Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Model S P85D: Elektromobil s výkonem 515 kW a pohonem všech kol

Elektrický sedan americké značky byl doposud zadokolkou. To se však u nově nabízených verzí mění.
Zpět na článek
10. 10. 2014 16:23
10. 10. 2014 16:23
700 ELEKTROKOBYL
to vypadá na pořádný nářez :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - cri-cri
10. 10. 2014 17:16
Re: 700 ELEKTROKOBYL
to teda jo, z 0 na 100 km/H za 3,2 sekundy to je prostě mazec.
Co předvadi tesla za posledni rok a jak rychle pracuje na novinkách (D,X a pak ten mali model, tovarna na baterky) se u žádné jiné automobilky v současnosti nevidí.
Musk je u mě takový nový Henry Ford ( a Andre Citroen) 21. století.

Mě osobně Tesla Model S P85D připadá famozní a kdybych měl ty prachy tak bych šel právě do něj než do M5 či nějakého AMG, tedy jednu malou vytku bych na tesly měl, k dokonalosti jim už jen chybí dat za připlatek sedačky jak najdeme v 7er/5er/X5 ty příplatkové s lámaním.
10. 10. 2014 17:39
Re: 700 ELEKTROKOBYL
kašli na sedadla, jediná nevýhoda je neexistence rychlo-dobíjecích stanic, v roce 2015 budou v čr pravděpodobně dvě, jak toho bude víc, lidi v tom začnou jezdit, mě se ten elektromobil s výkonem ferrari taky líbí, známej od známýho ho má - v rakousku a než vyjedeš musíš si to prostě spočítat
Avatar - cri-cri
10. 10. 2014 17:48
Re: 700 ELEKTROKOBYL
no ja jsem na sedadla docela vysazený a považuju je za jedno z nejduležitějších prvků >:D Když si hraji s konfiguraci nového MB-C či XE tak ikdyž je vždy má přednost připlatek za nejdražší sedadla před skoro vším ostatním, tak že pak takové Céčko v konfiguraci dle mých představ (v co nejlevnější variantě) má všechny možné příplatky pro komfortní sedadla a vzdchoví podvozek a pak už nezbyvají peníze tak musí byt základní benzínová motorizace >:D
11. 10. 2014 16:06
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
jj
PARÁDNÍ TABULKA REDAKCI DĚKUJEME :-)

na tudle stíhačku [odkaz] dá se říct NIKDO NEMÁ >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
12. 10. 2014 01:42
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Kharle, žádám Tě, prezentuj svůj názor méně otravnou formou, nebo běž do **.´
Díky.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:21
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
žádost se zamítá a přidává se nová žádost:
.Damage: žádám tě "ZATÍM" o dobrovolné zaplacení daně za znečišťování vzduchu spalovací popelnicí [odkaz] pokud nějakou máš ;-)
12. 10. 2014 10:44
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Vzhledem k tomu, kolik daní už je zahrnutých v ceně benzínu (pozn.: nafta mi nesmí přes práh), považuji tuto daň už za zaplacenou, ba několikanásobně přeplacenou.

Kde je u elektromobilů daň za ekologickou zátěž způsobenou těžbou lithia nebo niklu, těžbou hnědého uhlí a jeho následném spalováním, nebo těžbou uranu a ukládáním vyhořelého jaderného paliva?

Trochu střízlivý pohled neuškodí, elektřina bez jaderných nebo někde ještě uhelných elektráren nebude, větrníky nebo solární pole současnou spotřebu nikdy neutáhnou. Vy dva (nebo tři nebo kolik vás tu je) asi pro stromy asi nevidíte les, nebo jste obyčejný trollové a já zbytečně s váma ztrácím čas.
Ale ty vaše megatitulky a styl psaní mě fakt .
12. 10. 2014 16:19
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Tá "daň" samozrejme, nebude splatená nikdy - nevšimol som si, že by sa kvôli elektrine viedli vojny ... Kvôli rope ale áno - a tam idú náklady do stoviek miliárd dolárov.
Tam (ekologické dane za elektrinu) je rozdiel v tom, že tieto veci (platenie za ťažbu atď) platia elektrárne, lebo vyrábajú elektrinu - a tú používa KAŽDÝ, kdežto benzín a naftu vlastne iba doprava.
Elektrina, samozrejme, bez jadrových a uhoľných elektrární JE možná - len sú k tomu potrebné špeciálne podmienky, ktoré nemá každý štát. Napríklad Nórsko je 100% čisté, čo sa týka výroby el. energie.
Ďalej - úložiská - je celkom pravdepodobné, že budú v budúcnosti využívané ako zdroj paliva v nových typoch reaktorov: [odkaz]
12. 10. 2014 19:29
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
DANĚ ZAHRNUTÉ V CENĚ BENZÍNU V ČR JSOU POUZE NA OBNOVU DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY, TOJEST SILNIC A DÁLNIC A UDRŽBU

