Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi Q8 50 TDI quattro (210 kW) – Tohoto giganta budou majitelé milovat

Nejnovější SUV z dílny Audi vzbuzuje hodně pozornosti. Nejen výrazným vzhledem, ale také obřími rozměry.
Zpět na článek
5. 9. 2018 13:45
5. 9. 2018 14:02
5. 9. 2018 14:46
5. 9. 2018 15:35
5. 9. 2018 22:35
6. 9. 2018 07:30
6. 9. 2018 16:23
7. 9. 2018 07:36
7. 9. 2018 10:09
7. 9. 2018 10:52
7. 9. 2018 11:14
7. 9. 2018 11:59
7. 9. 2018 12:29
7. 9. 2018 12:44
7. 9. 2018 12:46
7. 9. 2018 22:25
7. 9. 2018 10:53
7. 9. 2018 11:13
7. 9. 2018 11:59
7. 9. 2018 12:30
7. 9. 2018 12:44
7. 9. 2018 12:47
7. 9. 2018 22:26
8. 9. 2018 05:15
8. 9. 2018 17:40
7. 9. 2018 12:00
6. 9. 2018 16:19
11. 9. 2018 07:46
4. 4. 2020 08:32
Avatar - Doupik
5. 9. 2018 13:21
4 miliony za 210 kW TDIčko
Ježiši, kdo si to koupí??

Jinak tohle je fakt randál:
lepší displej s navigací, klima a sedačky: +250 tisíc
jinačí nárazníky a obklady interiéru: +200 tisíc
lepší repro: +200 tisíc
Magořina

Ale auto vypadá parádně.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - wakantanka
5. 9. 2018 13:26
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
hm, no u prémie a nielen u nej to takto s príplatkami funguje už dosť dlho, som prekvapený, že sa tak čuduješ :-)
Avatar - Doupik
5. 9. 2018 13:46
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
Tady to podle mě mega nadsadili. Pochopil bych, kdyby to bylo něco extra, nějaké custom věci, hand-made úpravy, ale tady nasadí jiný standardní díl v továrně a na 95 % stejné auto je najednou o mega dražší.
Jako, kdybych vybíral za ty 2 mega SUV a viděl pak ten ceník, tak na ně prdím.
Avatar - _Karel_
5. 9. 2018 14:14
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
Trochu zvláštní. Na jednu stranu jsi tak bohatej, že pro tebe půl milionu asi nejsou peníze a méně než 3,5mil. zaokrouhluješ na 4mil.
Na druhou brečíš nad tím, že si můžeš a nemusíš vybírat nadstandardní výbavu. Jo, kůže za 160t není levná, a je to o kilo víc než v mainstramu. Ale taky je to určitě trochu kvalitnější kůže. Nechceš? Nech být.

Edit: za těch 138tis. určitě nejsou nějaký dekory interiéru, mají to blbě. Ty stojí nejvíc v desítkách tisíc. To je sport paket s pneu podvozkem koly 21"a pak teprve alcantarový sedadla Sline atd. A to už tak zle vůbec nevypadá.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2018 14:40
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
To je rozumnej dobře napsanej příspěvek :yes: ;-)
Avatar - _Karel_
5. 9. 2018 14:54
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
:-O nespletl ses?
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2018 15:03
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
Většinou se nepletu ;-)

Stěžovat si v roce 2-18 na cenu příplatků u prémie v týhle cenový kategorii..
I když problém to je na obou stranách cenovýho spektra [odkaz]

Jako obvykle doplnim zahraničním článkem v překladu který nevím proč nemáš rád [odkaz]
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:38
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
tady v těchto vodách se cena položek moc neřeší. Ale určitě funguje to, že si nakonfiguruji vůz jako celek a pak se zamyslím nad výslednou cenou, jakou mi nabídnou.

