Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A7 Sportback 3,0 TFSI quattro – A8 po dietě

Když se vám ani „nejsportovnější limuzína“ nezdá být dost dobrá, je podle Audi nejvyšší část přesedlat na nejdelší Sportback.
Zpět na článek
25. 1. 2011 17:51
25. 1. 2011 18:25
25. 1. 2011 18:50
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 21:23
25. 1. 2011 23:34
26. 1. 2011 15:31
26. 1. 2011 15:40
25. 1. 2011 22:47
27. 1. 2011 01:01
25. 1. 2011 18:22
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 18:41
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 19:54
neregistrovaný "Kajfik"
26. 1. 2011 16:43
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 19:12
25. 1. 2011 22:44
26. 1. 2011 00:51
25. 1. 2011 20:04
25. 1. 2011 22:58
25. 1. 2011 23:01
25. 1. 2011 23:19
26. 1. 2011 00:08
26. 1. 2011 11:22
26. 1. 2011 11:25
26. 1. 2011 13:28
26. 1. 2011 16:56
26. 1. 2011 18:57
26. 1. 2011 19:18
26. 1. 2011 22:47
27. 1. 2011 01:01
26. 1. 2011 17:23
26. 1. 2011 18:35
26. 1. 2011 09:01
26. 1. 2011 16:49
25. 1. 2011 20:06
26. 1. 2011 14:50
25. 1. 2011 17:51
SEDMIČKA
Vskutku exklusivní text o exklusivním autě. Test dokonale sleduje vůz, věty ševelí jako motor audiny. Musím to napsat - test absolutně věrně odráží charakter ásedmičky, a samotné auto perfektně usazuje v našich hlavách. Už tedy víme jak je to mezi A8 a A7... už víme, co je to QUATTRO a víme také za co diamantoví kovbojové platí dva milióny. Je dobře vědět právě tohle, neb jak jinak najít vztah k autům za dvěpade...

Nejel jsem, viděl jsem. Také na mne ásedmička působí jako vůz o rozměrech snad až střední třídy - nevelký, lehounký, stylový, ikonozní. Ovšem pravda, ta je opravdu tam někde... uvnitř v kabině. A že je to pravda doslova drtivá, to může jistě potvrdit nejedna konkurence.

Tady BRAVO TEST, BRAVO AUDI :yes:

P.S. Nenakoupila redakce nové foťáky? Ty snímky, to je paráda :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - rohYpnol
25. 1. 2011 18:25
Re: SEDMIČKA
Myslím, že redaktor si iniciativně vzal svoje domácí zrcadlo. Takovouhle káru nedostane do ruky každý týden, zbytek roku jezdí v plechovkách typu VW >:-[]
Jinak souhlas, moc pěkně napsaný test. Výjimečně mi tohle auto i zapadá mezi ostatní modely. Což např. BMW 5GT tak trochu nezvládlo.
Tah na A7 je prostě výjimečný - přidala se notná dávka elegance, sportovního ducha. Přitom o co je vůz šmrncovnější než A8, o to je zároveň praktičtější.
To už se vyplatí za tuhle unikátnost pořádně vyždímat konto zákazníka za takové samozřejmosti, jako je clona za cca 4 tis. Kč
Podle mě dokonalé Audi za dokonalou cenu s dokonalými příplatky za vše a pro všechny :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 18:50
Re: SEDMIČKA
Ačkoliv výše zmíněné 5GT má mé sympatie větší, tomuhle audi není mnoho co vytknout. Za mne jen boční profil - a přitom o ten by zde mělo jít nejvíce. Ten mi zkrátka neladí. Brutální příplatky nechme stranou... PAk už bychom si mohli jen přát boxera pod kapotou a symetrical AWD...

A7 má palec :yes: ale 5GT je mi milejší...