JÁ CHCI PO TOBĚ DAŇ ZA TVŮJ DÍL ZNEČIŠTĚNÍ VZDUCHU:
1) KTERÝ DÝCHÁM NA ULICI
2) KTERÝ DÝCHÁM V ELEKTROMOBILU TESLA MODEL S [odkaz] KDYŽ JEDU PO SILNICI - PROTOŽE RAKOVINOTVORNÝ PRACH Z DÍZLŮ A TSI I BENZOPYREN Z BENZÍNU PRONIKNE SEBELEPŠÍM MIKROFILTREM V KAŽDÝM AUTĚ VENTILACÍ DO INTERIÉRU ZE SPALOVACÍ POPELNICE [odkaz] JEDOUCÍ PŘEDEMNOU !!
3) ZA ŠKODÝ NA MÝM ZDRAVÍ KTERÝ PŮSOBÍ TEBOU OTRÁVENÝ VZDUCH A KTERÝ V BUDOUCNU SE PROJEVÍ
4) ZATÍM DOBROVOLNĚ, AŽ SE POLOŽÍ SOC ZDRAVOTNICTVÍ ČR TĚ BUDU ZA TO NAVÍC ŽALOVAT A TO SI PIŠ ŽE Z TEBE SEDŘU KŮŽI :-)

