...které u auta většina posuzuje je fungování pohonného ústrojí a poskytovaný komfort. Nechápu selhání Audi u nové A6 z hlediska spolupráce motor x převodovka, u předchozí generace tomu tak nebylo a problémy podvozku znovu ukazují, že vzduchové odpružení není všelék a nedokáže plně nahradit dobře odladěné klasické pérování s kvalitně nastavenými tlumiči.
Souhlas, vzduch je, mimo lux sedany a velká suv, mrtvý, v době adapt. tlumičů jinde smysl nedává, převodovka je fail jako prase, spec. u této motorizace, která je definicí ášestky. Pro mně je navíc nerozchoditelný ten vnitřek, naživo snad horší než z fotek, celá designová idea omezená na lámané plochy, černý plast evryvér, žaluzie, umatlané displeje, přes špičkové materiály naprosto neútulné... Celkově za 3. ;-)
z D3 je pre mna momentalne jediny pekny interier BMW. MB je barokovo cinsky, audi technokraticko strohe s otlacenymi zaprasenymi obrazovkami, bmw asi jedine schopne.. Skoda no.
PS: je to moj subjektivny nazor, ak by sa tu niekto vylial nahodou..
Re: Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
Teraz je otázkou, že ktorého odborníka más na mysli…
a) potrebuje rovinu po sklopení sedačiek, ručnú brzdu, nemuzeálny motor a neťahat brucho po zemi. A samozrejme manuál , lebo je chlap čo vie radiť
b)potrebuje nízke ťažisko
c) potrebuje poctivú mechanickú ručnú brzdu a manuálnu prevodovku lebo je chlap petrolhead :D
omlouvám se za chybu a díky za upozornění, už jsem to opravil. Zatoulalo se mi to tam z vykopírované tabulky jiného testu, ve které jsem tyhle údaje nepřepsal.
S. Kolmanovi bych raději nevěřil ani dobrý den a je jedno jestli zrovna píše "fakta", chválí, nebo kritizuje.
Přečti si třeba dojmy Honzy Červenky na garáž.cz a budeš mít pocit, že píše o jiném autě.
[odkaz]
Nejlepší je, svézt se v tom sám.
No když srovnám test na garáži s tímto testem pana Kolmana, tak určitě přesvědčivější je podle mě zdejší test.
Ale každopádně to chce projet, o tom žádná.
Ani bych se tomu nedivil. Před chvilkou jsem "pozeral" dvojtest Q8 vs G500 a tam se na deklarované hodnoty u Audi "neveděli dostať" až o dvě sekundy...
[odkaz]
Já zas nemám důvod nevěřit těm, co ten test dělali, v jiných /vlastně ve všech/ hodnotách Audi Q8 vyhrálo - jen tedy v terénu je samo sebou géčko jakožto stroj k tomu určený někde úplně jinde...
Moc nechápu, na co narazis? Golf je vrchol své třídy, nižší střední mainstream, tak proto.. I když cena je taková, jaká je tak v testech nehraje roli, nebo jen ve srovnavackach. Tady jsou jiné měřítka jiné třídy...
Presne ako hovoris treba zobrat podobne vybavenu A6, BMW 5, E klasu alebo XF a nepliest sem maleho nadupaneho Golfika...Podla mna su vsetky D3 auta vyrrovnane a novinka prinesie stale nieco lepsie. A6 je teraz nova vonava a velmi dobra :yes:
Ty ceny příplatků jsou drsné i pro firmy, jež je mohou odečíst ze základu daně. Barva za skoro 40 tisíc, přičemž v základu je jedna jediná nemetalická? Příplatková kola za skoro 100 tisíc? To jsou silně přehnané ceny ve vyšší střední... Příplatek ze lepší sedadla je snad akceptovatelný, otázkou však je, proč vůbec si musí kupec připlácet za lépe tvarovaná sedadla? Nestačil by přípatek za ventilaci a masáž? Vyhřívání a elektrické nastavování by mělo být u A6 už v základu. Ceny pneu podvozku a natáčecí nápravy neřeším, nemusí být kupovány: auto se bez nich obejde a jde pořád o důstojného a dobře jezdícího reprezentanta.
Dotaz: je zde prezentované provedení přístrojové desky s velkými dotykovými displeji to jediné dostupné? Není k dispozici nějaké lepší provedené s menšími zapatlanými plochami a několika užitečnými tlačítky? Touareg má to LEPŠÍ řešení v základu, bez příplatku, navíc vypadá ve skutečnosti mnohem více luxusně, než superdispleje...
Spotřeba je velmi dobrá.
Převodovka je důkazem, že s nákupem novinky je lepší počkat onen pověstný 1 rok od zahájení výroby. To, že se technikům Audi nepodařilo naprogramovat jednotku správně hned na poprvé, je jejich velkou hanbou a výrobce by měl na auta chovající se způsobem popsaným v testu velkou slevu...
Ceny příplatků a povinný výběr další výbav je Audi "specialita". Mají to takhle nastavený už hodně dlouho....
Naprogramování převodovky může mít (a asi má) co do činění s EU 6d TEMP.....
"To, že se technikům Audi nepodařilo naprogramovat jednotku správně hned na poprvé, je jejich velkou hanbou a výrobce by měl na auta chovající se způsobem popsaným v testu velkou slevu..."
To, že to napsal Kolman není bernou mincí. Před Kolmanem měli i přesně tohle auto v garáži.cz a Jan Červenka k převodovkám v nové A6 napsal doslova: "Čtyřválcové motory jsou kombinované se sedmi a šestiválcové s osmistupňovou automatickou převodovkou. Obě fungují bez připomínek."
[odkaz]
Můžeš si vybrat komu víc věřit, nebo se jet projet sám. Věřím, že zrovna tohle umí 5er lépe (tradičně nejlépe z D3), ale že zrovna 8st. tiptr. v nové A6 na tom bude tak tragicky, jak popisuje Kolman, tak tomu nevěřím.
Na druhou stranu- vse co popisuje se zda jit na vrub emisim a i uplny totalni kopyto pozna, ze kdyz slapne na plyn prevodovka ne a ne podradit. To by se dalo vysvetlit asi jen umyslnym lhanim a to se mi prece jen nezda.
Netvrdím, že je to úmyslné lhaní, prostě "jen" přehánění, dělání z komára vola.
Teď jsem o tom zrovna mluvil s Odrou Ch., který s tímhle kusem jel a podle něj to 5er umí (sladit) lépe, ale taková tragédie (jak se to tady popisuje) to údajně rozhodně není... a víceméně v tomto ohledu souhlasí s Honzou Č.
No ja stejny problem mel s passatem 140 kw 4kolka dsg....ne jen ja....proste pridas a nic..pridas vic a nic...das pedal pomalu na podlahu..pak ti to skoci z 3jky na dvojku ...a auto poskoci jak koza....fakt neprijemne zejmena ve meste.....obcas jsem to resil sportovnim modem...ale to zas jedes po mest emotor huci ..... za me traficke serizeni jen kvuli emisim...ale uzivatelsky tak neprijemne, ze jsem se ho po pul roce zbavil
ale na tomto testovanom kusky sa mi nepaci ani farba ani kola :*) ... lebo sam viem ze nova A6 vie posobit ovela "napadnejsie" a krajsie a doslova ziari... ale tu tieto fotky tohto testovaneho kusky hmm... tak to je doslova kral nenapadnosti ... a este ak zvazim aj tu cenu za tu sed .. teda akoze farbu... boze moj... ani polovicu ba som za takuto farbu nedal ... chce to krasnu cervenu alebo modru ci bielu.. a aj uplne cierna bude daleko lepsia ako tato antifarba ... kola to iste.... uz horsie to snad ani neslo .. pritom prave audi ma povacsinou vzdy tak krasne kola ( len si vsimnite ) ... no a jasne.. este to chce benzin... a potom bude A6 dokonala [odkaz] :yes:
No tak nekdo halt radsi auto elegantni nez auto kolotocarsky. Navic v tom nasem neprejicim a zavistivym zku*vystanu neni novej gigantickej cervenej sedan uplne optimalni... pokud si clovek nelibuje v neustalym poslouchani p*covin typu "no to se to panackum zije" a ruznejch narazek (nerkuli primo nadavek) na zbohatliky na kazdym druhym parkovisti, kde zastavi. V Praze mozna dobry, ale na mensim meste je to fakt peklo. Na sedej/cernej sedan lidi tolik netriggrujou...
Njn..na takovy auto se neda vydelat poctivou cestou..za vsim šme na druhou...možna tak ješte pan doktor...ale jinak..ale je to kus az na ty priblble displeje.to by melo byt na vyber..
Jo, to je dalsi z veci, ktery si majitel za dobu vlastnictvi vyslechne, ze je to zlodej a kdesi cosi. Doktori, pravnici, architekti, pornomagnati, stredni management, restituenti, spekulanti s bitcoinama, vsechno jsou to zlodeji, protoze jediny poctivy prachy se rozdavaj za pipani u kasy a farani v dole, no ne? Pritom dostat se k peknejm penezum je dneska snad jednodussi nez kdy driv, pokud clovek nema v hlave uplne vybileno... a v nekterejch pripadech ani to neni na prekazku. :-) Koneckoncu kdyz dneska prijde do autosalonu Audi nejakej padesatnik v obleku a nejaky pologramotny ucho z jutubu, tak s vetsi pravdepodobnosti odjede ze salonu v novy kare ten jutuber. :-)
Beznej doktor ani pravnik si novou a6 nekoupi, bezni zastupci techto provesi maji mozna nadprumerne platy, ale na auto za 1,5 mega po vsech slevach nemaji, nebo ne pred 50 ti, kdy uz vsechno maji a prijem jim jde cely do supliku.Takze jo, chce to byt podezrivavy.
a) Beznej mozna ne. Dobrej urcite ano. Proc by nadprumerna auta mela byt pro prumerne lidi?
b) Vsak bych si tipnul, ze spousta ridicu tehle aut bude mit pres padesat (az na ty jutubry), tedy nejsme ve pri
c) Kdyz uz je ti padesat, barak mas splacenej (nebo jsi ho nikdy ani za svoje nekupoval) a decka z baraku venku, tak co chces s tema prachama delat? Pojedes na dovolenou, koupis si pekny auto, roztocis trochu kolecka kapitalismu... tech lidi, kteri do roka zvladnou vydelat mega a pul, ostatni zavazky uz maji vyporadane a tak si mohou kupovat drahy hracky, bude dost.
Ano, souhlasim ve vsem. Slo mi o to, ze mit 1,5 mega neznamena mit je na nakup auta, to chce uplne odlisnou financni situaci. Mozna mit treba 80-100 tisic cisteho a 30 mesicne dat na splatku leasingu, takovy plat ale bezny doktor ani pravnik zdaleka nema.
Pokud se clovek v takovych relacich pohybuje treba 20 let a skutecne uz vse ma, no tak asi jo.
Jo, ja ti rozumim, ale snazim se na to koukat optikou potencialniho kupce - jasne, jsou lidi, kteri prijdou do showroomu a koupej si novou a7 stejne jako ja si rano kupuju kafe. Ale nezanedbatelna mnozina lidi budou uplne obycejni, mozna trochu nadprumerne schopni lide, kteri to maji srovnane a spocitane. Kdyz mi bude 50-60, decka z baraku, slusna pozice v dobre firme plus treba dve tri nemovitosti, koupene, zdedene, whatever - tak si proste to Audi nebo co koupim, i kdyz to treba bude celej muj rocni vydelek - zavazky budu mit minimalni a prachy si s sebou do hrobu brat nebudu. Typicky model nemecky doochodce - kazdej druhej ma novyho mergla nebo obytnak, ale vetsinou to imho nejsou lidi, kteri by se topili v penezich. Proste neco malo usetrili a prijde jim skoda si to neuzit.
V Audi to nejak poslednu dobu pokulhava. To znacenie tych motirizacii je genderhomouskometrosexualska somarina. No a ta prevodovka cele to auto degraduje. V nemecku maju evidentne ine problemy. :no: ;-\
cela D3 premia ma oznacenie motorov ako v kocurkove... hold ta ich dokonalost je obcas hodne nedokonala ... kdeze su tie casy ked .. ale ok.. kaslime na to
Len tak odbocim co s oznacovanim motorizacii, kt. je fakt vadné ma spolocna
´´genderhomouskometrosexualska ´´ skupina ludi ? alebo koho si tym myslel... este migranti chybaju, ti mozu za prevodovku 8-s >:-[]
Vlastnim auto predch. generacie, uvazujem nad novym, chcel som ist ku konkurencii (5er), ale ako tak rozmyslam nad pomerom cena/komfort a maly pocet mnou najazdenych km rocne, co z nizsej triedy by ste odporucili? Prvorady je komfort a ticho (v ramci moznosti). Viem, ze to bude horsie ako A6, ale asi aj radovo lacnejsie, vratane udrzby. Aj ked taky head-up dislpej uz asi mat nebudem (nie, sklicko za HU nepovazujem(. dakujem
Ja som nasiel komfort a ticho v E 350 / v ramci budgetu samozrejme / ak pojdes nizsie ako A 6 vsetko bude horsie aj Passat aj Insignia a bude to velky kompromis. Otvor penazenku nezaskrtaj tam blbosti a ber novu A6... >:D
Horší to samozřejmě bude, je otázka v čem a jak. Pokud se bavíme o kapitolách "komfort a ticho" - tam bych zrovna řekl, že třeba Insignia na Audi neztrácí. Ono se to těžko hodnotí bez přímého srovnání, ale projeté mám obě a nedal bych ruku do ohně za to, že je Audi pohodlnější (myslím minulou A6).
Lepší je určitě technika (motory, převodovky, 4x4 atd.), provedení a materiály (aspoň ve srovnání s minulou A6, ta nová vypadá z fotek dost divoce, ale i tak), palubní systémy a jejich ovládání...
Počkal bych na novou trojku, nebo zkusil projet Lexus IS 300h, ten by měl být z hlediska ticha v té třídě nejlepší... Ale pokud jsi zvyklý na A6, nebude se ti přesedat snadno ;-)
O třídu níž s prvořadostí ticha a komfortu je zřejmě nejlepší C-Klasse, a to paradoxně ne na vzduchovém podvozku. Motorizace a výbava samo záleží na tom, kolik chceš utratit, ale mít jmenované priority, asi bych volil céčko.
zacinaju ma palit servisne naklady, kazda blbost a nechavam 500€+ v servise.. za posledne 3 tyzdne hned 2x.. Preto zacinam rozmyslat nad tou istou velkostou (nie 3er, ani Ccko), skor nieco ako insignia, passat, m6 (asi stale hlucna), pripadne to spominane Mondeo. Automat je nutnost, aj ked vsetko uz asi bude podstatne horsie ako tato trieda :-(
Insi můžu opatrně doporučit... podvozek je její nejsilnější disciplína, AGR sedačky jsou taky super, odhlučnění na úrovni (laminovaná přední skla stojí myslím 1400 nebo něco takového).
Dokonce se dá koupit i ten HUD promítaný na sklo... akorát jen s digitální palubkou, která se mi osobně moc nelíbí.
Otázka je motor... teď je tam nově 200k 1.6, to by možná stálo za projetí. Já jezdil se silnější 1.5T, 2.0T a s tou 125kW naftou... a vyloženě super nebylo ani jedno.
podstatne horsi to nebude...to se neboj..zas tak velky rozdíl v těch autech není.(nepremie udelala podstatny kus smerem k premii)...pokud Mondeo..tak počkej na FL od ledna tu budou nove motory a hlavne nova automatika.
Insignia i M6 me prijdou na ty vykone nejak pomale :-/ u Insi i uzrane (benzin)
Insignia je na ten výkon pomalá, to je fakt. Mondeo 2.0EB ale taky. Ty koncernové koně jsou prostě silnější :-) . Na 260k/400Nm to nejede, spíš třeba na 230k/350Nm... to ale pořád celkem jde. Každopádně... motor už v nabídce není, takže to je pasé.
Mazda není pomalá na ten výkon, jen prostě... 2.5 atmosféra s 250Nm má své limity, určitě to není konkurent pro foukané dvoulitry s 350+ Nm.
U Mondea je problem v prevodovce.....doma mam jeste k prodeji minulou generaci s manualem a to je jine kafe :-) oproti Vignale v automatu co ma otec...tam ten vykon mizi...
Obecne koncern "jede" do 100km/h a pak uz zaostava..u Fordu je to naopak.
Mazdu jsem zrovna myslel diesly....v benzinu nema ekvivalent.
Fujtajbl :D:D ja mel predesle Mondeo s dvojspojkou s benzinem...protoze manual nedelali :-) (teda az rok potom a z te doby je to co je v garazi jako rezerva)
a hlavne jednou zkus diesel a EB jet po sobe.... (ne 1,6 co mas v Kuze) :))) a uz nebudes chtit jinak :))
S Ecoboostem jsem se právě vrátil, chytla mne brutálně záda a táta mne vezl do nemocnice >:D No zlatá dvouspojka, cítil sem každé cuknutí toho manuálu! >:D Au!
Ta jednašestka ale jede taky hodně dobře, možná by si se divil, nemůžeš to srovnávat s dvoulitrem, ale charakter mu nechybí a nejeden naftový dvoulitr nechápe, jaktože ta krabice tak zrychluje... někdy se i tak rozparádí, že se zapeče píst... no stane se >:D
Copak Áda, ale dnes bych mohl testovat komfort a plynulost na té nejvyšší úrovni, protože každé cuknutí plynem, spojkou, brzdou jsem velmi bolestivě prožíval >:D
Hele, co jsem viděl dynamické testy 2.0TSI... tak je to běžně 0-100 pod 6s (a 0-200 okolo 22-24s. Na autocentrum.pl zajeli dokonce 5.2s, což je docela masakr na auto dané velikosti [odkaz] (ale oni jezdí často až podezřele dobré časy)
V současné generaci je Opel i Ford se svými top motory o ligu níž... a Opel vlastně už ani dvoulitr nemá.
Jsou lehčí, jinak si to neumím vysvětlit, v případě Mondea to bude i automatem s měničem co má Ecoboost. Já jsem si zkoušel na TDCi akcelerace v různých režimech měřit amatérsky (ženská a stopky :D), čistě pro mou potřebu. Papírově je to někde kolem 9.3s na sto, na D jsem se dostal na 9.5, na S 9.3 a když jsem si mačkal sám, tak 9....
Taky je zajímavé vyzkoušet pružné akcelerace z určité rychlosti.
Ford Evropu pěkně zařezává. Ne, že by neměl co předvést, ale kašle na to. Úroveň servisu alespoň v MS kraji otřesná, naštěstí to nebylo mockrát potřeba.
Servis je prazvláštní všude, i kolem Prahy a Stř. Č, Plzeňsko, Jižní Čechy a Ford ČR je kapitola sama pro sebe...... Naposledy mám jen jednu dobrou zkušenost s Ford Kačmáček, kdy mi ochotně sdělili o autě, které u nich bylo koupeno vše a celou servisní historii...a kupodivu ani nechtěli peníze >:D
Ostatni těžký průměr... Někdy lepší, někdy horší a jak říkám, zastoupení nejhorší, ale ta slečna co řeší pro ČR reklamace je docela pěkná ;) Já měl z mainstreamová nejlepší zkušenosti akorát z Renaultu at to bylo kdekoli ;) Tam si v servisu se zákazníkami musí budovat dobrý vztah >:D
Ale samozřejmě, že bude. Pokud nemá 2,0TDI, tak dynamicky zcela jistě. Mondeo nemá žádnou výkonnější variantu obecně. Nevím jak Insi, ale jedině Ford je pohodlný a tichý tak, aby alespoň byl na dohled vyšší střední.
Rozdíl tam velký bez jakýchkoliv pochyb bohužel je.
S vykonem samozrejme souhlas...pokud ma 3,0...tak holt mu bude tak tak stacit biturbo co je v Passatu...protoze ani ve FL v Mondeu se s nim (bi turbem 238 koni)neuvazuje.....nevlezou se svody ke 4 kolce...a bez 4*4 to neni prodejne...
Ale pochopil jsem kdyz chce jit niz...tak to asi o vykonu nebude....pac to nemuze lovit v nepremii.
