení i hranatost interiéru a přitom to má vychytaný jak v designu tak v materiálu. Tohle je jedním slovem obstařožní nudná plastová skládačka. Ale českým ovečkám to jistě stačí >:D
Rozbalit vlákno
8
30. 8. 2016 15:13
Re: MADE IN PLASTOV
To prirovnani k F-150 je pomerne dost na miste.
Tady interier Ford F-150 rocnik 2016 - [odkaz]
30. 8. 2016 15:30
Re: MADE IN PLASTOV
...však jsem na to chvilku koukal nevěřícně s otevřenou tlamou, kde se kucii inspirovali, když už byli v téé éémerice >:D Jen to, jako vždykcy, podělali >:-[]
30. 8. 2016 15:36
Re: MADE IN PLASTOV
No a tys ten interiér čekal z kombinace žuly a uheráku, nebo z čeho by to mělo bejt..?
30. 8. 2016 17:53
Re: MADE IN PLASTOV
klidni hormon škodfkáři >:-[] i imbe*il pochopí, co tím chtěl básník říci, ale tvé IQ zřejmě dossahuje tak vysokých kvalit, jako dveřní výplně Citigo >:D i plast se dá udělat dobře a lépe. Na předražený kodiaq s oturbeným motůrkem z vysavače a obstarožním maunálem by člověk čekal alespoň obšívání kůží a trochu té designové kreace. Když to umí amíci do běžného pickupu, měla by to škodovka umět taky, když si chce hrát na skoro luxusní SUV s násilně prodlouženým profilem...
Avatar - _Karel_
30. 8. 2016 18:30
Re: MADE IN PLASTOV
Máš tam hrubku.
V nicku.
30. 8. 2016 19:07
Re: MADE IN PLASTOV
A vodotrysk tam neni, mas recht.
Tyvoe, prej obsivani kuzi :D
31. 8. 2016 09:10
Re: MADE IN PLASTOV
Brácha Sakry? By by jsi tak hodný a rozbory materiálů, které jsi dokázal udělat z fotek pošleš přes SZ? Jestli to opravdu umíš, mám pro tebe super kšeft!
30. 8. 2016 14:20
Zklamání
Pokud pominu materiály apod., tak se mi designové ztvárnění interiéru nových Škodovek líbí. Jednoduché, účelné, časově trvanlivé a umí být i elegantní.

Kodiaq mi nějak nejde pod fousy. Kromě horního deklu je to vlastně celé převzaté ze Seatu Ateca .. to už i dělnický Amarok má nyní lepší palubku.
Ten středový tunel s klimatizací měl být více skloněný a plynule přecházet v loketní opěrku, pak by to možná působilo mnohem lépe :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 14:56
Re: Zklamání
Amarok je VW, toto je jenom Škodovka. Si zvykejme na ten odstup, který dříve (Golf V & Octavia II) prakticky neexistoval. Nyní budou rozdíly výraznější.
Avatar - Jaros71
31. 8. 2016 00:14
Re: Zklamání
Když jsem hodil do konfigurace nový Tiguan , jenž proti Kodiaqu nemá kufr , vyšla mi cena u Higline , 4*4 s LED+alarmem+zadními airbagy a silnějším 2.0 tdi a většími elektrony na cca á 1.250 000,- Kč 8-s
Škodovka tedy levnější bude , jinak by šel každý do BMW či Mercedesu.. ;-)
Ale i korejci mají šílenou cenu přes mega u KIA Sorento a Hjondaj Santa Fe .. :-!
A taky jich u nás jezdit moc nevidím.
Interier Kodiaqu je průměr , sedačky vypadají výborně , takže ta cena bude rozhodující.
Avatar - Emel
31. 8. 2016 09:01
Re: Zklamání
A když Tiguan stojí co stojí, tak každý nepůjde do BMW či Mercedesu? Myslím, že Kodiaq bude cenama blízko Superbu.

Myslím, že nejprodávanější bude 2.0TDI v Comfortline... možná s DSG, ale bez 4MOTION.

SantaFe celkem vídám.
Avatar - Delfin2
30. 8. 2016 14:37
K.Odaq
Otras
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Avanti
30. 8. 2016 14:45
Známe i objem kufru!
Super, dúfam, že celá redakcia vyhonila... :-! :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 14:55
Re: Známe i objem kufru!
720 litrů !! To je to pravý porno, akorát půlku hledej pod podlahou >:-[]
30. 8. 2016 15:03
Re: Známe i objem kufru!
Nejen pod podlahou, jsou do toho jiste zapocitane vsechny zakouti kufru, kam jde vlozit maximalne pytlik bonbonu.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 15:31
Re: Známe i objem kufru!
Špatně vlákno sorry
Re: Známe i objem kufru!
To je stále málo, ja sa už neviem dočkať, ktorým modelom pokoria vytúženú tisícku... ;-) ...
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 19:30
Re: Známe i objem kufru!
Tak to musí být Oktavka! Kdo jinej by měl mít tu cest. IV generace bude na platformě Transporteru :-)
Re: Známe i objem kufru!
Neboj sa, rázvor sa nezväčší o viac ako pár mm. Ale možno pridajú nejaké centimetre na dĺžke zadného previsu, a zväčší sa aj priestor pod podlahou, nádrž aj príplatková dojazdovka vpohode vlezú vedľa trojvalca pod prednú kapotu...
Re: Známe i objem kufru!
Teba slušnosti neučili? Oplzlosti si nechaj inam.
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 14:51
rozpačité
Z interiérů posledních modelů je stále více zřejmé, že Škoda se má opravdu stát pouhou Dacií koncernu VW. Doba Fabie I nebo Octavie I a II už je pryč. Investováno bylo, nyní nastal čas vydělávat...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:09
Re: rozpačité
Dacií ne, jen se u poslední generace se projevila snaha viditelně dodržovat hierarchii koncernu. Technika zůstává víceméně obdobná, což je pozitivní, ale na první pohled musí být jasné, co je třídní etalon a co a proč je jeho levnější sourozenec. Také je jasně stanovená hierarchie v rámci samotné značky (Octavia a levnější výplně dveří proti Superbu, Fabia s Rapidem už jen s měkčenou opěrkou, atd.). Možná to souvisí i s tím, že usilovně bojovat o místo na trhu už nutné není. Můžeme na to nadávat (taky se mi nelíbí, že u nové Fabie si ani nestáhnu okénko spolujezdce jednodotykem), ale taková je zkrátka koncernová strategie.
30. 8. 2016 18:15
Re: rozpačité
Ono to jednodotykove stahovani stejne vetsinou nefunguje, takze zadna skoda >:-[]
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:33
Re: rozpačité
No...je pravda, že mě párkrát dokázalo vytočit, ale když má dobrou náladu, tak je super. :-)
Avatar - aproximus
30. 8. 2016 18:48
Re: rozpačité
spíš než o interiér mám obavu o exteriér a proporce. mám takové tušení, že to auto prostě nebude pěkné, ikdyž to budou všichni říkat, jaký je to progres. architektura a sestavení interiéru dle standardů vw gruppe, takže ok, jen nevím jestli výběr materiálů a celkový dojem ala octavia III bude ladit s cenovkou. ale ty litry se počítaj ...
30. 8. 2016 14:55
Materialy
Zo 4 fotiek sa tažko dajú robiť závery. Čo som si všimol. Výplň dveri nedostane žiadne mäkčené plasty, tako ako Octavia. To je na túto triedu veľká mizéria.Prístrojová doska, bude na tom veľmi podobne. A tie vetráky po stranách displeja to je dizjnérska samovražda.
Rozbalit vlákno
6
30. 8. 2016 15:01
Re: Materialy
No Octavie na dveřích měkčené plasty má. Pravda nezaboříte do nich prst po první kloubek, ale měkčené jsou. Nenadchne, ale neurazí. A o to škodovce myslím jde.
30. 8. 2016 15:10
Re: Materialy
Bude závisieť od výbavy, ja mal možnosť sedieť iba v základe. A čo sa týka plnohodnotného SUV ich potrebuje ako soľ. Šetriť na interiery sa do budúcnosti vyplatiť nemusí.
30. 8. 2016 15:12
Re: Materialy
Svezl jsem se v O3 L&K a me ten plast na dverich urazil a to doslova. Auto za 700 tisic by si zaslouzilo lepsi materialy na dverich.
Re: Materialy
Auto za 700 tisíc by si lepších vecí zaslúžilo viac.
Avatar - Rojin
30. 8. 2016 16:09
Re: Materialy
Musím bohužel souhlasit. Ta spodní plastová část celé palubovky vypadá na jeden velkej průšvih. Uvidíme live, ale teď na oko je to dost špatný a to jsem od samého počátku tohoto auta jeho příznivcem.