PS: U elektromobilů daň za ekologickou zátěž způsobenou těžbou lithia tě trápit v ČR nemusí, protože je už zaplacená v ceně koupě elektromobilu. Navíc LITHIUM se těží:
1) v USA Nevada - na druhým konci světa
2) v Číně - na druhým konci světa
3) v Rusku - na druhým konci světa
4) bude v Bolívii [odkaz] - na druhým konci světa
takže nikoli v Praze na Florenci lidem pod nosem [odkaz] ;-)
10. 10. 2014 17:47
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Tak on to může někdo jiný jen horko těžko předvádět. S tak masivními dotacemi by to zvládla jakákoli jiná automobilka...
Avatar - cri-cri
10. 10. 2014 17:54
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
kdyby to bylo jen o penězích tak mnohem více má VW a D3 a spíše to bude o tom že klasické automobilky se moc nehrnou do elektromobilů, přece jen na klasické koncepci vyděláš při prodeji více a pak i hlavně při servisu a opotřebení.
10. 10. 2014 18:37
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Fajn, tak proc do toho vsechny ty automobilky nesly? Proc se o ty dotace neporvaly? Elon Musk jiste podporu ze statnich penez dostal, ale nepochybuju o tom, ze velke americke automobilky maji dostatecne silnou lobby, aby si zajistily rovny pristup k podobnym dotacim, jako mel sveho casu Musk. Mozna se jim to ale zdalo prillis riskantni, ne? Vzdyt ani Tesla nema jeste zdaleka vyhrano a jine elektromobily se prilis neprodavaji. Jenze Tesla je jina v tom, ze to neni zadne osizene vozitko s hromadou kompromisu a vysokou cenou. Je srovnatelne draha jako jeji luxusni konkurenti, ma sice kratsi dojezd, ale zase fenomenalni zrychleni jak absolutni, tak pruzne, ticho na palube jako maloktery konkurent, atraktivni interier atd. Zkratka neni to chrastitko pro zasmani, jako nektere jine elektromobily, ale miri na konkurenci z luxusniho segmentu. A hlavne rychle buduje infratrukturu dobijecich Superchargeru. Osobne doufam, ze budou uspesni.
10. 10. 2014 23:20
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Zřejmě zvládnou více vydělat jinde. Nebo jsou o tom alespoň odpovědní lidé přesvědčení.
10. 10. 2014 23:51
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Taky si myslim, vydelavaji jinde a nechteji prilis riskovat. Jestli je to rozumne, ukaze budoucnost. Treba BMW si ten vlak ujet zjevne nechce nechat a pokud vim, tak MB ma v Tesle koupeny podil. Dalsi vec je, kdy dojde v technickem vyvoji k prulomu ohledne rychlosti dobijeni baterek a jejich vydrze. Jestlize se da docilit pokroku pri vyvoji spalovaciho motoru (a vsecho ostatniho), tak u tohoto taky.
11. 10. 2014 00:12
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Elektromobily se na trhu objevují více než sto let. Tu těžkou část, auto, automobilky zvládají. Hlavní brzdou se zdá být dojezd. Nečekám, že zrovna automobilka přijde s revoluční chemií, nebo výrobním procesem. Jinak samotný elektrický pohon není taková věda. Kde jim může ujet vlak, jsou výrobní kapacity, obzvláště na články. Hybridy jsou zajímavé cvičiště, snad ve všech ohledech náročnější, jen článků stačí méně.
11. 10. 2014 20:30
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Dojezd neni dle meho az tak velky problem, ale to dobijeni. U spalovaciho motoru je to zalezitost 5 - 10 minut a odjízdis s energii na 700 - 1000 Km. Tady za 2 hodiny odjizdis s energii na cca 300 Km (plus minus autobus). Vezmu to analogicky, na ceste do chorvatska musis s teslou dobijet 4x, takze cesta se prodlouzi o minimalne 6 - 8 hodin.
Avatar - eniel lorien
12. 10. 2014 08:24
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Ale to sa veľmi ale veľmi mýlite. Skúste sa spýtať Googla na supercharger. Potom zistite že na cestu do Chorvátska napríklad z Trnavy do poreca Vám budú stačiť dve nabíjania tak po 15 max 20 min
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:25
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
javol Jawohl mein General Jawohl [odkaz] [odkaz] ;-) ;-) ;-) ;-)
13. 10. 2014 10:07
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
I rychlost nabíjení souvisí s chemií a konstrukcí (ta je omezovaná výrobními procesy) článku. Problém elektromobilů je jejich účinnost. To číslo za dobrých podmínek je pěkné, ale vozí s sebou relativně málo energie a to je znát při nestandardních situacích. A dojezdem jsem ani tak nemyslel dojezd jako takový, ale hustotu a cenu. Ano, neřeší to fakt, že řada lidí nemá kde auto nabíjet. Rychlost nabíjení se vždy můžeš snažit vylepšit větší "paralelizací" a nenabíjením článků na plno, což i prodlouží jejich životnost. Jen je to za současných podmínek velmi drahé řešení. Nemluvě o tom, že tě omezuje nabíječka a otázka bezpečnosti.
10. 10. 2014 23:11
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
Ehm ... môžeš mi v súčasnosti ukázať JEDINÚ veľkú automobilku, ktorá by nejakým spôsobom nejaké dotácie nepoberala? >:D
11. 10. 2014 16:09
Re: SUPR ČLÁNEK NA SUPR AUTO :-)
o jakých zas dotacích to meleš soudruhu, Tesla jede výlučne na svoje triko [odkaz] , ta nežebrala o záchranu a šrotovný v 2009tým jako GM a Volkswagón >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:24
Re: ZÁKLADNÍ PLAT OTROKA V DINOMOBILCE JE 28.000 CZK
kraviny, TESLA nebere dotace, TESLA maká, dotace brali spalovací automobilky v 2009tým jako ŠROTOVNÝ, anebo spíše sociálně vyděračský příspěvek?? ;-)
12. 10. 2014 19:05
Re: ZÁKLADNÍ PLAT OTROKA V DINOMOBILCE JE 28.000 CZK
Tesla vzala pořádný balík od US vlády(jinak by zkrachovala), ale od té doby se ji zatraceně hodně daří a Elon říkal že to vrátí všechno i s pořadnýma úrokama během pár let.
12. 10. 2014 19:21
Re: ZÁKLADNÍ PLAT OTROKA V DINOMOBILCE JE 28.000 CZK
Tesla pujcku dávno splatila a zbývající dotace jsou oproti záchrannýmu balíku v 2009 pro dinomobilku General Motors pakatel ferdo ;-)

