Diskuse

Tesla zveřejnila ceny svého tahače Semi. Docela překvapí...

24.11.2017

Společnost Tesla Motors před týdnem odhalila svůj první těžký nákladní automobil. Nyní zveřejnila ceny dvojice základních provedení tahače, který přitahuje nebývalou pozornost odborníků i veřejnosti.

 

  • 66 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 24.11.2017  10:07

    Budou rádi,

    když to nějaký dopravce koupí, a ne na to ještě vybírat rezervační zálohy. :-!
    • 57 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 24.11.2017  10:28

      « Re: Budou rádi,

      Všichni se klepou nedočkavostí dát bezúročnou půjčku minimálně na dva roky na něco, co si ani nelze vyzkoušet a nejsou s tím žádné zkušenosti ani reference. 8-s ;-\ >:D
      • 26 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 24.11.2017  11:32

        « TESLA JSOU BORCI a ZBYTEK SVĚTA ROPNÝ SRAČKY :))))

        jj
        TESLA SEMI = RAKEŤÁK NA KOLEČKÁCH 4x4 [odkaz] Nezapomeňte dízlprasátka že vás s dízlnáklaďákem brzo nepustí ani do města. Nechtějí vás tam, nechtějí čuchat ty vyše RAKA [odkaz] sračky [odkaz] z laufu ;-) Vykazují vás už i z Prahy brzo vám DÍZLPRASATŮM [odkaz] BUDE PRAŽSKÝ OKRUK MALÝ !!
        >:D
        >:D >:D
        >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
    • 64 Reagovat !

      foto 150-kWh

      150 kWh 24.11.2017  10:48

      « Re: Budou rádi,

      Záujem o ne je vysoký.
    • 32 Reagovat !

      foto borish

      borish 24.11.2017  10:59

      « Re: Budou rádi,

      Podľa tohto fóra zatiaľ 91 ks:
      www.reddit.com/r/teslamotors/comments/…
    • 54 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 24.11.2017  11:17

      « Re: Budou rádi,

      prozatim necela stovka zajmecu co jiz slozila zalohu 20 tisic dolaru za kus a pak 3 zajemci o FE kde se sklada 200 tisic dolaru

      Walmart prozatim 45 kusu, do 2025 chteji prejit s kamiony jen na elektrinu

      v Evrope o plne eletrifikaci nakladnich aut do 2025 zatim hovori Ikea a SG, tedy (Kauflad a Lidl) a s elektrifikaci nakladnich aut jiz zacal Coop tusim v Nizozemi, nebo tam nekde, pro retezce kde truck nejezdi delsi vzdalenosti se takova investice vyplati behem treba 2-3 let, kuprikladu ty elektricke nakladni Mercedesy byli rozebrane za ani ne 20 minut >:D kazda spedice a dopravce si proste rychle spocita kolik usetri, a ver ze tem majitelum spedic je uprdele jestli jsou jeiich ridici fandove do nafty ;-)

      elektrina v nakladni doprave ma i jeden pro nektere ridice neblahej fakt, elektrina se proste z baterek blbe krade >:D
      • 22 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 24.11.2017  11:38

        « Re: Re: Budou rádi,

        Nepočítáš do toho amortizaci. Za 4 roky je půl ceny auta pryč. Z auta za milion ztratiš půl mil. Z auta za 2 celý mil.
        • 10 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 24.11.2017  13:13

          « Re: Re: Re: Budou rádi,

          to s amortizaci jsem ti jiz psal u te elektricke dodavky mercedesu, je videt ze absolutne netusis o cem pises >:D
        • 20 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 24.11.2017  13:23

          « Re: Re: Re: Budou rádi,

          Ta cena ti pri rovnakych km padne rovnako aj u dieslu. Amortizacia nema nic spolocne s palivom ci energiou ktora ho pohana nic spolocne.
          • 01 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 24.11.2017  14:04

            « Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

            To nemá, ale na dražším autě tratíš stárnutím peníze rychleji.
            • 10 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 24.11.2017  14:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

              kamion se neprodava po 2 letech ;-) kamiony vetsinou ve firme slouzi do doby nez zacne vykazovat vetsi poruchovost a tedy nemuze jezdit a vydelavat ;-)

              sis nekde precet slovo amortizace a hned ho pouzivas abys uchvatil v diskuzich o BEV co >:D
      • 44 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 24.11.2017  11:40

        « Re: Re: Budou rádi,

        - Pokud efektivně nejezdí osobní auta, která jsou většinou obsazena 1 řidičem a pár krámy, tak těžko budou jezdit nákladní vozidla.
        - V evropě je spíš snaha některé dálniční trasy elekrifikovat, ale moc snah o čistě elektrický nákladní automobil jsem nezaznamenal.
        - Sice máš pravdu, že dopravcům je u pr.. jestli je jejich řidič fanda do nafty, ale určitě ji není jedno nabíjecí čas. Takže oni určitě budou honit řidiče jak nadmutou kozu, aby potom kamion odstavil na 4-5 hodin kvůli nabíjení.
        - Propagandistické kecy o kradení nafty si nech pro Tesla-fans, protože když máš dnes kamion na GPS, a reálně jsi schopen sledovat všechna data z vozu - okamžitá rychlost, ujetá vzdálenost, palivo v nádrž - prostě vše z palubního PC, tak si řidič neodleje ani do "zapalovače", aniž by se to nepoznalo.
        • 33 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 24.11.2017  11:47

          « Re: Re: Re: Budou rádi,

          Kecy o tom jak kamionaci nekroutilo naftu jsou stejnej blábol jako že o elektrický kamion není zájem... Jak dlouho trvá naložení a složení kamionu? Klidně ty 4 hodiny, když bude v každým depu kde ten truck vyklada/nakládá nabíječka nebi to problém dokonce menší než v osobní dopravě..
          • 34 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 24.11.2017  11:51

            « Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

            Aha a co těch 500-800 nebo 1000 km mezi naložením a vyložením?
            • 53 Reagovat !

              foto JDM

              JDM 24.11.2017  11:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

              A kolik ujede kamion v tahu? Nemá nějaký povinný přestávky?kdo vozí zboží pře celý státy tak hold bude plánovat dobíjení a nebo si ho nekoupí jednoduchý...
              • 21 Reagovat !

                foto offf

                offf 24.11.2017  12:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                Povinné přestávky samozřejmě jsou, ale pokud jde o rychlou přepravu tak jedou dva řidiči a ti se střídají. Pak ten kamion může přejet Evropu skoro bez zastavení. Dobíjení plánovat může, ale když vidím ty přeplněné odpočívadla, kde kamiony stojí skoro na odbočovacích a připojovacích pruzích, tak nevím nevím. Nemluvě o tom že odpočívka vybavená dobíječkami pro všechny kamiony bude mít příkon jako hooodně velká fabrika.
                • 22 Reagovat !

                  foto JDM

                  JDM 24.11.2017  12:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                  Dobře ale to by se muselo zase přejít ze dne na den na ele. kamiony. Infrastruktura ještě není a dlouho nebude ale bez prvních ele. Kamionu ji nikdo budovat nebude, určitě to půjde, např překládka nebo prepojeni nakladu atd..
                • 32 Reagovat !

                  foto SamanAR

                  SamanAR 24.11.2017  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                  2 ridice jsem v kamionu videl naposled tak za komancu, to je tak minoritni zalezitost, ze to proste resi tak jedna firma z tisice ;-)

                  proc zas nekteri hned videj nejakym zazrakem cosi, jako ze zitra se probudej a budou jezdit jen same elektricke trucky? ne nebudou, i za 10 let tu bude porad vetsina kamionu na naftu, popripade na plyn ;-) tak nevim proc neco takoveho panove resite? proste nektere firmy takove nakladaky chtej a je snad jejich rozhodnuti za ne utratit penize a provozovat je ;-) vy si kupte nakladak treba na temnou hmotu pokud vam ho nekdo postavi ;-)
              • 21 Reagovat !

                foto comper

                comper 24.11.2017  12:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                Uz dnes maju nakladaky velke problemy s parkovanim, nie to este keby museli planovat statie na mieste s dobijackou. To by znacne obmedzilo jazdne vykony soferov a prepravy predrazilo.
          • 01 Reagovat !

            foto curwasportiva

            curwasportiva 24.11.2017  17:44

            « Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

            4 hodiny, na vykladku a nakladku, tak to nevim kde zijes >:D Pokud mas na kamionu jen palety, tak ho s jesterkou slozis a naslozis do 20 minut... Hodinu max, pokud musis nakladat rucne...
        • 22 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 24.11.2017  13:21

          « Re: Re: Re: Budou rádi,

          k tem nabijecicm casum, zalezi snad na vyuziti takoveho kamionu, jsou tranzitni jizdy a pak lokalni jizdy, na tranzitu to do vybudovani potrebne infrastruktury bude problem, ale na vnitrostatnich trasach a zasobovani retezcu to problem nebude

          jen tak pro zajimavost, v EU muze kamion s jednim ridicem denne ujet teoreticky jen cca 700km, proste pokud je jen jeden ridic, tak cokoliv nad 4.5+4.5 hodiny je za den nelegalni, mezi tema dvema jizdama musi bejt 45 minut pauza a nasledne pak musi 11 hodin stat, za 11 hodin by to slo nabit i nejakou 150kW nabijeckou, navic tim u spousty kamionu odpadnou dalsi vybavy jako treba plynove ohrivace, plynove nebo naftove topeni a podobne, proste tam bude elektrika :-) a jak jsem psal, asi nebude nahodou ze ten Mercedes byl rozberanej firmama behem ani ne 20 minut, proste si umej spocitat ze se jim takovej kamion zaplati za 2-4 roky
      • 35 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 24.11.2017  11:44

        « Re: Re: Budou rádi,

        byls 20 let zamraženej....???
        Co to plkáš vo kradení nafty?
        Se podívej, jak to dneska chodí a co je za technologie ve sledování kamionu.
        • 33 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 24.11.2017  11:55

          « Re: Re: Re: Budou rádi,

          A všichni ty technologie mají že ano pane chytrej..
          • 34 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 24.11.2017  12:01

            « Re: Re: Re: Budou rádi,

            meleš ho...na.
            Nic nevíš.
          • 52 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 24.11.2017  12:02

            « Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

            Ano, pane blbej. Všechny přepravní firmy je mají. >:D
          • 33 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 24.11.2017  12:03

            « Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

            Dnes už všichni mimo Pepy asi tvýho souseda, který ti zavážel kompost a má pragu V3S, nebo starou 815, když jsi schopnej tak soudit. ;-)
            • 22 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 24.11.2017  12:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

              >:D >:D >:D
              TWL :yes:
            • 12 Reagovat !

              foto JDM

              JDM 24.11.2017  12:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

              No trefil si se, soused má asi 5 náklaďáku >:D a nejakej bagr vozil mě mě material na stavbu... Kamarád jezdil do Němec s ivecem..
            • 12 Reagovat !

              foto JDM

              JDM 24.11.2017  12:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

              • 00 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 24.11.2017  22:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                Ten odkaz je krásný - takže naftu krade buď úplně někdo cizí /a tyhle ti klidně kradou v baráku tolik opěvovanou i elektriku/, nebo možná řidiči, kteří to ovšem chtějí svést na ty první. Rozhodně to není ani jeden z případů, o kterém se výše bavíme, že sis vyšolíchal na 400 l cca. 30 l a nepoznalo se to, a přičetlo se to stylu jízdy. Jinak tohle přece není argument.
                • 00 Reagovat !

