Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A3 Sportback e-tron – Hybrid pro náročné (a bohaté)

Audi A3 Sportback e-tron je do detailu promyšleným hybridem. Nabízí velký akční rádius, jízdně je na úrovni a navíc skvěle vypadá. Největším a vlastně takřka jediným problémem je cena.
Zpět na článek
12. 6. 2015 09:52
12. 6. 2015 10:09
12. 6. 2015 10:13
12. 6. 2015 10:25
12. 6. 2015 10:37
12. 6. 2015 10:32
12. 6. 2015 10:38
12. 6. 2015 10:57
12. 6. 2015 11:03
12. 6. 2015 11:10
12. 6. 2015 11:12
12. 6. 2015 12:36
12. 6. 2015 13:23
12. 6. 2015 13:35
12. 6. 2015 13:52
12. 6. 2015 10:19
12. 6. 2015 10:26
12. 6. 2015 10:39
12. 6. 2015 11:13
12. 6. 2015 11:52
12. 6. 2015 12:03
12. 6. 2015 13:59
12. 6. 2015 14:18
12. 6. 2015 20:07
12. 6. 2015 20:44
12. 6. 2015 21:25
13. 6. 2015 14:52
13. 6. 2015 17:54
14. 6. 2015 16:00
12. 6. 2015 10:21
12. 6. 2015 10:29
12. 6. 2015 10:40
12. 6. 2015 11:16
12. 6. 2015 11:25
12. 6. 2015 14:01
12. 6. 2015 10:33
12. 6. 2015 10:33
12. 6. 2015 10:45
12. 6. 2015 11:02
12. 6. 2015 13:45
13. 6. 2015 20:46
12. 6. 2015 11:05
12. 6. 2015 11:17
12. 6. 2015 11:50
12. 6. 2015 12:44
12. 6. 2015 14:03
12. 6. 2015 14:21
12. 6. 2015 11:01
14. 6. 2015 19:25
15. 6. 2015 11:18
15. 6. 2015 14:18
15. 6. 2015 17:51
12. 6. 2015 10:11
12. 6. 2015 10:47
12. 6. 2015 11:06
12. 6. 2015 11:18
12. 6. 2015 11:27
12. 6. 2015 11:47
12. 6. 2015 11:52
12. 6. 2015 10:12
12. 6. 2015 10:48
12. 6. 2015 10:59
12. 6. 2015 11:45
13. 6. 2015 20:23
12. 6. 2015 10:14
12. 6. 2015 12:42
13. 6. 2015 20:28
12. 6. 2015 10:19
12. 6. 2015 10:23
12. 6. 2015 10:30
12. 6. 2015 10:30
12. 6. 2015 10:48
12. 6. 2015 10:52
12. 6. 2015 11:29
12. 6. 2015 11:33
12. 6. 2015 11:48
12. 6. 2015 11:53
12. 6. 2015 11:56
12. 6. 2015 12:02
12. 6. 2015 12:07
12. 6. 2015 14:12
12. 6. 2015 15:09
12. 6. 2015 18:32
12. 6. 2015 18:56
12. 6. 2015 16:09
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 6. 2015 18:32
12. 6. 2015 18:47
12. 6. 2015 10:43
12. 6. 2015 10:50
12. 6. 2015 10:54
12. 6. 2015 11:31
12. 6. 2015 11:34
12. 6. 2015 11:49
12. 6. 2015 11:55
12. 6. 2015 13:04
12. 6. 2015 14:08
12. 6. 2015 14:18
12. 6. 2015 14:22
12. 6. 2015 15:15
12. 6. 2015 18:33
12. 6. 2015 18:53
13. 6. 2015 20:38
13. 6. 2015 21:08
12. 6. 2015 10:57
12. 6. 2015 11:25
12. 6. 2015 10:33
12. 6. 2015 10:52
12. 6. 2015 12:41
12. 6. 2015 12:42
12. 6. 2015 13:31
12. 6. 2015 13:37
12. 6. 2015 13:45
12. 6. 2015 13:55
12. 6. 2015 14:00
12. 6. 2015 14:04
12. 6. 2015 14:25
12. 6. 2015 14:30
12. 6. 2015 15:19
12. 6. 2015 15:39
12. 6. 2015 15:52
12. 6. 2015 16:06
12. 6. 2015 16:14
12. 6. 2015 18:36
12. 6. 2015 18:51
12. 6. 2015 13:56
12. 6. 2015 14:10
12. 6. 2015 14:50
12. 6. 2015 15:29
12. 6. 2015 18:38
12. 6. 2015 19:01
12. 6. 2015 15:23
12. 6. 2015 11:30
14. 6. 2015 17:25
9. 8. 2015 10:27
12. 6. 2015 09:52
Díky..
za test. Chybí mi tam něco víc o tom čistě elektrickym režimu. Těch 50km jste reálně vyzkoušeli? Jak to jede, čistě na elektriku? Je to použitelný na rychlejší hopsání do mezer v provozu ve městě?
Jinak se furt nějak nemůžu rozhodnout jestli se mi to líbí.. ale asi jo, pro ženu na vození dětí do školky a nákupy v blízkym Lídlu.
Rozbalit vlákno
124
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:03
Re: Díky..
S autem přes milion do Lidlu? Přijde mi že i3 je dost jinde a za tyhle prachy máš už i [odkaz]
Nemluvě o Priusu a trochu podceňovanym [odkaz] [odkaz]
Sem konzerva dokud to de já bych za ty prachy vzal Lexus IS s šestiválcem a nazdar
12. 6. 2015 10:09
Re: Díky..
To jsem blázen, jakože kdo má auto za mega, nechává si akorát domů vozit humry, kaviár a nejezdí na nákup..?
Ať si každej koupí co chce. Ale nemyslim si, že by u Audi nevěděli, co dělaj.
12. 6. 2015 10:13
Re: Díky..
JJ, taky nechápu narážku na Lidl. Milion, dva, tři...šuma fuk. Když chci zajedu tam klidně s Rollsem.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:23
Re: Díky..
Rolls bohužel nemám ale jeden mám přesně při cestě domu takže se tam někdy taky stavim. Proto vim že diskonty jako Aldi nebo Lidl nejsou pro majitele novejch vozů přes milion úplně odpovídající na pravidelný nákupy. Prostě nemyslim že majitel Kauflandu Lidl stvořil zrovna pro novomajitele aut přes 40 t. eur ;-)
12. 6. 2015 10:25
Re: Díky..
Přestávám ti naprosto rozumět. Jak si myslíš, že řeší nákupy majitelé podobných aut? To by mě nesmírně zajímalo a vynech subjektivní pocity ke komu směřuje majitel Kauflandu nebo Lidlu.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:32
Re: Díky..
Přestávám ti naprosto rozumět. Ty nevíš co to je diskont? :-)
12. 6. 2015 10:37
Re: Díky..
Zase to vedeš k nesmyslům. Asi jsi nerozumněl otázce, tohle pozérství je mi pro diskuzi cizí. Nebo zcela jednoduše neumíš přiznat, že jsi opět vypotil nesmysl. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:34
Re: Díky..
Přečti si tu diskuzi znova od začátku! Děláš vlny kvůli ničemu. Jestli myslíš že mamina s druhym autem v rodině s cenou přes mega jezdí zrovna jen do Lidlu já ti to vyvracet nebudu ;-)

