Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro – V lepším světle

Modernizované Audi A7 Sportback na první pohled mnoho změn neprodělalo. Dostalo však revoluční diodová světla Matrix a s vrcholným turbodieselem nemá na silnici moc protivníků.
Zpět na článek
29. 8. 2014 09:40
29. 8. 2014 11:00
29. 8. 2014 12:51
29. 8. 2014 13:54
29. 8. 2014 10:35
29. 8. 2014 10:37
29. 8. 2014 13:27
29. 8. 2014 13:56
29. 8. 2014 19:56
29. 8. 2014 19:59
29. 8. 2014 11:12
29. 8. 2014 11:51
29. 8. 2014 12:16
29. 8. 2014 12:32
29. 8. 2014 12:53
29. 8. 2014 13:08
29. 8. 2014 13:55
29. 8. 2014 13:57
29. 8. 2014 19:48
29. 8. 2014 19:57
1. 9. 2014 12:50
1. 9. 2014 12:49
29. 8. 2014 13:49
29. 8. 2014 15:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 8. 2014 21:17
29. 8. 2014 09:40
...
Předface verze se mi líbila víc, ale to už ty mouchy opravdu hledám. Jinak bezchybnatý!
O kolik víc tak může vážit 4.2 TDI? :-)
Rozbalit vlákno
9
29. 8. 2014 11:00
Re: ...
O cca 60 kg. Pokud myslíš jen motor.
Avatar - Dinar
29. 8. 2014 12:51
Re: ...
Zkusil jsem si to najít, ale čistě k motorům jsem na netu údaje nikde nenašel, srovnáním růz. modelů mi vychází zhruba 80kg. Což mi přijde docela dost, a jestli to je i těch 60kg, pak je to dobrý argument proč do A6/7 tu V8 nedávat, ta kila na předku musí být znát.
Avatar - Ji/Ri
29. 8. 2014 13:54
Re: ...
...ono tu určitě bude více... nezapomeň na tu těžkou váhu za volantem >:D >:D
2. 9. 2014 11:15
Re: JENOM PRASÁCI JEZDÍ V TDI !!
jj
jako pěkná spalovací popelnice !! [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
29. 8. 2014 15:22
Re: JENOM PRASÁCI JEZDÍ V TDI !!
Před poslední modernizací vážil 4,2 TDI zhruba 240 kg, pokud se nepletu. 3,0 TDI (jednostupňově přeplňovaný) v té době myslím kolem 190 (tady si ale nejsem tolik jistý). S každou modernizací V8 o něco zhubla (v řádu kilogramů, maximálně kolem 10). Otázka je, o kolik je dvoustupňová verze V6 těžší. Navíc budou jiné převodovky a i příslušenství se bude lišit, což udělá další kilogramy.
Avatar - Ham.
29. 8. 2014 16:38
Re: JENOM PRASÁCI JEZDÍ V TDI !!
Poslední verze 3.0 TDI 190 kW by měla mít 193 kg
[odkaz]
3.0 BiTDI by měl mít o 30 kg víc, tedy 223 kg
4.2 TDI by měl mít 255kg v A8 a 257kg v Q7 (trochu jiné chlazení)
[odkaz]
29. 8. 2014 22:29
Re: JENOM PRASÁCI JEZDÍ V TDI !!
Aa, děkuju všem :-)
No, 30 kg navíc bych za ten zátah možná i docela vyměnil, s V8 by to byla nehorázná raketa. Samozřejmě i ten BiTDI stačí, ale výkonu není nikdy dost :))
30. 8. 2014 13:10
Re: JENOM PRASÁCI JEZDÍ V TDI !!
Počítal bych spíš s 50, možná i více. Jak jsem napsal, V8 by měla mít jinou verzi převodovky (650 vs. 850 Nm) a budou tam i další odlišnosti. Navíc mám takový pocit, že ty hmotnosti udávají bez náplní. A V8 je větší, momenty budou jiné.
30. 8. 2014 13:07
Re: JENOM PRASÁCI JEZDÍ V TDI !!
Udaje v SSP 365 jsou myslím pro první generaci 4,2, tedy ještě z dob A8 D3. Od té doby prošel minimálně dvěma modernizacemi.
Avatar - Uživatel_5340709
29. 8. 2014 10:31
Němci by
měli koupit u Ingostadtu nějakou vhodnou skálu /něco jako Mount Rushmore/ a překutat to do tří písmen TDI. >:D :-! :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2014 10:37
Audi vs. BMW
Chlapci, názor, že toto, pohledem unilé žebrovité Audi, má na silnic větší respekt než BMW 6 Gran Coupé (nota bene v M packetu) nikomu brát nebudu, ale prvenství v laser světlech se nezakládá na pravdě. Můžete se přesvědčit dokonce i ve Vámi vydaném článku...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Uživatel_5340709
29. 8. 2014 10:43
Re: Audi vs. BMW
O nějaké kritice bmw tu nepadlo přece ani slovo. Vlastně v článku ano, ..... no je to věc čistě názoru.
29. 8. 2014 11:38
Re: Audi vs. BMW
Moc by mě zajímalo, jak redaktor měřil respekt auta na silnici.. Počtem provedených trpišáků?
Avatar - Uživatel_5340709
29. 8. 2014 12:34
Re: Audi vs. BMW
"Trpišák" :-) to je jako Trpišovského dálniční manévr?
Avatar - xjara
29. 8. 2014 13:27
Re: Audi vs. BMW
To cemu autor clanku rika "respekt na silnici" jsem vcera zazil, kdyz jsem jel v jasne zlute vette, ktera to rvala uz na kilometr dopredu. A i tak si myslim, ze kdyz ridici z obou smeru vytvorili uprostred treti pruh, tak se nejednalo ani tak o respekt, ale o strach o svuj zivot. A rozhodne neverim tomu, ze by nekdo neco takoveho udelal pro sede, hnusne auto, ktere vidi na kazdem druhem rohu a neslysi ho ani kdyz vedle nej jede se stazenym okenkem.
29. 8. 2014 13:51
Re: Audi vs. BMW
Hodně dělá barva a světla, co jezdím v červeném autě s blbě seřízenými lampami, je úplně jedno, že mám pod kapotou 110 koní. Auta z pravýho mizí rychlejc než s dřívějším černým sedanem s 230 koňmi.
Avatar - Ji/Ri
29. 8. 2014 13:56
Re: Audi vs. BMW
souhlas... jezdím s obyč stříbrným a taky uhýbají :-)
29. 8. 2014 16:02
Re: Audi vs. BMW
VWole...no jó, koncern >:-[]
Avatar - T613
29. 8. 2014 19:59
Re: Audi vs. BMW
kdo by neuhnul před vytuněným Broukem :-)
29. 8. 2014 22:33
Re: Audi vs. BMW
Himbajs, píšu pravýho a myslím levýho. >:D
1. 9. 2014 13:42
Re: Audi vs. BMW
Hlavně, že před tebou neskáčou rovnou do škarpy :-)
29. 8. 2014 16:48
Re: Audi vs. BMW
dle mého má Audi takový "nasranější" vzhled.... jezdím Audi (A6, 2012, recenze tady na MACZ) a je fakt, že by't neproblikávám nebo tak, tak se auta uhýbají.... to se mě v kolegově BMW 5GT nestává..... (né tolik).....
Avatar - Barrichello
29. 8. 2014 21:18
Re: Audi vs. BMW
Kup si RAM SRT-10 s motorem z Vipera a uvidíš ten respekt na dálnici. Stačí když se ti v zrátku zjeví pikpa, co jede 180 a každej rád uhne.....

