Tata Nano se potýká se slabými prodeji
Obrovský pokles prodejů modelu Nano trápí značku již od začátku loňského roku. Od dubna do prosince Tata Nano oslovila pouze 13.828 zákazníků, což je pokles od necelých 72%. V prosinci navíc spadly prodeje hluboko pod 1000 kusů. Vůz si zakoupilo 545 zákazníků, což je oproti předchozímu roku pokles o 75%.
Automobilka reagovala na vytrvale špatné prodeje říjnovým uvedením verze Nano CNG eMAX, tedy minivozem na stlačený zemní plyn. Palivo však není v Indii běžně k dostání, vůz je proto nabízen jen v místech jako je Dillí, Gudžarát, Maháráštra nebo Laknaú.
Prozatím posledním pokusem o podpoření prodejů je příchod verze Nano Twist, která se od základního modelu s cenovkou 150.000 rupií (asi 49.000 korun) liší elektrickým posilovačem řízení. Cena Twistu bude o 15.000 rupií vyšší, vůz se představí již polovině ledna.