Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla a rychlonabíjení: Svět elektromobilů chce změnit dvěma způsoby

Americká automobilka Elona Muska údajně ví, jak zlepšit účinnost rychlonabíjení a tím zkrátit čas potřebný k dobití akumulátoru. Prvně uvedenému zlepšení tleskáme, to druhé naopak přináší rozpaky. V čem to celé spočívá?
Zpět na článek
20. 9. 2017 13:37
20. 9. 2017 14:54
20. 9. 2017 15:48
Avatar - KANKUNEN
20. 9. 2017 13:16
To co se vám nelíbí mi příjde mnohem reálnější
Na to rychlé nabíjení by byly třeba kabely jak anakondy a za jeden pár kabelů by cikáni mohli kvasit u automatu celý večer. No a kdo bych těl takovou nabíječku doma, ten by musel změnit jistič z 25 A na 500 A a přitáhnout si sloupy vysokého napětí až domů.
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2017 13:37
och
to je zas novinarina jak Blesk, teda pardon noha >:D

text me pripada jako by autor poslednich asi tak 7 let spal co se elektromobility tyce, popisuje to jak pro deti ve skolce ktere maji vubec problem s delsim poslouchanim cehokoliv co neni pohadka pred spanim

a dovrseno je to textem o systemu EESS, ktery zavrhli postupne vsechny automobilky ktere to zkouseli, a to vcetne Tesly, ani Model 3 na to jiz neni vybaven a takovou vymenu neumoznuje ;-) tento system se zavadel jen aby mohli automobilky dostat dotace, takze Tesla kvuli tomu postavila jedinou takovou stanici a vyuzili ho vseho vsudy asi 3 zakaznici Tesly, Renault takovych postavil zkusebne asi 5, a vsechny dnes zeji pradnotou ;-) ono to totiz cele nema realny zaklad, a takova vymenna stanice aby mohla fungovat s vetsi hustotou provozu, by potrebovala sklad na baterie velkej jak kdejake parkoviste u supermarketu a tak silnou pripojku elektriny, ze by se stydelo i kdejake obchodni centrum :-!

tazke autor misi splnil, napsal clanek o hov..... nabijeni, jak je pomale a tak vlastne neco aby zase byl nejaky ten argument proti elektromobilum a mohl v diskuzi vypuknout flame >:D a jen tak nahodou uplne zapomel zminit to co se davno v Evrope testuje a s cim jiz pristi rok vstoupi na trh Porsche a Audi, tedy znacky pod milovanym koncernem tohoto portalu, schvalne jak asi bude Auto.cz vypadat za 2-3 roky az vam z VW diktovat reklamu smerem k elektromobilum? to jako razem bud cela redakce zmeni nazor, a nebo celou redakci propustite a najmete jine lidi na psani tech dnes jiz z vetsiny totalnich slintu a blabolu? vzdyt tady jiz stoji za poradne precteni tak maximalne kazdy 100 text, zbytek je odpad nehodny ani toho Blesku ;-)
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2017 14:14
11,5 kW při 100A?
Prosil bych autora o vysvetleni, co znamena domaci nabijeni pri prikonu 11,5kW?
Clovek by myslel, ze 11,5kW odpovida 3fazovym 16A. Ztraty pri tomto pomalem nabijeni jsou orientacne kolem 10%.
Ovsem kde se vzal proud 100A to je otazka..
Rozbalit vlákno
5
20. 9. 2017 14:34
Re: 11,5 kW při 100A?
Nj, klasická splácanina ...
20. 9. 2017 15:22
Re: 11,5 kW při 100A?
no ale napsat tohle muze jenom naprosto technicky nevzdelanej clovek a ten pak nema co psat clanky o autech. A vubec celej ten naznak ztrat je pri tedlech proudech uplna blbost.
20. 9. 2017 17:54
Re: 11,5 kW při 100A?
No to ale víme o autorovi článku už dlouho. Akorát že jemu to ještě nikdo neřekl
20. 9. 2017 15:52
Re: 11,5 kW při 100A?
Není to přebráno z USA? 115 V by tak nějak odpovídalo těm jejich 120 V...
20. 9. 2017 15:51
Re: 11,5 kW při 100A?
to vis zde na auto.cz maj jine pocty, desitky a stovky amper sem a tam, to nikdo neresi, hlavni je spis spotreba do 5 litru na 100 >:D
Avatar - JiVi
20. 9. 2017 14:54
a konec ...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
20. 9. 2017 15:48
Re: a konec ...
konec ceho? konec debilnich pobydek co deformuji trh? no to by bylo super kdyby to konecne nekoho napadlo a takove pobydky zrusil a misto nich zacal stavet tu sit verejnych nabijecek poradne a necpal misto toho prachy do soukromych lidi co si poridi auto :-)
Avatar - praděda7
20. 9. 2017 17:22
Kauza Dieselgate...
...jenom aby jestli celá tato věc nebyla chytře a pečlivě naplánována, zaplacena a provedena elektro lobby s Teslou v pozadí.... :-! Dávalo by to smysl, si myslím... :-!
Rozbalit vlákno
8
20. 9. 2017 20:28
Re: Kauza Dieselgate...
Ty si exot...
Avatar - praděda7
20. 9. 2017 21:58
Re: Kauza Dieselgate...
Kua hoši, gde ste nechali fantazii...... ;-)
20. 9. 2017 21:24
Re: Kauza Dieselgate...
Jo pradedo, ten byl dobrej :-)

