Americký výrobce automobilů pozvolna spouští dodávky Modelu 3 k prvním zákazníkům. Na kontě tak máme nejen první hodnocení, ale i menší či větší nehody.
No, asi nevím úplně přesně kdo je ten pravý tesla haters. Že Muskovy projekty hladově nežeru však přiznávám, protože mnohé, z mého pohledu, považuji za hoštaplerství, jen na jakési vyšší úrovni. Kde je, v tomto případě, hranice mezi vizionářem a hochštaplerem asi musí ukázat jen čas. Dílčí, nejlépe ohromující, úspěchy - výsledky, jsou vždy základním předpokladem megapodvodů, meaga letadel, pyramid, Ponziho schémat v nové podobě. A čert vem i to, že postaví továrny a zaměstná do zhroucení i tisíce lidí. Mezi ultas antitesla se ale i tak úplně nepočítám.
Přesto všechno se stále snažím používat zdravý rozum co to jen jde. A hlavně jak to cítím. Někdy, aby to nebylo moc jalové, to malinko přiokořením, přivyhrotím a hospodsky zjednoduším, přiznávám, mnohdy se tím i bavím.
na základě jedný havárky, o který se navíc nic pořádně neví, nemůže nikdo dělat žádný závěry. Nebo co je to za "vodu na mlýn"?
Já jsem sakra tesla-pochybovač, ale tohle je prostě úplně od věci a nemyslím si o tom nic, snad jen, že účastníkům přeji, aby vyvázli pokud možno bez zranění.
Vlastně článek o tom, že někde na druhý straěně planety se někdo naboural a neví se ani proč a co se mu stalo? Naše D1 byla neprůjezdná 19 hodin, nemyslím s tedy, že je to zajímavá zpráva.
Je to blábol o ničem.
v ní jel SamanAR a táhl se svejma kámošema na vozejku káru z Německa. Po tisíci kilometrech bez zastávky :-) upadl do dálniční monotonie a naboural. :-! >:D
Ahoj. Tak samozrejme
Ten vtip byl v tom, ze Tesla s přívěsem jela 1000km bez zastávk\...ale to snad víš. Nevím totiž, jestlis četl debatu pod plynovou A4. :-)
urobil asi podla mna dobre... tejto znacke by som z hladiska kvality a spolahlivosti dal este cas... predsa len dat takmer melon za nejaky nekvalitny hokus pokus nie je sranda... teda aspon mne to nepride vtipne z pohladu zakaznika ktory si svoje peniaze na auto poctivo zarobil a nasetril ... lebo jasne vyrobca ma mozno iny pohlad .. tomu ide skor o biznis a hlavne cim skor vyrobit a predat...
ked uz nieco elektricke v sucasnosti tak za mna najskor asi asi leaf soul alebo ioniq ;-)
nic se nebude dit, vse ohledne elektriky pohonu je izolovane a vodotesne u vsech BEV, navic elektrina ma ve vode jisty odpor a do par metru slabne tak ze nic neuciti ani ryby
ostatne elektromobil se hasi take vodou, jen se musi dodrzet vetsi vzdalenost haseni pokud by byla narusena prave ochrana vypinajici obvody pri nehode a pozaru, pripadne lze hasit praskovym hasivem, mimochodem horici paliva jako benzin se nedoporucuje hasit vodou, pise se to na kazdem vodnim hasicaku ;-)
Těžký akumulátor má na jízdní vlastnosti pochopitelně zničující vliv - odstředivá síla, kinetická energie... Štěstí v neštěstí bylo v tomto případě to, že skončili ve vodě a auto na baterky tedy nezačalo hořet.