Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesle Model S praskl A sloupek. Co všechno zákazníci snesou?

Klienti Tesly se považují za průkopníky a nevadí jim tím pádem problémy s kvalitou. Ale pohár trpělivosti možná jednou přeteče...
Zpět na článek
8. 4. 2017 18:43
8. 4. 2017 18:49
8. 4. 2017 23:28
9. 4. 2017 13:03
9. 4. 2017 16:59
9. 4. 2017 17:41
10. 4. 2017 22:00
9. 4. 2017 08:12
9. 4. 2017 11:57
9. 4. 2017 22:15
10. 4. 2017 09:06
8. 4. 2017 20:26
8. 4. 2017 23:21
10. 4. 2017 13:19
8. 4. 2017 20:39
8. 4. 2017 20:45
8. 4. 2017 22:07
9. 4. 2017 08:33
10. 4. 2017 00:46
8. 4. 2017 22:34
9. 4. 2017 19:15
8. 4. 2017 22:07
9. 4. 2017 07:03
9. 4. 2017 16:22
9. 4. 2017 09:36
9. 4. 2017 14:12
8. 4. 2017 18:43
Nevadí
To nevadí stejně s tím nemůže jet moc rychle jinak nikam nedojede >:D Jinak jsem myslel, že u elektromotoru se nemá co rozbít aspoň to tvrdí jeho zastánci a tady se píše, že je to nejporuchovější auto >:-[]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - _Karel_
8. 4. 2017 18:49
Re: Nevadí
Klidně to může být nejporuchovější auto s nejspolehlivějším motorem, to se automaticky nevylučuje.

Kua do haj.zlu já bych si třeba i ten hejtovskej článek přečetl, ale kterej *** zodpovídá za to, že poslední dny po.sraný reklamy překrývají text, v tomto případě většinu posledního odstavce?
Avatar - woody-alien
8. 4. 2017 20:37
Re: Nevadí
Ty ses ale rozohnil... ;-) Ale jsem na tvý straně, je to hnus. :no:
8. 4. 2017 23:28
Re: Nevadí
Reklamy - no uz jsem to psal jinde - redaktori ACZ jsou nejspis placeni dle toho, kolik lidi si klikne na jejich web a tudiz potencialne i na reklamu. Pro to, aby tech klikaru prilakali co nejvic, pisi stale bulvarnejsi clanky, clanky deli na vice stranek, delaji neuveritelne testy, ktere sice kazdeho nadzvednou, ale opet se klika.

Mam stale silnejsi pocit, ze E.M. je sice velmi sikovny ale velepodvodnik - nic prevratneho technologickeho neprinesl, to zasadni na e-aute - akumulatory - nakupuje "na internetu", a pritom jsou jeho auta velmi draha.
Avatar - Beefcake
9. 4. 2017 13:03
Re: Nevadí
Si tak posadnuty tym hejtovanim, ze uz ti to ani moc nejde.
Vies vobec, co to znamena "priekopnik" ?
Ani SpaceX ti nic nehovori ?
Rentu do VW si uz zaplatil ?
9. 4. 2017 16:59
Re: Nevadí
Vazeny cobole,

- cobol jsme rikali kolegum na vojne, co prisli ze Slovenska a netusili, jak se ohriva parek nebo co je to trolejbus - no byli to uplni vypatlanci -

E.M. neni zadny technologicky prukopnik, nakupuje - jak pisu - bezne komponenty na internetu, pak z toho cosi vyrobi a velmi draze proda. Tudiz - ja se Tesla magorum jen smeju. Ale je tu dalsi vec - tito Tesla magori jsou dotovani z mych penez a to mne skutecne vadi.

E.M. neni zadny prukopnik ale je to ultra podvodnik.
Avatar - _Karel_
9. 4. 2017 17:41
Re: Nevadí
Ty nežiješ v ČR?
A pokud ano, mohl bys nějak blíž vysvětlit, jak jsou Tesla magoři dotovaní z tvých peněz?
Avatar - Beefcake
10. 4. 2017 22:00
Re: Nevadí
Nevedel som sa rozhodnut, ci si len naivne hlupy alebo umyselny troll , no vypada to na kombinaciu.
9. 4. 2017 08:12
Re: Nevadí
Zkuste mobilní aplikaci, tam reklamy nejsou vůbec (kromě PR článků).
9. 4. 2017 11:57
Re: Nevadí
Nic, co by nevyřešil adblock :-!
9. 4. 2017 12:07
Re: Nevadí
Ale prečo má užívateľ riešiť svinské praktiky webu?
9. 4. 2017 22:15
Re: Nevadí
Když se mi něco nelíbí, tak to snad řeším, nebo ty to tak neděláš?

Psal jsem redakci, ať si s tou reklamou udělají nějakou korekci, řešilo se to Xkrát v diskusi a ve finále to tu vypadá, jak na nějakých porno stránkách... tak je jednoduché řešení si zapnou ad block a je po problému. Jednou za měsíc ho vypnu, zhrozím se a o5 zapínám.