A pozérství žvatlání opětně vypocený nesmysly a podobný kraviny si šetři. Tady nejsou vůbec třeba!
Avatar - wakantanka
12. 6. 2015 10:32
Re: Díky..
No ako, doma majú nejakú 20 ročnú šunku a na nákup do LIDLu jazdia v tom, aby im plebs nezávidel >:D >:D >:D teda podľa Kylie to je asi tak >:D
12. 6. 2015 10:38
Re: Díky..
Já mám doma 13-ti letou, byť udržovanou šunku, ale že bych jezdil na nákupy jen s ní, abych nenas.íral lidi, to by mě nenapadlo :-)
Avatar - wakantanka
12. 6. 2015 10:57
Re: Díky..
ani mňa nie, ale vieš ako ženská logika nepustí >:D
12. 6. 2015 11:03
Re: Díky..
Nevzešel jsem ze zlatýho vejce, poslední korunu jsem si musel vydělat a nevidím jediný důvod, proč bych se měl za to stydět nebo se za něco skrývat. Stejně tak o vše člověk může přijít a taky to může znamenat, že najednou budeš parkovat u Lidlu autobus s číslem 222... ;-)
Avatar - wakantanka
12. 6. 2015 11:10
Re: Díky..
Ak by ten autobus bol môj vlastný ... >:D prečo nie >:D na druhú stranu musíš ale uznať, že existuje skupina ľudí, ktorí sami nezarobili ani halier ale žijú v luxuse o akom sa nám ani nesníva. Táto kategória s nákupom v LIDLi alebo podobnom diskonte bude mať problém.
12. 6. 2015 11:12
Re: Díky..
Ano, ti a taková ta "lepší maloměšťácká" třída ;-)
12. 6. 2015 12:36
Re: Díky..
a kam maj ty lidi jako jezdit na nakup? >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:39
Re: Díky..
Do Lidlu, Tesca, COOPu, Globusu, Penny Marketu, Albertu, Billy, Kauflandu nebo taky Makra ;-)
Avatar - Kolouš
12. 6. 2015 13:23
Re: Díky..
já se svým autem dost přes 40k€ před Lidlem rozhodně problém zaparkovat nemám. O to víc se mi ale příčí parkovat ho v Pařížské před Pradou....
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 13:25
Re: Díky..
Stejně jako já. Taky se bojíš že ti ho v Pařížský odtáhnou? >:-[]
Avatar - Kolouš
12. 6. 2015 13:35
Re: Díky..
že se Ti něco příčí, neznamená že se bojíš
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 13:39
Re: Díky..
No fajn. Tak u Lidlu parkujeme občas oba protože tam prostě deme nakoupit
V Pařížský ani jeden. Proč ty ne?
Avatar - Kolouš
12. 6. 2015 13:52
Re: Díky..
Proč já ne?
Co tam?....

Pařížská je hezká jen přes vánoce a to hodně po půlnoci. Kdy svítí žárovkami obalený stomy a dole je ticho. žádnej veksltaxikář, "fitnesspíči" na vysokejch šteklích a solárkoví šedesátníci. PO zbytek roku a v denní hodiny tam nemá cenu lézt.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 13:58
Re: Díky..
Jo s tim bych docela souhlasil :yes: :-)

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:15
Re: Díky..
Asi seš protože mezi Lidlem a dovážkou humrů je eště hodně stupňů. Že to nerozlišuješ je docela zajímavý. Majitel novýho auta přes milion prostě spíš nebude pravidelnej návštěvník Lidlu ;-)
U všech automobilek snad spíš vědi co dělaj ale těch pár aut co sem zmínil mi prostě přijdou jako lepší varianty jak utratit mega a něco za auto
12. 6. 2015 10:19
Re: Díky..
Tyvoe, here we go again:)
A čeho je teda majitel auta za mega pravidelnej návštěvník?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:24
Re: Díky..
Čehokoli co neni diskont? ;-)
Jinak viz já 10:15
12. 6. 2015 10:26
Re: Díky..
Nevím v který bublině žiješ, ale má sakra silný stěny >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:35
Re: Díky..
Rozumíš aspoň sám sobě? >:D
Dobře beru že nerozlišuješ co je diskont a co ne. Mám se ptát kde si kupuješ třeba oblečení? ;-)
12. 6. 2015 10:39
Re: Díky..
Budeš se divit, ale v obchodě. Jsi buďto absolutní pozér, nebo jen čekáš co donese maminka domů. Tyhle kecy s dětmi nemají valnýho smyslu :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:10
Re: Díky..
Už mě fakt nebavíš! Proč debilní kváky vo mamince a pozérech?
To fakt nevíš co to je diskont nebo outlet? 8-s
12. 6. 2015 11:13
Re: Díky..
Ty vážně nevíš co píšeš? "S autem přes milion do Lidlu? "

Chceš tím říct, že v Lidlu se prodává jen slevněné a nekvalitní zboží? Probuď se už, uber na pozerství a řeš auta, ne kraviny.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:39
Re: Díky..
Pozérství a absurdní překroucení tu doteď předvádíš nevim proč ty :-|

Lidl je prostě diskont aneni to asi úplně nejtypičtější prodejna pro lidi co si koupěj nový auto s cenovkou přes mega. Bavíme se vo totální kravině!

Když už tak zlevněný zboží. Vidim že fakt nevíš co to znamená diskont! Tam je evidentně zakopanej pes. Ne diskont neznamená že se tam prodává nekvalitní zboží
12. 6. 2015 11:52
Re: Díky..
Ptám se tě, zda se tam prodává jen a pouze slevněné zboží? tvrdil jsem někde, že je Lidl typická prodejna pro dejme tomu horních 10.000? Ne, ty jsi tvrdil, že s autem nad milion do Lidlu ne.

Hloupý kecy Sakro... Shazuješ se jen víc a víc.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:58
Re: Díky..
Hodně hloupý kecy pájo!

Fakt máš neutuchající potřebu se bavit vo totální kravině. Co takhle si najít definici co to je diskontní prodejna a ukončit tuhle blbost?

[odkaz]
12. 6. 2015 12:03
Re: Díky..
Já se nebavím o tom co je a není diskontní prodejna, ale o tom, že není pravda, že do Lidlu v autě za +mega ne. Od samýho počátku, zbytečně klesáš opět níž... ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:06
Re: Díky..
Fakt seš asi starší než já tak zkus bejt i dospělejší
12. 6. 2015 13:59
Re: Díky..
Meleš nesmysly, vrať se ke svýmu tvrzení, že autem +40kEUR před Lidl ne, začni se chovat jako dospělej, přiznej chybu a máš klid. Zatím tu jsi za dítě... ;-) .

O diskontu se bavíš jen a jen ty... :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 14:13
Re: Díky..
Na to že sem už několikrát slušně nabíd tuhle kravinu ukončit se jí držíš naprosto neskutečně :yes: >:-[]

Víš určitě že si starší než já? :-)

Přestaň si vymejšlet jako s tim Focusem kdy si až den poté zjistil že test kterej sem pochválil vyhrál právě ten Focus >:-[]

Teď úplně vážně se koukni na prvních pár příspěvků diskuze. A teď si odpověz proč ses tak zatvrzele chytil mý odpovědi: S autem přes milion do Lidlu? a když už tak ne Joabova: A3 hybrid je auto pro ženu a děti do školky a nákupy v blízkym Lidlu ;-)

Ani jedno neni žádný výslovný jednoznačný označení že jo jen v Lidlu nebo ne nikdy v Lidlu. Děláš aféru z naprostýho nic. A vůči mě to neni poprvé jak oba víme žejo ;-)

Takže naposled: Jak sem to myslel sem vysvětlil a tohle patlání se v ničem považuju za ultratrapný

A ano na to že Lidl je diskont sem ti asi fakt musel říct až já. No tak teď to víš a snad už víš co to znamená. Chceš dál hrát že lidi co si kupujou nižší střední za mega a víc sou tam typickej nakupující?
12. 6. 2015 14:18
Re: Díky..
Nemá smysl diskutovat s dítětem, na tvou úroveň neumím klesnout. Není se o čem bavit...