                  foto JDM

                  JDM 25.11.2017  08:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                  Ale takových případů je mraky a policajti říkají že ve většině případů tu naftu kradou hlavne ridici.. Nedávno typek tankoval kamion a kámošovi ještě auto... Škoda 60tis než na to přišli a to ještě tak že je praskla pumparka... Takže jo jde to a děje se to
        • 24 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 24.11.2017  13:29

          « Re: Re: Re: Budou rádi,

          jo tak proto znamej resil jak si u kamionu ve firme ohlida aby mu ridici nekradli naftu, to proto nechal na kamiony dat kamery aby sledovali nonstop nadrze, to proto ze se nafta nekrade, ona se vlastne vyparuje samovolne po litrech z uzamcene nadrze >:D

          mimochodem prisel na zajimavou vec, nejvic mu ridici kradli naftu pri tankovani momo "depo", 790 litru do nadrze a 10 litru do kanystru, uctenka jen jedna to na firemni kartu :-!
          • 21 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 24.11.2017  13:45

            « Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

            Systém přesně sleduje kolik proteče paliva do motoru. Potom je nějakej kanystr řidičovi úplně k h..nu a s účtenkou na víc nafty si může tak maximáně vytřít p.... .

            Někdo tu už napsal, jestli jsi náhodou nebyl 20 let zamraženej. >:D
            • 22 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 24.11.2017  14:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

              jo aha, system presne sleduje >:D myslis ty systemy co udajne kecaj az o desitky procent ?
              • 11 Reagovat !

                foto gil54

                gil54 24.11.2017  15:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                Najednou jseš chytrej a před pěti minutama jsi tady běhal s kanystrama. >:D

                Pokud by to lhalo jak uvádíš. nikdo by to nepoužíval. A pokud vím, tak tyto systémy používá drtivá většina dopravců včetně státních organizací a dává se i do stavebních strojů. :-! První, kdo by řval, by byli řidiči. A ti ani nepípnou.
              • 11 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 24.11.2017  15:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                Hlavně co tu řešíš, jestli se krade nafta nebo ne je pro rozšíření el. náklaďáků argument asi jako, když budeme lítat na Mars, tak že tam budeme moci chodit taky na krásný hříbky.
                • 14 Reagovat !

                  foto SamanAR

                  SamanAR 24.11.2017  16:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou rádi,

                  ja to neresim, me je to fuk, podle me se BEV nakladaky rozsiri celkem snadno a rychle, jen je proste nikdo zatim poradne nevyrabi :-)
  • 22 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 24.11.2017  10:26

    Beztak ty baterky stojí

    V reálu více.
    • 12 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 24.11.2017  11:28

      « Re: Beztak ty baterky stojí

      1 MWh baterka stoji cca 2.5 milionu korun
  • 23 Reagovat !

    foto comper

    comper 24.11.2017  11:11

    Tak to sa vyplati...

    Za cenu toho slabsieho su dva normalne tahace, resp. ak to je cena bez dani tak aj cca dva a pol. K tomu ten dojazd, dvojrocna (v idealnom pripade ktoremu snad ani najvacsi fanatici neveria) blokacia zalohy, no kauf storocia.
    • 12 Reagovat !

      foto jupo

      jupo 24.11.2017  15:47

      « Re: Tak to sa vyplati...

      Blbost, cena Tesly je presne rovnaka ako cena kamiona na konvencny pohon a to ma celkom prekvapuje.
  • 55 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 24.11.2017  11:21

    Výborně, obchodníci s deštěm

    by rádi vybírali zíálohu na něco, co neexistuje, neprodává se, nelze to vyzkoušet a není na to žádná servisní síť. Vlastně ani výrobní závod mám dojem.
    Zoufalství v přímém přenosu.
    >:D >:D >:D
    Mezitím Daimler uvedl elektrické Vito. Sice s ubohým dojezdem, ale přesně to je potřeba na snížení emisí ve městech dejme tomu pro poštovní rozvážku. Aby se neposkakovalo po 50ti metrech se spalovákem. Tudy vede cesta. Reálné auto ke koupi místo žvástů a obrázků-
    Tady bude mít Tesla problém. Jen málo jejích zaslepených fanoušků a internetových vylizovačů je vlastníkem přepravní firmy. A ti, co jsou, jistě (naneštěstí pro Teslu) umějí počítat.
    To spíš věřím tomu Roadsteru. Až bude reálnej, klidně ho koupím. dřív než Tesla žvanílci. Ale zatím není, slibům nevěřím.
    • 33 Reagovat !

