Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF 3.0 V6 Diesel po 100.000 km: Brzdy dlouho nevydrží

Automobilka se bude výrazným opotřebením brzd zabývat a bude se snažit o jejich vylepšení.
Zpět na článek
20. 8. 2012 21:55
20. 8. 2012 22:20
21. 8. 2012 21:36
21. 8. 2012 01:10
21. 8. 2012 06:35
21. 8. 2012 13:34
21. 8. 2012 15:18
21. 8. 2012 16:03
21. 8. 2012 15:47
21. 8. 2012 16:07
21. 8. 2012 17:34
20. 8. 2012 20:35
Trochu vtip ....
Pri takomto druhu vozidla by som očakával kvalitné účinné brzdy so slušnou výdržou ... rozbehnúť sa vozidlo môže, ale zabrzdiť musí .... a s tak silným motorom snáď u výrobcu nečakajú, že vodič pôjde na spotrebu ....
Rozbalit vlákno
7
20. 8. 2012 21:46
Re: Trochu vtip ....
Asi sis to špatně přečetl, brzdy jsou dobré a nevadnou, ale kotouče a destičky se spotřebovávají nadměrně rychle > bezpečnost v pořádku, "jen" vyšší výdaje za údržbu...
20. 8. 2012 23:59
Re: Trochu vtip ....
A ako rýchlo ? Ak sa zoderú skôr ako príde majiteľ do servisu tak má "prúser" ....

Keďže na normálnom aute "experti" zoderú doštičky i po 40 tis. km, tak pri takom silnom aute to môže byť pred tou prehliadkou .... švagrovi sa podarilo na Opli zdeformovať kotúče už po 36 tis. km ..... služobné auto ...

Nepredpokladám, že pre majiteľov sú problém výdaje na doštičky ....
Avatar - Ronault.
21. 8. 2012 00:06
Re: Trochu vtip ....
Musíš předpokládat, že auto je těžší a má vyšší průměrné rychlosti. Tahle výdrž je podle mě v pořádku
21. 8. 2012 06:38
Re: Trochu vtip ....
U automatu používáš brzdy častěji než u manuálu, proto větší opotřebení. Ale 25tkm se mi zdá poměrně málo. jejich poslední interval byl 40tkm a to už je standart.
21. 8. 2012 15:40
Re: Trochu vtip ....
Volvo XC 90 automat (2007) hmotnosť podobná, kotúče aj platničky vydržali bez problému 100 000 km, ešte možno aj viac, to už ale neviem... ...išlo z domu.