Nikdo vyjma tebe tu hloupě nevypisoval s jakým autem se má kde nakupovat. Víc k tomu nic nemám.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 14:20
Re: Díky..
On tu nikdo nevypisoval s jakym autem se má kde nakupovat. O tom to je :-)

Chápu že na tohle neumíš odpovědět. Nechápu proč si z jedný krátký věty kterou si zřejmě i blbě pochopil udělal aféru na celej den
Avatar - _Karel_
12. 6. 2015 20:07
Re: Díky..
Mírné OT: v Lídlu se (alespoň u nás) prodávají vcelku kvalitní potraviny, na rozdíl od Kauflandu, Tesca). My ho za "obchod pro chudé" nepovažujeme, i když se v tom stal skoro symbolem.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 20:12
Re: Díky..
Discont taky neni obchod pro chudé. V bohatym Německu diskonty držej skoro polovinu trhu

Paradoxem je že tam je rozdíl třeba mezi Kauflandem a diskontem Aldi větší než u nás

Uvidíme jak se změní Tesco až bude pod Agrofertem ;-)
Avatar - _Karel_
12. 6. 2015 20:44
Re: Díky..
Optický klamy jsou fakt dobrý :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 21:01
Re: Díky..
Jo tyhle blbinky mám rád. Doufám že nebudu za magora když řeknu že sem presvědčenej že takhle vnímáme i spoustu dalších věcí :-)
Avatar - _Karel_
12. 6. 2015 21:25
Re: Díky..
Nejdřív synátor a teď i manželka - na 20 minut mě kvůli tomu vystrnadili od počítače. :-)

Jo, to máš asi pravdu, zajímavá úvaha.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 22:30
Re: Díky..
Upřímnou soustrast :-)

I když si to uvědomuješ je to nečekaně těžký kouknout se trochu ze strany atd. Praxí se to zlepší ale těžký je to furt

A bacha musíš počítat že tě dost lidí bude mít za.. ;-)
13. 6. 2015 14:52
Re: Díky..
Ani ne tak za dítě, jako za paka.
13. 6. 2015 17:54
Re: Díky..
Sám jsi se přiznal :-) to mínus není ode mne. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2015 18:16
Re: Díky..
Proč bych zapíral stejně mě každej pozná [odkaz] :-)
Mám furt i to naše společný selfie který si tak chtěl [odkaz] >:-[]
14. 6. 2015 16:00
Re: Díky..
Chápu to správně že jsi mě představuješ jako šreka? No dobrá, a ten druhý jsi ty. A to jsi trefil. :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 16:14
Re: Díky..
Takhle si to pochopil? To by ledacos vysvětlovalo :-)
12. 6. 2015 10:21
Re: Díky..
Správně napsáno: "mi přijdou". Ano, je to subjektivní, stejně tak fakt, že každej nakupuje jinde a nevidím jedinej důvod proč nezajet s jakýmkoliv autem do Lidlu :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:26
Re: Díky..
Zajet můžeš stejně jako můžeš tankovat u nejlevnější no name pumpy žejo ;-)

Co bys sis za mega a něco vybral ty?
12. 6. 2015 10:29
Re: Díky..
Pozor to je jiná story. Děláš někdy nákupy nebo čekáš co se objeví v lednici? Pokud to první, pak víš, že existuje v tebou označených lowcostech velké množství zboží, které není ani levné ani lowcostové, neřku-li nekvalitní.

Co bych si vybral já? jako k cukání po městě, nebo ježdění po dálnici, nebo na víkendy? Vím jedno, IS by to nebylo ani v jednom případě. Auto mi nesedí a považuju ho za stín předchozích generací.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:38
Re: Díky..
Jo vim jakej je rozdíl v nabídce třeba toho Lidlu a Kauflandu. To ty se tváříš že skoro žádnej ;-)

Máš pravdu že ideální by byly 3 různý auta ale většina z nás to řeší jednim. Jestli nechceš klidně to neřikej
12. 6. 2015 10:40
Re: Díky..
Ano, neřeším to jedním. A vím, co si kde můžu vybrat. Tudíž žvatlat apriori, že majitelé aut nad milion do Lidlu nejezdí je hloupost.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:08
Re: Díky..
Žvatlat? >:D

Tudíž apriori žvatlat? Co to jako má bejt? >:-[]

No asi mi to auto nechceš říct ale takovýhle divadlo kolem toho bejt snad nemusí :-)
12. 6. 2015 11:16
Re: Díky..
Znova opakuju, každý auto má svůj účel. Žít ve dvou a chtít jedno auto, se kterým se primárně pohybuju po městě, ale chci s ním zajet i na dovolenou nebo na víkend, pak proč ne e-tron.
Vybírám-li zadokolkový sedan, pak zjevně kvůli nějakýmu očekávání jízdních zážitků, ty mi 300h nedá, neumí je, nenabízí. Předchozí generace a zvlášť ta druhá mi byly bližší.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:20
Re: Díky..
Že má každý auto svuj účel vo tom žádná a stejně jako že by se jich hodilo víc
U nás se to ale většinou řeší jednim. Já bych narozdíl od tebe za tuhle cenu šel o třídu vejš do IS 300h a nebo eště spíš ušetřil a vzal klasiku IS 250 s šestiválcem
12. 6. 2015 11:25
Re: Díky..
OK, nemám s tím problém. Subjetivně ať si vybere každej sám. Mě IS nijak neohromilo. Nabídka jeho motorů je tristní, mít V6 větší výkon, lepší řízení a líp nastavenej podvozek na limitu, víc prostoru na zadních sedadlech, pak by byl jako RWD sedan ke zvážení.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:59
Re: Díky..
Taky preferuju větší výkon ale popravdě neni ho už skoro kde využít ;-\

Mě těch 155kW v Q50 nebo IS 250 přijde jako odpovídající silniční realitě. Bohužel
12. 6. 2015 14:01
Re: Díky..
Nejde jen o výkon, jde o to, že ty jednotky R4 od M-B nejsou víc než průměr z hlediska kultivovanosti, spojení s převodovkou atd.
Výkon použiješ při každý potřebě zrychlení.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 10:12
Re: Díky..
Výkon mám rád ale právě že možnosti využít ho se furt omezujou. Aspoň já mám ten pocit

Tu naftu sem nezkoušel ale nemyslim že by 220 CDI byl špatnej motor. Je fakt že by se tam jednoznačně víc hodil 250 BlueTEC. S kultivovaností ani výkonem 2.0t 155kW nemám problém. Teď by se hodil graf prodejů motorů D3, možná bysme mrkali oba >:-[]
4válcovej vrchol je to i v Céčku a maximum u A4 je o 10 kW víc. Pro příští generaci bude nosnou benzínovou jednotkou nejspíš teď nedávno představená nová verze 2,0 TFSI s 140 kW

Q50 hybrid ti dá zrychlení jak málokterý podobný auto :yes: :yes: ;-)
12. 6. 2015 10:33
Re: Díky..
Já asi todle.
[odkaz]
Nebo nějaký Lange, a pak je nosil na vejlety do Lídlu.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:39
Re: Díky..
A chodil s nima pěšky nakupovat do Lidlu? Taky dobrý :yes: >:D
Avatar - wakantanka
12. 6. 2015 10:33
Re: Díky..
Zdrž sa pri tom Lidli nejaký čas hlavne ak začínajú akcie na nejaké outdoor oblečenie a obuv a budeš čumieť akými autami a kto tam jazdí nakupovať.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:43
Re: Díky..
Já vim občas tam potkám nečekaně drahý auta a třeba v Parndrofu [odkaz] potkáš všechno od 911 po já nevim co. I tak ale pro člověka co si kupuje nový auta přes mega nebude diskontní prodejna tou hlavní. Ať chceš nebo ne tak ta nabídka tam prostě je omezená
12. 6. 2015 10:45
Re: Díky..
Aha, nebude diskontní prodejna (čti zřejmě Lidl) to hlavní. Ano, teď máš pravdu. Nebude to hlavní centrum pro nákup, ale to neznamená, že tam ve finále pro spoustu běžných věcí nebudeš každej druhej den ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:59
Re: Díky..
Každej druhej den fakt ne. Beze srandy!

