Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
1
/
8
Prohlédnout znovu
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
|
acz
Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou
|
acz
Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů
|
acz
Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší