Dlouhá léta jsme čekali „pouze“ nástupce Alfy Romeo 159, nakonec ale Italové vyrobili snad nejšílenější sedan v historii značky. Pravá Alfa je konečně zpátky!
Ty bys zaslouzil profackovat, jako kazdy pubertalni spratek, ktery prekrocil hranice slusnosti. Je mi z tebe na bliti, letis na hejt, ty odpade 8-s:no:
hele, nechci se mezi vás nějak vměšovat, protože si to pak slízu od obou, ale...
Hammunasakra je sice dnes v ráži a asi bych na jeho místě trochu brzdil, protože je to tak 50:50 kdo za co může a začal, ale jedno se mu upřít nedá - věcnost. A jak je vidět, když někdo není schopný dát odpovědi na věcné otázky, tak vždy přijdou jen urážky 8-s8-s Řečmi o odpadu ses (bez urážky) sám poslal na smetiště :-!
Vis, ze se obcas rad pohadam, ale ceho je moc, toho je prilis.
O vecnosti ve spojeni s tim pubertalnim spratkem bych moc nepolemizoval, v jeho komentech to je tak 1-2%, zbytek jsou zvratky.
Přečet sem si cos mi za posledních 24 hodin napsal = hranici furt překračuješ ty :-!
Zkus si to schválně v klidu projít = možná budeš sám čumět ;-)
Začni jen timhle příspěvkem = tys oslovil mě a lítaj facky a puberťáci = tvrdý překročení hranice. Nebo?
A dál = opět oslovuješ ty mě: "Teda dřív sem myslel že jedeš na drogách ale teď už to bude spíš diagnóza." A dál opět oslovuješ ty mě: "Diskutovat s tebou je jako prohlížet si použitej toaletní papír"
Vždy začneš ty a vždy mluvíš = viz výše >:-[]
Chceš něco dodat?
Jestli nesouhlasíš s něčim co sem napsal = rád to prodiskutuju, když nebudeš plkat kraviny o pubertě a tak.
Víš co je nejhorší? Já na začátku jen napsal že Mička neni nijak zázračnej řidič = z podobnejch profíků jasně podprůměrnej = no a tak to prostě je :-!
Tohle vůbec není podstatné. Pro ty, kterým to pomaleji zapaluje - já se ptám, co chtěl tím videem říct a sdělit čtenářům autor testu. Já se ptám na jeho názor a nikomu nevnucuji svůj. Proto ta věta tázací, že :-!:-!
sorry, ale svojim rypnutim si si o to koledoval. :-! Webpaja ti to dalej vysvetlil.
Pritom nie vsetko co pises odsudzujem. Obcas mas aj svetle chvilky. :-)
Pája vysvětlil prd = Mička se lehce ztrapnil i když nejel katastrofálně. rohYpnolova připomínka byla zcela na místě = pájova reakce jak je u něho zvykem
Lhát a bránit Mičku = i když tvrdí že 10 cm víc je vlastně míň >:D >:D >:-[]
Co? Když se podívám na [odkaz] , tak slyším ten nádherný zvuk, vidím nádherné křivky, a nasávám první pocity spolu s autorem.
Když se podívám na video od Mičky? Tak vidím jeden velký otazník. Třeba jsem video nepochopil, nejsem všudebylvšechnoznávšemurozumí. Proto se ptám. Nečekám, že pochopíš ... :-!
Kdežto tebou postnuté video je souhrnem jízdních vlastností, tady jsou ve formě psané. A video má jen doplňující charakter ;-) .
Už jsem pochopil o co ti primárně šlo, ale právě z výše uvedeného důvodu to beru jak to je bez připomínek.
Každý autor chce svým dílem čtenářům/divákům něco sdělit. Video může být jakkoliv doplňkové, ale stejně by mělo nést nějaký obsah. A na ten obsah sdělení se ptám autora :-!
A autor mě bude velmi pravděpodobně záměrně ignorovat, neboť jsem si dovolil napsat konfrontační blog na Tipo, což autor tak nějak nerozdýchal >:-[]
Tedovy postřehy jsou veledůležité. Tohle auto bude jezdit ponejvíc se čtyřhrnkem a pak si všímáš mnohem víc věcí jako jsou přehmaty v ergonomii, bídná grafika navigace s infotainmentem bez ČJ apod.
Myslím, že z pohľadu priorít potenciálneho zákazníka superšportového sedanu strednej triedy Alfa splnila všetko, čo bolo sľúbené. Za svoje peniaze dostane rýchle, výkonné, fantasticky jazdiace auto, ktoré navyše aj výborne vyzerá. Interiérové nedostatky v drobnostiach sú v tomto prípade úplne nepodstatné, Quadrifoglio je vo svete úplne iných priorít. O to viac som ale nedočkavejší, ako dopadne test „štandardnej“ verzie, pri ktorej sa bude lámať chleba predajnosti, za požadované peniaze sú totiž akékoľvek prešľapy neakceptovateľné. Nech už bude komerčný úspech akýkoľvek, AR dokázala, že vie vyrábať nielen krásne, ale aj technicky a technologicky špičkovo navrhnuté autá, ktoré majú voči konkurencii vždy aj niečo navyše. Niečo, čo sa nedá vyrobiť ani zaplatiť. Neuveriteľnú auru a emócie, ktoré Nemecká trojka nevyváži ani najlepším interiérom na svete. Osobne držím palce za návrat vo veľkom štýle, Alfa tento model potrebovala ako soľ.
Konkrétně tuto specifikaci podle mě Alfa nepotřebuje. Ale třeba najde zákazníky, kteří dají za Alfu 2 miliony. Důležitější bude, jak se uchytí ty menší motorizace. A tam to bude taky o pohodlí, interiéru atp.
ja si prave myslim ze hladni fanuskovia alfy, talianskych aut si ju kupia aj za tuto cenu, aj M3 si z casti kupuju ludia co chcu len poriadne silny sedan a alfa so sice posramotenou povestou ma stale dostatocnu autu pre prave takyto model... pokial niekto nebude uplny dojčefil myslim, ze si alfu minimalne vyskusa a bude to alternativa aj pre japoncofilov
myslim ze QV ma miesto na trhu
skor klientela co chce pekne auto s dokonalym fungovanim uplne vsetkeho na obycajne presunove jazdenie bude mat asi problem so standart verziami Giulie
Uvidíme. Přál bych úspěch Alfě. Jen se ale obávám, že ten zákazník BMW bude zvyklý na jejich standardy služeb, prodeje i servisu a to u nás fiaťáci neumí... Navíc tyto prodejny nebudou mít na to držet testovací QV. Uvidíme.
Mě takto velmi zaujal Jaguar XE. Přesto nemám pocit, že by udělal díru do světa. Alespoň u nás ho prakticky na cestách skoro nepotkávám, což je velká škoda. Za mě při přímém srovnání zajímavější vůz než C Klasse.... určitě jízdně.
suhlasim i ked sa obavam, ze clovek zvyknuty na uroven uplne vsetkeho ako u mercedesu pripadne bmw nemoze uz z principu hladat to iste i u Alfy alebo ineho nepremioveho vyrobcu... i ked chapem ze cena ja na urovni M3 pokial Alfa poskytne nieco naviac v emociach a zazitkoch na ukor par detajlov v interieri oproti bmw
Jsem rád, že test nebyl v klasickém střihu a nedozvěděli jsme se, že do dveří není možné dát 1,5 l PETku, kam s chytrofonem a že do kufru je díky sedanu blbý přístup. >:-[]:yes:
O měkčím uložení náprav silně pochybuji, ale to není důležité a přečtu si jinde. Jen stále moc nerozumím tomu, jak může být chod 6-válce NEVYROVNANÝ 8-s ??
jednoducho mohli mu dat utiahnutejsie silentbloky na uchyteni aby co to pustil do kasne a ciastocne to asi bude aj tym, ze motor ma lahky zotrvak a celkovo je koncipovany na rychle vytacanie co potvrduje aj test, motor letiaci do otaciek ma vacsinou lahsi zotrvak i klukove ustrojenstvo tj rotujuce hmoty inside a tym padom je kusok nervoznejsi na volnobeh a v nizsich otackach kde podla testu ani nepodava nejake vykony co by 6val mohol kludne aj od spodu zaberat ako ďas...
