Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TechArt GTstreet: 911 Turbo na druhou

Počátkem března se otevřou brány jedné z největších autoshow světa v Ženevě a řada předních výrobců se chce prezentovat v nejlepším světle. TechArt bude představovat model GTstreet, vyladěné Porsche 911 Turbo.
Zpět na článek
25. 2. 2007 12:13
25. 2. 2007 13:13
neregistrovaný ":)"
25. 2. 2007 13:15
neregistrovaný "pche"
25. 2. 2007 15:35
neregistrovaný "Golias"
25. 2. 2007 13:28
neregistrovaný "Jirka N."
25. 2. 2007 13:43
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 13:45
neregistrovaný "Rob Mayth"
25. 2. 2007 13:55
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 14:18
neregistrovaný "Rob Mayth"
25. 2. 2007 15:59
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 14:48
neregistrovaný "Mischa"
25. 2. 2007 15:06
neregistrovaný "Rob Mayth"
25. 2. 2007 16:06
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:11
anonym
25. 2. 2007 16:18
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:20
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:24
anonym
25. 2. 2007 16:32
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:37
anonym
25. 2. 2007 16:39
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:51
anonym
25. 2. 2007 21:31
neregistrovaný "jojha"
26. 2. 2007 03:07
neregistrovaný "Juan Pervez"
26. 2. 2007 16:41
neregistrovaný "sepo"
26. 2. 2007 21:39
neregistrovaný "omg"
25. 2. 2007 16:46
neregistrovaný "McMac"
25. 2. 2007 17:09
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 17:09
neregistrovaný "Mischa"
25. 2. 2007 21:34
neregistrovaný "Berto"
25. 2. 2007 15:44
neregistrovaný "charlie"
17. 3. 2007 14:04
neregistrovaný "Kingus"
26. 2. 2007 06:21
neregistrovaný "logo29"
26. 2. 2007 07:45
anonym
26. 2. 2007 22:16
neregistrovaný "SuBi"
25. 2. 2007 12:13
zadne obrazky?
?:(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ":)"
25. 2. 2007 13:13
tady jeden velky :) :) :)
www.auto-tuning-news.com/image/news/2007
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pche"
25. 2. 2007 13:15
Re: tady jeden velky :) :) :)
na rsportscars com ho maji ve velkem :)
neregistrovaný "Golias"
25. 2. 2007 15:35
Re: tady jeden velky :) :) :)
Ale jde porad o stejný obrázek, jako je tady... Necháp ty tunery: kdyz uz pustim do sveta nejakou tiskovku nebo info o nove uprave, tak k tomu dam i nejake obrazky, ne? Tady se to evidentne neporadilo :-(
neregistrovaný "Jirka N."
25. 2. 2007 13:28
9ff
Kdybych měl na porsche a chtěl mu trochu přidat pod kapotu, tak zajdu k borcům z 9ff ( www.9ff.com )a tam si vyberu. Škoda, že tuneři dost často o tom kolik tyhle úpravy stojí mlčí a řeknou to jen když ukážete techničák od 911ky. Asi nechtějí odradit zákazníka :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 13:43
Re: 9ff
9ff je cool :yes:
neregistrovaný "Rob Mayth"
25. 2. 2007 13:45
k čemu
mimo obec 50 za obci 90 dalnice 130 kčemu to :no:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 13:55
Re: k čemu
co si ty za KOMUNISTU .... :no:
neregistrovaný "Rob Mayth"
25. 2. 2007 14:18
Re: k čemu
asi takovej jako ty ses magor
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 15:59
Re: k čemu
pocuvaj ked nemas co k veci .. a chces len splechnut taku blbost .. tak sa ani neozyvaj ... kup si babetu .. a jazdi si a nepis taketo blbiny na web o autach ...KOMUNISTO ... :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "Mischa"
25. 2. 2007 14:48
Re: k čemu
tak nám vysvětli k čemu to je?třeba max 345?vymáčkni se...jestli máš co ze sebe mačkat...
