Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – Zlodějka srdcí

Dlouhá léta jsme čekali „pouze“ nástupce Alfy Romeo 159, nakonec ale Italové vyrobili snad nejšílenější sedan v historii značky. Pravá Alfa je konečně zpátky!
Zpět na článek
10. 8. 2016 10:48
10. 8. 2016 11:09
10. 8. 2016 11:22
10. 8. 2016 11:27
10. 8. 2016 11:42
10. 8. 2016 12:37
10. 8. 2016 12:43
10. 8. 2016 13:06
10. 8. 2016 14:01
10. 8. 2016 14:25
10. 8. 2016 15:43
11. 8. 2016 08:22
10. 8. 2016 13:26
10. 8. 2016 14:02
10. 8. 2016 14:41
11. 8. 2016 10:49
11. 8. 2016 13:50
10. 8. 2016 11:36
10. 8. 2016 11:39
10. 8. 2016 11:44
10. 8. 2016 11:53
10. 8. 2016 12:41
10. 8. 2016 12:59
10. 8. 2016 12:01
10. 8. 2016 12:04
10. 8. 2016 12:59
10. 8. 2016 10:55
10. 8. 2016 11:22
10. 8. 2016 11:52
10. 8. 2016 13:06
10. 8. 2016 13:32
10. 8. 2016 14:46
10. 8. 2016 14:50
11. 8. 2016 17:19
10. 8. 2016 11:22
10. 8. 2016 11:25
10. 8. 2016 16:00
11. 8. 2016 08:28
11. 8. 2016 08:38
10. 8. 2016 11:26
10. 8. 2016 22:50
10. 8. 2016 11:43
10. 8. 2016 12:15
10. 8. 2016 13:49
10. 8. 2016 16:30
10. 8. 2016 18:02
10. 8. 2016 18:26
11. 8. 2016 08:42
11. 8. 2016 12:04
11. 8. 2016 14:06
12. 8. 2016 10:02
25. 8. 2016 21:29
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 10:48
Video?
Zeptal bych se přeci jen autora, co nám jakože chtěl tím videem sdělit?

P.S. Děkuji blbcům, kteří mě dali na jednoduchou otázku palce dolů >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
36
10. 8. 2016 11:09
Re: Video?
Nepalcuji, ale zeptal bych se tě, co nám jakože chceš svým příspěvkem sdělit?

P.S.: Video o Grygarovi ti zcela jistě pošle Vizja ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 11:18
Re: Video?
Ty seš snad fakt sjetej >:D

Co to meleš o Grygarovi? >:-[]
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 11:22
Re: Video?
Věta oznamovací, věta tázací... Urči druh věty. Která to je třída? První >:-[] 8-s ?
10. 8. 2016 11:27
Re: Video?
Dobrá, pro ty co jim to pomaleji zapaluje... Co jsi na webu o autech čekal za video?
10. 8. 2016 11:42
Re: Video?
Nechápu nefunkční odkaz, ale asi to mělo být připodobnění k tvým příspěvkům. Pak za sebereflexi :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 11:44
Re: Video?
[odkaz] :-)

Za tvojí sebereflexi a trvání na omylech Mičky :no: :no: :no:
10. 8. 2016 12:37
Re: Video?
Harrisovi se muselo udělat mdlo, po postnutí tebou. No na Vaculíka nemá, ale třeba s Grygarem by o autech pokecal, ne? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:39
Re: Video?
Si mentál? Co to plkáš? >:-[]
10. 8. 2016 12:43
Re: Video?
Tak se Sedláčkem no >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:44
Re: Video?
Si de Bil? :-|

Vlastně jo asi si = myslíš si že ekonomice rozumíš líp než Sedláčke? ANO :yes: >:D

Myslíš si že autum líp než Vaculík? Opakovaně ANO :yes: :yes: >:D

Myslíš si že Mička je nadprůměrnej řidič? ;-)

Uzavřeno = si de bil :-)
10. 8. 2016 13:06
Re: Video?
Uklidni se, nemluvíš s nikým ze svých příbuzných.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 13:43
Re: Video?
Svým příbuzným řikám pravdu jako tobě :-!

Že kličkuješ na nic neodpovíš jen urážíš a vyvyšuješ sám sebe nad výše zmíněný = je pravda :-)
10. 8. 2016 14:01
Re: Video?
Vizja, tebe urazit nejde. Co diskutovat s teoretikem nejen v autech, ale obecně? Nic...je to pouhou ztrátou času.

Jsi člověk nevytvářející hodnoty, naopak neustále pouze vyvoláváš pře a hádky.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 14:09
Re: Video?
Že nepochopíš ani odkaz na čas a spatláš z toho vizja nepřekvapí. Stejně že jako obvykle nic neřekneš a zásadně neodpovíš :-!

Takže: Proč Mička? ;-)

Stotožňuješ se s ním? Je to tvoje úroveň názorů, kvality testů, jejich výsledků?

Je to dohledatelný = přít ses začal ty = zase lžeš :-)
10. 8. 2016 14:25
Re: Video?
Ty bys zaslouzil profackovat, jako kazdy pubertalni spratek, ktery prekrocil hranice slusnosti. Je mi z tebe na bliti, letis na hejt, ty odpade 8-s :no:
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 15:43
Re: Video?
hele, nechci se mezi vás nějak vměšovat, protože si to pak slízu od obou, ale...

Hammunasakra je sice dnes v ráži a asi bych na jeho místě trochu brzdil, protože je to tak 50:50 kdo za co může a začal, ale jedno se mu upřít nedá - věcnost. A jak je vidět, když někdo není schopný dát odpovědi na věcné otázky, tak vždy přijdou jen urážky 8-s 8-s Řečmi o odpadu ses (bez urážky) sám poslal na smetiště :-!
11. 8. 2016 08:22
Re: Video?
Vis, ze se obcas rad pohadam, ale ceho je moc, toho je prilis.
O vecnosti ve spojeni s tim pubertalnim spratkem bych moc nepolemizoval, v jeho komentech to je tak 1-2%, zbytek jsou zvratky.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 08:40
Re: Video?
Že něco nechápeš něčemu nerozumíš nebo s tim nesouhlasíš neznamená automaticky že to je z 99% zvratek, nebo? :-)

A dá se na to reagovat hodně jinak než jen brutálně agresivně úmyslně urážejíc, žejo? ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 18:46
Re: Video?
Přečet sem si cos mi za posledních 24 hodin napsal = hranici furt překračuješ ty :-!

Zkus si to schválně v klidu projít = možná budeš sám čumět ;-)

Začni jen timhle příspěvkem = tys oslovil mě a lítaj facky a puberťáci = tvrdý překročení hranice. Nebo?

A dál = opět oslovuješ ty mě: "Teda dřív sem myslel že jedeš na drogách ale teď už to bude spíš diagnóza." A dál opět oslovuješ ty mě: "Diskutovat s tebou je jako prohlížet si použitej toaletní papír"

Vždy začneš ty a vždy mluvíš = viz výše >:-[]

Chceš něco dodat?

Jestli nesouhlasíš s něčim co sem napsal = rád to prodiskutuju, když nebudeš plkat kraviny o pubertě a tak.

Víš co je nejhorší? Já na začátku jen napsal že Mička neni nijak zázračnej řidič = z podobnejch profíků jasně podprůměrnej = no a tak to prostě je :-!

Nebo nesouhlasíš? :-)
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 13:26
Re: Video?
hele nehádejte se, dislike dávají stejně mě >:D >:D >:D
10. 8. 2016 14:02
Re: Video?
Když máš na stole binec, taky ho uklidíš, nejde o hádku, jen utírám bordel ;-)
10. 8. 2016 14:41
Re: Video?
Utiras bordel ze stolu? A cos jako u toho stolu delal, aha?! >:-[]
11. 8. 2016 10:49
Re: Video?
Vynášel jsem pytel s odpadem ;-)
11. 8. 2016 13:50
Re: Video?
A nabudúce nezabudni separovať? ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 11:36
Re: Video?
Tohle vůbec není podstatné. Pro ty, kterým to pomaleji zapaluje - já se ptám, co chtěl tím videem říct a sdělit čtenářům autor testu. Já se ptám na jeho názor a nikomu nevnucuji svůj. Proto ta věta tázací, že :-! :-!
10. 8. 2016 11:39
Re: Video?
OK, nechápu co tě nutí k podobné otázce, ale budiž >:-[]
Avatar - AUDIRS6
10. 8. 2016 11:44
Re: Video?
asi jeho nedokonale zapalovanie a chudobna zmes v dutine lebečnej... >:-[] :-!
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 11:53
Re: Video?
Tak to bylo hodně laciné a ubohé... Nu co, hodné akorát tak AUDIRS6 :-!
Avatar - AUDIRS6
10. 8. 2016 12:41
Re: Video?
sorry, ale svojim rypnutim si si o to koledoval. :-! Webpaja ti to dalej vysvetlil.
Pritom nie vsetko co pises odsudzujem. Obcas mas aj svetle chvilky. :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:43
Re: Video?
Pája vysvětlil prd = Mička se lehce ztrapnil i když nejel katastrofálně. rohYpnolova připomínka byla zcela na místě = pájova reakce jak je u něho zvykem

Lhát a bránit Mičku = i když tvrdí že 10 cm víc je vlastně míň >:D >:D >:-[]
10. 8. 2016 12:59
Re: Video?
dame motokary??? Praga arena?
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:04
Re: Video?
Nejsem fanoušek Audi ale i tak myslim že Audi RS6 degraduješ = myslim to vážně :-!
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 12:01
Re: Video?
Co? Když se podívám na [odkaz] , tak slyším ten nádherný zvuk, vidím nádherné křivky, a nasávám první pocity spolu s autorem.

Když se podívám na video od Mičky? Tak vidím jeden velký otazník. Třeba jsem video nepochopil, nejsem všudebylvšechnoznávšemurozumí. Proto se ptám. Nečekám, že pochopíš ... :-!
10. 8. 2016 12:04
Re: Video?
Kdežto tebou postnuté video je souhrnem jízdních vlastností, tady jsou ve formě psané. A video má jen doplňující charakter ;-) .
Už jsem pochopil o co ti primárně šlo, ale právě z výše uvedeného důvodu to beru jak to je bez připomínek.
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 12:59
Re: Video?
Ne, myslím, že jsi opravdu nepochopil.

Každý autor chce svým dílem čtenářům/divákům něco sdělit. Video může být jakkoliv doplňkové, ale stejně by mělo nést nějaký obsah. A na ten obsah sdělení se ptám autora :-!

A autor mě bude velmi pravděpodobně záměrně ignorovat, neboť jsem si dovolil napsat konfrontační blog na Tipo, což autor tak nějak nerozdýchal >:-[]
10. 8. 2016 10:55
Přístup...
...ano, bavíme-li se o QV, pak lehké přepnutí priorit je na místě. Pro mě je nejzajímavější informace ohledně naladění podvozku a tlumení.