Ale ano, očekával jsem, že to tak bude. Jak jinak taky :-/

Tvrdý, škaredý na pohled (bavím se stále o spodní polovině palubovky.
A tady, když to má "obří" rozměry to vypadá dvojnásob hrozitánsky, skoro jako
low cost
:'-(

A ano, s těmi dveřmi taky souhlas
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:14
Re: Materialy
To je nesmysl, výplně i přístrojovka budou IMHO měkčené ve stejné míře jako u Superbu, což je stejná cenová kategorie.
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 15:02
Cenová politika na českém trhu holt trochu zaostává za zvětš
Proto takové rozčarování většiny diskutujících. Být Škoda ve stejné motorizaci a výbavě oproti VW o cca 15% levnější (což na většině trhů skutečně je), pak by byl ten lowcostový dojem z interieru snesitelnější... (zvlášť je-li jako bonus o něco větší prostor).
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:10
nezavidim redaktorum
Nezavidim redaktorum motoristickych periodik, kteri budou muset opevovat tento interier. Aspon, ze veliky kufr a jiste nejlepsi jizdni vlastnosti ve sve tride jiste zustanou.
Ty zadni sedacky resp. to prostredni operadlo pro trpasliky nebudu komentovat.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:21
Co na to říct?
No prostě je to Škoda, nedaly se čekat nějaký designerský kreace, prostě jednoduchý tvary, který někomu vyhovují, někomu ne. Tvarování přístrojovky, zejména střední části je trochu podobné jako u Land Roveru, display navigace se konečně dostal až na vrchol palubky a tlačítka klimatizace nejsou utopena hluboko dole. Kvalita materiálů a zpracování se ještě hodnotit nedá, jsem zvědavej na zkušební jízdy. Škoda se zkrátka řídí tím, že tento design nikoho neohromí, ale i neurazí.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:21
VisionS
To je jako politici. Ukáží vám koncept a co pak realita je úplně někde jinde. Hanba vám, hanba vám.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:22
Krabice od bot
Opět auto z MB bez minimálního náznaku jedinečnosti.
Krabice pro davy tupých lidí, které zajímá "papírový" údaj objemu kufru, aby se mohli večer v hospodě chlubit co vše převezli a že jejich nový "TéDéÍčko" jezdí skoro zadarmo a na D1 to natřeli "pětkovýmu bávu".
Prostě nejlepší auto na světě!!!!A stojí "jen" jedno "mega"!!!

