Nejlepsi na techto autech je dizajn ve sovnani s pojetim elektromobilu u tradicnich automobilek, casto japonskych. A uplne nejvetsi kontrast je s vitezi dizajnovych soutezi o mobilitu buducnosti, kde si nejaky studen mysli, ze nekdo bude jezdit ve vejci na 12" kolech.
Mimochodem 25.000 dolarů neni 64.000 Kč
Suhlasim. Ten design je uchvacujuci. Napriklad aj pri predchodcovi Tesly - Fisker Karma bol nadherny desig. darmo sa snazia presviedcat japonsky vyrobcovia hybridov, ze ten hnusny design je kvoli funkcnosti. Nie kvoli funkcnosti, ale neschopnosti.
Este taka perlicka. Posledne som cital porovnavaci test Tesly X a Audi Q7 s najvykonnejsim dieselom. Ano, na stovku je Tesla pekelne rychla ale pri akceleracii na 150 uz Audi s dieselom straca len 1,5 sekundy a v jazdnych vlastnostiach - handlingu Teslu totalne valcuje. Tesla je dobra na sprint zo semaforu, ale to je vsetko. Baterie - dojazd 280 km, Audi okolo 650 km. Cena Tesly Bola vyse 150.000euro, Audi vyse 80.000. Teda Tesla skoro 2x drahsia, ale prakticky ziaden uzitok, len Starost, kde to dobijem a kde na to zarobim.
A na prekvapenie pri rychlosti 130km/h namerali v Audi nizsiu hladinu hluku!!! A vraj traktor. Nie je nad dobre urobeny diesel.
na hladina hluku namerena v kabine opravdu nebude diky tomu ze by byl ten diesel pod haubnou dobre udelanej, ale ze je dobre udelana hlukova izolace kabiny ;-) to ze Tesla nema zmaklou kvalitu a kvalitou interieru se radi spise do podprumeru je celkem znama vec
a hledani nabijecek trapi jen nektere regiony, tam kde je sit Superchargeru tak si majitele Tesel muzou jen piskat jak snadne to maji, do par let 10-15 bude sit nabijeni treba v Eu naprosto vpohoide a mnohem hustsi nez kdy byli benzinky, a tak jak bude pribejvat na silnicich EV a postupne tedy stagnovat stav fosilnich aut, tak nastane jednou doba kdy benzinky na fosilni paliva zacnou ubejvat, nektere se proste prestanou vyplacet nebo nekterym retezcum dojde trpelivost a nektere prestanou dotovat a misto nich postupne zridi spise contra pro elektromobilisty (treba ty na hlavnich tazich)
se určitě netřese, protože tenhle "zázrak" se ještě nevyrábí. Tesla už jede skoro deset let a směje se všem.
Bulvarizátor titulků vám opět jede na plné obrátky, redakce.
Tesla zu jede skoro deset let a smeje sa vsem. Hlavne investorom. Kedsat rokov na trhu a zatial nevyprodukovala ziaden zisk a vzhladom na vyvoj trhu ani nema sancu. lebo ceny musia ist zakonite dolu a oni zu teraz nedokazu predat Auto so ziskom. Ale Musk to urcite nejako obkeca a dobre preda
Roadster nebyl seriove vyrabene auto, byla to vpodstate pokusna mula na ktere si Tesla zkusila postavit pohon, sasi kupovala od Lotusu a auta byli montovany vpodstate rucne, vzniklo jich za 4 roky necelich 2500 kousku
Tesla se vsem smeje? Hochu, ty vubec nemas poneti, o cem pises. Tesla ma tolik problemu sama se sebou, ze jsou to tradicni automobilky, kdo se smeje. Tesla se vysmiva akorat svym akcionarum - do obliceje.
Re: u elektromobilů by se mělo lépe pracovat s aerodynamikou
Mas pocit ze nerobia pre aerodynamiku vsetko co je technicky mozne? S ohladom aj na uzitkovost a vyrobne naklady auta. Ci si myslis ze spravia dizajn a povedia si "to staci, viac ho vylepsovat z hladiska aerodynamiky zatial nebudeme"?
Re: u elektromobilů by se mělo lépe pracovat s aerodynamikou
Evidentne nerobia. Staci sa pozriet na hodnoty Cx. Su slusne na auto so spalovacim motorom, ktory produkuje vela tepla a je ho nutne naporom chladit, avsak pri elektromobile tento problem odpada a aj tak sa motaju na urovni 20 rokov starej Calibry.
Ako vyzera funkcna aerodynamika ukazuju rozne prototypy a motorsport s vyrazne lepsimi hodnotami ;-)