Moc hezky napsáno! ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 11:19
Re: Přístup...
No spíš dobře než hezky ale jo = tady shoda ;-)

Tuhle část kdy napíšem to samý a jeden dostane samý :yes: a druhej :no: miluju :yes: >:D
10. 8. 2016 12:44
Re: Přístup...
Dávám palce naživo...v autě, tady se tím obvykle nezabývám
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:48
Re: Přístup...
Já taky ne = jen ty občasný extrémy typu 12 :no: za 2 vteřiny nebo hora :yes: a naopak :no: za stejnej názor = ty zaujmou :-)
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2016 11:12
Test vyšel dokonale, ale mám dojem, že
kolega Ted do příspěvku dokázal vložit mnohem více pocitů a našel i věci, které se mu nelíbily.
Rozbalit vlákno
3
10. 8. 2016 11:14
Re: Test vyšel dokonale, ale mám dojem, že
Tedovy postřehy jsou veledůležité. Tohle auto bude jezdit ponejvíc se čtyřhrnkem a pak si všímáš mnohem víc věcí jako jsou přehmaty v ergonomii, bídná grafika navigace s infotainmentem bez ČJ apod.
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2016 11:28
Re: Test vyšel dokonale, ale mám dojem, že
Spíše mně zajímaly pocity, kde píše že neví jak se motor zachová a kdy zasáhne elektronika.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 11:20
Re: Test vyšel dokonale, ale mám dojem, že
Taky bych řek že Ted píše líp ale když bude Mička psát takhle = budiž ;-)
10. 8. 2016 11:22
Priority
Myslím, že z pohľadu priorít potenciálneho zákazníka superšportového sedanu strednej triedy Alfa splnila všetko, čo bolo sľúbené. Za svoje peniaze dostane rýchle, výkonné, fantasticky jazdiace auto, ktoré navyše aj výborne vyzerá. Interiérové nedostatky v drobnostiach sú v tomto prípade úplne nepodstatné, Quadrifoglio je vo svete úplne iných priorít. O to viac som ale nedočkavejší, ako dopadne test „štandardnej“ verzie, pri ktorej sa bude lámať chleba predajnosti, za požadované peniaze sú totiž akékoľvek prešľapy neakceptovateľné. Nech už bude komerčný úspech akýkoľvek, AR dokázala, že vie vyrábať nielen krásne, ale aj technicky a technologicky špičkovo navrhnuté autá, ktoré majú voči konkurencii vždy aj niečo navyše. Niečo, čo sa nedá vyrobiť ani zaplatiť. Neuveriteľnú auru a emócie, ktoré Nemecká trojka nevyváži ani najlepším interiérom na svete. Osobne držím palce za návrat vo veľkom štýle, Alfa tento model potrebovala ako soľ.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CHerokee
10. 8. 2016 11:52
Re: Priority
Konkrétně tuto specifikaci podle mě Alfa nepotřebuje. Ale třeba najde zákazníky, kteří dají za Alfu 2 miliony. Důležitější bude, jak se uchytí ty menší motorizace. A tam to bude taky o pohodlí, interiéru atp.
Avatar - lamal
10. 8. 2016 13:32
Re: Priority
ja si prave myslim ze hladni fanuskovia alfy, talianskych aut si ju kupia aj za tuto cenu, aj M3 si z casti kupuju ludia co chcu len poriadne silny sedan a alfa so sice posramotenou povestou ma stale dostatocnu autu pre prave takyto model... pokial niekto nebude uplny dojčefil myslim, ze si alfu minimalne vyskusa a bude to alternativa aj pre japoncofilov

myslim ze QV ma miesto na trhu

skor klientela co chce pekne auto s dokonalym fungovanim uplne vsetkeho na obycajne presunove jazdenie bude mat asi problem so standart verziami Giulie
Avatar - CHerokee
10. 8. 2016 14:46
Re: Priority
Uvidíme. Přál bych úspěch Alfě. Jen se ale obávám, že ten zákazník BMW bude zvyklý na jejich standardy služeb, prodeje i servisu a to u nás fiaťáci neumí... Navíc tyto prodejny nebudou mít na to držet testovací QV. Uvidíme.

Mě takto velmi zaujal Jaguar XE. Přesto nemám pocit, že by udělal díru do světa. Alespoň u nás ho prakticky na cestách skoro nepotkávám, což je velká škoda. Za mě při přímém srovnání zajímavější vůz než C Klasse.... určitě jízdně.
Avatar - lamal
10. 8. 2016 14:50
Re: Priority
suhlasim i ked sa obavam, ze clovek zvyknuty na uroven uplne vsetkeho ako u mercedesu pripadne bmw nemoze uz z principu hladat to iste i u Alfy alebo ineho nepremioveho vyrobcu... i ked chapem ze cena ja na urovni M3 pokial Alfa poskytne nieco naviac v emociach a zazitkoch na ukor par detajlov v interieri oproti bmw
11. 8. 2016 17:19
Re: Priority
Cherokee, ty jsi napsal smysluplný příspěvek! Dělej se sebou něco:)
10. 8. 2016 11:22
Test
Jak by asi vypadal test, kdyby ho nepsal fanda Alfy Romeo?
Rozbalit vlákno
4
10. 8. 2016 11:25
Re: Test
Testů je na webu v angličtině spousta, stačí číst.
Avatar - maxi!
10. 8. 2016 16:00
Re: Test
asi ako ked ti popisuje sex panic?!
když doutnik hodnoti nekuřák?

Alfu predsa miluje každý!!!
:-!
11. 8. 2016 08:28
Re: Test
Jednou je to tu web pro VAG, ted zase pro Alfu, zitra to bude zase Honda platek a to jde dal a dal, bla bla bla, ze jo?
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 08:38
Re: Test
Ano teď bla bla blábolíš ;-)

To cos napsal neni pravda a co to tu znám nikdy nebyla = a velmi velmi pochybuju že bys to nevěděl nebo si to neuvědomoval = úmyslně lžeš :-! :-)

Otázka je: Proč? ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 11:26
Slušný test
Jsem rád, že test nebyl v klasickém střihu a nedozvěděli jsme se, že do dveří není možné dát 1,5 l PETku, kam s chytrofonem a že do kufru je díky sedanu blbý přístup. >:-[] :yes:

O měkčím uložení náprav silně pochybuji, ale to není důležité a přečtu si jinde. Jen stále moc nerozumím tomu, jak může být chod 6-válce NEVYROVNANÝ 8-s ??
Rozbalit vlákno
20
10. 8. 2016 11:29
Re: Slušný test
Musíš rozdělit chod R6 od V6 ;-)
Avatar - lamal
10. 8. 2016 13:37
Re: Slušný test
jednoducho mohli mu dat utiahnutejsie silentbloky na uchyteni aby co to pustil do kasne a ciastocne to asi bude aj tym, ze motor ma lahky zotrvak a celkovo je koncipovany na rychle vytacanie co potvrduje aj test, motor letiaci do otaciek ma vacsinou lahsi zotrvak i klukove ustrojenstvo tj rotujuce hmoty inside a tym padom je kusok nervoznejsi na volnobeh a v nizsich otackach kde podla testu ani nepodava nejake vykony co by 6val mohol kludne aj od spodu zaberat ako ďas...
10. 8. 2016 13:39
Re: Slušný test
Stacia 3 cisla, ktore vsetko vysvetluju:

6-valec
4-takt
90-stupnov

Dokazes si to spocitat?
10. 8. 2016 15:29
Re: Slušný test
No šestiválec by mel byt vyrovnaný z podstaty (a jeho násobek dvanáctiválec). Ja mam v M3 řadový šestiválec a nevím proč, ale na křižovatce se auto proste divne občas zachveje. Jelikož jsem amatér v těchto věcech, pricitam to elektronice, která řídí množství paliva ve válcích, aby motor "nevzdechl". Na druhou stranu, rucicka otackomeru se drží na jednom a tom samém místě. Moje představa sametu a naprosto klidného chodu na volnobeh se rozplynula, fakt netuším čím to muze byt. Palivo používám jen OMV 100 oct nebo ekvivalent od Benziny. Děla to od novoty. Pokud někdo tuší nebo ma podobne zkušenosti s R6, určite budu rad za vysvětlení.
Avatar - lamal
10. 8. 2016 16:14
Re: Slušný test
Uplne hladky chod mavaju V6 s 60stup uhlom zovretia napr / VQ35DE od Nissanu to je ten kde stala minca na motore pri volnobehu/ ako teddy pisal tie 90stupnove su uz z principu drsnejsie a viac vibruju... a tiez zalezi ako je motor vyrieseny s ohladom na vyvazovanie a na ake otacky je ladeny resp priebeh krutiaku atd.. aj silentbloky samotne spravia dost... kazdopadne R6 je uplne ina pesnicka ako V6

pravdepodobne budes mat problem ako sa domnievas s niecim v elektro, skor nejake cidlo, snimac... chod s tym na diagnostiku ci ti tam nieco nenajdu, v takom motore moze byt X pricin co to moze sposobovat...
10. 8. 2016 17:01
Re: Slušný test
Ok. Díky moc za info. :yes:
Avatar - lamal
10. 8. 2016 18:22
Re: Slušný test
este sa casto stava, ze maju nejake diely v sani netesnost, priruby alebo podtlakove hadicky to moze sposobovat rozne zradne prejavy hlavne v rezimoch volnobehu pripadne nizkych otaciek ako cukanie atd
Avatar - praděda7
10. 8. 2016 20:49
Re: Slušný test
Jen hádám.......nemá to chvění něco společného se start-stopem? V každém případě bych to nahlásil dealerovi. Jezdil jsem chvíli v M3 manuálu, ale žádné chvění jsem nezaznamenal, ale také jsem se vyloženě nesoustředil na vychytávání nějakých much...
10. 8. 2016 22:01
Re: Slušný test
Ne, určitě ne. Start stop vypínám ihned, jak nastartuju. Já nevím, prostě někdy stojím se zahřátým motorem a pod zadkem se to auto prostě lehce třese. Já se na to taky nesoustředím, ale nejde to úplně nevnímat. Možná se zeptám v servisu na ty netěsnosti (jak o nich psal lamal), protože někdy na ostrém režimu (vše Sport+) na jedničku nebo dvojku to auto prostě v rámci určité polohy plynu začne poskakovat jako koza. Musím pak úplně pustit plynový pedál nebo řadit nahoru. Zajeto je to podle mě více než dobře, opravdu jsem se soustředil na záběh motoru jak to jen šlo.
11. 8. 2016 02:01
Re: Slušný test
Na sport+ M3 F80 prostě skáče, je to prostě dáno extrémně agresivním naladěním pedálu plynu. Trochu je to o zvyku naučit se operovat opravdu jemně plynovým pedálem. Problém vyřeší aktualizace softwareu, je to řešeno od verze softwareu 59.0 výše, nevím jakou verzi softwareu máte ( dá se zjistit po importu profilu řidiče pomocí iDRIVEU na USB ), výrazně se uskákanost omezí. Od verze 59.0 jsou patrné i další změny - dle mých zkušeností je mírně změněné nastavení adaptivních tlumičů - auto je výrazně stabilnější v režimu comfort a režim sport troch lépe absorbuje nerovnosti, mírně tužší nastavení posilovače, jsou jemnější i zásahy kontroly trakce na 1. a 2. převodový stupeň a je mírně změněno i rozložení točivého momentu. Co se týče nerovnoměrného chodu na volnoběh tak v každé M3 co jsem měl možnost řídit to bylo mírně patrné bylo. Asi bych to zatím neřešil a nepostupoval zbytečně riziko neodborných servisních zásahů. Jak znám úroveň servisování BMW M tak v ČR si nikdo s diagnostikou nebude vědět rady a po vznesení dotazu do Německa jim napíší, že je to normální. Zkuste změnit palivo, jezdil jsem dlouhodobě na OMV Carreru 100 a po přechod na Shell V power racing se motor subjektivně chová lépe.
11. 8. 2016 07:28
Re: Slušný test
Moc dekuji za informace.
11. 8. 2016 08:14
Re: Slušný test
Rádo se stalo. Snad si budete moct v pohodě auto užít.
Avatar - praděda7
11. 8. 2016 08:45
Re: Slušný test
Zajímalo by mě, jestli někdo zaznamenal podobné chování motoru jako stealth 01 u své M3 F80, i na jiné verzi BMW R6...?
Avatar - boost.
11. 8. 2016 09:41
Re: Slušný test
135i, nic takového neznám. Občas otáčky divné spadnou, když vytlapnu spojku, ale to je jen debilní elektronikou. Normálka.
11. 8. 2016 10:28
Re: Slušný test
Ano, na E92 335i když bylo auto nové, po první výměně oleje to zmizelo.
11. 8. 2016 14:20
Re: Slušný test
Myslím, že pokud jsi četl příspěvek od Marvina, tak je to celkem jasné.

Cituji: "Co se týče nerovnoměrného chodu na volnoběh tak v každé M3 co jsem měl možnost řídit to mírně patrné bylo."