A i ty už dávno splatila ve formě kolik státu USA ušetřila na dovozu ROPY [odkaz] a místo toho spotřebovavala DOMÁCÍ ELEKTŘINU a tím pádem se za ROPNEJ SAJRAJT nevyvážela domácí měna. Ktomu samozřejmě bonus ve formě emisí který za tu dobu co Tesla jede ušeřili na zdravotní péči pár tisíc obyvatelstva nemalej peníz ferdo.

Míň kecej [odkaz] a víc studuj [odkaz] ferdo :-)
10. 10. 2014 18:12
TESLA - typicka marketingova firma
pardon, spravne typicka americka marketingova firma mysliaca na svojich akcionarov. To co pisu je zrejme pravda, ale zrychlenie ako pisu ma len raz, kym su novanabite baterky, 250 km / hod dokaze ist mozno 1 km. Europania chapu auto inac. Ale mnohym staci, ze je to na papieri, aj tak s nim nikdy neprekrocia predpisanu rychlost. Tesla je pre tych co maju dost casu v zapche zachadzat 50 km na nabijacku zadarmo.
Rozbalit vlákno
32
10. 10. 2014 18:27
Re: TESLA - typicka marketingova firma
Pises: Tesla je pre tych co maju dost casu v zapche zachadzat 50 km na nabijacku zadarmo.
Neni, nabijet si ji muzes klidne doma, takze pokud denne neujedes pres rekneme 350 km, jsi v pohode. Pokud jde o dlouhe trasy, tak jestli Tesla vybuduje po Evrope dostatecne hustou sit Superchargeru (dobijecich stanic) na silnicich (nejdal je s tim pochopitelne v USA), nebude realne duvod, proc o tomhle aute neuvazovat.
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 10. 2014 20:51
Re: TESLA - typicka marketingova firma
Jo, zasuvek mam doma v garazi taky dost. I tu 380V. Klidne bych do toho sel, jestli budou za par let dobijeci stanice kolem kazde dalnice. Podle ruznych testu je to auto opravdu dobre. A uz z principu si myslim, ze je lepsi jezdit na tohle, nez sponzorovat nakupem ropy ruske a arabske teroristy. I to by v tomto pripade pri vyberu auta hralo roli.
11. 10. 2014 16:14
Re: TESLA - typicka marketingova firma
si piš hochu že je dobré ;-)
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:33
Re: TESLA - typicka marketingova firma
strejdo dej jim co se do nich vejde [odkaz] :-)
10. 10. 2014 22:00
Re: TESLA - typicka marketingova firma
Prečo by zrýchlenie mala mať len raz keď sú plne nabité batérie ??? Vaše vozidlo dokáže zrýchliť za výrobcom udávaný čas iba keď má plnú nádrž ?? Pekná hlúposť auto zrýchľuje za rovnaký čas či má batéria 100% alebo 20% akurát keď už sa dojazd na batériu zníži na určitú hodnotu (ak si dobre pamätám 10%) tak dôjde k obmedzeniu výkonu. Ohľadom tej maxmálky rozprával som sa s majiteľom Tesly Model S rwd P85 a hovoril že šiel s plne nabitou batériou po nemeckej diaľnici 210 km/h a vozidlo mu písalo dojazd 200 km takže asi tak. Niekedy nieje na škodu si najskôr niečo prečítať bližšie ako šíriť "múdrosti".

