Diskuse

Alfa Romeo Giulia QV 2.9T GME/375 kW 8AT – Prodejte barák a kupte si alfičku

9.11.2018

Giulia QV by měla být na předpis, je to lék. Díky italské terapeutce zapomenete na těžké automobilové časy posledních let.

 

  • 92 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 09.11.  08:20

    Naprosto dokonalé...

    ...Machi se rozjel a správným směrem. Tohle je to, co tu leta chybělo. Minulý týden předkrm, teď ještě plnotučný test s pěkným kolem v Mostě!
    Co se týká okruhu, tak souhlasím, že levá za Matadorem je v kalupu opravdu zatáčkou a vynese až na pravý okraj. Pěkná stopa a richtovat si to plynem je vždy to nejlepší. Po tomhle svezení málokterý předokolkář napíše, že se s FWD na okruhu ještě někdy pobaví.
    Díky Speedfredovi a jeho první cestě ze šourůmu jsem si QV vyzkoušel v civilu. Nedá ti to neždímat motor. Je to stejně impozantní zátah (byť v jednotlivých otáčkách jiný), který jsem zažil v F-type R nebo CTS-V. Tak hutná akcelerace je zážitkem.
    Brzdy všechni nebo nic jsou vlastnost a ani u nových to není jinak. Je otázka jestli se s tím dá něc dělat změnou destiček nebo to chce SW ladění.

    Naladit kompromisně řízení je umění a taliánům se povedlo udělat perfektní cesťák s příjemným komfortem a slušnou odezvou, která nejde tolik přes prsty jako spíš přes zadek. Vůbec mi to ale nevadilo a těch pár km bylo pro mě zážitkem!
    Taková auta pomalu zmizí, velebím všechny, kteří měli koule na to, jít do AR a vzít po předlouhé době první a nové auto, které se jednoznačně podařilo. :yes:

    Tobě díky za perfektní test! ;-) :yes:
    • 31 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 09.11.  09:15

      « Re: Naprosto dokonalé...

      Súhlas, rovnako dávam Martinovi palec hore za krásne čitateľný a emóciami nabitý test, takto sa má testovať športové auto. :yes: A k tomu ostré kolo na okruhu, to je paráda. Akurát ten Most nie je úplne trať pre takto výkonné auto, to by chcelo ísť na Slovakiaring, ktorý je dlhý a rýchly a Giulia môže na ňom naplno využiť svoje prednosti.
      Ešte raz :yes: za test.
      • 10 Reagovat !

        foto Martin-Machala-Auto-cz-

        Martin Machala (Auto.cz) 09.11.  09:21

        « Re: Re: Naprosto dokonalé...

        Díky kluci, tohle se píše samo. Už je to pár týdnů, co tady alfička byla a doteď na ten most vzpomínám. To bylo letos se sériovým autem suverénně nejvíc,
        Machi
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.11.  09:26

          « Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

          Je jasné, že takováto auta nejsou v testovací garáži každý den, ale takhle to má vypadat :yes: :yes: :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 09.11.  09:35

          « Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

          Tebe sa to písalo samo,a mne sa to čítalo samo. Takto dobrý test som už fakt dlho nečítal a pripájam sa k chlapcom s pochvalou :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 09.11.  09:25

        « Re: Re: Naprosto dokonalé...

        Most je úzký a technický, ale dostat se na něj je nejjednodušší. Brno se zmítá v nesmyslných omezeních z hlediska jízd a SK Ring je daleko.
        Brno by bylo take super, na SK Ringu by byla zajímavá druhá pravá a výjezd přes horizont do levé/pravé/levé před protilehlou rovinkou >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Tommino

          Tommino 09.11.  11:02

          « Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

          Za mě je Brno s QV nuda >:D
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 09.11.  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

            Proč? Výkon tam je, široká trať, dá se víc využívat maxima možností auta.
            • 02 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.11.  11:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

              Třeba mluví o Brně jako městě a to fakt nuda je >:D
            • 02 Reagovat !

              foto Tommino

              Tommino 09.11.  12:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

              Brno jako takový (okruh >:D ) mi přijde prostě strašně nudný
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 09.11.  12:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

                Já ho považuju za jeden z nejhezčích "moderních" okruhů. ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Tommino

                  Tommino 09.11.  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

                  Namalovaný kružítkem
                  • 00 Reagovat !

                    foto pargi

                    pargi 10.11.  23:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

                    Všechny závodní okruhy mají oblouky bez přechodnic. Skokový nárůst křivosti ovšem není vada, ale vlastnost, je to ten nejpodstatnější rozdíl oproti běžným pozemním komunikacím (mimo legislativních omezení).
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 09.11.  12:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

                Souhlasím s webpajou, pro mně jeden z nejkrásnějších okruhů v Evropě, charakterem bych ho přirovnal k Imole. A pokud jsem měl možnost slyšet názory lidí, kteří okruhy obrážejí, vč. cizinců, vidí Brno většina z nich podobně, jako jeden z nejhezčích a nejzajímavějších okruhů. Faktem je, že díky svým GP parametrům je vhodnější pro výkonná auta, mluvíme-li o konfekci, tak to chce tak 400 koní+, závodní auta, alespoň 300 koní, s menším výkonem jsou rovinky příliš "dlouhé". Každopádně, jen pro zkušenost z NS bych nad Brnem nos neohrnoval, NS je unikum. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 09.11.  13:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

                Pokud tam přijedeš s Fabií MonteCarlo, pak ano...
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 09.11.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: Naprosto dokonalé...

