Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Semi v běžném provozu vypadá a zní jako rekvizita z natáčení sci-fi filmu

Elektrický tahač Tesla Semi byl natočen během testovací jízdy v běžném provozu. Design i zvuk elektromotorů tohoto stroje rozhodně přitahuje pozornost.
Zpět na článek
24. 1. 2018 09:27
24. 1. 2018 10:20
24. 1. 2018 11:35
24. 1. 2018 13:26
24. 1. 2018 14:30
24. 1. 2018 15:24
24. 1. 2018 15:26
24. 1. 2018 15:29
24. 1. 2018 15:33
24. 1. 2018 15:45
24. 1. 2018 18:10
24. 1. 2018 20:50
25. 1. 2018 09:24
25. 1. 2018 10:06
25. 1. 2018 13:31
25. 1. 2018 14:46
25. 1. 2018 19:09
26. 1. 2018 14:40
24. 1. 2018 15:40
24. 1. 2018 15:48
24. 1. 2018 16:28
24. 1. 2018 17:02
24. 1. 2018 18:15
24. 1. 2018 20:48
25. 1. 2018 09:25
25. 1. 2018 09:56
25. 1. 2018 13:33
25. 1. 2018 14:46
25. 1. 2018 10:37
25. 1. 2018 11:02
25. 1. 2018 13:35
25. 1. 2018 14:44
25. 1. 2018 19:11
24. 1. 2018 15:26
24. 1. 2018 15:30
24. 1. 2018 15:50
24. 1. 2018 20:45
24. 1. 2018 21:25
24. 1. 2018 21:30
24. 1. 2018 22:05
25. 1. 2018 09:21
25. 1. 2018 09:40
25. 1. 2018 09:44
25. 1. 2018 13:37
25. 1. 2018 09:29
24. 1. 2018 14:26
24. 1. 2018 16:59
24. 1. 2018 20:51
25. 1. 2018 09:35
25. 1. 2018 14:54
25. 1. 2018 19:13
24. 1. 2018 09:27
Turbo
No já tam slyšel pískat turbo >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 10:20
Obluda
s mizerným dojezdem a megachargery s tím šíleným odběrem postavit na každém rohu nemůžou, to sami přiznávaj. Takže herka k ničemu.
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 11:13
Re: Obluda
Tak to je jasný = i když ne úplně každýmu [odkaz] :-)
24. 1. 2018 11:35
Re: Obluda
Jasna vec, lebo ty si totalny expert a vsetci ostatni su lietadlo.
24. 1. 2018 13:26
Re: Obluda
tak si kup tahac s jinym pohonem, sak tu moznost mas a nikdo ti ji neupira :-)
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 14:30
Re: Obluda
Však to taky většina firem dělá.

[odkaz]

tohle je truck, to je ryzí ikona amerického trucku ;-) A kdo chce něco futuristického, tka je tu International LoneStar [odkaz]
24. 1. 2018 15:24
Re: Obluda
ale ja psal o tobe, ne o vetsine firem, navic ta vetsina firem prozatim nemela moznost si elektricky truck koupit, protoze je nikdo nenabizi ;-) a jak je videt zajem o Teslu Semi je, objednavek maji jiz prez 1 tisic ;-) schvalne kolik firem ktere vyrabej trucky maj rok pred tim nez dany truck uvedou na trh, maji prez 1 objednavek kde je slozena i zaloha? a je celkem fuk ze v USA se proda rocne ja nevim X set tisic tahacu a celosvetove miliony, do 30 let bude vetsina tahacu na elektrinu a pokud budem jeste dejchat, tak ty se z toho asi po.... >:D
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 15:26
Re: Obluda
Jasně, a přítí rok poletíme na Mars a za 2 roky bude elektrické letadlo.

Krásné pohádky >:D

Ten truck má reálný dojezd 400 km, v extrémně mrazivém počasí a ve velkém sněhu tak 250.

