TechArt Magnum Concept – další nabušené Cayenne

TechArt Magnum Concept – další nabušené Cayenne

 
 

Společně s premiérou úprav pro novou 911 představil v Essenu TechArt premiéru kompletního tuningu pro Cayenne, který obsahuje jak vzhledové tak i výkonnostní prvky.

Společně s premiérou úprav pro novou 911 představil v Essenu TechArt premiéru kompletního tuningu pro Cayenne, který obsahuje jak vzhledové tak i výkonnostní prvky.

Koncepce kitu Magnum Concept spočívá ve výrazných optických změnách podpořených kvalitními technickými úpravami. Nové nástavce blatníků rozšiřují karosérii o celých 8 cm a umožňují použití mamutích kol 10J x 22“ s pneumatikami 295/30 ZR 22, které jsou homologovány až do rychlosti 300 km/h. Kit dále obsahuje nový přední nárazník s rozměrnými vstupy chladícího vzduchu a přídavnými dálkovými a mlhovými světlomety. Hlavní světlomety dostaly mračítka pro agresivnější vzhled. Úprav doznala také kapota motoru, která dostala výrazná žebra, ve kterých jsou otvory pro odvod horkého vzduchu z motorového prostoru. Na bocích jsou osazeny nástavce prahů, aby propojily široké blatníky. Nový je také zadní nárazník s výřezy pro dvojici oválných koncovek výfuku. Zajímavým prvkem je lišta přes horní hranu zadních světel a pod oknem výklopných dveří, na jejichž spodní části je panel propojující krajní části nárazníku.

Skvělý vzhled doplňují zatím tři stupně úprav motorů. Dva jsou určeny pro Cayenne S, jehož atmosféricky plněný motor V8 může dosahovat buď 265 kW (360 k) nebo 280 kW (380 k). Pro špičkový model Cayenne Turbo je prozatím k dispozici přeprogramovaná elektronika a sportovní vzduchový filtr a výsledkem je výkon 375 kW (510 k) což je o 60 k více než v sérii a točivý moment 720 Nm při 3300 ot/min. S tímto výkonem zrychlí z 0-100 km/h za 5,0 sekundy a jede až 274 km/h. technici intenzivně pracují na dalším stupni úprav, který obsahuje větší turbodmychadla, větší chladič stlačeného vzduchu, nový výfukový systém, přepracované sací potrubí a samozřejmě sportovní filtr sání a nově naprogramovanou řídící jednotku. Tohle všechno by mělo dopomoci k výkonu 442 kW (600 k) a točivému momentu 865 Nm. Zrychlení pak proběhne za 4,5 sekundy a maximální rychlost se vyšplhá na 292 km/h. Vzduchové odpružení je doplněno přídavným modulem, který jej dokáže snížit o 60 mm na kvalitních silnicích a v terénu naopak o 70 mm zvýšit.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Majitel Zentivy kupuje za miliardy dolarů americkou farmaceutickou firmu Bioverativ Majitel Zentivy kupuje za miliardy dolarů americkou farmaceutickou firmu Bioverativ

Francouzská farmaceutická skupina Sanofi se dohodla na…

Schulzova SPD je blíž velké koalici Schulzova SPD je blíž velké koalici

Schulz chce do koaliční smlouvy s CDU/ /CSU prosadit více…

Babiš v koutě. Hraje o šanci zůstat ve vládě Babiš v koutě. Hraje o šanci zůstat ve vládě

Existují čtyři varianty vlády, která by měla více než 101…

Zápisník Jany Havligerové: Politika? Být vidět! Zápisník Jany Havligerové: Politika? Být vidět!

České korunovační klenoty jsou nejspíš zakleté. Vrcholné…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení! Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci…

 



Plátno pro Porsche Cayenne první i druhé generace Plátno pro Porsche Cayenne první i druhé generace

Společnost Newport Convertible Engineering z…

Porsche Cayenne nemá absolutní přednost (video) Porsche Cayenne nemá absolutní přednost (video)

Pocit nadřazenosti majitele SUV nebo jen nepozornost…

 



 
Když nestačí normální sklápěč, aneb ty největší dampry z největších

Když nestačí normální sklápěč, aneb ty největší dampry z největších

Dnes 08:00

Velké povrchové doly produkují desítky tisíc tun horniny denně a k jejich přepravě jsou zde využívaný důlní sklápěče, jímž se říká dampry.




Blesk.cz

Trápení Antonína a Mirky z Manželských etud: Syn skončil za mřížemi!

Trápení Antonína a Mirky z Manželských etud: Syn…

Nikdy si nemysleli, že to může potkat zrovna je. Mirka a Antonín Kubrovi z dokumentárního cyklu Heleny…

Uniklo tajemství Dany Medřické (†62): Zemřel jí teprve roční syn!

Uniklo tajemství Dany Medřické (†62): Zemřel jí…

Málokdo tuší, že herec Václav Vydra (61) mohl mít staršího bratra. Ale ten krátce po svatbě jeho rodičů Dany…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

SESTŘIHY: Real nastřílel sedm gólů, Barcelona pět. Atlético bralo jen bod

SESTŘIHY: Real nastřílel sedm gólů, Barcelona pět.…

Fotbalisté Barcelony zůstali i po dvacátém kole španělské ligy neporaženi. Na hřišti Betisu Sevilla zvítězili…

 

Reflex.cz

Když Nizozemci snědli vlastního premiéra aneb krutý osud Johana de Witta

Když Nizozemci snědli vlastního premiéra aneb krutý…

Vilém II. Oranžský zemřel v roce 1650 a zanechal po sobě jen těhotnou manželku a sedm sester. K moci ve…

Slavnostní monolog kandidáta Zemana

Slavnostní monolog kandidáta Zemana

Prezident zahájil na Nově svá čtyři volební vystoupení v novém hávu příjemného a slušného státníka. To se…