Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tata Motors zvažuje prodej lidového auta Nano v Evropě

Šéf Tata Motors Ratan N. Tata se v jednom z rozhovorů pro italský tisk vyjádřil ve smyslu, že jeho společnost zvažuje uvedení modelu Nano na evropský trh. Chystá se jednat s italským Fiatem. Ovšem rozhodnuto zdaleka není...
Zpět na článek
17. 1. 2008 08:58
anonym
17. 1. 2008 09:06
anonym
17. 1. 2008 09:29
neregistrovaný "vladim87"
17. 1. 2008 09:40
neregistrovaný "Hola"
17. 1. 2008 09:32
17. 1. 2008 10:58
neregistrovaný "vx"
18. 1. 2008 18:06
neregistrovaný "BeranK"
17. 1. 2008 10:42
anonym
17. 1. 2008 11:33
anonym
17. 1. 2008 13:44
17. 1. 2008 16:53
neregistrovaný "Zroutik"
18. 1. 2008 15:33
neregistrovaný "gld"
18. 1. 2008 15:48
neregistrovaný "Stefi-"
18. 1. 2008 22:02
anonym
19. 1. 2008 09:47
neregistrovaný "opi"
19. 1. 2008 16:38
neregistrovaný "gld"
19. 1. 2008 19:48
anonym
anonym
17. 1. 2008 08:58
Bezpečnosť
Bude zaujímavé sledovať ako si bude auto viesť v nárazových testoch. Možno, keď je motor uložený vzadu podľa metodiky EURONCAP by mohlo získať jednu, poprípade dve hviezdy. ;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 1. 2008 09:06
tohle jestli se srazi s Q7
tak pro to nepojede odtahovka, ale silnicari to uklidi pri pravidelnem cisteni skarp. z toho zbyde jen hromada smeti kterou nacpou do igelitovych pytlu
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "vladim87"
17. 1. 2008 09:29
Re: tohle jestli se srazi s Q7
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Hola"
17. 1. 2008 09:40
Re: tohle jestli se srazi s Q7
Ta bezpečnost zas není úplně relevantní... Když Q7 srazí motocyklistu na Fichtlovi, nebo ještě hůř, na nějaký rychlý motorce, tak o nějaký odtahovce taky nemůže být řeč. A jezdit s tímhle na nákupy po městě, nebo z vestnice A do vesnice B, proč ne? A mimoto, jezdit po městě s Q7 je fakt ujeté. Asi stejně, jako s Tata Nano po dálnici :-)
Avatar - MajoThePuk
17. 1. 2008 14:09
Re: tohle jestli se srazi s Q7
to iste sa stane ci zo smartom forTwo ci akymkolvek inym malym autom...tam uz nie je co riesit taky kolos ho roz***po celej ceste
17. 1. 2008 09:32
Koncepcia
Kde je Volswagen a jeho UP! ?
Maličký päťdverák s motorom vzadu. Zdá sa, že majster mainstreamu opäť nebude prvý, predbehnú ho Indovia. Jasné, kvalita, bezpečnosť, parametre, tam budú asi veľké rozdiely, ale koncepčne si India našlápla o krok vpred.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "vx"
17. 1. 2008 10:58
Re: Koncepcia
UP bude mať aj up cenu. ;-)
neregistrovaný "BeranK"
18. 1. 2008 18:06
Re: Koncepcia
Koncepce je věc jedna, dotažení věc druhá. Nepsal jsi někdy loni, že Volkswagen nikdy s ničím nepřijde první, ale dokáže skvěle dotáhnout to nejužitečnější, s čím přišli druzí? Byla to nejpřesnější charakteristika, ale také nelepší pochvala, kterou jsi mohl napsat. Vezmi si třeba Eos, podle mě nejhezčí VW. Přišli až v druhé generaci, ale je to v kategorii středních CC nejlepší, nejhezčí a také (světe div se) nejlevnější auto. Nebo Tiguan. To samé. Golf taky svoji koncepci převzal, ale dotáhl ji do podle mě v jistém směru nejoptimálnější podoby.

A Indie jenom opakuje to, co udělali Italové na přelomu padesátých a šedesátých let. Sesedli z Lambret a vlezli si do pětistovky. Byla maličká, laciná, tak tak pro čtyři lidi, měla maloobjemový (tuším že dvojválcový) motor vzadu a prakticky žádný kufr vpředu. Není to totéž?