neregistrovaný "Rob Mayth"
25. 2. 2007 15:06
Re: k čemu
přesne tak chtel bych videt jak po nasich okreskach jedes tristovkou a nejen tam i na tech nasich dalnicich vzdyt je to tam samej spar a samej vymol ses fakt trapnej
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:06
Re: k čemu
takze taketo auto neni len o maximalke tu dosiahnes len malokrat .. je to o zrchleni spomaleni .. prejazdy zakrutami .... trosku si uzit .. a ked uz naozaj chces striktne dodrzovat rchlosti tak si to zoberes na okruh a jazdis .. takych ludi je dost ... ale to ty nepochopis ... :no: :no: :no:
anonym
25. 2. 2007 16:11
Re: k čemu
na zrychleni a spomalieni ti staci treba obycejnej peugeot 106 Gti fakt nevim jestli na to potrebujes Porsche za nehorazny prachy a navic ty si myslis ze na okreskach by ti nejak moc to porsche ujelo?
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:18
Re: k čemu
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D jezisiiiiii ty si fakt mimo .. tak takuto blbost zadret ... co ty si uplne mimo .. ty vole len by okolo teba preletelo .. ty si nic take nsoferoval .. nevozil a ani nevidel ... tak bud si robis srandu alebo si fakt mimous ... vies aky je rozdiel akcelerovat z 0-100 za 3.4 s {porsche] a 12 s [peugeot] ... >:D >:D >:D ja umrem ... chod soferovat ten traktor z ktoreho si zliezol ... a fakt nas tu neotravuj s takymto blabolom .... :-) >:D >:D
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:20
Re: k čemu
no ja umrem >:D >:D >:D
anonym
25. 2. 2007 16:24
Re: k čemu
takze za prvni zrychleni neni 12 ale 8,6 a za druhe ty si fakt myslis ze na kilometr zatackovitym useku by ti ujel treba o pulovinu?to ses fakt trapnej nereknu na dalnici nebo na okruhu ale na okresce by zas takovej rozdil nebyl moulo
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:32
Re: k čemu
OK nevsimol som si to GTI .. ano na kilometrovem useku mozna az o tolik ne .. ale naozaj je to veeelky rozdiel.. tie pocity su uplne niekde inde ... .. a ako som napisal toto auto je hlavne na okruh ... moulo
anonym
25. 2. 2007 16:37
Re: k čemu
no tak vidim ze se nakonec shodnem jasne ze je to predevsim na okruh tam je to bez reci
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 16:39
Re: k čemu
no dobre MIR ... odvolavam komunistu .. ale ten prvy prispevok ma fakt nakopol
neregistrovaný "jojha"
25. 2. 2007 21:31
Re: k čemu
hele pánové...s poršátkom sa dá celkom fajn vyhrať aj legálne, napr. skočiť do nemecka na dialnicu, nie je to až tak daleko a kto má na poršátko, má aj na benzín do nemecka :P
...to nie je auto na vozenie zemiakov ani na dovolenky, ale na pôžitok...je síce vela ludi čo si to kupuju, aby sa ukazali, klko maju peňazí, ale to je už o ich debilite...
porsche je porsche, nikdy to nebolo a ani nebude ludove vozítko na okresné cesty a do mesta ...na to stačí čokolvek iné
neregistrovaný "Juan Pervez"
26. 2. 2007 03:07
Re: k čemu
??? v nemecku na dalnici?? bezte s tim ohranym klise do prd*le. jak se tam chces vyhrat???? jsou to jenom kusy relativne rovneho asfaltu(nuda nuda nuda)priznam se nikdy jsem nejel vic jak 250 a to sem jel jeste v CR na D1 a presto to byla brutalni nuda(no tak co jen seslapnes pedal na podlahu a co??) je to jako sex kdy si lehnes na zenu a cekas:-). pokud nekdo z vas hleda ukojeni ve vysoke rychlosti tak je to lempl(aspon u me) existuji mnohem zabavnejsi zazitky a to u nich ani nemusi moc porusovat zakon(viz.:buchlovske kopce). kouzlo jezdeni je(aspon pro me) v akcereraci a zabavnosti auta jako celku(proto mam MX-5). pisu to nerad panove ale musim:pokud zabavnost jizdy hodnotite podle toho kolik zrovna jedete-treba i 500kmh- tak jste u me telata a kupte si poradny auta(treba lotus:) zkuste nekdy seslapnout vsechny tri pedaly najednou a podradit, zkuste projet zatacku dverma napred, zkuste jet kvuli zabave a ne kvuli tomu aby jste se mohli pred kamosema vytahovat kolik kdo kde jel... ZKUSTE RIDIT!!!