Mám s Teslou praktické skúsenosti a keby mám financie neváham. V roku 2015 pribudnú v ČR a SR prvé Superchargery (2ks v ČR 2ks v SR) tak nebude o čom ale aj dnes si ju nabijete z 400V 16A za 8 hodín v garáži tak výhovorky ohľadom dobíjania už tiež pomaly strácajú zmysel.
10. 10. 2014 23:14
Re: TESLA - typicka marketingova firma
S tým dojazdom je to blbosť. Počítač píše dojazd podľa predchádzajúceho spôsobu jazdy v súvislosti s aktuálnym stavom nabitia batérie. Takže 200 km mu tam písať mohlo, k realite to má ale ďaleko. 100 km by bolo reálnejších.
Avatar - Ham.
10. 10. 2014 23:40
Re: TESLA - typicka marketingova firma
Tady máš test elekter.
[odkaz]
Při trvalém tempu 120km/h na německé dálnici byl dojezd následovný
Tesla S P85+ 184km
e-Golf 88km
i3 78km
Leaf 71 km
Twizy 56km
Smart 50km
Takže při trvalé rychlosti 210km/h by Tesla S teoreticky ujela něco kolem 60km, protože potřebný výkon roste přibližně se čtvercem rychlosti.
Prakticky by asi ani těch 60km tímto tempem nedala, protože při testu na Nordschleife se po třech minutách ostré jízdy přehřála, přešla do nouzového režimu a zbytek okruhu dojela tempem kloboučníka s platem vajec za zadním oknem.
[odkaz]
11. 10. 2014 07:14
Re: TESLA - typicka marketingova firma
To je, samozrejme, blbosť. Na youtube máš dosť videí, kde Model S jazdí na amerických okruhoch. Tí, čo to skúšali na Nordschleife, pravdepodobne neznížili nastavenie sily rekuperácie a prehriala sa baterka.
11. 10. 2014 08:23
Re: TESLA - typicka marketingova firma
Motor Trend měl myslím stejný problém na Laguna Seca. Tesle museli najít méně náročnou trať.
11. 10. 2014 11:19
Re: TESLA - typicka marketingova firma
Jo, je to tak, ten clanek je peknej. Resili i to, jak ty baterky zchladit co nejvice ledem jeste pred vyjetim na okruh, aby jim auto kvuli prehrati baterek na konci okruhu neomezovalo vykon. Delaji to tak udajne hosi s motorkama na elektriku...
Odkaz:
[odkaz]
Na kratsi zavodni trati, kde se baterky nestihly prehrat, si tenhle velkej sedan nevedl vubec zle:
Less than a minute and a half later the car crossed the start-finish line a second time. "It was just starting to lose power right at the end, but not too badly." How does a 1:28.48 compare to conventional cars? On the same day, a Jaguar XFR-S did a 1:26.49. Oh, and that's without seating for seven and the equivalent of 86.2 mpg during normal driving, I'll annoyingly add.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:49
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
TO JE LEŽ!!
TESLA MODEL S/D [odkaz] ujede:

při PRŮMĚRNÉ 100kmh ujede 475km [odkaz]
TAKŽE PŘI PRŮMĚRNÉ 120kmh ujede tak 420km

A při konstantní 100kmh to je cca 300km ;-)