Soukromě bych si ale momentálně vsadil, že jízdní vlastnosti CLS budou vytříbenější...
Prosím až tento vůz testérům přijde pod ruku prosil bych o zvýšený důraz ke srovnávání s touto A7. Tak prosím nezapomente do té doby postřehy, které jste v testu A7 nabyli.
Avatar - rohYpnol
25. 1. 2011 21:23
Re: SEDMIČKA
Nechci tu vůbec polemizovat o tom, zda je 5GT dobré či nikoliv. Ale tyhle vozy by měly být oku lahodící. No a 5GT je zkrátka takový výsledek, jako když pejsek s kočičkou vařili dort. I z dobrých ingrediencí vzniklo cosi podivného. Tak alespoň vnímám 5GT já. Naopak z A7 jsem nadšen.
Avatar - salamoon
25. 1. 2011 23:34
Re: SEDMIČKA
krasa je relativna. mne sa 5GT paci pomerne najviac z bmw portfolia.
Avatar - white label
26. 1. 2011 10:48
Re: SEDMIČKA
To co jsi právě napsal je pro mě nepochopitelné/neuvěřitelné, ale je třeba si přiznat, že to tak někdo opravdu může vnímat..., jen si troufám doufat, že to nebude většina... :-O
Avatar - salamoon
26. 1. 2011 15:31
Re: SEDMIČKA
co je na tom nepochopitelne,alebo dokonca neuveritelne? preco mas pocit,ze jeden nazor je spravny,a zvysok nie?
ja nevyjadrujem nepochopenie nad tym,ze tebe sa paci napriklad trojka,alebo x5... 8-s

a aby som ta uplne odrovnal,tak ti prezradim,ze viac ako a7 sa mi paci nove a6 kombi...
Avatar - Righ
26. 1. 2011 15:40
Re: SEDMIČKA
Nevim jak Labela, ale me jsi tou informaci o A6 Avant skutecne uplne odrovnal, neb toto auto jeste nebylo predstaveny ani na fotkach a po netu zatim koluji jenom pocitacovy rendery od grafiku ruznych automagazinu. Jestli mas nejaky "insider info", nejlip i s fotem, sem s tim. :-)
Avatar - white label
26. 1. 2011 16:20
Re: SEDMIČKA
To není o žádné správnosti, či nesprávnosti názoru a nevím kde si k takovému pojmenování přišel. Je to především můj pohled na věc. Pokud někomu přijde designově nejpovedenější BMW vůbec, zrovna 5 GT, pak se to u mě prostě neslučuje s představou motoristického "fandy" a už vůbec ne fandy značky BMW, za kterého se taky považuju.
5 GT pro mě do jisté míry popírá tradici a filosofii značky BMW (pomineme-li její úplné začátky výroby automobilů) jako takové..., ale to je především můj osobní názor. A hlavně taky to, co designově odpustím "SUVéčku", případně "MPVéčku", neodpustím "GéTéčku", tím spíš, že je to GT od BMW.

P.S. Tou poslední větou si mě fakt úplně odrovnal, ale asi jinak, než sis představoval... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
25. 1. 2011 20:21
Re: SEDMIČKA
7 na mě působila přesně takovým dojmem velikosti, jak napovídá její označení. Tedy větší než 6 (dosluhující model), menší než 8. Celkově bych ten vjem přirovnal k předminulé generaci Jaguaru XJ - tedy dlouhá, nízká, přiměřeně agresivní - zde samozřejmě v kontextu současnosti. :yes:
Avatar - Ji/Ri
25. 1. 2011 22:47
Re: SEDMIČKA
Máš dneska žně, co? G7, A7..... ;-) :-)
27. 1. 2011 01:01
Re: SEDMIČKA
myslim, ze je to slaby odvar proti CLS. jedina vyhoda je v tom, ze to ma snad 5 mist uvnitr
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 18:22
Spotřeba
Chápeme že podmínky pro spotřebu nebyly laboraotrní ale přesto by údaj o dlouhodobé spotřebě mohl zaznít. Ty ideální podmínky koneckonců nemají ani jiná auta.

Mám totiž pocit, že v nějakém testu jsem se dočetl hodnotu o 50% vyšší než je tabulková... Tak co je kombinovaný provoz reálný řekněme za 10 litrů když v tabulce je 8?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 18:41
Motorizace
Myslím že za optimální motorizaci se dá považovat 3,0 TDI aniž by kolidovala s naturelem vozu, který se ukazuje být nikterak výrazně sportovním. Na dynamice neubere příliš mnoho zatímco ve spotřebě ano. Akční rádius, cena (nepatrně nižší), hmotnost, to vše hovoří ve prospěch dieselu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
25. 1. 2011 19:09
Mé zkušenosti s tímto autem:
K motoru: Nejdřív jsme si myslel, že bude slabý. Opak je pravdou. Je to optimální motor do takového auta a dává mu naprosto jiný nádech než TDI. K exlusivitě auta se hodí mnohem lépe, než diesel (ikdyž jsou VW diesely vynikající). Je pružný, má krásný zvuk, netrpí nedostatkem výkonu (NIKDY) a je velmi točivý - když chcete.