To je pro většinu dopravců k ničemu a na rozvážku po městě je zas k ničemu tahač :-)
24. 1. 2018 15:29
Re: Obluda
nepsal jsi tu nahodou neco o tom jak jsou roslozene trasy v USA a ze prez 80% jizd je pod 150 mil?

to jestli to pro dopravce bude k nicemu si povime za par let az bude dany truck na trhu a budou i elektricke trucky od jinych vyrobcu, ted je to jak odeme, tak od tebe cira spekulace ;-)
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 15:33
Re: Obluda
Koupí si to pár velkých firem na vyzkoušení a pár lidí co chtěj mít něco jiného a být in a eco. Až se jeim sejdou reálná data z provozu.....nikdo to chtít nebude.

Dopravci potřebujou auto co ujede 500 km, tam se za 10 minut natankuje, přepojí návěs, sedne do toho druhej řidič a jede to dál 600 km
24. 1. 2018 15:45
Re: Obluda
jj proto sposta kamionu stoji i dny na parkovistich, protoze Barrichello pise neco o 10 minutach tankovani a 500km na jednu staci a 600km na druhou >:D kdybys aspon tusil jak funguji stedice, ale ja tak nejak tusim ze ty o tom vis totalne kulove (mam kancl vedle kanclu kde sidli spedice s cca 30 kamiony co jezdi severske zeme a s tema lidma chodim na obed a obcas vecer na pivko) a pokud je me znamo, ani jednou nenasadili 2 ridice, kazdy ridic ma svuj prideleny tahac, a tak nejdesli teoreticka jeho trasa v kuse je cca 350km, za den pak maximalne teoretickych 700km, kdy kazdy den ten tahac proste tak jako tak 11 hodin v kuse stoji ;-)

ty vis kulove co dopravci potrebuji nebo nepotrebuji, ty jen vis jak balamutit lidi v diskuzich :-!
24. 1. 2018 18:10
Re: Obluda
Bariku
nehnevaj sa, ale naozaj nemáš žiadnu predstavu ako funguje trucking business v USA. Ten truck tam má naozaj veľké šance na predaj. A teraz keď všetci museli prejsť na e-logs a nemajú vodičov, takže firmy sú nútené prejsť na iný model prepravy, je potreba takého trucku na krátke vzdialenosti pomerne akútna. Pokiaľ sa splní všetko čo predpokladám, tak Musk bude so svojim truckom kráľ a urobia z neho nového Jobbsa.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 20:50
Re: Obluda
jasně, všechny us trucky jezdí jen 100 km. Já se četl pár rozhovorů z trucker y trvdili něco jiného. Běžné že třeba nákladák jede z Texasu někam do Floridu atd. Pokaždý budou všude čekat, až se jim to za 12 hodin nabije, hehe. Navíc tam má i dost truckerů vlastní auto, nejezdí jen pro velké firmy. Ti tuplem budou čekat
25. 1. 2018 09:24
Re: Obluda
tak pokud jsi cetl rozhovor s truckety co jezdi dalkove jizdy, tak holt v clanku budou jen same dalkove jizdy, to ale neznamena ze tak jezdi vsichni ;-) navic ridicu nakladaku ve vyspelych zemich ubejva a tak spolecnosti musi hledat jine alternativy jak ten naklad prepravovat na delsi vzdalenosti, treba v USA vetsina dalek jede po zeleznici a behem poslednich 10 let firmy hlasej ze kapacita zeleznice jim zacina schazet, a to tam nemaji temer osobni zeleznicni dopravu na dalkovych tratich (presnej opak EU kde prez den je docela stesti videt nakladni vlak, protoze se prez den zaplnuje spise osobni dopravou a naklady maji pridelenou vetsi jizdni kapacitu az v noci)