Na tohle žádný BMW nemá.

A vrchol byl kámoš s dodávkou Ford Econoline V10 Triton. Toho pouštěli auta co měli přednost na hlavní >:D
Avatar - PERNO
29. 8. 2014 11:12
Matrix
Neviem prečo ale tie staré svetla sa mi páčilli omnoho viac, najma denne LEDky, samozrejme ze funkčne su tieto nové niekde inde ale myslim si že na xenony u audi som staznosti este nepocul :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Inferius
29. 8. 2014 11:51
Respekt
"na silnici má větší respekt, než plnoštíhlé BMW 6 Gran Coupé."
Redaktor viděl Gran Coupé tak možná na fotce.....

>:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Honza Mička
29. 8. 2014 12:03
Re: Respekt
No vidíte, a já jsem ho dokonce i testoval .. :-)
Avatar - Inferius
29. 8. 2014 12:16
Re: Respekt
To je moc hezký. Ale, nic to nemění na tom, že A7 nepůsobí ani ze třetiny tak majestátně a působivě jako GC. A navíc je tady ještě CLS. :-)
29. 8. 2014 12:32
Re: Respekt
"A můj taťka přepere tvého..." Asi taková je úroveň tvého vyjádření na téma majestátnosti auta na silnici. Nebo nám předveď, jak se měří majestátnost a působivost, že jí a7 nemá ani třetinu té bavorácké.
Avatar - Dinar
29. 8. 2014 12:53
Re: Respekt
Souhlas, ale pak bys mohl chtít od autora článku vysvětlení, čím měřil ten větší respekt, který na silnici údajně má A7. ;-)
29. 8. 2014 13:08
Re: Respekt
Opetpejem odu na Audi, nehlede na to, ze si do huby bereme auto jine tridy... opravdu mene majestatni nez 6 grand coupe? Proc to tady vubec cist... opet jste se zesmesnil a ten husarsky kousek s predstizenim v laser svetlech uz nechapu vubec... jakej proboha husarskej kousek???
Avatar - fOE
29. 8. 2014 13:55
Re: Respekt
To by, ale zavanelo primim dotazem a na ty pan Micka mile rad neodpovida a hraje mrtveho brouka. ;-)
Avatar - Ji/Ri
29. 8. 2014 13:57
Re: Respekt
Respektometrem....
29. 8. 2014 19:48
Re: Respekt
Včera mně předjížděla M6 Gran Coupé a respekt si to auto teda umí sjednat velice snadno. A7 bych si ani nevšimnul.
Avatar - Ji/Ri
29. 8. 2014 19:57
Re: Respekt
...kolik to hodilo na respektometru? ;-)
1. 9. 2014 12:49
Re: Respekt
Mohl, ale nechci, protože mě podobná vyjádření nechávají zcela chladným.
29. 8. 2014 12:31
přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
"Navzdory nízké karoserii (na výšku má jen 1420 mm) se dopředu vměstnají i dlouháni, které navíc nebude trápit přehnaně nízký posaz."

Odkdy dlouhány trápí přehnaně nízký posaz? To snad dlouháni naopak vyhledávají, ne? Když budu tedy mluvit za sebe...
Rozbalit vlákno
83
29. 8. 2014 12:34
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
OT: Co Alpina, už ses dočkal? :-)
29. 8. 2014 15:22
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Už ji mám od dubna. Recenzi na moje.auto.cz mám napsanou, ještě čekám na pár karbonových drobností do interiéru, nafotím a dám ji sem. :-)
1. 9. 2014 12:53
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tak to nějak popožeň ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 8. 2014 12:47
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Jj, dlouháni odjakživa řeší spíš problém, že u některých vozů sedí "na autě" místo "v autě", což já osobně nesnáším. ;-)
Avatar - Dinar
29. 8. 2014 12:58
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Já s oblibou mluvím o diskriminaci, a kdykoliv se někde na předváděčkách dostanu do kontaktu s lidmi z libovolné automobilky, tak z toho dělám téma rozhovoru, proč nejdou sedačky ještě níž a volant blíž, proč si do vašeho modelu vyšší střední pořádně nesednu, proč ve vašem sporťáku nedosáhnu na volant apod. Když pak vidím, jak si třeba trpaslík typu Harrise v nějakém testu sedí s nataženýma nohama a volantem 10cm od hrudníku hned bych pár cm výšky vyměnil za takový posaz. :-) ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 8. 2014 13:06
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Přesně :yes: , jenomže doba je jiná, argument "pane do tohodle auta se vám bude dobře nastupovat, je vysoko nad zemí, resp. má vyšší sedačky" - má dnes velkou váhu, kvůli tomu se kupuje. Jenomže já si nekupuji auto, aby se mi dobře nastupovalo, ale aby se mi dobře ovládalo, dobře sedělo a jelo. Že se musím při nastupování trochu víc ohnout, nebo se chytit sloupku mi nevadí. Chápu, starší lidi, nebo lidi s nějakým omezením, tam to bude určitě důležitý faktor při výběru.
Avatar - Stefič
29. 8. 2014 13:19
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
no jo, jenže on ten pozaz jako v autobuse má něco do sebe. Po dlouhé jízdě se osobně cítím pohodlněji a pocit většího rozhledu také není k zahození.
Také jsem se toho trochu bál, ale všichni známí mi tvrdili, že si na to strašně rychle zvyklnu. A je to fakt
Avatar - Uživatel_5340709
29. 8. 2014 13:26
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Zvyknout se dá, to je pravda, člověk najde limity daného auta /třeba toho pomyslného suv-čka/ a normálně jezdí, auto nedráždí situacemi, které nejsou jeho parketa. Doporučuji pak ale po čase přesednout na chvíli zpátky do něčeho kde se sedí níž a má větší limity - to je krásnej pocit! :-)
29. 8. 2014 15:39
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tady přeci nejde tolik o absolutní výšku nad silnicí, ale o prostor nad sedadlem v nejnižší poloze. Posaz jako v autobuse klidně může mít něco do sebe, ale těžko ho oceníš, když pak musíš ležet, aby ses do auta vešel. Dlouhán nemá problém v tom, že by měl hlavu nízko a ven přes palubní desku pořádně neviděl. Ne, dlouhán může mít problém vidět na semafor, protože má hlavu zaraženou ve stropu.
Avatar - Honza Mička
29. 8. 2014 12:54
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Dobrý den,