Převodovka: A7 = 7 S-Tronic, A8 = 8 Tiptronic, to je jasné. Je to výborná převodovka, vůbec netušíte, kdy přeřazuje (ve faceliftované Q7 3.0TDI jsem si myslel, že hladší přechod neexistuje, ale poté, co jsem vyzkoušel tuhle, posunuje se má hranice opět dále) a bleskově poslouchá vaše pokyny v různých nastaveních. Ta převodovka je dokonalost. Nikomu nedoporučuji - pokud jednou bude možnost - brát manuál(zatím není a snad nebude). V žádném případě!

Spotřeba: Klidná jízda 10,2 = cca 10 litrů na 100km. Na papírovku se nevejdete nikdy, zapomeňte. Ostrá jízda kolem 20 litrů na 100km.

Závěr: Kupte si tento benzin. Jezdí sice o 3 litry v průměru za víc jak diesel, ale tady se to opravdu vyplatí! S TFSI budete mít více exklusivity, krásný zvuk, u systému stop-start motor méně trápíte (systém funguje výborně, až na to, že se mu v kopcích nechce vypínat motor, tzn. jen na rovině, co jsem zpozoroval) a spotřeba při "české" jízdě bude kolem 12 litrů. Ano, s dieselem budete jezdit za 9 litrů, možná méně, ale tohle je auto, kde patří benzin. Kupte si diesel A8, nebo Q7, ale berte A7 v TFSI. Vyzkoušejte, budete příjemně překvapeni.

Problémy: Svist nad 120km/h, jak se zde píše. Špatné dovírání dveří (určitě by to chtělo funkci automat. dovírání).

Pokud mě něco napadne, připíšu.
Rozbalit vlákno
16
25. 1. 2011 19:16
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Dík za doplnění testu.Já měl v červenci jenom statické dojmy v IVG.
25. 1. 2011 19:26
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
TDI bych nezavrhoval, je v tomhle autě dobře "polezené". Tedy alespoň ta silnější varianta. Má jiný charakter než v Q7. Projev je skvělý, v interiéru se nafta prakticky nedá identifikovat. Navíc má motor ochotu vytáčet se, takže u mě TDI :yes:
Avatar - Johny.Rico
25. 1. 2011 20:09
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
TDI vůbec nezavrhuju. Jen se k tomu charakteru lépe hodí TFSI. Ale vůbec nemám nic proti, ani ň. Všichni víme, co bude na zádi A7 napsáno v pravém dolním rohu... 3 písmenka.
Avatar - Ji/Ri
25. 1. 2011 22:45
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
ABS? ;-) >:D
Avatar - Johny.Rico
25. 1. 2011 22:53
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Na čínském CEO jsem to viděl vzadu napsáno, a to CEO je SUV, že >:D
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2011 08:56
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
>:D
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 19:54
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
tvůj text ti věřím, i přesto ale bude hrát prim nafta - a za mne tvrdím, že to nelze nikomu vyčítat. Jen doufám, že to bude ta silnější... čtyřválcová nafta v luxusním kabriu už trochu skřípe... A u sportovních vozů... No o tom se radši nebavme....
Avatar - Johny.Rico
25. 1. 2011 20:07
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Určo nafta, to je jasné a nic si nenalhávejme.
Avatar - Ji/Ri
25. 1. 2011 22:45
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
souhlas....
Avatar - JDM
26. 1. 2011 16:16
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
a proč nafta? myslíš že o 2l\100 menší spotřeba u dieselu bude rozhodující?? myslím že pořizovací cena benzínu bude hrát hlavní roli.a jak už píše autor téhle diskuze se zkušenostmi s tímto autem každý kdo se sveze v TFSI a pak v TDI tak zvolí benzín jak jeho projevem tak cenou TDI smete z showroomu !
neregistrovaný "Kajfik"
26. 1. 2011 16:43
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Prosim tě koukal jsi do ceníku než jsi psal tenhle příspěvek. Koukal jsi na to že TDI je lebnější než benzín. Dokonce by stačilo přečíst můj příspěvek o kousek výš...