USA je dost specifickej trh co se nakladaku tyce, protoze tam nemaji ruzne "restrikce" pro starsi tahace, to v EU je to zase naopak, kdy tranzitni spolecnosti si na cesty do zakadni Evropy musi porizovat novejsi tahace, protoze stare by je tam zruinovali na mytnem a do nekterych lokaci jako pristavy by je ani nepustili ;-) takze jo, v USA na silnicich potkas krasne nalestene veterany tahace, ale to v EU potkas tak mozna kdys je nekde nejaka show kam se s tim veteranem jede predvadet, spedicni firma co jezdi mezistatne proste nema 20 let stare herky, zaprve by je to stalo desne moc na mytnem a dalsich poplatcich, a zadruhe by jim s tim nikdo nechtel jezdit a sel by do vedlejsi firmy co ma na operak nove kousky ;-)

v USA jiz ta dpoba kdy trucker jezdil na sebe s vlastnim autem pomalu konci ;-) takovych truckeru je minimum a daj se spis videt v ruznych "serialech" o zivote truckeru, takze mala rada, never serialum co se tocili pred 10-15 lety >:D

elektricke trucky chysta nejen Tesla, ale i Volvo, Daimler, MAN, Scania, Daf nebo BYD, protoze poptavka to elektrickych nakladakach je obrovska, treba BYD ma vyprodano na 5 let produkce co naplanovali, tech 50 tisic naplanovanych nakladaku na 5 let jim v Cine rozebrali zakaznici behem ani ne 1 dne ;-)

proste se smir s tim, ze do 20 let bude na silnicich spousta elektrickych nakladaku a dalsich elektromobilu, a nic opravdu nic s tim nenadelas ;-)
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 10:06
Re: Obluda
Hlavně že máš tak dokonalý přehled co tam jezdí.

Evropa má hlavně restrikce co se týče délky soupravy, proto sou tu všude bezkapotové tahače mimo speciální nadrozměrnou dopravu. USA má omezení jen na délku tahače. Hlavní rozdíl
25. 1. 2018 13:31
Re: Obluda
a koho to zajima? teda krom tebe?
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 14:46
Re: Obluda
Tvoje elektrika taky nikoho nezajímá, mraky lidí to nechce :-)
25. 1. 2018 19:09
Re: Obluda
taky jim to nikdo nenuti, muzou si klidne koupit benzinak, diesel, plyn ;-)
Avatar - Barrichello
26. 1. 2018 14:40
Re: Obluda
Však to taky kupují a ještě dlouho kupovat budou.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 15:40
Re: Obluda
A běž to nabídnout českým firmám, kde výstavbu vilkové čtvrti, kde je každá vilka s pozemkem za 7-12 milionu provádí ukrajinci, bulhaři, pár čechů a oprýskaná Tatra 815 a Mercedes obojí tak z 80. let a hrbu mající nejméně 800-1 milion km >:D

Ti si okamžitě půjdou koupit nákladáky na baterky. Nebo ti co mají ještě dnes ***cucy nebo autojeřáby Tatra 148 a Praga V3S >:D >:D
Kor v terénu ta výdrž na baterky bude určitě skvělá, to dá tak 150 km >:D A na sibiři to skončí v první bažině a louži >:D
24. 1. 2018 15:48
Re: Obluda
jsem spolumajitel Upvizu, a obcas nejake ty stavby co prez nas jdou objizdim, covece, kary co popisujes jsem tam jeste nevidel, asi je maj ty firmy nekde zavrene v garazi aby si je hyckali jako veterany >:D na parkovisti spedice kde mam vedle nich kancl taky nema zadny veterany, ale normalni moderni kamiony ruznych zahranicnich znacek, a co jsem se s tema lidma bavil, tak Tesla Semi se jim libi, jen zatim nemaj duvod to zkouset a nechaj to na jinych aby to za ne proslapli a oni pak jen prej naskocej do funkcniho modelu ;-)
Avatar - JDM
24. 1. 2018 16:28
Re: Obluda
Barik má svůj svět asi hodně čte >:D pro něj je vrcholem technických možnosti bezdrátový telefon tzv mobil >:D těžko mu můžeš vysvětlit že ty v3s už dávno na silnicích nejezdí tak 20 let aspoň >:D za barákem má firmu chlapík s náklaďáky a všechno jsou to nový moderní stroje žádný starý plečky...
Avatar - speedfred
24. 1. 2018 17:02
Re: Obluda
tak zrovna dnes na stavbe boli žeriavy :
2ks P V3S
1ks T 148
2ks T 815
1ks LIAZ