Podotýkám, že ho nemám zapnutý na všechny weby, ale jen na ty, které jsou opravdu dotěrné, jako kupříkladu auto.cz

PS: Ona totiž reklama má na mě opačný vliv, když něco potřebuje reklamu, něco za tím vězí a buď jsem při nákupu dvojnásobně ostražitý, nebo danou značku či typ raději vynechám. Ale toto jednání si dost lidí neuvědomuje a raději si říkají čím víc, tím líp a jsme zase na začátku, odpověď je ad block.
10. 4. 2017 07:41
Re: Nevadí
Ak ma niečo skutočne štve, kašlem to a idem sa pozrieť inam. Beztak články a testy sú lepšie prakticky kdekoľvek inde. Na ACZ má občas ešte cenu mrknúť do diskusie, kvôli článkom sem už skoro nechodím, niet o čo stáť.
10. 4. 2017 09:06
Re: Nevadí
Přesně, u 1/2 článků hned z úvodní strany jdu do diskuse... Poslední dobou je tu málo co, co by mě opravdu chytilo... a když vidím autor Fokt, tak to opravdu nemá cenu číst.
Avatar - Ada je zase tady
8. 4. 2017 19:34
Nic nového pod Sluncem
Rendlíky jsou také obecně (a důvodně) považovány za poruchové a nespolehlivé křápy a jejich majitelům to nevadí... :no:
Rozbalit vlákno
8
8. 4. 2017 19:43
Re: Nic nového pod Sluncem
Už si zabudol čo ti povedal lekár? Najprv spapaj tabletky a až potom si sadni za počítač :-!
Avatar - WinDiesel
9. 4. 2017 13:31
Re: Nic nového pod Sluncem
Tady žádné tabletky nepomůžou jednooký. :-)
Avatar - Beefcake
8. 4. 2017 23:54
Re: Nic nového pod Sluncem
Vynimocne suhlasim :-)
Avatar - Ronault.
9. 4. 2017 03:24
Re: Nic nového pod Sluncem
Proč výjimečně? On píše pořád jednu tu stejnou věc dookola, takže pokud souhlasis s tímhle, tak se vším, co tady píše.
9. 4. 2017 08:06
Re: Nic nového pod Sluncem
>:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
9. 4. 2017 10:54
Re: Nic nového pod Sluncem
Pravda bolí, že?
9. 4. 2017 12:08
Re: Nic nového pod Sluncem
A netrpíš veľa? :-O
Avatar - WinDiesel
9. 4. 2017 13:33
Re: Nic nového pod Sluncem
No podobně jako u Tesly Ádo Olympiádo, dokud to lidi budou kupovat Renaul nezahyne :-)
Ale Tobě může prasknout žilka a potom to už jde rychle.
Take it easy woe.
8. 4. 2017 20:01
o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Copak existuje nějaká jiná značka, která by vyráběla auta srovnatelné s Modelem S ?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - woody-alien
8. 4. 2017 20:44
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
To je dost divný přístup. Už z principu je auto především dopravní prostředek a tak tedy raději budu jezdit fungujícím zaostalým modelem než nefungujícím a nebezpečným pokrokovým. Ale OK, každému podle jeho přání.
Avatar - Katikakus
8. 4. 2017 21:16
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Co je na Tesle proboha pokrokoveho?
8. 4. 2017 22:58
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Ty už si sa blbý musel narodiť, ale nevadí, hlavne že si inak zdravý. 8-s
9. 4. 2017 09:25
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Na Tesle neni nic pokrokoveho, E.M. vzal internet a na nem vygooglil komponenty, ktere pak dost nesikovne sesadil dohromady a vznikly produkt - mozna auto ? - zacal prodavat za nehorazne penize. Takze tak asi.
9. 4. 2017 10:22
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
No vy dvaja ste sa našli. >:-[]
Avatar - WinDiesel
9. 4. 2017 13:35
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
No ale na Tesle opravdu nic pokrokového není. Není to o moc dál než před 100 lety. A čím vyšší kapacitu baterií používají, tím víc energie spotřebovávají na chlazení přehřátých článků a na řízení chlazení.
Mělo by to být jednoduché ale je to zatraceně složité.
9. 4. 2017 14:29
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Tak to sa mýliš. Máš síce kúsok pravdy, ale nie celú.
Tesla to s pohonom dotiahla o toľko ďalej, o koľko jej to krátky vývoj dovolil. Spaľovacie motory sa viac ako storočie vyvíjali na mnohých frontoch a naplno, v silnej vzájomnej konkurencii mnohých výrobcov, s prispením automobilového športu. Vývoj elektropohonu spal. Bol potlačený už v zárodku. Hoci sa objavil vpodstate spolu so spaľovacím motorom, prednosť dostali spaľováky, lebo z ťažby ropy a výroby palív pozerali obrovské peniaze.
A teraz k tomu pokroku. Pokrokom Tesly je výrazné prekonanie výkonu aj dojazdu, voči zbytku elektromobilového sveta. Predáva sa ešte nejaké elektroauto s podobnými parametrami? Ponúka predný náhon aj štvorkolku. Kto ešte?
Infoteiment - koľko ďalších ešte disponuje podobne veľkým displejom, priamym pripojením na internet a toľkými možnosťami nastavenia celého auta? Pribúdajú, ale u Tesly je to štandard už dosť slušnú dobu.
Dizajn - ukáž mi sériové auto inej značky, ktoré má tak dôkladne riešenú aerodynamiku, hladké prechody alebo úplne zapustené kľučky.
Nakoniec - auto, ktoré ti nesmrdí pod nosom, nie je pokrok?
Takže v niektorých veciach je pokrok nevýrazný, v niektorých zreteľný. Kto ho nechce vidieť, nevidí ho, alebo ho aj popiera, aj keď to nie je pravda.