A to automat vyraďoval po pustení plynu na neutrál, tzn. že brzdenie motorom žiadne. Tak ako to majú teraz automaty napr. na VW passat
Avatar - Barrichello
21. 8. 2012 16:14
Re: Trochu vtip ....
kotouče umí vydržet i 90 000 km při slušném zacházení, ale destičky dají tak 30-40, více ne.....
22. 8. 2012 00:30
Re: Trochu vtip ....
Místo, aby řadil neutrál, měl spíš volnoběžku, ne?
Avatar - PERNO
20. 8. 2012 21:55
hm
Vysledok je pekny akurat si myslim ze taketo testy su skor subjektivnou zalezitostou pretoze niekomu sa posilovac moze pozdavat, inemu nie, tak isto nevieme akym stylom sa prevazne jazdilo, ci bolo opotrebenie brzd vysledkom "beznej jazdy" a pod.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
20. 8. 2012 22:20
Re: hm
Vždyť redaktoři porovnávají mnoho automobilů v různých testech, takže srovnáním dospívají spíše k objektivnímu hodnocení, I když chápu, že také existují různé preference. Ale tento fakt pak zohledňuje skutečnost, že v testu na 100 tis. km se střídá mnoho redaktorů na stejném voze a hodnocení je pak výsledkem jejich vzájemné diskuze.
Fakt je, že Jaguar a hlavně Land / Range Rover měly ještě docela nedávno velmi špatnou pověst týkající se kvality elektronických a jiných zařízení okolo motoru, převodovky a výbavy. V každém případě se jejich kvalita za poslední 3 roky hodně zlepšila, za což si JLR zaslouží velkou pochvalu a více zákazníků.... :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 22:42
Přední drápky
Navigace nemusí být dobrá, ale to snad ani do tohoto testu nepatří. Škoda, že Jag v tomto nezabodoval, na druhou stranu, je to stále lepší, než vady na hnacím ústrojí.
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2012 06:33
Re: Přední drápky
Navigace nepatří mezi klady XF ani po FL...
Avatar - Ham.
21. 8. 2012 01:10
Keramika
Tak pokud s takovým autem jezdí pánové po autobahnu a využívají potenciál a tedy často brzdí z naddvěstěkilometrových rychlostí tak u dvacetimetrákové vyšší střední je 30-40 t km zcela v normě. Osobně mám podobný průměr a na značce auta nezáleží (z toho co píší je snad jediná vada vibrování třmenů). Ocel a sebevypečenější destičky víc vydržet nemohou. Ano německému lekárníkovi na okresních vyhlídkových trasách vydrží takové brzdy klidně třeba 150 t km. Jediné řešení je keramika (v tomto světle její cena není až tak ujetá), ale ta se nabízí jen do M5 a S6.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
21. 8. 2012 01:27
Re: Keramika
Pokud to vědí, jako že asi ano, když na tom chtějí zapracovat, tak by to v rámci garance měli měnit za cenu materiálu. Asi se to týká všech iksefek, ale pak by se to mělo nejvíce objevovat u nejsilnějších motorizací, samozřejmě na stylu ježdění bude záviset víc. Na značce opravdu nezáleží, brzdy dodává subdodavatel. Je dost možné, že stejné, jen lehce modifikované jsou na jiném autě jiné značky, ale vzhledem k tomu, že i ten detail dělá ve výsledku rozdíl, tak jinde mohou fungovat bezproblémově. Kdo jim dodává nevím, na R to bývalo Brembo. Jinak jsem se dopátral zajímavé informace, nějak jsem na ACZ nezaregistroval. Pokud to není kachna [odkaz]
21. 8. 2012 06:35
Re: Keramika
Jen tak mimochodem zapomněl pan Bureš napsat o tom, že kotouče i destičky se měnily vždy zdarma...v rámci záruky. Nevím sice jestli je to u Jagu standart, ale není to špatný.
21. 8. 2012 06:25
Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Shodou okolností, jsem si ten plátek minulej tejden koupil do vlaku a ejhle...když si ho člověk přečte (zvláště slova jak spolehlivostí překonal konkurenci) a pak si přečte tenhle panflet, tak nevěří vlastním očím, co soudruh Bureš dokáže napsat...

Btw.: U automatu se samozřejmě destičky sjíždějí dříve...brzdy jsou používány častěji.

K článku v AT jako takovému...
Cituji AutoTip:
"Jaguar po neúspěchu s-typu hodně tížila minulost, nicméně XF ho vrací mezi elitu. Minimum závad po 100.000km automobil při závěrečném hodnocení vyneslo na pěkné 19.místo, v tabulce za sebou nechal celou plejádu ambiciózních soupeřů."

Někdo z redaktorů napsal do knihy jízd při 99.000km záznam..."Prosím nerozebírejte ho"

A vy pane Bureši...pište o něčem co vás baví. Láska k autům to evidentně není. :no:
Rozbalit vlákno
34
Avatar - T613
21. 8. 2012 07:54
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
však pan Bureš splnil svou úlohu reklamního agenta. Kdyby se nad XF rozplýval, tak kdo by si ten časák koupil?
21. 8. 2012 08:00
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Není výtažek jako výtažek...jel jsem tak dlouho, že jsem to přečetl i naruby a pozpátku :-)
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 08:58
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
A oddechl sis, co?! :-)
Mimochodem, a proč jsi jel vlakem? Brzdy? >:D ;-)
21. 8. 2012 09:11
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Nechtěl jsem se plazit v kolonách z Ovy do Košic. Je tam sice pár km dálnice, ale jinak strašlivě nacpaný. takhle jsem si sice užíval "komfortu" vysezených sedaček v honosně nazvaným mezinárodním rychlíku Excelsior, ale udělal jsem si práci a oddechl. Navíc loňskej i letošní nájezd je strašlivej, takže užití vlaku, letadla je občas nutnost ;-)