Zcela to odpovídá mému "pozorování", není to prostě nic dramatického :-)
Avatar - Machýrek
11. 8. 2016 22:10
Re: Slušný test
V8 si na volnobeh taky zije svuj vlastni zivot. Nevim jak u aktualni F80, me leze cela plejada ruznych zvuku z prevodovky (dvouspojka), taky na volnobeh, kdyz auto stoji, tu a tam nahodile si tam neco zasramoti, cvakne apod. Nejpodivnejsi zvuky z prevodovky jdou pri pomalem pojizdeni treba v kolone. Nejvic me ale sr*l kamen uvizly mezi vnitrnim krytem brzdoveho kotouce a kotoucem na zadnim pravem kole. To byl randal a zrovna me to chytlo v nemecku, nastesti v nejblizsim BMW servisu mi ho na pockani vystourali ven.
11. 8. 2016 22:30
Re: Slušný test
Jo tak to potvrzuji. Tech zvuku tam je hodně. Ale mne se to líbí. To auto si proste žije vlastním životem a na rozdíl od pětky, kde je všechno tlumené a izolované, tady se proste jedna o stroj - pekelný stroj ;-)
Co se mi nelíbí jsou kamínky uvízlé v zadních brzdach. Je to strašný zvuk ;-\
Avatar - Machýrek
11. 8. 2016 22:11
Re: Slušný test
edit: 2x totez
10. 8. 2016 22:50
Re: Slušný test
Vlastnil jsem 2,8 R6 v Z3. A dělal mně to separátor oleje. Nebo ještě zapalovací modul(je nad každou svíčkou)
10. 8. 2016 11:30
Tož hezky jste mě svezl
Bezva. Konečně zase vidím (čtu) vaše málem zapomenuté nadšení Honzo!
Pobavil jsem se.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - lamal
10. 8. 2016 13:40
Re: Tož hezky jste mě svezl
suhlasim to ze na okruhu nespravil nejaky lepsi cas neznaci ze nedokaze precitit a spoznat/okomentovat auto a napisat test... samozrejme ideal je keby to bol aj suprovy jazdec, ale nepride mi to tak zle u neho aby ma to odradzalo od jeho testov a stale s tym moze nieco robit, mal by jednoznacne jazdit most to by som odporucal aby si aj medzi novinarmi aj sam pred sebou zdokonalil a tak podporil svoju pracu ... v spojeni s radostou ;-)
Avatar - Plautus
10. 8. 2016 18:55
Re: Tož hezky jste mě svezl
Presne tak, čítavý text, pekný a nadšený test krásnej káry :-)
Vidno, že si to Honzo naozaj užíval. Dobrá práca!...viac takýchto pocitov z dobrých áut, ktoré ešte dnes dokážu človeku kútiky nasmerovať od ucha k uchu.
Avatar - Twingo
10. 8. 2016 11:43
Malý problém
Já bych řekl že Alfa Romeo Giulia (Giulia QV) má pouze jeden malý problém a to ten že Alfa se nebere tak úplně jako prémiovka a při téhle ceně si myslím že se na značku taky kouká. Ale jinak je Alfa (celkově) dobrá značka jako alternativa., a tak by se podle mě měla brát jako něco trochu jiného a ne úplně prémiového. ;-\ :-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 11:52
Re: Malý problém
ale to nie je ziadny problem... alfa ma byt alfou taka aka vyzdy bola... o nahananie premioviek dnes uz nik nestoji .... automobilova cesta pojde uz coskoro stejne inym smerom... ( elektrovozy/hybridy... a tu uz o nejaku premiovost na papieri majitelom ani vyrobcom ozaj nepojde )

mne sice dizajn giulie moc nesedi ale nemam najmensich pochybnosti o tom ze drvivej vacsine ludi sa tato alfa bude hodne pacit a verim v jej uspech ... je ozaj velka a vie uputat pozornost ( uz som ju v bielej farbe videl zblizka ) ... ma v skratka v sebe istu pompeznu mohutnost ( nieco ako talisman ) co zrejme ludia ocenia :yes:
Avatar - CHerokee
10. 8. 2016 11:54
Re: Malý problém
To se obávám bude kámen úrazu. Navíc nemají zrovna prémiové zázemí nebo servisy a služby. Ty jsou na úrovni Fiatu. Těžko tedy říct, zda to bude model, který Alfu vytrhne a nebo bude posledním hřebíčkem do rakve.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 11:59
Re: Malý problém
chystane SUV od alfy by mohlo byt tym zlomom k lepsim predajom aj zlepseniu mena alfy a navrat k starsim uspesnym casom ... lebo uprimne .. giulia ako sedan nema zrejme take moznosti objemu predaja v eu ako akekolvek SUV ktore su dnes velmi oblubene... len si zoberme ako perfektne sa predava maly evoque... pritom stoji milion a viac... tu alfe hodne chyba uz nejake to SUV.... ktore by razom mohlo alfu posunut o 50-60 tisic kusov v eu za rok v predajoch dopredu :yes:
Avatar - CHerokee
10. 8. 2016 12:41
Re: Malý problém
Je to možné. I když i trh s SUV se nasytí. Já osobně teda mám raději ty sedany!
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 12:49
Re: Malý problém
sedany sa mi tiez pacia.. ved za ich navrat sa vzdy hlasim.. mame ich u nas trhu uz dnes hodne malo ... ale bohuzial eu asi nie je vhodny trh prave pre sedany.... aj to male rio sedan co mame u nas na trhu stretnem tak raz za tyzden... pritom hatch vidim kazdy den x krat ... aj tu novu elantru som v premavke u nas este ani nevidel ... len ako vystavenu v obchodaku aj ked verim ze nejake tie kusy od aprila co je na nasom trhu uz jazdia...

sedany to maju u nas akesi tazke zrazu... pritom v minulosti ich tu bolo ozaj dost... zrejme za to moze odklon zakaznikov ku crossom /SUV ako aj fakt ze mame dnes aj hodne vela roznych kombikov

ako som uz pisal uz pri talismane.. radsej talisnam sedan ako kombi.. sedany vzdy maju v sebe akusi eleganciu a noblesu ktoru sportovo/ prakticky strihnuty kombik nebude mat nikdy
10. 8. 2016 11:56
Re: Malý problém
Vždyť to jako prémiovku nikdo nebere - automobilka, která nabízí jednoho veterána, jeden super, ale starej hatch, jednu karbonovou raketu a teďka podle všeho prima sedan s pár motorizacema už z principu bejt prémiová nemůže.

Alfa byla vždycky hlavně o nějaký auře - racionálně smysl na rozdíl od D3 nedává, ale za srdíčko umí chytit :-) Jen to chce tolerovat neduhy, umět žít s kompromisama a často kontrolovat olej >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 11:58
Re: Malý problém
[odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - Twingo
10. 8. 2016 12:06
Re: Malý problém
Alfa Rome - Když ji miluješ není co řešit

Ale aby nebyla náhodou Giulia poslední dobrou Alfou v dnešní době ekologie na taková auta už moc místa není a za par let to bude ještě horší.

Nevím jestli je to jen můj pocit ale Alfa v Česku moc netáhne, Aby neskončila jako Infiniti
10. 8. 2016 12:12
Re: Malý problém
Netáhne? Zastoupení AR je tak trochu amatérsky vystupující. Stačilo by přitom trochu přitlačit a mohlo by to být jiné.
Naštěstí se do testu dostala hned QV s úžasnou barvou a top spec. Nicméně jukni na stránky prodejců, kde ještě povětšinou Giulia nejí, nebo na českou AR, kde chybí třeba obyčejný konfigurátor.
10. 8. 2016 12:15
Re: Malý problém
ta barva me v realu trochu zklamala je tmavsi nez na fotkach, ktere jsou "do libiva"
skoda, ze neni cervena trochu jasnejsi
10. 8. 2016 12:31
Re: Malý problém
Podle mě funguje na slunci líp, mám to bohužel stejně.

P.S.: A nejlepsší je kombinace slunce + sluneční brýle >:-[]
10. 8. 2016 14:38
Re: Malý problém
Už jsem se tu rozčiloval před nějakou dobou, ale napíšu to znova - jsou věci, kde už dneska Alfa nic nevyřeší ani lepším přístupem - když přijdu do libovolnýho autorizáku, tak na moje auto koukaj jako zjara a pak mi řeknou, že polovinu dílů už nejde ani objednat a že repasy mi tam nenamontujou. Auto je z konce roku 2004.
Takhle si prémii nepředstavuju - chápu, že za tohle může spíš Milán, ale i tak...

Když jdu do BMW, tak na 330i z roku 2001 mají i ten nejposlednější šroubek, krytku a hadici. Starší nemůžu porovnat.
10. 8. 2016 15:09
Re: Malý problém
Skusil si Autocentrum Dojacek, Praha 4?
S tymto autorizakom su pomerne dobre skusenosti. Ale zase je rec o relativne novsom aute.
Z roznych clankov sa zda ze vsetci ti alfisti maju pristup do nejakych specializovanych servisov ktore to nejak zvladaju.
Dostupnost dielov vskutku je o nieco horsia. Typicky servisujem u garaznika a auto cakalo asi 3 dni na diely s rozmontovanou napravou. U VW by to bolo na sklade a hotovo.
10. 8. 2016 15:23
Re: Malý problém
JJ, mluvím o Dojáčkovi a Imofě - jsou ochotný servisovat jenom motor a díly, který ještě jsou (brzdy, spojka atd.). Neříkám, že je to jejich chyba, prostě je taková situace.

Taky jezdím s tím, co nemůžu udělat sám, (teďka nemám zvedák) ke garážníkům, kde jsem jak s úrovní servisu, tak cenou naprosto spokojený. Jen často nemají čas, tak zkouším i autorizák.

Jinak díly taky syslím ze všech možnejch zdrojů - mám doma plnou komoru dílů včetně motoru se 30tkm a několika spojek, teďka se navíc jede pro úplně stejný auto, který umřelo na ťukanec od dodávky a bude se kanibalizovat :-)
10. 8. 2016 12:13
Re: Malý problém
AR je spíš dnes minimálně u nás exkluzivní než prémiová ;-)
10. 8. 2016 15:18
Re: Malý problém
Mne teda Giulietta racionalne dava zmysel podobne ako by davalo Audi A3 alebo BMW 1.
Asi je to ine u starsich aut, tie mali svoje neduhy.
U tohto je to stale trochu nevyvazene: v niecom i prekonava konkurentov z D3, v niecom zaostava i za beznymi znackami (spracovanie interieru v nasom aute).
10. 8. 2016 15:26
Re: Malý problém
No, racionálně - na operák ano, tam o 1.4MA dost uvažuju, ale jinak kvůli slabé servisní síti, velkému poklesu ceny, malé možnosti konfigurací a celkovému stáří bych šel do D3...
17. 8. 2016 14:20
Re: Malý problém
Z toho vsetkeho mi ako jediny problem pride pokles ceny - teda pre tych co chcu auto vymenit po 2-5 rokoch. Servisna siet: autorizak je v dosahu a po zaruke som tam prakticky nebol. Vsetko zvladol neznackovy servis (napravy, brzdy, rozvody, jedine klima je specificka). Ze je to auto z r. 2010 mi moc nevadi - nemam pocit ze by tie nove boli vyrazne lepsie. Posledny facelift myslim zlepsil kvalitu interieru, co bolo fakt potrebne.
10. 8. 2016 12:03
tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
cilene pomijite prehmaty - take jsem napsal, ze u QV na tom vazne tolik nezalezi, ale pro standardni Giulii to bude problem.

audio za 35000 nic moc, ale pustil jsem jen radio

ovladace - utopene packy pod volantem, vyviklane otocne ovladace, ktere pusobi bakelitove a kdyz s nimi tocite, obcas vynechavaji (nevim, zda se kouse system, ci je to vec ovladacu)

sedacky - jak jsem napsal, nejchatrnejsi skorepiny, jake jsem poznal. vrzani jsme probrali, pokud jde poresit fajn, ja na hledani reseni nemel cas. sedacky se viklaji a to i do stran, celkove standard bude lepsi volba (prodejce potvrdil).

Misto vzadu - zminena 3er je na tom znatelne lepe a neni pravda, ze skorepiny misto ubiraji, je to presne naopak, jsou tenci...

chod pedalu - brzda by mela dle meho nazoru byt tuzsi a mit trochu kratsi chod, ale treba to kazdy citi jinak
spojka super, ja mel pri razeni obcas problem z 2 na tri, protoze se paka zarazila o kulisu, ale nemel jsem cas analyzovat. vadilo mi pomale padani otacek motoru a tim padem kopance pri razeni. z jednicky na dvojku je strasne tezke radit vcas, protoze motor nijak neavizuje prichod omezovace, clovek ma pocit, ze tak 1500 otacek tam jeste musi byt...

no a nervozni zadek jsme nakonec uvedli vsichni, jen z testu to vyzneni je takove, ze je nervozni pod plynem v zatacce, ale on je nervozni stale a dost casto ztraci kontakt.
opravdu je velky rozdil mezi pocitem z predni a zadni napravy. V tom si myslim, ze to auto neni uplne top.

a Webpaja to trefil na komoru, jako by tomu autu chybel mod mezi race a dynamic. na dynamic vas to nepusti nikam...

projev motoru na okruhu asi bude v poho, protoze vyuzivate stale rezim max, v provozu vas ale obcas prekvapi necekanou pocatecni letargii, coz muze byt nebezpecne, ale treba to zmizi z lepsim poznanim auta...
Rozbalit vlákno
95
10. 8. 2016 12:09
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Před chvílí jsem dostal potvrzení o testu QV na víkend, tak jsem zvědav! ;-)

P.S.: SZ...dávám vědět dostatečně dopředu!
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 12:14
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Po tom, co se tu píše to bude o to zajímavější, vem si, že testy zahr. webů vycházely poměrně nadšeně. Otázka, jestli není problém v tom konkrétním kusu QV, který tu koluje.
10. 8. 2016 12:19
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Signore Sergio a co s tím předvýrobním kouskem QV, který je stanko?