      foto Kharl-ANTIDIESEL

      Kharl.ANTIDIESEL 24.11.2017  11:28

      « Re: Výborně

      hele fousek, pamatuješ jak začínali s S/X tak to bylo podobný, nikdo z vás pomlouvačů nevěřil a jen záviděl .... ;-) a kde sme dnes >:D >:D >:D >:D >:D
      • 42 Reagovat !

        foto Zetti

        Zetti 24.11.2017  11:31

        « Re: Re: Výborně

        kde si jantare, co mas v garazi?
        • 52 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 24.11.2017  11:35

          « Re: Re: Re: Výborně

          V jaký garáži?
          >:D >:D >:D
      • 33 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 24.11.2017  11:33

        « Re: Re: Výborně

        Nazdar!
        Na cestě ke krachu...
        Jinak když začínali, fandil jsem jim.
        nemám co závidět, jen nemám rád lhaní.
        o termínech, ekologičnosti, kvalitě.
        jinak máloco nenávidím tak, jako kamiony a změnu by to chtělo.
        • 52 Reagovat !

          foto DonVito

          DonVito 24.11.2017  11:36

          « Re: Re: Re: Výborně

          [odkaz]

          Walmart a další společnosti už si rezervují elektrický truck Tesla Semi ;-)

          No, psal jsi, ze sis koupil v roce 2015 akcie VW. Tak tomu vyroku o lhani a ekologicnosti uple nerozumim :-)
          • 23 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 24.11.2017  11:39

            « Re: Re: Re: Výborně

            Beru....
            To byl ale jasnej vejvar.
            Jako teď shortování proti Tesle....:)

          • 24 Reagovat !

            foto offf

            offf 24.11.2017  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Výborně

            Walmart si rezervoval 45ks Tesly (dle příspěvku výše). Já před pár dny četl mnohem nižší číslo, ale to je jedno. Jen pro upřesnění Walmart disponuje flotilou cca 6000 náklaďáků. Je to trošku jako když VW mluví o investicích do vývoje EV a pak se zjistí že to je asi jen 10% celkových nákladů do vývoje. Prostě kapka v moři a hlavně reklama téměř zadarmo.
            Předpokládám že jestli v minulém týdnu zarezervovali 45ks Tesly, tak zároveň koupili dvojnásobné množství těch "hnusných a smradlavých" dieslových trucků. >:-[]
            • 32 Reagovat !

              foto DonVito

              DonVito 24.11.2017  12:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

              Tak samozrejme se jedna jen o zkusebni mnozstvi..

              Jinak ja v principu proti dieseltruckum nejsem. Obzvlaste kdyz plni normy a vypousti v realu mene emisi nez osobni diesel.
              • 22 Reagovat !

                foto fostek

                fostek 24.11.2017  12:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                Hm, vono je to složitější. Ale o tom jindy.
                Mě vadí kamiony obecně.
                Chtělo by to nějakou revoluci.
                Něco velkýho. Jako v 19. stol když se postavily železnice nebo tak.
                Jako extra něco pro nákladní dopravu.
                Dneska jde všechno pomalu.
                • 22 Reagovat !

                  foto JDM

                  JDM 24.11.2017  12:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                  Vono by to něco chtělo....fostek 2017...:-D něco jo ale zatím víš jen to co je špatně..
                • 22 Reagovat !

                  foto DonVito

                  DonVito 24.11.2017  13:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                  Revoluci? Souhlasím.