Jooo, brzdy... >:-[]

Mám naštěstí reference od Matese, takže vím o takových těch nahodilých průserech, ale nic závažnýho.
Avatar - T613
21. 8. 2012 09:20
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
na štýlové cestování si máš pořídit tohle [odkaz] ;-)
21. 8. 2012 09:22
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
JJ, jeden klient mi to zrovna v pátek říkal taky :-)
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 09:50
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Jednoho s kompressem znám, prý fajn éro, nesmí ale foukat víc než pět metrů. >:D ;-)
Avatar - T613
21. 8. 2012 10:09
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Tak to mu pak zbývá jedině BD-5, akorát musí mít u sebe drobné na taxíka ;-)
[odkaz]
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 10:18
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Pěkný, moc velký šikula. :yes:
Ten, co o něm mluvím, má na cestování tohle. [odkaz] ;-)
21. 8. 2012 10:21
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Hmmm, to je velká paráda! Lítal jsem pravidelně s vrtulovou Cessnou a na mě tydle malý a lehký letadla jsou občas až moc fórový, 3x jsem v nich zažil takový turbulence, že jsem měl co dělat, abych udržel jídlo v žaludku ;-)
Avatar - T613
21. 8. 2012 10:26
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
jestli ty nejsi nějaký cymprlich ;-)
Navíc ten BD5 je tak malý, že bys do něj musel lézt hladový, aby ses do něj vůbec poskládal! Takže bys neměl co vrhnout! >:-[]
21. 8. 2012 10:30
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Já se obecně před cestama moc necpu ;-)
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 10:28
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Prej fórový. >:D Stačí říct, svezu tě na padáku, ať víš, co to znamená, když je vzduch kolem tebe skutečně "živější". ;-)
21. 8. 2012 10:30
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Děkuju za optání :-) Nejhorší byla cesta z Bukurešti a tu z paměti nesmaže ani lobotomie :-)
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 10:36
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Pár let zpátky šel přes celou Evropu nějaký hurikán, byl jsem tehdy v posl. letadle, které přistálo na Ruzyni, než to zavřeli, a můžu ti říct, že ač je málo věcí, které bych ve vzduchu nezažil, tak takhle jsem se nikdy nebál, nejhorší je, když jsi pasažér. Jestli éro, tak ve vlastních rukách. :-) ;-)
21. 8. 2012 10:46
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
To bezesporu!
Avatar - T613
21. 8. 2012 10:51
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
tak vidíš.. nesmíš se toho BD5 bát ;-)
21. 8. 2012 15:15
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
"Jestli éro, tak ve vlastních rukách" Naprostej souhlas, jen když zvládnu nějakou krizovku(např. přistání s 30kts bočním větrem v Echu classic při asi pátym sólu při výcviku), tak jsem pak hrozně sprostej >:D No hov.. a pr..e lítav vzduchem jak vlaštovky. Do malýho letadla jako pasažér bez druhýho řízení odmítam vlézt
Avatar - T613
21. 8. 2012 10:25
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
tož to by se Pajovi na to jeho poskakování nevyplatilo >:-[]
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 10:32
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
On je ten člověk shodou okolností z Košic a má-li něco na Moravě, tak do Ovy tím lítá, zkusím u něho pájovi domluvit "spolujízdu", ušetří oba. >:D ;-)
21. 8. 2012 10:47
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
...to není vůbec zlej nápad :-)
Avatar - T613
21. 8. 2012 10:50
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Nevím proč, ale nějak se mi vybavila scénka, kterak Homera Simpsona páčili ze soukromého tryskáče, když odmítal vystoupit .. ale to by Paja neudělal >:-[]
21. 8. 2012 10:52
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
To se mi ještě nestalo :-) Dinar píše správně...co neovládám, tomu nevěřím ;-)
23. 8. 2012 12:46
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Celkem rychlík, první let M2 měla ani ne před půl rokem. Ani jsem nevěděl, že je už dodávají zákazníkům. Většinou trvá certifikace déle.
21. 8. 2012 15:11
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Tak zrovna tenhle mixér je , jak to slušně říct... ehm, no takovej né zrovna "promyšlenej" Na to jak je jich v ČR málo, jich už dost popadalo. Dávám přednost pevnému křídlu :-) a alespoň nějaké míře pasivní a aktivní bezpečnosti a ačkoli italské výrobky zrovna nemusím, tak P-92 Echo Super 100hp je parádá-cestovka 200 km/h :-! v pohodlíčku, jó, to je plnohodnotný dopravní prostředek.
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 09:54
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Jo, párkrát ročně tohle taky jedu, člověk si dá ráno zvesela pustý Makov, spokojen a s kouřícími brzdami sjede do Bytče a pak se trápí až za Ružomberok. Ale stejně, do Excelsioru mě nedostanou ani kdyby tam běhaly stewardky nahoře bez. ;-)
21. 8. 2012 10:14
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Příště zkusím přestup v Žilině, ale Excelsior se nezměnil od 96, kdy jsem s ním naposled jel ;-) .
A slavný ostravský letiště se používá snad jen pro Dny NATO :-|