Klidně ti prozradim že nejčastějš se stavim v Globusu :-)
Avatar - wakantanka
12. 6. 2015 11:02
Re: Díky..
Najprv by si musel/a mať auto za milión >:D a potom môžeš aj každý druhý deň >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:13
Re: Díky..
Musel/a? Si * nebo co :no: 8-s
Avatar - wakantanka
12. 6. 2015 13:45
Re: Díky..
človek, ktorý na priamu otázku nevie dať priamu odpoveď nie je chlap, teda chlap v priamom slova zmysle. A ty chlapom niesi tak preto !
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 13:57
Re: Díky..
Ani nevíš jak mě mrzí že tenhle rozhovor nevedem třeba u piva >:-[]

Nicméně plkáš kraviny. Jestli seš chlap snad radši nechci vidět jakej >:D
Avatar - wakantanka
13. 6. 2015 20:46
Re: Díky..
A to pivo ti aj legálne načapujú, či len potrebuješ niekoho kto ti ho kúpi? >:D Jediný kto tu neustále plká si ty, navyše sa len krútiš ako zmija a nevieš odpovedať priamo na priamu otázku. A na pivo chodím s ľuďmi, ktorí mi vedia dať na priamu otázku priamu odpoveď, takže mňa to nemrzí.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2015 21:02
Re: Díky..
Jj ty bys potřeboval osobní kontakt [odkaz] jako sůl ;-)

Mě to mrzí věř mi >:-[]

Srovnej si to v hlavě a přestaň plkat kraviny. Na tomhle vláknu si mi žádnou otázku ani nedal >:D
12. 6. 2015 11:05
Re: Díky..
Mě je jedno kde se stavíš ty... Znovu ti opakuju, že jsi plácnul nesmysl a že před např Lidlem parkuje a nakupuje v něm spousta majitelů dražších aut.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:15
Re: Díky..
Neumíš číst? Nezapomeň že ty příspěvky ze začátku diskuze tam furt sou >:-[]

Nebo seš pravidelnej návštěvník Lidlu a prostě sem se tě to jen dotklo :-)

Nebo si doteď nevěděl že Lidl je diskont? >:D
12. 6. 2015 11:17
Re: Díky..
Ano, jezdím nakupovat i do Lidlu, o co jde? Domníváš se, že je v něm jen zboží nehodnotný a slevněný?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:42
Re: Díky..
NE ty pako! Je to prostě diskont. Tak už si najdi co to znamená :-)

Aspoň už chápu proč ses do mě tak pustil. A klídek diskont neznamená nehodnotný nekvalitní ;-)
12. 6. 2015 11:50
Re: Díky..
Hele uklidni se, nejsem tvůj vrstevník. podívej se o čem jsi mlel na počátku diskuze, jak nemyslnou argumentaci vedeš a kam se to teď snažíš stočit.

Závěrem tedy: Ano, i lidé vlastnící vozy nad +40kEUR jezdí nakupovat do Lidlu. Nic víc nic míň.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:05
Re: Díky..
A on někdy někdo někde tvrdil že s vozem +40 t. € nejde zajet k diskontum jako je Aldi nebo Lidl? V Německu má Aldi skoro 40% trhu!

Ale maník co si kupuje nový auta přes 40 t. eur prostě neni typickym zákazníkem diskontu. Pro ty má Schwarz Gruppe spíš ten Kaufland. To je celý

Jestli se tě to dotklo tak sorry neměl sem v úmyslu někoho urážet
12. 6. 2015 12:44
Re: Díky..
Ono Lidl u nas taky usel kus cesty od dob, kdy se pysnil sloganem "Lidl je levny" a na prvni pohled nebylo jasny, jestli jsi v obchode, nebo na smetisti. Kdyz se clovek nemecha zmast tema obcas divnejma obalama a znackama, tak se tam nakoupi docela slusne. Jinak predstava "Lidl mam po ceste, ale vlastne sedim v aute za mega, takze si zajedu 10 kilaku do premiovyho Kauflandu" je vazne usmevna.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:53
Re: Díky..
To taky nikdo neřek žejo ;-)

Aspoň já se v Lidlu občas stavim i když to do Kauflandu mám blíž než 10 km :-)

Nicméně diskont to prostě furt je a naprosto jednoznačně. Jakmile chceš cokoli jen trochu ne běžnýho tak to nevedou. Dobrej příklad je ten alkohol

Jak sem řek i v bohatym Německu drží diskonty skoro polovinu trhu samotný Aldi asi 40%

To nic nemění na skutečnosti že maník co si kupuje nový auta přes 40 t. eur spíš nemá jako základní nákupní místa diskont a outlet
12. 6. 2015 14:03
Re: Díky..
Lžeš si do kapsy a snaží se ti to tu říct spousta lidí, nevím jestli máš takovou limitaci, nebo jen trolluješ. Napsal jsi jednoznačně, že autem přes 40kEUR před Lidl ne. Tedy naprostá hovadina.

Známkou dospělosti je schopnost sebereflexe, ta ti chybí ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 14:16
Re: Díky..
Lžeš si do kapsy? Ty seš fakt zase ve formě :yes: >:D

Ale když sis už tak naběh tak si o užij! A pověz mi kde sem napsal že: Autem přes 40 t. eur před Lidl jednoznačně ne :-)

A fakt to hodně ale fakt hodně přeháníš a z jedný věty s otazníkem: S autem přes milion do Lidlu? se snažíš dělat megaaféru >:D

Pročpak pájo?
12. 6. 2015 14:21
Re: Díky..
Jsi pozér ;-) a mám obavu, že o té maloměšťáckosti našla střela vypálená nazdařbůh ve finále cíl. Napíšeš kravinu, hádáš se o ní do krve a neumíš se k tomu postavit jako dospělý člověk. I Kylie by byla hanba! Howgh :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:06
Re: Díky..
Hele pozére tak kde sem to napsal? >:D >:-[]
Avatar - wakantanka
12. 6. 2015 11:01
Re: Díky..
Neviem či u Vás máte Merkury market //www.merkurymarket.sk/, ale aké auta vídavam tam stáť keď idem okolo, alebo zájdem niečo kúpiť to mi občas tiež hlava neberie. No a čo? Teraz keď si niekto kúpi auto za 50 tis Eur bude nakupovať len nejaké predražené nezmysly beztak ušité v Číne alebo na Taiwane? Určite nie.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 10:19
Re: Díky..
Merkury tady neni aspoň o něm nevim. Problém je ze ste s pájou jednu mou větu s otazníkem totálně překroutili. Jaký auta jezděj do Lidlu v Německu do Aldi nebo na oblečení do lepších outletů typu Parndorf [odkaz] vim. Tahle trapná megaaféra je jen proto že se pája zběsile chytil mýho dotazu jestli pro maminu s druhym autem v rodině v ceně přes 40 t. € je zrovna Lidl ten správnej příklad obchodu
A nic ho nezajímá a je to na diskuzi na celej den. Díky tomu totálně debilní diskuzi o ničem dodávám. Když koukneš na svuj první příspěvek v diskuzi asi ti dojde co mám na mysli

Tohle je zatim hodně netypický auto. Vzhledem k tomu s dost šílenou cenovkou a silnym omezenim. De fakto to musí bejt druhý auto do rodiny. Ne že by to nešlo ale 4 metrovej hatchback s 1600 kg a 40 litrová nádrž ho určujou spíš pro příměstskej provoz. Kdyby měl už aspoň indukční dobíjení. Takhle je na něm zajímavý snad jen EV zrychlení O-60 za 4,9 s. Zatim mě za srdce chyt jedinej plug-in [odkaz] :yes: >:D

To snad i [odkaz] mě bere víc než tohle. Ikdyž fakt jen o trochu :-)
14. 6. 2015 19:25
Re: Díky..
Ne, chytli se tohohle: "S autem přes milion do Lidlu?" Vyznívá to, jak to vyznívá, tedy auty přes milion se do Lidlu nejezdí.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 19:58
Re: Díky..
Fakt výživná diskuze. Vim že se toho chytil pája ale ta věta neni ve vzduchopráznu je to jen reakce. Samozřejmě když nechceš vidět na co přesně můžeš to brát takhle omezeně. Co se s jednou krátkou větou trochu vytrženou z kontextu dá i přes opakovaný vysvětlení udělat ukazuje tahle totálně ujetá diskuze. Otázka je proč mi teď píšeš ne! Je to přesně jak sem napsal a chce to bejt pájovsky neobjektivní to zatvrzele nevidět. Eště jednou si to přečti a nevěřim že bys to nepochopil!
Takhle nějak se musí cejtit Kalousek :-)
Ale v reklamě v bedně řikali: Lídl vše na jednom místě. Tak se třeba pletu já >:-[]

Vyznívá to jak se to kdo chce vidět. Když si přečteš i to na co je to reakce vyjde ti to naopak dost jinak. Když čteš a chápeš oba dva první příspěvky současně je skoro těžký to vysvětlit tak jako pája