TDI jsou ve většině téměř v každém modelu a tenhle zkrátka nebude vyjímkou. A rozdíl ve spotřebě nebude dva ale 4 litry. Při normálním ježdění ne eco-really...
Avatar - Ji/Ri
25. 1. 2011 22:44
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Auto super. Nicméně pořád mi nějak sedí více koncepce interieru dosloužilé a6ky. Interier je ale luxusní, to ano - hodně připomíná pocitově 5er.
Ke spotřebě. S normální jízdou - běžnou, mírně dynamickou, když už takový motor po kapotou, se nedá dostat pod 13litrů. Spíše se jezdí za více, protože ten motor je úžasný. Stejná spotřeba jako u Cayenne S. Ano, dá se dostat i na 10, ale to je spíše mimo realitu.
Avatar - Johny.Rico
25. 1. 2011 22:57
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Pocitově 5er, protože je natočen k řidiči... je to takový... schizofrenický pocit, bohužel.
K spotřebě: záleží jen na tvém chodidle. Fakt. Největší "problem" je ale to (pro spotřebu), že otáčky při sebemenším sešlápnutí letí nahoru jak splašené. Krom toho - rozdíl ve sport a komfort modu fakt funguje.
Inu, je to zajímavé auto, ale s naprosto škaredou zádí :no: To se ovšem dá spravit aspoň tím, že se nechá zadní křídlo vysunuté napořád. Křídlo tam opravdu vyvažuje tu děsnou záď. My opinion.

Jinak interier krása, ale šedou kůži, jakou jsem tam měl já, bych v životě nevolil. Béžová, černá, oranžová, hnědá, ale ne šedá. Hnus!!!!
26. 1. 2011 01:30
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Nedá se než souhlasit. Nafta do velké "limuzíny" patří, ale tohle auto vyloženě prosí o benzín. Jak říkáš, víc sedí jeho charakteru. Jediná (alespoň pro mě) podstatná výhoda nafty je dojezd. Drobným paradoxem je, že A7 s 3.0 TFSI je těžší než s 3.0 TDI (při shodné výbavě). Chtěl bych vidět tyhle dva motory proti sobě v pružném zrychlení. Jestli TDI dokáže zužitkovat větší točivý moment v širším spektru otáček a dohnat tak 40 kW deficit výkonu, nebo jestli dostane na zadek od kompresoru. Čistě ze zvědavosti.

Na problémy jsou tu naštěstí příplatky :-) Servo dovírání za 15 a skla s lepší zvukovou izolací za 30. (zhruba)
Avatar - Johny.Rico
26. 1. 2011 10:13
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Dovírání dvěří vřele doporučuju. Lidi to bude pěkně štvýt, pokud to tam mít nebudou a budou muset s tím bouchat.
27. 1. 2011 12:03
Re: Mé zkušenosti s tímto autem:
Naprosto s Tebou souhlasím, ale ty udávané hodnoty spotřeby od výrobců mě už vysloveně uráží. Město 10,2, průměrná cca 8,8?? Pravda, nemám zkušenosti s 3.0TFSI co se týče spotřeby, ale když si vzpomenu na audi A4 2.0TSI quattro, co máme ve firmě, která má výkon 200PS, navíc pouze 17" kola o menší šíři, navíc je auto lehčí a ta je prostě schopná dosáhnout spotřeby 8,9 jen dálnici do rychlosti 110 km a to tam nesmí být žádný kopec předjíždění a zátáčky, navíc ve městě nejde pod 10,5 litrů, ať jsem se snažil sebevíc, div to auto netlačil, tak je to pro mě nepředstavitelné až komické. Normální spotřeba v Praze je kolem 11-12ti litrů.
25. 1. 2011 19:12
hluk od oken
Něco málo jsem s tím autem najel a moc nerozumím výtce redakce ke zvýšenému aerodynamickému hluku od oken okolo (!!!) 120 km/h.
Rozbalit vlákno
3
25. 1. 2011 19:15
Re: hluk od oken
Udajně to dělal jenom jeden kus a to ten novinářský.Ostatní co vím,tak už ne.
Avatar - Ji/Ri
25. 1. 2011 22:44
Re: hluk od oken
to se tak říká....
26. 1. 2011 00:51
Re: hluk od oken
Navíc Audi za příplatek nabízí dvouvrstvá skla s lepší zvukovou izolací. Zběžně jsem prohlédl příplatkovou výbavu tohoto kusu a neviděl jsem je tam.
25. 1. 2011 20:04
Rapid
Interieru nie je co vytknut, ale preco A7 vyzera zboku a odzadu ako Skoda Rapid? :*)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Pekelná Micinka
25. 1. 2011 20:10
Re: Rapid
Protože se vyhýbáš návštěvě očního lékaře?
Avatar - Johny.Rico
25. 1. 2011 22:58
Re: Rapid
Má naprostou pravdu!!! Zezadu je to fakt rapid. Není jediný, kdo to řekl. Takže bys měl něco dělat ty kamo.
Avatar - twistedTSD
25. 1. 2011 23:01
Re: Rapid
proč by měl? já tam ten Rapid taky vidím, poměrně jednoduchý tvar svažující se zádě je zkrátka trochu podobný a připomínají mi ho dokonce i zadní světla.
PS: vidím dobře
Avatar - Righ
25. 1. 2011 23:19
Re: Rapid
No jasne, podle naznaceny logiky jsou tyhle 2 auta v podstate taky stejny: [odkaz] [odkaz] . Stejna koncepce, reseni zadi a tak, ne? :-)

A7cka mimochodem neni jedinym autem, ktery se honosi "podobnosti" s Rapidem. Podstatne frekventovanejsim tematem v odbornych kruzich je vzajemna podoba onoho socialistickyho sportaku a 911ky, viz [odkaz] .