Ale čím dražší příplatky, tím líp se dělá výsledná výhodná cena ;-)
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:36
Re: 4 miliony za 210 kW TDIčko
Koupí si to hromada lidí, o to nemám strach.

Čím větší nesmysl se vyrobí, a čím víc to stojí, tím víc bláznů se najde a koupí to.

SUV = zaručený úspěch
OOOO = zaručený úspěch na druhou
TDI = zaručený úspěch na třetí

Spíš nechápu zařazení a označení. A7 x A8 = Q7 x Q8 je podle mě naprosto inverzní rovnice >:-[] ;-)
5. 9. 2018 13:39
4.0 TDI V8 310 KW
Bude v Q8 taky ? Protože začátkem roku 2019 má být v novém Touaregu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
5. 9. 2018 14:48
Re: 4.0 TDI V8 310 KW
Ano, V8 TDI bude i v Q8, akorát netuším, zda to bude zrovna SQ8 a nebo jen 55 či 60TDI...
5. 9. 2018 13:45
Q8 vs A8
Nebolo by odveci spomenut toto porovnanie v teste. Nove, velke a drahe auto vie samo o sebe lahko spravit dojem, ale ako obstoji v porovnani s klasickou limuzinou v podobnej cene?
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2018 14:02
rozvor 2190mm?
to se mi nezdá :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - xjara
5. 9. 2018 14:02
konkurence pusobi zastarale??
"Dvojice displejů a strohé linie znamenají, že interiér Q8 působí hodně futuristicky, auta konkurence ve srovnání s ním působí uvnitř skoro až zastarale."

Jako konkurence me jako prvni napadne range rover velar a ten se stejnou koncepci palubni desky vypada mnohem lepe
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hittman
5. 9. 2018 14:48
Re: konkurence pusobi zastarale??
Nebo něco od MB..
8. 9. 2018 23:53
Re: konkurence pusobi zastarale??
Něco od Mercedesu je GLE a nová Q8 přejela GLE ve srovnávacím testu jednoznačným způsobem úplně ve všem, pohonem počínaje a právě tím interiérem konče.
[odkaz]
Avatar - speedfred
5. 9. 2018 15:56
Re: konkurence pusobi zastarale??
aj keď ja mám radšej klasické čudlíky ,tak musím uznať že tento interier vypadá pp***i dobre :yes:
Avatar - white label
5. 9. 2018 16:09
Re: konkurence pusobi zastarale??
Vypadá to dobře pokud je to čisté a hlavně do doby, než vypneš zapalování. ;-)
Avatar - speedfred
5. 9. 2018 16:22
Re: konkurence pusobi zastarale??
a tak zväčša keď vypneš zapalovanie tak v aute už dlho nesedíš.
Avatar - white label
7. 9. 2018 10:37
Re: konkurence pusobi zastarale??
Jasně, jde o poměrně krátkou dobu, kdy do auta nastupuješ a vystupuješ z něj, ale mně šlo hlavně o případ, kdy si prohlížíš vystavené auto na salónu u prodejce, a tam je to něco, co tě rozhodně ke koupi nenaláká, naopak. :-)
Avatar - Dinar
7. 9. 2018 08:47
Re: konkurence pusobi zastarale??
Je jedno auto, z potenc. konkurentů, jehož vnitřek nejenže působí zastarale, ale zastaralý je, a to GLE coupe, tam je bohužel znát, že je to v podstatě staré ML. Ale ostatní, bmw, porsche, range, mají v mých očích interier lepší než aktuální verze audi, tím i Q8. Na mně ty holé lesklé lámané plochy působí velmi neútulně, další level neútulnosti a neosobnosti interieru už je jen Tesla.
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2018 09:34
Re: konkurence pusobi zastarale??
Navíc k zastaralýmu designu fakt v něčem evokujícim starý ML = maj jiný recenze něco k V6 TDI = skoro přesnej opak než píše Bureš. Spíš hůř táhne od nízkejch je výrazně hlučnější než MB R6 a blbě sladěnej s převodovkou = v tom shoda