Je to tak. At si koupi Passata, nic lepsiho neni. Pokud si ho dobre vybavi, rozdil v komfortu je nepodstatny a v interieru je to te premii uz hodne blizko. Podtacive automaty s mrtvou reakci ,se bohuzel tykaji asi vsech ctyrvalcu, vcetne te premie, stejne jako to ze sportovni rezim pro beznou jizdu nic neresi viz ma zkusenost se soucasnou 220d s kterou bylo jezdeni za dne v provozu o nervy. Zlaty manual.
Nějaký rozdíl tam vždycky bude, ale pro mě je ten jediný zásadní v kapitole pohon. Jakmile si do té A6 dám 3.0TDI nebo dokonce TFSI, tak tím diskuse končí.
Jinak... problém je, že v tom mainstreamu umí každý něco, ale nikdo všechno. Já jsem pořád nadšený z toho, jaké má Insignia světla, podvozek, brzdy, sedačky... ale bohužel to trošku vázne v dalších věcech (infotainment, asistenty, budíky, částečně motory). No a Superb to má přesně opačně >:D
Jak jsem psal - a mam pravdu - premie mainstream deklasuje teprve az tam, kde nabizi to, co nainstream ne. Dobrym prikladem je motor. 2.0d, byt sebelepsi je proste 2.0 d, teprve 3.0d je neco, na co nema mainstream odpoved a i to meni celkem pocit z celeho auta.Zakladni verze premie za ty penize proto nestoji. Radsi dobre vybaveny Passat/Superb nez hur vybavene 520d/E.
Co se tyce treba nahonu, ok, jen dnes uz naprosta vetsina tech aut je ctyrkolek a pak si nejsem jisty, jestli 520d xdrive nebo e220d 4matic prinese neco extra navic oproti 4x4 mainstreamu.
Prevodovka ok, premie ma HDM, ktera pri bezne jizde radi hladceji, jenze pak stejne zjistis, ze pokud je to sprazene s dvoulitrem ktery to podtaci, neni to bez problemu.. zas to chce ten sestivalec..
Pokud ti nevadí jít mimo prémii a jde ti o komfort a odhlučnění, zkus Mondeo, nebo někde vyhrabat C5, ani nevím, jestli se aktuálně ještě dají objednat... . Záleží co hledáš.
komfort a tichost tak leda Mondeo...je na tom nejlepe z mainstremu a i z premie....
Ted jezdim BMW GT3 a hlucny motor..hlucna predni naprava...(pry to delaji runflaty...ale to me nezajima)
To jo...ale třeba 3er nemá ani výškvě stavitelné pasy...to jsem netušil jak je na tom premie >:D nebo schránka na brýle....na co >:D ...ovládat auto klimu dvozonovku jednim koleckem...proč jako >:D
neumi....u 3gt ne >:D az nova generace trojky to bude umet >:D jsem byl...tedy porad jsem z toho v šoku :)..ona to umi jednicka....dvojka.....ehm a trojka je generacne nejstarsi :-)
ne bouchá...."hučí"....třeba když přejedeš takovou tu stříkanou záplatu...tak vše slyšíš...je to otravné....
Ale na premii jsou tyhle věci zarážející..jak jsem psal..(odpoved na vyskove nastavitelny pas z bmw....dyt mas vyskove stavitelne sedadlo :D:D a nebo...to ani nevim zdali to je nebo neni v 5tce :D....to stejné že musím vyšroubovat víčko při tankování...u Fordu to není od cca 2010....chápu že to nemá koncern...ale premie...
Šroubovací víčko jsem měl nebo mám u M-B, BMW, Jagu. V tomhle tedy prémii nevidím.
Hučení bude spíš záležitost pneumatik, v 3GT jsem nikdy nejel, nevím jak odlišné má naladění. U sedanu 3er nebo 4GC jsem si ničeho podobného nevšiml, jen rozdílu o kolik líp po FL jezdí a jak se dokázali rychle dotáhnout i v řízení na XE a Giulii.
jj v bwm tvrdi ze to hučení je od runflatu....blbé že to člověk neví dopředu....
jinak k rizeni a pdovozku jako takovemu nemam vyhrady...perfektni vyvazenost...z jizdy radost..
..jen na me hlucny diesl pri porovnanim s pasikem a mondeem.....a vcera s A4kou
Hrozně blábolíš, dvouzonovka se samo ovládá oběma kolečky, levým i pravým, při zapnutí sychronizace pak stačí levé. Schránka na brýle je u levého kolena řidiče, výškově stavitelné pásy nemá bmw po generace, zdůvodňují to bezpečností.
...jistě blábolím....3GT nema tlacitko na synchronizaci..si do toho auta vlez..a najdi ho >:D
schranka u leveho kolena je pidi mala na bryle....tož sakrys...dyt s tim jezdám kazy den :-)
No, asi je to taková drsnější forma "motivace" připlatit si za lepší audio, osobně obvykle beru střed audio nabídky, ten prémiový TOP už většinou stojí "nesmysl".
Tady se omlouvám, už s 3er nejezdím dva roky a tak jsem zapoměl, musel jsem se jít do trojky podívat, opravdu duál nemá. Je to snad jediné bmw, které sync. nemá, sypu si popel... :*)
Neva....i mě to nejprve překvapilo...a říkal jsem si , že jsem asi lama, že nenajdu tlačítko..a nebo že to nenajdu někde v ovladani :-) a proto jsem prolezl i ostatni řady i ty menší. >:D >:D
Pokud mas sedan, co takovy Arteon? Nebo zustat doma (vlastne u susedov v cesku) a nejaky hezky vybaveny superb? Budes to mit o neco levnejsi a se vsim tim dobrym, co na konzernu je (bez ironie) - logika ovladani, ergonomie, servisni sit, drzi hodnotu... a o arteonu se pritom prekvapive furt neda rict, ze by ho mel kazdy.
Plne srovnatelne s D3 to nebude, o tom asi polemizovat nemusime. Ale to snad puvodni autor ani neocekava. Nicmene myslim, ze obe mnou zminovana auta nejsou ohledne komfortu zas tak marna, obzvlaste pokud clovek pouzije pri konfiguraci hlavu - akusticke celni sklo, inteligentni velikost kol, DCC, pri nizsim najezdu pripadne benzinovy motor, ...
Este moze skusit predvadzacie vozidlo povedzme nadupanu A4 s nej 5000 km nabehom a - 8000 euri ... Mozno Mondeo Vignale v plnej palbe tam budu servisne naklady mensie a je to pekny velky povoz.
C, ani A4 nie, je to male.. :-( Taktiez ziadne SUV, najazdim iba dialnice.. momentalne mam 6v benzin, takze by to bol skok aj vo vykone a kultivovanosti. no nic, idem asi setrit.Napr to Mondeo sa mi paci, akurat ta Sony obrazovka.. to mi tam voobec nesedi.. :-( To uz zvnutra radsej spominany Superb sa mi viac paci
Skoro bych nesouhlasil....mimo GT33 jezdim v BMW 5 v plné.....a otec ma Vignale..tak dovedu porovnat....ano 5tka je dvaapulkrat drahsi..protoze ma 4 kolku..ma mnohem vykonejsi motor (540i) ma lepsi automat....ma lepsi kuzi v interieru i celkove interier hezci komfortnejsi....ma pohodlnejsi sedaldla s vicero nastaveni....nevim jake jsou masazni u Mondea..nezkousel jsem.
Ale co se tyce pohodlne jizdy a prostornosti..je to podobne u obou aut....nic mene, pokud bych srovnaval s minulou generaci 5tky....tedy A6ky..tak ty rozdily jsou mensi a mensi...