PS: NEVĚŘTE NĚMECKÉ SPALOVACÍ PROPAGANDĚ KAŽDÝ ŽVEJK ;-) TEČE JIM DO BOT A TAK MAJ KŘEČE ;-)
Avatar - Ham.
11. 10. 2014 08:41
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Jasně, vezmi Teslu, sejdeme se na dálnici u Mnichova a předvedeš mi jak za mnou hodinu valíš 210. O co se vsadíme, že to nedokážeš?
Avatar - eniel lorien
12. 10. 2014 08:36
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Vy ste pravdepodobne o nemeckej diaľnici viac čítali ako reálne jazdili však ??? Skutočnosť je taká že hodinu 200kou hodinu nepôjdete. Možno teoreticky je taký úsek nikde ale prakticky nie :)) buď vás zastaví premávka alebo rýchlostne obmedzenie - prakticky pri každom exite alebo opravy. Takze sú úseky o dĺžke 50 možno 60 km ale viac asi nie. Takze tou 200kou pôjdete tak 15 min +/- , ale kľudne si dám s vami závod krížom cez celé Nemecko. Odhadom 1000km. Prídem tak hodinu po Vás. Možno pól hodinu. Ale vy budete po tých 1000 km ľahší o jedno možno dve tankovania a ja to budm mat absolútne zadarmo /supercharger/
Avatar - Ham.
12. 10. 2014 11:22
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Kdo zná německé dálnice, tak ví že doprava ho nezastaví pokud si zvolí správný čas. V noci, nejlépe v sobotu jsou dálnice poloprázdné. A ani omezení kvůli opravám nejsou problém, protože vždy lze najít dálnici, kde se neopravuje. Ale nešlo mi o to, zda je někde spojitý úsek 200km, kde se dá jet 210 km/h celou hodinu, ale o to, že rychlostí 210km/h jet 200km Tesla prostě nedokáže ani omylem (jestli na pěti exitech bude krátké omezení je irelevantní). Touto rychlostí dokáže jet maximálně 60km a ani to není jisté.
Ano, já budu při cestě přes Německo lehčí o jedno nebo dvě tankování, ale vzhledem k tomu, že mé auto zdaleka nestálo 88t eur jako stojí Tesla P85, tak mě to vůbec netrápí. Budu rychlejší a na rozdíl od Tesly jsem absolutně svobodný bez nějakých starostí o dobíjení a mohu klidně vyrazit křížem přes celou Evropu i do zemí kde vy budete zoufale pobíhat s prodlužovačkou a hledat zásuvku u které strávíte celou noc (ono i v tom Německu jsou oblasti, kde to se superchargery není vůbec žádná sláva, stačí zvolit trasy kolem Berlína ve východní části Německa).
S elektrami nemám žádný problém, ale dávají mi smysl jako druhá či spíše třetí auta do rodiny pro městský či příměstský provoz na omezené vzdálenosti a s pravidelným návratem na "základnu" (garáž v rodinném domě, podzemní garáže v práci) a tudíž mi jsou daleko bližší koncepty evropských výrobců (i3, e-Golf atp.), které dávají daleko větší smysl než Tesla. I když i u nich cena dosud neodpovídá užitné hodnotě, nicméně je daleko blíže přijatelné úrovni než Tesla.
Avatar - eniel lorien
12. 10. 2014 12:14
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
ale to je samozrejme uplna hlupost .. nejestvije v celemom nemecku usek kde by se mohli sli legalne ist hodinu v kuse 200 km/h -cize usek dialnice 200 km dlhy bez obmedzeni. Pochybujem ze ci je vôbec dlhsi ako niekolko desiatok km. Druha vec je ze pokial bezne jazdite viac ako 300 km bez akej kolvek prestavky ste nebezpecny pre seba ale hlavne pre okolie bez akeholvek naznaku sudnosti.

