Tatra Tactic představuje nákladní vozidlo střední třídy, které koncepcí svého podvozku i pohonnými jednotkami výrazně vybočuje ze zažitých tradic své značky.
Na "Tatře" 810, nyní zvané Tactic, je smutné že je to skládačka všeho možného, ale v podstatě nic z toho není Tatra. Čímž neříkám, že to musí být špatné auto.
Je to špatné auto, s Tatrou to nemá nic společného, je to převlečený Renault, žádný vojenský speciál. Pro armádu cena za kus cca. 8 mil. Kč,-. Náhradní díly předražené, do světlometu zatéká, motor má spotřebu jak tank atd.....
No nevím, Ventra je o bambilion lehčí sama o sobě, viděl jsem ji vozit hlínu po sjezdovce v Peci, to si u jiného stroje nedovedu představit ani ve snu.
Už jen porovnání pohotovostní a celkové vyjde lépe proo V3S. Ventra uveze skoro 2x tolik co sama váží, což se o Taktiku říci nedá. Kdo tenhle konglomerát věcí viděl na D1, tak se musí divit, že to vůbec dojede, protože tuhé nápravy se klepou jak řízky..
ELektroniku a zejména dráty to má vedeny rámem jak u nějakého osobáku, tohle dostat šrapnelem, tak neodjede, protože to bude hlásit chybovou hlášku " nefungují blinkry" :-)
P.S. typové číslo 810 je u mě OT 810 obrněnec,
To fakt není v Evropě lepší dodavatel motorů pro nákladní vozidla, než Renault??? A proč Steyer, když převodovky umíme na špičkové úrovni? Hm, Dalík je čučkař... :-)
V dobách, kdy tohle v Roudnici vznikalo, byly čtyřkolky od Tatry spíš horší alternativou. A pořád je na tom v průjezdnosti terénem T-810 o trošku líp, než T-815 4x4.