**A ted jsem si to po sobě přečetl..vylezl z 5tky..nové..a přeci jen je to o světelné roky úplně jinde....včetně ceny >:D
tak puvodne jsem to chtel porovnat s minulou generaci....s tim, ze hleda nahradu starsi A6tky....ale pak sednes do G30 a jsi v jinem vesmíru >:D ale taky za vesmírnou cenu >:D
Je to tak, od unora do prosince jsem mel fungl novou e220d a ten rozdil oproti mainstreamu je maly, neadekvatni vyssi cene i co se tyce komfortu. To auto jsem opravdu vyzkousel rozsahle, najel jsem s nim 60 tisic. Je to presne tak, ze mas od prvni chvile pocit, ze je vsechno o fous lepsi, ale zdaleka ne o to, o kolik je drazsi. Nabouchany Passat bude cenikove nekde malo pres milion a treba tomu Ecku(to moje cenikova cena 1,53m) je to pak uplne rovnoceny konkurent. Az proti 350d nema co nabidnout.. ake schvalne, kolik tech 350 d jezdi. Ano, mel jsem obyc podvozek na 17" kolech, ale nevim, jestli adaptivni udela nejak vyrazne lepsi praci. A hlavne, za tu cenu pak uz budou Passaty pomalu dva :-)
Mondeo je v akt. generaci tiché a houpavé auto, ve většině parametrů, agilita, motory, převodovka, je sotva průměrné, v kvalitě interieru - design, materiály, provedení, infotainment, je podprůměrné, a to v rámci mainstreamu.
každý má jiný pohled -..což je asi správně...ale potom co jsem jezdil s pasikem a superbem....tak bych jejich infotaiment nad mondeo nedaval....bohuzel
Mám v pořadí třetí A6 3.0 Tdi (C7). Byl jsem překvapený jak se ta auta liší. Audi je známá tím, že svoje auta postupně vylepšuje. Proto mě drobnosti uvedené v testu netrápí. To, že se motor pomalu "sbírá" je vcelku pochopitelné. Po aféře "dieselgate" Audi nechce riskovat problémy a raději auto přidusí, než aby byla na prvních stránkách novin že podvádí. Jinak se mi zdá, že test je opravdu špatný. Testovány by měly být vždy vozy v základním provedení a v základní ceně. Právě testovaný model je vlastně v jiné cenové kategorii. Všem, kteří se rozčilují nad příplatkovými cenami vzkazuji jediné: podívejte se co je v základní výbavě vozu: všecko! Je tam navigace, klimatizace, ABS, ESP, quattro, a je jen na vás, chcete-li "lepší" navigaci, "lepší" klimatizaci. Audi Až si koupím. Za dva roky, až ji doladí. Základ je skvělý a dobře postavený! Za dva roky je moje!
Audi je známá tím, že svoje auta postupně vylepšuje? Tos mě dostal :yes: >:D
A někdo je známej = tim že ne? >:-[]
Ti nevim Vaculík tuhle psal že R6 3.0 400d Mercedes hraje jinou ligu = teda V6 Audi že proti němu hraje okresní přebor. Navíc se ho nepodařilo dobře sladit se ZF8HP = což je teda fakt náskok díky technice = to neumí skoro nikdo :yes: >:D
Po vice jak 5 letech v Touaregu r.v.2010 sem se tesil na Audi Q7, vyrobenou pred mesicem. Oboji 3.0TDI, ale skok ze 176kW na 200kW prece musi byt znat. Doufal sem, ze 200kW verze jeste neni ta nejnovejsi 210kW a problem se mi vyhne. Bohuzel mam presne stejne pocity jako jsou uvedeny v testu. Auto proste nereaguje a tak pridavam a pridavam az najednou vyrazi a zas musim ubrat. Je to fakt zklamani. Touareg timhle problemem netrpel a reagoval vyrazne rychleji. Spotreba je ale vyrazne lepsi u Q7 (9.5l vs 8.2l) a to mam najeto pod 1000km a casem se mozna jeste trochu snizi. Bud je mnohem vetsi a tim pomalejsi turbo nebo to vidim na naladeni motoru na spotrebu a reakce plynu jsou schvalne mdle.
Kolik z Vas má s danou motorizaci a převodovkou osobní zkušenost? Já ho řídím posledních 10 dní a je to podstatně lepší, než jak se píše v recenzích. Auto má dvě tváře. Ta první je těžce na pohodu, kdy se při troše dobré vůle dá jet do 6l/100km. Ta druhá je daleko dravější, auto je velmi rychle, krásně ovladatelné i na okrskach a spotřeba je nadále velmi rozumná, do 9l/100km. Prodleva tam je, ale stačí si pohrát s plynem a dá se to hravě eliminovat.
Doporučuji všem zájemcům, si auto pořádně otestovat.