Hmmmm, dejte ho do republica čeka.

Si, si capo di tutti capi! >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 12:14
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
prajem vela zabavy a jazdnych zazitkov :yes:

ja priznavam... som z jej vizaze kusok sklamany.... cakal som nieco uplne ine.. a mozno kusok ostrejsie rysy a la 156/166 a uplne ine proporcie aj tvar kasne a aj svetla... nazivo v bielej vyzera ozaj velkolepo a nemam problem priznat ze neprehliadnutelne a majestatne ... a na toto dnes ( okrem zazitkov za volantom ) zakaznici hodne zaberaju ... lebo kazdy dnes chce aby jeho auto aj zaujimavo vyzeralo ( kedze tych skutocnych sportovcov za volantom je ozaj v reale malo ) :-)
10. 8. 2016 12:39
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
zavist...
chtel bych si ji projet v klidu a mit vic casu.
zkusim si dohodnout primy porovnani s M2...
10. 8. 2016 13:22
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
.... tak snad už nebude zničená ta manuální převodovka.... když vidím jak na okruhu p.Mička není schopen zařadit dvojku.... :*)

nemá smysl řešit jestli je to problém auta nebo řidiče, každopádně i převodovka, stejně jako motor, potřebuje nějaký čas aby běhala úplně jak má.... no a pokud se od začátku rasí na okruhu.... ;-\
10. 8. 2016 12:16
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Poprosím nehodnotiť kvalitu audia pri príjme štandardných rozhlasových staníc!!! Všetky používajú extrémne komprimované formáty, k tomu v reálnom čase zapnutú kompresiu a limiter, čo už tak katastrofálny základ ešte degraduje a viem, o čom hovorím. Na reálne hodnotenie treba použiť kvalitný súbor (vrámci multimédií ideálne bezstratový formát (ape, flac, original wav), pri najhoršom mp3 pri slušnom dátovom toku min 192, prípadne použiť štandardný CD player. Ani najlepšia audio výbava v aute Vám z rádia zázrak neurobí. Z * vrkoč neupletieš.
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 06:37
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
konecne spravny nazor!
:yes:
11. 8. 2016 10:24
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
proto jsem napsal, ze jsem poslouchal jen radio... vzhledem k tomu, ze jsem si prave koupil repro kabely za 80.000, tak myslim, ze dokazu odhadnout i z reprodukce radia kvalitu audia. a pokud je neco spatne uz pri radiu, je neco spatne zasadne. Pisu to spis jako upozorneni, pro pripadne zajemce, ze je treba nejdriv otestovat, nez zaskrtnou...
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:29
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Reprokabely za 80 t.? Můžu se zeptat jaký? Případně mezi co? ;-)
11. 8. 2016 10:40
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
muzes...
hraju ladeny Focal Electra ( oproti originalu srovnana impedance a doladeni na prostor redukci vysek + dotlumeni bedny), Cambridge Audio nejvyssi rada s koncakem, predzesikem + top streamer z nejvyssi rady
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:47
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Electra 1028? Doladění? Trochu se pohybuju v oboru = kdo ti to dělal?

Cambridge je super a nejen poměrem výkon cena [odkaz]

A jakej si k tom vzal ten reprokabel? :-)
11. 8. 2016 10:48
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
nene, tyhle novy paskvily nechci... 946, delal to nevzpomenu si na jmeno, ma studio pod zizkovskou vezi
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:53
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Studio ESO? Šimko?
11. 8. 2016 11:00
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
jojo, Simko.

kabely mam ted na zkousku Krautwire ultima III, ale jeste nebyl cas testovat
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 11:06
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Některý Krautwire sou hodně dobrý, já mám nejradši [odkaz] ale do česka je v tuhle chvíli nikdo nevozí
11. 8. 2016 11:10
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
tak na ty jsem si nesahl...
Cambridge me stve, ze slibili, ze budou podporovat Tidal a stale podporuji jen Spotify...
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 11:16
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nojo teď je takový období snad až překotnýho růstu a rozšiřování a inovací = a spousta firem prostě nestíhá.
Já patřim k těm extrémistum co hodně daj na zdroj signálu = zrovna streamer musí bejt drahej. Alespoň zatim. Dobře funguje Burmester 111 jestli znáš [odkaz] :-)

Cambridge hraje skvěle, poměr zvuk/cena je výbornej ale jak sem psal různý problémy má víc výrobců = jen se o tom moc nepíše. A tim víc myslim většina včetně některejch fakt hodně drahejch :-|
11. 8. 2016 11:58
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
tak dik za typ, ale kdybych si mohl a chtel dovolit streamer za 800.000czk, nesel bych si tu alfu projet a rovnou si ji koupil..., protoze kdyby me nakonec nebavila, koupil bych si neco jinyho a alfu nechal v garazi (jako posledni vykrik slavne znacky)
>:D
prave jsem zjistil, ze na M2 se ceka pres rok...
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:08
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nojo proto tam byl ten :-)
Burmester 111 se fakt hodně poved, už maj i novější dostupnější verzi [odkaz] = ty fakt dobrý sou bohužel zatim fakt drahý :-|

Chtěl sem jen říct že to je fakt velkej problém = a popravdě tvuj patří k těm menšim = vim o majitelích statisícovejch streamrů v pátý reklamační opravě ;-)

M2 je na dnešní dobu hodně výjímečný auto = takže to do jistý míry chápu. Vím že rok se čekalo na pašíka B5 :-)
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 12:22
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Burmester je super, ale tie ceny....
ja som riesil do zostavi Linn streamer a vcelku spokojnost :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:24
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Linn je v tomhle absolutní špička :yes: :yes:

Taky sem na něj na začátku diskuze dal odkaz :-)
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 12:25
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Burmester mam v aute, tam je to celkom este fajn :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:30
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Myslíš cenově nebo zvukově? :-)

Asi máš slušný auto = Burmester dělá ozvučení jen do pár značek = MB + MB AMG + MB Maybach, Bugatti a Porsche ;-)
11. 8. 2016 10:52
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
super je, ale streamer obcas blbne a musim ho resetovat. puvodne jsem chtel streamer pouzit jako predzes (ma tu moznost), ale hralo to strasne a nikdo nevi proc...
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:58
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Streamry stejně jako počítače zlobí skoro každýmu. Moc se o tom nemluví ale je to tak

Kombinovaný přístroje nebejvaj to pravý, dám ti tip na drahej ale až nepochopitelně skvělej pre [odkaz]

Streamer snad [odkaz] nebo https://www.linn.co.uk/ = bohužel cena odpovídá kvalitě :-|
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 12:24
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
aha, tak vidim, ze tu spominas uz aj Linn

:-!
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:28
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nojo nesmazal sem tam s :-)
Avatar - Googlit
11. 8. 2016 23:27
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Otázka je jestli není lepší koupit kabely za tři pětky a přiletovat je přímo ke komponentům výhybek než koupit kabely za 80 talířů a připojit je přes terminál. A odpověď zní... no každého věc. Já se neposmívám lidem žádného vyznání. Pokud si byl vychováván ve víře v drahý kabel, nebudu tě soudit, doba už je taková že technické vzdělání ustupuje humanitnímu.
12. 8. 2016 07:01
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Ja mam vyhybky az v bednach a tam kabely priletovany jsou >:-[] ale ty to mas asi u svyho walkmana jinak....
Jinak u kabelu nejde ani tak o viru jako o testovani a porovnavani zvuku. Ale treba jsi jednim z tech borcu, kteri tvrdi, ze rozdil mezi kabely nikdo nepozna. Pak je mi te lito. Ale zase usetris :-) takze bomba!
Avatar - Googlit
12. 8. 2016 19:38
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Jen jsem se ti snažil naznačit že z h*vna neupleteš bič a tak bych zvážil investici do tak drahých kabelů a raději uvažoval o stavbě individuálních reprosoustav postavených na míru poslechové místnosti, takových které lahodí tvému uchu než kupovat tenhle komerční balast.

Koupíš si kabely jako kdyby si s nimi chtěl svařovat koleje a připojíš to na terminál na kterém z obou stran vzniká dvojice přechodových odporů a vsadím se že ani nevíš jakou průřezovou plochu mají ty vodiče co připojují terminál k výhybce.

Podle mě si jedním z těch borců co mají rádi kvalitní audio, ale po technické stránce tomu rozumí jak koza petrželi viz. ta tvoje poznámka o tom že ty máš výhybky v bednách.
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2016 20:07
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Stavba individuálních repro na míru místnosti? Rozvedeš to? :-)

Orchestr i hifi fungují podle nejslabšího článku = o tom žádná. Přesto má drahý metry dlouhý reprokabel větší vliv než kraťoučký od terminálu k výhybce = to ví každá koza i borec bez technických znalostí ;-)

Jj neni nad externí výhybku [odkaz] (13tý obrázek shora) [odkaz] to máš pravdu :yes: :yes: :-)
Avatar - Googlit
12. 8. 2016 20:38
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Myslím že takoví dva exoti jako ty s tedem by mohli začít tím že navštíví třeba audioweb.cz >:-[] P.S.: to s tím vodičem za terminálem bylo myšleno opravdu doslova, tedy že fakt neví jakou má průřezovou plochu a bez internetu by to beztak netypnul ani řádově. A takoví lidé pro mě nemají ani právo mluvit o audiu.
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2016 20:44
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Hifi nadšenci sou exoti? No budiž :-)

Asi nebude náhoda že ses vyhnul absolutně všem konkrétnostem žejo ;-)

Já vim jakej tam bejvá vodič = a odpověděl sem ti na to :-)

Myslim že mluvit právo mají = to by někdo jinej moh říct to samý tobě ;-)

Jinak viz já dnes 7:38 :-)
Avatar - Googlit
12. 8. 2016 21:18
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Jo ten příspěvek jsem četl, ale nedostal jsem se ke kompu tak ti na něj odpovím až teď podle odkazů jak si je tam dal:

1) blbost, mimo téma
2) pravda, i když osobně mám raději joint stereo
3) nebylo měřeno, je tam nějaký filozofický pokec tak k čemu takový článek je?
4-6) přehlídka aprílových článků
7) Japonci prokázali i díky EEG že člověk nad 20kHz zvuky sice přímo neslyší ale vnímá
8) nebylo měřeno, je tam nějaký filozofický pokec tak k čemu takový článek je?

Suma-sumárum mi vychází že buď jsi přímo ty Daniel Březina nebo jeho přítel a to je tak všechno k příspěvku ze 7:38.

//EDIT: a jejda než jsem to dopsal tak si stihl přepsat snad každé slovo ve svém příspěvku. BTW jaké konkrétnosti jsem vynechal? Jenom trollíš, dávám si tě do hatelistu, čau
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2016 23:18
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Čau Gilgite :-)
13. 8. 2016 01:54
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Me taky prosim :-)
Opravdu si myslis , ze jsem pri ladeni beden nevidel vnitrek?
Audiotechnice moc nerozumim, mne staci slyset.
Kupuju to, co se mi libi na ucho a bohuzel, cim jsem dal, tim vic zjistuji, jak zalezi na dobre nahravce a zvukari...
Veci, ktere se prodavaji v desetimilionovych nakladech dynamicky prepaleny, pretazeny na vyskach ci na basech...
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2016 08:09
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Ucho nad techniku [odkaz] :yes: :-)

Proč bys měl taky rozumět všemu co používáš = popravdě on Googlit asi taky ne = jen machroval a proto tak bleskově vycouval ;-)

Malá nápověda kvality nahrávek [odkaz] Mimochodem k skoro nejhoršim na světě patří Kabát Corrida s DR3 a Dole v dole s DR4 :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2016 07:38
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Žádná teorie tvrdá praxe [odkaz] [odkaz] :-)

K tý víře = nevěřim že Putin a Trump a Stalin atd. patří mezi to nej ve vesmíru, takže asi budu věřící = nicméně tohle neni o víře [odkaz] ;-)

Pukud tě problematika opravdu zajímá, tady je obsáhlý detailní komplexní test [odkaz] :-!

