Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tatra má nového ředitele obchodu a marketingu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Pozici ředitele obchodu a marketingu společnosti Tatra Trucks s odpovědností za strategii a procesní řízení prodeje, marketingu a poprodejních služeb obsadil dosavadní ředitel nákupu Martin Šustek, který se zároveň stal členem představenstva.

Martin Šustek jako ředitel obchodu a marketingu převzal 20. února letošního roku vedení obchodního úseku včetně marketingu, poprodejních služeb, náhradních dílů i servisu Tatra Trucks.

Obchodní ředitel David Pipal zůstává na své pozici a jako člen týmu obchodu je organizačně zařazen přímo pod Martina Šustka, kterému bude nápomocen v oblasti strategických obchodních projektů, v nichž se uplatní Davidovy bohaté obchodní zkušenosti.

„Martin má lví podíl na splnění plánu v roce 2016, kdy se mu podařilo zkoordinovat vynikajícím způsobem vztahy s dodavateli a zajistit vše potřebné pro skokově rostoucí výrobu. Má vynikající předpoklady k systémovému rozvoji obchodních i marketingových aktivit a poprodejních služeb Tatry,“ řekl k jeho jmenování předseda představenstva Tatra Trucks Petr Rusek.

Generální ředitel Tatra Trucks Radek Strouhal dodal, že Martin Šustek se jako zkušený řídící pracovník zaměří na vytvoření plně funkční a stabilní struktury celého obchodního úseku, který bude schopen efektivně reagovat jak na měnící se potřeby trhu, tak i na potřeby interní.

Ředitel obchodu a marketingu, člen představenstva Tatra Trucks Martin Šustek ke svému jmenování uvedl, že pozici obchodního a marketingového ředitele bere jako velkou osobní výzvu a chce se v první fázi zaměřit na interní procesy v oblasti prodeje, marketingu a poprodejních služeb.

Podle jeho slov je konkurence na trhu nákladních vozidel velká, ale unikátní řešení podvozku značky Tatra stále otevírá řadu slibných obchodních případů, které kopřivnické automobilce i v následujících letech zajistí obchodní růst.

Martin Šustek (44) je absolvent Vysokého učení technického v Brně, Fakulty Managementu a ekonomie ve Zlíně. Od počátku své pracovní dráhy působil v oblasti nákupu a logistiky. První zkušenosti sbíral ve firmách KRAFT Foods, PHILIPS Displays a LINDAB Buildings. Od roku 2005 do roku 2014 působil u společnosti Bang & Olufsen v Kopřivnici na různých manažérských pozicích s odpovědností za vztahy s dodavateli, nákup, logistiku a distribuci náhradních dílů.

Do společnosti Tatra Trucks nastoupil jako ředitel nákupu v únoru 2014 a účastnil se klíčové etapy restrukturalizace podniku. Od listopadu 2016 se jeho odpovědnost v Tatře rozšířila i na logistiku. Jako ředitel nákupu a logistiky měl odpovědnost za nákupy materiálu v hodnotě 3 miliardy Kč za rok a vedl tým více než 100 zaměstnanců odpovědných za nákup, logistiku, dopravu a skladování.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)