Velkých zemědělských firem je u nás "díky" Komančům opravdu dost. Všichni, kteří si mohou dovolit kupovat obří osmiválcové a šestiválcové Johny Deery, si mohou koupit Tatru.
nesmysl.. opravdu velkých zemědělských podniků, které mají dejme tomu nad 2,5~3k ha je u nás jen pár. a jakou spojistost má třistakoňský traktor a agrotatra to už vůbec nechápu..
Jsem jediný, kdo pláče u každého článku o Tatře? Automobilka, která měla jeden z největších potenciálů v Evropě, možná i na světě... A skončila tak, jak skončila... Vhání mi to slzu do oka :-(
Měl jsem samozřejmě na mysli hlavně divizi osobních automobilů, které patřily ke špičce, než se začala do výzkumu a vývoje politicky angažovat jistá partaj...
To by nesměl být rok 68, aby to osobní divize Tatry přežila ve zdraví až do teď. A stejně už by teď patřili někomu jinému.
Mě je spíš líto, že Škoda Auto je vlastněna VW místo aby VW vlastnila.....