Navíc je nabídka motorů Audi tristně úzká = to doplňuju já

Náskok díky technice už radši nezdůrazňujou = nedivim se, nedohnali = spíš jim Mercedes ujel
Avatar - Hittman
5. 9. 2018 14:46
Pomocníci..
"který třeba před obcí zavibruje lehce pedálem plynu, aby dal řidiči najevo, že už může sundat nohu z pedálu", tak to by mne mohlo milovat takové kraviny, co by mne pořád otravovaly...
Navíc, nevím, kde jsem četl recenzi na A6 s tímto motorem, kde si tester stěžoval, že tento motor je jaksi mrtvý a navíc je ve zrychlení pomalejší, než udávané hodnoty...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - _Karel_
5. 9. 2018 14:56
Re: Pomocníci..
Jj, řekl bych všeobecně - podobný "pomocníky" nebrat. Co mě dostalo je "asistent vystupování".
Avatar - Hittman
5. 9. 2018 14:58
Re: Pomocníci..
Podobné kraviny v autě vypínám, naštěstí je lze vypnout natrvalo na rozdíl od stop-startu, který musím jak idiot po každém startu znovu mačkat...
Bohužel si člověk tyto kraviny připlácí v ceně auta, i když je nechce.... :-(
Avatar - _Karel_
5. 9. 2018 15:02
Re: Pomocníci..
ss mi nabízeli (v rámci instalace češtiny) deaktivovat za 700,- (v A6). Chystám se na to i s aktuálním autem, se.re mě to pořád několikrát denně vypínat. Líbí se mi (psal to tu kdosi) - že se fce obrátí - tlačítkem aktivuji, jinak furt vypnuto.
Avatar - Hittman
5. 9. 2018 15:04
Re: Pomocníci..
No, pokud jezdíš do autorizáku, nevrátí se ti to zpět, až ti zaktualizují software řídící jednotky?
Avatar - _Karel_
5. 9. 2018 15:06
Re: Pomocníci..
Hm, to nevím. Asi se jich raději na rovinu zeptám. Tomu, kdo to tu psal (speedfred?) to dělali přímo u dealera v BMW.
Avatar - Hittman
5. 9. 2018 15:08
Re: Pomocníci..
Mne to myslím říkali ve Škodě, že při aktualizaci řídící jednotky se starý software přehrává a nahraje nový, takže pokud to sama Škoda nezmění, jezdil bych sem a tam jak idiot ... Fiat to má vyřešeno, jednou vypneš a je po starostech, tak se divím, že když to u Fiatu jde, tak proč ostatní tím otravují život..
Avatar - speedfred
5. 9. 2018 15:12
Re: Pomocníci..
Fiat áno,ale Alfa to už nemá a zatiaľ mi to nevie nikto vypnúť.
5. 9. 2018 17:48
Re: Pomocníci..
Dnes potvrzeno prodejcem BMW, ze u novych aut to už proste nejde deaktivovat. :no:
Avatar - praděda7
5. 9. 2018 15:30
Re: Pomocníci..
To už je dávno. Minimálně od poloviny roku 2016 to už nedělají. Spojitost s nějakou EU normou......... ;-\
5. 9. 2018 19:16
Re: Pomocníci..
Bylo mi v autorizáku řečeno, že to vypnout nesmí /možná to jde/ - mají to zakázáno od výrobce (a ten nejspíš od EU)
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2018 19:53
Re: Pomocníci..
(a ten nejspíš od EU) = to je zkratka pro nějakou mafii? :-)
Avatar - speedfred
5. 9. 2018 15:09
Re: Pomocníci..
to obrátenie SS robili aj v BMW servisoch pokial im to striktne z Mníchova nezakazali. A keď máš auto v záruke tak sa radšej do SW moc nešpŕtať.
Edit : mne to nerobili,v tej dobe to už mali zakázané. Vedia to ale spraviť diagnostikári mimo BMW
Avatar - Ham.
5. 9. 2018 15:35
Re: Pomocníci..
Vypnutí ss je s diagnostikou triviální krok na 10 sec. (a upgrade SW nic nevrátí, protože tyto parametry jsou v tabulkách uložených v jiné paměti než vlastní SW, kde se nastavují běžnou diagnostikou a do těchto tabulek upgrade nesahá). Na druhou stranu když technika v autorizáku požádáš aby ti to překonfiguroval tak se dnes bude silně ošívat a pravděpodobně to odmítne u většiny značek, protože automatické vypnutí ss po startu se bere jako porušení homologačních podmínek za kterých auto dostalo povolení k provozu. Prostě možnost vykázat o pět mililitrů nižší spotřebu znamená, že do zkoušek jde auto se zapnutým ss a tudíž musí být standard po nastartování ON, jinak by se to bralo jako podvod při homologaci. A protože zásah autorizáku je brán jako zásah výrobce, tak se tomu všichni brání speciálně od dieselgate, protože v okamžiku kdy by někdo prokázal, že výrobce (alias autorizák) toto provedl, tak prostě podváděl u homologace při stanovení emisí CO2/spotřeby a to dnes nikdo nechce riskovat, protože technik, který by to provedl riskuje okamžitý vyhazov.
Avatar - speedfred
5. 9. 2018 16:05
Re: Pomocníci..
samozrejme že zväčša sa ani nič nestane keď vypneš SS , ale auto sa ti môže kdesi po ceste pokaziť naloží ho odťahovka a nejaký "aktívny" technik v servise keď na príde môže byť problém.
Samozrejme ostané ako popisuješ.
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2018 22:47
Re: Pomocníci..
to mackanie start stop systemu netesi ani mna ale robim to uz automaticky.... sekunda hore dole... takze ziadna hruza .. skor zamrzi preco to nejde nejako zvlast natrvalo vypnut aby to dotycny nemusel po kazdom starte manualne tlacitkom vypinat... ale je to vtakovina to suhlasim... toto si mohli odpustit automobilky .. neriesi to nic.. ani deci na tom neusetris akurat dodrbes motor za 2-3 tisice eur... ale tak ako sa vravi... pokrok nezastavime a setrenie na spravnom mieste sa dnes uz stejne nenosi.. ale tak pozri aka je dnes sk rvena doba tak co sa cudujeme ... ze jedeme uz z kopca vidim uz aspon posledynch 10 rokov .. a nejde len o auta...
5. 9. 2018 17:34
Reklama na podvodný web
Na webu auto.cz se objevila placená reklama na [odkaz]

