Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla posiluje, přibrala zaměstnance Facebooku či Googlu

Tvůrce elektrických aut se stále potýká s výrobními nedostatky, pomoci by mohly nové posily, které do automobilky míří z velkých světových společností.
Zpět na článek
31. 5. 2018 12:12
31. 5. 2018 14:14
31. 5. 2018 14:43
31. 5. 2018 23:29
1. 6. 2018 11:15
1. 6. 2018 14:44
31. 5. 2018 12:12
He he he
to je alespoň vidět, jak si banda pozérů ze silicon valley představuje výrobu auta.
pekáče se jim rozpadají lidem pod rukama a voni naberou lidi...ne z BMW nebo Porsche nebo Hondy...
Ten dobytek najme lidi z Facebooku!
To nééééééééé!!!!!!!!!!
>:D >:D >:D :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
31. 5. 2018 12:51
Re: He he he
mne pride ze tam az moc ruzovo na to kukaju.. pritom auto je stale hodne aj o mechanike a nielen o internete a co najvacich tabletoch .... ak nepodchytia solidne zaklad v oblasti mechaniky .. teda "harware-u" ..... tak im bude aj supersoftver na autonomnu jazdu na dve veci... za mna najvacsi problem vidim prave v mechanike a kvalite vyroby ... asi by to chcelo tam niekoho ako bol "Stevo" od jablka .. on vedel ako na kvalitu
Avatar - JDM
31. 5. 2018 14:14
Re: He he he
nastupujíci generace kašle na nějakou mechaniku těm jde o rychlej internet facebook apod.. nezajímá je jakej je tam motor ale jak velkej je display....tesla se snaží za co nejmíň peněz co nejvíc muziky... jobs si za svoji kvalitu nechal kralovsky zaplatit...
Avatar - Uživatel_5340709
31. 5. 2018 14:45
Re: He he he
To máš sice pravdu, ale pokud jim na to pc v autě bude pršet a budou odpadávat plasty, nebo jim nepůjdou zavřít křídlové dveře, tak to nebude dávat i ta nejmladší pozérská generace.
31. 5. 2018 14:43
Re: He he he
Pane vachmajstr, voni sou hlava ...

Proč by proboha někdo najímal Němce ? Aby jim to dokurvili ještě víc ? Žádnou z těch technologií němci neumějí. Ani autonomní řízení, ani automatizaci. Zmůžou se maximálně na hybrid a ten berou kde ? Od japonců. A Porsche ? To jako koncern ? Vážně ? Tam mají super inženýry, co tráví lidi po celé evropě. Jejich majstrštyk je v těch končinách dokonce zakázáno prodávat, víme ?

A ta poruchovost, na to jsou nějaká čísla ? Dneska jsem najezdil cca 140 km a jedno kouřící auto za druhým. To je ta kvalita, na které by měly zapracovat ?

Absolutně, ale fakt absolutně nechápu, kde se bere ta představa, že automobiloví dinosauři se spalovacími pekáči někoho mají zachránit. Ve skutečnosti teď mají sevřené zadky a modlí se, aby to dohnali. Kampaň proti EV a vodikovým autům bude jen do té doby, než vyrazí první skutečné německé elektrické auto. Pak to bude pro všechny nejlepší na světě. Jenom aby ještě někdy vyjelo ...a je otázka jak moc za zenitem bude.
Avatar - Machýrek
31. 5. 2018 23:29
Re: He he he
Jako vtip dobry :yes:
1. 6. 2018 08:40
Re: He he he
Au, to bolelo.

