Americký management tam byl právě před J&T. J&T si založilo účelovou firmu na skoupení podílu v Tatře (Truck Development s Markem Gavlasem) a té se podařilo Tatru vydražit v exekuci za 176 milionů v březnu 2013. Následně tato skupina vyházela kompletní vedení včetně toho amerického managementu a rozjela Tatru k dnešním výsledkům. Takže poděkování patří slovenskému kapitálu.
Tatra ale není vyráběna pouze v ČR (ono to ani nejde). Dnes se do ní osazují motory Paccard a kabiny DAF.
A poprosil bych všechny, kteří tento krok odsuzovali, jak tím pohřbí Tatru a tak, ať si laskavě posypou hlavu popelem (můžou se i pochlubit fotkou >:-[] )
ale na fotkách vidím jen 2 modely, čekal bych na této akci trošku velkorysejší představení. Každopádně přeji tatrovce co největší úspěch nejen na této výstavě.