No šestiválec by mel byt vyrovnaný z podstaty (a jeho násobek dvanáctiválec). Ja mam v M3 řadový šestiválec a nevím proč, ale na křižovatce se auto proste divne občas zachveje. Jelikož jsem amatér v těchto věcech, pricitam to elektronice, která řídí množství paliva ve válcích, aby motor "nevzdechl". Na druhou stranu, rucicka otackomeru se drží na jednom a tom samém místě. Moje představa sametu a naprosto klidného chodu na volnobeh se rozplynula, fakt netuším čím to muze byt. Palivo používám jen OMV 100 oct nebo ekvivalent od Benziny. Děla to od novoty. Pokud někdo tuší nebo ma podobne zkušenosti s R6, určite budu rad za vysvětlení.
Uplne hladky chod mavaju V6 s 60stup uhlom zovretia napr / VQ35DE od Nissanu to je ten kde stala minca na motore pri volnobehu/ ako teddy pisal tie 90stupnove su uz z principu drsnejsie a viac vibruju... a tiez zalezi ako je motor vyrieseny s ohladom na vyvazovanie a na ake otacky je ladeny resp priebeh krutiaku atd.. aj silentbloky samotne spravia dost... kazdopadne R6 je uplne ina pesnicka ako V6
pravdepodobne budes mat problem ako sa domnievas s niecim v elektro, skor nejake cidlo, snimac... chod s tym na diagnostiku ci ti tam nieco nenajdu, v takom motore moze byt X pricin co to moze sposobovat...
este sa casto stava, ze maju nejake diely v sani netesnost, priruby alebo podtlakove hadicky to moze sposobovat rozne zradne prejavy hlavne v rezimoch volnobehu pripadne nizkych otaciek ako cukanie atd
Jen hádám.......nemá to chvění něco společného se start-stopem? V každém případě bych to nahlásil dealerovi. Jezdil jsem chvíli v M3 manuálu, ale žádné chvění jsem nezaznamenal, ale také jsem se vyloženě nesoustředil na vychytávání nějakých much...
Ne, určitě ne. Start stop vypínám ihned, jak nastartuju. Já nevím, prostě někdy stojím se zahřátým motorem a pod zadkem se to auto prostě lehce třese. Já se na to taky nesoustředím, ale nejde to úplně nevnímat. Možná se zeptám v servisu na ty netěsnosti (jak o nich psal lamal), protože někdy na ostrém režimu (vše Sport+) na jedničku nebo dvojku to auto prostě v rámci určité polohy plynu začne poskakovat jako koza. Musím pak úplně pustit plynový pedál nebo řadit nahoru. Zajeto je to podle mě více než dobře, opravdu jsem se soustředil na záběh motoru jak to jen šlo.
Na sport+ M3 F80 prostě skáče, je to prostě dáno extrémně agresivním naladěním pedálu plynu. Trochu je to o zvyku naučit se operovat opravdu jemně plynovým pedálem. Problém vyřeší aktualizace softwareu, je to řešeno od verze softwareu 59.0 výše, nevím jakou verzi softwareu máte ( dá se zjistit po importu profilu řidiče pomocí iDRIVEU na USB ), výrazně se uskákanost omezí. Od verze 59.0 jsou patrné i další změny - dle mých zkušeností je mírně změněné nastavení adaptivních tlumičů - auto je výrazně stabilnější v režimu comfort a režim sport troch lépe absorbuje nerovnosti, mírně tužší nastavení posilovače, jsou jemnější i zásahy kontroly trakce na 1. a 2. převodový stupeň a je mírně změněno i rozložení točivého momentu. Co se týče nerovnoměrného chodu na volnoběh tak v každé M3 co jsem měl možnost řídit to bylo mírně patrné bylo. Asi bych to zatím neřešil a nepostupoval zbytečně riziko neodborných servisních zásahů. Jak znám úroveň servisování BMW M tak v ČR si nikdo s diagnostikou nebude vědět rady a po vznesení dotazu do Německa jim napíší, že je to normální. Zkuste změnit palivo, jezdil jsem dlouhodobě na OMV Carreru 100 a po přechod na Shell V power racing se motor subjektivně chová lépe.
V8 si na volnobeh taky zije svuj vlastni zivot. Nevim jak u aktualni F80, me leze cela plejada ruznych zvuku z prevodovky (dvouspojka), taky na volnobeh, kdyz auto stoji, tu a tam nahodile si tam neco zasramoti, cvakne apod. Nejpodivnejsi zvuky z prevodovky jdou pri pomalem pojizdeni treba v kolone. Nejvic me ale sr*l kamen uvizly mezi vnitrnim krytem brzdoveho kotouce a kotoucem na zadnim pravem kole. To byl randal a zrovna me to chytlo v nemecku, nastesti v nejblizsim BMW servisu mi ho na pockani vystourali ven.
Jo tak to potvrzuji. Tech zvuku tam je hodně. Ale mne se to líbí. To auto si proste žije vlastním životem a na rozdíl od pětky, kde je všechno tlumené a izolované, tady se proste jedna o stroj - pekelný stroj ;-)
Co se mi nelíbí jsou kamínky uvízlé v zadních brzdach. Je to strašný zvuk ;-\
suhlasim to ze na okruhu nespravil nejaky lepsi cas neznaci ze nedokaze precitit a spoznat/okomentovat auto a napisat test... samozrejme ideal je keby to bol aj suprovy jazdec, ale nepride mi to tak zle u neho aby ma to odradzalo od jeho testov a stale s tym moze nieco robit, mal by jednoznacne jazdit most to by som odporucal aby si aj medzi novinarmi aj sam pred sebou zdokonalil a tak podporil svoju pracu ... v spojeni s radostou ;-)
Presne tak, čítavý text, pekný a nadšený test krásnej káry :-)
Vidno, že si to Honzo naozaj užíval. Dobrá práca!...viac takýchto pocitov z dobrých áut, ktoré ešte dnes dokážu človeku kútiky nasmerovať od ucha k uchu.
Já bych řekl že Alfa Romeo Giulia (Giulia QV) má pouze jeden malý problém a to ten že Alfa se nebere tak úplně jako prémiovka a při téhle ceně si myslím že se na značku taky kouká. Ale jinak je Alfa (celkově) dobrá značka jako alternativa., a tak by se podle mě měla brát jako něco trochu jiného a ne úplně prémiového. ;-\ :-)
ale to nie je ziadny problem... alfa ma byt alfou taka aka vyzdy bola... o nahananie premioviek dnes uz nik nestoji .... automobilova cesta pojde uz coskoro stejne inym smerom... ( elektrovozy/hybridy... a tu uz o nejaku premiovost na papieri majitelom ani vyrobcom ozaj nepojde )
mne sice dizajn giulie moc nesedi ale nemam najmensich pochybnosti o tom ze drvivej vacsine ludi sa tato alfa bude hodne pacit a verim v jej uspech ... je ozaj velka a vie uputat pozornost ( uz som ju v bielej farbe videl zblizka ) ... ma v skratka v sebe istu pompeznu mohutnost ( nieco ako talisman ) co zrejme ludia ocenia :yes:
To se obávám bude kámen úrazu. Navíc nemají zrovna prémiové zázemí nebo servisy a služby. Ty jsou na úrovni Fiatu. Těžko tedy říct, zda to bude model, který Alfu vytrhne a nebo bude posledním hřebíčkem do rakve.
chystane SUV od alfy by mohlo byt tym zlomom k lepsim predajom aj zlepseniu mena alfy a navrat k starsim uspesnym casom ... lebo uprimne .. giulia ako sedan nema zrejme take moznosti objemu predaja v eu ako akekolvek SUV ktore su dnes velmi oblubene... len si zoberme ako perfektne sa predava maly evoque... pritom stoji milion a viac... tu alfe hodne chyba uz nejake to SUV.... ktore by razom mohlo alfu posunut o 50-60 tisic kusov v eu za rok v predajoch dopredu :yes:
sedany sa mi tiez pacia.. ved za ich navrat sa vzdy hlasim.. mame ich u nas trhu uz dnes hodne malo ... ale bohuzial eu asi nie je vhodny trh prave pre sedany.... aj to male rio sedan co mame u nas na trhu stretnem tak raz za tyzden... pritom hatch vidim kazdy den x krat ... aj tu novu elantru som v premavke u nas este ani nevidel ... len ako vystavenu v obchodaku aj ked verim ze nejake tie kusy od aprila co je na nasom trhu uz jazdia...
sedany to maju u nas akesi tazke zrazu... pritom v minulosti ich tu bolo ozaj dost... zrejme za to moze odklon zakaznikov ku crossom /SUV ako aj fakt ze mame dnes aj hodne vela roznych kombikov
ako som uz pisal uz pri talismane.. radsej talisnam sedan ako kombi.. sedany vzdy maju v sebe akusi eleganciu a noblesu ktoru sportovo/ prakticky strihnuty kombik nebude mat nikdy
Vždyť to jako prémiovku nikdo nebere - automobilka, která nabízí jednoho veterána, jeden super, ale starej hatch, jednu karbonovou raketu a teďka podle všeho prima sedan s pár motorizacema už z principu bejt prémiová nemůže.