Němci jsou kvalitní jako řemen. Třeba motory Volkswagen jsou inženýrský majstrštyk. A co teprve ten lahodný zvuk ! [odkaz]

Volkswagen ještě jednou. Klasické 2.0 TDI PD, spolehlivost sama. [odkaz]

Dnešní 2.0 TDI je ale přeci jenom technicky dále: [odkaz]

Pak je tu BMW. To je samo o sobě v žebříčkách spolehlivosti vysoko. Ty Japonské nebo Americké krámy mu nesahají ani po kotníky. [odkaz]

Celkově jsou motory BMW ukázkou spolehlivosti: [odkaz]

Samozřejmě, všechny ty články jsou hnusné sprosté lži. Je to kampaň a účelovka. Nikde na světě neví co je dobré, jenom v Německu ano. To proto jsou evropská auta dlouhodobě vespod se spolehlivostí. Co na tom, že si občas pomůžou podvodným software. Tu kvalitu tam přece vidí každý, no ne ? A Tesla by si je měla ihned najmout, jinak zkrachuje ! :-) :-) :-)

Samozřejmě je ještě potřeba se vysmát majitelům hybridů s CVTčkem, že si koupili nepřímovstřikový benzín, který nezasmradí ulice mikročásticemi a při rozjezdu neposkakují jako DSG. Jsou to všechno šroty. Na denní popojíždění potřebujeme turbopopelnice s uříznutou poslední třetinou otáčkoměru, zato s výfukem plný sazí. To je ta pravá kvalita. Třeba interiér BMW za 1 milion, to je pravá kvalita. Taková přehlídka plastů z PET lahví se nevidí ani ve Fabii. Ale jsme všichni zaslepení a prostě to nechápeme.

Kromě toho, stačí se podívat jak se vyvíjí osobní prodeje v ČR v rámci mainstreamu. MImo firmu si Německé auto koupí hodně málo lidí. Vědí proč.
1. 6. 2018 11:15
Re: He he he
Přesně. Šmejdské elektromobily s Teslou v čele. Prakticky to nejede a hlavně to nabíjení trvá strašně dlouho. Při doplňování paliva prostě chci stát u auta a koukat se, jak to tam leze. Nechci dát auto do zásuvky a jít za rodinou. Na to jim kašlu! Pěkně si ročně odstojím těch 6h na benzínkách, to je u mě poctivej přístup.

No a pak ten dojezd, nějakých směšných 450-500km. Já prostě jezdim ve svym osobáku tisíce km denně na jeden zátah. Na kafe ani tankování nestavim, šetřim čas. Takže by mě 20min dobíjení zdržovalo. Nemám zájem stavět co 300km. Strčte si ten šmejd už někam!

A ty jejich argumenty s ekologií. Sice to nabiju a ono to nesmrdí. Ale kde se ta elektřina asi vzala? Aha? .. No z jádra nebo jiný čoudící elektrárny. Jim kašlu na to, že eletrárny se budou řešit v druhym kole. Prostě to není dokonalej systém a já mám rád starý zaběhlý pořádky. Takže si jdu do garáže pro nafťáka a valim. Ten tahá odspodu a líta za 4 na 100.

A co mě posmálo naposledy byla spotřeba. Elektro auto žere naprosto šílenou 1kč/km! Co to asi vypovídá o kvalitě. Poctivé auto si vezme 2-3kč. Nejsem tak bohatej, abych kupoval levný věci.

Takže zbohem, vy ekologisti. A dýmu zdar!
Avatar - Machýrek
1. 6. 2018 11:38
Re: He he he
Tolik textu a pritom stacilo jen napsat, ze realnou zkusenost nemas ani s Teslou ani s tim BMW. A jeste travi cas zakladanim si dalsich uctu. Jdi se s tema autama radsi projet, pokud tedy vubec mas ridicak.
1. 6. 2018 14:44
Re: He he he
Hele ja mam BMW rad.

Ale rozhodne ne z duvodu spolehlivosti nebo kvality, treba interieru ;-)