P.S.: Skutecne kazdy, kdo v A7 vidi Rapid, by mel zajit k ocari. Pokud ovsem zaroven analogicky nevidi napr. v kazdy Fabii Combi M5 Touring. Pak by mel zajit k psychiatrovi. :-)
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2011 00:08
Re: Rapid
proč mám pocit, že mi vkládáš do úst, co jsem neřekl? Neříkám vůbec nic o tom, že jsou stejný (nebo že snad i kopírovali) , ale jen, že záď mi ten Rapid prostě (především z některých úhlů) nějak připomíná a za tím si stojím. A k odkazům - ano, jistá velmi malá podobnost tam je...a?...
PS: děkuji za diagnózu, bude stačit očař ;-)
Avatar - white label
26. 1. 2011 11:25
Re: Rapid
Já bych se jisté dílčí podobnosti až tak zásadně nebránil. Za nepřímého předchůdce A7, lze (po stránce designu) považovat Audi 100 coupé S (první odkaz), který byl, stejně jako spousta dalších podobných vozů, inspirován tehdejším AM DBS (druhý odkaz), tedy především jeho zadní partií.
Aspoň částečnou inspiraci vidím i u kupé Š 110R a později u Š Garde/Rapid (viz odkazy). Navíc se u všech vozů jedná logicky o fastbecky, takže určitá podobnost je hodně pravděpodbná...

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Righ
26. 1. 2011 13:28
Re: Rapid
Abychom si rozumeli, mne je samozrejme jasny, ze stejnej typ karoserie u 2 aut je cini z principu v leccems podobny. Mam ale za to, ze tady v diskuzi se potkavaj lidi s hlubsim zajmem o auta, nez aby tady ventilovali myslenky ve smyslu "jé, A7cka ma zadek jako Rapid", kdyz nic jinyho nez podobnej typ karoserie je nespojuje. To bychom pak skutecne mohli rikat, ze Trabant byl jako Volvo P1800ES, pripadne dotazeno ad absurdum, ze Fabia Combi je jako M5 Touring.

Kazdopadne diky za odkazy, az na Rapid jsou to vsechno krasny auta. Jeste doplnim, ze inspiaci A7cky bylo krome 100 C1 Coupe i 100 C2 Avant (viz [odkaz] - doporucuju zkouknout, k tomu Coupe je tam fantasticka galerie) a ze Audi se k tomuhle designu jeste v mezidobi vratilo v podobe Audi Coupe ( [odkaz] ). Jo a prakticky ve stejnou dobu jako ten Aston spatril v Americe svetlo sveta tenhle krasavec - [odkaz] (schvalne, jestli ho poznas, je to ultralehky :-) ), takze tezko rict, kdo se cim inspiroval.
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2011 16:56
Re: Rapid
nechápu, co je špatnýho na tom, že jsem (nejen já) vyjádřil subjektivní názor, a to ten, že zadek mi v kombinaci se zadními světly připadá podobný. Rozhodně mnohem víc, než Fabia combi a M5 touring. 8-s
Avatar - Righ
26. 1. 2011 18:57
Re: Rapid
Klid, beres to moc osobne, navic ta moje replika nepatrila jenom tobe, ale dalsim dvoum diskuterum s podobnym nazorem. Nemuzu zkratka dopustit, aby moji oblibenou Audinu nekdo srovnaval se "sportovni" odvozeninou nejhorsiho a nejosklivejsiho auta, ktery kdy Skodovka vypustila. ;-) :-)
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2011 19:18
Re: Rapid
tak v tom, že patří k tomu nejhezčímu, co Audi v současnosti vyrábí, se (snad) shodneme :yes: :-)
Avatar - Righ
26. 1. 2011 22:47
Re: Rapid
To jsem chtel slyset, na tom se samozrejme shodneme. :-) :yes:
Avatar - Johny.Rico
27. 1. 2011 01:01
Re: Rapid
Ten zadek od A7 je... příšerný. Ale je to dobře, protože každý by pak jezdil v A7 a to by byla nuda ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 1. 2011 16:57
Re: Rapid
No jo, 'stang. To kupé v té modré, jak je v galerii, je moc pěkné.
Avatar - white label
26. 1. 2011 17:23
Re: Rapid
Zase nemůžem dávat do souvislosti všechno se vším. Podobnost dobových dvoudveřových fastbacků je do jisté míry přirozená. Tvůj Mustang (1968) z odkazu nemá např. dost podstatné prosklení za pomyslným B sloupkem, ale hlavně je zřejmou evolucí starších Mustangů, tedy především fastbacku z r. 1965, GT Fastbacku z r. 1966 a Shelby GT500 z r. 1967, viz odkaz...