samozrejme vozový park je niekde inde ale aj tieto stroje sa ešte používajú (kurewsky ale smrdia)
24. 1. 2018 18:15
Re: Obluda
Máš pravdu. I když už minimálně, sem tam je taky vidím, před rokem u nás předělávali trať a všechny nádraží a asi 1/4 roku před termínem tu jezdilo všechno. Od V3S až po staré Tatry ( byly to však najmuté externí firmy + OSVČ, které jen vypomahály, když se nestíhalo). Jinak prakticky pořád tu jezdily stroje do 10, ale spíš 5 let stáří. To stejné je občas vidět u lesáků, kdy mají v záloze jednu nebo 2 staré Tatry a zbytek na operák. Navíc platit silniční daň u takovýchto aut a hlavně návěsů je taky docela darda (takže si na sebe logicky musí vidělat a né furt trčet v servisu). Pokud by se daň nevztahovala na elektrotrucky (jako na vozidla s alternativním pohonem), byla by to solidní úspora hned ze startu a pravidelně.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 20:48
Re: Obluda
To máte všude zázračné firmy, 815ky potkávám denně v Praze, V3S občas taky - má je třeba dopravní podnik jako pojízdné dílny, stejně tak jak LIazy.

A vidět je větším počtu stačí vyjet 30 km za Prahu, tam sou k vidění furt. Ony ty bláboly o průmyslové revoluci 4,0 se míjejí s realitou víme....

Samozřejmě že velké spediční firmy mají nové stroje, nebo velk éstavební typu Metrostav. Jneže řadu staveb a oprav právě právě provádí osvč a malé firmy co maj tyhle staré techniky a v servisech jim to nestojí, nebo to každej umí srpavit kladivem za odpoledne a druhej den to zas jezdí.
25. 1. 2018 09:25
Re: Obluda
a co jako, ze to ty firmy maj a pouzivaj? to mozna ani ne 1% starych nakladaku mezi nakladaky je jako nejak dulezite ohledne elektrickych nakladaku?
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 09:56
Re: Obluda
1%? Mimo tahače těžko Anežko :-) A to vůbec nemluvím o požární technice, tam sou v provozu vůbec veteráni, hlavně u menších měst a u dobrovolných. Prej 1% hehe.

Včera sem potkal na Žižkově T-815 a v protisměru si to valila Liazka s nákladech tvárnic a kus dál vezl koleje tahač DAF 95 z 90. let.
Hehehe
25. 1. 2018 13:33
Re: Obluda
ty us fakt nevis jakou vetsi pitomost napsat >:D u ceho skoncis, ted hasici, a priste napises o cem, o dobrovolnych popelarich?
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 14:46
Re: Obluda
Popláři vidíš, ty jezděj v řadě zemí na CNG >:D Proč by si kupovali elektriku.

Pošta má taky všechny dodávky na CNG, rozvážkovy typu rohlík, kolonial atd maj taky mraky dodávek na CNG
25. 1. 2018 10:37
Re: Obluda
Ano, do jisté míry máš pravdu. Ale snad mi nechceš tvrdit, že OSVČ se starou dýmovnicí najede stejné motohodiny a kilometry, jako modernější vozidlo od Metrostavu a jim podobní.

Když jsme u těch dobrovolných hasičů, tak díky dotacím a velké modernizaci (Moravskoslezský kraj) tu máme hodně luxusní vozový park a co vím, tak staré vozy (které tu ještě před 5ti lety byly) jsou už někde na Ukrajině.