A teraz k tomu blabolu o tej volnosti : do konca roku 2016 bude vyzerat siet takto :[odkaz]
Pri vsetkej ucte mozete ist hore dole sprava dolava s * do * a nikdy nebudete mimo dosah superchargera.. takze hladat celu noc predlzovacku je v eu naozaj nepotrebujete. mimochod desla sa dokaze nacucnut aj s chademo :[odkaz] co je dalsich vyse 1000 nab stanic v celej eu.
12. 10. 2014 12:48
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
A38 od Lipska směrem na Goettingen je přes 200km bez jakéhokoliv omezení
V Polsku, Chorvatsku nebo Portugalsku je těch Superchárgerů minimálně.
11. 10. 2014 08:28
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Držení 210 na dálnici neodpovídá zrovna drcení na okruhu.
Avatar - Ham.
11. 10. 2014 09:19
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Jo to neodpovídá, na 210km/h stačí výkon nějakých 100kW. Přesto i taková rychlost je pro dojezd elekter vražednou záležitostí.
11. 10. 2014 12:29
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Ano, fyzikální zákony platí i pro elektromobily, šlo mi však o přehřátí. Zátěž to není zase tak velká a vzduchu k chlazení je k dispozici požehnaně.
Avatar - eniel lorien
12. 10. 2014 12:22
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
pocitajte so mnou : tesla baterka 85 kWh .. Na rýchlost cca 200km/h potrebujete vykon cca 100 kW. uloha pre zakladnu skolu. Kolko minut prejde automobil do uplneho vybitia s baterkou 85 kWh pri spotrebe 100kW??? a aku vzdialenost prejde ked pri tomto výkone ide rýchlostou 200 km/h???:))
baterka na nulu spadne za cca 51 min. pri rýchlosti 200 km/h to zodpovedá cca 170km.. Realita bude okolo 150 km koli cca 10% strate pri prenose vykonu. Avsak staci spomalit na cca 13-140 a dojazd bude okolo 300km. To je proste fakt.
Avatar - Ham.
12. 10. 2014 13:30
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Ve skutečném testu při trvalé rychlosti 120 km/h na dálnici ujela Tesla P85 184km a i3 78km, tedy podstatně méně, než říkají výrobci ve svých materiálech a než jsou tvé teoretické výpočty. A to bylo za pěkného počasí. Ve stejném testu je ukázáno, že při teplotách pod nulou je to ještě daleko horší. To jsou prostě holá fakta.
[odkaz]
12. 10. 2014 16:02
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Tým testom by som sa tak neoháňal ... akosi sa rozchádza s praxou, minimálne v dosahu za chladných podmienok. V Nórsku ňou v zime bez problémov najazdili nejakých 380 km a ešte mu písalo cca 40 km dojazd ... Ďalej nejako sa nerozširovali o tom ako prebiehal test na diaľnici pri trvalej 120 ... Či to nebolo vypočítané tak ako tie ostatné testy ...
5. 4. 2015 02:43
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Mily Hame.,.,184km pri 120km je blbost.. koukam ze Te bavi pochybovat..
Pro mne je Tesla:
1. pokrok ktery nezastavis
2. zivotni postoj
3. vzpoura proti nenazranym petrolejarskym firmam a statu ktery doji ze vsech spotrebni dan z pohonnych hmot protoze jezdit proste vsichni musime
1.5.2015 si vyzvedavam moji P85D.. tak mi napis a tech 100km projedeme at je neteoritizujes a vidis to na vlastni oci :-) M
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:44
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
TO JE LEŽ!!
TESLA MODEL S/D [odkaz] ujede:

při PRŮMĚRNÉ 100kmh ujede 475km [odkaz]
TAKŽE PŘI PRŮMĚRNÉ 120kmh ujede 420km

A při konstantní 100kmh to je cca 300km ;-)

PS: NEVĚŘTE NĚMECKÉ SPALOVACÍ PROPAGANDĚ KAŽDÝ ŽVEJK ;-) TEČE JIM DO BOT A TAK MAJ KŘEČE ;-)
10. 10. 2014 23:48
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Jak jistě víš, baterii klesá napětí, jak se vybíjí. Spalovací motory mají palivovou pumpu, nemusí se spoléhat na tlak poskytovaný palivem v nádrži. Když už chceš použít tuhle analogii.

A ten dojezd je nesmysl. I pro Teslu platí fyzikální zákony.
11. 10. 2014 21:29
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
analogie to byla samozrejme blba, nicmeme i ten proudovy odber z akumulatoru bude rizen nejakym menicem a klidne az do stavu praktickeho vybiti muze byt maximalni odebirany proud smerem k motoru konstantni... jinymi slovy az do vybiti stejna akcelerace. coz u ropaku neplati tak docela, kde se akcelerace s ubytkem paliva v nadrzi zlepsuje vlivem poklesu hmotnosti auta jako celku ;-)... ano, pro podminky standarniho cestovani zanedbatelne, ve formuli 1 podstatny parametr.
13. 10. 2014 10:58
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Četl jsi, že jsem napsal "klesá napětí"? Spíš je otázka, jak moc klesá. Stejně jde o to, jak konzervativní čísla automobilka publikuje. Nehledě na pohon. Elektromobilu může klesat výkon, ale ani konvenční auta nemusí dosáhnout svých čísel snadno.

