TechArt 911 Turbo Cabriolet – uragán ve vlasech

TechArt 911 Turbo Cabriolet – uragán ve vlasech

 
 

Porsche 911 Turbo Cabriolet není ani v sériovém provedení žádným slimákem, ale u TechArtu mu dodali dalších 180 koní výkonu a je z něj hotová raketa dosahující rychlosti 334 km/h.

Porsche 911 Turbo Cabriolet není ani v sériovém provedení žádným slimákem, ale u TechArtu mu dodali dalších 180 koní výkonu a je z něj hotová raketa dosahující rychlosti 334 km/h.

Přestože jsou dnes síly všech úpravců vozů Porsche soustředěny na nabídku úprav pro nový model 911 Carrera, TechArt nezapomíná ani na fanoušky verze Turbo, která ještě podobu nového modelu nemá. Jeho poslední novinkou je pořádně posílený kabriolet. Plochý šestiválec 3,6 litru dostal větší turbodmychadla a chladiče stlačeného vzduchu, nově tvarované hliníkové sací potrubí, sportovní čistič vzduchu a nerezové výfukové potrubí se sportovními katalyzátory. Všechny tyto mechanické komponenty jsou sladěny nově přeprogramovanou řídící jednotkou. Výsledkem je výkon 441 kW (600 k) a točivý moment 740 Nm při 4600 ot/min. Ten je na všechna čtyři kola přenášen přes speciální spojku a modifikovanou šestistupňovou ručně řazenou převodovku se zkrácenými drahami řazení.

Touto technikou vybavený kabriolet dokáže zrychlit z 0-100 km/h za vynikajících 3,7 sekundy a na 200 km/h za neméně zajímavých 11.9 sekundy. Na italském vysokorychlostním okruhu v Nardo se tento vůz rozjel až na 334 km/h. Aby se v těchto rychlostech vůz udržel na silnici byla značně upravena aerodynamika. Příď vozu dostala nový nárazník s nastavitelným spoilerem a velkými otvory pro přívod chladícího vzduchu k chladičům a brzdám. Boční nástavce prahů uklidňují proudění přes zadní kola a tvar lapačů vzduchu v zadních blatnících zlepšuje přívod chladícího vzduchu do motorového prostoru. Na zádi je osazen velký spoiler s nastavitelným úhlem umožňující volit mezi vysokým přítlakem nebo vysokou maximální rychlostí. Celý aerodynamický komplet doplňuje difuzor pod zadním nárazníkem, do kterého jsou zakomponovány dvě koncovky výfuku v tradičním designu TechArtu.

Mimo aerodynamiky byl pro vysoký výkon motoru upraven také podvozek. Ve spolupráci s firmou Bilstein vyvinul TechArt plně nastavitelné odpružení s výškou měnitelnou v rozmezí 30 mm a možností seřizovat charakteristiku tlumičů jak při stlačení tak i odlehčení. Upraveny byly i silentbloky náprav a uložení zkrutných stabilizátorů. Úpravu podvozku doplňují jednodílná pětipaprsková kola TechArt Formula, která mají průměr 19“. Přední kola jsou široká 8,5“ a obuta do pneumatik 235/35 ZR 19, zadní jsou 11“ a pneumatiky mají rozměr 315/25 ZR 19.

Pro interiér jsou k dispozici veškeré prvky od koženého čalounění, přes sportovní volanty či různé doplňky z hliníku nebo nerezivějící oceli.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zabezpečení auta proti krádeži: jeden systém, na který se můžete spolehnout Zabezpečení auta proti krádeži: jeden systém, na který se můžete spolehnout

Možná už jste o zabezpečení svého auta přemýšleli. Možná…

Gruzínský cukrovar propustil stovky zaměstnanců kvůli plánované těžbě kryptoměn Gruzínský cukrovar propustil stovky zaměstnanců kvůli plánované těžbě kryptoměn

Cukrovar společnosti Agara Sugar Company ve stejnojmenném…

Merkelová a Peňa Nieto ocenili obchodní dohodu Evropské unie s Mexikem Merkelová a Peňa Nieto ocenili obchodní dohodu Evropské unie s Mexikem

Německá kancléřka Angela Merkelová a mexický prezident…

Švýcarská pošta investuje ve Francii a prodělává miliony Švýcarská pošta investuje ve Francii a prodělává miliony

Švýcarská pošta se čtrnáct let věnuje zahraničnímu…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Nejrychlejší Dacia Duster měla 850 koní vyladěných pro Pikes Peak Nejrychlejší Dacia Duster měla 850 koní vyladěných pro Pikes Peak

Před zadní nápravou přepracovaný vidlicový šestiválec…

Land Rover Defender Pick-up půjde po krku Mercedesu X a VW Amarok Land Rover Defender Pick-up půjde po krku Mercedesu X a VW Amarok

Koncern JLR letos představí zbrusu nového nástupce…

 



McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
BMW budou stále chytřejší, ale autonomní technologie jsou daleko, říká člen představenstva

BMW budou stále chytřejší, ale autonomní technologie jsou daleko, říká člen představenstva

Včera

Přestože mnichovská značka plánuje v budoucnu stavět stále inteligentnější vozy, plně autonomní auta jsou prý ještě hodně vzdálená.




Blesk.cz

Zachránkyně knedlíků v Chicagu: Znovu otevřela  restauraci českých krajanů

Zachránkyně knedlíků v Chicagu: Znovu otevřela…

Už už to vypadalo, že v Chicagu, které je jakousi „mekkou“ českého přistěhovalectví do USA, ztratí milovníci…

Nejdřív horečka, pak jednotka intenzivní péče: Petře ochrnula půlka obličeje z klíštěte

Nejdřív horečka, pak jednotka intenzivní péče: Petře…

Příroda se po zimě probouzí. A s ní se probouzí i klíšťata, která již nyní vykazují svou aktivitu. To se stalo…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme stíhat Plzeň, to se nepodařilo

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme…

Byl to pro něj zvláštní zápas. Gólman Ondřej Kolář v zimě přestoupil z Liberce do Slavie, teď se pod Ještěd…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

PAVEL ŠRUT A GALINA MIKLÍNOVÁ jsou, pokud jde o dětské knížky, dvojjediná bytost – za posledních deset let jich…

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří nechtěli bojovat. Kdo skutečně byli?

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří…

Legendární japonští bojovníci jsou opředeni řadou mýtů a polopravd. Nindžům jsou často přisuzovány téměř…