já se za dlouhána považuji a vím, jaké to je soukat se z nízkého auta, ve kterém se sedí skoro na zemi. A7 má nízkou karoserii, zároveň však sedadla ukotvená v optimální výšce, díky čemuž se z auta vystupuje snadno :-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 8. 2014 12:59
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Mladej kluk :-) a řeči skoro hodné na diagnózu "suv-syndrom". >:D >:D >:D
Avatar - Honza Mička
29. 8. 2014 13:16
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tím to není >:D Zkuste se ale někdy posadit třeba do Porsche 911 a v obleku z něj následně vystoupit se vší důstojností >:D Úplný extrém je Murciélago Roadster, protože tam se nemůžete ani chytit střechy, ale to už odbočuji :-)
Avatar - Ji/Ri
29. 8. 2014 13:58
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
....hm.... osobně v tom problém nevidím... asi jde o to jednou zkusit nebo denně "zkoušet" :-) zrovna ta 911 je hodně špatný příklad.
29. 8. 2014 13:17
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
No takuplne snadno ne, je to o dost horsi nez a6 a na zadnich sedadlech si ja 182cm vysoky clovek proste nesednu.... jenze p. Redaktor presne vi, kdo si tohle auto kupuje, takze to nevadi... prece nepohanime audi. A co ta dvouse***va prodleva pri seslapnuti plynu u stojiciho auta? Neni to trochu nebezpecne??? A to jakym zpusobem ten diferencial nici zadni gumy? A to ze d 80000km zere tento motor litr oleje na 1500km?? A podle servisu je vse Ok?
jenze to byste se musel zajimat o auta, abyste to vedel...
Avatar - Honza Mička
29. 8. 2014 13:26
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Dobrý den,

o problémech na zadních sedadlech jsem psal a během týdenního testu nemáte šanci zjistit, jak se ničí pneumatiky (kromě vizuální kontroly) nebo kolik oleje motor sežral. Prodleva při startu z nulové rychlosti je, ale ne větší než u konkurence. Tohle auto nevíc není na sprinty, ale na dlouhé tahy, kde je pružnost a zátah motoru fenomenální. ;-)
29. 8. 2014 13:29
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Ne vetsi nez u konkurence? A v bmw jste sedel? 535d opravdu nicim takovym netrpi...
povazuji to za vrcholne nebezpecne, kdyz chcete v ucpanem meste nekam vjet, vjedete leda pod autobus, nebot auto z niceho nic nereaguje... a prave ve srovnani s konkurenci je to prusvih. A prave biturbo by s tim nemelo mit problem.... a prave to jste ani nezminil...
Avatar - Honza Mička
29. 8. 2014 13:33
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
To je to s tou modrobílou vrtulí? >:D

Ne, teď vážně - zkuste si obě auta postavit vedle sebe a uvidíte. V tomto segmentu jsem si vyzkoušel asi všechno a podle mě jsou ty rozdíly mizivé.
29. 8. 2014 13:43
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Ja je vedle sebe mel. Zena chtela audi (dosud 530d) a po par kilometrech bezprostredniho srovnani rekla, ze ho nechce, protoze je odtazity a spatne reaguje na plyn! Zena, ktera poznava auta podle barvy... a Vam to prijde stejne.... stejne jako jste vzdy pro A6 oproti bmw 5, ackoli napr. Jen ten sedmikvalt je pri popojizdeni uplne desnej. Auto ma necitelny limity a aby srovnali spotrebu, tak maj vsechny audi dlouhatanskej stalej prevod. Takze pocitove, presne jak jste napsal je to i s timto motorem bezemocni auto...
Avatar - Honza Mička
29. 8. 2014 13:46
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
A co jste měl za verzi? Tento motor má totiž pouze osmistupňový tiptronic.
29. 8. 2014 13:53
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
na srovnani jsem mel biturbo (i osmikvalt v tomto aute ma prilis dlouhy prevod), ale nyni jsem mluvil o obecnem srovnani A6/bmw 5. Vsude na svete je jasno, jen v nekterych mediich v cr je jakymsi zazrakem A6 lepsi auto :-)
29. 8. 2014 18:53
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
[odkaz]
29. 8. 2014 16:45
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
já je měl taky vedle sebe...jsem normální uživatel a vyhrálo u mě A6 -už ho mám dva roky a super-recenze tady na MACZ... ty auta jsou v "zásadě" stejné, jen má jedno lepší to a druhé to.... například pokud porovnáváš interiéry, tak BMW se nemže AUDI rovnat, o tom žádná.... BMW má MOŽNÁ vlastně nevím co.... asi nic výrazně lepšího.... Letos jsem kupoval manželce auto a porovnával jsem končící generaci X5 a končící Q7 a opět to vyhrálo Audi-tentokrát hlavně díky vzduchovému podovozku, které BMW neumí....

je potřeba to vidět objektivně a né přes modrobílou mlhu...

Daniel
29. 8. 2014 19:52
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Objektivně musíš příznat, že S-tronic který máš v Audině je mizerná převodovka proti ZF:)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2014 11:53
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Koukám že minimálně 6 :no: objektivní moc bejt neumí >:D
Nejen pro vás 6 :no: neobjektivních mačkalů: ZF8HP je totálně jiná třída než S-tronic a v tomhle případě fakt hodně trapný mačkáni :no: na tom nic nemění >:-[]
Avatar - white label
30. 8. 2014 12:28
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Když pominu, že píšeme pod Audi, které má také ZF8HP, stejně jako A8, tak podélný S-Tronic je jiná třída hlavně v tom, že je jiný, konkrétně méně vhodný pro běžné verze, které se primárně neorientují na "sport". Jinak řečeno, S-tronic patří typicky do R8, do A8/7/6/5/4 je naopak logicky vhodnější klasika s hdm.
30. 8. 2014 12:39
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Ale já reagoval na majitele A6 s DSG, které podle mého do prémiového
auta nepatří. Obzvlášť když je jeho životnost cca 100 tkm.
30. 8. 2014 13:48
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
100 tisíc? Na to jsi přišel kde? Víš doufám, že skupina VW má minimálně sedm různých dvouspojkových převodovek.
30. 8. 2014 14:46
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tak třeba při výběru Superbu je podle toho co se píše daleko lepší volbou šestistupňové DSG, než později montované sedmistupňové. Btw. aktuálně se jich nabízí sedm druhů?
Avatar - white label
30. 8. 2014 14:56
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Jistě, jsou různé, mokrá/suchá, pro různé uložení motoru, s různou "odolností" max. hodnoty kroutícího momentu motoru,
Např. suchá sedmist. pro příčné uložení s hodnotou krouťáku motoru do 250 Nm.
30. 8. 2014 15:48
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Ano, mají tři pro motory napříč, Audi má dvě pro motory podél, a pak tu máš Bugatti s Porsche. Radši nebudu zabíhat do toho, kolik provedení mají (například všechny PDK Porsche nejsou stejné, mají myslím alespoň tři v nabídce). A dělaly je různé firmy (vím o čtyřech, podílely se zřejmě i další).

Na kterou narážíš, bude ta nejslabší - DQ200. LuK, napříč, suchá, sedm stupňů, do 250 Nm. Montují ji k 1,6 TDI a 1,2-1,8 TSI (s výjimkou 1,8 TSI s Haldexem). Úplně něco jiného, než co je v A4 a výše.
30. 8. 2014 17:03
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tak PDK snad není DSG? :-) O poruchovosti PDK jsem nic neslyšel.
Avatar - white label
30. 8. 2014 18:03
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Klidně může být případ, kdy se u např. u S-tronicu a PDK bude jednat o stejnou převodovku, jen s jiným "obchodním" názvem, stejně jako u některého S-tronicu a dsg. Obchodní název je jedna věc s konkrétní technika zase věc druhá.
30. 8. 2014 18:55
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
PDK má Porsche od roku 2008 jestli se dívám dobře a pod koncernem je od roku 2012.
Takže pochybuju, že se jedná o stejnou převodovku.
30. 8. 2014 19:53
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
S tronic v A7 také není stejná převodovka jako v Superbu. Ale to ti nějak uniká. Obecně vzato, převzetí není směrodatné, ke sdílení docházelo i předtím.
30. 8. 2014 19:59
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Takže PDK je převodovka převzatá od VW?
30. 8. 2014 20:03
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Není. Nikdo jiný je nepoužívá. Stejně jako nikdo jiný nepoužívá S tronic z A4-A7. A jsou to díla různých firem. Pořád ale mícháš označení a převodovky. VW značí dvouspojky jako DSG, Audi jako S tronic a Porsche jako PDK. Vůbec nezáleží, odkud jsou. Viz tiptronic.
30. 8. 2014 20:15
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Prosím tě. Celou dobu se bavím o tom, že dvouspojková převodovka původem od VW není žádný vzorem spolehlivosti. White Label psal, že je možné, že tatáž převodovka se používá u Porsche. Já mám za to, že Porsche si vyvinulo svoji vlastní dvouspojkovou převodovku /koneckonců, oni ji vynalezli/.
Avatar - white label
30. 8. 2014 20:55
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Nevynalezli. Ale inženýři pracující pro Porsche mají velkou zásluhu na tom, že se dvojspojka dostala nejprve do motorsportu a následně se rozšířila i mezi běžnou produkci,
31. 8. 2014 10:06
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Původem od VW... Ani jedna dvouspojka v Superbu není původem od VW (DQ200 dělal pro VW LuK a DQ250 pak BW). Zato DL501, kterou najdeš v A7, si připisuje samo Audi (i když předpokládám, že na ní s někým spolupracovali). Ty převodovky jsou určené pro jiné motory, do aut jiných cenových kategorií, dělali je různí lidé. A ty je přesto motáš dohromady.

Co se Porsche týče, to jsi ve špatném století a navíc šlo o závodní převodovku (úplně jiná cenová relace). Pro Porsche dělá dvouspojky ZF. A Porsche s Audi nebyly první, dvouspojky mají kořeny ve Francii před válkou. Pokud na těch projektech neděláš, nebo nesedíš ve vedení, těžko se vyjadřovat k tomu, na čem Porsche s VW/ Audi spolupracovalo. Historii spolupráce mají rozsáhlou.
Avatar - white label
30. 8. 2014 20:09
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Ve sportu používala Porsche PDK dřív, než koncern DSG v sériové produkci.
Píšu jasně, že může, kdyby měl např, Caynene a Touareg (nebo Macan a Q5) dvojspojku, bude se při shodné motorizaci logicky jednat o jednu převodovku s dvěma různými názvy.
A k částečnému sdílení docházelo nejen u Caynne a Touaregem ještě před spojením VW s Porsche.
30. 8. 2014 20:16
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Jenomže Cayenne nikdy dvouspojku neměl stejně jako Touareg. Na kdyby se nehraje.
Avatar - white label
30. 8. 2014 20:50
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
U Q5/Macan je to pravděpodobnější, ale jde o princip, třeba pro HDM používá Porsche i koncern název tiptronic a jedná se někdy o shodné, jindy naopak o různé převodovky, obchodní název ti prostě obecně nikdy nic konkrétního z jistotou neřekne.
Avatar - white label
30. 8. 2014 14:20
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
100 tkm? Jedna paní povídala...,, jinak viz MT 13:48.
30. 8. 2014 14:47
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Byl to tuším Autobild. Ta jedna paní.
Avatar - white label
30. 8. 2014 14:52
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Pokazit se může všechno, včetně hdm. Kolik těch dsg v tom AB testovali. Nedávno tu byl článek o taxikáři, který najel s dsg (v Superbu) čtvrt milonu km bez problémů, takže postavit na pár příkladech obecný údaj o životnosti je logicky mimo mísu.
30. 8. 2014 15:13
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Stačí vznést na google dotaz o spolehlivost DSG vs. spohlivosti ZF...
Avatar - white label
30. 8. 2014 15:32
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Jaké "DSG" a jaké "ZF" konkrétně? V prvním případě uvádíš koncernovwou značku pro všechny mainsteamové dvojspojky obecně a v druhém případě konkrétního výrobce/dodavatele převodovek, čili jabka a hrušky.
A zatímco DSG je díky koncernovwé dlouhodbé tržní úspěšnosti v Evropě logicky masově rozšířena (už do r. 2003!) , 8st. ZF je relativní novinka pro nesrovnatelně užší prémiový segment (z D3 hlavně BMW a čístečně Audi) , takže všeho logicky najdeš na netu víc o všech možných dsgéčkách, než o 8st. ZF. Navíc hdm obecně je z principu "blbuvzdornější", než dvojspojka.
30. 8. 2014 16:18
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
I HDM odděláš a když se o ni nikdo nestará, po 150-200 tisících to také není nějaký samet (platilo to u 6HP, bude to platit i u 8HP). Konkrétně DQ200 ve mně důvěru nebudí už svou "doživotností". Že jsou spojky suché, neznamená, že v ní není náplň. A ta nevydrží věčně.
30. 8. 2014 16:58
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tak běžná údržba automatu se snad předpokládá a majiteli nového vozu ji provede autorizovaný servis v rámci servisních prohlídek... Pravda, u VW ti dají bez řečí nové
DSG:-)
Avatar - white label
30. 8. 2014 18:17
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
To ano, zničit se dá všechno, ale u hdm máš např. tzv. doživotní náplň (i když je to samozřejmě blbost), kdežto třeba u dsg je předepsaný interval výměny každých 60 tis. km.
Když tedy budou dva majitelé, jeden s hdm a druhý s dsg, kteří se na výměny náplní úplně vykašlou, má větší předpoklad přežít déle automat s hdm. :-)
30. 8. 2014 16:56
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Já mluvím dlouhodobě o převodovkách ZF, předtím byly šestistupňové, teď jsou osmistupňové a platí za velmi spolehlivé. Zatímco DSG mají problémů na můj vkus až příliš. Známá v Superbu měnila do 30 tkm DSG i motor 2.0 TSFI... Historky o tom, jak někomu vypověděl ZF v Jaguáru nebo v BMW nějak neslyším...
ZF dodává do bavoráků, Jaguárů, Maserati a spoustu dalších a to má nejspíš svůj důvod.
30. 8. 2014 17:13
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Ještě prosím tě: já samozřejmě vím, že ZF je výrobce převodovek a dodává aktuálně osmi a devítistupňový automat s hydroměničem, zatímco DSG je označení pro dvouspojkové převodovky od koncernu. Myslím, že si v tomhle směru určitě rozumíme
a není třeba se chytat za slovíčka.
Ono stačí jednoduchý dotaz a myslím, že i ty ho dokážeš správně zodpovědět:
co je podle tebe lepší převodovka, dvouspojková DSG od VW, v jakémkoliv provedení,
nebo automat ZF s hydroměničem?
Avatar - white label
30. 8. 2014 18:10
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Znovu uvádíš dvě nekonkrétní převodovky a neuvádíš ani konkrétní aplikaci, tedy kam konkrétně má ta převodovka jít.
Do A6 bych dal určitě přednost 8st. ZF, ale třeba do R8 bych naopak hdm nechtěl a bral bych S-tronic, podobně jako mi vyhovuje mokrá dsg v hh typu GGTI/GR, nebo S3/RS3.
Prostě pro sportovně orientované aplikace rychlejší/živelnější dvojspojku a pro ty "běžné" kultivovanější a uživatelsky přívětivější hdm, obojí samozřejmě v co nejlepší kvalitě.
30. 8. 2014 18:56
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tak abychom si to ujasnili, není ani pochyb o tom, že dvouspojka od BMW bude lepší než DSG od VW:-)
30. 8. 2014 19:41
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tak se ozvi, až BMW nějakou dvouspojkovou zkonstruuje. ;-)
30. 8. 2014 19:48
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
BMW nezkonstruovalo ani ZF...
30. 8. 2014 20:07
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tvrdím snad, že ano? Tys přišel s dvouspojkou od BMW.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2014 23:38
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
[odkaz] :-)
31. 8. 2014 10:18
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Není náhodou od Getrag?
31. 8. 2014 15:28
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Už jsem tady! :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2014 17:14
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Text působí že je to spíš vlastní vývoj ale je to možný. Tak nebo tak je to dvojspojka v BMW a používaj to už dlouho.
Avatar - white label
30. 8. 2014 19:48
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
To je pořád dokola, jak o červeném šátečku, co konkrétně si mám představit pod "dvouspojkou od BMW" a co pod "DSG od VW"? Aspoń uveď srovnatelné konkrétní aplikace.
30. 8. 2014 19:51
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Tak DKG se dávala do M3/5/6 a některých 35i.
DSG se dává do VW, do Porsche se dává PDK a v R8 se ji říká (jak jsi mi vysvětlil) S-tronik. Ale DSG je obchodní název převodovek pro VW a o těch celou dobu mluvím.
Avatar - white label
30. 8. 2014 19:57
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Srovnávejme srovnatelné, BMW v mainstreamu nejede, postavme tedy proti tebou vzpomínané DKG v (minulé, v současné nemám osobní zkušenost) M3, S-tronic v RS5. A tam nevidím důvod tvrdit, že je samotná DKG nějak vyloženě lepší.
30. 8. 2014 20:03
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Nemám srovnání a pochybuju, že ty taky, jakou životnost mají dvouspojkové převodovky ve špičkových modelech Audi nebo Porsche. Já jsem od začátku tvrdil, že než DSG
do prémiového modelu typu A6, radši ZF. A že je to prostě lepší převodovka pro běžné
použití.
Ale já si nemůžu pomoct, možná, že DSG řadí nahoru rychleji než ZF, ale když přijde na kickdown a přeřazení o dva a více dolů, hraje DSG druhé housle.
Avatar - Ham.
30. 8. 2014 19:08
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Z mého pohledu, těch modelů, kde je DSG lepší volba než ZF, je daleko víc, jakékoliv TTčko v benzínu, S4, S5, S6, S7, Panamera jsou modely, kde bych dvojspojku upřednostnil před ZF (kdyby taková volba byla). Je prostě rychlejší a pro dynamickou jízdu každopádně vhodnější. Nemluvě o sportovních modelech jako 911, kde není o čem. Naopak směrem k naftě a nižším výkonům a požadavku na maximální komfort, kde horší dynamika je už tak jako tak putna, je ZF lepší volba, protože je o něco komfortnější, určitě v A4 s 2.0 TDI (kdyby šla nakombinovat) nebo v A6 s 3.0 TDI je ZF vhodnější.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2014 23:40
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Evidentně je načase aby ses v něčem se ZF8HP projel >:-[]
30. 8. 2014 19:42
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Ty si rád nabíháš, viď? Když vezmu takovou DL800 a jako aplikaci sportovní auto, tak si můžeš 8HP nabouchat. :-) PDK (ať postavíme ZF proti ZF) ve stejné aplikaci je podle mne také lepší. A teď tu druhou stranu: V obyčejné A6 s třílitrem budu mít radši 8HP. S tronic mě od A6/ A7 neodradí, ale špičková HDM je na seznamu přání.

Jinak DSG je označení pro dvouspojkové převodovky používané značkou VW. Nikoli celou skupinou.
30. 8. 2014 19:21
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Sice mi dle nekterych lezi audi v zaludku, ale a6 ktery znam maj s dvojspojkou najeto i 160000 bez problemu. Takze go byl asi vazne slabsi kousek nebo vazne drsny zachazeni.
30. 8. 2014 13:49
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Z nějakého důvodu u Audi mají za to, že chceme spíš S tronic. Přitom v USA nabízí 8HP. Na druhou stranu je pravda, že jsem za louží slyšel opačné stížnosti - proč jim Audi nenabídne S tronic.
31. 8. 2014 12:42
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Přesně tak, za louží považují hdm za tu nejobyčejnější volbu a dvojspojku za sportovní volbu. A Audi na to reflektuje tím, že obyčejné modely vybavuje ZF8 a sportovněji zaměřené modely 7st. S-tronicem. Takže třeba základní model A4 s 2.0T a v sociálu má ZF8 a na druhé straně S4 má S-tronic. No a na vrcholu nabídky Audi vidí R8 také s novým S-tronicem, který všichni chválí, takže se není co divit, že tamní sportovněji zaměřená část publika nad hdm ohrnuje nos a třeba A4 s hdm považují za bafuňářskou volbu pro tatíky zvyklé od mládí jezdit s třístupňovými hdm.
31. 8. 2014 15:29
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Cože? A4 s 2.0T má osmistupňové ZF? Jsi si jistý?
edit:už to vidím, v USA.
No nevím, když ZF používají Dodge Ram, ty určitě nikdo nechápe za sociální volbu.
31. 8. 2014 19:48
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Sociální volbu v rámci nabídky modelů Audi na US trhu.
31. 8. 2014 19:56
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Faux pas je RS6/ RS7. DL800 se do nich prý nevejde, takže musí mít 8HP.
31. 8. 2014 20:25
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Mají v tom bodel, k naftě v Evropě kam by patřilo HDM cpou S-tronic a k RS6 naopak.

Nemůže to být kvůli kroutícímu momentu? Ta 800 v označení sice naznačuje, že max. kroutící moment je 800Nm, což by stačilo, ale někde jsem viděl, že byla vyvíjena na základech DL501 a ta má jen 600 Nm (zase v tom mají bordel, název naznačuje 500Nm skutečnost je 600), což je hodnota, která tak akorát stíhá atmosférický desetiválec v R8 a v Huracanu, ale v RS6 by nestíhala.
31. 8. 2014 22:44
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
ZF se dává do BiTDi, kde je 833 Nm, takže bych taky sázel na ten důvod...
1. 9. 2014 11:47
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
"BiTDi" má 650 Nm.
1. 9. 2014 11:47
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
RS7 má "jen" 700 Nm a bylo mi řečeno, že by to DL800 zvládla. Mají ještě silnější dvouspojku (zvládající hodnoty výrazně přes kNm), je to tedy spíš otázka ceny a životnosti. Neptal jsem se dál, ale to "nevejde" asi souvisí s tím, že je určená pro auta s motorem před zadní nápravou. Vypůjčit si spojky asi nestačí (nebo se právě spojky nevejdou).