            Edit: po tom co jsem shlédnul tvůj ONB z NB, tak chápu. To bude ale většina tratí >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 09.11.  14:56

      « Re: Naprosto dokonalé...

      mam radost ked vidim paja aku mas z tohto auta radost... asi som citlivka alebo mozno je to pomaly uz aj s pribudajucim vekom >:D ale som fakt rad.... lenze napriklad so mnou to auto tak nejak vnutri aj vyzarovanim nic nerobi :*) teda aspon takto vizualne to nieje to co by som chcel od alfy vidiet v danom segmente... viac by sa mi pacili hranatejsie ponate kasne a celkovo inak zamerany profil kasne... ale nejdem tu opat plakat.... kazdy mame svoje "esa" v danom segmente.... chcem sa len podakovat za pekne postrehy a nazor lebo od teba je to vzdy kvalitka .... a ako sa vravi.. uzivajme si tej "radosti za volantom" dokial este mozeme ;-) :yes:

      ono taketo auta fakt miznu.... ale hadajme preco... preludnenost ide ruka v ruke s ekologiou a tak dalej... je to komplexny zacarovany kruh z ktoreho sa podla mna uz nedostaneme a takychto aut bude coraz menej... no ale teda len boze daj nech sa tentokrat mylim

      ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 09.11.  15:48

      « Re: Naprosto dokonalé...

      Mám už 3 pár predných dosiek a zakaždým iný výrobca a rozdiely sú fakt veľké v dávkovaní brzdenia.
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.11.  05:15

        « Re: Re: Naprosto dokonalé...

        Koukej si vrátit zpátky nick, to je strašný! ;-)
  • 318 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 09.11.  08:37

    Hm

    Ošklivé a drahé auto s neekologickým motorem a nesprávnou volbou pohonu zadní nápravy. A pocit zátahu? Zkus Fabii RS a1,9TDI 96kW >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 09.11.  08:47

      « Hm

      a co teprve verze RS s aktivovaným módem "dezorientace auta za sebou černými oblaky dýmu" á la agent 007:)
    • 41 Reagovat !

      foto okoloiduci

      okoloidúci 09.11.  13:32

      « Re: Hm

      Vidím, že Adov autizmus má zasa svoju silnú chvíľu.
      • 00 Reagovat !

        foto car

        car 09.11.  14:15

        « Re: Re: Hm

        Nevěřím tomu,že to Ada myslel vážně..dělá si legraci..protože jestli ne..:-\
    • 10 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 09.11.  16:13

      « Re: Hm

      To je nefér srovnání, Giulia QV nepatří mezi supersporty.
  • 210 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 09.11.  08:46

    Pádla pod volantem....

    ......já bych řekl, že pádla patří do veslice a ne do auta.... ;-)
    • 71 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.11.  09:07

      « Re: Pádla pod volantem....

      Přesně, řekni to klukům, co jezdí velké závody...LeMans, F1, GT ;-)
      • 34 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 09.11.  09:57

        « Re: Re: Pádla pod volantem....

        No, my co víme, že víme, tak víme jak a proč k tomu ve "velkých závodech" došlo......a že se časem do "této věci" zamilují i vyměklí metrosexuálové bylo jen otázkou času...... ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.11.  10:06

          « Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

          Je to jiné, je to snazší, ale nevím proč metroušovské. Pro takové podobná auta nejsou vůbec, ať už s automatem nebo manuálem.
      • 30 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 09.11.  10:01

        « Re: Re: Pádla pod volantem....

        Hele, už tu máme 3 buzíky.... >:D
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.11.  10:04

          « Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

          Proč? Možná souhlasí spíš se mnou než s tebou ;-)
        • 32 Reagovat !

          foto Magister

          Magister 09.11.  10:40

          « Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

          To je tak, když drželi fofrklacek jen v autoškole. Ne vážně, je to škoda, že se od manuálu takto v Evropě ustupuje.
          • 31 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 09.11.  11:08

            « Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

            Chápu, je jiná doba. Lidi jsou pohodlnější, s automatem je to pohodlnější, i na pádla pod volantem brzy zapomenou, i když je tam často mají. Lidi jsou zkrátka co, Halík? Lidi jsou kuurrvva líní.....Halík, nesseerrte mě a myslete politicky.... ;-)
            • 11 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.11.  11:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

              Přepínas programy na tv manuálně ? Je to prostě přirozený vývoj a je super, že dnes pořád máme volbu a když už auto používáš i mimo okruhy a preferujes automat, tak je super si moct zařadit alespoň padly ...
              • 30 Reagovat !