Jinak k té koncepci. Třeba Renault je skutečně v mnoha směrech Auto Createur. Vymyslel Scenic, vymyslel Twingo (daleko nejlepší miniauto všech dob, alespoň podle mého názoru - kdo nepoznal, nepochopí...), vymyslel R-čtyřku (předobraz všech těch tak oslavovaných malých hatchbacků nejen z Itálie - mimochodem, zadní světla ve sloupcích byla jeho nápad...), přišel s řadou progresívní elektroniky, ale obohatil historii aut také řadou paskvilů (třeba Val Satis...), nedotažeností (v elektronice...) a nepochopených vozidel, která jsou na trhu jaksi navíc (třeba Modus...). Přesto si zaslouží respekt, ale ten nenáviděný a pomlouvaný VW také. Takže takhle k tvé poznámce, že majster mainstreamu nebude prvý......
anonym
17. 1. 2008 10:42
Bomba "auto"
Jeden stěrač, jedno zrcátko a jedna velká deformační zóna >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
17. 1. 2008 11:06
Zas tak hrozné to není
Určitě si s tím dovedu představit jízdu po Praze. Sice ten design je dost otřesnej, ale pořád lepší než jezdit sockou vedle smrdícího homelesáka. Při spotřebě okolo 4 litrů/100 km si to neřekne o víc než kolik stojí v Praze hodinová jízdenka. Takže jako auto, no spíše MOD (městská osobní doprava) to je OK
Rozbalit vlákno
3
anonym
17. 1. 2008 11:33
Re: Zas tak hrozné to není
Ako náhrada za tie skútre, ktoré sú hlavne dvojtakty to po ekologickej stránke môže byť lepšie. Pri dvojnásobnej spotrebe odvezie dvojnásobný počet pasažierov.
17. 1. 2008 12:38
Re: Zas tak hrozné to není
Povedal by so, že práve dizajn je veľmi vydarený. Postaviť niečo pekné s minimálnym pôdorysom je ťažšia úloha ako tvoriť dizajn povedzme pre limuzínu strednej triedy. Tu je podstatne menší priestor pre experimentovanie s tvarom, prvoradá je funkčnosť.
17. 1. 2008 13:06
Re: Zas tak hrozné to není
No ten design teda určitě lepší být mohl, Podívej se na Smart, ten je v designu o 100 mil kupředu. Jde spíš o to, že za tu cenu nemohli tvůrci využít taková technická řešení jako už u zmiňovaného Smartu, a proto vypadá tak jak vypadá.
Avatar - Pjenkava
17. 1. 2008 13:44
Hmmm
Tragedie... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zroutik"
17. 1. 2008 16:53
ja bych to koupil
Jestli se bude prodavat do 70 tKc, tak si ho klidne koupim. Vyhodim zadni sedacky a budu s tim jezdit na pole pro futr kralikum, jednou tydne do kramu, denne 4 km do prace apod. Meho mazlika necham v garazi. Mimochodem bezpecnost bude cca jako na skutru, pri stejne cene a mnohem vetsi prakticnosti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "gld"
18. 1. 2008 15:33
Re: ja bych to koupil
Ja by som si to tiež kúpil do mesta a tak to musí byť fajn, niečo ako o dosť lacnejší matiz. Jediné čo sa mi na tom nepáči je dizajn. Lacné auto ok, škaredé auto ee...ale viac menej to vyzerá ako smart s dalším párom dverí
neregistrovaný "Stefi-"
18. 1. 2008 15:48
nahodou
fakt by to mohlo byt ako riesenie do mesta a kratke vzdialenosti. Za tu cenu co sa predavaju slabucke motorky mat auto... No nekup to! A nevyzera az tak zle - dalo by sa to nazvat funkcionalistickym designom - trosku by sa otunilo... hliniky a metla + chromove klucky a neony - a mate z toho celkom mileho mazlika. Keby sa to predavalo a ostalo by dost bubakov na druhe auto, kludne to kupim manzelke :-! :yes: Platit za nieco ako VW beetle alebo Mini okolo 600 litrov :no: :no: :no: 8-s tak to nie. A aj ked je Fiat 500 krasny, ta cena ho tiez neurobi ludovym. Asi ta cislica 500 znaci, ze cena sa pod 500 litrov nema dostat >:D Taketo auta otvaraju nove obzory - tlieskam im. Staci uz len ten fakt, ze vobec existuju - tym padom tvoria konkurenciu zavedenym znackam a nutia ich trosku rozmyslat: ci by sa nedalo predsa na to ist inak - ako urobit imidzovku za 600 litrov ... to nie je zase tak velke umenie. Ono miesta na parkovanie neustale ubuda a na cestach je tesnejsie - a paradoxne auta sa zvacsuju - pribuda ofroutov, toto by mohla byt cesta. Trosku este popracovat na bezpecnosti a nejakom pohone na repku a hned by to zacinalo vyzerat s tymto svetom optimistickejsie :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 1. 2008 22:02
-
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "opi"
19. 1. 2008 09:47
tata
Nebylo by lepší, aby se zase začaly vyrábět Škodovky 120? Trochu by se vylepšily, motor HTP z Fóbie, cena oklo 70000Kč? :yes: Když jsem uviděl ty fotky, tak mě to napadlo!!!!!!!!!!! >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "gld"
19. 1. 2008 16:38
Re: tata
Nie zlý nápad, recesia jak hovädo :-)
anonym
19. 1. 2008 19:48
Re: tata
hej - idealne auto = hummer alebo porsche - nie?