Další související [odkaz] [odkaz] a nesouvisející [odkaz] projekty :-)

Jestli chceš definitivně vyletět z kůže tak [odkaz] ;-)

Víc se o hifi a high-endu nikdy nikde nedozvíš = v zásadě stačí tahle svodka :-)
12. 8. 2016 08:52
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
tak ted si fakt pobavil :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2016 10:36
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Dík = za tim sou hodiny a hodiny praxe = někdo to sníst a vypít musel :-)

Mimochodem ty [odkaz] sou fakt super :yes: :yes:
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 12:17
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tvoje postřehy jsou zajímavé, u QV verze bych asi jako největší problém viděl tu nestabilitu zadní nápravy. Těžko říct, čím to je, od stolu bych tipoval na přehnaně agresivně nastavenou nápravu přední, už jen samotné řízení s extrémně ostrým převodem, plus geometrie, pokud se zadek vlní i pod brzdami, pak bych hledal problém právě tady, každopádně těším se na svezení.
10. 8. 2016 12:21
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Máš pravdu, že i u mě je zřejmě kvůli předku zadek divočejší, ale pod brzdami sedí dobře. Už je září? >:-[]

Vzhledem k potřebě to postavit proti vrtuli (tmavětmavěmodrá) vymyslím trip ;-)
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 12:24
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Vydrž, Prťka, vydrž! >:D
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 12:30
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Myslíš M4...

A z hlediska dynamiky bych QV prubnul i proti XES a modré vrtuli, vzhledem k tomu, že ta QV je v manuálu, myslím, že ani jim na rovině nějak extra neujede. ;-)
10. 8. 2016 12:33
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
No to je jasný! Bude to složitější logistika, ale přesně to jsem měl na mysli.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:36
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
[odkaz]
Avatar - Twingo
10. 8. 2016 12:17
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Alfa má prostě plno chyb ale to je prostě Alfa rozhodně bych ji ale nesrovnával s Mercedesem nebo BMW. Alfa je jiná a proto i jinou konkureci jako třeba Lexus, DS, Infiniti (Alfa Rome Giulia základní provedení)
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 12:20
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
presne tak.. alfa nema nahanat mercedes .... jej zakaznici su uplne ini ako ti ktori chcu medu bedu.... ak chcem predsa alfu tak volim v prvom rade srdcom a hladam charizmu a sportovost .. co u chladneho konzervativneho 2 tonoveho medu bedu nehrozi...

este raz.. alfa ma byt alfou... a som aspon v tomto rad ze zatial sa to potvrdzuje ..
10. 8. 2016 12:24
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Se čtvrttunou nadváhy bude s největší pravděpodobností medvěd nahánět spíš Alfu ;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 12:25
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
ved o tom pisem .. predsa...
10. 8. 2016 12:25
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Pardon ;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 12:27
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
to "nahananie" mercedesu som myslel tak ze alfa sa nema prilis podobat na mercedes ... ale ma si ponechat svoje DNA .... ma mat charizmu a sportovost... a ma chytit za srdce ....

je to ozaj neprehliadnutelne auto... aj ked biela farba dnes spravi aj z trabanu mistra elegana ;-)

este by to mozno chcelo aj nejaku outdoorovu verziu giulie v 4x4 ako sme tu uz kedysi od alfy v tejto triede mali.. a ze vyzerala vazne fajn... tak snad casom ;-)
10. 8. 2016 12:54
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tedy srovnávat chromem olištovaný Citroën s lepší kůží na sedačkách s Alfou, to je hodně silná káva... 8-s :no:
10. 8. 2016 13:24
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Lexus i Infiniti prémií jsou. DS specifikoval velmi dobře Arese.
Avatar - boost.
10. 8. 2016 12:23
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
On si Honza Mička trochu protiřečí...

Díly jsou perfektně sesazené, vyrobené s velkou pečlivostí, a abyste tady našli větší chyby, musíte být opravdoví detailisté.

Kdyby výrobce nejdříve přišel se standardní verzí giulie, asi bych si ji teď dobíral za pár nehezkých detailů v interiéru, nějaké ovladače na středové konzole...

Pokud si dobře pamatuji, Harris ve svém videu říkal něco v tom smyslu, že QV je, co se podvozku týče, trochu měkčí a míň hardcore / raw než M3, což vyplývá z toho, že M3 nemá vzadu silentbloky.

Díky tobě a ACZ za dojmy a testy, ale teď nevím, komu mám víc věřit. Asi bych ji měl sjet, že, webpajo? >:-[]
10. 8. 2016 12:25
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
...nemusíš, stačí se zeptat specialisty na ojeté vozy ze SM >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:28
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Ty si fakt trapák = k jediný věci se nepostavíš čelem >:D

Ale když už sis tak blbě naběh: Viděl si řídit Mičku a Vaculíka? Jak je ohodnotíš? Třeba jako ve škole >:-[]
Avatar - boost.
10. 8. 2016 12:33
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Zatímco tebe člověk uvidí řídit tak maximálně nákupní košík v supermarketu. Hele, taky jsem sem chodil, když jsem ještě papíry na Kfz neměl, ale aspoň jsem neblil do diskusí a nepoužíval místo tečky rovnítko. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:39
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nerozumim = vysvětlíš? :-!
10. 8. 2016 12:36
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Vizty: "Ale když už sis tak blbě naběh: Viděl si řídit Mičku a Vaculíka? Jak je ohodnotíš? Třeba jako ve škole" >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:38
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Já to věděl :yes: :yes: >:D

Takže ty to víš jak řídí Vaculík a jak Mička = prostě jen kecáš a kecáš >:-[]
10. 8. 2016 12:45
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nevím, proto je nikde nehodnotím, narozdíl od jiných. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 12:47
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Si slepej? Tys to video neviděl? :-)

Tak proč ho tak bráníš? ;-)

Už sem to dával včera ale když na to zase přišla řeč [odkaz]
10. 8. 2016 13:09
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Opatrnost k půjčenýmu pětisetkoňovýmu autu na neznámé trati považují teoretici za neschopnost řidiče? Já oceňuji sebereflexi.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 13:42
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
:yes: :yes: >:D >:D >:D >:-[]
10. 8. 2016 18:23
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
A které auto řídil (v tom odkazu) Mička a které Vaculík? Já jsem to nepoznal. Jinak naprosto chápu někoho, kdo nemá okruh najetý,že jede s jistou dávkou opatrnosti. Já když jel poprvé Brno, nevěděl jsem kdy brzdit a kde je stopa. Přijde mě naprosto v pořádku, že se Honza takhle přiznal a odjel to ok.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 19:31
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Fakt nepoznal? Nemyslím to vůči němu zle, ale fakt věříš tomu že takhle řídí Honza? :-)

Mě přijde naprosto v pořádku co sem napsal už včera v 20:53 v diskuzi pod tim videem a stojím si za tim. Tak to prostě je :-!

Nebo ty nepoznáš ten obří rozdíl když řídí Mička a...? ;-)

Ze všech podobnejch videí je Honza řidičsky nejhorší. Včetně český konkurence = na kterou tu někdo dal odkaz. I já znám amatéry který jezděj líp = a tohle má bejt Nejlepší jízda na webu
10. 8. 2016 20:46
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
No nepoznal, prozradis mi to? Já netvrdím, že je Mička super řidič, jen z toho videa co jsi sem dal jsem to nepoznal.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 07:31
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Hraješ si na hloupého? Nebo a v tom případě se omlouvám to fakt nepoznáš? :-)
11. 8. 2016 09:47
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Pořád to nevím..
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 09:54
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Takže hra? Fajn >:-[]

Koukáš teď na Rio = oznáš rozdíl třeba ve sportu? Kdo je lepší fotbalista nebo třeba hokejista nebo tenista? Určitě si jel autem když řídil někdo jinej = všichni řídili stejně? Nepoznal si rozdíl?

Odpověz třeba na tu poslední otázku ;-)
11. 8. 2016 10:34
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
hokejista v riu? myslis v publiku??
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:39
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Řikal sem si kdo to ťukne, tebe bych netipnul >:D

Víš že New Zealand to nandal Brazilii 9:0? Od 18:30 se můžeš mrknout na Belgie - Španělsko :-)

Prostě poznat rozdíl v řízení nebo v tom sportu nebejvá až takovej problém. Třeba Kvitová s Makarenkovou = první 3 gamy hrála asi 85x líp = poznal by to snad každej. No a pak jeden blbej míč a byla z ní Kvitová >:-[]
Už sem to nečekal ale naštěstí se vzpamatovala :yes:

Jo a nějaký hokejisti v hledišti asi taky budou ;-)
11. 8. 2016 10:45
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
on ten pridomek POZEMNI je u hokeje dost podstatnej :-) nebo si nekde slysel o hracich pozemniho hokeje pojednavat jako o hokejistech bez kotextu?
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:49
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Ne a napadlo mě to v tu chvíli co sem to psal = myslel sem na Jágra, že je poznat jak kdo hraje a že se někdo určitě ozve když to připíšu k Riu. Na vteřinu sem tam ťuknul "i" ale pak ho smazal a čekal jak to dopadne ;-)

Nejde o pozemní nebo lední hokej ale o to že poznáš jak kdo hraje nebo řídí = to je celý to je podstata :-)
11. 8. 2016 10:59
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Až ty zodpovis moji. Jede Vaculík v BMW (safety car), a nebo Alfu( v maskovacím polepu)?
Já totiž myslím, že nejede ani v jednom. :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 11:07
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Vaculík na 99% nejede ani v jednom, Mička na 100% :-)

Teď ty ;-)
11. 8. 2016 11:48
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Přirozeně všichni neřídí stejně - Toť má odpověď :-) to video jsem pochopil tak,že v jednom autě jede Mička a ve druhém Vaculík. A takhle mě rozdíl mezi oběma nepřišel nijak dramatický. Možná být na sedadle spolujezdce viděl bych to jinak. Možná nesedět už 4 den u bazénu a necucat gin/tonic od rána viděl bych to úplně jinak >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 11:49
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tak dobrou chuť a nešetři se :-)
11. 8. 2016 12:09
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
:-) Už to bude končit. Konečně.... Já raději hory a sníh 8-s
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:15
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tos mě dostal = trpět na dovolený :-)

I teď se dá jet na Island nebo Norska = obojí fantastický :yes: :yes: ;-)

Kolega byl před nějakym rokem v Himalájích = nadšenej, byli ve výšce přes 4 km :-)
11. 8. 2016 15:38
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
No jo, bohužel o letní dovolené nerozhoduji já :-(
Žena je typický plážový typ. No já na takové dovolené zase barový typ. :-) :-!
Avatar - maxi!
12. 8. 2016 18:47
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
:yes:
to chapem....
11. 8. 2016 08:49
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Co blbnes? Tuhle sem videl Vaculika v telce a autum tedy moc nerozumi. Spis jak poladit holkam spodek, v tom asi bude dobrej.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 08:57
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tak klidně taky ohodnoť ;-)

Kladně hodnotím to: "Taky" = už sem myslel že sem jedinej kdo vidí že Mička neni žádnej zázrak řidič :-)

Na Vaculíka hned tak někdo nemá [odkaz] >:-[]
Avatar - deolator
11. 8. 2016 12:32
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
>:D
Avatar - boost.
10. 8. 2016 12:36
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
BTW, víš, jak jsem ti říkal, že nevěřím, že mi půjčí M2 na jízdu...

Dobrý. Moc dobrý. :-!
10. 8. 2016 12:39
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tož se rozpovídej! :-! ;-)
Avatar - Honza Mička
10. 8. 2016 12:47
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nebudu vám do toho vstupovat, ať si nepomícháme dojmy, jenom k těm sedačkám: Sparca mají sice tenší polstrování a boční vedení, ale záda mají robustnější. Standardní opěradla mají vzadu větší vybrání pro kolena, Sparca jsou vzadu téměř rovná a kolenům více vadí.

