Test: Temsa Safari HD 13 - Luxusní dálkař
7
/
21
Prohlédnout znovu
Test: Temsa Safari HD 13 - Luxusní dálkař
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Řidič měl vše pěkně v dosahu, čtyřramenný volant dobře padl do ruky
|
acz
Volicí páka šestistupňové automatizované převodovky dovolovala i manuální volbu a byla pevně spojena se sedadlem
|
acz
Parkovací kamera přišla vhod zejména při couvání u motorestu
|
acz
Všestranně seřiditelné sedadlo včetně ergonomické polohy voliče převodovky poskytovaly řidiči náležitý komfort
|
acz
Pod levou konzolou se nacházelo bezpečnostní vybavení
|
acz
Dost místa před koleny, komfortní sedadla s bočním vedením a stavitelný sklon opěradel tvoří vysokou úroveň cestovního pohodlí
|
acz
Luxusní potahy nás nadchly
|
acz
Plechový strop měl integrované obrazovky DVD přehrávače a povinný únikový východ
|
acz
Vyjímatelnost odpadkových nádob uklízečku potěší
|
acz
Po stisknutí červeného tlačítka cestujícím se u stewardky rozsvítí modré světlo pod nápisem Service
|
acz
Abarth
|
acz
Bar patří u dálkových autobusů k samozřejmostem
|
acz
Šestiválec DAF měl kolem sebe ve velkém prostoru dost místa
|
acz
Zavazadlové prostory disponují také uzamykatelnými schránkami
|
acz
Systém předních světlometů včetně mlhových tvoří působivý celek
|
acz
Ložnice vedle prostředních schodů poskytovala dostatek místa (i pro dva lidi) a poskytovala samozřejmě spojení s řidičem za volantem
|
acz
Abarth
|
acz
Přístup k bateriím nemohl být snazší
|
acz
S dálkovým safari jsme se zastavili u motorestu
|
acz
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!