Když to vezmu konkrétně že tam výběr chlastu stojí za houby tu už padlo. Já mám rád chleba od Penamu nebo Maďarskej, ani jeden v Lidlu neni. Neni to až až tak úplně o ceně, je to prostě diskont

Nebo ty myslíš že rodinka co má děti a tohle je druhý auto v rodině nakupuje fakt hlavně Lidlu? ;-)
15. 6. 2015 11:18
Re: Díky..
Ano, byla to reakce na "...pro ženu na vození dětí do školky a nákupy v blízkym Lídlu." Což nijak nemění vyznění. Pokud jsi skutečně chtěl napsat, cos později tvrdil, žes chtěl napsat, tak se ti to nepovedlo - není tam ani náznak. A tím to mohlo skončit, jen kdybys dokázal přiznat, že to vyznívá hloupě. Rozhodně jsi mohl danou myšlenku vyjádřit mnohem lépe.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2015 11:29
Re: Díky..
Jak vidno bez diskuzí to šlo vyjádřit líp >:-[]
Ale nic nevhodnýho na tom neni, jen v tý xtrémně hloupý náslendý diskuzi totálně o ničem padly daleko horší věci včetně úmyslnejch invektiv. Ať si každej myslí co chce já chodim tam i tam a vim v čem sou rozdíly a v autech co parkujou před obchodem fakt moc ne. S tim rozdílem že takováhle rodina prostě na 99% nakupuje i jinde
Ne že bych si nikdy v Lidlu nekoupil třeba máslo ale jinde je větší výběr to platí pro veškerej sortiment. Úplně absurdní byly reakce že tam sou nekvalitní potraviny atd. Radši to nebudu rozebírat :-)
I teď mi přijde zajímavý že se nikdo nezastaví na Joabovym že zrovna s timhle autem ta mamina jezdí asi jako hlavně do Lidlu zato uděláme megaaféru na 100 příspěvků tu a tam okořeněnejch sprostejma osloveníma z dotazu jestli do Lidlu? Takhle asi se musí občas cejtit Kalousek při diskuzi v PS :-)
15. 6. 2015 14:18
Re: Díky..
Ano, měl se vyhnout jmenování řetězce a spíš měl použít "nebo" místo "a" (můj názor). Ale nepíše se tu 100 % korektně a něco takového by mi normálně nestálo za diskuzi. Osobně jsem to vzal ve smyslu do blízkého obchodu. Na tom, že pojedeš do obchodu, který je blízko (za logického předpokladu, že v něm mívají, co chceš), není nic zvláštního.

A pak je tu argument, že auto přes milion o majiteli moc neříká kromě toho, že má auto přes milion. Můžeme se samozřejmě snažit spekulovat o tom, co dělá většina, ale je to diskuze, kterou si můžeme odpustit.
Avatar - AUDIRS6
15. 6. 2015 17:51
Re: Díky..
a este ako bonus po dnesku s Golfom Alltrack s cenou vyssiou nez tato A3, mi prijdu vsetky tie horevypisane zabomysie spory za usmevne :-)
12. 6. 2015 10:11
Re: Díky..
Smysl A3e je jednoduchej, běžně po městě jezdíš bez větších nároků na jiný palivo než je elektrika a kdykoliv budeš chtít razíš bez větších kompromisů kamkoliv. i3 je opravdu městským nebo příměstským vozidlem. IS pak i jinou třídou, notabene IS hybrid není žádná sláva a V6 nemá smysl zmiňovat.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:44
Re: Díky..
Nesmíš brát 300h podle místních testů! Zatimco NX 300h mimo město fakt neni úplně to pravý tak v IS je to naprostá paráda
12. 6. 2015 10:47
Re: Díky..
Co je naprostá paráda? Co beru podle místních testů? Bavím se o vlastních zkušenostech. Zadokolkovej sedan je zrovna vždy objektem zájmu.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:04
Re: Díky..
Pohon 300h je v IS lepší než v NX. Pro NX jednoznačně přeplňovanej 200t. V případě IS a prej i GS 300h docela funguje
12. 6. 2015 11:06
Re: Díky..
Pohon je IS je lepší než u NX... To přece není o parádě. Je IS300h lepším autem než jeho přímá konkurence a v čem?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:17
Re: Díky..
Ta první věta je dost blbost ne? ;-)
12. 6. 2015 11:18
Re: Díky..
Napsal jsi jaká je paráda IS...pak jak je lepší pohon oproti NX. Ptám se co je na tom parádního?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:24
Re: Díky..
Ta první věta je furt blbost ;-)

Co na tom nechápeš? Hybridní pohon 300h je v IS lepší než v NX
V IS splňuje přesně to na co byl vymyšlenej. Skvěle nízká spotřeba po městě a příjemnej zátah mimo město v kombinaci s ultranízkejma provozníma nákladama :yes:
12. 6. 2015 11:27
Re: Díky..
K IS jsem napsal nahoře svý. Nikomu neberu, že to může být právě pro něj ta nej volba. Pro mě má tolik much, že mi nic neříká.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:45
Re: Díky..
Ok no problem. Mám zkušenost a to víš určitě taky že volba "bych" bejvá něco jinýho než když fakt kupuju
12. 6. 2015 11:47
Re: Díky..
Volba bych je platná do doby převzetí auta vždy. Třída IS pro mě aktuálně není v řešení, ale umím si představit, že by mohla být. Pak je možný se bavit.
Kažopádně mám v daný třídě projeto vše v prémii a IS není téma.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 10:37
Re: Díky..
Já bychuju v jinejch kategorijích [odkaz] a to je zatim jedinej plug-in kterej bych fakt chtěl :yes:
Jinak se na to zkoušim koukat spíš jako na potencionální koupi. A chapu že díky tomu to často vidim trochu jinak
V tomhle případě je to obzvlášť jednoduchý. Jak napsal hned úvodem Joab a doplnil sem pak já jako druhý auto pro rodinu třeba v kombinaci s A6 možná. Pro mě samotnýho nepoužitelný přičemž za stejnej peníz pro mě už použitelný auta sou
12. 6. 2015 11:52
Re: Díky..
Ty musíš bejt fakt sjetej, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Do Lidlu jezdí lidi napříč VŠEMI vrstvami, auto neauto. To zboží není o nic míň kvalitní než v klasických marketech, jen holt akcentují agresivní cenovou politiku (a to ani ne vůči konkurenci, jako spíš vůči dodavatelům - jednat s Rewe i Lidlem je očistec) a v marketingu znají asi jen sousloví nízká cena. My tam dodáváme úplně stejné produkty jako do Globusu nebo kamkoli jinam.
A když vychytáš jejich akční týdny, získáš opravdu kvalitní zboží za podstatně nižší cenu než v tvém Globusu - zjisti si třeba, kdo vlastně vyráby ty jejich vlnkované brambůrky.

Já do Lidlu jezdím proto, že je to prakticky jediný obchod, který dokážu proletět během 15 minut a mít nákup na celý týden, nemusím se zpovídat jestli mám kartičku, nechci citikartičku, plyšáka, parkovat déle než hodinu, platit za igelitku 8 korun a tlačit se na parkovišti - pozdravuju Billu. Většina mých kolegů s mnohem dražším auty to bere stejně, prostě nákup ořezaný na kost má něco do sebe. A ano, jezdím i jinam, ale ho hlavně protože chlast a protože stravenky.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:54
Re: Díky..
Jj výběr chlastu stojí v Lidlu za prd já vim :-)

4 :no: si myslíte že ne? To mi teda aspoň jeden povězte co tam kupujete že ste s nabídkou tak spokojený! >:-[]
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
12. 6. 2015 10:05
Re: Díky..
Zdravím. reálně jsem na plné nabití Praze ujeli asi 45 km. Asi to i je možné. Ono je to složité, neboť když se baterka vybije, vůz pak chvíli jede na elektriku, chvíli na benzin podle toho jak má štávu v baterkách. nejlepší je ho nabít ze zásuvky. To je jasné.
12. 6. 2015 10:12
Re: Díky..
To je myslím velmi slušný, na běžný denní poskakování městem naprosto dostačující.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:46
Re: Díky..
Na běžný denní poskakování městem nižší střední za mega 140 t.?