Velké gratulace redakci AUTO.cz.
Už jste se dostali téměř na stejnou úroveň propagace "okřídleného šípu" jako SM.
Chtěl bych vidět ty benefity.Nebo raději neeee..........
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Rojin
30. 8. 2016 16:15
Re: Krabice od bot
Nemyslím si, že majitelé škodovek jsou jen tupci :-) Tak dalece bych nezacházel,
ale v čem musím bohužel souhlasit je to, že jestli si tato auta bude kupovat moje generace a ta nadcházející je vážně ve hvězdách..
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:16
Re: Krabice od bot
Nevím, jestli si zrovna tenhle typ lidí kupuje nové SUV za mega.
Re: Krabice od bot
Celkom s butchesom nesúhlasím, ale nemyslím si ani, že solventnosť je zárukou inteligencie...
Avatar - O5kar
30. 8. 2016 15:28
Tak nějak trochu bokem.
Interiérem Škodovek, zejména Kodiaqa zklamaný nejsem. Čekal jsem to. Zákazníci koncernu jsou údajně na ten standard zvyklí. Ale stejně bude opěvován. Řekl bych, že revoluční interiér představí na podzim Peugeot u svého nového modelu 3008. A jsem přesvědčen o tom, že u motoristických novinářů se chvály nedočká. Opak bude spíše pravdou. Ale tam už se bude projevovat závist až k puknutí. Na prstech jedné ruky spočítáte ty chválící. Koncern bude prostě jenom dál paběrkovat, protože neví kudy kam s tím jeho neuchvátí, ale neurazí. Ale cesty urputně hledá.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
30. 8. 2016 15:58
Re: Tak nějak trochu bokem.
Tomu bych celkem věřil, Peugeot je na revoluční interiéry specialista... když už jsou ručičky obráceně a budíky nad volantem, tak 3008 by třeba mohla mít spojku mezi plynem a brzdou, aby bylo možné ji ovládat oběma nohama podle toho, jestli chceš mít tu druhou nohu nachystanou na plynu nebo na brzdě. U automatu by tam pak samozřejmě byla ta odkládací plocha.
Avatar - fOE
30. 8. 2016 16:09
Re: Tak nějak trochu bokem.
>:-[] :yes:
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 16:14
Re: Tak nějak trochu bokem.
Mýlíš se, nový p3008 bídě mít pozici řidiče na zadních sedadlech!
Avatar - O5kar
30. 8. 2016 16:41
Re: Tak nějak trochu bokem.
Ale bude to úplně normálně, viz třeba: [odkaz] A tady to máš také: [odkaz]
Vždyť už teď říkám, že koncernáři puknou závistí. Jinak ty ručičky jsou celkem fajn. Dá se na to rychle zvyknout, když si tak tleskají.
Avatar - _Karel_
30. 8. 2016 19:10
Re: Tak nějak trochu bokem.
Pukám závistí. Hlavně závidím volant a tacho. V Peugeotu jsou vizionáři.
P.S. dosavadní 5008 má interiér opravdu pěkný. I-cockpit vymyslel i.diot.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 17:20
Re: Tak nějak trochu bokem.
Tak jasně, já jsem konzerva a vůbec si netroufám odhadnout, s čím by tak avantgardní značka mohla přijít. Holt mi nezbývá než závidět těm několika vyvoleným, kteří se navíc díky prodejním číslům 3008 těší docela slušné exkluzivitě >:-[] , zatímco VW paběrkuje někde v první pětce hned se dvěma modely.
Avatar - O5kar
30. 8. 2016 18:50
Re: Tak nějak trochu bokem.
Paběrkováním jsem nemyslel prodeje. Paběrkováním myslím hledání nových cest a tvarů, protože každý nový model žádnou revoluci nepřináší. Tak, jako Vision u Škodovky bude jenom slibnou slepou cestou. Jedině, že by se tak do toho opřeli Číňani.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 22:46
Re: Tak nějak trochu bokem.
Nejdřív si řekněme, co je to to paběrkování - je to sbírání zbytků na polích poté, co kombajny sklidí většinu úrody. Když ten pojem aplikuju na auta, tak paběrkování znamená sbírání prodejů v segmentech, které zbudou poté, co si velcí hráči rozeberou ten hlavní proud.

Škodovka nemá v současné situaci hledání nových cest moc zapotřebí, její hlavní modely patří k bestsellerům. SUV pro ní je trošku novinka, ale i tak.
Avatar - O5kar
31. 8. 2016 19:36
Re: Tak nějak trochu bokem.
No, když už ta přesnost ve výrazech, tak se paběrkovalo se ještě před tím, než byly kombajny. A nejsou to jenom zbytky na polích. Viz výkladový slovník spisovného jazyka českého. A VW koncern v oblasti návrhu nových interiérů opravdu paběrkuje. A sám musíte uznat, že na některé už vyráběné se nedá dívat. Prostě jako užitkářské auta.
Avatar - Emel
1. 9. 2016 00:16
Re: Tak nějak trochu bokem.
Smysl je pořád stejný, tedy sbírání drobků a zbytků. To se v souvislosti s VW nedá použít, jeho hlavní modely (Golf a Passat) vedou své třídy s více než 100% náskokem oproti nejlepším rivalům.

Ne, to tedy uznat nemusím. Všechny Volkswageny patří provedením interiéru minimálně do širší špičky segmentu, obvykle na úplnou špičku. Jsou dost konzervativní, to je ale záměr.
Avatar - woody-alien
30. 8. 2016 18:28
Re: Tak nějak trochu bokem.
Mně se líbí, že Peugeot si ty své revoluce nešetří jen pro bohatší klientelu. Mrkej na skvělé řešení pro řidičské entusiasty v takové 301. Automat a přesto tři pedály. Proti tomu ani Arese nemůže mít námitek. >:-[]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 19:33
Re: Tak nějak trochu bokem.
To jsou dva plyny, abys mohl vytřít zrak nejedne německé premiovce! Něco jako když má Alfa Giulia dvě polohy plynu, tak tady je to hezky polopate a ergonomicteji!
Avatar - _Karel_
30. 8. 2016 19:41
Re: Tak nějak trochu bokem.
Polopatě- naznačuješ snad, že řidiči Peugeotů jsou hloupější, než ostatní? :-O
;-)
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 19:50
Re: Tak nějak trochu bokem.
To bych si nedovolil, jen být Peugeot positive, tak si ještě rychle běžím pro poslední modely s konvencnim kokpitem >:D
Avatar - Machýrek
30. 8. 2016 23:45
Re: Tak nějak trochu bokem.
Coze? To tam fakt jsou 3 pedaly, kdyz to ma automat? Neni to nejaka fotomontaz? To nechapu. Delas si kozy, zejo?
30. 8. 2016 15:30
Som skutocne "prekvapeny"
Kto by cakal revoluciu zostal by nemilo zaskoceny. Nikto ju ale u Skodovky urcite necakal, tak je vsetko v uplnom poriadku vsetci mozeme v klude a unudene cakat na oficialne odhalenie "prekvapenia".
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:43
SEAT
Tak teraz ma tu vsetci ukamenuju, ale je to tak, Skoda sa inspirovala Seatom, alebo zdielaju dizajnerov? Vyduchy, displej, podsvietenie v dverach, ved to je seat leon s malymi zmenami + ovladanie klimatizacie.... a zadne svetla to ma ako Ateca...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
30. 8. 2016 15:59
Je to smutné, že škodovka po letech plnění motoristova snu
...usíná na vavřínech. Alespoň co se designu týče. Ten zvyk prezentovat nejprve pohlednou studii plnou příslibů a označit ji za téměř sériové auto, a potom představit vůz, jenž studii opravdu neodpovídá, je hloupý. Přináší zklamání. Typická frustrační kompozice JdC.
Co mi na sériovém Kodiaqu vadí? Ztratil mohutnost a šmrnc studie VisionC. Je jak z laciného kraje. Zvenku, ale teď vidím, že i zevnitř. Kompozice interiéru, přístrojové desky a výplní dveří je fakt laciná, nudná, nezajímavá. A to nezachrání ani - zdá se - dost kvalitní plasty. V případě Kodiaqu by více odvahy rozhodně bylo lepší. Představovaný vůz bude pro mnoho fandů motorismu v ČR a SR zklamáním, potenciálními zákazníky zůstanou jen ti, jimž na vzhledu a pocitu za volantem nezáleží, kterým bude stačit k uspokojení klasicky jen cenovka. Škoda promarněné příležitost, pánové že Škodovky!
Dodávám, že jsem spokojen s konečně dost vysokou pozicí středového displeje a s tím, že ovládání klimatizace zůstává v klasické podobě.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - O5kar
30. 8. 2016 18:52
Re: Je to smutné, že škodovka po letech plnění motoristova s
Ještě je třeba dodat, že to představené je v podstatě vrcholná verze. Chuďas bude zase o něčem jiném.
Avatar - grifith
30. 8. 2016 21:26
Re: Je to smutné, že škodovka po letech plnění motoristova s
Co mu bude chybět a co bude jiné? A jaká že je to verze na fotkách?
30. 8. 2016 16:30
Systém sledování únavy řidiče
Doufám, že se do Kodiaqu bude již v základní výbavě montovat systém sledování únavy řidiče, protože při tak totálně nudném interiéru bude vyjíždět bez tohoto systému hodně rizikové. Díval jsem se na to pár vteřin a už mi klimbala hlava.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 16:31
Nová třída?
Tak koukám, že po SUV, MPV, a podobných založila Škoda novou třídu: PVC... Haleluja, redaktoří si budou trhat rodidla, ale bude to bolet... :-)
Rozbalit vlákno
1
Re: Nová třída?
To sa fakt nedá vyjadriť názor bez nejakej primitívnej narážky?
30. 8. 2016 16:40
tak tohle
se zase hodne nepovedlo. proste kopnete do pr*dele to slovensky jelito jinak se z tech sra*cek nevyhrabete
Rozbalit vlákno
3
30. 8. 2016 19:03
Re: tak tohle
holden_holden, vidím, že stále "držíš" tú svoju tupú rétoriku.
30. 8. 2016 20:36
Re: tak tohle
Přesně, moje řeč
Re: tak tohle
Zrovna ty by si mal držať hubu a krok.
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2016 16:53
Krabicový majstrštyk
Interiér je excelentní. Žádný přesun interiéru Octavie či Superbu do holínek se nekoná. Interiér je svébytný, designér převzal koncepci regálů z garáže... Výborné :yes:

A 7 míst? Super, zadní +2 místa na úrovni plyšového medvídka se u tohoto vozu vyvažuje zlatem.

Kodiaq? jsem nadšen ;-)
Rozbalit vlákno
4
Re: Krabicový majstrštyk
Pokud by tam nechyběla ruční brzda (což je fundamentální chyba), dal by se ten interiér spolknout. Otázka je, zdali po složení zadních sedadel vznikne zcela rovná ložná plocha. A zda škodovka trvá na těch ohyzdných světýlkách hned pod hlavními reflektory :no: :no: :no: A nebude ten hloupě šikmý střední panel tlačit do kolena? 8-s Proč jsou ta čísla na tachometru a otáčkoměru zcela neergonomicky umístěna po obvodě, takže některé spíš opačně, než by měly být? :no:
30. 8. 2016 18:33
Re: Krabicový majstrštyk
Co jsem prohlížel fotku,která má 11 MB,tak tam bude el..parkovací brzda.Má ji Tiguan II a Ateca.V Superbu je také.
Avatar - Ada je zase tady
30. 8. 2016 20:23
Re: Krabicový majstrštyk
a to je ta chyba. V autě by měla být ruční brzda, ne navijáková parkovací brzda. :no:
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2016 19:37
Re: Krabicový majstrštyk
vyzera to zatial ozaj moc dobre... u velkych SUV ista konzervativnost uz nie je na skodu... nikto u kodiaqu necakal ze bude v kabine podobny CRVecku ... takze spokojnost... v ramci moznosti a stylu aky skoda ponuka a preferuje je to hodne dobre... a ako pises .. je moc fajn ze to nie je v kabine ziadna okopcena superbooctavka ... navyse ten displej na mna posobi ovela lepsie a serioznejsie ako povedzme ten nevkus nalepeny na palubovke v GLCecku... uz teraz niet ani najmensich pochyb ze novy kodiaq bude trhak... kabina je ozaj fajn... tvarovo a vzhladovo vydrzi roky a velkemu hranatemu SUV takyto "kamenny" jednoduchy a hranaty interier ozaj sadne... Kufor ani nekomentujem ale zda sa ze kodiaq bude kral kralov a to bez ohladu na segment.. fakt neviem kto ma dnes viac .. viem snad len o Rextone.... ktory ale je stale este terenny offroad...
Avatar - salamoon
30. 8. 2016 18:15
vyduchy okolo navi
neviem preco, ale stale ked sa pozriem na interier, stale ma to taha pozriet sa na tie vydhuchy okolo navi..... velmi vyrazne, svietia v tom interiery..... som na tom tak sam?

kazdopadne celkovo je to slabe. exterier sa este da, tam nemam vyhrad, ale ten centralny tunel(navi,klima) je vyslovene skaredy....

strasne lowcost dojem ide z toho interieru.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2016 19:42
Re: vyduchy okolo navi
podla mna nazivo si tie vyduchy ani nevsimnes ... a urcite nebudu nijako rusit.... to robi len foto... ;-)
30. 8. 2016 20:37
Re: vyduchy okolo navi
Jsme tady v těžce v menšině
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:30
Za mě...
Nevím, proč je tolik diskutérů rozčarovaných, že nevidí přístrojovku á la Audi. Interiér víceméně odpovídá tomu, co jsem čekal. V duchu současné řady (a sesterského Superbu) nic vybočujícího ze třídy ani nic přehnaně inovátorského, jen klasický škodovácký interiér, jak ho známe, "zdrsněný" pro potřeby SUV. Podle mě to není špatně.