Doufam, ze to byl vtip..
Avatar - praděda7
20. 9. 2017 22:15
Re: Kauza Dieselgate...
Don´t underestimate the power of the Force.....my young friend....... >:-[]
21. 9. 2017 08:37
Re: Kauza Dieselgate...
nebylo to nahodou VW kdo nechal u jakesi univerzity v USA otestovat auta proti konkurenci? pak se o tom rok mlcelo a nakonec to nekdo nevydrzel a prasknul ze ten test tak nejak nevysel a diesely VW asi podvadej >:D jj takze Tesla skrze nastrceneho agenta ve VW USA to cele spunktovala :yes:

napis scenar, bude to trhak ;-)
Avatar - praděda7
21. 9. 2017 10:12
Re: Kauza Dieselgate...
Máš v tom sice mezery, ale když si tu celou kauzu prostuduješ pozorněji, tak tam uvidíš věci, které zkrátka nesedí a nehrají. A ne náhodou to vše bylo jinak než píšeš.
18. září 2015 americká Agentura pro ochranu životního prostředí (US EPA) zveřejnila informaci, že německý výrobce automobilů Volkswagen Group porušil americký zákon o ochranu ovzduší tím, že přeplňované dieselové motory TDI vybavil softwarem, který falšoval výsledky testů emisí oxidů dusíku, a nařídila svolání několika stovek tisíc automobilů z let 2009 až 2015.[5] Jednalo se o vozy Volkswagen Jetta, Jetta SportWagen, Volkswagen Beetle, Audi A3, Volkswagen Golf a Volkswagen Passat.[6]
Odkud se vzala tato informace?
Proč se koncern tak podezřele "lehce" přiznal k této akci?
Proč se koncern vůbec nebránil a přistoupil na platbu miliardových pokut?
Zkontroloval někdo bankovní účty klíčových zaměstnanců EPA a jejich rodinných příslušníků?
Zkontroloval někdo bankovní účty klíčových zaměstnanců koncernu a zaměstnanců ve vývoji a jejich rodinných příslušníků?
Kdo prodal větší množství VW akcií těsně před vypuknutím aféry?
Kdo opustil zaměstnání ve vývoji elektroniky u firmy Bosch a přešel k firmě Tesla?
V listopadu 2015 byla publikována informace, že vyšetřovatelé amerického ministerstva spravedlnosti zkoumají roli firmy Robert Bosch, který je dodavatelem důležitých součástek koncernu Volkswagen, při falšování emisních testů, zda firma o manipulaci s testy věděla nebo zda se na nich podílela.[26] Už v září však německý list Bild am Sonntag uvedl s odvoláním na interní vyšetřování Volkswagenu, že automobilka v roce 2007 obdržela dopis od dodavatelské firmy Bosch, ve kterém upozorňovala, že software dodaný automobilce není určen pro běžný provoz automobilů a varovala před možným nezákonným využíváním tohoto softwaru. [27]
No, a je toho sakra víc.....
Kamaráde, don´t underestimate the power of the Force!
Tady se hrálo o velké prachy...a nějaké "podvody" s elektronikou byly jen zastírací manévr.
21. 9. 2017 13:05
Re: Kauza Dieselgate...
ty mas nejaky pristup k danym oficialnim spisum ze si je muzes nastudovat? pokud za ne povazujes to co se pise v mediich, tak jo pak za to muze klidne Tesla, a nebo taky Trump, Zeman a klidne i Ciskej krtecek :-!

podle tve metody zvazovani informaci bych klidne mohl dojit podle tvejch postu a co v nich za posledni rok pises ze jsi troll, je to snad pravda? >:D
Avatar - praděda7
21. 9. 2017 14:25
Re: Kauza Dieselgate...
Vidíš? Troll jseš asi ty, protože jen ťápeš a nejsi schopen se nad věcí zamyslet. Tak a teď sklapni a šoupej nohama... >:-[]
20. 9. 2017 22:48
Norská elektrická pohádka nabírá hořkého konce
A to se bavíme o trhu, který je co elektromobility nejdál. A zemi, která má zdroje a která ji naprosto brutálně dotuje ...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2017 20:54
Až se zelení a jiní probudí ,to bude pád na držku.
Jsem zvědav kdy si ti propagátoři elektromobilů uvědomí , že výkon odvedený se rovná výkon přivedený + ztráty . Fotovoltaika nám to nenabije, takže stavíme další temelín nebo nevím kde vememe ty GW . zatím máme registrováno cca 5 mil aut.
Při počtu 1 mil vozu s 3faz 16 A - 11,5 kW 8,5 hod dle článku , počítám že se budou nabíjet půl napůl , tak je to 500 000 x 11,5kW = 5 750 000kW = 5 750 MW = 5,75 GW
A nyní se podívejte na instalované výkony elektráren .
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2019 15:30
Re: Až se zelení a jiní probudí ,to bude pád na držku.
LOL. Pobavil jste.
Nějak jste zapomněl na fakt, že 90% času auto stojí=nepotřebuje nabíjet.
Celý váš výpočet je tu tam...

V obchodních centrech a dalších velkých budovách jsou světla svítící 24h denně a postupně se nahrazují led svítidly... Jedna taková (původní neLED) žárovka za rok spotřebuje 315kwh, hyundai kona s nájezdem 12000km spotřebuje 1800kwh (jako 6 zářivek)

Trend je nyní zářivky nahrazovat LED světly (50% úspora) nebo v rámci boje proti "světelnému smogu" úplně vypínat.
Na jeden elektromobil stačí tedy vyměnit 12 žárovek nebo 6 úplně vypnout a nedojde k žádnému navýšení spotřeby elektřiny.

Pořád potřebujete stavět nové Temelíny?