A diskont ti přijde jako plnohodná prodejna? Fakt zajímavý ;-)
12. 6. 2015 10:48
Re: Díky..
Kdo se baví o plnohodnotný prodejně? Ty jsi tvrdil něco o tom, jak majitelé aut za +40kEUR před Lidlem neparkují. Přečti si co píšeš ;-)

S elektrikou na běžný poskakování a kdykoliv pryč z města...nechápeš, viď? :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:57
Re: Díky..
Přečti si to ty. Nic takovýho sem neřek >:D

Naopak hned v druhym příspěvku píšu že se tam občas taky stavim ;-)

Chápu že ti A3 hybrid asi přijde lepší volba než IS 300h. Já bych za stejný prachy zůstal u tý střední třídy :-)
12. 6. 2015 10:59
Re: Díky..
"S autem přes milion do Lidlu? "

Neporovnávejme střední třídu s nižší střední. Pokud chceš střední sedan, pak vybíráš z nějaký nabídky. V čem je lepší než F30, XE, C-Klasse nebo A4?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:27
Re: Díky..
No ale my právě diskutujem po článkem o nižší střední za cenu střední žejo :-)

Proto sem taky zmínil stejně drahej Lexus IS hybrid ;-)

Jestli chceš pokecat o tom co ze střední a s jakym motorem klidně. Jakýho favorita tam máš ty :-)
12. 6. 2015 11:45
Re: Díky..
Favoritů spousty, ale nebyl by mezi nimi IS.

Ke srovnání s A3e jsem taky napsal svý. Pro mě by to za jistých okolností byla lepší volba, už vůbec nezmiňujíc, že by se mohlo jednat o druhý auto.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:08
Re: Díky..
Druhý auto je dost jiný téma, u nás bohužel většinově nedostupný. Aspoň v novejch a cenách přes mega. V tu chvíli třeba kombinace A6 a tohohle dává smysl
Vem si že o třídu vejš postavenej dálniční rychlík Infiniti Q50 hybrid stojí v základu jen o nějakejch 250 t. víc. A je to plnohodnotný auto střední třídy s výkonem 364 PS a zátahem kterj působí snad i na víc! A neni už ani o moc těžší!

Padlo to hned v prvnim příspěvku a správně. Tohle jako druhý auto do rodiny na odvoz dětí do školky a nákupy. Něco i v Lidlu ale taková rodina určitě ne hlavně tam ;-)
13. 6. 2015 20:23
Re: Díky..
Vzhledem k tomu, že dojezd na baterie určují v NEDC, tak je 45 km z 50 udávaných velmi dobrý výsledek, pravděpodobně daný stylem jízdy testéra.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 11:02
Re: Díky..
Spíš vynikající, konkurenční redakce ujela max 30 km. Zajímavý že obě se shodly že slůně na zadní nápravě prospělo jízdním vlastnostem
12. 6. 2015 10:14
Re: Díky..
45km metodou ekojezdec v noci ve vylidněných pražských ulicích nebo při běžném použitím v denním hustém pražském provozu? 45 km na dojíždění do práce nebo po nákupech se jeví už jako docela dostatečná hodnota.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
12. 6. 2015 10:53
Re: Díky..
Při běžném ježdění v ulicích města. Ono dokud jsou baterky nabité, tak to jede primárně na ně. V modu Hybrid auto. Nicméně zjistit kolik přesně to ujede je těžké, protože to pořád byť jen občas rekuperuje. Nicméně v normálním režimu mi přišlo, že hybridy které nejsou plug-in rekuperují více. je to asi i logické. nejvíc rekuperuje elektromobil. U něj je to životně důležité.
13. 6. 2015 20:28
Re: Díky..
Rekuperace přeci není na škodu. Když měří spotřebu, tak může rekuperovat. Tedy těch 50 udávaných kilometrů je i s rekuperací.
Avatar - rimow11
12. 6. 2015 10:19
audi
pekný test, len ma zaujima lexus ct200h je konkurencia?
Rozbalit vlákno
66
12. 6. 2015 10:23
Re: audi
Vyjma toho, že má míň výkonu a nedá se, tuším, dobíjet přes kabel tak je ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:30
Re: audi
Za cenu A3 hybrid už je Lexus IS 300h [odkaz] což je dost jiná liga a hlavně auto o třídu vejš
12. 6. 2015 10:30
Re: audi
V čem je jiná liga, vyjma toho že je o třídu výš?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:48
Re: audi
Děláš si srandu? >:D
A3 je nižší střední a IS střední třída!
12. 6. 2015 10:52
Re: audi
Ptám se v čem je vyjma třídy jiná liga ;-) Bavíme se o pohonu, nebo jízdních vlastnostech nebo čem?
IS by mělo být podle všeho plnohodnotným sportovněji laděným RWD sedanem. A je dle mých zkušeností jen RWD sedanem.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:29
Re: audi
Fakt chceš srovnávat předokolkovej hatchback nižší střední se sedanem střední třídy s klasickou koncepcí pohonu? :-)
12. 6. 2015 11:33
Re: audi
Pokud hybrid, pak chci aby fungoval hlavně ve městě. Na to mi přijde IS zbytečný. U A3e oceňuju plug-in řešení, kompaktní rozměry a možnost jet bez kompromisů kdykoliv kamkoliv.
Pakliže bych zvažoval IS, pak mám na výběr zadokolkový nebo AWD sedany v jeho třídě a tam u mě IS neobstojí.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:48
Re: audi
No vzhledem k tomu že tady sme rádi za jedno slušný auto tak má volba je v tomhle případě jasná. IS beru pro mě jako plnohodnotný auto ve verzi 300h s výbornou spotřebou i po městě a mimo město a na delší trasy bude nejspíš o dost lepší než hatchback nižší střední
Když AWD mám absolutního favorita v Q50Hybrid :yes: :yes:
12. 6. 2015 11:53
Re: audi
Ke Q50S jsem napsal svý. Rozhodně lepší než IS, ale...
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:56
Re: audi
Ve verzi hybrid bez ale. Aspoň pro mě ;-)
12. 6. 2015 12:02
Re: audi
Q50 vyjma hybridu motory nemá, obě jednotky od M-B jsou mimo
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:07
Re: audi
Já vim ale nerozumim proč by měly bejt mimo. S tim benzínem se jezdí naprosto v pohodě
12. 6. 2015 14:12
Re: audi
V čem se jezdí v pohodě? Ne, v Q50 nefunguje. Hlučnost zvnějšku i zevnitř, dynamika neodpovídající deklarovanýmu výkonu...ne, nebrat.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:09
Re: audi
Zkus hybrid. Ten brát brát brát :yes: :-)

A zrovna Tomáš Dusil by ti vysvětlil že ani Q50 v benzínu [odkaz] vůbec neni špatná volba

Možná se ho můžeš zeptat jestli by pro sebe za stejný prachy chtěl tohle A3 nebo Q50 2.0t Sport ;-)
12. 6. 2015 18:32
Re: audi
Nejsem si zcela jistej...ale blog s testem Q50 jsem sem dával asi před týdnem. Oproti Q50 s benzínovou R4 je spíš A4 s benzínem ne?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 18:56
Re: audi
Tys ohrnoval nos nad Q50 v benzínu. Já a Dusilem mám jen jinej názor
Ten hybrid je ale totálně jinde. Škoda že je tak drahej

Ale máš to rád omezený tak zůstanem v ceně mega sto tisíc a drobný. Buď tuhle A3 nebo Lexus IS 300h. I v Lidlu pro banány bych se v něm zastavil :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 6. 2015 16:09
Re: audi
Vo vsetkom.
Kvalita, spolahlivost, vyspelost a implementacia pohonu, dizajn, tradicia, motor...
12. 6. 2015 18:32
Re: audi
můžeš to něčím doložit? ;-)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
12. 6. 2015 10:34
Re: audi
Jo Lexus IS300h je také dobrej hybrid. Ale není to plug-in, nicméně kdysi jsem s ním jezdil i něco najezdil a bylo to skvělé. Ale bude asi dražší než A3 navíc je to auto o třídu výše. U něj je bohatá výbava v sérii, nic moc se nemusí připlácet. IS je také zadokolka A3 primárně předokolka. Jiná koncepce pohonu. Ani neví jestli má IS300h dva redukční převody aby mohl jet na elektriku či v hybridu vysokou rychlostí. Myslím, že to má jen GS a LS. Ale to nevím ted jistě.
12. 6. 2015 10:43
Re: audi
Tomáši, považuješ komfort, řízení a obecně jízdu v IS300 za referenční v rámci prémiový třídy? Přiznám se, že ani náhodou. Beru to jako průměrný auto, mnohem...ale mnohem víc mi říkala první i druhá generace IS. Zatímco GS se mi zdají s každým nástupcem lepší, u IS si tím jistý nejsem.
Technologicky to teď neřeším...
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:50
Re: audi
Jo Lexus IS považuju proti A3 za referenční auto ;-)

A Lexus IS 250 je prima verze se šestiválcem za pár peněz. S pěknou výbavou za cenu týhle A3
12. 6. 2015 10:54
Re: audi
IS300h považuješ za referenční auto v rámci prémiových sedanů?
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:31
Re: audi
A tos vymyslel jak? >:-[]

Hele to překrucuješ úmyslně nebo prostě nečteš co píšu?