Tesle ešte vyčítajú vysokú cenu. Ak budem vychádzať len z ponuky výkonu, cenovo sú na tom autá, ktoré majú maximum na podobnej úrovni, prakticky rovnako. Sú rovnako drahé alebo drahšie.
9. 4. 2017 17:06
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Cobole,

nauc se gramatiku - to za prve.

No a dale - zasadni je to, ze neexistuje technologie, ktera umi e-autu dat srovnatelne vlastnosti, jako benzin/nafta autu - a to pres temer 150 let vyvoje. Az to nekdo dokaze, tak pak OK, do te doby to jsou jen ekosragory.

A na zaver - za 100 tis. EUR umi vyrobit e-auto kazdy, ale za 25 uz nikdo - pro hnidopichy - e-auto s dojezdem min. 600 km (v zime / lete) a plne nabiti aku do 10 min. max.
Avatar - Beefcake
9. 4. 2017 18:04
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
No ty si mi chytrak. Daj ten zoznam gramatickych chyb okrem Infoteiment.
9. 4. 2017 21:13
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Děláte, jako kdyby se elektromotory a baterie jinde nepoužívaly. Tesla používá obyčejné malé články (18650) určené do spotřební elektroniky. Jsou dostupné, masově vyráběné a tedy relativně levné. A použili celkem obyčejnou chemii - NCA (nabízí vysokou energetickou hustotu, ale patří k těm nejméně bezpečným a životnost není nijak zvláštní (hodně ji ovlivní použití)). Porovnej to třeba s i-MiEV, kde nabídli LTO - asi ta nejbezpečnější chemie s nejvyšší životností (rozdíl je řádový), ale také asi nejdražší a s ne moc dobrou energetickou hustotou. Jako auto nic moc. Ale je to vozítko do města, kde by se dal pochopit tvrdý tlak na cenu, a má mnohem lepší (tedy záleží, jaké máš priority) chemii než Tesla. A i-MiEV v tomhle není jediný.

Připojení na Internet má kde kdo (v dané cenové snad všichni, alespoň ti větší hráči; Maserati možná ne, D3 určitě, JLR také) a ten display je pro mne osobně velké NE, vůbec se mi to nelíbí a jsem vlastně rád, že to auto není dotažené a nehlodá ve mě tak elektrický červík. Co se tam dá nastavit, co jinde nejde (co nesouvisí se specifiky elektromobilu)?

Tesla má sice zatahovací kliky, ale například Mercedes udává ještě nižší koeficienty odporu (který vypovídá o efektivitě tvaru). Samozřejmě by se dalo debatovat o tom, jaký má takové porovnání smysl (jak k těm číslům došli, nejistota měření atd.). Osobně ty kliky považuji za gimmick. Podobně jako zadní dveře modelu X. Samoúčelné odlišení se. Významným zdrojem aerodynamické neefektivity jsou sací otvory. Elektromobil nepotřebuje kyslík k provozu a jeho pohonné ústrojí produkuje méně odpadního tepla. Tam má elektromobil navrch z principu.

Teorie o potlačení elektrického pohonu v zárodku je také úsměvná. Umíš si představit tanky nebo letadla na baterky? Spalovací motory to vyhrály, protože je v používaných palivech hodně energie. To je v bateriích netriviální problém, s kterým se pereme dodnes.
10. 4. 2017 18:03
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Presne ako som písal, kto nechce vidieť, nevidí a bude tvrdiť opak.
10. 4. 2017 19:10
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Něco věcnějšího by nebylo? Nenapsal jsem, že nic zajímavého nepřinesli. I ta baterie je zajímavá. Pracovat s tolika články není sranda. Zázraky se však nedějí. Těch parametrů nedosáhli pomocí převratných článků. Prostě přišli s jiným receptem (prioritami). A i když bych byl radši, kdyby použili něco bezpečnějšího (LTO je snová, LFP by bohatě stačila), nebyl by to důvod to auto nekoupit. Člověk nemůže mít všechno a dojezd pro mne má vysokou prioritu. Je pak zajímavé sledovat, že se automobilky tímhle směrem nějak nehrnou. A třeba ten display je otázka vkusu. Mně se to nelíbí a nejradši bych tam neměl žádný. Ale samo o sobě to nestačí. Stejně jako v autech nemám rád, když je display dotykový (tedy když se ho musím dotýkat). A co myslíš, v autě ho mám. Určitě se však najde někdo, kdo preferuje matlačku. Žádné auto není perfektní. A nic proti nějaké efektnímu detailu. Jako výdechy v Jaguarech nebo výškové reproduktory v Audi nebo Mercedesech. Proč by nemohli mít kliky. I když s těmi dveřmi to už podle mne trochu přehnali.

Když jsem u těch klik. Zmiňoval jsi aerodynamiku. Viděl jsi někdy, jak je má udělané Aston Martin?
10. 4. 2017 19:52
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Není to jen Aston. Podobné má GT-R. I F-Type a tam se také samy vysouvají. Fiat Barchetta měl asi předchůdce těchto klik. TVR mělo tlačítko v zrcátku. MP4-12C nemá nic viditelného (v pozdějších modelech opustili senzor a nahradili ho tlačítkem). To jen tak pro zajímavost.

