Myslíš, že by to pomalým spúšťaním po kroku nezišiel? Takto z toho mám pocit, ako keby dolu šiel skoro voľným pádom. Zjazd je vždy oveľa ťažší ako výjazd.
Ktovie, ako by to zdolala Praga V3S.
On to přejel v obou směrech. Minulý týden bylo na idnes (nebo novinkách, teď nevím) video z odstupu. Bylo tam vidět, že ta rampa není symetrická, na jedné straně je pozvolnější. Když jel zprava doleva, dolů se spustil pomalu a v pohodě. Když jel zleva do prava (jízda z videa tady u článku), tak z toho kolmějšího konce takhle v podstatě spadnul. Vejda by to imho nedala, najezdil jsem se s ní dost a myslím, že by jí na tohle prostě nestačil výkon motoru.
Ani ten sjezd by nedala, nemá dost účinné brzdy. Navíc by se rozeskákala tak, že by nejspíš vylétla mimo rampu. V terénu to není zrovna nejstabilnější auto.
Obávám se, že V3S by to zvládla s přehledem. Akorát na Librosu se dělá reklama Tatrovkám. A jen pro upřesnění 100% stoupání je 45stupňů. 50% odpovídá nějakým necelým 27-mi stupňům
Nevím, proč sem taháš Škodovku. Mně jde o tento konkrétní kus, vždyť to ani nemá tatrovácký podvodvozek, který podle mého dělá Tatru Tatrou, a Tatra na něm také veškerou svou produkci staví.
Tatrovácký podvozek je na auto střední kategorie zbytečně těžký a komplikovaný. Můžeme být rádi, že Tatra vůbec tuhle konstrukci převzala od vytunelovaných Roudnických strojíren, jinak by dodnes jezdily trapné V3S, které jsou už opravdu hodně za morální i funkční životností.