Co uznávám, nebylo by špatné zvolit nějakou méně usedlou barevnou kombinaci, např. určitě bude k dispozici škodovácká béžová. A klidně by mohli přidat i jiné, které by to uvnitř oživily.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2016 20:01
Re: Za mě...
za mna tiez spokojnost... nejake prekvapko v kabine sa snad ani necakalo.... tym najvacsim prekvapkom je vlastne to ze to nie je ziadny okopceny superb ani octavka... a ze to hned aj lepsie vyzera ak kazde auto ma svoj vlastny interier ;-) .. u scirocca nudny konzervativny interier urcite nepotesi ale u koadiaqa som ozaj necakal ziadnu extravaganciu ... ani ziadnu kanarikovsku plastovu farebnost...este to chce samozrejme nejake realnejsie zabery aby sme si iste veci definitivne potvrdili ale zatial ozaj nemam vyhrady... rozhodne to vyzera v kabine prakticky ako sa na velke SUV patri
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2016 21:22
Re: Za mě...
jistě, základní Active interiér jistě oživí >:-[]
30. 8. 2016 18:36
Rozporuplné
Na jednu stranu je fajn, že jen komplet nepřevzali přístrojovku z Octy nebo Supa. Co do rozvržení je to jednoduché, ale v pohodě. Problém je ale to plastové království pod volantem, tam by to člověk podle obrázku tipoval tak na Fabii (dost možná to umocňuje ten tříramenný volant, sem by se hodil čtyř...). Což mě trochu děsí, protože na fotkách určitě není žádný holobyt. No uvidíme.

Kufr a třetí řada sedadel vypadají fajn, tak třeba to bude jedno z mála SUV, které kromě nafouknuté karoserie nabídnou opravdu i nadměrný prostor. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
31. 8. 2016 00:25
Re: Rozporuplné
uff..jen ne zpět hnusný čtyřramenný volant...! 8-s
Ten volant tam vypadá snad nejlíp.. >:D
30. 8. 2016 18:51
Ihrisko
Internet je ihrisko idiotov a auto cz je toho dokaz ale čest vynimkam, niektori si myslia že som troll ale idiot je idiot >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Googlit
30. 8. 2016 19:46
4x4
Především je potřeba si uvědomit že toto co nám auto.cz předvedlo jsou mizerné vizualizace toho jak bude vypadat interiér. Nejde ani o zpackané fotky, natož o fotky. Třešinkou na dortu je nápis 4x4 na řadící páce. Teprve potom si uvědomíte že jde o zdařilou zástěrku marketingového oddělení škody, které předhazuje tento hnus aby pak mohli ukázat reálné fotky a říct... tadá, my vám říkali že je to pěkné.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2016 20:23
Re: 4x4
No, doufej... a nebo si běž sednout do Seata ... a osahat si novou škodovku v reále.
Avatar - Googlit
30. 8. 2016 20:29
Re: 4x4
Tak ten umakart v reále osahaný mám, ale tohle prostě nejsou fotky. Jsou to vizualizace (rendery) a hodně rozšuměné s mizerným nasvětlením a jen průměrnou aplikací materiálů... vidím v tom prostě úmysl marketingu Škody aby pak fotky vyzněly lépe než tohle. Pokud si můj příspěvek pochopil jako pochvalu čehokoliv tak je něco špatně :-)
30. 8. 2016 19:53
Prostě a zase.....
Ach jo....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2016 20:17
Ten odkaz na Ford F150 byl dobrej.. ale je to ještě horší:
[odkaz]

Kolik let ten interier vyvíjeli?

Dělají si nás srandu. Teda z vás - já se koncernu vyhýbám.
:-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
30. 8. 2016 20:36
Re: Ten odkaz na Ford F150 byl dobrej.. ale je to ještě horš
Ty koncern pravidelně vyhledáváš, tak nekecej. Alespoň na těchto stránkách. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
31. 8. 2016 21:11
Re: Ten odkaz na Ford F150 byl dobrej.. ale je to ještě horš
???
A ono se mu tady dá vyhnout?
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2016 21:24
Re: Ten odkaz na Ford F150 byl dobrej.. ale je to ještě horš
No jenže bohužel i interiér Atecy vypadá asi tak o 100% líp... To je na tom to nejsmutněší.
30. 8. 2016 22:49
Re: Ten odkaz na Ford F150 byl dobrej.. ale je to ještě horš
Oproti Seatu byli alespon trochu originalni. Spanelaci tam proste dali palubku z leona a hotvo.
Avatar - Jaros71
31. 8. 2016 00:28
Re: Ten odkaz na Ford F150 byl dobrej.. ale je to ještě horš
Interier z Leona vypadá skvěle..tak si představuji sportovní design SUV.
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2016 21:28
Známe i ...
... vítěze srovnávacího testu Kodiaq vs. X-Trail
... vítěze srovnávacího testu Kodiaq vs. Kadjar
... vítěze srovnávacího testu Kodiaq vs.Sportage
... vítěze srovnávacího testu Kodiaq vs. Tucson
... vítěze srovnávacího testu Kodiaq vs. Kuga...

;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - grifith
30. 8. 2016 21:37
Re: Známe i ...
Však ty moc dobře víš, že nejlepší srovnávací test si uděláš jen ty sám ;-)
Avatar - Jaros71
31. 8. 2016 00:30
Re: Známe i ...
Souhlas...jen maličkost , X-TRAIL+KADJAR NEMÁ MOTOR..
KOREJCI NEMAJÍ KUFR..
KUGA je malá , maličká..
:-)
Avatar - MGRR
30. 8. 2016 22:03
To je hnus...
Budoucnost Skoda?, nebo technologie z ojeté Dacie, či deset let starého VW?
Snad jde o foto plastů z vrakoviště.

Ono se to prodá, ovcí co zaplatí se najde dost... stát to bude jako Land Cruiser ;-) ten ale nemá oslnivý 1,0-1,2turbo tříválec co jezdí za 3,5 tak bude out.