Ještě takový dodatek. Když píšeš například o tom připojení k Internetu, tak to prostě zní, jako bys neměl rozhled. Dnes ti to nabídne i Volkswagen. Možná i Škoda, používají nakonec stejné jednotky. Nebo Toyota. V evropském mainstreamu myslím jako první nabídl vestavěný modem a Wi-Fi AP Citroën. To se bavíme tak o roce 2010. Takže si musím říkat, jestli jsi v tom alespoň seděl. Jestli jsi viděl jiná auta v téhle cenové relaci blíže než z rychlíku.
11. 4. 2017 09:11
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Spojenie s netom a wifi onboard mohol mat uz predchadzajuci Peugeot 308, ktory skoncil vyrobu v 2013. Ak si niekto mysli, ze toto je ukazatel pokroku, tak asi premeskal poslednych 10 rokov...

Tiez si myslim, ze Tesla dala dokopy zaujimavy produkt, ale nic prevratneho. Elektromobily jazdili aj v 80. a 90. rokoch a nie zrovna v malych seriach, len islo o cisto racionalne vyuzitie (postove vozidla, mestske rozvazky...) a nie modnu zalezitost.
8. 4. 2017 21:17
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
Co konkrétně máš na mysli, protože ve všem kromě zrychlení, které stejně můžeš použít jednou za den a pak musíš do servisu, jsou ostatní značky v té ceně lepší teda ještě je tam o něco menší televize >:D
8. 4. 2017 21:23
Re: o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo
mám na mysli elektromobil s obdobnými parametry
Avatar - Ja Prvni 123
8. 4. 2017 20:02
a na seznamu objevny clanek, ze elektromobily skodi planete
Ale "uderka" jede dal.
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
8. 4. 2017 20:26
Ne...
prislusnikum Tesla sekty s vymytymi mozky tohle nevadi. A autor clanku si to jeste vyzere za ten hejt. A ja nejspis take...
Rozbalit vlákno
4
8. 4. 2017 23:01
Re: Ne...
Asi máš za čo, keď to hneď vzťahuješ na seba...
Avatar - Katikakus
8. 4. 2017 23:21
Re: Ne...
Nasel jsi se tam. To je dobre.
9. 4. 2017 14:30
Re: Ne...
A podľa čoho poznáš vymytý mozog? Vlastná skúsenosť...? :-!
Avatar - Katikakus
10. 4. 2017 13:19
Re: Ne...
Pochopitelne - s takovymi jako ty. Nastesti jich v zivote moc nepotkavam.
Avatar - alf1963
8. 4. 2017 20:39
Jaký jsou
Výsledky crash testů?
Rozbalit vlákno
12
8. 4. 2017 21:19
Re: Jaký jsou
Těžko říct tohle auto ještě asi netestovali, když ho má majitel ;-)
Avatar - WinDiesel
9. 4. 2017 13:36
Re: Jaký jsou
Naopak oni se spletli a dali mu auto z crash testů, byla by ho škoda vyhodit. :-)
8. 4. 2017 22:57
Re: Jaký jsou
Špatný, resp. podprůměrný. A taky světla to má na baterky >:D

[odkaz]
9. 4. 2017 08:11
Re: Jaký jsou
Spatny vysledek crash testu..?
Kde to na tom odkazu ctes?
Ja vidim sama G, jedno A, to je jeden z lepsich vysledku, respektive nadprumerny.
9. 4. 2017 10:42
Re: Jaký jsou
Ano, když všichni ostatní v rámci třídy až na Cadillac mají samé G, tak A u nárazu s malým přesahem katapultuje Teslu na samé dno. Snad výsledek Tesly nechceš srovnávat s vysledky aut např. B segmentu?

[odkaz]

P.S.: Ale pokud považuješ předposlední místo ve své třídě za úspěch, tak nic proti ;-) Mrkni na fotky, pokřivený A sloupek je hodně špatná vyzitka.
9. 4. 2017 12:09
Re: Jaký jsou
Hlavne tá "vyzitka" s "y" je hodně špatná.
Avatar - WinDiesel
9. 4. 2017 13:38
Re: Jaký jsou
On Tě provokoval a tys to nepochopil, palec tobě dolů :no: >:D
9. 4. 2017 14:32
Re: Jaký jsou
Tak celkom istý by som si nebol, ale keď tak hovoríš, tak ti verím.
9. 4. 2017 14:42
Re: Jaký jsou
Stane se, češtinářka by ze mě radost neměla, to by si ty jedničky z pravopisu asi rozmyslela :-)

Škoda ale, že sis stejně bystře nevšiml ten skřivenej A sloupek u Tesly. Tady prohrává o parník i s Genesisem.
9. 4. 2017 14:31
Re: Jaký jsou
Kokso, jak je to možné...ja som odhadoval, že svetlá budú aspoň acetylénové... A ona aj v nich svieti len tá špinavá elektrika... 8-s
9. 4. 2017 14:44
Re: Jaký jsou
Jak se to možné je mi jedno. Havní je, že světla u Tesly překonají leda tak dynamo u 20 let starýho Favoritu >:-[]
Avatar - _Karel_
9. 4. 2017 15:13
Re: Jaký jsou
Ze zvědavosti - vo co go? Světla málo svítí?
Avatar - drack2
8. 4. 2017 20:45
Kozy vozy
Prius byl a je autem urceny pro masy. Jde tedy o vuz, co mel a nahradil stary vuz. Kdyby byl mene spolehlivy, asi by to neklaplo. Navic znacka Toyota ma na spolehlivosti postavene zivobyti.

