Diskuse

Tatra má světový rekord! Podívejte se, jak v Ostravě zdolala šílenou překážku

23.10.2017

Tatra 810 4x4 je světovým unikátem. Vytvořila rekord v přejezdu nákladního vozu přes nejvyšší uměle vytvořenou překážku.

 

  • 00 Reagovat !

    foto sofer

    šofér 23.10.2017  17:13

    sedět

    v ní bych tedy nechtěl... Borci, gratulace!!
    • 00 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 23.10.2017  17:38

      « Re: sedět

      Myslíš, že by to pomalým spúšťaním po kroku nezišiel? Takto z toho mám pocit, ako keby dolu šiel skoro voľným pádom. Zjazd je vždy oveľa ťažší ako výjazd.
      Ktovie, ako by to zdolala Praga V3S.
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 23.10.2017  19:16

        « Re: Re: sedět

        On to přejel v obou směrech. Minulý týden bylo na idnes (nebo novinkách, teď nevím) video z odstupu. Bylo tam vidět, že ta rampa není symetrická, na jedné straně je pozvolnější. Když jel zprava doleva, dolů se spustil pomalu a v pohodě. Když jel zleva do prava (jízda z videa tady u článku), tak z toho kolmějšího konce takhle v podstatě spadnul. Vejda by to imho nedala, najezdil jsem se s ní dost a myslím, že by jí na tohle prostě nestačil výkon motoru.
        • 21 Reagovat !

          foto Ficus

          Ficus 23.10.2017  22:41

          « Ale dala

          To víš že by to dala. A velmi v klidu.
          • 10 Reagovat !

            foto sofer

            šofér 24.10.2017  10:00

            « Re: Ale dala

            myslím, že nedala, stoupání nad 50% , to by musela mít dvojnásobný výkon motoru..

            [odkaz]

            buďte realista.
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 24.10.2017  11:34

              « Re: Re: Ale dala

              Ani ten sjezd by nedala, nemá dost účinné brzdy. Navíc by se rozeskákala tak, že by nejspíš vylétla mimo rampu. V terénu to není zrovna nejstabilnější auto.
              • 00 Reagovat !

                foto kalousek

                kalousek 24.10.2017  16:41

                « Re: Re: Re: Ale dala

                Koukám ale že i té tatře pěkně skáče zadek, jako by byla bez tlumičů
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 24.10.2017  18:51

                  « Re: Re: Re: Re: Ale dala

                  Je prázdná, při tom náprava vždycky trošku odskočí... zvláště pak v takových podmínkách.
      • 00 Reagovat !

        foto jozinec

        jozinec 24.10.2017  09:18

        « Re: Re: sedět

        Pomalu rozhodne ne....na to tam neni adheze.....
  • 01 Reagovat !

    foto Marrtinova

    Marrtinova 24.10.2017  13:41

    Dala by to

    Obávám se, že V3S by to zvládla s přehledem. Akorát na Librosu se dělá reklama Tatrovkám. A jen pro upřesnění 100% stoupání je 45stupňů. 50% odpovídá nějakým necelým 27-mi stupňům
    • 00 Reagovat !

      foto jozinec

      jozinec 24.10.2017  13:56

      « Re: Dala by to

      No vzdyt tady jela tatra 45 stupnu a zndruhe strany dokonce 55 stupnu. Takze nejakych 100% a 122%
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 24.10.2017  14:46

      « Re: Dala by to

      podla mna by to mohol dat aj unimog ... ten je tiez dost dobry v takychto veciach .. aj to 100% stupanie zvlada v poho ...
    • 01 Reagovat !

      foto empi

      empi 24.10.2017  20:18

      « Re: Dala by to

      Otázka je, co je na tom autu krom znaku Tatrovka :-(
      • 10 Reagovat !

        foto irij51

        irij51 24.10.2017  20:45

        « Re: Re: Dala by to

        *- a co je na škodovce od škody-sedadla
        • 01 Reagovat !

          foto empi

          empi 24.10.2017  23:51

          « Re: Re: Re: Dala by to

          Nevím, proč sem taháš Škodovku. Mně jde o tento konkrétní kus, vždyť to ani nemá tatrovácký podvodvozek, který podle mého dělá Tatru Tatrou, a Tatra na něm také veškerou svou produkci staví.
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 25.10.2017  06:59

            « Re: Re: Re: Re: Dala by to

            Tatrovácký podvozek je na auto střední kategorie zbytečně těžký a komplikovaný. Můžeme být rádi, že Tatra vůbec tuhle konstrukci převzala od vytunelovaných Roudnických strojíren, jinak by dodnes jezdily trapné V3S, které jsou už opravdu hodně za morální i funkční životností.
  • 11 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 24.10.2017  14:40

    tak toto je adrenalin dozaista

    daleko vacsi ako si plachtit v nabuchanom veyrone 350-tkou klido pido po nekonecnej rovinke ;-) ... tatra :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nová funkce YouTube vám připomene, abyste si dali pauzu

Nová funkce YouTube vám připomene, abyste si dali pauzu

Google na své letošní vývojářské konferenci kladl velký důraz na digitální závislost a zdraví uživatelů.     

„Matka všech bouřek“ udeřila v Británii: 15 tisíc blesků a kolaps na letišti

„Matka všech bouřek“ udeřila v Británii: 15 tisíc…

Británie zažila v noci na neděli velmi silnou bouři, během níž podle meteorologů uhodilo přes 15 tisíc blesků.…

 

iSport.cz

Zraněný Salah: Jsem přesvědčený, že budu na šampionátu v Rusku

Zraněný Salah: Jsem přesvědčený, že budu na…

Černé scénáře se nepotvrdily. Fotbalový útočník Mohamed Salah se navzdory děsivě vyhlížejícímu zranění z finále…

Proč utíká Ronaldo z Realu? Prý žárlí na Messiho, Ramos žádá vysvětlení

Proč utíká Ronaldo z Realu? Prý žárlí na Messiho,…

Nezaskočil tím jen fanoušky, ale i své nejbližší. Prohlášení Cristiana Ronalda po třetím triumfu v Lize mistrů…

 

Reflex.cz

Josefa Klímu navrhli poslanci na státní vyznamenání. Ten je ale od prezidenta nechce

Josefa Klímu navrhli poslanci na státní vyznamenání.…

Novinář a spisovatel Josef Klíma by od prezidenta Miloše Zemana nepřijal státní vyznamenání, na které ho navrhli…

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez Heydrichovy smrti by Československo zaniklo

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez…

Dva muži, samopal stengun, bomba a auto s třetím nejmocnějším nacistou říše – tak vypadalo ráno 27. května 1942…