Ještě clever slepeckou hůl s nápisem: jsem vůl co za to zaplatil :-O

Pro legraci... indická TATA Hexa: [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - grifith
30. 8. 2016 22:21
Re: To je hnus...
Vidíš, tak si to nekoupíš a je to. Jak jednoduché mít dnes na výběr a kupovat ty TOP modely ;-)
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 22:28
Re: To je hnus...
Stát to bude jako Superb, tříválec nebude. O to, že by se nenašlo dost zákazníků s jiným názorem než ty, se nebojím.
Avatar - MGRR
31. 8. 2016 10:53
Re: To je hnus...
Tady v Německu je jedna věta, kterou je řečeno vše: Kdo kupuje Skoda, v hlavě mu to správně netiká.
Avatar - grifith
31. 8. 2016 10:58
Re: To je hnus...
Všude se najdou lidé s nějakou poruchou, i v Německu... Nic si z toho nedělej ;-)
Avatar - Emel
31. 8. 2016 11:29
Re: To je hnus...
Asi proto je Škoda daleko nejprodávanější dovozovou značkou :-)
Avatar - twistedTSD
31. 8. 2016 13:54
Re: To je hnus...
Po českých hodpodách jich taky pár koluje. Fordem tam, vlakem zpátky. Co ve znaku, to za volantem (Renault)...Myslím, že jejich výpovědní hodnota je zhruba stejná, jako u toho tvého pořekadla. Nulová.
30. 8. 2016 22:22
Dalsi prosim
Kdyz to porovnam s atecou, tak tam se mi ten interier libi mnohem vic. Na druhou stranu nejakou extra tragedii bych z toho nedelal, konecne uz aspon neni navigace pod urovni kolen ;)
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 22:44
nic moc
Za ty prachy nic moc. Žádný zázrak to není.
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2016 07:51
interiér
proti designu nemám nic, ale co ten interiér z hlediska materiálů? Vám se ten odpadkáčovej plast jako líbí? Tohle sem měl v Octavii I taky. Jenže před 16 lety. Očekával bych že kodiaq bude budit trochu lepší dojem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - grifith
31. 8. 2016 08:19
Re: interiér
Ty už jsi Kodiaqa viděl na vlastní oči? Nebo tu jen jako další hodnotíš kvalitu a dojem z fotek? Odpověď samozřejmě znám, jen nechápu... Interiér bude materiálově odpovídat Superbu. Ano, ten není zcela top, ale že by někoho měl urážet, to si nemyslím.
31. 8. 2016 09:02
Re: interiér
Tohle jsou upravené fotky aby interiér vypadal líp než v realitě. A vypadá to děsně. Tedy ne designově zle, ale lacině.
Jde mi o ty plasty. Tohle přesně bylo na Octavii, ale před 16 lety. Tohle přesně je nyní v Hyundai. Jenže tam to vzhledem k ceně tak nějak patří. Zde podle mne ne.
Avatar - grifith
31. 8. 2016 10:01
Re: interiér
No když myslíš, vyvracet ti to nebudu... Já tvrdím, že je lepší mít reálnou osobní zkušenost a pokud víme, jak to vypadá u Superbu, podobné to bude i u Kodiaqu. Pokud se budu plést, rád přiznám chybu, ale zatím to je jen plácnutím do vody.
Avatar - Anonym
31. 8. 2016 07:52
Test zadních sedadel
Já se velmi těším na test místa na zadních sedadlech (6+7)od pana Machali. Dle fotek na tom bude s prostorem podobně jako v tomto testu [odkaz]
, ale u Kodijaku to určitě dopadne úplně jinak (i za cenu amputace nohou testujícího) >:-[] .
Rozbalit vlákno
1
31. 8. 2016 09:12
Re: Test zadních sedadel
A tak ja by som zasa rád videl crashtesty 7miestnej verzie pri búraní zozadu pri obsadení poslednej rady sedačiek figurínami dospelých ľudí.
Osobne by som do tej rady nedával radšej ani decká, a to ani cudzie.
Avatar - Jopino
31. 8. 2016 07:54
multimedia
Z těchto fotek bych nějaké závěry ještě nedělal, zveřejnili toho málo na "konečný soud". Jasně, interiér z tohoto působí docela fádně a základní tvary mě "na zadek neposadily", ale počkejme na různé barevné kombinace, které dost mění výraz třeba i v novém Superbu. Divočina a revoluce to ale zřejmě nebude.

Nicméně kvituji, že výdechy ventilace uprostřed nejsou umístěny nad multimediálním centrem, ale po boku. Konečně nebude display v úrovni loktů, jak bylo donedávna zvykem mnoha koncernových aut, ale výš a člověk na něm může v zorném poli i něco vidět.
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2016 07:56
kdo tu zase radi
s tema palcema? vcera 1:10 a dneska 5:7
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
31. 8. 2016 08:15
z dennika nezavisleho novinara...
displej multimediálního systému, který se posunul na nejvyšší možné místo středového panelu...nie, da sa to aj vyssie, vid produkciu BMW a Merc E,S.
"Negativne" orientovane stredove vyduchy A/C este ten displej opticky zmensuju.
Pod nim nevyuzita plocha-preco tie tlacidla pdo A/C nemozu byt na nej? Lahsie dosiahnutelne a viac miesta by ostalo pre odkladaci priestor pod ovladacmi A/C (nechce sa mi vypisovat klimatizacia :-)

Sedadla - pekne ale preco nie nastavitelna dlzka sedaku ked to maju mensie auta? (AGR - Opel)

720 l - uzasne...po roletku? Po spodnu hranu C-D stlpika? S rezervou ci lepiacou sadou? Pocitaju sa tam aj bocne schranky v kufri ako pri kazdej Skode?

PS - preco maju ruky a lakte mojich spolujazdcov pri kazdom prejazde zakrutou narazat do tvrdeho plastu na vyplni dveri? Ked trpaslici v tretej rade maju calunenie na blatnikoch?
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Jopino
31. 8. 2016 08:54
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Třeba chtěli designéři řešení, které by se nepodobalo tabletu, nebo druhé kapličce přístrojů. těžko říct, jejich myšlenkové pochody mi nejsou známy :-) S tím prostorem kolem AC a celkovým zakomponováním, jako celku, souhlasím. Zítra snad bude baterie dalších fotek i videí a můžeme si udělat ucelený názor na design celého interiéru. Tohle zatím vypadá poněkud rozporuplně. Třeba překvapí >:D
Avatar - twistedTSD
31. 8. 2016 09:00
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Mně se líbí, jak má z jednoho renderu každý zcela jasno o použitých materiálech.
31. 8. 2016 09:16
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Presne tak. Kľudne môžu byť plasty mäkčené, ak aj nie teraz tak neskôr a vo vyšších verziách. Holátko bude proste holátko, veď škodovka je známa konfigurátorom, každá vec sa dá objednávať zvlášť. No tak bude možnosť voliť "prémiový" materiál palubky a obkladu dverí. :-)
Avatar - sargis
31. 8. 2016 10:31
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Plast = plast. Ja a moji spolujazdci, ked zabuchneme dvere, ruka pristane na dverach....calunenie nenahradis koženkou nalepenou na plaste. Ide po pocit, nie foto, mozno je toto plastove riesenie drahsie ;-\