Co se týká "státních" firem typu DP, tak ti mají problém modernizovat páteřní linky natož vozy se speciální nádstavbou (pochopitelně cena u těchto vozů je taky trochu někde jinde), proto se není čemu divit, když potkám starou tatru jako autojeřáb, šving atd. Ale klasických sklopek a hlavně trucků jak píše Saman, je opravdu málo.
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 11:02
Re: Obluda
Nalítaj jak u koho. Denně sem potkával Liazku s přívesem co vozila písek nebo hlínu. Ta lítala každý den.
Tahače jezdí už vesměs moderní, ale pár starých kusů se taky najde.

Staré Avie taky dodnes lítaj, tuhle sem viděl ještě i ROSS. Ale nejvíc je Avií, Tater a starých nákladáků z ciziny
25. 1. 2018 13:35
Re: Obluda
takze nejdriv pises o dalkovych trasach a nasledne prehoupnes na auta co dalkove trasy urcite nejezdi a v nekterych pripadech jsou ty auta rada kdys rocne najedou aspon par set kilometru, neb treba technika dobrovolnych hasicu faaaakt dalkove trasy nejezdi ;-)

ujasni si o cem teda chces diskutovat, protze preskakujes jak kobilka z listu na list ;-)
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 14:44
Re: Obluda
Ted sem vyšel ven a viděl sem Tatru 815.

Jasně, vnitrostátní autodoprava, stavebniny atd najezdí ročně pár set km.

Haha, kámoš má odtahovku a nalítá s tím ročně 150 000 Km. Má jich 12 >:D jedna z nich je 30 let starej Mercedes, ještě atmosférickej diesel >:D
25. 1. 2018 19:11
Re: Obluda
umis super vytrhavat casti vet z kontextu, psal jsi o hasicich, o dobrovolnych hasicich a ja napsal ze auta dobrovolnych hasicu, ty nakladni najedou rocne sotva par set kilometru ;-)

navic tyhle auta zadnou automobilku dnes nezajimaj, neprodaj je tem hasicum ani jako nova, ani jim je zrejme neservisuji, neb ta auta do autorizaku asi sotva jezdi na servis a opravy ;-)
24. 1. 2018 15:26
Re: Obluda
Kdo chce truck kvůli image, možná zvolí nějakou ikonu amerického trucku. Kdo chce ušetřit a dojezd mu na pokrytí svých potřeb stačí, může zvolit SEMI.
Firmy o SEMI mají evidentně slušný zájem, když Tesla zvedla poplatek za rezervaci z 5 tisíc USD na 25 tisíc USD.
Pokud v rámci EU řidič může jet max. 4,5 hodiny a pak má 45 min přestávku, nevidím v dojezdu problém. Ani s Megachargery, není potřeba je stavět na každém rohu.
Jinak, pokud má plně naložený SEMI dojezd 800 km, s velkou rezervou přejedeš celou ČR, od Aše až do Jablunkova, takže nějak mizerný dojezd to není. :-)
Uvidíme, co na to zákazníci za pár let řeknou.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 15:30
Re: Obluda
Kdo chce ušetřit má vyzkoušené a osvědčené stroje, ucelenou flotilu která může vyjet do každého počasí, situace a lokality i třeba tam, kde není 400 km nikde ani zavedený proud a pořád dojede.

