Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Alfa Romeo Giulietta 1.4 T (125 kW) TCT – Má ji dvouspojkovou

Spojení dvouspojkové převodovky TCT s přeplňovanou čtrnáctistovkou jsme si vyzkoušeli už v MiTu a ocenili jej zdviženým palcem. Co na to Giulietta?
Zpět na článek
18. 4. 2012 10:04
18. 4. 2012 11:15
18. 4. 2012 11:27
18. 4. 2012 12:01
18. 4. 2012 12:22
18. 4. 2012 13:09
18. 4. 2012 13:42
18. 4. 2012 13:53
18. 4. 2012 14:26
18. 4. 2012 14:36
18. 4. 2012 14:46
18. 4. 2012 14:55
18. 4. 2012 15:05
18. 4. 2012 15:56
18. 4. 2012 16:13
18. 4. 2012 16:27
18. 4. 2012 16:33
18. 4. 2012 16:40
18. 4. 2012 16:58
18. 4. 2012 13:49
18. 4. 2012 13:54
18. 4. 2012 14:16
18. 4. 2012 14:38
18. 4. 2012 14:43
18. 4. 2012 14:57
18. 4. 2012 15:06
18. 4. 2012 15:42
20. 4. 2012 10:17
18. 4. 2012 12:35
18. 4. 2012 12:19
18. 4. 2012 12:25
18. 4. 2012 12:33
18. 4. 2012 12:38
18. 4. 2012 12:45
18. 4. 2012 13:02
18. 4. 2012 14:24
18. 4. 2012 15:03
18. 4. 2012 16:05
18. 4. 2012 16:25
18. 4. 2012 21:11
18. 4. 2012 21:53
18. 4. 2012 18:16
20. 4. 2012 10:12
20. 4. 2012 10:57
7. 10. 2012 16:57
27. 11. 2012 14:41
Avatar - Renton
18. 4. 2012 10:04
Julinka
Odskakovanie zadnej napravy som pozoroval len so 16' kolesami. 17" sli ako po kolajniciach a vsetko bolo OK (odskakovanie som si nevsimol). Na 18' som nejazdil. Z viacero testov som sa docital, ze podvozok bol skor nastaveny na 17", takze priplatenie sa urcite oplati :-)

Nemam Giuliettu s TCT, ani som s nou nejazdil, ale napriklad v tomto teste bola prevodovka pochvalena (povedal by som, ze to bude dokonca to iste auto):

[odkaz]

Este by som odporucil parkovat alebo len pohynat sa v mode Dynamic cez mesto :-) Celkom adrenalinovy zazitok. Normal ma svoj zmysel a po meste ho pouzivam stale. Ano, clovek ma pocit, ze ma o hodne koni menej, ale to v meste nepotrebuje.

Ergonomia interieru mi vobec nevadi, snad len bezpecnostne pasy sa nedaju vyskovo nastavit a sedaky su na moj vkus trochu kratsie.

Priemernu spotrebu po 10500km mam zatial 6,7l (pred zimou to bolo 6,4l), na taky motor velmi slusna spotreba (70/30 dialnica/mesto).

Alfa Romeo :yes:
Rozbalit vlákno
32
18. 4. 2012 11:15
Re: Julinka
Ach jéje, Alfa vyhrála nad Octavii, takový srovnání si snad ta Alfa ani nezasloužila. 8-s

Vzpomínám si, že při uvedení převodovky zde oliva klub vykřikoval, jak bude TCT lepší než DSG a pravda je kde? No, jako obvykle...
Avatar - Renton
18. 4. 2012 11:27
Re: Julinka
Neporovnavali auta, ale prevodovky. Niektori hovoria, ze lepsia je DSG, niektori ze TCT a kazda aspon podla testov ma svoje vyhody a nevyhody. Zavisi uz len od kupujuceho. Link som sem dal len pre porovnanie ;-)
18. 4. 2012 12:01
Re: Julinka
Já bych je vždy srovnal v obdobných vozech. Protože i ladění převodovky je mezi modely odlišné.
18. 4. 2012 12:22
Re: Julinka
Ale pepíku s odlišným laděním jdi do háje...

Ta převodovka má svoji Fuzzy-logicu, která buď funguje a nebo nefunguje. Já podle testu, kde to je i na videu vidět, jak se ta převodovka chová jasně vidím, že se TCT chová líp než DSG, přičemž jsem schopen prostě přiznat, že DSG má už svůj věk a bylo by divný, kdyby AR přišla později s horší převodovkou... A jestli to škodovka prostě neumí naladit stejně dobře jako AR, je to jen a jen její problém... (gór dkyž příplatek není koruna)...

Jenže na rozdíl od tebe a toho kašpara nemám ( a ani nikdo jiný) potřebu psát kolem toho hovadiny ve stylu...:

DSG je lepší, protože tady testéééér..., Bravoooo teeeeest......, jéjej AR porazila škodovku...no jéjej, to se má čím chlubit...

Prostě se jen předvádíte, že za ty peníze co tam berete Vám dochází invence a chováte se víc a víc v diskuzích jako zoufalci, co jím ujíždí vlak....

Takže oba kašpárci.. šup pod TSI.. tam máte co vysvětlovat.. těm chudákům, co místo autem chodí pěšky...
18. 4. 2012 13:09
Re: Julinka
DSG prostě lepší převodovkou nadále je.

Že má jiné ladění, to je taky pravda. Stejné možná použili u MiTa a Giulietty, proto jim tady nefunguje. Resp. funguje naprosto jinak - hůře.

Ty s tím nic neuděláš. ;-)
18. 4. 2012 13:42
Re: Julinka
No vidíš to zase tvůj placený marketingový žvást...
Je prostě lepší...
Argumenty nula, úplně jiný výsledek než vzešel v přímém srovnání.. ale ty máš jasno.. DSG prostě lepší je, i kdyby to nebyla pravda..., protože jinak nastavená... Kecy, kecy, kecy... Seš prostě úplně stejný chudák jako ta nicka (nebo skupina nicek) pod nikem GTI...

UBOŽÁKU.
18. 4. 2012 13:53
Re: Julinka
Argumenty máš v článku. A nejen jednom. Prakticky jsem nikde nečetl, že by DSG v Golfu byla horší než TCT v Giuliettě. :-!
18. 4. 2012 14:26
Re: Julinka
No a? JPP (viz naše debata pod motory TSI). Najednou jsou ti média argumentačně dobrá...
18. 4. 2012 14:36
Re: Julinka
Já už nevím čím jiným mám argumentovat. Když ti napíšu, že TwinAir je motorová katastrofa, porotože ho mám projetý, tak mi začneš vykládat, že v testech je chválený a já mám nějaký zcestný názor.