                foto Magister

                Magister 09.11.  11:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                Myslím, že spíše poukazuje na to, že tu volbu často nemáš. Viz tato fajnová kára. 8-s , kerá je přitom primárně pro zábavu.
              • 11 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 09.11.  12:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                O žádný přirozený vývoj se nejedná pokud ovšem nepovažuješ lenost jako přirozený vývoj....a ta bohužel dospěla do stádia, kde už děcka ve škole se nechtějí zúčastňovat tělesné výchovy..... ;-\ [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 09.11.  12:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                  K tomu se však neodhodlala právě kritizovaná současná generace, ale ty předchozí. Jejich směřování společnosti ovlivňuje děti.
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 09.11.  12:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                  Lenost je motorem pokroku, to bys mohl ve svém věku vědět. ;-)

                  Jinak, dávat automaty v autech do souvislosti s nechutí dětí k tělocviku, to je hodně mimomísová úvaha. >:D
                  • 20 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 09.11.  13:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                    Lenost není motorem pokroku, i když líní lidé se za tento nezdravý příměr rádi schovávají. :-!
                    Vše souvisí se vším. Platí to i o lenosti. :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 11.11.  09:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                      Ta první věta mé poznámky je samo nadsázka.

                      To, že všechno souvisí se vším, je jedním z nejzoufalejších klišé, za které se zhusta schovávají lidé chabého vzdělání a rozhledu.

                      Ne, rozšíření automatických převodovek v autech nesouvisí s nechutí dětí k tělocviku. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 11.11.  10:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                        Vše souvisí se vším.
                • 22 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 09.11.  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                  v USA měli automaty už v 50 letech. Evropa v tomhle byla jen 40 let pozadu no >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 09.11.  16:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

                    No tam je ale nedávají do sportovních aut. Nebo ne do všech...Shelby GT350 jen s manuálem, stejně jao Bullit. Hell cat jde taky s manuálem, co jsme viděl. Myslím, že totak je i u ostatních aut.
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.11.  11:16

          « Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

          Tak si me taky hod na seznam, když už automat, tak proč nemít možnost volby rychlosti ? A jak jinak ? Tlacitkem na obrazovce infotainmentu ?:D
        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 09.11.  16:11

          « Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

          Co jsem si tak všiml, často mají největší potřebu nadávat do buzerantů ti, co se sami perou se svou orientací.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 11.11.  11:03

            « Re: Re: Re: Re: Pádla pod volantem....

            Ty asi budeš amatér filosof buzerant bolševik, že máš potřebu se ke všemu vyjadřovat.
  • 01 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 09.11.  09:09

    Dlhodoby test

    tps://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-… />
    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto multimatlal

    multimatlal 09.11.  09:33

    Giulia obecný dotaz

    Díky za test, opravdu paráda. K alfě jsem jízdně nikdy ani nečuchnul, jak jsou na tom ostatní verze? Chápu to tak, že QV je úplně jiný level zábavnosti a odladěnosti než běžné motorizace? Nemyslíím vyloženě kw a 0-100...
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 09.11.  09:41

      « Re: Giulia obecný dotaz

      Neviem, či tu niekto skúšal verziu Veloce, ale podľa recenzií TO tam je; naladenie podvozka, agilita, riadenie a pod. Samozrejme ten motor v QV určite prebíja všetko ostatné, predsalen 280k štvorvalec a 510k šesťvalec, to sú nebe a dudy.
      • 11 Reagovat !

        foto multimatlal

        multimatlal 09.11.  09:51

        « Re: Re: Giulia obecný dotaz

        Já bych na alfu přes 2 mio PC nenašel odvahu, i když už od dávný 164 QV s 200 PS se mi alfy vzhledově libí. Ale upřímně z hled. spolehlivosti a provozu na AR pohlížím s největším despektem, což ale zdůrazňuju vychází z byškařské tedy žádné zkušenosti. Třeba s ní jde žít úplně v pohodě.

        Jezdil jsem jen s ghili sq4 (normál ne okruh) a to mne vzhledem k ceně nebavilo vůbec.
        • 01 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 09.11.  09:54

          « Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

          Požičať na pár dni a skúsiť. Chlapci čo majú Veloce si celkom pochvaľujú.
        • 40 Reagovat !

          foto Tommino

          Tommino 09.11.  11:10

          « Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

          Já mám teď právě QV jako první Alfu. Nejsem alfista, nemám oblíbenou značku, mám jen rád dobrý auta. A když je něco špatně, klidně to řeknu. Mám najeto za rok a něco 35K, včetně 2 návštěv Nurburgringu atd. A jsem naprosto spokojen, když pominu jednu děckou nemoc. 2X se mi stalo, že v prudké pomalé zatáčce se mi rozsvítila kontrolka motoru, ale auto jelo úplně normálně. Při druhé návštěvě servisu přišli na to, že kabel na odpojování řady válců byl z výroby příliš krátky a jak se pohnul motor a ještě k tomu odstředivá sílav zatáčce, tak se kabel povytáhnul a automaticky se rozsvítila kontrolka. Po výměně je po celou dobu naprosto bez problémů a jsem max. spokojen.
          • 00 Reagovat !

            foto multimatlal

            multimatlal 09.11.  11:38

            « Re: Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

            To jsi Ty (YT - Tom #21)? 3,14 švýcarská? :)))) Tak Tvá videa mně poslala do autosalonu AR, jsem zvědav.
            • 00 Reagovat !

              foto Tommino

              Tommino 09.11.  12:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

              Asi jo, ale 3,14 švýcarská nevím, co je. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto multimatlal

                multimatlal 09.11.  12:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

                od 0:30 dědek staré :)))

                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Tommino

                  Tommino 09.11.  13:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

                  To je na mým kanále, ale řídí M.Z. a je to manuální Giulie Speedfreda a já sedím na spolujezdci. Moje videa jsou tady: [odkaz] a tady....ale jinak mám lidi rád a jsem hodný, to byl jen adrenalin: [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto positivemind

                  positivemind 11.11.  20:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

                  Ale vychování panu řidiči trošku chybí... a řídit jednou rukou před flugplatzem je taky lehce šílený. Seš na dni otevřených dveří, ne na závodě, takže musíš počítat s tím, že tam jezdí dementi jako pan v Porsche :))
      • 20 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 09.11.  10:36

        « Re: Re: Giulia obecný dotaz

        Mal som pozicanu len zakladnu 200k a aj ta ma to spravne DNA (nielen volic rezimov). Podvzok krasne citatelny zadkom, nezaludny, strme riadenie s asi menej citom, ale nejak mi to nechybalo. Vyborne vyvazenie a brzdy co brzdia.
        Motor je mimo dynamic tak vlazny ale celkom pekne graduje a auto sa vodilo fakt krasne okreskami, kde som sa s HH bal dat podlahu, lebo tahali za volant do protismeru a rovinky boli pre nich prilis kratke :-)

        Veloce ma okrem koni naviac vyrazne kratsie sprevodovanie, takze podla cisel je dynamika lepsia nie o stupen ale o dva a zhoduju sa na tom aj recenzie, tak to asi bude pravda.
        Inak US trh ma aj Veloce s 350 konmi.
        • 00 Reagovat !

          foto multimatlal

          multimatlal 09.11.  10:42

          « Re: Re: Re: Giulia obecný dotaz

          Jdu se na ní odpol fakt kouknout event. projet.:)))
  • 20 Reagovat !

    foto RS

    RS 09.11.  11:11

    Jen houšť

    Zhltl jsem to na první dobrou.
    Tak jako si často rýpnu a kroutim nad "testy" hlavou, tak tentokrát Martinovi (krom závisti) smekám klobouk. :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto martin-dr

    martin_dr 09.11.  11:17

    genialita v premenlivosti

    Mal som moznost si sam zajazdit a povozit sa zaroven so skusenym vodicom. To auto je genialne prave v tom aky je rozdiel v tych troch rezimoch. V jednom aute mate sialeny zavodak na okruh s ferrari motorom, na druhej strany mate prijemny cestovny sedan s normalnou spotrebou stale s ferrari motorom. To auto je v tomto prekvapivo genialne. Sadnes si a ides, presne ako pise autor textu. Dam to manzelke a ta v pohode jazdi. Ziadna sialenost. Na druhej strane prepnes rezim a mas bestiu. Za mna v danej triede urcite auto , nad ktorym sa oplati premyslat. V modrej :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 09.11.  14:39

      « Re: genialita v premenlivosti

      Pamatam si, ze toto auto velmi chvalil aj Jeremy Clarkson v ktorejsi casti GT. Dokonca bol tak nadseny, ze si chcel jedno kupit! Akurat spominal, ze sa z neho zle vystupuje. Ale zase na druhej strane, ludom s postavou Clarksona a asi tazko vystupuje z kazdeho auta...
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 09.11.  15:39

        « Re: Re: genialita v premenlivosti

        Máš pravdu s tým nastupovaním/vystupovaním , taká M3 je na tom ďaleko lepšie.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 09.11.  19:24

          « Re: Re: Re: genialita v premenlivosti

          A co teprve taková M4 s dlouhými dveřmi.
          Včera jsem na salónu přesedal z Cayennu do Panamery a pak do 911ky. 911ka má trochu vyšší práh, ale díky delším dveřím se mi do ní celkově nastupovalo/vystupovalo nejlíp ze všech. Pro vysoké postavy je primárním hlediskem délka dveří, pokud jsou krátké, pak ani SUV nepomůže, viz nejen Cayenne. Raději budu sedat třeba až na zem, než zalamovat hlavu při každém vysedání/nasedání, nehledě na to, že když se podívám do boku tak přímo před očima mám B sloupek. 8-s :no:
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 09.11.  20:08

            « Re: Re: Re: Re: genialita v premenlivosti

            Kupátko je v tomto najlepšie :yes: čo si budeme hovoriť. Porovnával som Julku vs 3er a v tom je bawor fakt ďaleko lepšie.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 09.11.  20:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: genialita v premenlivosti

              Tak já mám tu tvou hlášku o JQV uloženou ještě se speedfredem. >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 09.11.  20:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: genialita v premenlivosti

                fakt ostáva doma,jedno pod akým nickom.
  • 21 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 09.11.  12:20

    Skutečně parádní svezení!

    Giulii QV jsem měl tu čest pořádně vyzkoušet na Slovakia Ringu (tehdy ještě s manuální převodovkou) a opravdu je to pekelný stroj, který na okruhu vyžaduje zkušeného řidiče (pro rychlou jízdu mimo okruh to samozřejmě platí dvojnásob). Ovšem ta cena je taky pekelná, ale je fantastické, že Alfa takovéto auto ještě vyvinula (hlavní zásluhu na tom má Účetní, resp. ten na to uvolnil potřebné peníze, a že jich bylo). Jediné, co mě u současné Giulie moc a moc mrzí je fakt, že její řízení je prostě příliš lehké (a to i u té ostré verze QV) a hlavně že dvoulitrový benzín nelze zvolit s manuální převodovkou. To je podle mě neomluvitelné a ostudné! :-O 8-s
    P.S. Nadšencům, co na to mají, bych radil aby si Giulii v nejbližších několika letech pořídili, protože již brzy podobná auta (nezprzněná hybridizací a elektrifikací) kvůli bruselským ekoteroristům prostě zmizí z trhu! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
    • 20 Reagovat !

      foto Tommino

      Tommino 09.11.  12:28

      « Re: Skutečně parádní svezení!

      Souhlasím, ale nechápu, co máte všichni s tou cenou..... Jedna věc je ceníková a druhá jakou dostaneš slevu. To auto vychází na to stejné co M3ka.
      • 01 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.11.  12:55

        « Re: Skutečně parádní svezení!

        tak za tuhle ceny jsou sehnat i V8.....samozřejmě nemaj tak precizní podvozek protože to primárně nejsou auta na blbnutí na okruhu. Na na běžné jezdění po silnici je té zábavy dost a dost.
        [odkaz]
        [odkaz]

        nebo V6 levněji
        [odkaz]

        A pak je tu ještě sice dražší, ale výkonnější XJR [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto Tommino

          Tommino 09.11.  13:36

          « Re: Re: Skutečně parádní svezení!

          ;-) nesrovnávej prosím jabka s hruškama. XJR má něco jízdně spol s Alfou, M3 atd.? Na okruh není ani jedno, ani M3, ani QV...tam to prostě odrovnáš zachvilku. Ale jsou na okresky hlavně. Otázka jak si kdo představuje zábavu, pro mě bylo fakt zábavný, když jsem jel za Hellcatem na jedné vyjížďce napříč ČR po okreskách a jak to nebylo v zatáčkách schopný jet a před každou zatáčkou jsem myslel, že mu vletím do kufru, protože aby jí projel, musel do ní zpomalit fakt moooooc.
          • 02 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 09.11.  13:40

            « Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

            Hellcat je primárně na sprinty a drifty, ale i okresky umí, samozřejmě to chce správné pneu a umět řídit.

            Jaguar je okreskový poněkud víc a CTS-V taky, protože to má trochu jinší podvozek jak Hellcat.
            • 10 Reagovat !

              foto Tommino

              Tommino 09.11.  13:43

              « Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

              Ok, ty si říkáš svoje, já taky a mám na to jiný názor. Ale cenu jsem pořád řešil oproti konkurenci, což je M3/4 případně C63. A tam je cena naprosto v pořádku, prostě jde objednat za úplně jinak, než je ceník.
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 09.11.  13:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

                To se dá skoro vše. Budto slevy nebo objednajt jinak než přes ofiko delera, že....
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.11.  05:22

              « Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

              CTS-V je obrovská kráva, ATS-V je výkonově i rozměrově odpovídající.
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 10.11.  16:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

                jenže to CTS-V stojí o něco málo víc jak ta Alfička >:D A podvozek má hodně slušný - jak sem psal výše, auto na okruhy to není, ale na blbnutí na okreskách je to na hodně zábavy.
            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 11.11.  16:21

              « Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

              Na každém příspěvků, který jsi do tohoto vlákna dal, je hrozně moc vidět, jak sis k těm autům ani nečuch... Tak by možná bylo záhodno přestat trousit moudra :-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.11.  05:21

          « Re: Re: Skutečně parádní svezení!

          Ani jedno nemá na QV, tak jsi si hezky zateoretizoval při hledání mezi bazarovými auty, připomenul jak dokážeš odpovídat na nevyřčenou otázku a podle mě jsi ani nečetl test.
          Hellcat je snad pro toho, kdo denně cestou má 150 semaforů a potřebuje být na tom následujícím nejrychleji, XF-S je z hlediska motoru o třídu níž, navís jde o konkurenta XE. XJR nemá smysl ani komentovat. Zdar zimním v létě! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 10.11.  17:01

            « Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

            Bazarovými? Všechno skladovky = nová auto kámo. Máš to volaaké zmetené....

            Jo Alfa je strašně malinký auto - má jenom 4,7 metru dýlky >:D CTS je třeba o závratných 26 cm delší >:D
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 11.11.  16:32

              « Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

              Tak to je dobre že si poradil podľa čoho budem nabudúce kupovať auto. Nebude lepšie dĺžka aspoň 5.5m ?
    • 20 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.11.  12:41

      « Re: Skutečně parádní svezení!

      Za 2mio perfektně sladěný sportovní sedan s 510HP je hodně?

      Nezapomněl jsi na absenci ručky? >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 09.11.  12:54

        « Re: Skutečně parádní svezení!

        Neboj, nezapomněl. Jen to nemusím dávát do každého příspěvku. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 09.11.  12:59

      « Re: Skutečně parádní svezení!

      Na Giuliu sa dá spraviť pekná cena aj na auto do výroby.,cenník je cenník ale realita je troška iná. Myslím že s QV sa dá dostať pod cenu M3.
      Ja si Giuliu nehavam asi navždy 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 09.11.  13:26

        « Re: Re: Skutečně parádní svezení!