Líbí se mi náš naivní pohled, jak všechno zvládne obsloužit současná sít elektráren a rozvodná sít, a oan jen blbá těžba coinů zvyšeuje odběr elektřiny místy až od 20% nemluvě o tom, že na daleko vyšší výkon jedou i továrny vyrábějící tyhle komponenty.

haha.
24. 1. 2018 15:50
Re: Obluda
jj v evrope je takovych mist 400 kilaku bez proudu nepocitane, treba na sibiri.....sakra vlastne to neni evropa >:D

ty uz fakt totalne blbnes a ty elektrokary te uplne odrovnavaj, hele to se jich tak bojis ze nebudes moct dozit s benzinem, nebo te nak v posledni dobe kopl proud ze zasuvky?

takovi hovadiny co tady pises si jeste tak pred 3-4 rokama nepsal
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 20:45
Re: Obluda
Ten truck se bude prodávat v USA jako první, ne v Evropě. V USA je míst bez produ dost, místy ještě topí LTO nebo benzínem, jedou tam na elektrocentrály na benzín, plyn atd.
Amerika není jen NewYork a Pensylvánie...

Kanada ještě hůř.
24. 1. 2018 21:25
Re: Obluda
A proč řešit místa nebo firmy, pro které SEMI v tuto chvíli není vhodné? Řekl bych, že Teslu v tuto chvíli zajímají spíše zákazníci, pro které tento systém vhodný bude a kteří o to zájem mají. Nepředpokládám, že by začali jen tak sázet po světě tisíce Megachargerů a budou doufat, že se na základě toho najdou kupci.

Nevím, jak přesně mají povinné pauzy řidiči kamionů v USA, ale pokud vycházím ze zákonů EU, tak ten dojezd je naprosto vyhovující a díky Megachargerům se SEMI naprosto v pohodě za tu pauzu stihne dobít.

Nechápu, jak můžeš říct, že je to herka k ničemu, jen kvůli tomu, že na nějakých místech někde na světě je řidší el.síť, nebo, že to nějakým firmám nebude vyhovovat.
Ani současné elektromobily obecně nejsou vhodné pro každého, ale říct obecně, že jsou nesmyslné a k ničemu? Poměrně hloupé tvrzení.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 21:30
Re: Obluda
A tobě ten tahač přijde hezkej? To musí být hodně zvláštní vkus teda :-) >:D

Já se o us trucky zajímam někdy od 17 let.
Vcelku logicky mi vadí, že by je mělo nahradit něco takového....
24. 1. 2018 22:05
Re: Obluda
Co s tím má společnýho design? Pokud se prostě najdou kupci, kterým to parametrově vyhovuje a ještě ušetří na palivu - a že jich je podle všeho celkem hodně, prodávat se to bude a to je hlavní. :-)
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 09:21
Re: Obluda
Hodně s tím má společného design, mimo velké korporace řidiče celkem zajímá, v čem budou jezdit. Jak to bude vypadat. Ušetří na palivu, ano - to aby si za spediční firmou postavili 10hektarové políčku se eolárními panely, ted ještě jestli tam maj vhodný prázdný pozemek.

Protože samozřejmě elektrika z běžných sítí bude neustále zdražovat, čím víc po ní bude poptávka. A ted jestli tedn thač Tesla vydrží jezdit 40 let jako ta Tatra 148 >:D >:D >:D a podobné stroje co jezdí dodnes
25. 1. 2018 09:40
Re: Obluda
elektrina celosvetove zlevnuje ;-) a pro tebe to bude neskutecna rana, zlevnuje nejvice diky OZE (ne v CR kde si to par zakonodarcu obratilo ve svuj prospech aby na tom vydelali), treba v USA patri elektrina z OZE k nejlevnejsim, proto se tam taky tak malo rozsirovala, protoze nema a nemela dotace a financni vykup z ni je nizsi nez z jinych zdroju ;-) to same maji treba v Emiratech, v Indii a zacina to pocitovat i Cina ktera se stala leaderem v instalacich OZE, elektrina z techto zdroju je pro koncove zakazniky v techto zemich nejlevnejsi
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 09:44
Re: Obluda
Trump právě zavedl clo na solární panely z Číny, tak sem zvědav, kde si ta amerika bude kupovat >:D
25. 1. 2018 13:37
Re: Obluda
v USA se nejvic prodavaj panely od Americkych firem, ostatne jedna z nich dela i auta o kterych je tu dokonce rec >:D Trump tedy v tomto vyrobcum fotovoltaiky ale i treba vetrnych turbyn v USA pomohl, maj vetsi odbyt a nekdy dokonce nestihaj vyrabet ;-)
25. 1. 2018 09:29
Re: Obluda
v USA je podstatne vic mist kde elektrinu maj, a na ty cili vsechny firmy co nabizi BEV ;-) to ze si nekdo z divociny nekoupi BEv je asi tak dulezite jako ze si jeden zakaznik misto iphona koupi tlacitkoveho aligatora ;-)