[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
26. 1. 2011 18:35
Re: Rapid
Bože to eRko je nádherná hračička. Krásné! Díky White :yes: :yes: :yes:
Avatar - radolaco
26. 1. 2011 09:01
Re: Rapid
presne tak...mne sa na A7 nepaci hlavne ten zadok, totalne nemoderne mi to pride, nie je to vobec sportovo-elegantne, je to tazkopadne jak svina...a takisto ten predok sa mi zda taky, ze uz nevedeli co tam nove vymysliet...A5 Sportback je este ok i ked ani tam mi nesedi to zadne megaokno, ale aspon ma krasny predok. Pre mna ostavaju najkrajsie Audi A4 a A5
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2011 16:49
Re: Rapid
edit: špatné vlákno :-)
26. 1. 2011 06:38
Re: Rapid
Protože to dělali Němci, a ti jsou s vlastními nápady v oblasti designu jaksi neschopní. Buď udělají všechno na jedno brdo, nebo nápad někde ukradnou.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 1. 2011 16:49
Re: Rapid
To je fakt, ale Fiat 500 je úplně originální. Mimo MB SLS si nevzpomínám na jediné německé retroauto, které by se za posledních 15 let sériově vyrábělo. A to se s SLS dostali mnohem dál než na skorokopii originálu.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 1. 2011 20:06
7enit
Mé setkání bylo velmi letmé, ale snímky z testu jen přiživily můj velmi kladný dojem. Docela se těším, až uvidím nějakou v jiné, než černé barvě, abych se mohl ujistit, že barva nestojí za estetikou A7. Dovolím si odhadnout, že bílá tentokrát nebude to pravé ořechové.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
26. 1. 2011 12:52
Přimrzající okna
Na problému přimrzajících oken je vidět, že ani Audi neumí poručit větru dešti >:-[] ;-)

A přitom je to tak prosté. Stačí silikonový olej :-) . Jo bezrámová okna to je naše :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
26. 1. 2011 14:50
pekne auto s...
... opravdu ošklivou zádí. Když pomineme tenhle fakt, pak tu před námi stojí fakt krasavec a s tím třílitrovým TFSI to musí být paráda. Jak už tu někdo psal, k tomuhle ten benzín prostě sedí a ačkoliv si nedělám iluze, že v našem ropostátě bude hrát prim diesel, tady má šanci benzín minimálně vystrčit růžky - přejme mu (i nám) to ;-)

Představte si to.. Uvidíte přijíždět A7, oku lahodící příď Vás zaujme a zrovna když Vás bude majestátně míjet, prohrábne řidič plynový pedál, benzínoví turbokoníci zavelí vpřed, vy zavřete oči (nechcete si přeci kazit dojem tím zkaženým zadkem) a vychutnáte si ten koncert... :-)
Rozbalit vlákno
8
26. 1. 2011 14:55
Re: pekne auto s...
Já bych to viděl takto: Ve zpětném zrcátku vidím na mě padající mříž od kanálu, ale kyž mě to naštěstí mine, tak zjistím, že to byl jen vytuněný Rapid.
Avatar - Righ
26. 1. 2011 15:03
Re: pekne auto s...
To jsem opravdu jedinej, komu zad A7cky pripada naprosto uchvatna a jako nejhezci a nejzajimvejsi cast celyho auta? 8-s :-)
Avatar - iudex
26. 1. 2011 15:18
Re: pekne auto s...
Hlásim sa do skupiny. :-) Celé auto je jednoducho fantastické, z "bežnej" automobilovej produkcie (nemyslím superšporty, ani Aston Martin a spol.) je to asi najkrajšie auto posledných rokov.
A z tohto pohľadu si svoje označenie kupé skutočne zaslúži: [odkaz]
V ničom nezaostáva za skutočnými kúpé: [odkaz]
26. 1. 2011 15:38
Re: pekne auto s...
Na fotkách se mi záď moc nelíbila. Z úhlu pohledu pětiletého kluka nic moc. Ale z perspektivy 185 cm vysokého chlapa fakt krása. Rozhodně se mi líbí víc než první generace CLS. Nové jsem na živo ještě neviděl. O 5GT radši nemluvit, to je podle mě třídní ošklivka Betty :-) (Samozřejmě chápu, že 5GT není přímo ve stejné třídě, ale čtyřdveřová šestka asi nebude liftback, takže 5GT má k A7 celkem blízko.)