[odkaz]

Řešil jsem to myslím už letos v Ženevě, ve standardní verzi se vzadu sedí lépe.
10. 8. 2016 13:01
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
nemel jsem moznost porovnat, vychazim z udaje prodejce a poradu autogeful, ktery na youtube venoval Giulii nadsenou hodinovou recenzi :-)
Avatar - Machýrek
10. 8. 2016 23:25
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Jsem slepej nebo asi uplne mimo, ale nevim kde si muzu precist tvuj puvodni text. Kde to najdu?
11. 8. 2016 00:33
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tipnul bych pod Mička vs. nějaký ten závodník (tu diskuzi jsem nečetl, ale viděl jsem to v seznamu článků). :-)
11. 8. 2016 10:16
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
je to pod tim prvnim clankem o jizde s Giulii na okruhu...
Avatar - Machýrek
11. 8. 2016 22:15
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
:yes:
10. 8. 2016 13:47
Super test na super auto
:yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 13:49
První dojmy
[odkaz]
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 14:11
Re: První dojmy
:yes: :yes: :-)

Jo tohle přesně mám od začátku na mysli
10. 8. 2016 14:36
Re: První dojmy
Odkaz na tento test je na autorevue.... Uniklo mě něco? Mám pokažený telefon, nebo hlavu? :-!
10. 8. 2016 14:39
Re: První dojmy
Ani jedno - AR i ACZ maj společnýho majitele, kterej tohle považuje za moudrý...
10. 8. 2016 15:57
Re: První dojmy
Díky ta vysvětlení. To opravdu není dobrý nápad.
10. 8. 2016 16:23
Re: První dojmy
Taky jsem na to napoprvé čuměl a několikrát jsem znovu kliknul, jestli to není nějaká chyba. Podle mě je to příprava na úplné sloučení serverů, resp. na zánik AR.
10. 8. 2016 16:30
Re: První dojmy
Ano, to se tak prostě dělá - silnější vydavatelství odkoupí od slabšího konkurenta konkurenční titul jen proto, aby ho mohlo posléze zlikvidovat - viz když Auto Hit byl jako trapná příloha pár čísel přidán k Auto7 a posléze zrušen.. Tady to asi bude podobný případ. :-! Monopolní postavení na trhu ale nikdy není zdravé, naštěstí je tu ještě i Autoforum. :-!
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 18:15
Re: První dojmy
Novinářské prostředí je jen obrazem automobilového trhu. Nezdravý trh, nezdravé novinářské prostředí. Jinak řečeno, kde není poptávka, není ani nabídka. A Češi prostě nová auta nekupují (soukromě), protože na ně nemají. Takže je automobily ani nezajímají, protože mají podstatnější starosti.

Firemní nákupy jsou pak zcela jinou kapitolou, kde je předem téměř jasné, kde skončí. Se svobodným výběrem podle vkusu to ale nemá nic společného.
10. 8. 2016 19:23
Re: První dojmy
A ty už jsi si nové auto koupil?
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 20:49
Re: První dojmy
jak to souvisí se mnou??
11. 8. 2016 15:48
Re: První dojmy
Tak jsem se domníval, že s tím nezdravým prostředím bojuješ a nebo se pletu?
11. 8. 2016 10:51
Re: První dojmy
Tuhle sociální studii můžeš podložit čísly?
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 11:10
Re: První dojmy
:yes: :yes: >:D

Jaký by sis představoval čísla? ;-)

1, 2, 3 nebo spíš 7, 8, 9? :-)
10. 8. 2016 19:57
Re: První dojmy
Jojo, Autohit. O tom něco vím :-). Máte pravdu, bylo to přesně jak píšete. Burda ho prodala Motor Presse, které se tak zbavilo úhlavní konkurence. Auto7 a Autohit byly namířeny proti sobě a bylo to vidět jak na grafice, tak i materiálech.
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 8. 2016 09:32
Re: První dojmy
Autoforum? To ještě někdo bere jako seriozní web? >:D
10. 8. 2016 19:55
Re: První dojmy
Já mám jen strach o Garáž - čtu to někdy od roku 2004 a i když je to občas nářez, chyběla by mi.
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 8. 2016 09:33
Re: První dojmy
Garáž je nesmrtelná... Já bych navíc tipoval, že AR nezanikne, ale přecílí na bulvární styl AF.
10. 8. 2016 15:03
Skvělý test
Líbilo se mi, že pan Mička odhodil všelijaké tabulky a prostě napsal své pocity z vozu, který si budou (doufejme) majitelé kupovat právě kvůli lásce k Alfě a nešizené řidičské radosti. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maxi!
10. 8. 2016 16:03
Re: Skvělý test
nie každe auto sa posudzuje podla tabuliek a máš pravdu, je fajné, že vyhralo srdce!
( a uz aj plyn vedia zatlacit az na kov) :-!
Avatar - euro89
10. 8. 2016 18:02
Co se stalo?
Jak to, že nějaké neněmecké, příp. nekoncernové auto dostalo plných 5*? To se smí? >:-[] To se stalo snad poprvé v historii Auto.cz... dokonce i nové Mazdy, které považuji za nejlepší volbu v rámci "mainstreamu", dosáhly max. na čtyři a půl hvězdy.
Z důvodu bojkotu kapitol jsem nečetl celý test, nýbrž jen jeho první část, ale i tak jsem v zcela šoku. :-O
Rozbalit vlákno
9
Avatar - lamal
10. 8. 2016 18:26
Re: Co se stalo?
pokial sa naplnia kvôty dennymi clankami o kopirovani najlepsieho SUV Tiguan, po neskonatelne predajne uspechy skodoviek a reklam, ktore si urcite pamatate tak zostane aj na obcasne udelenie 5stars pre ine produkty... mozno udelené cirim nadsenim nie chladnym racio/ekonomickym zmyslanim/rutinou
Avatar - Magister
10. 8. 2016 20:20
Re: Co se stalo?
Trefné. Taky mě to překvapilo.... * a to i s tím, že to má menší kufr než Octavia. Podivné ... asi se pobáli, že už by jim podobné auto nepůjčili. >:D
10. 8. 2016 20:52
Re: Co se stalo?
To je to, co jsem ocenil výše. Tohle je auto, které v tobě má zanechat zážitek. Hodnotit ho optikou konektivity a variability interiéru by fakt nebylo namístě. A pan Mička si toto uvědomil a proto byly výsledkem krásné čtení a závist, že jsem s tím autem nejel já. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
10. 8. 2016 22:42
Re: Co se stalo?
:-)

Mám to úplně stejně...

;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 23:05
Re: Co se stalo?
5 hviezd tu uz mal napriklad aj jaguar F-type S coupe ;-)
10. 8. 2016 23:19
Re: Co se stalo?
Však poslední dobou kromě R8 V10 plus nedostalo žádné koncernové auto 5 hvězd, tak nevím co píšete >:D
11. 8. 2016 03:34
Re: Co se stalo?
Proč by neudělili 5* něčemu, co se u nás skoro neprodá... :-!
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 08:23
Re: Co se stalo?
Tak nějak z principu... správnej germanofil má stejně pořád hluboko zasunutou tu představu velkoněmecké říše... a tak cokoli jiného než německé prostě nemůže být dobré!
Leda by to Němec aspoň kontroloval...

>:D
Avatar - _Karel_
14. 8. 2016 18:22
Re: Co se stalo?
Nesmysl. M6 dostala 5 hvězd.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 08:05
Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen dává
V mých očích Alfa není "supersport". Správná Alfa je rychlá, ale nemusí být "zdrcující"... na to jsou auta, jako je Maserati nebo Ferrari.
Nejlepší Alfa, kterou jsem dodnes řídil, byla 75 ... s motorem 2,5V6! Řídila se lépe, než s 3.0. A pro radost ze života jí stačil i 2.0TS s asi 150 koníkama, papírově uměla těsně přes 200 a z nuly na 100 potřebovala asi 8 sekund... ale stejně byla "lehkonohá", dala se řídit plynem a uměla jet všemy čtyřma ve "skluzu", když to uměl ten člen za volantem.

Tohle monstrum je obdivuhodné... ale nepůjdu ho ani vyzkoušet.

Až bude možné si na víkend půjčit 2.0 (benzin, pochopitelně), pak budu mít asi pár dní špatný spaní.
;-)

Asi takhle: [odkaz]

Každopádně překvapivě pozitivní a "nadšený" test, díky za to.
To nadšení nemyslím jako nekritické.. ale jako podlehnutí kouzlu. Kouzlo to auto určitě má a je dobře, že autor našel odvahu se mu nebránit.
:-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 08:15
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
to je fakt, ze pre klasickych alfistov je zaujimavejsia ( rozsirenie a hlavne dostupnost ) dvojlitrova verzia.
spominana 75 bola vyborna - mne sa este dobre zapisala aj 156 ale len v 2 litrovom prevedeni, sice 6 valec mal lepsi zatah, ale auto uz zdaleka nebolo tak hrave a stratilo tu lahkonohost a ovladatelnost na hranici.
heh, ty si to editoval?
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 08:20
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Jo jo, přidal jsem ten link na video... obsahově nic.

A chtěl jsem dodat ještě tenhle:
[odkaz]

Je to o olejožroutovi... ale je to střízlivé.
:-)

A ano, 156 byla výborný auto, a dostalo mě do pochybností, jestli fakt nemůže být Alfa i předokolka... ale zbouraly ji ty nepovedený TS motory.
:-(
Kdyby ty motory byly originál Alfa, jako ten, co mám ve své 164 už 21 let a 560tis km, tak to auto nemělo chybu.
:-)
Avatar - maxi!
11. 8. 2016 08:34
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
to je fakt, ze tie benzinove motory ( zial problem sa preniesol aj do 159 ) boli katastrofalne a pre dceru som nakoniec kupil ten 5 valcovy diesel - ked uz tak trvala na alfe...
tak ta tvoja 164 pekne vydrzala!!!
ja som miloval alfy este zamlada ( mal som stastie jazdit aj s Montreal ) a potom uz som mal iny svet, ale ked som okolo 1998 vlastnil supersport, tak som potreboval nejake auto na bezny den a vtedy som zobral novinku 156 ( a vylucil som ten 6 valec ako aj ty)
a nelutujem! :-!
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 09:55
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Ano, 2,5 V6, jenže nic takového julča nenabízí. Dvoulitry budou nejprodávanější, ale šestiválec(ce) prostě chybí. Třistapade koní, hezký zvuk, umírněný styling běžné verze (QV je na můj vkus moc plastosvalnatá), ideální střednětřídní zadolka. Doufám, že na takovou verzi dojde.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:05
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Šestiválce skončily = kdo je má ještě něco nabízí ale to že na větší motory rezignovalo Volvo a Alfa ho má jen díky koncernovejm sourozencum neni náhoda ale evoluce kam sme došli. Mercedes ne náhodou zveřejnil že evoluční verze jeho 2.0 AMG umí až 600 koní. S dodatkem že v reálu zatim budou používat 400 možná 500 PS verzi

Vyvíjet novej 6válec je dneska finanční nesmysl = je super že Alfa nasadila aspoň tenhle jeden :yes:
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 10:17
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
500 koní ze šestiválce není problém, na co tedy osmiválce? Takhle se dá argumentovat až dojdeme ke dvouválcům. Jinými slovy, paleta motorizací v konkrétních třídách není zdaleka jen otázkou výkonu. Spekulace, co se komu vyplatí, a co ne, jsou jen spekulace, faktem zůstává, že třídní konkurence, se kterou chce alfa guilli porovnávat, šestiválce má, a bude mít i jejich nové generace. Image těchto modelů dělají právě tyto varianty s šestiválcovými motorizacemi, oddůvodňují jejich premiovost, staví ta auta nad passaty, mondea apod.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:35
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
To neni argument = to je souhrn současný reality. A s těma 8mi válcema to bude podobný = bude jich jen ubývat. U VW to aktuálně pořešili že všichni budou používat Porsche a časem zmizí i to = trend je jednoznačnej

Jinými slovy, paleta motorizací v konkrétních třídach nebyla se zdůrazněnim byla jen otázkou výkonu.