neregistrovaný "sepo"
26. 2. 2007 16:41
Re: k čemu
ooo buchlovske kopce .. to je moke oblubene miesto ... samozrejme mas pravdu :yes:
neregistrovaný "omg"
26. 2. 2007 21:39
Re: k čemu
To je zase blbost... Při 500km/h na 4 kolech by sis ty už možná načůral do kalhot. 911 jako tahle jsou auta pro pár lidí, to nic nemění na tom, že s mx5 tolik neužiješ. Každé to auto je určené k něčemu jinému, nicméně u takovýchto 911 a jim podoných jsou maximální požitky hnány daleko dál, než u nějaké mazdičky, za to si taky pěkně zaplatíš. Podle mě je pro tutany ježdění dveřmi napřed, mnohem více adrenalinu by mi přineslo hnát toho porscháka do zatáčky ve 120km/h tam, kde by byla mx5 v 90km/h v příkopu. I když je to pro tebe asi neuvěřitelné, zábava za volantem se dá užít i jinak, než driftem, i když lehce zvládnutý smyk má taky něco do sebe.
neregistrovaný "McMac"
25. 2. 2007 16:46
Re: k čemu
to Mischa a Rob: Mischo, neni to jen o maximálce a rozdíl mezi 8,6 a 3,2 je fakt velkej!!!! Vubec nevim o čem se tady všichni hádáte. Klidně si kupte 4válcový diesely a budete spokojený. My ne. S tou vaší filozofií by krachly všechny automobilky jako Ferrari, Lambo, Porsche..., za rok by každá prodala 300 kusů na okruhy a tim to hasne
neregistrovaný "sepo"
25. 2. 2007 17:09
Re: k čemu
:yes:
neregistrovaný "Mischa"
25. 2. 2007 17:09
Re: k čemu
já neřikám že není rozdíl mezi peugeotem 106 gti a porschem-to ne,to bych si nedovolil.ale řikám že 99,9% těch co si to koupí nevyužijí ani polovinu výkonu.a mimochodem já se nehádám...a diesel nebrat... ;-)
neregistrovaný "Berto"
25. 2. 2007 21:34
Re: k čemu
to je rpavda, vela ludi co to ma su povacsine hole bravcove hlavy co ani nevedia co maju v rukach, len ze im to druhi zavidia a myslia si ze ich "moc" stupne...ale tak zas, aj vdaka nim sa tie auta nadalej vyrabaju a mozu si ich kupit aj fajnsmerki :-!
neregistrovaný "charlie"
25. 2. 2007 15:44
skoro
Je to dobrej pokus ale dyž úprava porše tak buď Rinspeed nebo 9ff
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kingus"
17. 3. 2007 14:04
Re: skoro
GEMBALLA :)
neregistrovaný "logo29"
26. 2. 2007 06:21
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 2. 2007 07:45
porsche
jako dobry auto ale mozna by neskodilo o par kilometru vic namaximalce :-| ale jinak se mi moc libi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SuBi"
26. 2. 2007 22:16
tuning? k čemu?
pánové je sice hezký jak tu zmiňujete 9ff, ale nezapoměli jste na "obyč" GT3? myslim, že s tou bude větší zábava než s přemotorovanou bestií a pořád budete rychlejší než 95% toho co potkáte...
Rozbalit vlákno
0