Diskuse

Tesla má za sebou rekordní kvartál, ale nový Model 3 s pochybnostmi

4.4.2017

Tesle se za první tři měsíce letošního roku dařilo lépe, než se očekávalo. Ale plány se sedanem střední třídy jsou prý příliš ambiciózní.

 

  • 40 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 04.04.  12:40

    Hláška dne

    "Může se to stát, ale jsem si zcela jistý, že k tomu nedojde" >:D >:D >:D
    • 20 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 04.04.  14:55

      « Re: Hláška dne

      "to nejde" .....pozdeji, dokazal to nekdo jiny >:D
      • 13 Reagovat !

        foto Ted

        Ted 04.04.  15:21

        « Re: Hláška dne

        tak bezprecedentni je, ze chce Tesla model 3 uvolnit do prodeje bez beta testovani.
        to je super! To si v USA říká o zalobu.
        koupit si takove auto bez jakekoli servisni ci prodejni site v cr je super napad.
        a ze se takových virtualu najde.... :-)
        • 22 Reagovat !

          foto 150-kWh

          150 kWh 04.04.  15:50

          « Re: Re: Hláška dne

          Viete vôbec čo beta testovanie u aút znamená?
          • 22 Reagovat !

            foto Ted

            Ted 04.04.  18:29

            « Re: Re: Hláška dne

            precetl jsem si to na konkurencim serveru.... taky to, ze bezne se beta testovani venuje sest mesicu a tesla ho s modelem 3 hodla uplne preskocit. ackoli model X i S mely znacne kvalitativni problemy.

            ale to vy nechcete slyset, ze? :-)
            • 01 Reagovat !

              foto 150-kWh

              150 kWh 04.04.  22:19

              « Re: Re: Re: Hláška dne

              Beta prototyp znamená, že testovacie autá sú vyrobené presne podľa produkčnej špecifíkácie, ale s použitím predprodukčných výrobnych nástrojov.

              Tesla preskočila tento krok a dnes vyrábane testovacie autá sú vyrobené priamo na produkčnej linke. Tzn. majú oveľa väčšiu dôveru v kvalitu vyrobených aút na ich novej výrobnej linke. Pre zákaznika to je pozitívum.

              Model S a X mali na začiatku výrobné problemy, pretože v Tesle nevedeli presne čo robia. Boli to začiatky, kedy sa učili ako vyrobiť masový produkt na výrobnej linke (Roadster bola ručná výroba). Čo sa týka kvality, Tesla sa za tie roky výrazne zlepšila a Model 3 bol od začiatku navrhnutý tak, aby sa vyhli všetkým problémom ktoré sa vyskytli pri výrobe S a X.
              • 00 Reagovat !

                foto Ted

                Ted 05.04.  10:17

                « Re: Re: Re: Re: Hláška dne

                pracujes v PR oddeleni Tesly? >:D

                oni preskakuji cele beta testovani, to neznamena, ze jej nahradi půlročním testovanim vozu primo z linky. pul roku totiž do zahajeni vyroby nezbyva, ze?
        • 22 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 04.04.  18:53

          « Re: Re: Hláška dne

          aha takze to ze testovaci prototypi jiz jezdi po Kalifornii je teda co? alfa testovani? >:D navic to auto je z velke casti poskladane z Tesly S (pohon), a ocesane na "kost"

          a servisni a prodejni sit nema v Cr spousta znacek, presto si je lidi do CR dovezou a provozuji, takze nejakych mozna par set az tisic tesel to fakt nevytrhne
          • 10 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 04.04.  20:19

            « Re: Re: Hláška dne

            A co kdybyste místo těch keců a mínusů nějak doložili, že se mýlí? Tady máte článek, podle kterého se o přeskočení beta testování vyjádřil samotný Musk. [odkaz]
  • 23 Reagovat !

    foto Blatouch

    Blatouch 04.04.  17:17

    Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.

