TechArt 911 Turbo Cabriolet – uragán ve vlasech

TechArt 911 Turbo Cabriolet – uragán ve vlasech

 
 

Porsche 911 Turbo Cabriolet není ani v sériovém provedení žádným slimákem, ale u TechArtu mu dodali dalších 180 koní výkonu a je z něj hotová raketa dosahující rychlosti 334 km/h.

Porsche 911 Turbo Cabriolet není ani v sériovém provedení žádným slimákem, ale u TechArtu mu dodali dalších 180 koní výkonu a je z něj hotová raketa dosahující rychlosti 334 km/h.

Přestože jsou dnes síly všech úpravců vozů Porsche soustředěny na nabídku úprav pro nový model 911 Carrera, TechArt nezapomíná ani na fanoušky verze Turbo, která ještě podobu nového modelu nemá. Jeho poslední novinkou je pořádně posílený kabriolet. Plochý šestiválec 3,6 litru dostal větší turbodmychadla a chladiče stlačeného vzduchu, nově tvarované hliníkové sací potrubí, sportovní čistič vzduchu a nerezové výfukové potrubí se sportovními katalyzátory. Všechny tyto mechanické komponenty jsou sladěny nově přeprogramovanou řídící jednotkou. Výsledkem je výkon 441 kW (600 k) a točivý moment 740 Nm při 4600 ot/min. Ten je na všechna čtyři kola přenášen přes speciální spojku a modifikovanou šestistupňovou ručně řazenou převodovku se zkrácenými drahami řazení.

Touto technikou vybavený kabriolet dokáže zrychlit z 0-100 km/h za vynikajících 3,7 sekundy a na 200 km/h za neméně zajímavých 11.9 sekundy. Na italském vysokorychlostním okruhu v Nardo se tento vůz rozjel až na 334 km/h. Aby se v těchto rychlostech vůz udržel na silnici byla značně upravena aerodynamika. Příď vozu dostala nový nárazník s nastavitelným spoilerem a velkými otvory pro přívod chladícího vzduchu k chladičům a brzdám. Boční nástavce prahů uklidňují proudění přes zadní kola a tvar lapačů vzduchu v zadních blatnících zlepšuje přívod chladícího vzduchu do motorového prostoru. Na zádi je osazen velký spoiler s nastavitelným úhlem umožňující volit mezi vysokým přítlakem nebo vysokou maximální rychlostí. Celý aerodynamický komplet doplňuje difuzor pod zadním nárazníkem, do kterého jsou zakomponovány dvě koncovky výfuku v tradičním designu TechArtu.

Mimo aerodynamiky byl pro vysoký výkon motoru upraven také podvozek. Ve spolupráci s firmou Bilstein vyvinul TechArt plně nastavitelné odpružení s výškou měnitelnou v rozmezí 30 mm a možností seřizovat charakteristiku tlumičů jak při stlačení tak i odlehčení. Upraveny byly i silentbloky náprav a uložení zkrutných stabilizátorů. Úpravu podvozku doplňují jednodílná pětipaprsková kola TechArt Formula, která mají průměr 19“. Přední kola jsou široká 8,5“ a obuta do pneumatik 235/35 ZR 19, zadní jsou 11“ a pneumatiky mají rozměr 315/25 ZR 19.

Pro interiér jsou k dispozici veškeré prvky od koženého čalounění, přes sportovní volanty či různé doplňky z hliníku nebo nerezivějící oceli.

Spolupracujeme s TipCars.com
Policie zasahuje na ministerstvu, kde se řeší stovky miliard Policie zasahuje na ministerstvu, kde se řeší stovky miliard

Národní centrála proti organizovanému zločinu zasahuje od…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení? Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení?

Premiéra třetí řady motoristického pořadu The Grand Tour…

Toto jsou nejnebezpečnější písničky k řízení auta. Pouštíte si je? Toto jsou nejnebezpečnější písničky k řízení auta. Pouštíte si je?

Nová studie odhaluje ty nejméně a nejvíce bezpečné…

 



McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Které části automobilů nejvíce trpí v zimě? První místo nepřekvapí

Které části automobilů nejvíce trpí v zimě? První místo nepřekvapí

Dnes 08:00

Zima autu zrovna nepřeje. Které součástky dostávají nejvíc zabrat?




Blesk.cz

První Vánoce vévodkyně Meghan: Čeká ji ponižující rituál s vážením?!

První Vánoce vévodkyně Meghan: Čeká ji ponižující…

To se jen tak nevidí, jaké tradice jsou zvykem na britském královském dvoře. Tedy alespoň podle toho, co koluje…

Zkraťte si čekání na Vánoce s pořádnou porcí výher na losu Adventní kalendář

Zkraťte si čekání na Vánoce s pořádnou porcí výher…

Stírací losy od Sazky se v posledních letech staly příjemnou součástí vánočních svátků. Ještě před samotným…

 

iSport.cz

Satoranský v NBA zazářil. Trápícímu se Washingtonu zařídil obrat

Satoranský v NBA zazářil. Trápícímu se Washingtonu…

Basketbalista Tomáš Satoranský odehrál nejlepší utkání v sezoně NBA a 13 body, sedmi doskoky a třemi asistencemi…

Hokej a kokain? Pamětník Klíma odhalil, jak to chodilo v NHL

Hokej a kokain? Pamětník Klíma odhalil, jak to chodilo v NHL

Případ pardubického obránce Petra Čáslavy, v jehož těle byla zjištěna přítomnost kokainu, otevřel téma, kolem…

 

Reflex.cz

100 let nezávislosti Polska: Objevte turisticky zajímavá místa, kterými procházela historie

100 let nezávislosti Polska: Objevte turisticky…

Historie Polska je velmi komplikovaná a provázejí ji nejrůznější události, které ve svém důsledku ovlivnily i…

Tomio Okamura šel do politiky, aby mohl ve sněmovně prodávat suši

Tomio Okamura šel do politiky, aby mohl ve sněmovně…

Tento týden se potvrdilo to, o čem se dlouze pouze spekulovalo. Vyšlo najevo, že Tomio Okamura pokoutně prodává…