Alfa byla vždycky hlavně o nějaký auře - racionálně smysl na rozdíl od D3 nedává, ale za srdíčko umí chytit :-) Jen to chce tolerovat neduhy, umět žít s kompromisama a často kontrolovat olej >:-[]
Netáhne? Zastoupení AR je tak trochu amatérsky vystupující. Stačilo by přitom trochu přitlačit a mohlo by to být jiné.
Naštěstí se do testu dostala hned QV s úžasnou barvou a top spec. Nicméně jukni na stránky prodejců, kde ještě povětšinou Giulia nejí, nebo na českou AR, kde chybí třeba obyčejný konfigurátor.
Už jsem se tu rozčiloval před nějakou dobou, ale napíšu to znova - jsou věci, kde už dneska Alfa nic nevyřeší ani lepším přístupem - když přijdu do libovolnýho autorizáku, tak na moje auto koukaj jako zjara a pak mi řeknou, že polovinu dílů už nejde ani objednat a že repasy mi tam nenamontujou. Auto je z konce roku 2004.
Takhle si prémii nepředstavuju - chápu, že za tohle může spíš Milán, ale i tak...
Když jdu do BMW, tak na 330i z roku 2001 mají i ten nejposlednější šroubek, krytku a hadici. Starší nemůžu porovnat.
Skusil si Autocentrum Dojacek, Praha 4?
S tymto autorizakom su pomerne dobre skusenosti. Ale zase je rec o relativne novsom aute.
Z roznych clankov sa zda ze vsetci ti alfisti maju pristup do nejakych specializovanych servisov ktore to nejak zvladaju.
Dostupnost dielov vskutku je o nieco horsia. Typicky servisujem u garaznika a auto cakalo asi 3 dni na diely s rozmontovanou napravou. U VW by to bolo na sklade a hotovo.
JJ, mluvím o Dojáčkovi a Imofě - jsou ochotný servisovat jenom motor a díly, který ještě jsou (brzdy, spojka atd.). Neříkám, že je to jejich chyba, prostě je taková situace.
Taky jezdím s tím, co nemůžu udělat sám, (teďka nemám zvedák) ke garážníkům, kde jsem jak s úrovní servisu, tak cenou naprosto spokojený. Jen často nemají čas, tak zkouším i autorizák.
Jinak díly taky syslím ze všech možnejch zdrojů - mám doma plnou komoru dílů včetně motoru se 30tkm a několika spojek, teďka se navíc jede pro úplně stejný auto, který umřelo na ťukanec od dodávky a bude se kanibalizovat :-)
Mne teda Giulietta racionalne dava zmysel podobne ako by davalo Audi A3 alebo BMW 1.
Asi je to ine u starsich aut, tie mali svoje neduhy.
U tohto je to stale trochu nevyvazene: v niecom i prekonava konkurentov z D3, v niecom zaostava i za beznymi znackami (spracovanie interieru v nasom aute).
No, racionálně - na operák ano, tam o 1.4MA dost uvažuju, ale jinak kvůli slabé servisní síti, velkému poklesu ceny, malé možnosti konfigurací a celkovému stáří bych šel do D3...
Z toho vsetkeho mi ako jediny problem pride pokles ceny - teda pre tych co chcu auto vymenit po 2-5 rokoch. Servisna siet: autorizak je v dosahu a po zaruke som tam prakticky nebol. Vsetko zvladol neznackovy servis (napravy, brzdy, rozvody, jedine klima je specificka). Ze je to auto z r. 2010 mi moc nevadi - nemam pocit ze by tie nove boli vyrazne lepsie. Posledny facelift myslim zlepsil kvalitu interieru, co bolo fakt potrebne.
tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
cilene pomijite prehmaty - take jsem napsal, ze u QV na tom vazne tolik nezalezi, ale pro standardni Giulii to bude problem.
audio za 35000 nic moc, ale pustil jsem jen radio
ovladace - utopene packy pod volantem, vyviklane otocne ovladace, ktere pusobi bakelitove a kdyz s nimi tocite, obcas vynechavaji (nevim, zda se kouse system, ci je to vec ovladacu)
sedacky - jak jsem napsal, nejchatrnejsi skorepiny, jake jsem poznal. vrzani jsme probrali, pokud jde poresit fajn, ja na hledani reseni nemel cas. sedacky se viklaji a to i do stran, celkove standard bude lepsi volba (prodejce potvrdil).
Misto vzadu - zminena 3er je na tom znatelne lepe a neni pravda, ze skorepiny misto ubiraji, je to presne naopak, jsou tenci...
chod pedalu - brzda by mela dle meho nazoru byt tuzsi a mit trochu kratsi chod, ale treba to kazdy citi jinak
spojka super, ja mel pri razeni obcas problem z 2 na tri, protoze se paka zarazila o kulisu, ale nemel jsem cas analyzovat. vadilo mi pomale padani otacek motoru a tim padem kopance pri razeni. z jednicky na dvojku je strasne tezke radit vcas, protoze motor nijak neavizuje prichod omezovace, clovek ma pocit, ze tak 1500 otacek tam jeste musi byt...
no a nervozni zadek jsme nakonec uvedli vsichni, jen z testu to vyzneni je takove, ze je nervozni pod plynem v zatacce, ale on je nervozni stale a dost casto ztraci kontakt.
opravdu je velky rozdil mezi pocitem z predni a zadni napravy. V tom si myslim, ze to auto neni uplne top.
a Webpaja to trefil na komoru, jako by tomu autu chybel mod mezi race a dynamic. na dynamic vas to nepusti nikam...
projev motoru na okruhu asi bude v poho, protoze vyuzivate stale rezim max, v provozu vas ale obcas prekvapi necekanou pocatecni letargii, coz muze byt nebezpecne, ale treba to zmizi z lepsim poznanim auta...
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Po tom, co se tu píše to bude o to zajímavější, vem si, že testy zahr. webů vycházely poměrně nadšeně. Otázka, jestli není problém v tom konkrétním kusu QV, který tu koluje.
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
prajem vela zabavy a jazdnych zazitkov :yes:
ja priznavam... som z jej vizaze kusok sklamany.... cakal som nieco uplne ine.. a mozno kusok ostrejsie rysy a la 156/166 a uplne ine proporcie aj tvar kasne a aj svetla... nazivo v bielej vyzera ozaj velkolepo a nemam problem priznat ze neprehliadnutelne a majestatne ... a na toto dnes ( okrem zazitkov za volantom ) zakaznici hodne zaberaju ... lebo kazdy dnes chce aby jeho auto aj zaujimavo vyzeralo ( kedze tych skutocnych sportovcov za volantom je ozaj v reale malo ) :-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
.... tak snad už nebude zničená ta manuální převodovka.... když vidím jak na okruhu p.Mička není schopen zařadit dvojku.... :*)
nemá smysl řešit jestli je to problém auta nebo řidiče, každopádně i převodovka, stejně jako motor, potřebuje nějaký čas aby běhala úplně jak má.... no a pokud se od začátku rasí na okruhu.... ;-\
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Poprosím nehodnotiť kvalitu audia pri príjme štandardných rozhlasových staníc!!! Všetky používajú extrémne komprimované formáty, k tomu v reálnom čase zapnutú kompresiu a limiter, čo už tak katastrofálny základ ešte degraduje a viem, o čom hovorím. Na reálne hodnotenie treba použiť kvalitný súbor (vrámci multimédií ideálne bezstratový formát (ape, flac, original wav), pri najhoršom mp3 pri slušnom dátovom toku min 192, prípadne použiť štandardný CD player. Ani najlepšia audio výbava v aute Vám z rádia zázrak neurobí. Z * vrkoč neupletieš.
