Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozvodové ozubené řemeny: Spolehlivější cesta?

Není to tak dávno, co rozvodovým řemenům zvonila hrana. Četné problémy s řetězy však donutily výrobce se k tomuto motorovému příslušenství zase vrátit. Co dnes ozubené řemeny nabízejí a čím se liší a od těch dřívějších? A proč dříve často selhávaly?
Zpět na článek
16. 8. 2016 12:00
16. 8. 2016 16:46
Avatar - KANKUNEN
16. 8. 2016 08:29
Trhající se řetězy nejsou chybou systému,
ale protože ekonomové škrtí výrobní náklady. Nejvíce se snaží šidit médiím nejmilejší koncern. Museli o poddimenzovaných rozvodech vědět a stejně to začali lidem prodávat.
Rozbalit vlákno
3
16. 8. 2016 09:34
Re: ŠAJZE KACE FUL TROTL GERMÁN AUTOBÁHN od Bjorna ;)
jj
NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ CESTOU KROM TÝ ŘETĚZOŘEMENOVÝ DO PEKEL [odkaz] [odkaz] [odkaz] je TA ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 od Bjorna [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - euro89
16. 8. 2016 21:50
Re: ŠAJZE KACE FUL TROTL GERMÁN AUTOBÁHN od Bjorna ;)
Zrovna jsem chtěl napsat něco podobného. Osobně považuji řetěz na nejlepší volbu, ale mutí to být řetěz a ne řetízek jako např. u TSI. >:-[] Můj V6 PRV v Themě neví, co je to výměna a naprosto bezproblémový byl i šestiválec v mé bývalé E38. Ale to ještě byly motory.
17. 8. 2016 10:25
Re: ŠAJZE KACE FUL TROTL GERMÁN AUTOBÁHN od Bjorna ;)
NO VŠAK TO JE DĚLANÝ SCHVÁLNĚ ABY SE TY MOTOROVÝ NESMYSLNÝ FOSÍLIE z MINULÝHO TISÍCILETÍ ROZBILY A ZLIKVIDOVALI viz ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 od Bjorna [odkaz] >:D >:D >:D >:D
16. 8. 2016 08:39
Řemeny TDI
Velmi pěkný článek, snad mi jen chybí pár slov o řemenech v motoru TDI, které si vysloužily přezdívku "Zabiják TDI". Výměna nebyla právě nejlevnější (včetně vodní pumpy a kladek), kdo jí ale zanedbal nebo chtěl ušetřit na vodní pumpě, přišel často o motor.
Jinak je zajímavé, jak se díky novým materiálům řemeny vrátily do motorů a jsou spolehlivější než řetězy. Zvláště u nejmenovaného výrobce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
16. 8. 2016 21:09
Re: Řemeny TDI
Hlavne kvuli zprasenym retezum... nejmenovaneho chlebodarce.
Avatar - eLzyx
16. 8. 2016 08:52
měnit celé rozvody po sundání?
mi přijde jako blbost měnit celou rozvodovou sadu, když z nějakého důvodu potřebuji sundat řemen. Vyměnit řemen, OK, ale proč měnit rolny, když mají najeto prd?
Rozbalit vlákno
2
16. 8. 2016 15:34
Re: měnit celé rozvody po sundání?
Osobně si to myslím taky, ale skutečnost je prý jiná. Dělalo se něco s hlavou na motoru. Najeto skutečných 50.000km. Výrobce předepisuje výměnu sady po 120000km, nebo 6 letech. Byl jsem přesvědčován, ať vyměním vše včetně pumpy, že když se vymění jen řemen, tak prý odejde pumpa nebo kladka....Nechal jsem vyměnit jen řemen, který se domnívá, že je jako jediný namáhán "věkem" a nikoliv jen kilometry. Věk se domnívám, že by ložiskům na kladce a pumpě vadit principiálně neměl. Najeto od opravy zatím 3.000km a vše OK. Dál se teprve uvidí.
Avatar - Intercool
16. 8. 2016 15:52
Re: měnit celé rozvody po sundání?
Tam jde spíš o to, že delší řemen už se nenapne nikdy úplně stejně a už se mi stalo, že pumpa začala téci. Ale jestli to byla náhoda? Kdo ví?
Avatar - Bubáq
16. 8. 2016 09:44
PROČ JSTE Z TITULNÍ KRESBY
ODSTRANILI PODPIS VÁCLAVA KRÁLE?!
Jde o hrubé porušení autorských práv a zásad slušného chování!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
16. 8. 2016 10:03
tohle folc dotahl na vyssi level
"Na bezúdržbových řetězech, které v motoru běžně přežily metu 250.000 km, nikdo nic na servisu nevydělal"
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Flai
16. 8. 2016 12:00
Opel ECOTEC
ty motory sice byly u Opel cca. do roku 1999 Ale dále se pak montovaly do Chevrolet cca. doroku 2011
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
16. 8. 2016 16:46
1.4 TSI
1.4 TSI je zřejmě nejproblematičtějším výtvorem od VW... 8-s :no:
Tenhle ŘETÍZEK VYDRŽÍ cca 40-45 tis. km...
U našeho VW byly rozvody dělané již 2 krát , nájezd necelých 90 tis..drahý špás!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
16. 8. 2016 21:14
Re: 1.4 TSI
No, cela ta varka retezu stala uplne za... nestala za nic.
A tak ted pry modernizuji na remen.
Je k nevire, co jim prochazi. A nejen u motoru!
Bezence nam sem taky natahli Nemci... a Merklova se nestadi sem prijet nas ucit, co s nima.
:-(