Diskuse

Tatra Prezident (1994): Nástupce šestsettřináctky zůstal osamocen

1.6.2017

Tatra v 90. letech minulého věku prakticky ztratila vládní zakázky a spoléhala na export do Británie, který úplně nevyšel. Prezident Václava Krále měl být určen pro českou hlavu státu...

 

  • 23 Reagovat !

    foto DEVIL

    DEVIL 01.06.  19:15

    FSO Polonez...

    Nevypadá zle... ale na první pohled mi to připomnělo FSO Polonez >:D
    • 31 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 01.06.  19:49

      « Re: FSO Polonez...

      já tam vidím čumák z Alfy
    • 31 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 01.06.  20:09

      « Re: FSO Polonez...

      tenhle nástupce se nepovedl a faktickým nástupcem byla až Tatra 700, kterou naopak živily hlavně státní zakázky (ministerstva, vláda, státní podniky) a pár nadšenců
      • 20 Reagovat !

        foto Somewhere-je-uz-prec

        Somewhere je už preč 01.06.  21:20

        « Re: FSO Polonez...

        Aj T700 sa dá nazvať rozsiahlym faceliftom... A toto určite nebol žiadny nástupca, je to len zbastardená 613 - výsledok snahy udržať auto vo výrobe s minimálnymi, resp. vpodstate nulovými nákladmi. Mne to najviac pripomína ruské modernizácie...
        • 04 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 01.06.  22:23

          « Re: Re: FSO Polonez...

          Jo jenže rusové - pokud se bavíme o modernizacích 90. let apon upravili motor, nebo dali jinej - krom toho že trošku změnili plechy a světla.

          Tenhle styl jel Moskvič, vím na co narážíš, ale tam byly aspon motory Renault, možnost 4x4 a další věci.

          Tady byl jen jinej volant, klima, zaoblené rohya jinak nic
    • 10 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 02.06.  07:45

      « Re: FSO Polonez...

      Devil, máš snáď vlčiu hmlu?
  • 61 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 01.06.  20:37

    Děs běs...

    Asi p.Král dostal zadání: nic nesmíte změnit a i s vaším honorářem to nesmí přesáhnout 50tis korun. Jestli ne tak to ukazuje naprostou tvůrčí impotenci. Nemůžu jinak než naprosto odsoudit "tohle". Tehdejší vedení bylo asi totálně v háji: papaláš mobil T613 nikdo nechce a na nový model nemáme. Tohle ale fakt nebyla cesta jak dál. President byl vzhledově nepodarek. To T700 je absolutně jiná káva. Z minima vytěžila naprosté maximum. Hotový maestrštych. Škoda, že ho politici a podnikatelé potopili.
    • 62 Reagovat !

      foto Atila-

      Atila_ 01.06.  20:52

      « Děs běs...

      Ti podnikatele byli ale smejdi ze si za sve penize radeji kupovali sedmickove baworaky nez cesky srot T700. >:D
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 01.06.  22:41

      « Re: Děs běs...

      jo suhlas... tatra T700 sa dokonca u nas kedysi normalne predavala pamatam si ju .... a par kuskov v 90 rokoch aj bolo sem tam na cestach vidiet... bola to sice rarita ako povedzme roadster MGF s motorom v strede... alebo malajsky proton 416 ... ktore sa v 90 rokoch u nas tiez dali nahodne stretnut..
      • 01 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 02.06.  09:32

        « Re: Re: Děs běs...

        či normálne netuším, viem že vozil po výstavách 2 kusy Troliga, ktorý predával aj nákladné Tatry. Ale či sa nejaký kus vôbec na SK predal by som za to ruku do ohňa nedal. Tie 700 síce boli dosť inovované 613, ale bolo na nich vidieť, že sa šetrilo pri prerábke na mnohých viditeľných miestach. Vhľadom k cenám, za ktoré sa tie autá predávali sa ani nečudujem že neuspeli. Súdobá západná konkurencia už bolo v tejto cenovej kategórii niekde úplne inde. Bohužiaľ.
      • 00 Reagovat !

        foto comper

        comper 02.06.  18:33

        « Re: Re: Děs běs...

        Vidiet si ju mohol akurat vo svojich snoch, nie sem tam na ulici. Celkovo sa 700viek vyrobilo len 37, takmer vylucne pre cesku vladu, tu na Slovensku mohli akurat doviezt ozrateho Zemana na statnu navstevu.
  • 02 Reagovat !

    foto zbynek68

    zbynek68 01.06.  21:21

    Tatra

    Zemanovi by slušela
    • 12 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 01.06.  21:38

      « Tatra

      Dyť v ní jako premiér jezdil [odkaz]

      Viděl sem ho po návratu z Číny, myslim že příště pojede [odkaz]
      • 11 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 02.06.  08:33

        « Re: Tatra

        v 613 jezdilo lidí z vlády, já myslím že agent Bureš se v ní taky někdy svezl a pár lidí z ODS, ČSSD určitě taky >:D >:D >:D

        Jenom převlíkači kabátů, nic víc
    • 21 Reagovat !

      foto Ludek-II

      Ludek_II 02.06.  08:30

      « Re: Tatra

      Tomu ulhanýmu alkoholikovi by slušela odvykací kúra a ne nějaké auto !
  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 01.06.  22:31

    teda nic v zlom

    ale konkretne tento dizajn je priserny... pritom tatra mala kedysi tak krasne kusky ...
    • 10 Reagovat !

      foto dochtor

      dochtor 02.06.  09:09

      « Re: teda nic v zlom

      jedným slovom
      T U Z I N G
    • 20 Reagovat !

      foto wlken

      wlken 02.06.  09:41

      « Re: teda nic v zlom

      Nojo, dokud Tatrovky navrhoval Kardaus, člověk který vystudoval design za první republiky ve Francii, tak byly naše výrobky světové aspoň vzhledem...Kdoví co asi říkali pánové z Vignale na to, co zbylo z jejich povedeného dílka po dvaceti letech českého tvořeníčka:-)
  • 00 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 05.06.  16:51

    Bylo to dáno základem počatým v r.1968

    Se skeletem karoserie nešlo nic dělat. A tak, přestože 700-ovka měla vše zaoblené, čelní svislejší okno nešlo položit, aby dotvořilo kompaktní tvar a mělo lepší obtékání vzduchu. To si myslím byla hlavní překážka stylistické změny. Přesto působila v těch 90-ých letech Sedmistovka majestátně a dýchala na pozorovatele svou technickou podstatou, tolik vtipnou a dodnes neobvyklou.
    A přitom měla T613-700 za sebou úctyhodné čtvrt století !!

    V období oněch zamotaných 90-ých let (i pozdějších) nemohla Tatra jinak dopadnout ! Nebyla vůle k tomu, aby něco šlo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Mrtvé tělo na Františku: 38letého bezdomovce našli ležet v parku

Mrtvé tělo na Františku: 38letého bezdomovce našli…

Na Starém městě, konkrétně v pásu zeleně ulice Na Františku, byl v pátek ráno nalezen muž bez známek života. Jak…

Smutný den Zdeňka Svěráka: V jeden den pohřbil Wabiho Daňka (†70) i kamaráda z mládí!

Smutný den Zdeňka Svěráka: V jeden den pohřbil…

Ve čtvrtek v poledne proběhl pohřeb muzikanta Wabiho Daňka (†70). Jedním ze smutečních hostů byl také Zdeněk…

 

iSport.cz

Řešení krize Realu? Nadějný brankář a útočná esa za deset miliard

Řešení krize Realu? Nadějný brankář a útočná esa za…

Chystá se nová éra legendárních Galacticos? Real Madrid ztrácí ve španělské lize na vedoucí Bacelonu už deset…

Hušbauer po své kanonádě proti Maccabi: V Evropě si to užívám

Hušbauer po své kanonádě proti Maccabi: V Evropě si…

PŘÍMO Z NETANJI | Dal dvě nádherné branky, aspoň jedna se mu snad musí chytit jako gól kola. Josef Hušbauer…

 

Reflex.cz

Vnitro do prezidentských voleb pustilo devět očekávaných uchazečů, nejvíce chyb v petici měl Zeman

Vnitro do prezidentských voleb pustilo devět…

Ministerstvo vnitra připustilo k prezidentským volbám devět kandidátů, jejichž úspěšná registrace se očekávala.…

Poslední bašta Ujgurů. To je starobylé město Kašgar na západním okraji pouště Taklamakan

Poslední bašta Ujgurů. To je starobylé město Kašgar…

Kašgar se pyšní mnoha „nej“. Stojí zde největší mešita v celé Číně i největší socha Mao Ce-tunga na světě.…