P.S.: a zapomněl jsi na úsek od Spiše do Prešova, ten taky stojí za to (v horším slyslu)
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 10:24
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Jo, ale tam se to aspoň viditelně hýbe, myslím stavba. Kolem Žiliny nevěřím na dálnici ani v příští dekádě, tam to nejde jinak než tunel-estakáda-tunel.
21. 8. 2012 10:46
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Tam se hlavně hrozně hýbou policejní auta ;-)
Avatar - iudex
21. 8. 2012 11:59
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Vidím, že Slovensko máte precestované pekne. ;-) Ja tiež o chvíľu idem do Kysuckého Nového Mesta, ale tam je to až po Žilinu fajn.
21. 8. 2012 12:30
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Znám vršek a pak pohraničie s Maďarskom ;-)

Good luck!
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 12:31
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Jo, to je fakt, vždycky přepnu na to radio (nevzpomenu název), co hlásí všemožné hlídky a dávám bacha, taková Levoča, ta je radary v křoví proslulá. >:D
21. 8. 2012 12:40
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
Express! Jednak nehrajou úplně marně a mají i celkem zábavný moderátory. Dokonce bych řekl, že jejich úroveň u nás nemá nikdo...
21. 8. 2012 15:33
Re: Bureši, Bureši...vy jste pěknej vejlupek
tyhle celoplošné stanice jsou jednak jak druhá, z kaluže do bláta, jak v čechách, tak na slovači...

já jsem po loňské obměně vozového parku na sobě pozoroval výrazné zklidnění (ne že bych byl předtím pirát, ale prostě když byla prázdná silnice, tak jsem jel nad speed limit). tím pádem mě hlídky už vůbec neinteresujou.