        Tu poslední větu si ukládám do paměti. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 09.11.  16:39

          « Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

          Ale už ju nebudeš mať komu pripomenúť, Speedfred už nie je (už len slowfred). >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 09.11.  16:56

            « Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

            Ach jáááj tvoja práca sa nezaprie >:D
            Trocha recesie keď vidím tie okruhové časy.
            >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.11.  05:25

              « Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

              Časy? Jezdíš jako z partesu a to i v závodničce, koukej si to vrátit :-! 8-s ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 11.11.  16:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

                také dobré to asi až nie je,ale totok bola iba taká víkendová recesia ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 09.11.  20:15

            « Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

            speedfred s velkým S ani nebyl, vždy jen s malým... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 09.11.  20:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Skutečně parádní svezení!

              ....smutné ale máš pravdu ;-\ :-(
      • 00 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 10.11.  06:53

        « Re: Re: Skutečně parádní svezení!

        Já když jsem poptával auto loni v létě, tak u Giulie s 2.0 sleva nešla víc jak 8%...
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 09.11.  17:23

      « Skutečně parádní svezení!

      K tomu řízení. Ono je opravdu lehké, ale to je jen pocit, že jsme léta naočkování umělým dojmem, že sportovní = tuhé / tvrdé. To samé s podvozky. Řízení je fantasticky přesné a určitou nutnost lehkosti popisuje i Machi. Za mě sice odvážný tah Alfy jít proti proudu, ale pro řidiče jedině pozitivní :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 09.11.  12:38

    Prej prodejte barák

    >:D no jasně, já vím že to titulku takového testu se musí dát něco křiklavého, ale barák za 2,2 je dneska totální rujnáto na rekonstrukci, za ceny slušného baráku mimo zapadlé lokality máte dnes ty alfičky minimálně 3, možná 4 >:D
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.11.  12:42

      « Re: Prej prodejte barák

      Martin to napsal dobře, pak máš nejen na opici, ale i na banány ;-) . Přece by jsi s QV nechtěl jezdit na zimákáách v létě?! >:D 8-s >:-[]
      • 01 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.11.  12:57

        « Re: Re: Prej prodejte barák

        Klidně >:D
        Tedka jezdích na letních Dunlopech v zimě a maj krásný vzorek 2,1 mm. to sem barbar vid >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.11.  13:35

          « Re: Re: Re: Prej prodejte barák

          Ty máš QV? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 09.11.  13:38

            « Re: Re: Re: Re: Prej prodejte barák

            Ne, nemam... Mam Camaro a Jaguar
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.11.  15:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prej prodejte barák

              Ty sis zas koupil Jaguar ? Kdybych nebyl linej a prohledal diskuzi,tak bych našel, jak si se tu na něj dost stěžoval >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 09.11.  21:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prej prodejte barák

                Stěžoval sem si na spolehlivost. Co se týče jízdních vlastností, nemůžu říct popel. Ono sranda byla, že většina věcí co se tam srala byla Bosch asi až na 2 další věci...
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 10.11.  05:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prej prodejte barák

                  Ty jsi jako škráblá deska! Byl jsi na trestné výpravě v Jihlavě nebo Indii? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 10.11.  17:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prej prodejte barák

                    Já chválím jenom to co chválit jde. U Super V8 to byla jen spotřeba a jízdní vlastnosti + design a interiér. Spolehlivost fakt ne.
                    A neargumentuj věkem a km, měl sem auta co měla najeto 2x tolik a vůbec to takové závady nemělo....
  • 11 Reagovat !

    foto MrBeranek

    MrBeranek 09.11.  13:16

    Giulia QV

    Krásný a dostatečně výkonný, ale opravdu zajímat se začnu, až bude ve čtyřkolce. No AWD, no deal.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.11.  13:36

      « Re: Giulia QV

      To už je dávno, RWD se tuším už nedá objednat.
      • 21 Reagovat !

        foto Tommino

        Tommino 09.11.  13:37

        « Re: Re: Giulia QV

        QV ve 4kole? Dávno? CO blbnete. Pokud někdy bude GTV, tak bych o něm výhledově uvažoval, ale modlím se za to, ať 4kola právě není, nebo ať je vypínatelná. QV je moje první zadokolka a neměnil bych za předek nebo 4x4 ani za nic. Je to tak hodné....
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 09.11.  14:42

        « Re: Re: Giulia QV

        To si asi mylis so Stelviom, nie? To je postavene na rovnakej platforme aj s tymto motorom, a ako stvorkolka...
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 09.11.  14:52

          « Re: Re: Re: Giulia QV

          Skôr si poplietol pohon s prevodovkou, nedá sa už objednať manuál a je už len automat. Zadokolka samozrejme zostáva.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.11.  05:29

          « Re: Re: Re: Giulia QV

          Omluva, ano spletl jsem si to s AT ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 09.11.  15:00