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
proto jsem napsal, ze jsem poslouchal jen radio... vzhledem k tomu, ze jsem si prave koupil repro kabely za 80.000, tak myslim, ze dokazu odhadnout i z reprodukce radia kvalitu audia. a pokud je neco spatne uz pri radiu, je neco spatne zasadne. Pisu to spis jako upozorneni, pro pripadne zajemce, ze je treba nejdriv otestovat, nez zaskrtnou...
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
muzes...
hraju ladeny Focal Electra ( oproti originalu srovnana impedance a doladeni na prostor redukci vysek + dotlumeni bedny), Cambridge Audio nejvyssi rada s koncakem, predzesikem + top streamer z nejvyssi rady
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nojo teď je takový období snad až překotnýho růstu a rozšiřování a inovací = a spousta firem prostě nestíhá.
Já patřim k těm extrémistum co hodně daj na zdroj signálu = zrovna streamer musí bejt drahej. Alespoň zatim. Dobře funguje Burmester 111 jestli znáš [odkaz] :-)
Cambridge hraje skvěle, poměr zvuk/cena je výbornej ale jak sem psal různý problémy má víc výrobců = jen se o tom moc nepíše. A tim víc myslim většina včetně některejch fakt hodně drahejch :-|
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
tak dik za typ, ale kdybych si mohl a chtel dovolit streamer za 800.000czk, nesel bych si tu alfu projet a rovnou si ji koupil..., protoze kdyby me nakonec nebavila, koupil bych si neco jinyho a alfu nechal v garazi (jako posledni vykrik slavne znacky)
>:D
prave jsem zjistil, ze na M2 se ceka pres rok...
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nojo proto tam byl ten :-)
Burmester 111 se fakt hodně poved, už maj i novější dostupnější verzi [odkaz] = ty fakt dobrý sou bohužel zatim fakt drahý :-|
Chtěl sem jen říct že to je fakt velkej problém = a popravdě tvuj patří k těm menšim = vim o majitelích statisícovejch streamrů v pátý reklamační opravě ;-)
M2 je na dnešní dobu hodně výjímečný auto = takže to do jistý míry chápu. Vím že rok se čekalo na pašíka B5 :-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
super je, ale streamer obcas blbne a musim ho resetovat. puvodne jsem chtel streamer pouzit jako predzes (ma tu moznost), ale hralo to strasne a nikdo nevi proc...
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Otázka je jestli není lepší koupit kabely za tři pětky a přiletovat je přímo ke komponentům výhybek než koupit kabely za 80 talířů a připojit je přes terminál. A odpověď zní... no každého věc. Já se neposmívám lidem žádného vyznání. Pokud si byl vychováván ve víře v drahý kabel, nebudu tě soudit, doba už je taková že technické vzdělání ustupuje humanitnímu.
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Ja mam vyhybky az v bednach a tam kabely priletovany jsou >:-[] ale ty to mas asi u svyho walkmana jinak....
Jinak u kabelu nejde ani tak o viru jako o testovani a porovnavani zvuku. Ale treba jsi jednim z tech borcu, kteri tvrdi, ze rozdil mezi kabely nikdo nepozna. Pak je mi te lito. Ale zase usetris :-) takze bomba!
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Jen jsem se ti snažil naznačit že z h*vna neupleteš bič a tak bych zvážil investici do tak drahých kabelů a raději uvažoval o stavbě individuálních reprosoustav postavených na míru poslechové místnosti, takových které lahodí tvému uchu než kupovat tenhle komerční balast.
Koupíš si kabely jako kdyby si s nimi chtěl svařovat koleje a připojíš to na terminál na kterém z obou stran vzniká dvojice přechodových odporů a vsadím se že ani nevíš jakou průřezovou plochu mají ty vodiče co připojují terminál k výhybce.
Podle mě si jedním z těch borců co mají rádi kvalitní audio, ale po technické stránce tomu rozumí jak koza petrželi viz. ta tvoje poznámka o tom že ty máš výhybky v bednách.
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Stavba individuálních repro na míru místnosti? Rozvedeš to? :-)
Orchestr i hifi fungují podle nejslabšího článku = o tom žádná. Přesto má drahý metry dlouhý reprokabel větší vliv než kraťoučký od terminálu k výhybce = to ví každá koza i borec bez technických znalostí ;-)
Jj neni nad externí výhybku [odkaz] (13tý obrázek shora) [odkaz] to máš pravdu :yes::yes::-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Myslím že takoví dva exoti jako ty s tedem by mohli začít tím že navštíví třeba audioweb.cz >:-[] P.S.: to s tím vodičem za terminálem bylo myšleno opravdu doslova, tedy že fakt neví jakou má průřezovou plochu a bez internetu by to beztak netypnul ani řádově. A takoví lidé pro mě nemají ani právo mluvit o audiu.
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Jo ten příspěvek jsem četl, ale nedostal jsem se ke kompu tak ti na něj odpovím až teď podle odkazů jak si je tam dal:
1) blbost, mimo téma
2) pravda, i když osobně mám raději joint stereo
3) nebylo měřeno, je tam nějaký filozofický pokec tak k čemu takový článek je?
4-6) přehlídka aprílových článků
7) Japonci prokázali i díky EEG že člověk nad 20kHz zvuky sice přímo neslyší ale vnímá
8) nebylo měřeno, je tam nějaký filozofický pokec tak k čemu takový článek je?
Suma-sumárum mi vychází že buď jsi přímo ty Daniel Březina nebo jeho přítel a to je tak všechno k příspěvku ze 7:38.
//EDIT: a jejda než jsem to dopsal tak si stihl přepsat snad každé slovo ve svém příspěvku. BTW jaké konkrétnosti jsem vynechal? Jenom trollíš, dávám si tě do hatelistu, čau
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Me taky prosim :-)
Opravdu si myslis , ze jsem pri ladeni beden nevidel vnitrek?
Audiotechnice moc nerozumim, mne staci slyset.
Kupuju to, co se mi libi na ucho a bohuzel, cim jsem dal, tim vic zjistuji, jak zalezi na dobre nahravce a zvukari...
Veci, ktere se prodavaji v desetimilionovych nakladech dynamicky prepaleny, pretazeny na vyskach ci na basech...
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Tvoje postřehy jsou zajímavé, u QV verze bych asi jako největší problém viděl tu nestabilitu zadní nápravy. Těžko říct, čím to je, od stolu bych tipoval na přehnaně agresivně nastavenou nápravu přední, už jen samotné řízení s extrémně ostrým převodem, plus geometrie, pokud se zadek vlní i pod brzdami, pak bych hledal problém právě tady, každopádně těším se na svezení.
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Myslíš M4...
A z hlediska dynamiky bych QV prubnul i proti XES a modré vrtuli, vzhledem k tomu, že ta QV je v manuálu, myslím, že ani jim na rovině nějak extra neujede. ;-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Alfa má prostě plno chyb ale to je prostě Alfa rozhodně bych ji ale nesrovnával s Mercedesem nebo BMW. Alfa je jiná a proto i jinou konkureci jako třeba Lexus, DS, Infiniti (Alfa Rome Giulia základní provedení)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
presne tak.. alfa nema nahanat mercedes .... jej zakaznici su uplne ini ako ti ktori chcu medu bedu.... ak chcem predsa alfu tak volim v prvom rade srdcom a hladam charizmu a sportovost .. co u chladneho konzervativneho 2 tonoveho medu bedu nehrozi...
este raz.. alfa ma byt alfou... a som aspon v tomto rad ze zatial sa to potvrdzuje ..