Tesla S je stale experimentalni vuz. Je to to same co supersport. Kupujeme si jej pro zazitek a pocit, nikoliv jako transportni prostredek. A diky tomu na nej mame jina kriteria. Tesla je znackou zalozenou na technologickem naskoku. Tzn. nejspolehlivejsi byt zatim nemusi a ani se to od ni neceka... do modelu 3, ktery uz se ma stat masovkou, tim Priusem.
Mj. Tesla zatim celkem obstojne prusery se zakazniky resila. Tim, ze je servis soucasti balicku je to cele taktez o necem jinem.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
8. 4. 2017 21:19
Re: Kozy vozy
O jakem technologickem naskoku to mluvis? Vis na jakem pohonu je Tesla zalozena? Vis jak dlouho ho zname? Vis jake clanky pouziva Tesla ve svych aku? Vis ze ten jejich tzv. autopilot umi prinejlepsim polovinu toho, co jizdni asistenti jinych znacek? Tesla je o velkohubych vyjadrenich Muska, na ktera skacou tupe ovce. A zatim mu to teda vychazi, smekam.
8. 4. 2017 22:07
Re: Kozy vozy
Pracuj kamarade, setri, a treba si jednou budes moci nejakej ten jednodussi ojetej elektromobil tez dovolit.. Zatim holt nezbyva nez zavidet tem tupejm ovcim a maskovat to tim, jakoze vis neco co nikdo jinej nevi.
Avatar - Katikakus
8. 4. 2017 22:44
Re: Kozy vozy
Tak tohle je snad nejproflaklejsi a nejstupidnejsi argument zfanatizovanych Tesla fanboys. Zkus to znova a lepe, at tady nejsi za toho s IQ houpaciho kone.
8. 4. 2017 23:11
Re: Kozy vozy
IQ húpacieho koňa si si už dávno zabookoval ty, alebo si už stihol spadnúť ešte nižšie?
10. 4. 2017 00:46
Re: Kozy vozy
Tak hele, "kamaráde", aby bylo jasno: podvodný křáp jménem TESLA bych si nekoupil, ani kdybych měl na kontě miliardy! ;-)
8. 4. 2017 22:34
Re: Kozy vozy
Nějaké testy autopilotů k dispozici máte?
9. 4. 2017 09:33
Re: Kozy vozy
JJ - naprosty souhlas.

Tesla - TEchnicky SLAbe - je obrovsky humbuk a rekl bych, ze model 3 bude konecna.

Musk je kobra hypnotizujici kralika (zakaznik/investor) pred tim, nez ho pozre. Ale ta finta se zalohami byla skutecne dokonala.

Jeste obecne - objektivne neni technologie, ktera by umoznila nahradit auta na fosilni paliva e-auty. E-auta si porizuji ekopomatenci a u tech mi neni vubec lito jejich penez, ktere Muskovi nacpali. Co mi vadi je dotace e-aut nemajiteli e-aut, tedy v dusledku vsemi ostatnimi.
Avatar - drack2
9. 4. 2017 19:15
Re: Kozy vozy
Auta na elektriku jezdit budou. Je otazka kdy. A v ucebnici dejepisu se bude psat o tom, ze prvni komercni autopilot mela tesla. Muzeme s tim nesouhlasit, polmizovat, ale je to tak.

Ja osobne si uzivam V6, ale znam dva majitele Tesly a jsou spokojeni. Auto se mi objektivne libi (model S) a vsechny hate okolo jsou naprosto o nicem. Nelibi se ti, nechces? Nekupuj!

Neresim kvalitu autopilota, neresim jejich finacni bilanci, nehodnotim co vymysleli ci nevymysleli a je mi jedno nejake srovnani ekologicke stopy tesly vs benzinoveho auta (na to jsou predpisy a bude to je ci neni legalni pouzivat).