Pro mě stejná situace jako s předkem 1er - ta z přímého pohledu vypadá (na můj vkus) strašně vyjukaně. Ale když se k tomu autu člověk postaví, tak vypadá daleko lépe.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 1. 2011 16:50
Re: pekne auto s...
Nevím zda úchvatná, na takový verdikt ještě počkám, ale exteriér A7 hodnotím velmi vysoko, a velkou měrou je to právě kvůli té zádi.
Avatar - white label
26. 1. 2011 17:00
Re: pekne auto s...
Ne nejsi, mě se to auto hodně líbí i jako celek, záď rozhodně nevyjímaje a dal bych mu přednost před podobně velkými prémiovými sedany... ;-)
27. 1. 2011 00:59
Re: pekne auto s...
souhlas... ta zad to je opravdu hruza. Mi to na prvni pohled pripadlo, ze to okopirovali ze Superba
Avatar - white label
27. 1. 2011 02:18
Re: pekne auto s...
Jasně, dyť ten zadek je celý Superb, že "Mi To" nedošlo hned! >:D :yes:

P.S. Chtěl jsem se nejdřív zeptat, kterou generaci a jestli kombi, nebo sedan, ale v tomto případě je to úplně jedno, stejně "podobné" jsou na A7 všechny verze Superbu... >:-[]
Avatar - Choochoo
27. 1. 2011 12:39
Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Pro ty, co jeste nevi co je Quattro, nebo se nechtej nechat krmit >:D Prezentovat zde dale mou oblibenou znacku je jako hazeni perel >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
27. 1. 2011 13:23
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
To je fakt novinka Šušu, tyhle profláklé marketingové masírky si strč za klobouk, a přečti si někdy profesionální srovnávací test různých 4x4 (např. poslední německý AMuS) v reálných! podmínkách, klidně i těch nejtěžších zimních, ale reálných... ;-)
Avatar - Righ
27. 1. 2011 14:06
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
>:D Zajimalo by me, kolikrat sem tu mnichovskou PR akci nejaky pako jeste da. 8-s
Avatar - Choochoo
28. 1. 2011 09:15
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Vytáhni šušně, zamáčkni slzu a radši se koukni na pořádnou techniku
[odkaz]
Nepotřebuju se nechávat masírovat ani zde ani nikde jinde nějakým rádoby profitestem a ještě k tomu v reálných podmínkách, no fuj >:D

Nevim, kdo tady prvni blabolil o nejakym quattru. Zajimalo by me, proc ma ta A7 zadek z 10let staryho Leona, osklive a jeste nefunkcni :no:
Avatar - white label
28. 1. 2011 10:36
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Pokud chceš se svým vozem jezdit převážně po podobných "předváděcích" rampách, pak hledej podobně profláklé odkazy dál, já jezdím s auty (konzervativně) především po veřejných komunikacích...
Tvá objevná připomínka 10 let starého Leona jaksi postrádá smysluplnou souvislost. Čtyřdveřový fastback dělala třeba Tatra už před 77 lety (T77), takže těch 10 let je relativně pouhý okamžik... ;-)
Ale odpovídající podobu nicku sis ke svým reakcím rozhodně vybrat uměl...
Avatar - Choochoo
28. 1. 2011 13:47
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Nemluvim o nejakym fastbacku, nebo jak to honosne nazyvate. Mluvim o tech svetlech, ja vim ze fandove koncernu jsou designove zaslepeni a nevidi to >:D
Uz Ti ale rozumim, na okrsky pro konzervativniho ridice neni zapotrebi vyspele techniky.Ono popravde kdyz to nic neumi, apson to nic nepoosere, co. Jen se Te jeste zeptam, Audi nam vali do hlavy reklamu, naskok diky technice a VW naskok diky myslence? Nejak ty koncernovy herky nesleduji, ale abych v tom nebyl uplne mimo.
Co takhle neco na okrsky:
[odkaz]
Avatar - kolmar
28. 1. 2011 17:52
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Zdravim, tak ano aj nie...je to samozrejme PR, kde BMW zneuzilo tak trochu audi, no ale preto, ze naslo jeho slabu stranku...to iste by spravilo Audi, ak by ju naslo u BMW, bohuzial konkurencia je tvrda a kazdy ide po kazdom...