S predchozim textem souhlasim. Argumenty proti elektro jsou vetsinou smesne :-)
Avatar - Machýrek
1. 6. 2018 15:13
Re: He he he
Me zase pripadaji smesne vykriky typu:
"Kampaň proti EV a vodikovým autům bude jen do té doby, než vyrazí první skutečné německé elektrické auto. Pak to bude pro všechny nejlepší na světě"
Problem neni v Tesle nebo v BMW, ale v hlave nekterych mistnich diskuteru.
31. 5. 2018 14:45
Jaguar věhlasná značka
Ale no tak určitě...Jaguar je věhlasná značka. Jako milion dalších. Ale že by byla věhlasnější než Tesla, zvlášť v dnešní době ? Skoro by stálo za zvážení, jestli Teslu nezná víc lidí než toho Jaguara...
Rozbalit vlákno
15
31. 5. 2018 15:11
Re: Jaguar věhlasná značka
Tieto 2 značky by som moc neporovnaval. Keď založili Jaguar nežili ešte ani Muskovi rodičia. Porovnavas 80 r. firmu s 10 r. Apropo : Jaguar nevrazdi svojich klientov svojím "autopilotom".
31. 5. 2018 16:32
Re: Jaguar věhlasná značka
A to něco znamená ? Jaguar je spíše okrajovka a to i dneska. Jezdí jich pár kusů ... procházkou po Praze jsem dneska potkal více Tesel než Jaguárů, to jen tak mimochodem ....
31. 5. 2018 16:41
Re: Jaguar věhlasná značka
Okrajovka? Možno v našich končinách. To isté by mohol napísať Londýncan na Teslu. V akom pomere, asi tak, jazdia Tesly a Jaguare v Londýne.
31. 5. 2018 16:57
Re: Jaguar věhlasná značka
nechci ti brat iluze, ale Jaguar je v Evrope opravdu okrajovka, neproda v Evrope rocne ani 70 tisic aut ;-) v USA pak necelych 40 tisic kusu rocne a treba v Cine se pohybuje lehce nad 20 tisici kusu rocne
31. 5. 2018 16:54
Re: Jaguar věhlasná značka
jak souvisi vehlasnost a datum zalozeni dane firmy?

bez nekam na skolu a zeptej se studentu jestli znaji Kodak nebo Canon, nebo jestli znaji Nokia nebo Huawei :-! Tesla se oprostila od marketingu v TV kterou dnesni mladez temer nesleduje, a soustredi se jen na socialni site kde ji PR delaji v podstate fanousci zadara tim ze proste jen sdileji

Jaguar ma na twitteru sotva kousek na milion followeru, Tesla temer 3 miliony, Musk pak jako osoba temer 22 milionu, schvalne kolik jich ma sef Jaguaru.....nula, ani tam neni

aneb dnesni digitalni lidstvo je odlisne od paprdu co popijeli caj o pate pred 50 lety ;-) automobilky prodavaji sva auta da se rict ze setrvacnosti, kdy mozna i vic nez 95% zakazniku nezajima co to ma pod kapotou a jestli je znacka vehlasna v nejakem ohledu :-!
31. 5. 2018 17:03
Re: Jaguar věhlasná značka
Souhlas. Rozhodně to neznamená, že Jaguar je špatné auto.

Konec konců elektromobil také budují. Ale s tou věhlasností už to článek opravdu docela přehnal. Jsou to spíše výroky ve stylu přání než realita...
31. 5. 2018 18:35
Re: Jaguar věhlasná značka
Aj tak sa tu bavíme o umierajucej automobilke. A Jaguar to nie je.
Avatar - Katikakus
31. 5. 2018 15:24
Re: Jaguar věhlasná značka
Tesla je ve srovnani s historii a vyznamem Jaguaru jenom provincni garazova firmicka bouchajici na kolene zastarale voziky s technologii, ktera uz pred 130 lety prokazala, ze neni zivotaschopna, coz ostatne ukazuji i vysledky Tesly.

Elonovi se ovsem musi nechat jedno - dokaze namotat nevzdelance a hlupaky, kterym chybi elementarni znalosti fyzikalnich a ekonomickych zakonu, aby mu doslova vnutili sve penize. Nastesti jich je cim dal mene, i kdyz o to vic rvou.
31. 5. 2018 16:30
Re: Jaguar věhlasná značka
Stačí uvést jediný příklad fyzikálního a ekonomického zákonu, který provozovatelů dělá nevzdělance a hlupáky. Nabídk a poptávka ? Omezenost zdrojů ? Ale kdeže....