Takže znova, jizdně je DSG (dle mne) lepší a testy to potvrzují. Tečka.
18. 4. 2012 14:46
Re: Julinka
Fajn, takže pokud odborná média nezmiňují u konkurentů podobně četné problémy s motory jako u VW, lze jim taky věřit, že takové velké potíže má jen VW (s TSI, HTP a dalšími), souhlas? Nebo tady v tomhle se média zrovna mýlí a jinak ví všechno nejlíp?
18. 4. 2012 14:55
Re: Julinka
Média píší o tom, co se čte/má šanci číst. Teď to přeženu, ale schválně, aby to pochopili i ti "tááám v záádu", poruchovost motorů indické Mahindry tady nikoho zajímat nebude, proto se jim také zdejší média věnovat určitě nebudou. Stejně jako se nebudou věnovat problémům konkurence, která je prodejně naprosto minoritní. Raději napíšou bomba článěk o koncernu, který jim zvedne řádně prodej -> zisk, proto, že každé (teď nevím - plácnu) šesté auto je koncernové a problém se ho může týkat.
18. 4. 2012 15:05
Re: Julinka
Jistě. >:D
Takže kdyby měly problém takové minoritní značky jako třeba Ford, Opel, Renault, PSA, Fiat nebo někteří Japonci, média a jejich čtenáře by to nezajímalo. Ale protože je to VW, všichni to chtějí číst.
>:D
Takové pitomosti snad nevěříš ani ty. Kdyby kterýkoliv významný (tj. v řádu milionů vyrábějící) producent měl podobné potíže jako VW s TSI, v odborném tisku by se to zcela jistě objevilo.
18. 4. 2012 15:56
Re: Julinka
Očividně neznáš práci médií. A přitom jsi jedním, kteří si tu dokolečka stěžují, jak je koncern mediálně protěžovaný.

Tyhlety články tu pěkně vydělávají. Proto se opakují.
18. 4. 2012 16:13
Re: Julinka
Nepochybuji, že tyhle články čtenáře velmi zajímají. Ale proč by je neměly zajímat podobné články o konkurenčních (masových) značkách, kdyby teoreticky měly podobný problém, to jsi nevysvětlil.
18. 4. 2012 16:27
Re: Julinka
Konkurenčních motorů je málo. A zastoupených na cestách ještě méně. Jestli stojíš o články i od jiných značek, oslov redakci.

Každopádně o problémech se obecně píše, viz Autobild.
18. 4. 2012 16:33
Re: Julinka
>:D >:D >:D
Tohle už fakt nemá smysl... Nikdo jiný kromě VW na světě nevyrábí dost motorů, aby se o nich médiím vyplatilo psát. No to je dokonalé >:D >:D >:D
18. 4. 2012 16:40
Re: Julinka
Ale o problémech se píše. Ty máš jen problém s tím, že se o nich nepíše zrovna tady.
18. 4. 2012 16:58
Re: Julinka
A KDE se tedy o nich píše? Prosím odkaz...
18. 4. 2012 13:49
Re: Julinka
Podle toho výše odkazovaného testu to vypadá spíš na remízu a to je přitom sladění dvouspojky v Giuliettě zřejmě méně povedené než v MiTu.
18. 4. 2012 13:54
Re: Julinka
V článku je napsáno, že sladění TCT v Giuliettě je mizerné. A na DSG nestačí. O MiTo tu fakt nejde.
18. 4. 2012 14:16
Re: Julinka
Myslím ten výše odkazovaný článek se srovnáním TCT vs. DSG:
[odkaz]

Cituji: "O TCT ako víťazovi testu museli rozhodnúť fakty, pre drvivú väčšinu vodičov možno nepodstatné."

Kdyby auto.cz mělo vedle Giulietty i srovnatelné auto s DSG, třeba by Alfa taky vyhrála.
18. 4. 2012 14:38
Re: Julinka
Já bych osobně nesrovnával Octavii a Alfu.

To je poměrně nerovný souboj, a zbytečně Alfu sráží. Jestli dokáže Alfa porazit těsně akorát postkomunistickou Škodovku, tak je to spíš k pláči, než k jásotu.

Postavím li Golfa s DSG a Giuliettu s TCT, tak ti říkám, Alfa to projede. Ty samozřejmě můžeš (a asi i budeš) tvrdit opak. Klidně, nemám s tím problém.
18. 4. 2012 14:43
Re: Julinka
Však se taky nesrovnávala auta jako celek (karoserie, podvozky...), ale v podstatě pouze převodovky, které má VW v celém koncernu pro daný motor stejné.

Jinak nebudu tvrdit nic, protože Giuliettou s DSG jsem nejel. Specialista na vymýšlení závěrů bez faktů jsi tady ty a tvůj Guru.
18. 4. 2012 14:57
Re: Julinka
Převodovka v Octavii je jinak naladěná než ta v Golfu.

PS: Neukazuj prstem jako malé děcko. Já si tady na fakta a JPP dávám setsakra pozor.
18. 4. 2012 15:06
Re: Julinka
To je možné.

PS: Mě jsi o tom tedy zatím nepřesvědčil.
18. 4. 2012 15:42
Re: Julinka
Ono je to s tim ladenim DSG slozitejsi.
Ja jsem mel moznost projet DSG v Polu GTI a Polu TSI a Fabii RS a kazde z nich bylo naladene trochu jinak.
Nejlepe mi sedlao DSG v te FRS.

TCT jsem jel loni v MiTu a treba prave prepinani mezi jednickou a zpateckou byl pro ni obcas nesplnitelny ukol.
Tady zase pisou pravy opak...