Co naopak resim je to, ze tesla jako znacka radikalne meni pristup k zakaznikum. Prodavaji pres net a dopredu, prodavaji defakto total-cost package a hlavne auto sw zasadne upgraduji! Kdo si tohoto nevsiml, nemel by se k tematu asi ani vyjadrovat neb vubec nepochopil, kde inovace tesly jsou...
8. 4. 2017 21:21
Není lepší lék na závist
Tendenční článek jaxvině. Asi je potřeba popsat detailně i to co se nestalo, ale mohlo by se stát, že?
Těm co mají Teslu to nevadí, těm co ji nemají a chtějí, tak taky ne, a tak to vypadá, že to vadí čmoudilům, co v tom nikdy neseděli, a dál platí spotřební daně u pump (to jim ale zas nevadí) Nesmrtelná Teta skutečně nikdy nezhyne.
Rozbalit vlákno
2
8. 4. 2017 21:37
Re: Není lepší lék na závist
Hele a napadlo tě někdy že z těch spotřebních daní se platí silniční síť ? A že elektromobily na dopravní infrastruktuře kterou platí jiní doteď jen zdarma parazitují ?
8. 4. 2017 23:09
Re: Není lepší lék na závist
Od teba by som čakal iné argumenty.
8. 4. 2017 21:55
No co, praskl plast ve vyrobe
Dosti anti-tesla hejtarsky clanek. Nekomu asi vadi, ze si nekdo koupi hezky elektromobil, ktery nikdo jiny nenabizi a klasicke automobilky jako napr zminena Toyota tvrdi, ze zakaznici chteji, aby jejich hybridy vypadali jinak nez obycejne modely. To potom muzete mit super kvalitni karu, ale kdyz vypada jak pomuchlany darf veider, tak si ji koupi jenom necitliva bytost ve vztahu k automobilu - napr americka panicka z predmesti.
Rozbalit vlákno
1
9. 4. 2017 22:30
Re: No co, praskl plast ve vyrobe
Předpokládám, že chtějí, aby bylo vidět, že mají hybrid, že myslí na životní prostředí. Pak to nemůže vypadat jako normální Toyota. Tesla tenhle problém nemá. Nic jiného nevyrábí a nikdy nevyráběla.
8. 4. 2017 22:52
Co zákazníci snesou?
Asi to zákazník nesnesl, když o tom čteme... Škoda, ze se takto nepíše o závadách u jiných velkovýrobců... Tam je ticho po pěšině. Navíc mám dojem, že tenhle exces je fakt úlet. Asi si to kupující při koupi špatně kontroloval. Nebo že by až poprodejní výkřik do světa, jen aby se mohli plivat? ;-)
Rozbalit vlákno
3
8. 4. 2017 23:07
Re: Co zákazníci snesou?
Rozumná úvaha. Škoda, že od väčšiny prítomných sa prítomnosť rozumu veľmi čakať nedá. Prišli si len pľuvnúť. Škoda, že nikto netrafil autora článočku, on by to dostal po zásluhe.
Avatar - pallas
9. 4. 2017 00:57
Re: Co zákazníci snesou?
takýchto kádrovačov zbožňujem, somewhere
9. 4. 2017 11:03
Re: Co zákazníci snesou?
Iste, v tomto máš pravdu. Ale ak si prejdeš viac diskusií, až tak mimo nepíšem. To nie je kádrovanie, to je smutné konštatovanie skutočnosti, pretože dotyční, ktorých som myslel, často píšu a tvrdia veci bez rozmyslu a aj vtedy, keď im niekto priamo dokáže, že trepú. Áno, tom hovorím absencia rozumu.
A že sa triafam do redaktora, resp. jeho prostredníctvom do redakcie? Žiaľ, po zásluhe. Takéto tendenčné články s úmyslom diskreditovať alebo naopak podporiť nejakú značku tvoria veľkú časť obsahu tohto webu. Ďalší veľký podiel majú články, ktoré sú opísané, z textom povytrhávaným z konceptu, zle preložené alebo rovno nepravdivo napísané a s hromadou chýb. Žiaľ, realita.
Avatar - HitmanPB
9. 4. 2017 00:12
Vážení podvodní "obchodníci s reklamou" - auto.cz
Už dlhšiu dobu sa tu nielen ja, ale aj ostatní návštevníci stretávame s prasárnou typu neviditeľné okno, kedy miesto kliku na článok návštevník stránky klikne na reklamu, začal som si tieto prípady dokumentovať.

1. N*a*s*i*e*r*a*t*e tým všetkých návštevníkov acz, ktorí ešte vás ešte ako tak berú.

2. Podvádzate tým vašich zadávateľov reklamy, ktorí si ju platia perclick a platia si za klik na reklamu. Všetky takéto vami podhodené kliky sú vlastne jalové - teda nie sú z rozhodnutia návštevníka stránky.

Vysvetlenie pre ostatných: Zákazník si objedná napríklad 300 000 klikov za 10 000 EUR.
Tým, že návštevník stránky klikne na reklamu miesto skutočného článku minimálne raz - tak zadávateľa reklamy pri 300 000 klikoch na článok vlastne okradnú o celú zaplatenú sumu za reklamu bez toho, aby vôbec niekto na reklamu skutočne klikol.
Ak sa o to niekto pokúša viackrát, tak to dokážu aj po napríklad 100 000 - 150 000 klikoch.

Preto som sa rozhodol, že v najbližších dňoch budem kontaktovať mnou zdokumentované spoločnosti, pri ktorých ste túto nekalú praktiku použili, nech si cez nezávislých expertov dajú skontrolovať efektivitu reklamy, ktorú si u vás objednali. Samozrejme, že im poskytnem aj dôkazy o tom, akým spôsobom podvádzate. To, že vaše konanie s ohľadom na sumy zaplatené za reklamu je v podstate trestný čin, snáď ani netreba zdôrazňovať.

