reklama


TechArt 911 Turbo Cabriolet – uragán ve vlasech

TechArt 911 Turbo Cabriolet – uragán ve vlasech

 
 

Porsche 911 Turbo Cabriolet není ani v sériovém provedení žádným slimákem, ale u TechArtu mu dodali dalších 180 koní výkonu a je z něj hotová raketa dosahující rychlosti 334 km/h.

Porsche 911 Turbo Cabriolet není ani v sériovém provedení žádným slimákem, ale u TechArtu mu dodali dalších 180 koní výkonu a je z něj hotová raketa dosahující rychlosti 334 km/h.

Přestože jsou dnes síly všech úpravců vozů Porsche soustředěny na nabídku úprav pro nový model 911 Carrera, TechArt nezapomíná ani na fanoušky verze Turbo, která ještě podobu nového modelu nemá. Jeho poslední novinkou je pořádně posílený kabriolet. Plochý šestiválec 3,6 litru dostal větší turbodmychadla a chladiče stlačeného vzduchu, nově tvarované hliníkové sací potrubí, sportovní čistič vzduchu a nerezové výfukové potrubí se sportovními katalyzátory. Všechny tyto mechanické komponenty jsou sladěny nově přeprogramovanou řídící jednotkou. Výsledkem je výkon 441 kW (600 k) a točivý moment 740 Nm při 4600 ot/min. Ten je na všechna čtyři kola přenášen přes speciální spojku a modifikovanou šestistupňovou ručně řazenou převodovku se zkrácenými drahami řazení.

Touto technikou vybavený kabriolet dokáže zrychlit z 0-100 km/h za vynikajících 3,7 sekundy a na 200 km/h za neméně zajímavých 11.9 sekundy. Na italském vysokorychlostním okruhu v Nardo se tento vůz rozjel až na 334 km/h. Aby se v těchto rychlostech vůz udržel na silnici byla značně upravena aerodynamika. Příď vozu dostala nový nárazník s nastavitelným spoilerem a velkými otvory pro přívod chladícího vzduchu k chladičům a brzdám. Boční nástavce prahů uklidňují proudění přes zadní kola a tvar lapačů vzduchu v zadních blatnících zlepšuje přívod chladícího vzduchu do motorového prostoru. Na zádi je osazen velký spoiler s nastavitelným úhlem umožňující volit mezi vysokým přítlakem nebo vysokou maximální rychlostí. Celý aerodynamický komplet doplňuje difuzor pod zadním nárazníkem, do kterého jsou zakomponovány dvě koncovky výfuku v tradičním designu TechArtu.

Mimo aerodynamiky byl pro vysoký výkon motoru upraven také podvozek. Ve spolupráci s firmou Bilstein vyvinul TechArt plně nastavitelné odpružení s výškou měnitelnou v rozmezí 30 mm a možností seřizovat charakteristiku tlumičů jak při stlačení tak i odlehčení. Upraveny byly i silentbloky náprav a uložení zkrutných stabilizátorů. Úpravu podvozku doplňují jednodílná pětipaprsková kola TechArt Formula, která mají průměr 19“. Přední kola jsou široká 8,5“ a obuta do pneumatik 235/35 ZR 19, zadní jsou 11“ a pneumatiky mají rozměr 315/25 ZR 19.

Pro interiér jsou k dispozici veškeré prvky od koženého čalounění, přes sportovní volanty či různé doplňky z hliníku nebo nerezivějící oceli.

Rallye Dakar 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Zbourejme ty vily, vyzývá Prahu 6 developer, který chce na Letné stavět kanceláře Zbourejme ty vily, vyzývá Prahu 6 developer, který chce na Letné stavět kanceláře

Britský developer Lordship v otevřeném dopise vyzval…

Dopravní podnik chce na Zahradním městě stavět novou tramvajovou smyčku Dopravní podnik chce na Zahradním městě stavět novou tramvajovou smyčku

Pražský dopravní podnik (DPP) zamýšlí vybudovat na…

ČNB má dostat pravomoc zakázat stoprocentní hypotéky ČNB má dostat pravomoc zakázat stoprocentní hypotéky

Česká národní banka by měla získat zákonnou pravomoc…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Zapomenuté koncepty: Toto bylo první elektrické BMW. Je mu už 44 let Zapomenuté koncepty: Toto bylo první elektrické BMW. Je mu už 44 let

Na olympiádě v Mnichově překvapil v roce 1973 kromě…

Airbag zachraňuje životy již 45 let. Víte, jaké druhy existují? Airbag zachraňuje životy již 45 let. Víte, jaké druhy existují?

Tlumí náraz, usměrňuje naše tělo při nehodě, ale také nám…

 




McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Už brzy na našich silnicích: Modernizovaná Škoda Octavia RS v tuningu…

Už brzy na našich silnicích: Modernizovaná Škoda Octavia RS v tuningu…

Dnes 12:50

Škoda Octavia RS je častým terčem zájmu tuningových úpravců. Něco takového bychom mohli zanedlouho potkávat i na našich silnicích…




Blesk.cz

Lyžování na Slovensku: Velký přehled nejlepších sjezdovek a cen skipasů

Lyžování na Slovensku: Velký přehled nejlepších…

Zima je v plném proudu a s ní přichází i období zimních radovánek! Sousední Slovensko hlásí dobré sněhové…

Střelba v ráji: Útočník povraždil na hudebním festivalu v Mexiku nejméně 5 lidí

Střelba v ráji: Útočník povraždil na hudebním…

Nejméně pět mrtvých si vyžádala střelba na hudebním festivalu v Mexiku. Zatím neznámý útočník zahájil nad ránem…

 

iSport.cz

Za 23 minut vydělal milion a vzdal. Nejde mi o peníze, hájí se Španěl

Za 23 minut vydělal milion a vzdal. Nejde mi o…

Po krátkém vystoupení na Australian Open se španělský tenista Nicolás Almagro hájil, že si nepřijel na…

Plzeň odjela do Španělska bez Chriena. Jevil se moc dobře, mrzí Pivarníka

Plzeň odjela do Španělska bez Chriena. Jevil se moc…

Fotbalisté Plzně dnes odletěli na soustředění do Španělska bez zraněného záložníka Martina Chriena. Navrátilec z…

 

Reflex.cz

Poslední video Jana Palacha: Člověk musí bojovat proti tomu zlu, na který právě stačí!

Poslední video Jana Palacha: Člověk musí bojovat…

Praha 16. ledna roku 1969. Kolem půl druhé odpoledne se mladý muž před budovou Národního muzea v Praze polévá…

Historická majetková nerovnost: Osm miliardářů je stejně bohatých jako polovina lidstva

Historická majetková nerovnost: Osm miliardářů je…

Osm nejbohatších lidí vlastní stejný majetek jako chudší polovina světové populace, tedy 3,6 miliardy lidí.…

 
 
reklama