Zkratka nezbyva nez vyzkouset a udelat si obrazek sam.
20. 4. 2012 10:17
Re: Julinka
DSG je lepsou prevodovkou leda tak v demagogickych predstavach a tazkych snoch.
Smutne, ze zadubenost rozumu kaze popierat holu realitu.
U teba je aj Zem placata a nesie ju korytnacka?
18. 4. 2012 12:35
Re: Julinka
Nejde ani tak o to srovnání s DSG, jako o to, že samotné hodnocení TCT vyznívá výrazně jinak - pozitivněji, než v tomto testu.
18. 4. 2012 12:19
Re: Julinka
Pravda je jako obvykle uprostřed a subjektivní. DSG funguje dobře s benzínovými motory, naopak s (čtyřválcovými) diesely je to o pořádný kus horší.
TCT je perfektní v MiTu , to jsem řídil a opravdu :yes: :yes: , v Giuliettě zatím nevím. Ale tak nebo onak pro Alfu je to jen doplňková část nabídky, většina zákazníků bude určitě preferovat manuál, bez ohledu na to jak se sladění s TCT (ne)povedlo.
18. 4. 2012 12:25
Re: Julinka
No ono se právě povedlo... A hodně...
Je to bomba..., teda.. bomba, je to asi to nejlepší co v nižší střední teď můžes s dvojspojkou koupit... Za ty peníze je to hodně zajímavá nabídka... Jako komu se nechce řadit, je to zajímavá volba...
Avatar - Renton
18. 4. 2012 12:33
Re: Julinka
Ako volba je to samozrejme fajn, ale 6stupnovy manual v Giuliette je asi najlepsia prevodovka, s ktorou som jazdil. TCT uz len fakt pre tych lenivych, ktorym sa nechce radit >:D
Avatar - Johny.Rico
18. 4. 2012 10:07
Dobrá volba
A za dobré prachy. Proč ne?
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2012 10:10
Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
A to BMW 1 v akci s paketem Joy.
Rozbalit vlákno
9
18. 4. 2012 10:35
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
I tak vychází BMW o nějakých 100 až 150 tisíc dráž než srovnatelná Alfa (podle motorizace), zrovna nedávno jsem to počítal - uvažuju o nich jako o druhém autě do rodiny. A jediné zásadní výhody BMW oproti Alfě jsou image a zadní náhon (+ z něj vyplývající pozitiva i negativa). Pro někoho je to samozřejmě dostatečná protihodnota, pro mě ne. Časem ještě přibude volba xDrivu pro BMW, ovšem za další příplatek a pro mě nezajímavé.

A to ještě nepočítáme, že BMW v podstatě vyžaduje nějaký příplatkový interiér (sedačky a/nebo čalounění), protože základ je hrozný. Naopak u Alfy jsou i nejlevnější sedačky pěkné.
18. 4. 2012 10:39
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
A v neposlední řadě je BMW zvenku...ošklivé.
Při zvažování AR a BMW v sociální verzi pro BMW mluví snad jen zadní náhon...Giu je opravdu super. :yes:
18. 4. 2012 10:39
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
Právě že ne...
teď je BMW 1 s Joy paketem (bi xenony, automaticka klimatizace a nejake dalsi veci drobne uzitecne veci) za 575 000 (116i) s DPH.

Vím, že je to akce, ale i tak v nadpisu příspěvku píšu nyní.
Každopádně, jeslti o podobném autě uvažuješ, určitě si prověř tuhle akci u BMW.
18. 4. 2012 10:45
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
Ale jo, o té akci vím. Ale paket Joy je zdarma jen pro 116i a 116d, a ty jsou pro mě jednoznačně příliš slabé. 118i resp. Multiair 170 koní je minimum. Pro 118i už je Joy jen zvýhodněný, ne zdarma. A zrovna xenony nejsou věc, kterou bych do tohoto auta vyžadoval.

A stejně - základní Giulietta se 120 koňmi (jako konkurent 116i) stojí 400 tis. Kč, byť s chudší výbavou a o 15 koní slabší...
18. 4. 2012 10:48
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
to pak jo:)
18. 4. 2012 11:03
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
Jenom detail - jestli správně koukám do ceníku BMW 1, tak 5dv 116i je tam za 632.500 s DPH...

A ještě bych jen tak btw podotkl, že je Giulietta o cca 50 kg lehčí než Series 1 (u +- stejných motorizací) ;-) Aby tu zase někdo nepsal o těžké krásce :-)
18. 4. 2012 11:21
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
jj, máš pravdu, ona ta akce je celkem pohřbená...i mě chvilku trvalo, než jsem se k ceně s tím paketem dostal a to jen, protože mi někdo o tom řekl.

Ale těch 575 000 platí:)
18. 4. 2012 11:57
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
Nenašel jsem ji, ale budu ti věřit :-)
18. 4. 2012 13:07
Re: Za mě je nyní proti této Alfě snad jen jeden argument...
Včera jsem vyzvedával něco u klienta a byla tam pohozená brožurka i s cenou 575 000 za 116 s paketem, na netu to teď nemůžu najít.

Jinak zde:
[odkaz]
18. 4. 2012 10:33
Jenom dva dodatky
- řazení pod volantem lze normálně objednat v doplňcích
- převodovku TCT lze dnes objednat i pro motorizaci 2,0 JTD 170PS :-)
Rozbalit vlákno
1
18. 4. 2012 10:53
Re: Jenom dva dodatky
To je dobrý point, děkuji!
18. 4. 2012 12:00
SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Jak to dopadá, když do hry zapojíš výhradně cit a srdce, to nejlépe poznáš, když si nabalíš nějakou rajdu na diskotéce. Ani holky, ani auta se totiž nebalí výhradně srdcem. Chce to především cit a rozum. Srdce je tam vždycky jen jako jemný katalyzátor.

Když tedy zapojíš především ten rozum a cit, skončíš samozřejmě jinde, o tom žádná, to tu snad víme všichni. Zbývají nadšenci, pacienti před koronárním bypassem a jeden dva diskutéři, co jim zatím doma nedovolili se svézt v jedničkovém bavoráku.

Osobně mě nejvíce na Giuliettě zaráží to znatelné stárnutí karoserie, je to podobné jako v případě Citroenu C4 - jako novinka ohromí nejednoho zájemce, a po roce se jiskra kamsi vytrácí. Ono je to ovšem pochopitelné - zazářit jako démant je sice efektní rys, ovšem vydržet v čase, to je vyhrazeno jiným silničním mistrům.

No a pak, když jsem si přečetl testérův jistě věrný popis soužítí s dvojspojkou, a zde nelze než ten horor ocitovat: "Výborná v MiTu, nepříliš dobrá v Giuliettě. Nevíme čím to je, ale v menší Alfě fungovala šestistupňová dvouspojka o velký kus lépe. V Giuliettě se někdy (bohužel poměrně úspěšně) vydává TCT za robotizovanou převodovku. Šlápnete na plyn a... nic. Šlápnete tedy ještě více a poskočíte o metr dopředu. Vyjet z parkoviště není zrovna procházka růžovou zahradou, chce to cvik a jistou míru tolerance. Podobně je na tom auto ve městě, kde ke komfortu užívání moc nepřispívá brzdový pedál s měkkým začátkem a následným ostřejším nástupem." sám sebe se ptám, jestli bych byl ochoten právě tohle tolerovat. Nebyl. Ty ano?

Vychází mi z toho tedy pevný postoj - stále (ještě) (trochu) (možná) krásná, stále se znatelnou mírou image, avšak více/méně garážově v postavení... Mony Lisy - na koukání. Totiž srdcem jinde, kotvou napevno uchycen, nes svůj garážový kříž hrdě přes horizonty snů, ovšem racionálně přes horizonty dnů, jen tak můžeš milovat svou vlastní garáž, jen tak můžeš věřit vratům svého života...

BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
20
18. 4. 2012 12:15
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Možná... kdybys nebyl právě takovej kašpar jako si a obtěžoval si se si přečíst, případně shlédnout přímý test přesně tohoto auta v porovnání s Octavií vybavenou 7st DSG zjistil bys, že právě ta Alfa je v tom co tady místní pisálek (pravděpodobně za tučný bakšiš) kritizuje MNOHEM LEPŠÍ než tvůj milovaný koncern.

TCT přesně v tomto autě je lepší převodovkou než je ta 7st v koncernu...

Tak a teď na to něco kašpare napiš...., něco ve stylu Bravo test..., bravo tester...

A kašpare tady máš odkaz (neboť neředpokládám, že by si byl schopný cokoliv najít jinýho než nos mezi očima - při tvé slepotě):
[odkaz]

Jo a kdyby tě náhdou napadlo psát něco o tom, že je to kus od kusu, tak věz, že zrovna tahle Alfa co tady popisuje ten místní píšící šašek, je přesně to auto co je v tom přímém srovnání s Octavií s DSG....

Máš tam přímá videa, jak se která převodovka chová, takže i úplný laik (jako ty) může posoudit reálné rozdíly v tom jak se která převodovka chová a která je tedy v čem lepší...

Nelogické chování DSG mimochodem zmiňují i v tomto testu...
18. 4. 2012 12:33
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Dobrá křeč, argumentovat octávkou... koukám, že už pomalu dochází nejen dech, ale i silniční argumenty >:-[] Co takhle logana, toho bys neměl? Klidně ho sem dej, podle mého předběžného odhadu ho Giulietta smete jak malinu. No... možná jsem se teď v tom závěru nechal příliš unést... prostě ho smete...
Avatar - Renton
18. 4. 2012 15:39
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Rasto Chvala predsa neporovnaval giuliettu s octaviou, ale TCT s DSG. DSG s tym istom motorom v Golfe bude plus minus naladene rovnako. Cele je to o tom, ze v teste na auto.cz je TCT kritizovana, na auto.sme.sk zase chvalena. No a?
18. 4. 2012 12:39
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Člověče Wolfe, takhle reagovat. Měl by sis dát s diskuzemi pauzu, nebo tě to trefí. Mám o tebe obavu. Tobě stačí malá udička a vyvádíš tu jak nesvéprávný. 8-s
18. 4. 2012 12:42
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Neboj netrefí, ale reklamace druhýho motoru u škodovky co se potkal dá nejednomu zabrat... :-)
18. 4. 2012 13:17
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
No, ještě že tys, s tou TCT najezdil tisíce kilometrů.

Spíš to bude jako obvykle, vymyšlená zkušenost a v podstatě lež - jak je u tebe dobrým zvykem. :-! :no:
18. 4. 2012 12:17
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
no, někdo je fešák jeden rok a pak možná zestárne, někdo je šeredný od začátku až do konce ;-)
18. 4. 2012 12:19
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
kuko: :-) :yes:
18. 4. 2012 12:28
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
To nepopírám, jsou jistě i tací, zejména někteří... avšak takhle se tu navážet do konkurenční produkce, dokonce alibisticky jen mrkat, aniž bys uvedl model, který jsi měl na mysli, je garážově zbabělé a diskusně nemravné ;-)

Jinak souhlas, já to mám s Giuliettou stejně - rok fešanda a dnes žasnu jak rychle stárne.
18. 4. 2012 12:31
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
á ubožáček se snaží diskutovat.... a nikdo s ním diskutovat o JEHO hovadinách nechce...

Zkus to jinak...
18. 4. 2012 12:39
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Co máš proti kukovi, to přece není žádný ubožáček, já jsem na něho regulerně zareagoval. Tohle je ostatně podstata diskusí No a co, má podobný názor na karoserii jako já. Normálně se uklidni, vydejchej ten svůj dnešní testový debakl, v diskusi pokud možno užívej spisovná slova a pokus se tu slušnými a věcnými příspěvky alespoň trochu důstojně vyvážit ten řadící trapas.
18. 4. 2012 13:19
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Ty co tu zase předvádíš, to je ubohost nejhrubšího zrna.

Nechceš reagovat, nechceš komentovat, nestojí ti to zato. Ale v podsatě tu sem vypisuješ sáhodlouhé cancy a jednu kravinu a lež za druhou. Jsi k zblití. :no:
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 14:19
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
>:D >:D >:D >:D
18. 4. 2012 12:36
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Já se klidně dobrovolně přiznám, že kdybych teď uvažoval o kompaktu (jakožto že o něm neuvažuju, protože ho nepotřebuju), taky by Giulietta s tímto motorem a převodovkou byla favorit.
18. 4. 2012 12:39
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Jenomže neuvažuješ... ;-)
18. 4. 2012 12:48
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Jo to je pravda.
18. 4. 2012 13:15
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
:yes:
18. 4. 2012 13:58
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Nezastávám se "problému" v Giuliettě, ale přesně touto neřestí, tj. škubání při rozjezdu u nás v rodině trpí Passat CC 1.8TSI. Zajimavé, že ta samá převodovka to v Octavii nedělá...
18. 4. 2012 14:35
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
...a to přitom ve výše odkazovaném srovnávacím testu hodnotili TCT v Giuliettě lépe než DSG právě v Octavii...
Avatar - petr164
6. 7. 2012 23:10
Re: SRDCE, KOTVA A KŘÍŽ
Pokud někoho trvale uchvacuje nestárnoucí karoserie GTI, pak jde o diagnózu. Až de Silva dokázal prosadit alespoň odvar designerské a stylingové profesionality do absurdní morfologické šedi produktů VW. Giulietta má dvě roviny stylingu - okamžitý na efekt (takový trochu pouťový biedermeyer, ale nikoli nevkusný v drobných linkách a finesách) a pak ten základní hmotový a proporční. Když pominu idiotský bezpečnostní diktát odolnosti chodců na masce (a tím délku předního převisu a výšku čela), jde o racionálně uchopitelnou krásu. A to říkám jako milovník přímých linií 80/90 let především v italském pojetí. Jinak článek byl o převodovce, takže by bylo dobré se s ní svézt a pak se pokusit o literární zpracování. Mimochodem, mód N je i u TCT krotký jako přežrané kotě...
18. 4. 2012 12:38
Je to krása
Ale z pohledu obyčejného člověka a s přihlédnutím, co máme doma (21let, zatím nezaměstnaný, žiju u rodičů) je to strašná pálka a stále nechápu, kde lidi berou na nové auta. My sme jezdili s favoritem 12 let (teď je můj) ateprve potom sme našetřili na ,,nové auto", tehdy 2 roky staré Mondeo rv.06.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2012 12:45
Podvozek
Tak vodskakuje a nebo nevodskakuje?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Renton
18. 4. 2012 13:02
Re: Podvozek
Mne na 17' neodskakuje. 16" sa na to auto ani nehodia, od vybavy progression je priplatok 700e a od distinctive tusim 500e. Dalsie 17' a vsetky 18' su len formou sport packetov.
18. 4. 2012 14:24
Dvojspojka
No ja nevim, pro opravdu sportovni vyziti se prave dvojspojky moc nehodi co ja vim. Je to takova rozumna převodovka na normalni jezdeni. Klasicky vyslechteny menic jako třeba zminovany ZF je na sportovni zazitak radove uplne nekde jinde, nez klasicke dvojspojky z mainstreamu.
Rozbalit vlákno
7
18. 4. 2012 15:03
Re: Dvojspojka
Zajímavá teorie, ale jaksi totálně mimo (viz politika Audi a BMW, které oběma technologiemi disponují a v žádném jejich sportovně laděném voze automat s měničem nenajdeš). ;-)
Avatar - Ham.
18. 4. 2012 16:05
Re: Dvojspojka
Samozřejmě je to přesně opačně, dvojspojka je ve všech sportovních autech, namátkou
Porsche 911, Panamera, Boxster, Ferrari FF, 458, Audi RS3, RS4, RS5, R8, BMW M3, M5, MB SLS AMG a další, protože je nedostižně rychlá jak směrem nahoru tak dolů.
Klasický automat je naopak v autech kde nejde primárně o sport ale o pohodlí.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2012 16:09
Re: Dvojspojka
Akorát Mercedes měl donedávno všude HDM 5GTronic....