Prajem pekný deň :-)
Rozbalit vlákno
5
9. 4. 2017 05:53
Re: Vážení podvodní "obchodníci s reklamou" - auto.cz
Čím dál tím víc prasácké články a jestli k tomu i tato dobytčí obchodní praktika? ;-\
Avatar - Googlit
9. 4. 2017 08:08
Re: Vážení podvodní "obchodníci s reklamou" - auto.cz
Tyhle velké servery určitě neprovozují pay per click reklamy, ale nechávají si platit za imprese (zobrazení reklamy). A ty jsi přesně důkaz toho že i tenhle typ reklamy je efektivní. Mě se ještě třeba nestalo že bych seděl u televize a zapisoval si jaké reklamy tam hrají abych pak mohl kontaktovat inzerenta :-)
9. 4. 2017 09:31
Re: Vážení podvodní "obchodníci s reklamou" - auto.cz
Souhlasím, od mě máš :yes: . Pop-up okna jsou obecně neoblíbená prasárna, zde jakoby navazována na automaticky spouštěná videa k textu článku. Uživatel nemá možnost ho zastavit a o tom, že si ho nespustil sám o své svobodné vůli, ani nehovořím, to je jaksi samozřejmé.

Hnus všech hnusů. Místo aby se snažili doučit češtinu, větnou skladbu, automobilovou techniku, hledali zajímavá témata, doplňovali texty odpovídajícími fotografiemi s texty, kde je to potřeba, tak vymejšlejí jenom tyhle obtěžující pí.čoviny, jako třeba i překryté texty reklamou a pod. Ať se jdou vy.rat.

Slušná připomínka dopadne vždy jako hrách na stěnu, proto volím tuto formu a případný banán může klidně být i doživotní, jen mi usnadní rozhodování. Pohár je plný.
Avatar - _Karel_
9. 4. 2017 09:46
Re: Vážení podvodní "obchodníci s reklamou" - auto.cz
Velmi korektně řečeno! ;-) :yes:
Avatar - Beefcake
9. 4. 2017 13:07
Re: Vážení podvodní "obchodníci s reklamou" - auto.cz
Takze to nebola nahoda, ze som dnes na mobile klikol na zobrazenie diskusie na titulke a vybehla na mna reklama Seatu...
Avatar - Ronault.
9. 4. 2017 03:32
Z komara velblouda
...kdo vi jak to všechno ve skutečnosti je a bylo, tyhle výkřiky a foktoviny mohou být klidně vytrzene z reality...internet toho snese více jak papír...ale bohužel auto.cz již je bulvární odpad, který si své zdroje neoveruje a píše emotivní kraviny
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2017 05:51
Foktovy výkřiky... Co všechno čtenáři ACZ snesou?!
...byly kde, kdy domácí výrobce odmítal řešit rozvody?

Hloupý, bleskoidní nadpis.

A já se zcela vážně ptám: "Co všechno čtenáři ACZ snesou?!" :-!
Rozbalit vlákno
6
9. 4. 2017 08:22
Re: Foktovy výkřiky... Co všechno čtenáři ACZ snesou?!
No jo, ale kam chces chodit na pokec?
Ja uz jsem si tady na tohle zvykl, diskuse by mi chybely...
I kdyz je fokt, ze posledni dobou je mi z obsahu ACZ proste na zvraceni.
9. 4. 2017 12:20
Re: Foktovy výkřiky... Co všechno čtenáři ACZ snesou?!
A je ešte za kým sem chodiť? Ľudia sa stadeto pomaly vytrácajú, veľa nickov, ktoré som tu vídal často, sa tu už neobjavuje.
10. 4. 2017 00:50
Re: Foktovy výkřiky... Co všechno čtenáři ACZ snesou?!
Ani se jim nedivím, tady už totiž zústavají jen ti nejskalnější.... ;-\
9. 4. 2017 09:38
Re: Foktovy výkřiky... Co všechno čtenáři ACZ snesou?!
vetsinou prectu jen nadpis a sup do diskuze, Foktovy slinty nemaj vetsinou smysl cist, a pokud maj smysl cist tak na to upozorni nekdo v diskuzi :-)

a ctenari auto.cz snesou hodne, pocitam ze prez 90% z ctenaru auto.cz na auto.cz kliknou z odkazu z dalsich periodik jako Blesk, Reflex, Zive, Aha a podobnych, kde jsou ty kratke nadpisy u malich obrazku jeste stavnatejsi a bulvarnejsi >:D je to proste takova klikaná, a jak vidni postupne si to nekteri redaktori auto.cz zacinaj uvedomovat a obcas proste nekdo odejde o dum dal aby zas mohl chvili delat opravdu novinarinu o autech, bud tak ze si zalozi vlastni server, a nebo jdou do takovych tech fastru, garazi a tak :-) nedelam si ani iluze ze by v auto.cz meli nejak nadprumerne prijmy, odhaduju ze nad 40k se radovek redaktor co jen prehrava videa a k tomu napise par vet sotva dostane, tedy v podstate v tehle novinarine takove financni dno, tolik jsem bral u CarAuta jako fotograf vejkendovek (rozumej prace jen o vejkendu)
Avatar - fOE
9. 4. 2017 11:52
Re: Foktovy výkřiky... Co všechno čtenáři ACZ snesou?!
Diky, napsals to za me, a bylo to to prvni co me pri tom nadpisu napadlo. Asi hodne, kdyz i zakaznici ACZ furt snasi tuhle zumpu.

