GLK mě nikdy neoslovilo…v X3 se prima jezdí a nedělá mi velkej problém, Q5 je i přes aplikaci FL už dnes příliš bublinovatý, ale ani jeden není zrovna vizuálním králem.
Smazala to redakce a částtečně je i chápu. Já jsem na ten webpajuv komentář ani nereagoval, nechtěl jsem to tady v komentářích zaspamovat a proto jsem to dal na blog.
Moje taky ne, jen upozornit redakci chovající se jakoby čtenáři a přispivatelé byli hloupý stádo a banda nýmandů, že jsou na omylu. Umí smáznout příspěvek, ale na lucidní vyjádření nemají koule ;-)
Tak zrovna tahle kombinace - černá s linkou na boku a Alpina koly - mi ze všeho nejvíc evokuje...pohřebák. To je hotovej auto-náhrobek, sorry, ale tuhle kombinaci opravdu ne.
Taková kára která se nepotkává na silnicích každý den by si nějaký ten pohyblivý obrázek zasloužila ;-\ Videa s ukázkou dynamických schopností by byla super. V dnešní době stojí i ta gopro okolo 10k... možná i zadarmo když napíšete pochvalný článek jako v případě Tomtomu. >:-[]
Jsou ty videa takovýproblém? Takovej Koubek je na to prakticky sám a jak mu to jde! Vás jsou v redakci desítky (můj odhad), budget nesrovnatelně vyšší a ono prd. ;-\
Fotky ale parádní :yes:
Dynamický parametry by byly fajn, možná by to ale zabralo spoustu času, kterej se dá věnovat třeba článku z Blesku o káře naší nejlepší tenistky (to, že je použitej mix obrázků starý a nový generace pánům redaktorům nevadí), nebo bysme se nedozvěděli, kde si dát nejlepší vánoční štolu ;-)
Koubek je pan profik :yes: , velmi decentny a seriozny chlapik uz na pohlad, jeho testy mam tiez velmi rad, nie je sice taky ten vtipalek ako pepa alebo nas rastik ale kazdy sme iny,
k tomuto bmw len tolko, tento pohlad je nehodny 2 melonov [odkaz] ale takych 800 tacov aj to som optmista, uz aj sportage spredu lepsie vyzera a zaujimavejsie, BMW to moc s tou X3 nejde, ani stara X3 nebola ziadna kraska, dizajn SUV BMWpreslapuje na mrtvom bode, vid nova X5, dalsia bachrata beztvara obluda, chlapci z mnichova by mali ist na skolenie do land roveru ako sa robi pekne SUV lebo toto co dnes robia s tymi SUV to je vazne des [odkaz] ale cinanom to asi bude dobre no ;-\
Tím vtipálkem pepou myslíš to neoholené, upocené, uřvané...cosi, jehož jedinou starostí je ve videu mávat rukama, afektovaně řvát do kamery a mít přitom módní brýle?
Honza bejvával dobrej, ale to je už sakra nějakej pátek. Teď jeho testy stojí totálně za h...., koukat se jen jak se s autem plouží krajinou, neukáže jeho schopnosti, jen furt něco přeříkává v kabině, to je nuda..
Alpina je super značka a článok je taký aký je.
Jediné s čím nesúhlasím je, že nikto neponúka v tejto kategórií nič podobné.
A čo GLK od BRABUSu s motorom 63AMG?
No jediným konkurentem by mohla být Audi SQ5. Jejich diesel zdolá stovku za 5,1 sekundy, což je sice o dvě desetiny více, ale dá se považovat za soupeře.
Ne tak na poli exkluzivity, tam si myslím, že Alpina zůstane Alpinou. Tedy jako značka, o zpracování a výběru materiálů nemluvím = neznám.
OT: Zítra se jdu povozit v nové X5 M50d. Uvidíme jaký to na mě zanechá dojem. Už jsem jel i v základním dieselu a hodně pozitivně mě překvapil.
Tak jsem dojel a čerstvý píšu své dojmy. Nejsem profesionální jezdec, takže jen z prostého uživatelského hlediska. To auto je vrrruuuummmm. ;-)
Pocitově zpětná vazba od volantu dobrá, řízení jako celek je naladěno spíše do komfortna a to i ve sport režimu. Je to pořádná masa, motor táhne spíše jako ruská dieselová lokomotiva s pořádnou dávkou naprosto nedieslového řevu motoru. Je to něco jako silný americký osmiválec, prodleva turba je nepostřehnutelná, právě díky nasazení třech rozdílně naladěných do celku. Není to auto, které by bořilo časoprostor, dokonce bych na dálnici očekával i více výkonu, ale ve finále cítíte, jak to s tou těžkou hmotou umí zabrat. Já jsem bohužel zvyklý na trochu jiný výkon vs váha, takže je to těžké srovnávat. Podvozek je stabilní, auto je ale lehce náchylné na boční vítr, při stošedesáti se trochu chvěl volant (vyvážení nebo použité pneu, nevím). Je to první BMW, kde je těžké remcat nad interiérem. Ten v testovacím kuse byl vybaven kombinací alcantara/kůže s kontrastním prošitím bílou nití. Ambientní podsvětlení v tunelu na mě dost zapůsobilo, materiály dokážou ospravedlnit cenovku. Hezké je dvojité otevírání kufru, zadní dveře nejprve nahoru, pak směrem dolů druhé víko (nevím ale, jestli se na tom dá sedět).
Celkově si mnichovští hodně dali záležet, je to jedno z nejpovedenějších aut, byť si BMW nikdy nekoupím, tohle na zkoušku vypadá hodně pozitivně. Příští pondělí jdu projet BMW i3.
Alpina z X3 vytvořila supersport mezi SUV.. :-)
Je to populární segment , to že je vyprodané nepřekvapuje.
Na reakci Porsche i Audi SQ5 jsem zvědavý.
Poslení dobou se automobilky rády trumfují.. ;-)
Porsche reagovat nejspíš nijak nebude, to si zakládá na skutečnosti, že má vrcholné modely v benzínu a u toho pravděpodobně také zůstane pokud se Macan bude prodávat stejně dobře jako Cayenne. 294kW benzínového Macanu je dostatečný odstup od dehtů včetně XD3 a navíc přijde ještě silnější benzínová verze.
SQ5 také nemusí nijak reagovat, jako konkurence X3 35d svou roli plní bez problémů a pokud někdo chce chodit k tunerům tak ekvivalent k XD3 existuje u ABTa, ten za nějakých 10-15k eur nabízí SQ5 poladěnou na 265kW. Takže je dávno vytrumfováno a nic zvláštního se dít nebude.