Dvojspojka je rychlejší ale spíš halvně méně žere. Udělat rychlejší HDM jde taky, stačí jinak uspořádat to dostupnování.... A hle 0,5-0,7 s je doma.
Avatar - Ham.
18. 4. 2012 16:25
Re: Dvojspojka
Ale ve špičkových aplikacích už přešel MB na dvospojku, viz SLS AMG.

HDM jde samozřejmě zrychlit ale nikdy ne na úroveň nejlepších dvojspojek, stejně tak lze snížit spotřebu HDM ale nikdy ne na úroveň dvojspojek.

A naopak dvojspojku lze hodně zkultivovat ale nikdy ne zcela na úroveň nejlepších HDM.

Prostě platí, že dvojspojky jsou hlavně dobré pro rychlost a spotřebu, HDM pro pohodlí, jenom robotizované a variátorové klumpy jsou na hov.. >:-[]
18. 4. 2012 21:11
Re: Dvojspojka
Prosím konkretizuj který variátor jsi jel a byl totálně na * a proč. Díky, sbírám zkušenosti. Jel jsem zatím jenom ten v Kizashi.
Avatar - Ham.
18. 4. 2012 21:53
Re: Dvojspojka
Zkoušel jsem koncernový Multitronic a nakonec jsem skončil v manuálu a v dalším voze ve dvojspojce. Proti manuálu, dvojspojce nebo HDM mi vadil hodně nepřirozený pocit kdy se otáčky vs rychlost vozu mění nepřirozeným/nelineárním způsobem. U malých výkonů řekněme do 150kW je znatelný úbytek výkonu/dynamiky proti dsg nebo manuálu a znatelné zvýšení spotřeby (cca litr). Od kolegů kteří volili stejná služební auta (A4, A6) ale s multitronicem vím, že to byl nejčastější důvod návštěvy servisu (podobné zkušenosti jako zde popsaný test AutoBildu A4 na 100 000km). Snad je to použitelná technologie pro malé výkony a malou zátěž po pojíždění po městě u malých aut (i tam věřím, že šofér bude trochu nervous z vytí motoru ve chvílích kdy to vůbec nečeká a naopak, snad moje ženská je možný kandidát na takový automat protože je technický mimoň, ale té bych to zakázal kvůli spolehlivosti které bych se obával). Pro nižší střední, střední nebo vyšší třídy nebo toho kdo valí dlouhé trasy po dálnici jsou dnes daleko lepší automaty než variátor (když ne tedy manuál) jako diskutovaná dvojspojka nebo HDM od ZF.
Avatar - Mickeyla
18. 4. 2012 15:11
Nesmyslná cena testovaného vozu!!!???
Dobrý den vespolek!
Od března jsem hrdou majitelkou právě testovaného vozu AR Giulietta 1.4 TCT a mám pár postřehů, se kterými bych se ráda podělila.
Za prvé dávám za pravdu recenzentům v tom, že Julča s touto převodovkou někdy váhá a je trošku bezradná, někdy mám pocit, že bych měla mít plynový pedál zamáčklý až pod podlahu, aby byla slečna ochotná zařadit další rychlostní stupeň. Obzvláště hloupě vypadá popojíždění posledního metru do garáže, protože jí nechci rozbít nos o zeď, dojíždím to dost opatrně a děvče při tom skáče jako raněná srnka, že to zvenku musí vypadat, že zkrátka musím dělat něco špatně... To můj 10 let starý Fiat Punto II 1.2 16V Sporting také s automatem, ale variátorovým (CVT), měl taky své mouchy, ale se zajížděním do garáže problém neměl ani v nejmenším....
Jinak pádýlka na volantu mám a je to super věc.
Za druhé k ergonomii. Nemám žádné větší výhrady, na všechno si jde zvyknout - až na jednosměrný pohyb v položkách menu palubního počítače....ne že by to punto nemělo taky, ale přece jen máme zase o 10 let víc a tady se pořád nic nezměnilo.... jen přibyly položky... a také s výjimkou umístění 12 V zásuvky vedle ruční brzdy a řadící páky, takže když musíte stejně jako já používat externí navigaci, tak se vám táhne přes půl kabiny hnusný kabel kolem rádia, všech čudlíků a páček a pák, které byste občas rádi použili.... ale to není jen záležitost verze TCT...
A za třetí - vzhledem k tomu, že jsem si Jůlii vyhlížela od doby, co přišla s převodovkou TCT na trh (v Německu), tak mám myslím docela přehled o tom, kolik co stojí. U auta, které máte na fotkách pod recenzí - předpokládám, že je to testovaný vůz - nevidím nikde uvedený příplatek za:
- xenony, pokud tedy nejsou součástí paketu premium, který tam ovšem taky nemáte uvedený-minimálně 15500, s paketem až 23000,
- dále za vestavěnou navigaci, nebo Infotainment, což dělá minimálně 35 tisíc, jako infotainment dokonce 40500!!!!
- A taky ten sexy lak - klasickou pastelovou červenou za 7 tisíc jsem už viděla a ta to rozhodně není, nová červená alfa je za 10 tisíc, ale tohle mi aspoň podle fotek přijde spíš trochu do oranžova, jako ta super drahá metalíza za 50 tis. - 8C Competizione..... možná se pletu, ale minimálně 10tis za metalízu by tam mělo být uvedeno....
- Posledního detailu jsem si všimla hifi systému Bose (na otevřených dveřích jde vidět logo), který stojí dalších 20 tisíc!!!
!!!! Sakum prásk jen tohle dělá o 80-132500 víc, než kolik jste v recenzi napsali. Už u pořadu Autosalon na Prima family jsem se podivovala, kde na tu cenu testovaného vozu v takové výbavě přišli.....Vámi testovaný vůz vypadá úplně stejně.....
Jinak své nové auto miluju a na každou jízdu se těším, jen myslím, že je poctivé zmínit i těch pár nedovychytávek a správnou (nebo aspoň přibližně správnou) cenu za testovaný model.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Renton
18. 4. 2012 15:44
Re: Nesmyslná cena testovaného vozu!!!???
Ani raz mi to prechadzanie menu v palubnom PC nevadilo, len ked o tom citam, tak si na to spomeniem :-) Je pravda, ze to mohli spravit trochu sikovnejsie, to menu ma dost poloziek a niekedy sa clovek naklika. Ja TCT nemam, nechcel som automat (vlastne ked som ju kupoval, tak TCT este nebola v ponuke).