naopak manželka když cítí víc koní pod pravou nohou, tak se nějak nedokáže ovládat. Jen za druhé loňské pololetí 2x přispěla do státního rozpočtu >:-[]
21. 8. 2012 13:34
hemy
Teda 3xdo 100000km měnit brzdy to je úlet, to si budu víc vážit brzd na oktě origo 180000km.
Rozbalit vlákno
5
21. 8. 2012 15:18
Re: hemy
Tak to si jich opravdu važte, otec měnil na octe II 2.0TDI za 73tkm 3x-z toho 2x i kotouče 8-s Samozřejmě to záruka nekryje :no:
21. 8. 2012 16:03
Re: hemy
Samo, ze kotouce jsem musel zaplatit. Ikdyz auto bylo v zaruce.Ale to si s nimi jeste vyrikam.
Stejne by mne zajmalo za co je tech 8 bodu. V testu to nikde neni.
21. 8. 2012 15:47
Re: hemy
Jezdim presne testovany model a s tema brzdama je to pravda.Mam najeto cca 5o tis a zadni kotouce uz mam nove. No a predni uz mi doporucily take vymnenit. Co me ale prekvapilo, ze po obrzdeni 2mm z tloustky kotouce vyrobce doporucuje vymnenu. Jejich tloustka je tusim 32mm. Auto ale brzdi velmi dobre. Na necitelny a dotykokovy display si stezovat nemuzu. Zpusob zadavani adres dotykem me vyhovuje vic ,nez nejakym tocitkem.. Za mne velka spokojenost :yes:
21. 8. 2012 16:07
Re: hemy
Ty 2 mm jsou standardní hodnota snad u všech aut(minimálně těch, co jsem vlastnil, nebo řešil) a v normě jsem měl třeba i origo kotouče na MPV po 250tkm :-)
21. 8. 2012 17:34
Re: hemy
Urcite zalezi na jizdnim stylu,hmotnosti auta atd. Otec ma Xaru Picaso najeto 8o tis a vse puvodni. V podstate nebrzdi. :-)
21. 8. 2012 15:53
clanok hodny blesku
len tak mimochodom boli tie brzdy jedinou zavadou, naviac menenou vramci zaruky. a o posilovaci tam je okrem ineho napisane, ze je to vec preferencii, to uz sa ale tu v clanku tak nejak nespomina. selektivna pravda, to miestnym redaktorom ide. autobild sa aspon snazi byt objektivny, ale co za pataky si clovek na auto.cz v poslednom case moze precitat, to je smutne...

Edit: aj ta poznamka, ze hodnotenie ma dobre preto, lebo ho nemuseli ani raz odtiahnut do servisu...Bures je vtipalek.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Barrichello
21. 8. 2012 16:23
Re: clanok hodny blesku
To víš, být to BMW nebo Audi tak článek vypadá jinak, i když by v testu skončily hůře....
21. 8. 2012 20:15
Re: clanok hodny blesku
Zřejmě je to článek pro většinu čtenářů auto.cz

Když Toyota Verso byla skoro nejlepší, tak byl nadpis že rezne..

Tady je to stejné. Spotřební materiál je měněn častěji tak to vypíchnout..

Ale se spolehlivostí nemá tohle nic společného!

Objektivitě zdar! ;-)
21. 8. 2012 20:30
Re: clanok hodny blesku
tie brzdy mi pridu ako nespravny dodavatel (predpokladam, ze autobild robi vsetky zarucne opravy poctivo v origo servisoch s origo nahradnymi dielmi, takze tam zakazdym namontovali brzdy od toho isteho dodavatela).

len tak pre info vyberam niektore detaily z inych dlhodobych testov.

Opel Insignia ST - problemova elektronika, jedenkrat nenastartoval kvoli vybitemu aku. sada prednych brzd menena raz, pri 100k druha sada pred smrtou ("dan za skvele brzdenie tazkeho auta"). vysledok - 35. miesto.