      « Re: Giulia QV

      Sranda aké sú požiadavky ľudí rôzne, pre niekoho je absencia 4WD dealbreakerom, pre iného je to nemožnosť mať RWD. Je ale nesporné, že práve zadný pohon robí veľkú časť čara QV, ak by to bola len štvorkolka, zaradí sa do oveľa väčšej skupiny silných štvorkoliek (Stinger GT, XE S, RS4, C63 AMG...). Takto je v podstate jedinou konkurenciou M3.
      Inak tiež by som v tejto výkonovej kategórii preferoval 4WD, ale proste preto, že nemám odvahu na tak silnú zadokolku. Ale kým sú ľudia ako Speedfred ktorí si ju kúpia a ocenia, bola by večná škoda nahradiť RWD štvorkolkou.
      • 22 Reagovat !

        foto MrBeranek

        MrBeranek 09.11.  15:18

        « Re: Re: Giulia QV

        Já spoléhám na to, že to už i u BMW pochopí a G80ka bude konečně ve čtyřkolce, protože 500 koní v zadokolce si nekoupím. Klidně přiznám, že na to nemám. Ten plný výkon musí být pro mne snadno, nezáludně a kdykoliv použitelný. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 09.11.  16:08

          « Re: Re: Re: Giulia QV

          To nezáleží zdaleka jen na poháněné nápravě. 4x4 není žádné zaklínadlo. Tak jako tak s 500 koňovým autem mimo dráhu stejně nikdy nemůžeš jet v provozu naplno. Kromě toho, jak urveš zadokolku - s přetářivým smykem můžš něco dělat, jak urveš 4x4 tak se můžeš modlit.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 09.11.  20:19

            « Re: Re: Re: Re: Giulia QV

            No nevím, nevím...než jsem koupil M140i testoval jsem i M135i xDrive a můžu potvrdit, že jsem se v ní cítil o moc bezpečněji než později v M140i zadokolce. A to mluvíme jen o nějakých ussrraných 340 koních..... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 10.11.  05:33

            « Re: Re: Re: Re: Giulia QV

            Tolik teorie, je frajeřina říct, že je to nad něčí řidičské schopnosti nebo potřeby, ale ostravský Barik musí mít poslední slovo.
            Jsou to jen plky Cherokee, samozřejmě že i s AWD se dá pracovat při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku. Není potřeba se modlit.
          • 00 Reagovat !

            foto rokyta-p

            rokyta.p 11.11.  20:14

            « Re: Re: Re: Re: Giulia QV

            Alfu neznám, ale jak jsi urval A6 předokolku vs. S6 s quattrem, tak to bylo právě jednoduchý. Dvoukolka se bambelala a chtěla na srovnání prostor. Buď jsi uměl nebo ne. Já většinou naštěstí uměl, ale potřebovalo to místo. Kdežto Quattro jsi krásně okamžitě srovnal plynem a ono se ihned chytlo. I když to už jsi jel o dost rychleji než jsi původně zamýšlel. >:D 4x4 není zaklínadlo a já bych jej kromě off roadu nechtěl, tak na srovnání resp. vytažení ze smyku to bylo dobrý. Zas se bavíme o plnohodnotné čtyřkolce, jak by zareagovala pseudo nevím.
      • 10 Reagovat !

        foto Tommino

        Tommino 09.11.  16:08

        « Re: Re: Giulia QV

        Akorát teda C63 není čtyřkolka, ale zadek ;)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 09.11.  16:38

          « Re: Re: Re: Giulia QV

          Jj, poplietol som si to s C43 AMG, ktoré je len ako štvorkolka.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.11.  05:30

        « Re: Re: Giulia QV

        XE-S není AWD ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.11.  08:33

          « Re: Re: Re: Giulia QV

          Voľajaký som zmätený, len som registroval, že nejaký Jag už nie je dostupný ako zadokolka a to je F-type V8.
          Inak ako pozerám, aktuálne nie je XE so šesťvalcom vôbec dostupná, snáď je to len otázka homologizácie a nevyradili ho nadobro.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.11.  09:34

            « Re: Re: Re: Re: Giulia QV

            Ano, F-Type V8 jen jako AWD 8-s . A XE-S už není v EU v nabídce. 8-s 8-s 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.11.  05:29

      « Re: Giulia QV

      Omlouvám se za dezinformaci, Giulia pro tebe není ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto MrBeranek

        MrBeranek 10.11.  18:48

        « Re: Re: Giulia QV

        Což je trochu škoda. ;-) Výkon a charisma by na to měla. :-)
  • 01 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 10.11.  15:58

    Troj boj

    • 01 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 10.11.  16:52

      « Re: Troj boj

      :yes:

      Jeste test (souboj svetu :-) ) Alfa vs Tesla vs Jaguar:
      [odkaz]

      Jj nova doba..
  • 02 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 10.11.  16:47

    Padla a Tesla

    Taky se pridavam k podekovani za test. Jen si neodpustim rypnuti, ze "alficku" bych takto nezdrobnoval. Ale celkove :yes: :yes:

    Priznavam, ze alfu jsem nikdy neridil, ale FWD me nikdy moc nelakaly.
    Tohle je ale neco uplne jinyho.

    Jinak se tu taky diskutuje o AWD a RWD.
    Ja jsem jednoznacne pro RWD. Z principu je s nim vice zabavy..
    A pri soucasnych zimach ztraci AWD smysl.