Pastelova cervena stoji u nas 285e (tu mam), potom je metaliza Maranello, ale ta sa mi moc nepacila no a samozrejme 3vrstvovy lak 8C competizione za 1940e >:D Vyzera super, ale asi by som na tom skrabanec neprezil. Na UK forach ho naopak pomerne dost ludi ma.

A k tvojej poslednej vete: presne o tom je Alfa :-) Tesit sa na kazdu jazdu. Tak nech sluzi ;-)
Avatar - Mickeyla
18. 4. 2012 16:22
Re: Nesmyslná cena testovaného vozu!!!???
Červenou barvičku jsem hoooooodně chtěla - tak to fakt skoro závidím :o)) to je podle mě totiž taky jedna z věcí, která dělá Alfu..... Nakonec jsem ale skončila u bílé pastelové barvy, protože lehce jetá červená v tu dobu nebyla k sehnání, aby měla xenonové světlomety - a protože během následujících 10 let určitě nebudu mít nové auto, tak jsem z hlediska bezpečnosti ty xenony fakt hooodně chtěla. hledala jsem fakt v celé Evropě - a nakonec mám panoramatické střešní okno, které je k bílé krásně kontrastní a v bílé barvě nezanikají zadní světlomety tak jako u klasické červené. Ten superdrahý lak mi přijde fakt dokonalý, jen je zkrátka tak drahý, že si radši člověk připlatí za výbavu než za to, že bude muset každý škrábanec retušovat nekřesťansky draze... Já jsem naopak na TCT převodovku čekala jako na smilování, protože řadit už jsem od 17, kdy jsem dělala řidičák, do 29., (mezi tím jsem vozila jen manžela z hospody jeho vozem s automatem) kdy jsem si pořídila zmiňovaný Fiat Punto, zapomněla :-) :-) Bohužel jsem si čekání natáhla, a to kvůli japonskému zemětřesení, protože se tam vyrábějí komponenty do tohoto automatu. Tak taky přeju ať slouží co nejdýl!!!!
28. 12. 2012 20:46
Re: Nesmyslná cena testovaného vozu!!!???
"Obzvláště hloupě vypadá popojíždění posledního metru do garáže, protože jí nechci rozbít nos o zeď, dojíždím to dost opatrně a děvče při tom skáče jako raněná srnka, že to zvenku musí vypadat, že zkrátka musím dělat něco špatně..."

Moja je vyrobena v 06/2012 a toto vobec nerobi. Ked pustim brzdu tak sa sama bez plynu pomalicky pohyna (ako klasicky hydromenic), takze taketo manevre jednoducho iba riadim brzdou ;-)
18. 4. 2012 16:15
TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Však to znáš sám, padni komu padni, kdo jinému garáž kopá, sám do ní padá. No, myslím, že v rámci ucelené objektivity není od věci dát si pár náhodně naslepo vybraných testových jednohubek, cituji:

- "Přeloženo do běžné řeči: normální režim znamená, že auto je naprosto mrtvolné a takřka nepoužitelné. Jen stěží byste mu hádali 80 kW, natož 125 kW, za které jste dealerovi zaplatili.

- TCT - výborná v MiTu, nepříliš dobrá v Giuliettě. Nevíme čím to je, ale v menší Alfě fungovala šestistupňová dvouspojka o velký kus lépe. V Giuliettě se někdy (bohužel poměrně úspěšně) vydává TCT za robotizovanou převodovku. Šlápnete na plyn a... nic. Šlápnete tedy ještě více a poskočíte o metr dopředu.

- Při srovnání s DSG se TCT nemůže pochlubit tak bleskovým podřazováním či přeřazováním"

A kontratestér? Cituji:

- "Giulietta s benzinovým motorem i s menším turbodieselem na mě vždycky působila jako takový italský Golf. Dvouspojková převodovka tento pečlivě sladěný stroj zkazila.

- (TCT)... řidiče trápí pomalejším řazením (dobrá práce s manuálem by byla alespoň subjektivně stejně rychlá), podivnými reakcemi a občasným škubáním. Snad za to může vyšší hmotnost auta..."

Děkuji. Prosím vás, neví tu někdo, kde je nejbližší prodejna Volkswagenu?..
Rozbalit vlákno
19
18. 4. 2012 16:36
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
...a přes tyto výtky porazila převodovka TCT převodovku DSG ve srovnávacím testu, byť těsně:
[odkaz]
Citát:
"O TCT ako víťazovi testu museli rozhodnúť fakty, pre drvivú väčšinu vodičov možno nepodstatné."
"Alfa s prevodovkou TCT obstála aj proti DSG."
18. 4. 2012 16:44
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Znovu, s Octavii bych moc nešermoval, zkus spíše pohledat test Golf vs Giulietta.
18. 4. 2012 16:55
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
A máš takový test? Já žádný neviděl.
18. 4. 2012 17:20
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Ono nejde ani tak o to srovnání, jako o to, že samotné hodnocení TCT vychází v tom slovenském testu výrazně jinak-pozitivněji, než v tomhle na auto.cz.
18. 4. 2012 18:01
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
No, na tohle velký pozor. V tom slovenském testu jsou si vlastně převodovky vyrovnané, v akci je lepší DSG, Alfa má současně žalostnou návaznost brzdy, a v závěru na ní jezdec cení to, že si s ní jako živočišněji zajezdíš. Ovšem... s tou jeho. A v tom je právě ten klasický italský kvalitativní háček. V testech s DSG je to vždy stejné, přesně jak Octavia předvedla ve slovenském testu - vždy ukázková stejná charakteristika řazení, kvalita, rychlost, prostě vrchol. A Alfa? Slovenský kus dobrý, zdejší kus - parkovišťová škubačka. Tedy problém vnímej v problematickém spolehnutí se na konkrétní kus. U DSG nic takové (většinově) samozřejmě nehrozí, u alfy je tohle prostě sázka do garážové loterie. A to je ten hlavní přínos těchto dvou testů.