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
to "nahananie" mercedesu som myslel tak ze alfa sa nema prilis podobat na mercedes ... ale ma si ponechat svoje DNA .... ma mat charizmu a sportovost... a ma chytit za srdce ....
je to ozaj neprehliadnutelne auto... aj ked biela farba dnes spravi aj z trabanu mistra elegana ;-)
este by to mozno chcelo aj nejaku outdoorovu verziu giulie v 4x4 ako sme tu uz kedysi od alfy v tejto triede mali.. a ze vyzerala vazne fajn... tak snad casom ;-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
On si Honza Mička trochu protiřečí...
Díly jsou perfektně sesazené, vyrobené s velkou pečlivostí, a abyste tady našli větší chyby, musíte být opravdoví detailisté.
Kdyby výrobce nejdříve přišel se standardní verzí giulie, asi bych si ji teď dobíral za pár nehezkých detailů v interiéru, nějaké ovladače na středové konzole...
Pokud si dobře pamatuji, Harris ve svém videu říkal něco v tom smyslu, že QV je, co se podvozku týče, trochu měkčí a míň hardcore / raw než M3, což vyplývá z toho, že M3 nemá vzadu silentbloky.
Díky tobě a ACZ za dojmy a testy, ale teď nevím, komu mám víc věřit. Asi bych ji měl sjet, že, webpajo? >:-[]
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Zatímco tebe člověk uvidí řídit tak maximálně nákupní košík v supermarketu. Hele, taky jsem sem chodil, když jsem ještě papíry na Kfz neměl, ale aspoň jsem neblil do diskusí a nepoužíval místo tečky rovnítko. ;-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
A které auto řídil (v tom odkazu) Mička a které Vaculík? Já jsem to nepoznal. Jinak naprosto chápu někoho, kdo nemá okruh najetý,že jede s jistou dávkou opatrnosti. Já když jel poprvé Brno, nevěděl jsem kdy brzdit a kde je stopa. Přijde mě naprosto v pořádku, že se Honza takhle přiznal a odjel to ok.
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Fakt nepoznal? Nemyslím to vůči němu zle, ale fakt věříš tomu že takhle řídí Honza? :-)
Mě přijde naprosto v pořádku co sem napsal už včera v 20:53 v diskuzi pod tim videem a stojím si za tim. Tak to prostě je :-!
Nebo ty nepoznáš ten obří rozdíl když řídí Mička a...? ;-)
Ze všech podobnejch videí je Honza řidičsky nejhorší. Včetně český konkurence = na kterou tu někdo dal odkaz. I já znám amatéry který jezděj líp = a tohle má bejt Nejlepší jízda na webu
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Takže hra? Fajn >:-[]
Koukáš teď na Rio = oznáš rozdíl třeba ve sportu? Kdo je lepší fotbalista nebo třeba hokejista nebo tenista? Určitě si jel autem když řídil někdo jinej = všichni řídili stejně? Nepoznal si rozdíl?
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Řikal sem si kdo to ťukne, tebe bych netipnul >:D
Víš že New Zealand to nandal Brazilii 9:0? Od 18:30 se můžeš mrknout na Belgie - Španělsko :-)
Prostě poznat rozdíl v řízení nebo v tom sportu nebejvá až takovej problém. Třeba Kvitová s Makarenkovou = první 3 gamy hrála asi 85x líp = poznal by to snad každej. No a pak jeden blbej míč a byla z ní Kvitová >:-[]
Už sem to nečekal ale naštěstí se vzpamatovala :yes:
Jo a nějaký hokejisti v hledišti asi taky budou ;-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Ne a napadlo mě to v tu chvíli co sem to psal = myslel sem na Jágra, že je poznat jak kdo hraje a že se někdo určitě ozve když to připíšu k Riu. Na vteřinu sem tam ťuknul "i" ale pak ho smazal a čekal jak to dopadne ;-)
Nejde o pozemní nebo lední hokej ale o to že poznáš jak kdo hraje nebo řídí = to je celý to je podstata :-)
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Přirozeně všichni neřídí stejně - Toť má odpověď :-) to video jsem pochopil tak,že v jednom autě jede Mička a ve druhém Vaculík. A takhle mě rozdíl mezi oběma nepřišel nijak dramatický. Možná být na sedadle spolujezdce viděl bych to jinak. Možná nesedět už 4 den u bazénu a necucat gin/tonic od rána viděl bych to úplně jinak >:D
Re: tak vidim, ze nase hodnoceni se zas tak moc nelisi....
Nebudu vám do toho vstupovat, ať si nepomícháme dojmy, jenom k těm sedačkám: Sparca mají sice tenší polstrování a boční vedení, ale záda mají robustnější. Standardní opěradla mají vzadu větší vybrání pro kolena, Sparca jsou vzadu téměř rovná a kolenům více vadí.
[odkaz]
Řešil jsem to myslím už letos v Ženevě, ve standardní verzi se vzadu sedí lépe.
Taky jsem na to napoprvé čuměl a několikrát jsem znovu kliknul, jestli to není nějaká chyba. Podle mě je to příprava na úplné sloučení serverů, resp. na zánik AR.
Ano, to se tak prostě dělá - silnější vydavatelství odkoupí od slabšího konkurenta konkurenční titul jen proto, aby ho mohlo posléze zlikvidovat - viz když Auto Hit byl jako trapná příloha pár čísel přidán k Auto7 a posléze zrušen.. Tady to asi bude podobný případ. :-! Monopolní postavení na trhu ale nikdy není zdravé, naštěstí je tu ještě i Autoforum. :-!
Novinářské prostředí je jen obrazem automobilového trhu. Nezdravý trh, nezdravé novinářské prostředí. Jinak řečeno, kde není poptávka, není ani nabídka. A Češi prostě nová auta nekupují (soukromě), protože na ně nemají. Takže je automobily ani nezajímají, protože mají podstatnější starosti.
Firemní nákupy jsou pak zcela jinou kapitolou, kde je předem téměř jasné, kde skončí. Se svobodným výběrem podle vkusu to ale nemá nic společného.
Jojo, Autohit. O tom něco vím :-). Máte pravdu, bylo to přesně jak píšete. Burda ho prodala Motor Presse, které se tak zbavilo úhlavní konkurence. Auto7 a Autohit byly namířeny proti sobě a bylo to vidět jak na grafice, tak i materiálech.
Líbilo se mi, že pan Mička odhodil všelijaké tabulky a prostě napsal své pocity z vozu, který si budou (doufejme) majitelé kupovat právě kvůli lásce k Alfě a nešizené řidičské radosti. :yes:
Jak to, že nějaké neněmecké, příp. nekoncernové auto dostalo plných 5*? To se smí? >:-[] To se stalo snad poprvé v historii Auto.cz... dokonce i nové Mazdy, které považuji za nejlepší volbu v rámci "mainstreamu", dosáhly max. na čtyři a půl hvězdy.
Z důvodu bojkotu kapitol jsem nečetl celý test, nýbrž jen jeho první část, ale i tak jsem v zcela šoku. :-O
pokial sa naplnia kvôty dennymi clankami o kopirovani najlepsieho SUV Tiguan, po neskonatelne predajne uspechy skodoviek a reklam, ktore si urcite pamatate tak zostane aj na obcasne udelenie 5stars pre ine produkty... mozno udelené cirim nadsenim nie chladnym racio/ekonomickym zmyslanim/rutinou
To je to, co jsem ocenil výše. Tohle je auto, které v tobě má zanechat zážitek. Hodnotit ho optikou konektivity a variability interiéru by fakt nebylo namístě. A pan Mička si toto uvědomil a proto byly výsledkem krásné čtení a závist, že jsem s tím autem nejel já. ;-)
Tak nějak z principu... správnej germanofil má stejně pořád hluboko zasunutou tu představu velkoněmecké říše... a tak cokoli jiného než německé prostě nemůže být dobré!
Leda by to Němec aspoň kontroloval...
Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen dává
V mých očích Alfa není "supersport". Správná Alfa je rychlá, ale nemusí být "zdrcující"... na to jsou auta, jako je Maserati nebo Ferrari.
