Tata v Ženevě 2010
Zatímco na domácím trhu nestačí vykrývat poptávku po laciném modelu Nano, v evropském prostředí prezentuje odvozený elektromobil a také nové modely, které si nezadají s produkcí dalších lowcostových značek.
Nano EV
Elektromobil může být úspěšnou cestou, jak prosadit mikroauto Tata Nano na evropských trzích. Zatímco v Indii zákazníci od tohoto modelu očekávají zejména nízkou pořizovací cenu, evropské požadavky jsou náročnější. Elektrický pohon dává modelu Nano EV nový smysl a ve spojení s vládními dotacemi, které mohou čerpat majitelé elektromobilů v mnoha evropských zemích, představuje další cestu ke zlepšení poměru cena/hodnota.
Pohonný systém je převzatý z prototypu Indica Vista EV. Jeho přesné parametry nebyly zveřejněny, avšak baterie Li-Pol svou kapacitou postačí k dojezdu 160 km a motor zase údajně zajistí akceleraci 0-60 km/h za méně než 10 sekund.
Aria
Nový model Tata Aria dává kombinací prvků MPV a SUV vzpomenout na nepříliš úspěšný Ssangyong Rodius. Nicméně vůz se zvýšenou stavbou karoserie má vnější rozměry 4780 x 1860 x 1775 mm a poskytne prostor pro sedm osob. Pohon zajišťuje vznětový motor 2,2 DiCOR o výkonu 103 kW, který je spojen s předními nebo všemi čtyřmi koly.
Indigo Manza
Indigo Manza je novou generací kompaktního sedanu, která je postavena na základě hatchbacku Indica Vista. Souběžně s ním vyrábí Tata stále také o generaci starší dvojici Indica/Indigo. Pro nový sedan jsou určeny dva motory: zážehový 1,4 Safire a vznětový 1,4 DiCOR Quadrajet. Oba dosahují výkonu 66 kW.
Prodej Indigo Manza bude (stejně jako v případě Aria) zahájen nejprve na mimoevropských trzích. Do vybraných evropských zemí by se mohly tyto modely dostat později.