Zajímavé je, že i na diskusi někteří majitelé potvrzují, že pomalá jízda, resp. popojíždění s alfou je nerváček...
18. 4. 2012 18:39
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Ale prdlajz na konkrétní kus...oba testy byly provedeny s jedním a tím samým vozem, stačí se podívat na RZ: 2AN9028. Ono těch TCT je v republice jen pár, donedávna snad jen jedna.

Ano, kvůli agresivnímu nastavení brzdového asistenta (díky MT) se tak chovají všechny novější AR. DSG v některých autech škube taky, záleží to dost na motorizaci.
18. 4. 2012 18:45
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Skutečnost, že se jedná o identický model jen podtrhuje tu realitu. Možná, že už je nyní alfa v rukách servismanů. Jo, ta brzda je nepříjmená, dobře to tam v tom slovenském testu Rasťo předvádí. Vím, že DSG také škubne, proto nahoře píši "většinově".
18. 4. 2012 18:51
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Ty testy jsou od sebe vzdáleny asi měsíc, nepřijde mi, že by za tu dobu stihnul někdo tu převodovku rozbít. Navíc to auto má cekem málo naježděno na to, že se jedná o testovací kus.
Jen mě zajímá, proč dva testy shodného auta mají natolik rozdílné výsledky. No, třeba se redakce pochlapí a přjde s vysvětlení jako tomu bylo u nabouraného Ceedu. :-)
18. 4. 2012 18:56
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
:-) Jo, také bych si rád přečetl závěr o cee´du. To horní sdělení o poskakování je faktem, dokonce šokujícím faktem. Myslím, že není důvod ho zpochybňovat. Zajímavé je, že to zde nad námi potvrzuje i nějaký majitel. A jestli je to tak, že se to takto časem začíná projevovat, no to by bylo smutné.
18. 4. 2012 19:08
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Nepochopím, kde se dement tvého formátu naučil psát...

Ty se tak trapně snažíš.. až si nakonec ještě tak hloupě naběhneš...
A to sem ti min. 2x napsal, že v tom slovenském testu je to to samé auto... mimo toho slovenský test pro mě nemá význam v tom, že TCT porazilo DSG (což bych prostě bral jako přirozenou věc, neb vývoj Fiatu je hodně před VW), nicméně je zajímavý právě tím, že jsou tam přesná videa, kde je vidět, jak se to auto chová..., tedy nic není schováno, tak jako tady v tom popisu, za nic neříkajícími frázemi, ale že si to sám můžeš ověřit, tedy v případě, že bys nebyl tak hloupej jak si a byl by si toho schopen...
Ale jak vidím, ty sice umíš psát, ale neumíš ani číst, takže nechápu, kterej vůl tě v IVG najal...

Ad poskakování (vím je to marné) - právě to DSG poskakuje ještě víc a je to (chápu pro tebe jako nová ninformace) obecně známá vlastnost DSG...
18. 4. 2012 21:41
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Hergot, budu tě muset začít číst... >:D ;-) No, pravděpodobně zažíváme zcela mimořádnou věc - kvalita TCT v přeshraniční praxi. Stát se to může, na tom by ostatně v případě alfy nebylo snad nic výjimečného. Normálně alfu v servisu opraví. Tam ve slovenském testu holt ten vůz ještě neměl tu závadu, která se projevila při testování shora. Nedělej, že neznáš zkušenosti majitelů alfa romeo.

P.S. V horním testu nejsou fráze, jen holá pravda. Jinak ti doporučuji velmi silně omezit přisprostlé výrazivo, to se tu nedělá!
18. 4. 2012 22:38
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Nech si svoje rady. Nicmene tva myslenka, ze charakteristicka vlastnost prevodovky dsg odpovida porouchane prevodovce tct zni zajimav. I to je mozne, u vw by me to az tak neprekvapilo. Ale neverim, ze by sis zrovna ty mel o nich myslel, ze jsou az tak neschopni... Az tak ne... Takze furt to beru spis tak, ze nejses schopen intelektualne funkci dvojspojkove prevodovky pobrat.
18. 4. 2012 22:44
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Cením, žes civilizoval své vyjadřování. Domnívám se, žes mě nepřesně pochopil. V tom slovenském testu fungovala TCT bezvadně, ostatně to je tam zcele zřetelně podáno. Přesně tak zřetelně, jako v testu následném je zase podáno to obtížně akceptovatelné cukání. Přičítám to možné vadě u daného vozu, jinak si to vysvětli nedokáži. Oba, vlastně všichni testéři jsou zkušenými řidiči. Případná vada je samozřejmě odstranitelná, v servisech alfy mají ostatně s opravami bohaté zkušenosti.
Avatar - Enzo
18. 4. 2012 23:25
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Chyba není na přijímači, chyba je mezi sedačkou a volantem. Tenhle pokus o test spolu s "přínosnou" diskusí mě opět přesvědčil, že Alfa ať už je jakákoliv to NIKDY nebude mít v ČR lehký. V kombinaci s komedií co tu předvádíš to opravdu nemá chybu, koktejl blbosti a teoretična vytahlýho z prstu ja naplněn po okraj 8-s i po těch 10ti letech co sem lezeš. Stačí málo, sednout a zkusit si TCT v praxi, pak tu můžeme srovnávat kdo má většího pinďu. Obávám se že k tý praxi se nedostaneš ani ty ani zlomek kritiků, co tu tahaj esa z rukávu a znaj TCT do posledního šroubku.
18. 4. 2012 16:43
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
V prodejně Volkswagenu ale novou alfičku nekoupíš. ;-)
18. 4. 2012 16:57
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Ještě to tak ;-)
18. 4. 2012 17:38
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
8-s boha jeho... >:D ;-)
18. 4. 2012 17:51
Re: TESTOVÉ JEDNOHUBKY
Boha do toho nepleť, ten jezdí v 911.
18. 4. 2012 18:16
Cena
Huh, tá cena to je špatnej vtip ... Jinak Multiair není o nic spolehlivější než TSI, to je jistý :-)
Rozbalit vlákno
1
20. 4. 2012 10:12
Re: Cena
Nie je spolahlivejsi? povedal kto?
Pri pive ste sa tak dohodli? No budis, ale nabuduce menej chlastaj, lebo mudrosti z toho nevychadzaju.
18. 4. 2012 21:08
TYPICKÝ TEST AUTO.CZ
Zn.: vylož si ho, jak se ti hodí, alias pohádejte se v diskuzi. Jeden autor má sice pár výhrad, ale na konci shrne jednoznačné ano, druhý vyjádří své jednoznačné ne. S TCT jsem nejel, se 7DSG jsem jel ve Fabii RS. Pokud má TCT pár zmiňovaných problémů, DSG je má rovněž. U auta, které má smrdět sportovnem alespoň oceňuji zmiňovanou vlastnost TCT, že vám v manuálním režimu sama nepřeřadí a manuální zaření na podlaze má poskládáno logicky - tedy dopředu dozadu v "závodním schematu".
Závěrem v podstatě stačí zmínit, že neexistuje automatická převodovka bez výhrad a kompromisů, jedná zvládá lépe tohle, druhá támhleto. Záleží na typu, konstrukci, výrobci, nastavení software atd. atd.
Jinak 7DSG začalo ve zmiňované Fabii RS jemně cukat v nižších rychlostech, při přidání z nízké rychlosti např. na 2.st. se auto otřásalo, takže v autorizovaném servisu cituji "vyčistili vstřikovací klapku" a je po problému.
Rozbalit vlákno
2
19. 4. 2012 08:28
Re: TYPICKÝ TEST AUTO.CZ
:yes:
20. 4. 2012 10:15
Re: TYPICKÝ TEST AUTO.CZ
:yes:
Avatar - rohYpnol
19. 4. 2012 22:08
Silně rozporuplné hodnocení
Nevím, ale
[odkaz]