Nejlepší Alfa, kterou jsem dodnes řídil, byla 75 ... s motorem 2,5V6! Řídila se lépe, než s 3.0. A pro radost ze života jí stačil i 2.0TS s asi 150 koníkama, papírově uměla těsně přes 200 a z nuly na 100 potřebovala asi 8 sekund... ale stejně byla "lehkonohá", dala se řídit plynem a uměla jet všemy čtyřma ve "skluzu", když to uměl ten člen za volantem.
Tohle monstrum je obdivuhodné... ale nepůjdu ho ani vyzkoušet.
Až bude možné si na víkend půjčit 2.0 (benzin, pochopitelně), pak budu mít asi pár dní špatný spaní. ;-)
Asi takhle: [odkaz]
Každopádně překvapivě pozitivní a "nadšený" test, díky za to.
To nadšení nemyslím jako nekritické.. ale jako podlehnutí kouzlu. Kouzlo to auto určitě má a je dobře, že autor našel odvahu se mu nebránit. :-)
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
to je fakt, ze pre klasickych alfistov je zaujimavejsia ( rozsirenie a hlavne dostupnost ) dvojlitrova verzia.
spominana 75 bola vyborna - mne sa este dobre zapisala aj 156 ale len v 2 litrovom prevedeni, sice 6 valec mal lepsi zatah, ale auto uz zdaleka nebolo tak hrave a stratilo tu lahkonohost a ovladatelnost na hranici.
heh, ty si to editoval?
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Jo jo, přidal jsem ten link na video... obsahově nic.
A chtěl jsem dodat ještě tenhle:
[odkaz]
Je to o olejožroutovi... ale je to střízlivé. :-)
A ano, 156 byla výborný auto, a dostalo mě do pochybností, jestli fakt nemůže být Alfa i předokolka... ale zbouraly ji ty nepovedený TS motory. :-(
Kdyby ty motory byly originál Alfa, jako ten, co mám ve své 164 už 21 let a 560tis km, tak to auto nemělo chybu. :-)
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
to je fakt, ze tie benzinove motory ( zial problem sa preniesol aj do 159 ) boli katastrofalne a pre dceru som nakoniec kupil ten 5 valcovy diesel - ked uz tak trvala na alfe...
tak ta tvoja 164 pekne vydrzala!!!
ja som miloval alfy este zamlada ( mal som stastie jazdit aj s Montreal ) a potom uz som mal iny svet, ale ked som okolo 1998 vlastnil supersport, tak som potreboval nejake auto na bezny den a vtedy som zobral novinku 156 ( a vylucil som ten 6 valec ako aj ty)
a nelutujem! :-!
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Ano, 2,5 V6, jenže nic takového julča nenabízí. Dvoulitry budou nejprodávanější, ale šestiválec(ce) prostě chybí. Třistapade koní, hezký zvuk, umírněný styling běžné verze (QV je na můj vkus moc plastosvalnatá), ideální střednětřídní zadolka. Doufám, že na takovou verzi dojde.
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Šestiválce skončily = kdo je má ještě něco nabízí ale to že na větší motory rezignovalo Volvo a Alfa ho má jen díky koncernovejm sourozencum neni náhoda ale evoluce kam sme došli. Mercedes ne náhodou zveřejnil že evoluční verze jeho 2.0 AMG umí až 600 koní. S dodatkem že v reálu zatim budou používat 400 možná 500 PS verzi
Vyvíjet novej 6válec je dneska finanční nesmysl = je super že Alfa nasadila aspoň tenhle jeden :yes:
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
500 koní ze šestiválce není problém, na co tedy osmiválce? Takhle se dá argumentovat až dojdeme ke dvouválcům. Jinými slovy, paleta motorizací v konkrétních třídách není zdaleka jen otázkou výkonu. Spekulace, co se komu vyplatí, a co ne, jsou jen spekulace, faktem zůstává, že třídní konkurence, se kterou chce alfa guilli porovnávat, šestiválce má, a bude mít i jejich nové generace. Image těchto modelů dělají právě tyto varianty s šestiválcovými motorizacemi, oddůvodňují jejich premiovost, staví ta auta nad passaty, mondea apod.
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
To neni argument = to je souhrn současný reality. A s těma 8mi válcema to bude podobný = bude jich jen ubývat. U VW to aktuálně pořešili že všichni budou používat Porsche a časem zmizí i to = trend je jednoznačnej
Jinými slovy, paleta motorizací v konkrétních třídach nebyla se zdůrazněnim byla jen otázkou výkonu.
To bohužel nejsou spekulace ale tvrdá smutná realita
Image modely motory určitě zůstanou = ale bude jich málo a budou drahé
Jak už před nějakou dobou uniklo od Audi = do deseti let bude víc záležet na výbavě než na podvozku = to je budoucí prémiovost
Velmi se mi to nelíbí = ale to je všechno co s tim můžu dělat
No dokud to jde kupovat auta jako [odkaz] nebo tuhle Alfu atp.
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Souhrn reality je, že veškerá relevantní konkurence, D3 + Jaguar, ve střednětřídních modelech šestiválce nabízí, a nemyslí se tím jejich spec. sport verze. A znova opakuju, všichni vyvíjejí také další generaci svých šestiválců. Jinými slovy, opět jen písmenkuješ, věci neznalý.
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Bla, bla...
Řeč je tu o giulii, modelu, který se aktuálně prodává.
MB předvede své nové R6 motory příští rok, stejně tak příští rok přijde nové 3,0R6 ingenium jaguaru, další generace R6 bmw přijde s novou 5er, Audi má svou V6 turbo úplně novou. Se všemi těmito motory se počítá do C, 3er, XE, A4 jak současné tak příští generace, ty trende, nebo spíš, ty treperende.
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Úplně naposled = myslíš že to bla bla.. co si v 10:58 napsal je tajný? Že to jiný lidi nevěděj?
Neraduju se z toho ale tyhle karty sou už rozdaný a nezměněj se = buď můžeš bejt dospělej a vědět to jako my ostatní nebo do poslední chvíle hrát zklamaný a překvapený dítě = třeba desetiletý ;-)
Evoluční trendy sou prostě nezastavitelný [odkaz] [odkaz] >:-[]
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Hele, mě by se nějaká 2.5 V6 v nové Giulii taky líbila, ale to je bohužel naprostá utopie. Ne, že by to Alfa nemohla nabídnout, to vůbec ne, ale hrozilo by, že by se takového šestiválce prodalo velké množství, a to si z důvodů limitů CO2 bohužel nemůže (bez drastických pokut) dovolit... :'-(:no: Prostě už nejsou 90. léta, no... :-O
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
To neni jen o emisích = ten výkon dřívější 2,5 V6 hravě pokryje 4válec mainstreamový značky. Teď skončily 6válce v mainstreamu což by až tak nevadilo. Bohužel mýlí se kdo si myslí že tim to skončilo = ten trend bude pokračovat dál do prémie a pak do vyšších modelů.
Díky bohu za QV = jak rychle to bude pokračovat trochu ovlivní i prodeje těhle posledních mohykánů = ono většina lidí brblá ale v reálu si koupí 4válcovou naftu ;-)
Evoluce nemusí nutně znamenat vývoj k lepšímu [odkaz] :-)
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Uvidíme, já bych si na nějakou "podladěnou" verzi toho V6 z QV klidně vsadil, modelový rok 18,19, plus šestiválcová koncernová nafta. Podle mně bude spíš záležet na tom, jak se giulia chytne celkově, budou-li ty mainstreamové motorizace prodejně fungovat, budou i šestiválce, jenže je to začarovaný kruh, odlesk šestiválců padající na všechny ty 320d a A42,0tdi zvyšuje jejich prodeje, ne naopak. Ale chápu, že nabídnout odpovídající šířku motorové palety je pro Alfu v souč. situaci pokusu o zmrtvýchvstání problém, ale právě jen to, že absence šestiválců je problém, konstatuju. ;-)
Re: Je dobře, že tahle "bestie" vznikla... pro mě ale jen d
Já ale přece nepíšu nic o 2.5 do Giulie... ta věta říkala, že když mohl být 2.5 litr lepší na ježdění než 3.0 v 75, takže snad bude i 2.0 Multiair lepší na ježdění v Giulii... pro ježdění jako s Alfou = svobodomyslné, svěží... ale nikoliv závodní.