nikdo tu netvrdi ze BEv nahradi spalovaky behem 1 noci, i na treba 50% podil to bude trvat treba 60 let ;-) takze jest treba za 100 let budou na svete mista kde lidi budou pouzivat spalovaci techniku ;-) tam kde to jde ale neni duvod proc to nenahradit necim jinym co tolik neskodi nebo je to lepsi, a ze za ty desitky let co ta promena bude trvat prijde jeste spousta a spousta dalsich technologii ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
24. 1. 2018 10:51
A kdy už ten
bazmeg pojede i s nějakým nákladem, návěsem, korbou............. Nebo se chystají jen na Truck racing? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 11:15
Re: A kdy už ten
Jasně že si to nikdo nekupuje [odkaz] na vození nákladů >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
24. 1. 2018 10:52
Trolejbus
jezdí teda tišeji. ;-)
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2018 14:26
Kdyby
tomu dali trolej a zadrátovali dálnice, tak by to mohlo dojít k funkčnímu použití ve větším měřítku, ale takhle ne.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
24. 1. 2018 16:59
Re: Kdyby
tomu sa vraví železnica ;-)
Avatar - Barrichello
24. 1. 2018 20:51
Re: Kdyby
Která dodnes není automatizovaná ačkoliv tam je to nejsnazší. Pořád tam sedí mašinfíra, divný co. A v autech na klikatých silnicích za vánice a mlhy to chtěj dělat.

Pohádky a utopie
25. 1. 2018 09:35
Re: Kdyby
nesnaz se psat i o dalsich tematech o kterych vis kulove, delas tim ze sebe jen trolla ;-)

strojvedouci je v lokomotivach dnes i na autonomnich tratich jako zaloha, kuprikladu, treba Elefanty PID okolo Prahy jiz prez 2 roky jezdi ve zkusebnim rezimu kdy jsou ovladane dispecinkem CDP (je urcen pro celou CR, ale system pro autonomni jizdu vlaku je pouze na vybranych trasach okolo prahy a v Praze) a strojvedouci tam jen co 2 minuty tuka do zalohy aby system vedel ze je pripraven prevzit rizeni v pripade poruchy ;-)

navic pletes 2 veci dohromady, dosli ti argumenty ohledne elektriny, tak musis hned zabrousit smerem na autonomii o ktere se tu vubec nepsalo >:D
Avatar - Barrichello
25. 1. 2018 14:54
Re: Kdyby
[odkaz]

Mohli by si na to dá nálepky "Its quality You buy" >:D >:D >:D
25. 1. 2018 19:13
Re: Kdyby
a co jako? podivej se na to jak to auto vipada, kolik bylo zranenych? pak se podivej na nadspis a soustred se hlavne na slovo "prý" ;-) tvuj trolling nabira na obratkach >:D

od Tesla Semi k vlakum a autonomni jizde, ted k bouracce Tesly S, jeste muzes najit odkazy na SpaceX kdy jim buchlo par raket pri pristani, jedna pred startem, pak par pozaru domu kde na strese byla fotovoltaika, par pokusu zapalit Powerpacky, no bude toho hodne co sem muzes napostovat :yes:
24. 1. 2018 15:33
zaujal zrýchlením
a to je veľmi podstatný parameter u náklaďáku, čo tam po dojazde.
Rozbalit vlákno
0