Co se týče značení, od začátku neodpovídalo "ratingu" (DQ200 je do 250 Nm a DQ250 do 350).
30. 8. 2014 08:08
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Jasne a jeste tu o cervene karkulce :-) Tva zena je uplny zavodnik, ta se nemuze rozhodovat podle barvy kdyz po par kilometrech bezprostredniho srovnani ma jasno. Najdi ji nove misto, v Top Gear hledaji nekoho misto Stiga :-) Pises opravdu blbosti, do BiTDi se montuje 8-mi kvalt od ZF, prakticky shodny s BMW.
30. 8. 2014 12:44
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
A kdyby ji montovali do všech A6, mělo by BMW problém. Místo toho
používají DSG anebo ještě hůř Multitronic (dříve).
30. 8. 2014 19:15
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Dik, az ji to reknu, urcite ji to potesi >:D
30. 8. 2014 08:02
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Nebudu polemizovat na tema misto, ale jinak neni pravda nic z toho co jsi napsal. Jaka prodleva? Jaky olej? S 3.0 BiTDi jsem najel hodne uz hodne km v A6 a A7 a zadny olej jsem nikdy nedoplnoval - pravda, chodim na vymenu kazdych 15 tis.
Pred koupi A6 jsem mel na vikend BMW (M550d) a Jaguar a Audi na me pusobilo nejlepsim dojmem, prave sladeni prevodovky a motoru bylo na nejvyssi urovni.
Nekomu tady Audi trosku lezi v zaludku, co? ;-)
30. 8. 2014 19:14
Re: přehnaně nízký posaz? to je nějaký protimluv, ne?
Co to placas? Proc by mi lezelo v zaludku? Byla to prvni volba a protoze je levnejsi, melo by lepsi vybavu. Rozhodli jsme se pro bmw a radsi ozeleli nezavisly topeni a nejaky blbosti. Nechapu proc by mi melo lezet v zaludku?? Kazdy tyden jezdim A6 1200km, ale ne vzdy ridim. Takze myslim, ze obe auta znam dobre. A k prevodovce... osmikvalt zf davaj jen do biturba, ale stejny to teda opravdu neni. Audi ma delsi rychlosti a auto nepusobi tak dynamicky. Moje zena to pozna ;) ty ne? Btw mam dva kamarady kteri koupili allroada a oba uznavaji, ze by radeji brali bmw, ale nevesli se do dlusny ceny... nerikam, ze je to univerzalni pravda, kazdy muze preferovat neco jineho, proto se bavme o konkretnich vecech jako treba prevodovka a reakce na plyn z klidu ;)
Avatar - fOE
29. 8. 2014 13:49
Milionek za vybavu
jen tak luskne :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 8. 2014 15:00
Klasika :-)
Nojo, řeší se tu respekt na silnici (vesměs škodlivý a potenciálně nebezpečný)... začíná to poměřováním nádobíčka v páté obecné a končí ve fázi přetahávání se o koncerny... ach, jo! :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2014 15:40
Příliš křečovitá dokonalost
Verze před FL se mi zamlouvala více, auto má velmi čisté a jemné linie, zatímco aktuální FL předmětné partie zkomplikoval. Přijde mi to jako inovace za každou cenu, zkrátka ať každý vidí, kde se přidalo na technice.

Samozřejmě, že jinak nádhernému vozu to jen dělá drobné pihy, ale i tyhle pihy mi přijdou zbytečné. Nicméně je fajn, že i bohatí už konečně mají nějaký ten pátek svoji "Octavii" >:-[] ;-)

K technice asi není co dodávat, klasické Audi, které funguje jak se předpokládá.

Prémiové materiály, no nevím. Jsou třeba i tyhle [odkaz] rámečky kov? Jen se ptám, protože to vypadá obdobně, jako na Octavii [odkaz] .
Rozbalit vlákno
0
29. 8. 2014 15:53
KDYŽ PROČÍTÁM...
... tuto diskuzi, musím dát Jamesovi (James May) za pravdu, že "All Audi drivers are cocks."
Rozbalit vlákno
61
29. 8. 2014 16:04
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
U něj je nadsázka vtipná ;-)
29. 8. 2014 16:11
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
"Na každé lži je pravdy trochu" .
Tato se na pravdě zakládá. Tato diskuze je výborným důkazem.
29. 8. 2014 16:51
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Já tady moc aktuálních řidičů Audi tedy moc nevidím.

Zato tady vidím pár řidičů třeba Avensise, kteří by v tom Audi moc rádi jezdili. :-!
29. 8. 2014 16:55
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
:-O ... a jelito nepochopil. Viz dole.
29. 8. 2014 17:23
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Osobní útoky a narážky???

Jak signifikantní. :-!
29. 8. 2014 17:24
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
... a znovu, jelito nepochopil.
29. 8. 2014 17:27
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Vysvětli pointu, prosím. Žádám tě se vší slušností.
29. 8. 2014 17:36
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Pokud jsi nepochopil větu jednoduchou, proč si myslíš, že pochopíš souvětí?
29. 8. 2014 17:48
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Prostě tomu věnuji veškerou svoji pozornost a pokusím se o to.
29. 8. 2014 17:58
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Jelito, problém je v tom, že jsi ani nepochopil, že jsem nenapsal nic proti Audi jako takovém. Zbytečně ti cokoliv vysvětlovat, nepochopíš.
29. 8. 2014 18:01
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Já se taky o Audi jako takovém, vůbec nebavím, nebo jsi to někde z mých příspěvků vyčetl?
Jestli ano, klidně mne cituj.
31. 8. 2014 06:31
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Pokud by tato diskuze měla být důkazem, pak by jsi musel jezdit jen ve čtyřech kroužcích >:D
Avatar - white label
29. 8. 2014 16:47
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Přesně tak, u něj totiž není ústředním motivem komplex z objektivního úspěchu Audi... ;-)
29. 8. 2014 16:57
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Pro tvrzení není motivu třeba. Jde o fakt.
Avatar - white label
29. 8. 2014 17:01
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Co se tvého tradičního Audi komplexu týče, máš samozřejmě pravdu, že by konečně aspoň nějaká sebereflexe z tvé strany...
29. 8. 2014 17:04
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Osobní útoky, narážky? To ti je velice podobné labile.
Tvoje reakce pouze podporuje to, co jsem napsal nahoře. Myšlenku rád rozvinu: All Audi fans are cocks as well. They'd like to be Audi drivers, but they can't afford it. >:D
Avatar - white label
29. 8. 2014 17:13
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Pokud je tvůj vztah k Audi dokonce osobní (samozřejmě negativně), pak se nemůžeš divit, že mou narážku na "Audi komplex" bereš jako osobní útok, na druhou stranu to potvrzuje fakt, že míra toho komplexu nebude zanedbatelná, naopak... :*) ;-)

