Uz jsem v tom sedel, a prvni dojem byl okamzite "je to plechac" a clovek se neciti, ze ty penize zato stoji bez ohledu na pohon.
Model S bude klicem k uspechu ci zaniku jinak to nevidim. Samosebou kolem roku 2012 pokud neprijde novy sportovni model za polovicni penize, tak Tesla Roadster jiz nyni pusobi jako PC proti Applu, bez ohledu co je pod kapotou.
Tak potom máš problém, tohle neni auto pro tebe ;-) Teslu si kupujou lidi kvůli technologii pohonu. Až se automobilka pořádně rozjede, tak si může dovolit víc.
Ty jsi mne nepochopil, problem je ze Ja chci aby se Tesla rozjela. Bohuzel to s timto modelem jde smerem dolu a dokud tu nebude model "S" tak to jine nebude.
Neni dost "IN" nato aby stovky, co desetisice bohacu na celem svete, melo vubec zajem.
Jelikoz zajem upada.
Proc? To nevim, ale kazdy vi, ze sprichodem Nissanu Leaf a jeho cenou, a dalsich za dverma pokud chces technologii pohonu a komfort do nepohodlneho a mrnaveho sportacku nepolezes a jeste usetris, ikdyz z principu setrit nepotrebujes.
Tesla byl začátek. Nissan Leaf přišel na trh až teď, zatímco Tesla Roadster je tady od roku 2008. Tesla Roadster s výkonem až 180 kW a dojezdem přes 300 km předčí i nového Nissana ohledně jízdy. Možná zastaral vzhledově, ale technicky je stále na výši, protože zatím nikdo s ničím lepším nepřišel. Problém podniků specializujících se čistě na elektromobily je právě podstata elektromobilu - pravidelné servisní prohlídky a spotřební materiál už nejsou třeba, pohonný řetězec s výkonovou elektronikou a bezkartáčovými motory má téměř neomezenou životnost. Tohle auto koupíš, a pak maximálně vyměníš baterky. Nakonec ho můžeš klidně odkázat vnoučatům.
Tesla Motors potřebuje v prvé řadě ekonomicky silného partnera. Nissan je velký sám o sobě a zdrojů na vývoj má více než dost.