Fakt by mě to zajímalo! :-)
12. 6. 2015 11:34
Re: audi
Ptám se na přímou konkurenci. Přečti si pečlivě otázku směřující na Tomáše ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 11:49
Re: audi
Vim na co ses ho plat nevim jak se to dostalo do naší diskuze A3 a IS hybridy za stejnou cenu ;-)
12. 6. 2015 11:55
Re: audi
Výborně, posuzuju auta v rámci segmentů. Přece nejdeš do Lidlu pro parmezán a neodcházíš se slevněným eidamem ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 13:04
Re: audi
Bacha v Lidlu parmezán nemaj ;-)

Taky posuzuju auta podle segmentů ale proč přehlížet že za stejnou cenu je něco o třídu vejš? Navíc když je to taky prémie

V Kauflandu nebo Globusu parmezán maj a to je jeden z těch rozdílů diskont a běžná prodejna. Tak trochu něco jako v autech výbava prémie a mainstreamu :-)

Abych to dorozštíp pro ovoce já speciálně pro banány chodim radši do Lidlu než jinam protože je tam prostě mívaj lepší ;-)
12. 6. 2015 14:08
Re: audi
Škoda komentovat ;-) .
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 14:18
Re: audi
Chceš říct: Neumim komentovat >:-[]
12. 6. 2015 14:22
Re: audi
Neumíš, neumíš toho ještě hodně ;-) . Zbytečná diskuze o naprostým prdu. K autu opět nic nemáš :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:15
Re: audi
Tak mám takovej pocit že si konečně uvědomuješ v čem se odlišuje diskont ;-)

A jestli nechodíš jen tam tak víš že ty banány tam fakt mívaj lepší než jinde. Aspoň tady v Praze to tak je :-)
12. 6. 2015 18:33
Re: audi
Jo v Prazéééé ;-) Banány nekupuješ na Francouzský? >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 18:53
Re: audi
Ne v Lidlu. Tobě to chápání psanýho textu fakt nejde ;-)

Ale jinak se vyznáš jak koukám >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2015 21:08
Re: audi
Klidně to můžeš rozvést :-)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
12. 6. 2015 10:51
Re: audi
Nevím jestli jako referenční. je to Lexus a třeba Jaguar bude jezdit určitě lépe. No IS 3. generace jsem řídil hodně. byl jsem kdysi na prezentaci ve Vídni a pak měl v ČR jak šestiválec, tak i ten hybrid. GS jsem řídil jen to minulé hybrid, ale mělo najeta asi 270 000 km. I tak to fungovalo pěkně. Jen mi přišlo, že ten výkon jasně dominuje nad brzdami. Jednou jsem se dostal do krize a málem se vyboural. Prostě to hrozně jelo, ale nebrzdilo. Ale jak říkám, mělo to více najeto. Bylo to půjčené z bazaru v Tsuscho v Průhonicích a psal jsem to Světa motorů.

je fakt, že jízdně jsem čekal od současného IS trochu více. To je fakt. Ale jinak to špatné auto není, byť nevím, zda bych si jej koupil, mít na něj ty peníze.
12. 6. 2015 10:57
Re: audi
Přesně ta poslední věta. Filozofie Infiniti mi třeba přijde bližší, byť se neumím naladit na stejnou notu, Q50 má zbytečně řvavý neakceptovatelný detaily, ale jinak je jednoznačně lepším autem než IS300h.
Oproti tomu GS450h mi vyhovuje až na jednu drobnost...prostě se mi nelíbí. Jinak řešit hybrid ve vyšší střední třídě, neměl bych s ním vůbec problém. ;-)
Avatar - rimow11
12. 6. 2015 11:25
Re: audi
to je jasné ale to je sedan :-)
12. 6. 2015 10:33
Re: audi
Jedině velikostí a typem karoserie. Jinak to není plugin a v EV modu ujede maximálně 1-2 km. A celkový výkon a dynamika auta budou také někde jinde.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 10:52
Re: audi
CT je taky cenově skoro na půlce týhle A3 ;-)

S tou je cenově srovnatelná střední třída Lexusu model IS [odkaz]
12. 6. 2015 12:41
Re: audi
IS také není plugin, takže technicky by se dal porovnávat od Toyoty jedině Prius plugin.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:42
Re: audi
Prius bude za chvíli novej tam bych počkal ;-)

Plug in do města je i3 ale tak nějak komplexně mi v tuhle chvíli přijde nejlepší volba IS 300h. Navíc je to klasická střední třída za stejný peníze
12. 6. 2015 13:31
Re: audi
i3 i IS jsou auta jiných tříd i určení. Od Toyoty je nejblíže A3 e-tron ten Prius plugin a to včetně ceny která také jde k milionu.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 13:37
Re: audi
i3 je spíš stejnýho určení. Jak řek v úvodu Joab: A3 je pro ženu s dětma do školky a na nákup. Na IS se mi líbí že to je pro mě univerzálnější auto vhodnější pro mimoměstkej provoz včetně dálkovejch tras. Prius Plug-in právě tenhle měsíc končí, tam bych jednoznačně počkal na přicházející generaci
12. 6. 2015 13:45
Re: audi
A3 e-t je pro ženu s dětmi do školky, ale může odvalit 1000km po dálnici se stejným komfortem a dynamikou jako auto nižší střední třídy, to i3 neumí ani omylem. Navíc je i3 v interiéru menší, rozměry může soupeřit maximálně tak s Fiestou. Prostě srovnání má smysl s Prius pluginem, ostatní jsou hrušky a jablka.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 13:55
Re: audi
Pro těch 1000 km bych fakt jednoznačně preferoval tu střední třídu v podobě IS
i3 je samozřejmě myšlený jako auto do města. Proto ti taky pujčej něco většího když sám nemáš a vyrážíš mimo město
Různý verze hybridů elektroaut a plug-inů nejsou úplně jabka a hrušky ale jo nejpodobnější je Prius Plug-in hybid. Ten shodou okolností ale zrovna tenhle měsíc končí tak uvidíme jaká a za kolik bude příští generace
12. 6. 2015 14:00
Re: audi
IS zase neumí jezdit po městě čistě na elektřinu a dobíjet se ze zásuvky, takže opět jablka a hrušky. Ne každá žena si kupuje jedno auto do města a druhé na dálnici a v tom je pointa Priusu plugin nebo A3 e-t.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 14:04
Re: audi
Trochu dogmatický ne? Jak by ti poradil webpaja zkus se s nim nejdřív projet. IS 300h je fakt dobře trefenej kompromis. Ve městě za fakt nízkou spotřebu a mimo město dospělý auto :yes:

Záleží na okolnostech kdo jak kde auto používá. Pro mě je jasný optimum ten Lexus 300h a střední ne-li vyšší střední. Když je vás víc a máte víc peněz skvělá volba mi přijde do města i3. U toho je fajn že ti na delší cestu pujčej nějaký normální BMW