PS - mojmu telu je prijemnejsia látkova ako plastova surovina...
PS2 - ked tomuto rieseniu tak fandite, dajte si to na sedacky a uvidite >:D Auto, ktore ma byt momentalne vrcholom produkcie Skody, musi poskytovat viac ako tieto fotky.
Avatar - grifith
31. 8. 2016 11:04
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Jaké současné konkurenční auto nabízí standardně látkové čalounění dveří? Samozřejmě s tebou souhlasím, i mě je látka příjemnější jako plast...
31. 8. 2016 11:09
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Nikde nieje napísané, že látkové čalúnenie dverí v žiadnej verzii nieje, či nebude.
Ale áno, látka aj mne sedí viac.
Inak dnes som bol konečne pozrieť Atecu, a nieje to márne auto, mne sa páči. Interiér sa mi vidí krajší ako v Kodjaqu. Ceny ale nepoznám, tie nekomentujem.
Avatar - grifith
31. 8. 2016 11:19
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Při pohledu na portofolio značky je téměř jasné, že látka tam jisto jistě nebude. V TOP verzích možná kůže.
Ateca není konkurence pro Kodiaq, ta je konkurentem pro Yeti a jeho nová verze v druhé povoině příštího roku bude její věrnou kopií.
31. 8. 2016 11:07
Re: z dennika nezavisleho novinara...
presne tak!
neviem aké doba to nastala,ale dnes interiéra vag group sú symbolom plastickej doby a umelej hmoty kamkoľvej sa pozrieš.a v interiéroch to platí x-násobne!dnes keď si oprieš ruku o dvere zvnútra,tak ucítiš len studedný kus tvrdého plastu a inštinktívne odtiahneš ruku akoby tam bol kus tvrdého ľadu namiesto príjemnej mäkkej tkaniny ako to mala napr.octavia 1.brrrrrrrrrrrrrrrrrrr! :no:
Avatar - grifith
31. 8. 2016 11:11
Re: z dennika nezavisleho novinara...
I tebe se zeptám, která konkurence běžně nabízí látkové čalounění dveří?
31. 8. 2016 11:17
Re: z dennika nezavisleho novinara...
priznám sa že neviem.vo firme máme octavie 3-ky a jeden golf poslednej generácie.všetko to je umelé,studené,tvrdé,hnusné v interiéri.ale vážne už nesledujem iné automobilky či majú čalúnenie v oblasti vnútrjaška dverí alebo nemajú.ak nemajú,tak je to smutné a neútulné a pôsobí to chladno akoby sa to nerobilo pre prevoz ľudí ale zvierat.žialbohu. ;-\
Avatar - grifith
31. 8. 2016 11:22
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Je to trend doby a je to tak prakticky napříč téměř celou automobilovou produkcí.
Avatar - miromen
31. 8. 2016 11:31
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Teď nevim co přesně maš na mysli , ale co znam , tak většina aut ma latkou potažene vyplně dveři , včetně opěrky a to i pravě G7.
31. 8. 2016 12:26
Re: z dennika nezavisleho novinara...
riešim čalúnenie dverí dnešných automobilov.octavie 3 ho nemajú,golf ho má.v octavii 1 som ho mal.a bol to príjemný pocit keď sa ti ruka oprela oň-žiadny chlad,žiadna tvrdosť.dnešné octavie sú oproti tomu tvrdé a studené plastové odliatky akoby ani neboli určené pre rozvoz ľudí. ;-\
31. 8. 2016 13:21
Re: z dennika nezavisleho novinara...
No tak napríklad moja corolla má látkou čalúnené dvere.
Avatar - grifith
31. 8. 2016 13:36
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Tvoje Corolla je opravdu konkurentem Kodiaqu?
31. 8. 2016 14:19
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Sám spomínaš v predchádzajúcom svojom príspevku ako trend doby plastových výplní dverí v celej automobilovej produkcii. A podmnožina tej množiny je aj corolla, mimochodom v nižšej cenovej kategórii ako kodjaq napriek tomu má bežne látkové čalúnenie dverí.
Nechápem čo ti na mojom konštatovaní vadí. Ja viem že corolla je lacný sedan a kodjaq drahé SUV, ale bavili sme sa predsa o výplni dvier nie?
Avatar - grifith
31. 8. 2016 17:00
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Ptal jsem se nejprve na konkurenty. A ano, stále si budu stát za tím, že většina automobilové produkce směřuje k tomu "šetřivému" kroku plastových výplní... že se najdou určitě výjimky v rámci i jiných kategorií nepopírám. Ona Corolla už taky není mladíkem a je otázka, čeho se dočká v nové generaci.
31. 8. 2016 18:25
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Tak pred tromi rokmi uzrela svetlo sveta nová generácia, pred nejakými dvomi mesiacmi prišiel jej facelift. Takže nová generácia nepredpokladám že príde skôr ako o dva, možno tri roky.
S tým šetrením máš holt pravdu. Auto musí mať viac bezpečnostných asistentov, musí byť šetrnejšie k ľadovým medveďom, mať najlepšie konektivitu aj s vesmírnou stanicou a predsa by malo byť lacnejšie ako jeho predchodca. Niekde sa to ukázať musí. Komu treba látkové čalúnenie na vrátka?
Avatar - grifith
31. 8. 2016 20:00
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Stačí příjemný materiál, klidně látka, klidně kůže ;-)
Avatar - twistedTSD
31. 8. 2016 14:10
Re: z dennika nezavisleho novinara...
Zjevně je to počítačový render a ne fotka, takže bavit se o materiálech je zcestné. Pokud si dobře pamatuji, Superb má ve dveřích měkkou látkovou výplň. U Kodiaqa čekám obdobné řešení.
31. 8. 2016 09:49
toto má byť medveď kodiag?
no podľa interiéru to skôr vyzerá na plyšového zle zošitého macka uška!
tento zvláštny čierno šedý hranatý interiér s obrovskými medzerami medzi jenotlivými dielmi a zvlášt to napojenie stredovej konzolyna prístrojovku je totálne odfláknutá robota za ktorú by nemal z dizajnérov a schvalovateľov dostať ani jedno € alebo korunu českú!je to hrozné,lacné,odfláknuté! :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
31. 8. 2016 19:26
Zítra to vypukne. A bude to několik měsíců trvající euforie.
Novináři budou mít horečnou noc. Již dnes mají připravené až podrobné osnovy, které okamžitě hodí na stránky deníků a webů, které se tisknou dříve, než k tomu dojde.
Rozbalit vlákno
5
31. 8. 2016 20:37
Re: Zítra to vypukne. A bude to několik měsíců trvající eufo
Ono to uz vypuklo - auto-motor-sport tecka de :-) Ale uprimne - jsem zklaman. Tohle se panu Kabanovi moc nepovedlo. Zatímco Superb povazuji za krasne auto, tak Kožak mi prijde nafoukly jak chcipla krava..
Avatar - grifith
31. 8. 2016 20:53
Re: Zítra to vypukne. A bude to několik měsíců trvající eufo
Já jsem nadšen, na SUV velmi povedené, ctící aktuální designový jazyk značky. Ale už teď je jasné, že bude automobilovou veřejnost zcela výrazně polarizovat.... Jinak bude velmi podstatná bude volba barvy, ta většinová šedá Kodiaqu moc nesedne, zato v bílé vynikne mnohem víc.
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2016 21:00
Re: Zítra to vypukne. A bude to několik měsíců trvající eufo
podle mě moc polarizovat nebude. Je to naprosto konvenční tvar poplatný Range-Roverům.