Je to auto do normálního provozu.
Nepochybuju, že pokud to půjde někam do seriálu, tak to bude aspoň 3.2 biturbo... :-)
O neduhu s problémom pri radení som teraz nedávno čítal na jednom fóre, kde bol istý majiteľ novej Fiesty ST rozčarovaný, že auto nechce pri amatérskych slalomoch náročných na prevodovku poslušne radiť. Keď sa prehreje olej, nedovolí synchronizácii pracovať správne a problém nastal potom presne z radenia z 3 do 2. A že sa to rovnako nepodarilo nasimulovať v bežnej premávke. Možno by pomohol obyčajný olej lepšej špecifikácie, len zas ktovie, čo by to potom robilo v bežnej premávke (hlavne v zime, keď sa ten olej potrebuje aspoň trochu zohriať).
Toto je však všetko nad moje technické znalosti, takže opravte ma, ak trepem.
tady nešlo o synchronizaci, kolečka do sebe zapadala hezky :-) Bylo to kulisou, což je zvláštní. Kolegové budou mít zanedlouho vznětovou verzi s manuálem a plánují technický rozbor, tak uvidíme, co to přinese :-) .
Věřim , že po přečteni textu se najde dost těch , kteři by radi měli Giulii s timto motorem před sebou , aby si mohli prověřit jeji jizdni kvality. Kde je ale ta krasa a identita AR ? Takova 156 nebo 159 jsou dodnes "ozdobou" silnic.
No, ono pokud jedeš na neznámém okruhu a snažíš se zajet co nejlépe.... Potřebuješ se soustředit tak toho taky moc nenakecas.
Já bych pri takové jízdě asi na sebe nenatocil kameru, ale vůbec se Honzovi nedivím, že nemluvil. Sám na sobě pozoruji, že když vyjíždím třeba do neznámého města ztlumim rádio, abych se mohl jaksi víc soustředit.
Ale no to jo... Mohli si zajet pár seznamovacích kol, při nich něco říct o autě a pak jít na věc a zajet rychlé kolo.
Rozhodli se ale jinak. S tím nic neuděláme. Každopádně pokud jedeš na čas a soustředíš se, moc toho nenapovídáš.
Myslím, že ano... Automotodrom Most o tom píše: Od 1.1.2009 je každý účastník povinen mít při jízdě na závodní dráze nasazenou přilbu. Platí především při testování s auty.
Když jsou TrackDays nebo si pronajmeš okruh, tak tam můžeš klidně jezdit na kolečkových bruslích.
Jinak přilba je povinná pouze pro vozy bez pevné střechy.
Pro mě nejpřitažlivější verze 2.0 Multiair má základní cenu 940tis Kč. Za to je dvoulitr se 147kW a 330NM.
Srovnatelné BMW je 320 sedan s automatem... jehož cena je 1.030tis Kč, a je za to 135kW a 270NM.
To je jednoduchá řeč čísel:
BMW nabídka je
cena + 90tis Kč = +10%
výkon - 12kW = - 9%
moment -60NM = - 22%!
Každé to auto má svoje přednosti, ale ani jedno není "jiná liga". Takže Alfa je relativně levná.
Mimochodem ta cena je přesně taková, jako místní etalon Superb - v této společnosti ve verzi Sportline: 1.8TSI = 132kW... skoro jako BMW, ale 250NM, navíc s 7st DSG nevalné pověsti, předokolka... ale s deštníkem. Možná, nevím to jistě.
Takže Alfa je vyloženě levná. :-)
No a u té "výkladní skříně" je to aspoň tak, že Alfa není drahá... stojí víceméně stejně jako BMW M3, při ceně přes 2 miliony už 25tisíc nestojí za řeč... ale je o maličko lehčí a přitom má zřetelně vyšší moment (600 proti 550NM) a podstaně vyšší výkon (375 proti 317kW).
Takže drahá rozhodně není.
A ano, zkoušet pětisetkoňové auto s vektorovým difenciálem bez valných zkušeností na neznámém okruhu musí být víc o strach, než ku radosti... :-)
A jen tak mimochodem - srovnávat čas na jeden okruh s pevným startem a letmo projetý, ještě k tomu na tak krátkém okruhu, to opravdu může jen někdo, kdo to v praxi nikdy nezkoušel, dokonce ani neviděl dělat... :-)
Zase te musim zklamat, mozna je bmw drazsi ( porovnal si vybavy? ) nicmene zaroven je to, bohuzel, trochu jina liga.
A kdyz zbyde ta cena, tak alfa na giulii nechce dat zadnou slevu a u bmw dostanes 18%
Vůbec nic... od Tebe zazněla jen slova... a na to není argument. ;-)
Výbavy jsem porovnal - a jsou "překvapivě" obdobné... tady je patrné, že Italové německý ceník četli, než vydali ten svůj.
"Jiná liga" už je úplně jen zvuk... bez jediného, třeba i subjektivního argumentu.
A vynech obvyklé fráze o tom, o kolik širší máš výběr u BMW... jasně, ale o tom nemluvíme.
Taky si můžu koupit Fabii HTP ... a nebo od Infinity hybridní SUV.
Chci dvoulitrový benzin, s automatickou převodovkou, s cenou do milionu korun. Ano, vlastně máš možná trochu pravdu - Alfa zní jako lepší volba! ;-)
Bmw fakt bude muset něco udělat. Objevili se mu noví konkurenti. A "něco" nemyslím zavést elektromobily.
Skutečným konkurentem Giulie je podle mě Jaguar XE.
Dělá 200koňové 2.0T... s automatem jen o málo dražší než Alfa, ale pořád pohlavek pod BMW.
A i ten Jaguar má něco... "něco"... navíc. ;-)
Ale chce to srovnat napřímo... na druhou stranu nečekám, že odteď nikdo nekoupí tohle tohle BMW ( jedno z dostupných BMW... sedan 320 s automatem) a všichni půjdou pro Alfu.
Jediné co říkám, že ta cena je úplně v pořádku.
Palubni systemy jsou u alfy tragicky, co treba to?
mne rekli ze mi na qv nedaj nic, maximalne 5%.
Bmw jsem bez 18% jeste nekoupil. Asi by to chtelo giulii osahat nez zacnes soudit ;)
Tobe je kolik? 6? Mluvim zejmena o standardnich modelech. V dnesni dobe je infotainment hodne dulezita vec. Lidi si priplaci 65000 jen za vetsi display a trochu lepsi parametry, uz jen tento rozdil by je mohl posunout o tridu vys, ci k podstatne lepsimu motoru. U qv je otazka, jakou funkci ma pro kupujiciho plnit. Spousta lidi resi qv jako auto na kazdy den a dobra zprava je, ze qv tak fungovat muze. Jenze pak je relevantni srovnavat i tyto veci. A pokud si vedle sebe postavil giulii a 3er a nevidel rozdil, pak mi spis prijde, ze je chyba jinde.
Hele, hádat víc, než kolik mi skutečně je, je neslušné! ;-)
Rozdíl mezi Giulií a 3er samozřejmě vidím - Giulia je hezčí a nestojí na každém rohu.
A jinak jak bych ti to řekl - pokud je pro tebe u auta infotainment tak ultra důležitý, že posunuje auto klidně i do jiné ligy, pak jsi správně u BMW a Alfa není pro tebe. Nedělá to z ní však horší auto.
v premii je to podle meho nazoru trosku jinak. Infotainment je komunikacni rozhrani s autem. dost na nem zalezi, jak se s autem zije. Premiove znacky si to uvedomuji a ty ses zacal ohanet 3er...
to, ze to auto nestoji na kazdem rohu je dulezite pro mene lidi, nez si myslis.
U QV clovek jiste hleda jine kvality, ale u standardnich modelu tyto veci hraji dulezitou roli. Pro koho je a neni Alfa se ukaze. Obavam se, ze ti, co tu vykrikuji pro koho ma Alfa byt, a jaka ma byt, si kupuji Alfy 10 let stare, kde tech kompromisu je uz daleko vic, takze na tyto veci clovek rezignovat musi, protoze starnou nejrychleji...