                  Co tohle? Hyperloop: [odkaz]

                  Nebo tohle? Boring Company: [odkaz]

                  Nebo máš něco lepšího ;-) ?
      • 32 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 24.11.2017  11:41

        « Re: Re: Výborně

        Nojo zpatecnici ničemu moc nevěří ale pak stojí s otevřenou hubou >:D
        • 22 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 24.11.2017  11:46

          « Re: Re: Re: Výborně

          Ne v pohodě. já mám jenom přehled.
          neplkám blbosti vycucaný z prstu jako ty, strupe.
          A jestli bude elektroauto dobrý nebo náhodou vyroběj ten Roadster, budu mít EV dřív, než žvanil jako ty,

          • 22 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 24.11.2017  12:00

            « Re: Re: Re: Re: Výborně

            A co ještě budeš mít dřív Předsedo?
            • 22 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 24.11.2017  12:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

              Rozum, voloušku. Už se stalo.
              • 22 Reagovat !

                foto JDM

                JDM 24.11.2017  12:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                Tak toho zrovna máš zřejmě moc..
              • 12 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 24.11.2017  12:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                Zbytkové množství se nepočítá!
        • 23 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 24.11.2017  11:49

          « Re: Re: Re: Výborně

          Doufám že nejsem zpátečník, vyměnit všechny ropácké kamiony za elektrické by byl jistě dobrý počin. Ale pokud stojíme nohama na zemi, dokud bude do jakýchkoliv elektrických aut používána technologie baterií Li-on, Li-pol, Ni-mh, tak se moc neposunou. Náklaďák tuplem.
          • 02 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 24.11.2017  12:02

            « Re: Re: Re: Re: Výborně

            Děláš jakoby se baterie a ukládání ele. Neřešilo, Tesla spolupracuje s panasonicem, mají zájmem na tom aby cena baterií šla dolů a technologie se posunuli. Vy by jste všechno hned.. Všichni chytří..
            • 33 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 24.11.2017  12:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

              nauč se pravopis, nastuduj problematiku a pokud to po několika letech zvládneš, vrať se do diskuse.
              nejhorší je, když blb mele vo něčem, vo čem nemá páru a chce mít pravdu. >:-[] >:-[] >:-[]
              • 12 Reagovat !

                foto JDM

                JDM 24.11.2017  12:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                O čem vím * prosímtě? Děláš jako by si teslu měl za barákem a musk byl tvůj soused... * víš ty jen placas nějaký svoje prognózy, měl by si zavolat muskovi a říct mu ze vymejsli kraviny..
            • 31 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 24.11.2017  12:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

              Ha ha, ty dnes fakt meleš ho.. jak říká Fostek. Ano, to ví i malé dítě že se to řeší, klidně tu paplej něco o Panasonicu, můžeme přidat x desítek dalších firem, bohužel zatím NIC.
              • 02 Reagovat !

                foto JDM

                JDM 24.11.2017  12:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                [odkaz] je tam i o tesle...
                • 21 Reagovat !

                  foto J-W

                  J@W 24.11.2017  12:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                  Třeba projektu Space-x hodně fandím.
                  • 22 Reagovat !

                    foto JDM

                    JDM 24.11.2017  12:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výborně

                    Jo space x me taky baví, možná bych byl k tesle taky víc kriticky ale kdyz vidím úspěchy SpaceX která není jen další kosmická společnost tak věřím že něco podobnýho dokáží i s teslou...
  • 11 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 24.11.2017  16:20

    Hmotnost

    nejak se mi nepodarilo najit dulezite parametry auta.
    Jednim z nich je hmotnost tahace, ktera, vzhledem k omezeni maximalni hmotnosti soupravy, bude dost limitujici pro naklad. pak bude celkem jedno, kolik paliva to uspori, protože omezit naklad se proste nevyplati.

    z jinych zdroju jiz zazněla jedna dulezita věc - Tesla při navrhovani trucku vůbec nemyslela na ridice a prakticke uziti - viz kabina uprostřed, obri displaye v zornem poli.
    asi budou resit placeni na mytnicich dronem :-)

    nejak to všechno zapada do rovnice "potrebujeme další prachy" spis nez, myslime to vazne..