P. S. Tvůj edit sedí především na tebe, když něco nemůžeš sám mít, tak na to aspoň pliveš v diskusích a marně se snažíš sám sebe přesvědčit, že vlastně stejně o nic moc nepřicházíš...
29. 8. 2014 17:19
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Připadá mi, že nic White labil je ve skutečnosti místní jelito. Stejně nechápavý.
P.S. V tvé labilní reakci se nenalézám. Vlastním automobil cenově převyšující auto nahoře. Jen nejsem v kategorii "cock".
Avatar - white label
29. 8. 2014 17:23
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Vždycky když ti dojdou argumenty (což bývá velmi rychle a velmi často, viz nejen tato diskuse), vytasíš se s velmi originálním "white labil", "jelito" apod. Po téhle reakci mi chceš ještě někdy psát něco na téma "Osobní útoky, narážky?"
Když nemáš nic k věci, tak uděláš líp, když budeš jen šoupat nohama, tedy pokud už dosáhneš nohama ze židle na zem...
29. 8. 2014 17:27
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Nenabídl jsi protiargument, tudíž není nač argumentovat.
Avatar - white label
29. 8. 2014 17:35
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Skutečné argumenty už od tebe opravdu nečekám, ale aspoň se pokus psát k věci, místo "argumentů" formou komolením niku. Tím spíš, že sám považuješ zmínku o Audi komplexu za "osobní útok".
29. 8. 2014 17:44
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Pokud na místo abys nepsal pro- nebo protiargument na téma originálního příspěvku osočíš jeho autora, jde o osobní narážku. Jenže ty máš s chováním tradiční problémy.
29. 8. 2014 17:57
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Že zrovna ty, který zde tradičně své oponenty ze startu osobně urazíš, aniž bys k tomu měl důvod, je pro tvoji internetovou existenci zcela určující.
Avatar - white label
29. 8. 2014 17:42
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
A ke tvému editovanému P.S.
Hlášky typu: "Vlastním automobil cenově převyšující auto nahoře.", sem může anonymně napsat naprosto kdokoli, včetně nezletilých jedinců. Vůbec mě nepřekvapuje, že skuteční majitelé podobných vozů naopak nemají potřebu sem takové hlášky psát.
29. 8. 2014 17:48
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Na rozdíl od nich, nemám nejmenší potřebu zde nic dokazovat. Za auto nahoře bych se styděl.
Třeba ty ani nic dokazovat nemusíš. Dlouhodobě se do skupiny "cocks" sám profiluješ.
29. 8. 2014 17:58
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Nemáš potřebu, ale máš obrovskou potřebu to sem napsat. >:D

Ono jak se říká, odříkaného největší krajíc...
Avatar - white label
29. 8. 2014 18:29
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Nemusíš sem cpát další a další důkazy tvého komplexu.
Normální člověk (natož alespoň částečný znalec automobilů) se nestydí za auto dle značky, na to si hrají jen přízemní chudáci typu Ady, nebo marianka. Za značku vozu by ses (údajně) styděl, ale za primitivní snůšky, které sem pravidelně píšeš se naopak nestydíš, jak příznačné pro "intelekt" tvého typu.
29. 8. 2014 17:25
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Když někomu dojdou argumenty, snaží se druhého aspoň urazit. To je typické pro chudáky. Stalin a Lenin to taky tak praktikovali a prohlašovali. :-!
29. 8. 2014 17:30
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Stalinovy praktiky byly od těch Leninových úplně jiné. Měl bys zapracovat při hodinách dějepisu, jelito.
To ale odbočujeme od tématu.
29. 8. 2014 17:51
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Učitel a žák, že měli každý své metody, je tak nějak známo.
Nicméně, já jsem zrovna o těchto dvou a nejen těchto rusácích, přečetl kde co, klidně s čistým svědomím tu prohlásím, že tuto část historie znám mnohem lépe než ty sám. Jde o můj, do jisté míry zvrácený, koníček. :-!
29. 8. 2014 17:53
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Zamotáváš se do toho čím dál tím víc. Ty učiteli a žáku. >:D
29. 8. 2014 17:59
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Diskuzi na toto téma se vůbec nebráním, máš li chuť, klidně se pobavme...
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2014 19:00
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
hele, vůbec se vám do toho nechci míchat, ale vážně vás baví se tu hádat jak malí haranti? Ale já se vám do toho plést nechci, tak vesele dál pokračujte >:-[]

Každopádně diskuse na téma, jestli má větší komplex ten, co audi má nebo ten co audi nemá, je opravdu seriozní filozofická otázka :-) :-)
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2014 19:38
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
to bylo na mě?

No když vezmu Audi a chování jejich řidičů v provozu, tak opravdu mnoho z nich jsou arogantní bastardi. Otázkou taky je, kolik majitelů si koupí Audi pro jeho vlastnosti a kolik jen proto, že to je zkrátka Audi. V ČR má Audi velmi silný zvuk. Koneckonců asi nebude náhoda, že patří mezi nejkradenější vozy.

Stejně tak bazarový zájem ukazuje, že těch, co chtějí Audi, ale nemají na ně (a přitom by si za cenu bazarového Audi klidně pořídili obdobný neprémiový model), se u nás najde taktéž mraky.
30. 8. 2014 08:11
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
jak ja nemam rad obecne soudy na zaklade znacky (nebo treba barvy kuze). To rikaji pouze hloupi lide...byt to je treba James May
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2014 10:21
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Od kdy je pravda pravdou? Nic není 100%. Když napíšu, že cigáni kradou a jsou to nemakačenkové, přiživníci státu, je to lež? Je to lež, i když takto chatakteristika platí pro 90% cigánů? Nebo by to muselo platit úplně pro každého?
Avatar - white label
30. 8. 2014 12:20
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Nějak mi uniká jakákoli souvislost s příkladem typu cikánů (kde se jedná o národnostní menšinu, nebo rasovou odlišnost) a skupinou majitelů jakékoli jedné značky automobilů.
30. 8. 2014 12:50
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Naopak, rohYpnol to napsal vystizne.
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2014 13:41
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Přesně tak. Ze sociálních dávek cigáni přeci nakupujou bazarové audiny >:-[] ;-) ;-)
Avatar - white label
30. 8. 2014 15:39
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Z ojetých D3 dávají u nás cikáni tradičně přednost MB, ale to je to poslední, co by mi na MB (nebo jakékoli jiné značce) vadilo, asi nejsem dostatečně přízemní. Ale zřejmě jsi ty naopak podobně přízemní jako omezený marianek, nebo Ada, který by se styděl za auto jen k vůli jeho značce.
30. 8. 2014 16:21
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Aby ti to jeste vadilo >:D
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2014 16:26
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
vedle jak ta jedle, No nic :-!
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2014 13:35
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
pokud ti uniká souvislost, tak neznáš rozdíl mezi metaforou a metonymií. Pro tovji informaci a lepší porozumění - tohle je to druhé :-!
Avatar - white label
30. 8. 2014 15:19
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Ještě si zapomněl důležitě zmínit synekdochu..., vždycky mě pobaví, když si někdo někde slepě vygooglí nějaký "zajímavý" pojem a aniž by se ho nejdřív alespoň pokusil pochopit, začne s ním šermovat, bez toho aby tušil, že to co má při tom "v ruce" nemá se "zbrani" nic společného.
Hlavně sis mohl ušetřit nejen tuhle rádoby exhibici, ale i délku původního reakce, bohatě totiž stačilo napsat, že "nic neplatí absolutně obecně" a bylo by to nejen stručnější, ale především výstižné, na rozdíl od tvé údajné "metonymie". >:-[]
30. 8. 2014 15:30
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Labile, ta zminka cikanu te nejak rozhodila. >:-[] Ze by zasah na komoru? ;-)
Avatar - white label
30. 8. 2014 15:56
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Po mé včerejší reakci (18:25) ses vypařil jak spráskaný pes a doteď ses nezmohl ani na slovo v případné reakci, tak se tu teď nevtírej. Že máš ze zmínky o cikánech dětinskou radost tu už asi překvapí málokoho, tvé úrovni to totiž odpovídá dokonale, viz má vzpomínaná včerejší reakce.
Zkus napsat raději Adovi, můžete spolu založit klub vymetených značkových antifuns.
30. 8. 2014 16:20
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Reakci na co labile? Napsal jsi holy nesmysl, nic zajimaveho. Libi se mi vsak, jak se snazis pouzivat slova, ktere ti asi zni fundovane, pritom se jen zesmesnujes. Opravdu, uplne jako tamhleto mistni jelito. Zacinam verit, ze jde o 2 nicky pod stejnou osobou.