Audi A4 - zradil "iba" multitronic, najprv servis, neskor vymena (nebyt problemovej prevodovky by mohlo byt v prvej desiatke). chapem, ze pre niektorych odbornych redaktorov ide o podobny detail ako pokazene vyhrievanie praveho zadneho okienka, ale budiz. vysledok - 29. miesto. zaroven najlepsie umiestnenie znacky Audi dovtedy.
21. 8. 2012 21:35
Re: clanok hodny blesku
Ja porad nechapu,za co tedy dostal jaguar ty body? Ano brzdy se optrebovavaji vic ,nez je obvykle,ale na spolehlivost to snad vliv nema?! Hure citelna nav? Ta take auto neodstavila! Muj Jag. jednou spadl do nouzaku,ale dojel tak jeste cca 5oo km. Kdyby se tohle stalo redaktorum,tak to pochopim,ale za co body dostal testovany kus nevim. Pritom u jakehokoliv hodnoceni by mely byt jasne vystupy 8-s . Takhle ty testy vypadaji jako jedna velka reklama. Matersky magazin je nemecky a to,ze Jag ,nebo Verso si vedly dobre se moc nehodi. No tak si neco vymyslime ne? To by bylo ,aby jsme neco nenasli...
Ta tento test jsem se docela tesil, ale jsem z nej zklamany.
21. 8. 2012 21:48
Re: clanok hodny blesku
to cislovanie je take vselijake. brzdy u Jaguara boli raz menene zrejme mimo servis, to je hned 5 trestnych bodov. napriklad u i30cw boli neplanovane zastavky v servise dve, jedny su dvere druhu neviema. a dostal dalsich 10 bodov za drobne chybicky, ale s mojou nemcinou sa mi tazko zistuje, ake to boli. tie ziarovky su problem siete, lebo su tam spicky, ale potom tam bolo take, ze napriklad bol po 100k mierne opotrebovany volant, tak ci aj to je taka mala chybicka...nie je tam rozpis v tabulke, len slovne a nie vzdy to ide napasovat.
Avatar - white label
21. 8. 2012 21:52
Re: clanok hodny blesku
Proboha, podívej se, jak v těchto testech náhodně vybraného kusu dopadl třeba VW a pak rychle vezmeš narážky na mateřský německý magazín zpět. 8-s ;-)
21. 8. 2012 21:55
Re: clanok hodny blesku
matersky magazin je uplne ok. preklad je odpad. podla mna je autobild celkom objektivny, inac by nemecke znacky neboli pohadzane napriec celym zoznamom, ale by tvorili prvu tretinu. akurat tu metodiku bodovania by mohli ozrejmit a udavat konkretne priklady, preco dajme tomu tento dostal tieto body a tak. popis typu 'za odtiahnutie desat bodov a za drobnu chybu jeden bod' nestaci.
22. 8. 2012 01:02
Re: clanok hodny blesku
Body bývají za neplánované návštěvy servisu dle závažnosti problému. Pokud neměnili brzdy dle plánu, byly za to body. Jejich systém je trochu ujetý. Tabulka s výčtem závad je pro mne zajímavější než tohle nic neříkající číslo.
22. 8. 2012 01:27
Re: clanok hodny blesku
Takže jsem se podíval na originální článek, 1x5 bodů za neplánovanou návštěvu servisu (výměna destiček a kotoučů v 91 tisících) a 1x3 body za nesprávnou funkci/ poruchu (opět bych řekl, že za brzdy - nefungovaly, jak měly). Zajímavé je, že na konci testu po zhruba 9 tisících km od zmíněné výměny auto při testech mělo citelně delší brzdné dráhy než na začátku. A po zahřátí se jejich výkon ještě snížil.

Kdyby se servis nadále držel výměn kotoučů a destiček po 25 tisících, tak to zvládl s 0 body.
21. 8. 2012 21:39
Re: clanok hodny blesku
Brzdy mam ten pocit berou od Bosche ,ale nejsem si jisty. Sam se podivam po alternative.
Avatar - Barrichello
23. 8. 2012 17:22
Re: clanok hodny blesku
Dej si tam EBC
21. 8. 2012 20:22
Skvělý výsledek
Rád bych uvedl místo pomlouvání brzd, že 19. :yes: místo je skvělý výsledek hned za Škodou Yeti.

Jinak pro úplnost konec toho seznamu Auto-Tip platný do 3.8. 2012

86. místo VW Passat
87. VW Fox
88. Citroen C8
90. VW Polo
91. VW Touran

Všechno je relativní :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2012 20:23
Skvělý výsledek 2
Pro úplnost Audi A6 48. místo..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
23. 8. 2012 17:21
Re: Skvělý výsledek 2
>:D >:D

To víšk,nákdok díky panice, ee pardon technice >:D