Výsledky Tesly ukazují, že tomu lidi věří natolik, že reinvestují veškeré výdělky aby se rozlezli ještě více. Sorry, ale toto je nesmysl. Už dneska je to sranda, protože jsou o mnoho dál. Za pár let, až na to auto budou mít i pepíci, to bude sranda ještě větší.
31. 5. 2018 16:31
Re: Jaguar věhlasná značka
A já se stále dokola ptám, jak v konkurenci zavedených obřích automobilových značek vybudovat konkurenceschopnou automobilku, kterou tihle giganti nezvládnou spolknout jak malinu? :-) Poraď Muskovi, prosím, ukaž mu, jak se to dělá.

"dokaze namotat nevzdelance a hlupaky, kterym chybi elementarni znalosti fyzikalnich a ekonomickych zakonu, aby mu doslova vnutili sve penize." - To jsou opravdu hrozní nevzdělanci a hlupáci, ti odborníci ze svých profesí, jenž obdivují Muska za to, co již zvládl uskutečnit. :-) Nejsou hlupáci spíše ti, jenž stále odmítají věci, které možné jsou?
Když chtěl E.Musk jako soukromá firma létat do kosmu, říkali mu, jak je to nemožné. Jak je nemožné znovupoužívat první stupně raket, jak je nemožné postavit elektromobil schopný konkurovat spalovacím vozům, jak je nemožné prodávat elektromobil ze ziskem (Model S a X 25% marže, najdi si to), jak je nemožné prakticky vše, co ho napadne. Když slyším tyhle hlouposti, mám fakt upřímnou radost za každý počin Muska, který se mu povede. :-) Protože vidím, jak ignoranti blednou závistí a neví, co dál by si na něj vymysleli. :-)
1. 6. 2018 09:37
Re: Jaguar věhlasná značka
*A já se stále dokola ptám, jak v konkurenci zavedených obřích automobilových značek vybudovat konkurenceschopnou automobilku, kterou tihle giganti nezvládnou spolknout jak malinu? Poraď Muskovi, prosím, ukaž mu, jak se to dělá.*

Skus sa spytat kazdej vacsej automobilky v Cine a urcite sa najdu dalsie v Juznej Amerike, JV Azii a inde, len nemam prehlad.

Ak by si chcel europsku, tak taky McLaren je priklad, ze ide vyrabat spickove auta, seriovo a dokonca na tom zarabat. Len tak medzi recou, McLaren Automotive bolo zalozene v roku 2010, teda 7 rokov neskor ako bajna Tesla >:D
2. 6. 2018 16:36
Re: Jaguar věhlasná značka
Čínští výrobci jsou silně dotovaní státem, ten trh je daleko více pokřiven než v USA a EU, takže to bych moc nesrovnával.

McLaren Automotive bylo založeno (nebo nahradilo McLaren Cars) v roce 2010, ale firma jako taková existuje delší dobu než Tesla. McLaren Cars bylo založeno roku 1985. A propo, kolik vozů vyrábí McLaren a kolik Tesla? Tesla v současnosti vyrábí 100x více vozů než McLaren. Ale jasně, kdyby Tesla vyráběla 3000 vozů ročně jako McLaren, určitě by byla naprosto bez problémů schopná konkurovat gigantům typu VW. >:D

Tvůj šťouchanec těžce nevyšel. Stále čekám na tu inteligentní radu pro Muska, jak to tedy má vlastně a měl udělat.
1. 6. 2018 10:08
Re: Jaguar věhlasná značka
:yes: :yes: :yes:
Avatar - donPedro
1. 6. 2018 07:41
Re: Jaguar věhlasná značka
Jen tak, od boku: E-type a XJS - třeba jen tyto dva modely zajistily Jagu věhlas nehynoucí ;-)
1. 6. 2018 19:35
Re: Jaguar věhlasná značka
No Tesle zajistuji / budou zajistovat nesmrtelnost modely S3XY :-)

Model E ma bohuzel registrovany Ford, takze je z toho 3. ;-)
31. 5. 2018 16:37
Současná produkce Modelu 3
Současná produkce Modelu 3 je 500 vozů denně / tj. zhruba 180 tisíc vozů za rok. Distribuce do Evropy se očekává během první poloviny roku 2019.
S Modely S a X je Tesla tedy dnes na výrobní kapacitě zhruba 280 tisíc vozů ročně.
Rozbalit vlákno
0