RoHypnol vsak trefil na komoru, cimz zacinam rozumnet tve labilite. Ona, ve vasi narodnostni mensine, je ta logika trochu jina ze?
Avatar - white label
30. 8. 2014 20:12
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Jen více podobných příspěvkům, ať každý ví co si zač.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2014 23:43
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Stačí míň podobnejch příspěvků stejně všichni víme co seš zač >:-[]
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2014 16:24
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Proč bych googlil pojem, který se učí na 1. stupni ZŠ :-O 8-s ?

Evidentně jsi věc stále vůbec nepochopi, nejde totiž jen o to, že nic není 100%. Ale hlavně že tu šermuješ přízemností. Ach jo ;-\ :no:
Avatar - white label
30. 8. 2014 18:22
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Pak se tedy vrať na 1. st. ZŠ, protože jsi to evidentně nepochopil, nebo se klidně rozepiš o "vnitřních souvislostech" mezi skupinou majitelů aut jedné konkrétní značky a cikány, kteří kradou...
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2014 21:16
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Vůbec nešlo o cigány ani o to, jestli kradou či ne. Ani o to, jeslti preferují Audi nebo MB.

Vnitřní souvislost byla pouze v tom, že stejně jako se zobecňuje u cigánů, obdobně se zde zobecnil majitel Audi. Vnitřní souvislost ale nebyla myšlenkou, jen formou myšlenky. Cílem byl vést k zamyšlení, odkdy je tedy možné, a zda vůbec, zobecnit a říct - cigán krade, majitel audi je *. Musí to být v 70% případů, 90% případů, nebo 99,99% případů?

Když většina cigánů krade a já řeknu - cigáni kradou, je to pravda nebo lež či snad diskriminace? Když většina majitel Audi jsou *** a já řeknu - majitel Audi je ***, je to pravda nebo lež? Kde leží ta hranice? Říká tedy obecné soudy jen hloupý člověk?

Podle mě ne. Ale jen hloupý člověk si myslí, že obecný soud musí platit pro každého. Když řeknu - cigáni kradou, jedině hloupý si pod touto větou představí, že říkám, všichni cigáni kradou. Když řeknu, že majitelé Audi jsou ***, zdaleka tím neříkám, že všichni majitelé jsou *. Onu hranici, kdy už lze zobecnit a kdy ne, má pak evidentně každý nastavenou jinak, a to dokonce pravděpodobě i v různých otázkách.

A jen připomínám, že jsem reagoval na: "...ja nemam rad obecne soudy na zaklade znacky (nebo treba barvy kuze). To rikaji pouze hloupi lide...". Obecný soud je možný vždy, jde jen o to, jestli se zakládá na objektivnií, resp. zjistitelné pravdě nebo ne :-!
Avatar - white label
30. 8. 2014 21:26
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Okecáváš to dlouze, bohužel na faktu, že podobné zobecňování je mírně řečeno jednoduché, se nic nemění a je úplně jedno jestli se jedná např. o Adu a Renault, nebo o marianka a Audi....
31. 8. 2014 09:28
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Metonymie nemusí být vždy krásná, slušná a politicky korektní. Vem si stereotyp Žida. Že jde o metonymii, neznamená, že nemůže urazit a že je vhodné ji kdykoli použít. Z hlediska etymologie je tohle úplně jedno, urážka zůstane urážkou, nadávka nadávkou.
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2014 13:36
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Podobné zobecňování je jednoduché? Asi vítr, máchale... Ada s Renaultem je mimo, protože se nezakládá na objektivních skutečnostech. Že Renault měl kdysi před 10 lety výrazné problémy s kvalitou je hezké, ale dnes je sitace zcela jiná.
31. 8. 2014 09:30
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Problém je, že většina majitelů Audi bude stejná jako většina majitelů BMW a jako většina majitelů Mercedesů - firmy (řidiči pak zaměstnanci).
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2014 13:33
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
ano, vcelku souhlas. S tim MB bych si sice až tak jistý nebyl. Mnoho majitelů podle mě přechází BMW Audi podle toho, co se v dané generaci aktuálně lépe vydařilo. Mercedes ale? Tam už to vidím jinak.
31. 8. 2014 19:53
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
Ano, taxikáři jsou věrní. >:-[] Žertování stranou, to chceš říct, že firmy Mercedesy nekupují? V rámci D3 se přebíhá běžně (někde jsou k tomu i statistiky).
Avatar - rohYpnol
31. 8. 2014 22:01
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
myslím tím samozřejmě ČR. Opravdu neznám příliš firem, kde by na ředitelských místech stálo MB.
1. 9. 2014 11:00
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
A já zase mluvím o Německu a EU jako takové. Nakonec německý trh je pro D3 v EU ten nejdůležitější. O ČR moc přehled nemám.
30. 8. 2014 11:09
Re: KDYŽ PROČÍTÁM...
James May to myslel tak jak to myslel. Já jsem své tvrzení napsal na základě této diskuze. :-)
31. 8. 2014 21:17
Zvuk u videa
Auto úžasné, motor v podstatě bezchybný, ale proč když už natočíte video dáte do pozadí nějaké trapné brnkání na kytaru, místo toho, abyste nám umožnili poslechnout si ten šestiválcový koncert?! :-(
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2014 21:03
Dotazy - pro znalce
BiTDI mam ve verzi 313k v Allroad - - dotazy:
1. ta nova verze 320k ma jen SW zvyseny vykon, je tomu tak ? nebo tam i neco vylepsili ?!
2. motor je v nizkych rychlostech docela hlucny a pri jemnem rozjezdu z 0 v nem klepne (asi rele ABS-ESP jednotky)
VIZ:
VIDEO(nutno zesillit):
www.youtube.com/watch?…
Da se s tim neco delat ? Vyzkousel jsem dalsi 2 jina BiTDI a u vsech to delalo taky.. BMW motory timto nesvarem netrpi...
Rozbalit vlákno
0