To bohužel nejsou spekulace ale tvrdá smutná realita

Image modely motory určitě zůstanou = ale bude jich málo a budou drahé

Jak už před nějakou dobou uniklo od Audi = do deseti let bude víc záležet na výbavě než na podvozku = to je budoucí prémiovost

Velmi se mi to nelíbí = ale to je všechno co s tim můžu dělat

No dokud to jde kupovat auta jako [odkaz] nebo tuhle Alfu atp.
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 10:44
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Souhrn reality je, že veškerá relevantní konkurence, D3 + Jaguar, ve střednětřídních modelech šestiválce nabízí, a nemyslí se tím jejich spec. sport verze. A znova opakuju, všichni vyvíjejí také další generaci svých šestiválců. Jinými slovy, opět jen písmenkuješ, věci neznalý.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 10:50
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Nojo tak si to mysli :-)

Samozřejmě mluvim o trendu = ne o příštim roce! Bohužel mám pravdu a ty ne = ale pokud koukáš na příštích pár let, tak jí naštěstí máš ;-)
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 10:58
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Bla, bla...
Řeč je tu o giulii, modelu, který se aktuálně prodává.

MB předvede své nové R6 motory příští rok, stejně tak příští rok přijde nové 3,0R6 ingenium jaguaru, další generace R6 bmw přijde s novou 5er, Audi má svou V6 turbo úplně novou. Se všemi těmito motory se počítá do C, 3er, XE, A4 jak současné tak příští generace, ty trende, nebo spíš, ty treperende.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 11:08
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Hele a teď se prosim tě soustřeď. Jo, máš to? Fakt myslíš že tohle nevim? :-)
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 12:16
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Včeras' dělal dojem třináctiletého, dneska je ti deset? >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:18
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Jako že tomu kdo ví víc než ty je deset? ;-)

Tak eště jednou: Fakt myslíš že to cos napsal nevim? :-)

Bohužel ten trend tu je = chytrý ani blbý řeči to nezměněj :-|
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 12:42
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Pod deset už nechoď, i tohle stačí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:54
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Úplně naposled = myslíš že to bla bla.. co si v 10:58 napsal je tajný? Že to jiný lidi nevěděj?

Neraduju se z toho ale tyhle karty sou už rozdaný a nezměněj se = buď můžeš bejt dospělej a vědět to jako my ostatní nebo do poslední chvíle hrát zklamaný a překvapený dítě = třeba desetiletý ;-)

Evoluční trendy sou prostě nezastavitelný [odkaz] [odkaz] >:-[]
11. 8. 2016 11:26
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Hele, mě by se nějaká 2.5 V6 v nové Giulii taky líbila, ale to je bohužel naprostá utopie. Ne, že by to Alfa nemohla nabídnout, to vůbec ne, ale hrozilo by, že by se takového šestiválce prodalo velké množství, a to si z důvodů limitů CO2 bohužel nemůže (bez drastických pokut) dovolit... :'-( :no: Prostě už nejsou 90. léta, no... :-O
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 11:40
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
To neni jen o emisích = ten výkon dřívější 2,5 V6 hravě pokryje 4válec mainstreamový značky. Teď skončily 6válce v mainstreamu což by až tak nevadilo. Bohužel mýlí se kdo si myslí že tim to skončilo = ten trend bude pokračovat dál do prémie a pak do vyšších modelů.

Díky bohu za QV = jak rychle to bude pokračovat trochu ovlivní i prodeje těhle posledních mohykánů = ono většina lidí brblá ale v reálu si koupí 4válcovou naftu ;-)

Evoluce nemusí nutně znamenat vývoj k lepšímu [odkaz] :-)
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 12:22
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Uvidíme, já bych si na nějakou "podladěnou" verzi toho V6 z QV klidně vsadil, modelový rok 18,19, plus šestiválcová koncernová nafta. Podle mně bude spíš záležet na tom, jak se giulia chytne celkově, budou-li ty mainstreamové motorizace prodejně fungovat, budou i šestiválce, jenže je to začarovaný kruh, odlesk šestiválců padající na všechny ty 320d a A42,0tdi zvyšuje jejich prodeje, ne naopak. Ale chápu, že nabídnout odpovídající šířku motorové palety je pro Alfu v souč. situaci pokusu o zmrtvýchvstání problém, ale právě jen to, že absence šestiválců je problém, konstatuju. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:27
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Problém je ale tak to prostě je a dřív než se naděješ to bude i u mainstreamu = i japončíci už vyměnili V6 2,5 za 4válec turbo [odkaz] :-)

Dlouhodobější trendy se jen tak nezastavěj [odkaz] ;-)
Avatar - Dinar
11. 8. 2016 12:41
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Písmenkuješ pod texty, jejichž obsah nechápeš, jen plevelíš diskusi.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2016 12:55
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Jen poslední dotaz = to cos napsal je pokus o urážku nebo tomu fakt věříš >:D >:D

Kterej z nich seš ty [odkaz] >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 17:42
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Já ale přece nepíšu nic o 2.5 do Giulie... ta věta říkala, že když mohl být 2.5 litr lepší na ježdění než 3.0 v 75, takže snad bude i 2.0 Multiair lepší na ježdění v Giulii... pro ježdění jako s Alfou = svobodomyslné, svěží... ale nikoliv závodní.
Je to auto do normálního provozu.
Nepochybuju, že pokud to půjde někam do seriálu, tak to bude aspoň 3.2 biturbo... :-)
11. 8. 2016 08:42
prevodovka
O neduhu s problémom pri radení som teraz nedávno čítal na jednom fóre, kde bol istý majiteľ novej Fiesty ST rozčarovaný, že auto nechce pri amatérskych slalomoch náročných na prevodovku poslušne radiť. Keď sa prehreje olej, nedovolí synchronizácii pracovať správne a problém nastal potom presne z radenia z 3 do 2. A že sa to rovnako nepodarilo nasimulovať v bežnej premávke. Možno by pomohol obyčajný olej lepšej špecifikácie, len zas ktovie, čo by to potom robilo v bežnej premávke (hlavne v zime, keď sa ten olej potrebuje aspoň trochu zohriať).

Toto je však všetko nad moje technické znalosti, takže opravte ma, ak trepem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
11. 8. 2016 09:44
Re: prevodovka
Dobrý den,

tady nešlo o synchronizaci, kolečka do sebe zapadala hezky :-) Bylo to kulisou, což je zvláštní. Kolegové budou mít zanedlouho vznětovou verzi s manuálem a plánují technický rozbor, tak uvidíme, co to přinese :-) .
Avatar - miromen
11. 8. 2016 12:04
cuore sportivo
Věřim , že po přečteni textu se najde dost těch , kteři by radi měli Giulii s timto motorem před sebou , aby si mohli prověřit jeji jizdni kvality. Kde je ale ta krasa a identita AR ? Takova 156 nebo 159 jsou dodnes "ozdobou" silnic.
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2016 14:00
Sú šoféri, ktorí celú jazdu ...
bez problémov okomentujú. p. Mičkovi tu však akosi sklaplo a iba špulil pery. Ibaže by nás nechcel rušiť pri počúvaní motora a výfuku? :-)
Rozbalit vlákno
3
11. 8. 2016 15:09
Re: Sú šoféri, ktorí celú jazdu ...
No, ono pokud jedeš na neznámém okruhu a snažíš se zajet co nejlépe.... Potřebuješ se soustředit tak toho taky moc nenakecas.
Já bych pri takové jízdě asi na sebe nenatocil kameru, ale vůbec se Honzovi nedivím, že nemluvil. Sám na sobě pozoruji, že když vyjíždím třeba do neznámého města ztlumim rádio, abych se mohl jaksi víc soustředit.
11. 8. 2016 17:50
Re: Sú šoféri, ktorí celú jazdu ...
Nechápem, prečo si najprv nedal pár spoznávacích skúšobných jázd. Žeby nato neboli peniaze?
11. 8. 2016 18:53
Re: Sú šoféri, ktorí celú jazdu ...
Ale no to jo... Mohli si zajet pár seznamovacích kol, při nich něco říct o autě a pak jít na věc a zajet rychlé kolo.
Rozhodli se ale jinak. S tím nic neuděláme. Každopádně pokud jedeš na čas a soustředíš se, moc toho nenapovídáš.
11. 8. 2016 14:06
Chlapci, ...
a čo, prilby ste nechali v šatni?!
Citujem p. Mičku ... "ale vůbec neznám okruh."
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 16:40
Re: Chlapci, ...
Je divny, ze je na okruh vubec bez prilby pustili...
Avatar - Covenant
11. 8. 2016 16:55
Re: Chlapci, ...
V Mostě je přilba povinná?..Jsou okruhy kde to vyžadují (slovakiaring), ale třeba v Brně je to čistě na tobě.
11. 8. 2016 17:41
Re: Chlapci, ...
Tak, to sú chlapci potom na hlavu, že si prilbu nedajú na hlavu. ;-)
11. 8. 2016 18:57
Re: Chlapci, ...
Budu trochu proti. Nač v civilním autě na okruhu přilbu? 8-s
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 17:56
Re: Chlapci, ...
Myslím, že ano... Automotodrom Most o tom píše: Od 1.1.2009 je každý účastník povinen mít při jízdě na závodní dráze nasazenou přilbu. Platí především při testování s auty.
12. 8. 2016 10:02
Re: Chlapci, ...
Když jsou TrackDays nebo si pronajmeš okruh, tak tam můžeš klidně jezdit na kolečkových bruslích.
Jinak přilba je povinná pouze pro vozy bez pevné střechy.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 18:25
A k tomu věčnému sporu o cenu....
Pro mě nejpřitažlivější verze 2.0 Multiair má základní cenu 940tis Kč. Za to je dvoulitr se 147kW a 330NM.
Srovnatelné BMW je 320 sedan s automatem... jehož cena je 1.030tis Kč, a je za to 135kW a 270NM.
To je jednoduchá řeč čísel:
BMW nabídka je
cena + 90tis Kč = +10%
výkon - 12kW = - 9%
moment -60NM = - 22%!

Každé to auto má svoje přednosti, ale ani jedno není "jiná liga". Takže Alfa je relativně levná.
Mimochodem ta cena je přesně taková, jako místní etalon Superb - v této společnosti ve verzi Sportline: 1.8TSI = 132kW... skoro jako BMW, ale 250NM, navíc s 7st DSG nevalné pověsti, předokolka... ale s deštníkem. Možná, nevím to jistě.

Takže Alfa je vyloženě levná.
:-)

No a u té "výkladní skříně" je to aspoň tak, že Alfa není drahá... stojí víceméně stejně jako BMW M3, při ceně přes 2 miliony už 25tisíc nestojí za řeč... ale je o maličko lehčí a přitom má zřetelně vyšší moment (600 proti 550NM) a podstaně vyšší výkon (375 proti 317kW).
Takže drahá rozhodně není.

A ano, zkoušet pětisetkoňové auto s vektorovým difenciálem bez valných zkušeností na neznámém okruhu musí být víc o strach, než ku radosti...
:-)

A jen tak mimochodem - srovnávat čas na jeden okruh s pevným startem a letmo projetý, ještě k tomu na tak krátkém okruhu, to opravdu může jen někdo, kdo to v praxi nikdy nezkoušel, dokonce ani neviděl dělat...
:-)
Rozbalit vlákno
21
11. 8. 2016 21:16
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Zase te musim zklamat, mozna je bmw drazsi ( porovnal si vybavy? ) nicmene zaroven je to, bohuzel, trochu jina liga.
A kdyz zbyde ta cena, tak alfa na giulii nechce dat zadnou slevu a u bmw dostanes 18%

Co tvoje rec cisel ted?
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2016 21:33
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Vůbec nic... od Tebe zazněla jen slova... a na to není argument.
;-)

Výbavy jsem porovnal - a jsou "překvapivě" obdobné... tady je patrné, že Italové německý ceník četli, než vydali ten svůj.
"Jiná liga" už je úplně jen zvuk... bez jediného, třeba i subjektivního argumentu.

A vynech obvyklé fráze o tom, o kolik širší máš výběr u BMW... jasně, ale o tom nemluvíme.
Taky si můžu koupit Fabii HTP ... a nebo od Infinity hybridní SUV.

Chci dvoulitrový benzin, s automatickou převodovkou, s cenou do milionu korun. Ano, vlastně máš možná trochu pravdu - Alfa zní jako lepší volba!
;-)

Bmw fakt bude muset něco udělat. Objevili se mu noví konkurenti. A "něco" nemyslím zavést elektromobily.

Skutečným konkurentem Giulie je podle mě Jaguar XE.