    K padlum - myslim, ze pro auto s takovym vykonem se hodi. Nedokazu si predstavit jet treba v testu zminenou rychlou zatacku na hrane a pritom sundat ruku z volantu :-)

    A neodpustim si odkaz, kde je Tesla rychlejsi, nez tahle Alfa :-)
    [odkaz]
    A jeste zabycharit (zdravim fouska). Kdybych mel volny 2 miliony asi bych vybiral mezi touhle alfou a M3, ale ne od BMW..
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 11.11.  23:06

      « Re: Padla a Tesla

      K padlum - myslim, ze pro auto s takovym vykonem se hodi. Nedokazu si predstavit jet treba v testu zminenou rychlou zatacku na hrane a pritom sundat ruku z volantu ..........no vidíš a Fangio takové věci dokázal...... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 12.11.  21:00

        « Re: Re: Padla a Tesla

        To vis, jak pisu vys, jina doba :-)

        A taky nejsem Fangio >:D
  • 41 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 11.11.  05:35

    Levne plasty

    Uz me docela stve to vecne omilani, jak Fiat pouziva levne plasty. Ano, jsou levny, ale to jsou vsechny plasty. Pracuju u MB a ten volic automatu pod volantem je uplne stejnej levnej klump. Jen u testu tech nemeckych radoby premiovek neni o tom nikdy zminka, ale jakmile cte clovek test neceho italskeho a je jedno, zda je to Fiat, Alfa Romeo nebo Maserati, tak se vzdycky najde v interieru neco ke kritice. Tim nechci rict, ze ty italske plasty nezaslouzi kritiku, ale uvital bych trochu objektivity, protoze nemecka premie prodava stejny klump.
    Mimochodem, tento tyden jsem dostal W201 na renovaci orezlych mist karoserie a nejake drobnosti na motoru. Takova zakazka je mezi temi modernimi predrazenymi sunty z levnych plastu jak balzam na dusi. :-) Maska chladice poctivej chrom a ne levnej kus plastu, kterej maji dneska i E-Klasse... kdyz odmontovavam ty postranni plasty na karoserie, tak je vsechno pridelano desitkami poctivych sroubu a zadne levne plastove klipsy, ktere se hned ulamou (jako dnes...) Motorovy prostor to same, vsechno je pospolu prisroubovane a ne jen zacvakane do plastu. A prakticky vsechny soucastky jsou vyrobene v zapadnim Nemecku. Dneska je to v lepsim pripade CR, Polsko, Madarsko... v tom horsim Cina. A v Nemecku to jen zbouchaj dohromady.
    Ja bych s tim nemel problem, kdyby se takove auto prodavalo za cenu Dacie, ale pri ceniku Daimleru mi to prijde neskutecna nehoraznost. Pri testech tohle ale nikdo nekritizuje, hlavne ze si vsichni vsimaji ovladani multimedialnich systemu a podobnych kravin. 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 11.11.  20:09

      « Re: Levne plasty

      A to máš w201, tedy plastový kinderbenz. Teď si představ w124 nedejbože w140 nebo R129 ;-) Jo choromy byly kdysi kvalitní, auto s děravou kastlí po 30 letech z mokrých kopřiv a chromy svítily jak zrcadla z pohádky. Dneska plast ostřílený od kamínků za pár let.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Jaromír Hanzlík nevěděl, kam dřív skočit: Líbal přítelkyni, ale objímal Miss Doleželovou!

Jaromír Hanzlík nevěděl, kam dřív skočit: Líbal…

V obležení žen byl Jaromír Hanzlík (70) na udílení cen Řád Vavřínů, kde převzal ocenění. Právem na něho byla…

Český fotograf cestuje po vlasti se svým vlčákem: Jejich společné fotky udělaly díru do světa

Český fotograf cestuje po vlasti se svým vlčákem:…

Osmadvacetiletý fotograf Honza Řeháček se díky svým fotkám stal slavným i v zahraničí. Na Instagramu sdílí…

 

iSport.cz

Stanciu táhl Rumunsko! Brankáře překvapil z dálky, vidět byl i Chipciu

Stanciu táhl Rumunsko! Brankáře překvapil z dálky,…

Fotbalisté Portugalska v Lize národů remizovali 0:0 v Itálii, vyhráli skupinu A3 a jako první si zajistili…

Stoch? Když bude něco zkoušet, tak do něj zajedu, vtipkoval Souček

Stoch? Když bude něco zkoušet, tak do něj zajedu,…

Fotbalista Tomáš Souček může v pondělním závěrečném utkání skupiny Ligy národů se Slovenskem svádět pikantní…

 

Reflex.cz

Toulky po Maroku, perle Maghrebu: Povodeň u písečných lázní

Toulky po Maroku, perle Maghrebu: Povodeň u písečných lázní

Celou noc bylo dusno a přes třicet stupňů. Ráno spadlo z černé oblohy prvních pár kapek. V deset se nebe…

15 000 lidí křičelo: Demisi, demisi! Zaplněné Staroměstské náměstí žádalo Babišovo odvolání

15 000 lidí křičelo: Demisi, demisi! Zaplněné…

Tisíce lidí v Praze žádají kvůli kauze Čapí hnízdo demisi premiéra Andreje Babiše, demonstrace proti němu…