Doteď jsem komunikoval s autem hlavně přes volant a pedály, ale možná jsem to dělal blbě... :-)
Ne, chápu jak to myslíš, ale furt si stojím za tím, že kupcům Alfy (i té standardní) jde o jiné věci (respektive nebudou infotainmentu a podobně přikládat až takový význam). Kolik takových kupců bude, to se ukáže. Prostě Alfa se vydává (přestože ve stejné třídě) jinou cestou než BMW a já jí hrozně fandím.
Jinak nic proti, ale chtít automaticky slevu? Proč? To je jak na tureckém tržišti. Žádat slevu na QV... V drahé restauraci také žádáš slevu? Sorry, ale zeptat se jich v tom autosalonu na slevu u auta za 2M, připadal bych si jako socka nejvyššího stupně.
Jedním z rysu skutečně majetnych lidi je jejich snaha šetřit peníze kde se dá. Nebo jeste jinak, ospravedlnit sam sobě tak ztratovou investici, jako je nákup sportovního auta. Takže význam socka bych určite nepoužíval. Ti, kteří umí jen rozhazovat, jsou uz dneska mnohdy na ulici nebo spí po levných ubytovnách.
Pokud budu moct ušetřit stovky tisic korun, tak toho proste využiji. Spíše bych se cítil blbě, kdybych jako "nesocka" přišel do autosalonu a slevu nevyjednal.
Ty si jako auta kupujes za cenikovou cenu? Jo, promin..:) detem auta neprodavaj.
Ale az budes vetsi tak zkus premyslet o tom, zda chces za auto zaplatit treba o 400.000 vic, nebo pouze cenu, za kterou se na trhu bezne prodava. Hadej, kdo z tech dvou lidi je pak za idiota?
Samozrejme, ze mas svou hrdost a tech 400t tam nechas jako dysko. Pak si pujdes koupit barak a nezkusis si vyjednat slevu. Protoze kdo by chtel bejt za socku, ze? Ono vubec cely tohle uvazovani o kadrovani je smesny. Nejvic se mu venujou lidi s mindrakem. Ja lidi hodnotim podle zcela jinych veci, nez podle toho, co a jak si kupuji a nekupuju si veci proto, abych nejak vypadal. Ale uznavam, ze pro nekoho to dulezite je.
Nez vyrostes, mas o cem premyslet...
Náhodou, Bburago mi prodali bez keců. Teď jenom doufám, že nebudu moc rychle růst, abych se do něj ještě chvíli vešel. :-)
Mám hrozný mindrák. Největší z toho, že jsem přišel do Alfy a ty k*rvy mi nabídly slevu maximálně 5%. Jak si to představují? >:-[]
Nekupuji si nic proto, abych nějak vypadal. Kupuji si věci, na které mám peníze. Právě to vyjednávání slevy u všeho možného mi přijde, jako bych chtěl něco, na co normálně nemám. Kdo se tu pak snaží nějak vypadat?
mozna prave proto na spoustu veci nemas :-)
ale to je tvoje vec.
ja jsem nenapsal ze: "ty k*rvy mi nabídly slevu maximálně 5%"
Ja jsem reagoval na to, jak je Alfa levnejsi a dovolil si poznamenat, ze ve skutecnosti (teda pro tebe ne, sorry) je Alfa drazsi, protoze neda slevu.
a Alfa drazsi nez BMW je za me nonsens, zejmena, kdyz v rade aspektu nedosahuje urovne BMW... tot vse.
Pochopil?
No vždyť je to takhle vlastně paráda, ne? Každý máme to, co chceme. V tvém světě je BMW levnější než Alfa a navíc je to lepší počítač. V mém je zase Alfa levnější než BMW a ještě mi ani nepřijde jako horší auto. :yes:
Nevím co hodnotíš. QV jsem nejel, ale "civilní" verzi Giulie už posoudit dovedu a asi jsem jel v jiném BMW a v jiné Giulii než ty. Rozveď jinou ligu prosím...
Hm, podle mě tahle otázka teď není zase tak podstatná. Alfa konečně postavila auto po kterém všichni volali, auto které bude ještě nějakou dobu přitahovat pohledy, podle všeho bez výraznějších slabin. Ceníková cena je možná lehce ambiciózní, ale... pro Alfu je to největší událost v poslední době, a kdo se chce na té vlně svézt, tak holt musí na začátku trošku připlatit.
PS: Když Superb s automatem, tak 2.0TSI DSG - 162kW, 350Nm, 6DSG. V Ambition za 840, ve Sportline za 970. Verze 1.8TSI je fajn s manuálem a 320Nm... a mimochodem, Alfě by ten manuál taky slušel, s tím dvoulitrem a cenovkou pod 900 by to byl můj favorit.
Když Alfa loni poprvé ukázala Giulii QV, v duchu jsem gratuloval Sergiovi, že se mu konečně podařilo zabít tuto legendární značku. Rok se s rokem sešel, viděl jsem vůz na živo i v recenzích a vzhled se mi začal velmi líbit. Dokonce tak, že jsem se začal zabývat fantaziemi, jakou bych chtěl já. A tady začíná kámen úrazu: Automobilka má příšerný web s konfigurátorem, který částčně nefunguje (Zkoušena česká, něměcká, a italská verze ve snaze najít něco použitelného; UK verze zatím nedostupná). A zde přichází ono zklamání: Běžnou Giulii s benzínem nebo dieslem si můžete vybrat v rozumné barevné paletě s chromovými či černými doplňky, a v cca deseti barvách interiéru (Tan leather, please). Barev pro QV bylo výrazně méně (to mi tak nevadí, moje tmavě modrá je k dispozici) nicméně v interiéru jsou na výběr pouze tři kombinace, z nichž minimálně dvě se liší jen barvou stehů. Na exteriéru si pak nelze navolit chromové doplňky ani karbonové prvky v barvě vozu. Inu škoda.
Ano, trva to dlouho.
Jde vic o znovuzavedeni znacky, nez o novy model fungujici. :-(
Radost z toho nemam, ale chapu to.
Svet porad nekam specha. Uz takhle meli vsichni plnou hubu kecu o tom, jak dlouho to trva... a tak holt neustali tlak a auto "zverejnili".
Plna prodejni a servisni podpora nabehne nekdy koncem roku.
Na servis Tesly se v Evrope trva cca ctvrt roku. To je fakt lepsi zpozdit podporu prodeje. ;-)
Ale pokud vim, tak uz dneska Ti v Italii objednaji QV s vlastnim monogramem a s pedaly z titanu... kdyz to budes chtit, a kdyz to budes ochotem zaplatit.
Minimalne v Bologni.
No jo, jenže to je přesně ten problém. To auto je teď všude vidět, hodně se o něm píše a z toho co jsem zatím viděl a četl je příjmané hodně pozitivně. Jen si myslím, že než Alfa stihne připravit pořádnou podporu prodeje, posune se zájem veřejnosti zase jinam a automobilka bohužel neprodá zdaleka tolik, kolik by mohla. Ale snad se dočkáme brzy:)
Na youtube je k dispozici test Chrise Harrise. Jako vsichni je nadseny, ze je to alfa, nicmene tam uslysite i to o cem jsem psal. Predek super, zadek jako by byl na gume. Necitil se s autem spojen a prislo mu pocitove vetsi nez ve skutecnosti vetsi m3... Z manualu taky nebyl nadsen ale hlavne tvrdi toto:
Esp vypnete, ale SAMO SE ZNOVU AKTIVUJE, JAKMILE SE K CINNOSTI DOSTANE ABS!! To vysvetluje muj pocit, ze auto neustale hlida elektronika, nebot abs jsem urcite aktivoval pri kazdem brzdeni....
Auto pry neni tak sladene a neni lepsi nez M3....
Jeste mam otazku na redakci, jak s tim jezdili, ze se jim esp nezaplo a ze o teto skutecnosti nenapsali ani radku??
nyni mohu pridat i cerstvou zkusenost s M2...
a pratele, to je trochu jina liga. auto narozdil od Giulie pusobi jako jeden celek, na co sahnete je konzistentni a sladene. v Giulii proste predek a zadek pusobi jak z jineho sveta...
za 1,6??? koupe stoleti