Dělá 200koňové 2.0T... s automatem jen o málo dražší než Alfa, ale pořád pohlavek pod BMW.
A i ten Jaguar má něco... "něco"... navíc.
;-)

Ale chce to srovnat napřímo... na druhou stranu nečekám, že odteď nikdo nekoupí tohle tohle BMW ( jedno z dostupných BMW... sedan 320 s automatem) a všichni půjdou pro Alfu.
Jediné co říkám, že ta cena je úplně v pořádku.

A sleva? U Alfy dostanu 19%!
:-P
11. 8. 2016 22:40
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Palubni systemy jsou u alfy tragicky, co treba to?
mne rekli ze mi na qv nedaj nic, maximalne 5%.
Bmw jsem bez 18% jeste nekoupil. Asi by to chtelo giulii osahat nez zacnes soudit ;)
Avatar - Googlit
12. 8. 2016 00:39
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Palubní systém >:D
12. 8. 2016 01:16
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Myslíš, že Alfu (a QV tuplem) si budou zákazníci kupovat kvůli palubním systémům?
12. 8. 2016 06:56
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Tobe je kolik? 6? Mluvim zejmena o standardnich modelech. V dnesni dobe je infotainment hodne dulezita vec. Lidi si priplaci 65000 jen za vetsi display a trochu lepsi parametry, uz jen tento rozdil by je mohl posunout o tridu vys, ci k podstatne lepsimu motoru. U qv je otazka, jakou funkci ma pro kupujiciho plnit. Spousta lidi resi qv jako auto na kazdy den a dobra zprava je, ze qv tak fungovat muze. Jenze pak je relevantni srovnavat i tyto veci. A pokud si vedle sebe postavil giulii a 3er a nevidel rozdil, pak mi spis prijde, ze je chyba jinde.
12. 8. 2016 13:05
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Hele, hádat víc, než kolik mi skutečně je, je neslušné! ;-)

Rozdíl mezi Giulií a 3er samozřejmě vidím - Giulia je hezčí a nestojí na každém rohu.

A jinak jak bych ti to řekl - pokud je pro tebe u auta infotainment tak ultra důležitý, že posunuje auto klidně i do jiné ligy, pak jsi správně u BMW a Alfa není pro tebe. Nedělá to z ní však horší auto.
12. 8. 2016 14:07
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
v premii je to podle meho nazoru trosku jinak. Infotainment je komunikacni rozhrani s autem. dost na nem zalezi, jak se s autem zije. Premiove znacky si to uvedomuji a ty ses zacal ohanet 3er...
to, ze to auto nestoji na kazdem rohu je dulezite pro mene lidi, nez si myslis.
U QV clovek jiste hleda jine kvality, ale u standardnich modelu tyto veci hraji dulezitou roli. Pro koho je a neni Alfa se ukaze. Obavam se, ze ti, co tu vykrikuji pro koho ma Alfa byt, a jaka ma byt, si kupuji Alfy 10 let stare, kde tech kompromisu je uz daleko vic, takze na tyto veci clovek rezignovat musi, protoze starnou nejrychleji...
12. 8. 2016 14:37
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Doteď jsem komunikoval s autem hlavně přes volant a pedály, ale možná jsem to dělal blbě... :-)

Ne, chápu jak to myslíš, ale furt si stojím za tím, že kupcům Alfy (i té standardní) jde o jiné věci (respektive nebudou infotainmentu a podobně přikládat až takový význam). Kolik takových kupců bude, to se ukáže. Prostě Alfa se vydává (přestože ve stejné třídě) jinou cestou než BMW a já jí hrozně fandím.
12. 8. 2016 01:36
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Jinak nic proti, ale chtít automaticky slevu? Proč? To je jak na tureckém tržišti. Žádat slevu na QV... V drahé restauraci také žádáš slevu? Sorry, ale zeptat se jich v tom autosalonu na slevu u auta za 2M, připadal bych si jako socka nejvyššího stupně.
12. 8. 2016 05:40
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Jedním z rysu skutečně majetnych lidi je jejich snaha šetřit peníze kde se dá. Nebo jeste jinak, ospravedlnit sam sobě tak ztratovou investici, jako je nákup sportovního auta. Takže význam socka bych určite nepoužíval. Ti, kteří umí jen rozhazovat, jsou uz dneska mnohdy na ulici nebo spí po levných ubytovnách.
Pokud budu moct ušetřit stovky tisic korun, tak toho proste využiji. Spíše bych se cítil blbě, kdybych jako "nesocka" přišel do autosalonu a slevu nevyjednal.
Avatar - Covenant
12. 8. 2016 06:54
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Jde o to, že lidé si na slevy zvykli a prodejci už s tím počítají, nastřelí ceník vždycky o něco víc.....tak že neříct si o slevu by byla chyba.
12. 8. 2016 07:08
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Ty si jako auta kupujes za cenikovou cenu? Jo, promin..:) detem auta neprodavaj.
Ale az budes vetsi tak zkus premyslet o tom, zda chces za auto zaplatit treba o 400.000 vic, nebo pouze cenu, za kterou se na trhu bezne prodava. Hadej, kdo z tech dvou lidi je pak za idiota?
Samozrejme, ze mas svou hrdost a tech 400t tam nechas jako dysko. Pak si pujdes koupit barak a nezkusis si vyjednat slevu. Protoze kdo by chtel bejt za socku, ze? Ono vubec cely tohle uvazovani o kadrovani je smesny. Nejvic se mu venujou lidi s mindrakem. Ja lidi hodnotim podle zcela jinych veci, nez podle toho, co a jak si kupuji a nekupuju si veci proto, abych nejak vypadal. Ale uznavam, ze pro nekoho to dulezite je.
Nez vyrostes, mas o cem premyslet...
12. 8. 2016 13:17
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Náhodou, Bburago mi prodali bez keců. Teď jenom doufám, že nebudu moc rychle růst, abych se do něj ještě chvíli vešel. :-)

Mám hrozný mindrák. Největší z toho, že jsem přišel do Alfy a ty k*rvy mi nabídly slevu maximálně 5%. Jak si to představují? >:-[]

Nekupuji si nic proto, abych nějak vypadal. Kupuji si věci, na které mám peníze. Právě to vyjednávání slevy u všeho možného mi přijde, jako bych chtěl něco, na co normálně nemám. Kdo se tu pak snaží nějak vypadat?
12. 8. 2016 14:11
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
mozna prave proto na spoustu veci nemas :-)
ale to je tvoje vec.
ja jsem nenapsal ze: "ty k*rvy mi nabídly slevu maximálně 5%"
Ja jsem reagoval na to, jak je Alfa levnejsi a dovolil si poznamenat, ze ve skutecnosti (teda pro tebe ne, sorry) je Alfa drazsi, protoze neda slevu.

a Alfa drazsi nez BMW je za me nonsens, zejmena, kdyz v rade aspektu nedosahuje urovne BMW... tot vse.
Pochopil?
12. 8. 2016 14:32
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
No vždyť je to takhle vlastně paráda, ne? Každý máme to, co chceme. V tvém světě je BMW levnější než Alfa a navíc je to lepší počítač. V mém je zase Alfa levnější než BMW a ještě mi ani nepřijde jako horší auto. :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2016 19:44
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Dik, ze nemusim psat.
;-)
Avatar - Googlit
11. 8. 2016 23:37
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Nevím co hodnotíš. QV jsem nejel, ale "civilní" verzi Giulie už posoudit dovedu a asi jsem jel v jiném BMW a v jiné Giulii než ty. Rozveď jinou ligu prosím...
Avatar - KANKUNEN
12. 8. 2016 07:02
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Cena bude jasná, po pár letech bude Alfa v bazaru za pár kaček.
12. 8. 2016 14:25
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Zatímco ojetý bavorák, to je panečku úroveň! Neznám jediného puberťáka se zlatým řetězem na krku, který by ho nechtěl. >:-[]
Avatar - Emel
18. 8. 2016 09:13
Re: A k tomu věčnému sporu o cenu....
Hm, podle mě tahle otázka teď není zase tak podstatná. Alfa konečně postavila auto po kterém všichni volali, auto které bude ještě nějakou dobu přitahovat pohledy, podle všeho bez výraznějších slabin. Ceníková cena je možná lehce ambiciózní, ale... pro Alfu je to největší událost v poslední době, a kdo se chce na té vlně svézt, tak holt musí na začátku trošku připlatit.

PS: Když Superb s automatem, tak 2.0TSI DSG - 162kW, 350Nm, 6DSG. V Ambition za 840, ve Sportline za 970. Verze 1.8TSI je fajn s manuálem a 320Nm... a mimochodem, Alfě by ten manuál taky slušel, s tím dvoulitrem a cenovkou pod 900 by to byl můj favorit.
12. 8. 2016 18:10
Možnosti personalizace
Když Alfa loni poprvé ukázala Giulii QV, v duchu jsem gratuloval Sergiovi, že se mu konečně podařilo zabít tuto legendární značku. Rok se s rokem sešel, viděl jsem vůz na živo i v recenzích a vzhled se mi začal velmi líbit. Dokonce tak, že jsem se začal zabývat fantaziemi, jakou bych chtěl já. A tady začíná kámen úrazu: Automobilka má příšerný web s konfigurátorem, který částčně nefunguje (Zkoušena česká, něměcká, a italská verze ve snaze najít něco použitelného; UK verze zatím nedostupná). A zde přichází ono zklamání: Běžnou Giulii s benzínem nebo dieslem si můžete vybrat v rozumné barevné paletě s chromovými či černými doplňky, a v cca deseti barvách interiéru (Tan leather, please). Barev pro QV bylo výrazně méně (to mi tak nevadí, moje tmavě modrá je k dispozici) nicméně v interiéru jsou na výběr pouze tři kombinace, z nichž minimálně dvě se liší jen barvou stehů. Na exteriéru si pak nelze navolit chromové doplňky ani karbonové prvky v barvě vozu. Inu škoda.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2016 19:53
Re: Možnosti personalizace
Ano, trva to dlouho.
Jde vic o znovuzavedeni znacky, nez o novy model fungujici.
:-(
Radost z toho nemam, ale chapu to.

Svet porad nekam specha. Uz takhle meli vsichni plnou hubu kecu o tom, jak dlouho to trva... a tak holt neustali tlak a auto "zverejnili".
Plna prodejni a servisni podpora nabehne nekdy koncem roku.

Na servis Tesly se v Evrope trva cca ctvrt roku. To je fakt lepsi zpozdit podporu prodeje.
;-)

Ale pokud vim, tak uz dneska Ti v Italii objednaji QV s vlastnim monogramem a s pedaly z titanu... kdyz to budes chtit, a kdyz to budes ochotem zaplatit.
Minimalne v Bologni.
13. 8. 2016 17:40
Re: Možnosti personalizace
No jo, jenže to je přesně ten problém. To auto je teď všude vidět, hodně se o něm píše a z toho co jsem zatím viděl a četl je příjmané hodně pozitivně. Jen si myslím, že než Alfa stihne připravit pořádnou podporu prodeje, posune se zájem veřejnosti zase jinam a automobilka bohužel neprodá zdaleka tolik, kolik by mohla. Ale snad se dočkáme brzy:)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2016 17:48
Re: Možnosti personalizace
Posune se jinam? Neni moc kam ;-)
25. 8. 2016 21:29
Chris harris
Na youtube je k dispozici test Chrise Harrise. Jako vsichni je nadseny, ze je to alfa, nicmene tam uslysite i to o cem jsem psal. Predek super, zadek jako by byl na gume. Necitil se s autem spojen a prislo mu pocitove vetsi nez ve skutecnosti vetsi m3... Z manualu taky nebyl nadsen ale hlavne tvrdi toto:
Esp vypnete, ale SAMO SE ZNOVU AKTIVUJE, JAKMILE SE K CINNOSTI DOSTANE ABS!! To vysvetluje muj pocit, ze auto neustale hlida elektronika, nebot abs jsem urcite aktivoval pri kazdem brzdeni....
Auto pry neni tak sladene a neni lepsi nez M3....
Jeste mam otazku na redakci, jak s tim jezdili, ze se jim esp nezaplo a ze o teto skutecnosti nenapsali ani radku??
nyni mohu pridat i cerstvou zkusenost s M2...
a pratele, to je trochu jina liga. auto narozdil od Giulie pusobi jako jeden celek, na co sahnete je konzistentni a sladene. v Giulii proste predek a zadek pusobi jak z jineho sveta...
za 1,6??? koupe stoleti
Rozbalit vlákno
0