VZKAZ KONKURENCI:
Nesnazte se s ACZ souperit poctem clanku a testu za den, do toho dorostete casem, zamerte se na platformu at uz diskusni (a ne, v roce 2017 si z "kvaliti diskusniho fora" na ACZ pouceni neberte, jde to udelat 100x lip) nebo blogerskou... Dejte lidem platformu, polovinu obsahu udelaji za vas. Kdyz k tomu nebudeme muset cist tu tunu skoda-adorujiciho odpadu, mate uspech zarucen.
10. 4. 2017 02:04
Re: Foktovy výkřiky... Co všechno čtenáři ACZ snesou?!
:yes:
9. 4. 2017 07:03
Tesla
TEchnicky SLAbe
Rozbalit vlákno
3
9. 4. 2017 12:50
Re: Tesla
Áno, to mnohí technickí analfabeti tvrdia. Nuž, nie je to Škoda ani Volkswagen.
Avatar - Zetti
9. 4. 2017 16:22
Re: Tesla
To auto je ale opravdu technicky slaby. Staci se podivat jak je hajdalacky sestaveny, centimetr sem centimetr tam. Ani prodejci v autosalonu se s tim netaji. O nejakem friendly interieru se taky mluvit neda. V Ja chci auto na baterky, ale nechci Teslu. Jeste pockam az prijde spravny cas.
9. 4. 2017 20:55
Re: Tesla
Áno, technickí analfabeti vlastne ani poriadne netušia, čo to technika je.
9. 4. 2017 09:36
aha
"o možném odchodu k jiné značce ale nikde ani slovo." to tvrdi Fokt, a co tvrdi povodni clanek ne ktery ani neni odkaz?

a co se spolehlivosti tyce, je na to vic pohledu, ano vetsine z nas coby automobilovym fanouskum a lidem kteri maji nejakou oblibenou znacku (kdo tady v diskuzi nema svou oblibenou znacku?) takovato drasticka chyba u Tesly vadi, a ted na ferovku, kdo z vas fanousku sve znacky by jste mel koule priznat ze vase auto vasi oblibene znacky ma nejakou takovou zavadu a vsimli jste si ji az po par dnech? >:D tim by jste na sebe ukazali jako na totalniho blba co si ani poradne nezkontroloval auto kdys ho prebyral

zajimavou rovinou kazivosti je u Tesel i ten fakt ze ty auta jsou pomalu brana jako telefony/tablety na kolech, tedy pristroje u kterych se udajne az 25% poruch resi tim ze si lidi koupej novej a starej jen bud soupnou do supliku nebo uplne zahodej, takze co cekat od movitych lidi co jsou schopny zahodit zajovni iphone za 20k jen proto ze jim prasklo sklo nad diplay a koupej radsi novej iphone a rovnou treba za 25k >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2017 10:27
Asociace vyrobcu spalovacich motoru
Koukam, ze asociace dostala zvyseny budget na PR :-)

vlci vyji, karavana jede dal.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
9. 4. 2017 13:44
Re: Asociace vyrobcu spalovacich motoru
Karavana nejede ty pitomo. Jestli to nevíš tak karavana kráčí, je to totiž karavana velbloudů. Chtěl si být vtipný a jsi za úplného woa. A nejsou to vlci ale psi a nevyjí ale štěkají.
9. 4. 2017 14:06
Re: Asociace vyrobcu spalovacich motoru
Tos mi to nandal! Jeste ze aspon to Y po v mam spravne! :-)
9. 4. 2017 14:12
PR vtip :-)
Kdybych měl vyjmenovat všechny nebezpečné závady aut se spalovacími motory, musel bych tady psát týden v kuse :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
9. 4. 2017 17:16
taketo nieco
by sa stavat fakt nemalo to je jasne... ale auta nikdy nebudu bez chyb a vzdy sa nieco moze proste pokaslat ci uz vo vyrobe ... ja som ale v autach detailista a ako sa poznam hned by som si taketo nieco na kasni vsimol ... vzdy pozeram na boky stlpiky.. hrany kasne ... symetriu svetiel aj medzier na kapote a dverach .. ako su zlicovane narazniky ... aj sa vzdy mrknem na podvozkove casti v miestach ako sa dava zdvihak ci tam nie je zodraty ochranny nater ako dokaz nevhodnej manipulacie s autom ... takze mozno to znie divne ale pride mi neskutocne ako si taketo nieco zakaznik pri kupe nevsimol... ved to doslova bije do oci ta prasklina .... ako sa poznam po par sekundach pri obhliadke auta by som si tu prasklinu vsimol navyse je to docela drahe auto.. takze by mi pri jeho osahavani neusiel ani jediny skrabanec vsetko by muselo byt tip top tu ani nie je o com spekulovat ... za danu cenu by som nezniesol fakt ani jediny skrabanec ;-) ale na druhu stranu je mozne ze kto nie je moc detailista ani nejaky zaryty autickar tak si to nemusel vsimnut... ved stavaju sa aj neuveritelnejsie veci .. hmmm
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
9. 4. 2017 17:44
VW má závažné poruchy a lže o emisích motorů. Co všechno zák
Je jasné, že jsou redakce placeny od procházeného obsahu, proto je logické, že se to bude bulvarizovat. Vyšší CTR, víc supr. Vykřičníky included.

Ale upřímně autore... tohle jste chtěl dělat, když jste začal s tou automobilovou novinařinou? Tohle totiž není novinařina, tohle je blogísek :-)

8-s :no:
Rozbalit vlákno
0