Osobní zkušenost nemám, ale TAK rozdílné hodnocení mě zaráží. Hlavně když zde uváděné zápory TCT jinde vychází naopak jako přednost vůdči DSG. Jediná shoda snad rychlost podřazování...
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2012 10:57
Ergonomia
Je velmi prapodivne hodnotit ergonomiu v aute, ci su alebo nie su rozumne rozmiestnene ovladace.
Ta prazdna fraza "...trochu zmatečné rozmístění ovládacích prvků. " sa tyka v podstate vsetkych testovanych aut mimo nem. koncern, ktory je asi patentovany prirodou, kedze ma vsetko v poriadku.

Za 1. je to vec prveho pohladu v aute a 5minut osahania si ovladacov pri uplne prsom usadnuti, za 2. je to zvyk podla toho, ktore auta niekto najcastejsie soferuje.

Ja povazujem za ergonomicky omyl zapinanie vsetkych moznych svetiel tocivym spinacom na celom koncerne das auto, niekomu to vsak moze pripadat ako vrchol ergonomie.
Zapinanie hmloviek tlacidlami je rozhodne zmysluplnejsie nez popotahovanie nejakeho multifunkcneho ovladaca, ktory vsak nadovazok ani len neumoznuje zapnut nezavisle predne alebo zadne hmlovky, kedze taku medzipolohu nema.

Je to totozne ako so spenatom, ked ho niekto zboznuje a niekto nemoze vystat, rozhodne to vsak nedava autu body dole, ako sa to snazia automagaziny prezentovat.
Rozbalit vlákno
1
7. 10. 2012 16:57
Re: Ergonomia
Tiez nechapem kritiku ergonomie, bez nejakych konkretnych prikladov. Vcera som tak fical v mojej Julce a a rozmyslal, ktory ovladac mi vadi, alebo zda nelogicky a naozaj som na nic neprisiel >:D
Avatar - Gardelone
26. 4. 2012 07:27
proc to vsechno?
Ahoj vsem. Fascinuje me, jak se tu hezky hadate. Jen tak dal, aspon neni nuda :-) Jinak co me celkem zaujalo. Jeden borec tu pise, ze Alfa je velice poruchove auto. Od doby 147ky to uz neni pravda!!! Asik zas nekde slysel od nejakeho idiota v hospode, co mu na dvorku smrdi zrezle shaade, nema na lepsi a jen zavidi... Jinak se neda nic hezkeho rict o tom vami nazyvanem koncernu (hodne zabavne, ale proc ne. Audi a VW group je moc dlouhe), ze to je jedna velka sra*ka! Je to jen nafouknuta bublina. Kupujte ty sracky od VW a Audi, protoze jsou nejspolehlivejsi a proste nej, bo jsou od nas. Stejne, kam se clovek podiva, tak vidi auta v servisu, ale proc, protoze to je spotrebni zbozi... Kazi se. Vsechny znacky vice ci mene. Ale kazi.

Ergonomie ovladacu? By me zajimalo kdo urcuje spravnost umisteni ovladacu. Je to uplne jedno kde to je. Clovek si najde kde to je a pak to pouziva.. Ale zase VW a Audi, to ma preci nejlepe usporadane, ale proc? Protoze se nekdo rozhodl, ze Nemci to maji, nejlepsi, ale taky nejnudnejsi. Tak samo jako design celeho auta... Sterilizace a nudna nuda. Vsechno vypada stejne a taky to tak je.. Tady rikate ze Oktavka s DSG prohrala nad TCT v Julii. Stejne to je Golf proti Fiatu Bravo a to jsem si jeste nezjistil, jestli Fiat ma moznost instalovani TCT do svych aut. Myslim, ze to je Alfa prevodovka. A to mi prijde celkem smutne, kdyz silene obrovsky koncern proti nevydelecne Alfe nedokaze udelat lepsi prevodovku. Neudelal, a proc? Protoze to je stejne a jen subjektivne se rozhoduje. Proste to je jen o tom, kdo je na co zvykly. Resi se tu uplne debility. A proc? Protoze hloupi lidi, kteri jsou zaujati a uviznuti v marketingove bubline VW a Audi se boji pomyslet, ze muze existovat neco lepsiho a zajimavejsiho.. Nastesti VW a Audi toho dela tolik, ze kluci ani nepoznaj, ze porad jezdi jen v nejakem zmutovanem Golfu.
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2012 14:41
Spotreba v meste
Realna spotreba v meste v premavke je asi 10litrov. A to bez zbytocneho slapania na plyn. Nizsie hotnoty mozno tak na vypadovke alebo v noci, ked semafory blikaju na oranzovo a nie je skoro ziadna premavka...
Rozbalit vlákno
0