Chápu pointu aut velikosti A3 případně toho Priusu ale to je fakt spíš pro ženský
12. 6. 2015 14:25
Re: audi
Jestli je IS 300h dobré nebo špatné auto nijak nekomentuji, ale není to konkurence A3 e-t nebo Prius plugin, prostě má jiné určení, jiné využití. Proto se dělají různé třídy aut s různými pohony aby si každý vybral co potřebuje.
Konkurencí v evropských podmínkách pro 300h bude 3er, nejspíše 320d, pokud by někdo trval na hybridu (což 99,99% kupců nebude) tak 3er activehybrid.
12. 6. 2015 14:30
Re: audi
;-) :yes:

Bezchybně a polopaticky. Díky Gvicku :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:19
Re: audi
Jak sem řek: Chápu pointu velikosti auta. Nevim proč se tak bráníš koukat na to i z pohledu cen :-)

BMW 320d je něco jako evropskej ideál a tohle ti řekne víc lidí. Bohužel já zrovna moc naftovej nejsem
Avatar - Ham.
12. 6. 2015 15:39
Re: audi
Já když si jdu koupit rajské kilo za 40,- tak si většinou odnesu rajské a ne banány jenom proto, že stojí také kilo 40.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:52
Re: audi
Zkus se zamyslet jak špatnej příklad si dal. Dokonce z víc důvodů ;-)

A dík za ty :no: ke každýmu mýmu příspěvku ať tam je napsáno cokoli. Tenhle přístup miluju :yes: >:-[]

Po dnešku asi vim jak to vypadalo když ste se vrhli pro jinej názor na Kylii :-)
Avatar - Ham.
12. 6. 2015 16:06
Re: audi
Zkus příště nemíchat banány a brambory.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 16:14
Re: audi
Jj brambory sou výbornej příklad :yes: :-)

V jedný ruce 3 kilovej pytel v druhý 5tikilovej. Stejná odrůda stejná první jakost kupodivu stejná cena. Možná je ten 5tikilovej dokonce vo korunu levnější. Já beru Lexus IS co ty? ;-)
12. 6. 2015 18:36
Re: audi
Ham.e, tady s logikou neuspěješ ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 18:51
Re: audi
Tak co je diskont už víš teď eště co je to logika [odkaz] ;-)
Avatar - AUDIRS6
12. 6. 2015 13:56
Re: audi
nehovoriac o tom, ze po presadnuti z Audi A3 do hocicoho insieho v tej cene a triede, by som sa citil byt podvedeny ( z hladiska pomeru kvalita / € ) ;-)
12. 6. 2015 14:10
Re: audi
IS rozhodně nemá problém s materiály... ;-) To jen tak na okraj
Avatar - AUDIRS6
12. 6. 2015 14:50
Re: audi
ved dajme tomu, ale jeho interier mi absolutne nevyhovuje - architekturou / vzhladom / pocitom v nom. ;-)
To ostatne plati pre japoncov z mojho pohladu celkovo, teda hadam s vynimkou LS, ale kedze tam by som zase mohol porovnavat s A8-ou, tak by to bol zase prepadak... :-!
Ako kedysi Ham. napisal pri hadke so Sakrou, ci to este bola Kylie, uz ani neviem, pri vybere C5 v koži Criolo a max.fullke, tak krasne trefne oponoval, ze to radsej A4 na "dubovych kolech" >:-[] - no a ja sa k tomu pripajam v zmysle, ze radsej A3 e-tron na dubovych kolech, nez IS 300h. :-)

a len tak mimochodom : aktualne na WCF je o Lambe Huracan, ktore po teste spotreby nejakou nezavislou organizaciou zere menej, nez ma pisane >:D :yes:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:29
Re: audi
No obávám se že ste oba dost mimo ;-)

Byla to diskuze s Kylií to bych si spíš pamatoval ale když si trochu připomenu jak to V6 jezdilo a interiér byl taky pěknej tak A4 na dubových kolech proti tomu bude asi dost hrůza :-)
Myslim že Kylie patří k tomu málu lidí který tenhle model Citroenu mohli srovnat právě s A4 a nemám důvod jí nevěřit

Nevim sice jak jezdí tahle A3 ale myslim že po skutečnym srovnání s Lexusem střední třídy bys tak rezolutně pro 1600 kilo těžkej hatchback nižší střední spíš nebyl ;-)
12. 6. 2015 18:38
Re: audi
Btw: Můj indickej krám taky žere míň než deklaruje výrobce čaje ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 19:01
Re: audi
K tomu bych měl něco o autech. A docela zajímavýho [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 15:23
Re: audi
Já bych ten podvod asi strávil a za stejný peníze zkusil [odkaz]

Tři :no: byste za stejný peníze radši 1,4 benzín hybrid než [odkaz] ? Doufám že kecáte! >:D
12. 6. 2015 11:09
Zbytecne komplikovany
Hybridni system od VW je zbytecne moc komplikovany. Neni nad HSD od Toyoty. To je krasne jednoduchy system. Kvalitni a spolehlivy. U tohoto Audi bych se bal, kdy se co rozbije. Navic ta cena.....Vubec neodpovida nabizene hodnote. V Lexusu vidim lepsi koupi.
Rozbalit vlákno
3
12. 6. 2015 11:20
Re: Zbytecne komplikovany
Cenu tvoří trh. Pokud ji A3e nedokáže vůči zákazníkům obhájit, pak musí jít dolů.
12. 6. 2015 11:26
Re: Zbytecne komplikovany
Hybridni technologie je pro VW okrajovou zalezitosti. Navic u konzernu neni dotovani modelu nic noveho...viz. Phaeton. Tohle nahore pojede na podobne vlne.
12. 6. 2015 11:43
Re: Zbytecne komplikovany
JJ, VAG hybridy nijak netlačí, pro Toyotu jsou podstatně důležitější.
12. 6. 2015 12:12
Porovnani rozmeru s golfem
"Audi A3 působí svými malými rozměry skoro až klasicky. Taková auta se dělala běžně v devadesátých letech, ale dnes jsou většinou o dost větší. Třeba Octavia či Golf na stejném technickém základu to jasně dokazují. Oproti nim je A3 Sportback až roztomile malinká..."

To je nejak podivny, ne? Vzdyt je to v porovnani s golfem v podstate totozny...
A3 Sportback vs Golf:

Sirka: Audi o 1,4 cm uzsi
Delka: Audi o 3,7 cm kratsi
Rozvor: Stejny
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:23
Re: Porovnani rozmeru s golfem
Výška: Audi o 2,8 nižší :-)

A3 je fakt o trošku menší a má jakoby trochu zakulacenější hrany než Golf. Díky tomu může působit eště menší ;-)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
12. 6. 2015 12:33
Re: Porovnani rozmeru s golfem
Tak tak. Rozměrově je to asi podobné, nicméně subjektivní dojem je teda jiný. Tak jsem to chtěl říci. Prostě to na mě tak působí, byť čísla to úplně nepotvrzují.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2015 12:36
Re: Porovnani rozmeru s golfem
Jj tvar nebo i jen barva dovedou naše neobjektivní vnímání posunout až nečekaně :-)

[odkaz]
14. 6. 2015 17:25
Složité
Hodně řidičů nedokáže pochopit "přednost z prava", takže chci vidět jak audi vysvětluje zákazníkům ten složitý spalo-elektro přepínač ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 20:00
Re: Složité
Já ti nevim tam kde je tahle dopravní značka [odkaz] přednost zprava vyžadujou docela důsledně ;-)
17. 7. 2017 15:43
Re: Složité
Lol, tak hele víš co, někteří si pletou i tyhle dvě značky: [odkaz]
a
[odkaz]

>:D 8-s
9. 8. 2015 10:27
?
Já bych chtěl vědět jak se pojeví životnost motoru, katalyzátoru a turba, když budu jezdit jen v režimu elektrojízda. Auto bude fungovat většinu jízdy jen se studeným motorem, olejem. Sice budu šetřit benzín, ale co to ostatní??
Po městě ujedu 40km a za tu dobu mi motor nastartuje několikrát na pár metrů. Motor se tudíž nemůže ohřát na provozní teplotu.
Chápu, že tím Audi splní normu emisí, ale nepřijdou problémy později??
Rozbalit vlákno
0