Naopak to podle mě bude evropská bomba. Range Rover pro chudé, zkrátka takový Duster o jednu sociální vrstvu vejš. Tohle musí fungovat.
Avatar - grifith
31. 8. 2016 21:37
Re: Zítra to vypukne. A bude to několik měsíců trvající eufo
Stačí kouknut na zdejší diskuzi a o polarizaci máme jasno. Ale to nic nemění na faktu, že jsem na Kodiaqa zvědavý a těším se na osobní zkušenost.
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2016 21:02
Re: Zítra to vypukne. A bude to několik měsíců trvající eufo
A co bys čekal, Superba převlíkli do holínek. Design ničím nevybočuje a drží se škodovácké současné identity.

Podle mě nic není špatně, ale zároveň mě ničím nezaujme. Přesně jako Koleos od Renaultu.
31. 8. 2016 21:06
Fotky
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2016 21:10
Re: Fotky
a přitom stačilo tohle [odkaz]
Avatar - rokyta.p
1. 9. 2016 00:08
Klaus měl pravdu
Václav Klaus měl pravdu, když říkal že nyní žijeme v ještě hlubším socialismu než v 80 letech. Protože přesně na tu dobu ten interiér vypadá, v lepším případě Škoda Favorit s karburátorem. Přitom Fabia 2 (pomineme design, haha, o omýlané proporce nejde všimněte si že Pandu nikdo nekritizoval že je vysoká že) měla interér docela příjemný. Nyní O3, F3, S3 utrpení, nová doba, interiéry podlézáme Favorit.

Pokud vezmeme pozitiva, tak se konečně (se zpožděním téměř 20 let) nedíváme na televizi která je kdesi u kolen, huráááá. A dál? No asi nic.

No a negativa? Zvláštní buď se v Bolce v rámci fluktuace pracovního trhu obměnila půlka nižších vedoucích a noví (tsi generace) to neumí. Nebo spíš někdo nechtěl zaplatit. Dyť ty dveřní výplně, ty plasty to je konečná povrchová úprava prosím? Sakra, to se má nastříkat lepidlem, pak kopyto vyrazí z měkčeného pvc ten tvar. Nějaká nadějná mladá krasavice jej horkouvzdušnou pistolí nažehlí a pak se to horkou vodou zalaminuje. Vypadá to jak struktura kůže, klidně s kontrastním prošitím i když je to jeden kus, je to měkké, v zimě hřeje v létě chladí, omyvatelné nealergické, za pár let na dírách nevrže. (víte jak skřípe interiér Renaultu Kadjar? brrr) Cena není vysoká. Dyť ty dveře nyní vypadají jak vnitřní strana rozříznutého kanystru od aviváže.

Grafika čísel na rychloměru a otáčkoměru, chápu že jsou na ni hrdí. Tady to vidím na pohodlnost odpovědných osob a nedostatečnou důsednost vedení. Dyť to je zastaralé, unylé, bez nápadu. Ten člověk co to navrhoval už asi 10 let není v práci, nikdo si toho nevšiml a toto vytáhla paní uklízečka z jeho 386ky co si nechali ajťáci na skříni ve skladu jako suvenýr. Jestli si to chcete nechat, já to nekomentuju.

Volant, Škodovky mají většinou dobrou polohu, dobrý poloměr a průměr věnce. Že řízení je tradičně neklidné a na dírách kope do volantu přežijeme, aspoň to nemá tupou charakteristiku. Ale ty tlačítka na bocích, nemohli být resp jejich krytky a jejich okolí o něco výš, aby byly v jedné rovinně s tím airbagem? Když to řeknem ladně, tak ten volant má jakési těhotenské bříško. V praxi bradavici a nádor, který z něj zhoubně trčí. Možná aby se to dobře vylupovalo zlodějům, těžko říct. Volant by měl mít měkký střed a střed a věněc v jedné rovinně.

Hlavice řadící páky, kdo jí podepsal, tak za domácí úkol by si měj jednu páku odnést domů a 24 hodin na ní sahat. Vsadím se, že druhý den by ta páka měla koncovku do ruky kulatou a z jednoho příjemnějšího materiálu. Krychle s materiálovými přechody je neuspokojivá.

Napojení středového tunelu beru jako předprodukční prototyp a stíny na dané fotografii, v reálu by to mělo být lepší aby to bylo jako nedodělek když padla a trainee šel domů. Jinak čím větší konzola, tím méně místa na nohy. všichni chceme sedět jak ve skibobu jojojo.

Většina lidí autům příliš nerozumí, bude se rozhodovat podle subjektivních krátkých dojmů. Myslíte že ten interér tomu přidá? Nevím kdybych si měl vybrat SUV dané kategorie, tak pro ty co jezdí asfalt asi Mazdu CX5 a pro ty co jezdí bad road asi RAVku. Přitom takový potenciál ten Kodiaque mohl mít. Uvidíme jak se vyloupnou ty přední dělená světla, zda cpe Jaromír sirky do krabičky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
1. 9. 2016 07:50
Viděl jsem ho!!!
Vánoce v létě! >:D Včera jsem ho viděl, zamaskovaný do černé gumové fólie, uplně přesně jako na promofotkách! >:-[] >:D Jezdil dokonce s doprovodnou bílou Oktávkou, asi, ochranka >:D

Teď vážně, to auto je fakt o kus větší, než dosavadní typičtí zástupci SUV na bázi nižší střední. Ale docela mi přišlel úzký :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
1. 9. 2016 10:04
aktuálně nastavený koncernový trend podle mě není dobrý
Větší logiku to mělo za Piecha, který chtěl značky (Audi, VW, Škoda a Seat) odlišovat spíše stylem... Nyní nastoupený trend, kdy se bude odlišovat více kvalitou, podle mě není dobrý. A to nejen pro Škodu. Zákazník Audi může mít totiž zásadní problém s technikou prakticky stejnou jako má v jeho očích nyní již opravdu lowcostová Škoda.
Rozbalit vlákno
0