Audi uz ani pre mna nie je majstrom 4x4, jeden test hovori to, iny zase ono...no aj tieto PR akcie maju nieco do seba a o niecom vypovedaju. Ok, ak chces realne podmienky, ze taketo zavahania ta absolutne netrapia tak to OK - beriem, je to aj rozumne, no naozaj je audi neohrozene v realnych napr. ako si spominal zimnych podmienkach?? odpoved nie, pozri si tento velky test pohonov 4x4, ano niektore discipliny su viac zabavne ako realne, no vypoveda to o pohone 4x4, som za odhalene kazdej pre a proti z kazdych uchadzacov, tak preco nie?

[odkaz]
Avatar - white label
28. 1. 2011 22:15
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Ten test z odkazu vemi dobře znám, není sice úplně profi, ale je převážně dělaný v reálných podmínkách (na rozdíl od PR ramp) a je to přesně jeden z těch testů, který závěry těchto PR akcí vyvrací, viz zkouška rozjezdu na zledovatělém povrchu pro jednu stranu vozu... Závěr tohoto testu rozhodně není, že by měl jakýkoli z testovaných systémů 4x4 nějakou zásadnější slabinu proti jinému. A přesně pravý opak tvrdí tyto PR akce nejen BMW... ;-)
Avatar - kolmar
30. 1. 2011 14:47
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Asi tak, no zase treba uznat, ze na tej PR akcii boli SUV a tie by mali zvladnut viac ako len jazdit po zasnezenej ceste, cize testy na protiprekls tu uz su na mieste. Uznavam, ze vela majitelov to nezaujima a nevyuziju to auto v terene, no ja som jeden z tych blaznov co ano :-)
Avatar - white label
2. 2. 2011 19:09
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Viděl si přece v tom testu, že při rozjezdu na jednostranně zledovatělé vozovce nemělo quattro (proti ostatním systémům) žádný handicap, což přesně odporuje závěrům těch PR akcí. Kdo má větší teréní nároky, dává logicky přednost offroadům (a to nejen k vůli térenně schopnějšímu 4x4), nebo si vybírá, v tomto ohledu, ultimativnější verze SUV, jako je třeba Touareg II s 4XMotion, který má mezinápravový diferenciál s možností 100% uzávěry, uzávěru zadního diferenciálu a redukční převodovku. Stoupavost Touaregu 4XMotion je 45° (100 %).
Ale proč by něco podobného mělo mít běžné SUV, které se mimo zpevněnou cestu vůbec nepodívá...
5. 2. 2011 00:46
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Vsetci tu kecate o kravinach" a la realnych podmienkach". Viete co su realne podmienky?
Tuto zimu som siel s otcom v Chryslery Grand Voyager 4x4 s Prahy na vychodne slovensko (Michalovce) 26 Decembra, cestu sme spravili za 7 hodin a vytiahli sme medzitym 4 auta, jedna A4 Quattro, Santa Fe, Feldu a Octaviu 4x4 ktore skoncili napriek "inteligentnym 4x4 systemom" v priekope/pri priekope/v zaveji.. Mozte mat aj najlepsi system ale pokial je vodic proste 0 tak mu ani ten nepomoze, nas stary voayger prebiehal na zasnezenych cestach jedno SUV za druhym ci uz Touareg alebo Q7 alebo boh vie co ine.

Moj otec najazdi tak 100 000km rocne, kazdu zimu taha (kedze ma strasne socialne citenie) ludi zo zakopoch a kazdu zimu ukazuje panom i ich 4matic, quattro, x-drive ze tie systemi polozi v realnych podmienkach obycajny voyager 4x4 s fakt dobrym soferom.

und die Moral von der Geschicht: fahren kann man, oder nicht :-!
5. 4. 2011 14:29
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Tady je zásadní problém, čtyřkolky vedou řadu řidičů k riskantní jízdě. To jsou kolikrát ti, které pak taháš ze škarpy. A že někdo jede s SUV pomalu, to spíš kvituju. Pohon všech kol není samospásný. 2.5 tuny je 2.5 tuny.
5. 4. 2011 14:21
Re: Pro ty, co jeste nevi co je Quattro
Nejvtipnější na tom asi je, že A7 (o které je tento test) používá poslední generaci quattra (tedy korunový převod místo Torsenu), takže i tuhle blbou rampu vyjede.