    E.M. umi marketing, ale auta mu moc nejdou - to s Tesla 3 se dalo cekat. Pres vsechny snahy a masivni investice do e-aut trvajici vice nez 100 let, drtive znevyhodnovani fosilnich paliv danemi a naopak vsemozne doatce e-aut, agresivni legislativou namirenou proti spalovacim motorum - spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.
    • 20 Reagovat !

      foto briza

      briza 04.04.  21:57

      « Re: Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.

      Hmm, ehm. Tak dnes máme rok 2017. Před 100 byl rok 1917.
      Zkus více rozebrat ty údajné "masivní investice" do elektromobilů v té době, v 30. letech minulého století, za II sv. války ... :-O
      • 02 Reagovat !

        foto Blatouch

        Blatouch 04.04.  22:16

        « Re: Re: Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.

        Prvni e-auto vzniklo v roce 1835, od te doby bylo nescetne dalsich pokusu - ale zasadni problem - baterie a rychlost nabijeni - nikdo dosud nevyesil, ani guru E.M..

        Elektroauto je, i po 150 letech neustaleho vyvoje, v porovnani se vznetovymi motory temer realne nepouzitelne.
        • 10 Reagovat !

          foto briza

          briza 05.04.  00:03

          « Re: Re: Re: Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.

          Tak nesčetně dalších pokusů nebo masivní investice?
          (Alespoň u nás ve firmě přicházejí masivní investice do nějaké technologie až po té, kdy pokusy ověří její vyzrálost pro použití v produktech.)
          Já nepopírám, že pokusy byly. Jen mi přijde demagogický ten často papouškovaný argument o 100 letech vývoje, (ze kterých se většinu doby nic nedělo) ve snaze shodit současný vývoj, kdy se naopak děje velmi mnoho. Stačí se podívat na nějakou křivku vývoje kapacity baterií v poměru, k ceně, velikosti baterie, její hmotnosti ...
  • 12 Reagovat !

    foto otatomekahoj

    otatomekahoj 04.04.  22:08

    nafta smrdutá

    Za pět let bude normální jít do áček a koupit tam za půl mega elektromobil. Smrdutá nafta už nebude mít cenu.
    • 11 Reagovat !

      foto Blatouch

      Blatouch 04.04.  22:18

      « Re: nafta smrdutá

      HA HA HA ... mozna Leaf ? A to je jako auto ? A na bezne pouzivani ?
  • 01 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 05.04.  10:20

    cena akcii na rekordni hodnote

    se divim, ze Saman a spol ještě nevytahli cenu akcii Tesly, která je na rekordni hodnote.

    problém trochu je, ze tim se trzni kapitalizace dostala vys nez Ford motor company...
    trochu extrem, ze?
    všichni odbornici varuji, ze az tahle bublina praskne, bude to velka rana. >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Horká linka slaví úspěch: Odborníci Blesku pomohli 850 čtenářům

Horká linka slaví úspěch: Odborníci Blesku pomohli…

Hloupá otázka je jen ta, kterou nepoložíte. To se stalo mottem projektu Blesku, jehož cílem bylo poradit…

Trojnásobný otec Tomáš Klus: Kvůli domu snů splácí dluhy!

Trojnásobný otec Tomáš Klus: Kvůli domu snů splácí dluhy!

Tomáš Klus (31) má nyní starostí nad hlavu. Nejenže mají s manželkou Tamarou (29) na starosti hned tři malé…

 

iSport.cz

Slavia se dívala na Astanu! Měl jsem strach, co to udělá, přiznal Šilhavý

Slavia se dívala na Astanu! Měl jsem strach, co to…

V prvním poločase občas, zakroutil hlavou, hodil rukama, ale nakonec je zvednul šťastně k nebi. Trenér Jaroslav…

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

 

Reflex.cz

#MeToo ponižuje ženy. Aktivistky by si měly místo zbytečných kampaní najít chlapce

#MeToo ponižuje ženy. Aktivistky by si měly místo…

Ženy tak dlouho bojovaly za svou rovnoprávnost, až jí dosáhly. A v momentě, kdy dosáhly uznání, že jsou stejně…

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…