    btw proti elektrickym autum nic nemam, do města ideal. mam ted doma Fiat 500e. ale mimo město to v nasich podmínkách nic neresi.
    • 11 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 24.11.2017  17:03

      « Re: Hmotnost

      Tesla primarne resi auta pro USA, rychlosti, pouzitelnost a tak, takze nejake mitnice jsou jim u zadnice ;-) ale vzhledem k tomu jak snadno se z toho vystupuje a nastupuje, tak to taky nebude problema ani ve vetsine EU, kolikrat takovou mitnoici kamion za den asi tak projede ? 2-4x? o strasne to namahave gesto >:D

      ty firmy co si Teslu Semi jiz objednali asi vedi sami nejlip jaka auta jim vyhovujou a jestli jim Tesla Semi bude postacovat, nikdo tady to jiste nemuze znat a vedet lip :-!

      tak zrovna 500e ma tak smesne malej dojezd ze opravdu mimo mesto moc neni :-!
      • 10 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 24.11.2017  17:12

        « Re: Re: Hmotnost

        Líbí se mi tvůj optimismus! >:D :yes: :-!
        • 20 Reagovat !

          foto Ted

          Ted 24.11.2017  21:29

          « Re: Re: Re: Hmotnost

          Je to jeste optimismus?
          Prijde mi fakt smesny,ze tenhle typek, kterej sam v elektrice nejezdi, ma ve vsem jasno. Fiat 500 e ma dojezd stylem brzda plyn + topeni 130 km, coz je do mesta zcela dostacujici. Mimo mesto je elektromobil v cr jen polickem do tvare ekologie.
          Docela by me zajimalo, co bude Saman hlasit, az to krachne :-)
          Asi sem mezi nas nebude chodit :’)
          Proc vubec saman nema teslu a jezdi cliem 1,4 z roku 2002? >:D
          Asi clio lip jede viz video na moje auto >:D
          • 20 Reagovat !

            foto white-label

            white label 24.11.2017  22:42

            « Re: Re: Re: Re: Hmotnost

            Samozřejmě, že to není optimismus, je to morbidní naivita... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 24.11.2017  20:38

    1 miliarda dolarů ztráta.

    To předpokládá E. Musk do konce tohoto roku. Takže světlá budoucnost.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Chat s právníkem dTestu: Na co máte jako zákazník právo?

Chat s právníkem dTestu: Na co máte jako zákazník právo?

Musíte ještě platit poplatky za platbu kartou? Jak rychle musí banka vyřídit vaši reklamaci? Jak se bránit…

Dukovi je dnes 75 let. K narozeninám musel podepsat rezignaci

Dukovi je dnes 75 let. K narozeninám musel podepsat…

Pražský arcibiskup kardinál Dominik Duka se 26. dubna dožívá 75 let. Po tomto termínu musí podle kanonického…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a výsledky zápasů

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a…

Na olympiádě to nakonec těsně nevyšlo, další cíl české hokejové reprezentace je tak jasný: medaile z MS v hokeji…

Chcete na Rosického rozlučku? Lístky už jdou do veřejného prodeje

Chcete na Rosického rozlučku? Lístky už jdou do…

Úderem pátečního poledne startuje volný prodej lístků na slavnostní rozlučku Tomáše Rosického, která je na…

 

Reflex.cz

Seriál Trust: Zbohatlíci Gettyovi + miláček Danny Boyle = ?

Seriál Trust: Zbohatlíci Gettyovi + miláček Danny Boyle = ?

„Dlouhodobý vztah se ženou je možný, jen pokud jste v byznysu smolař.“ Tak pravil J. Paul Getty (15. 12. 1892 –…

Před 85 lety bylo v Německu založeno obávané gestapo

Před 85 lety bylo v Německu založeno obávané gestapo

Geheime Staatspolizei (tajná státní policie) neboli zkráceně gestapo patřilo mezi nejobávanější represivní…