Nehledě na to, jak je auto zatížené, motor bude schopen podat plný výkon. A původně jsi napsal, "iba keď má plnú nádrž." :-)
13. 10. 2014 20:34
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
ano cetl. a take ti vysvetluju, ze to nemusi nic znamenat. podstatny je totiz vykon, ktery je v dany moment akumulator schopen dat a max vykon, ktery je schopen menic poslat do motoru. nevim, jaka je realita, ale velmi pravdepodobne bude presne takova, jak popisuju. tedy az k tomu nouzovemu bodu bude maximalni prikon pro motor (a tedy stredni hodnota odebiraneho proudu, protoze odpor motoru muzeme pokladat za nemenny bez ohledu na stav akumulatoru; presneji receno je vsak silne zavisly na teplote vinuti, ale to uz je uplne jina kapitola a netreba to sem tahat, protoze to opet nijak nesouvisi se stavem akumulatoru) stejna, protoze akumulator je schopen davat az do tohoto bodu vybiti vzdy vetsi vykon nez ridici elektronika odebira.... a puvodne jsem nic nepsal, to psal cosi sshark.
12. 10. 2014 19:12
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
Všechny automobilky jsou stejné!!! Když pojedu EKO, tak ty jejich reklamní čísla budou sedět jinak NE - Benzín/Diesel/Hybrid/Elektro!

A to co jste napsal o té 1x akceleraci je blbost. Na mobilu taky mohu hrát náročnou 3D hru s 10% baterie a vše je stejně rychlé jako s 100% nabitím!!!
13. 10. 2014 10:58
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
A tvé přirovnání je nesmyslné.
13. 10. 2014 20:42
Re: TESLA MODEL S - NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ
no tak to se prave pletes. to prirovnani je v podstate presne, protoze dnes je za kazdym zdrojem elektronicky menic, ktery vyrabi napeti nebo proudy velmi presnych hidnot pro potreby daneho zarizeni. dokud akumulator umi dat potrebny vykon (soucin napeti a proudu), ktery je vetsi nebo roven maximalnimu prikonu daneho zarizeni, pak je vse zcela v poradku a dane zarizeni pracuje spravnym zpusobem. na stejnem principu dnes funguji spinane zdroje, ktere umi byt pripojeny jak do site s rozvodem 115V/60Hz, tak 230V/50Hz.
Avatar - Ada je zase tady
11. 10. 2014 08:42
Samohyb, se kterým...
Samohyb, se kterým bych se bál jet z Prahy do Kolína a zpět :no: :no: :no: a to i za dobrého počasí. A co teprve v zimě, když se musí topit :no: :no: :no: :no: nebo když je tam nějaká 10km objížďka :no: :no: :no: :no: :no: A co takhle za to dát přívěsný vozík? :no: :no: :no: :no: :no: :no:

Elektromobil je dobré řešení a koupím si ho hned, jakmile dojede během jednoho dne a za jakéhokoli počasí bez nabíjení z Plzně do Ostravy a zpět 8-s

Do té doby nadále považuji za nejlepší řešení mít pod kapotou německý turbodiesel :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - eniel lorien
11. 10. 2014 09:04
Re: Samohyb, se kterým...
[odkaz]
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:30
Re: Samohyb, se kterým...
[odkaz] [odkaz] vic studuj ;-)
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2014 12:48
Re: Samohyb, se kterým...
Zkus si najít mapku normálních čerpacích stanic ........ na mapě by Ti nezbylo místo pro mapu ... >:D
A mimochodem, Áda psal Praha-Ostrava BEZ TANKOVÁNÍ !!! Turbodiesely to dají levou zadní ale Tvoje Tesla ne, ale vlastně ano, na korbě odtahové služby to dá. Hádej co bude pohánět onu odtahovku. :-)
12. 10. 2014 16:05
Re: Samohyb, se kterým...
Vieš, problém je v tom aby vôbec nejaké diesely v budúcnosti boli ... Už teraz je Euro 6 pre veľké automobily možné splniť iba s Adblue ... Euro 7 má byť ešte prísnejšie ...
13. 10. 2014 11:10
Re: Samohyb, se kterým...
Pokud vím, se SCR plní limit NOx s rezervou. Grilovat se bude jen Mazda. Euro7 tak může být zajímavé u zážehových motorů.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 10. 2014 09:29
Re: Ada je v křeči, DIESEL mu dedohaje
[odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D