Podle mne je to zcela očividně podvodný web, který láká peníze ze starších lidí, co se neumí bránit.

Nepříjemně mne překvapilo, že na seriozním webu, jakým je auto.cz, se dá na takovouto podvodnou reklamu narazit, tak na to jen upozorňuji.

Audina pěkná :-)
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2018 18:17
Re: Reklama na podvodný web
To bylo v pondělí v Černých ovcích:

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
5. 9. 2018 18:42
Re: Reklama na podvodný web
Nejlepší jsou ty důmyslné komentáře. Všechny z jednoho dne a napsané asi telepaticky, protože formulář k zapojení do diskuse tam není. A "speciální nabídka" platí do dnešního data, jak jinak. To zas bude okradených důchodců.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2018 19:06
Re: Reklama na podvodný web
Solidní selhání ACZ :no:

Bohužel neni první a asi ne poslední 8-s
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2018 22:35
paci sa mi
na rozdiel od X6 ( ktora je doslova odpudiva ) ma toto daleko viac pritahuje ... ktovie cim to je... chce to ale za mna inu a napadnejsiu farbu ktora by zvyraznila daleko viac jeho rysy a tvary ... za mna je toto proste krajsie a sikovnejsie ako vacsia kvadrovita Q7 ktora inak tiez nevyzera zle ... audi umi.. dnes z D3 uz jasny lider ... ta Q8 je ale famozna fakt ... marne hladam chybu :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2018 23:00
Re: paci sa mi
Audi je z D3 na poslednim místě = to fakt nevíš?
Dávný opakovaný proklamace že doženou BMW a MB = se nenaplnily a poslední dobou dokonce technicky eště ztratilo. Nástup MB absolutně nezachytili. Takže = byli poslední a sou poslední

Katastrofa je to i spolehlivostí
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:21
Re: paci sa mi
tak to víš, MB se zachránilo nákupem francouzské techniky >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:26
Re: paci sa mi
Ne, Q8 není můj šálek kávy.

Vedle Velaru to vypadá jak matějská pouť 8-s 8-s Ale v těchto decentnějších barvách to nevypadá tak nevyváženě jak v té zlaté co se prezentovala.
Avatar - white label
6. 9. 2018 21:50
Re: paci sa mi
Ale Velar není konkurence Q8.
7. 9. 2018 06:08
Re: paci sa mi
Cenově v zásadě ano a Velar je krásné auto, tohle je divně rozbitý kvádr. Naživo o nic lepší.
Avatar - white label
7. 9. 2018 10:28
Re: paci sa mi
Dobře, tak není to přímá konkurence. V rámci RR je Velar až "třetí", tohle je v rámci Q řad vrchol (velikostí spolu s Q7). Ta cena Q8 je relativně příznivá i proto, že zatím končí (i začíná) na V6 TDI, SQ8 bude logicky cenově zase výrazně jinde.
Co se designu exterieru týče, mám největší problém s přední maskou v provedení, kdy rám masky není lakovaný v barvě karoserie, v opačném případě to vypadá podstatně přijatelněji.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2018 15:40
Re: paci sa mi
pravda, ani jsem nevěděl že může být rám masky nelak...

v barvě karoserie je to výrazně lepší. Z druhé strany jak jsem v konfigurátoru viděl základní verzi, vypadá základ hodně "chudě"... No, prostě Audi - bez hromady příplatků o ničem.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2018 15:38
Re: paci sa mi
Neříkám že je přímou konkurencí.
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2018 07:30
Panejo
to je ale pojízdná pouť...
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 07:36
Re: Panejo
Ta hifina je oproti tomuhle elegantní. Nerad taková slova používám, ale tohle auto je vyloženě odporný humus.
7. 9. 2018 10:09
Re: Panejo
Ano, musel by mít aktuálně lva ve znaku, pak by byl krasavec. Víme ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 10:52
Re: Panejo
Nevíš, ale blbě kecat musíš. Ale u tebe to nepřekvapuje.
7. 9. 2018 11:14
Re: Panejo
Obhajoba vlastní garáže je vždy to nejhorší, tvoje obraty á la [odkaz]

jsou tu už proslulé ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 11:59
Re: Panejo
Vlastní garáže, říkáš? Tak tím pádem jsi ještě více mimo, jako tradičně.
7. 9. 2018 12:29
Re: Panejo
Klídek Blue Sune, vypisuješ se tu o nakupování Peugeotu, mimo jsi vždy ty. Klasika ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 12:44
Re: Panejo
Ale nemám ho, takže to NENÍ moje garáž, nuličko.
7. 9. 2018 12:46
Re: Panejo
Takže jen takové to bezcenné plácání. Klidni výrazy, kromě tebe se tu nikdo nevyjadřuje jako křupan. ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 22:25
Re: Panejo
No jo, jen ty se tu snažíš své křupanství maskovat za vzletná slovíčka...
Avatar - white label
7. 9. 2018 10:19
Re: Panejo
Jistě, že tu podobná slova používáš velmi nerad, ale tady sis prostě zas a znova neuměl jinak pomoci... :*) >:-[]

P.S. Svým způsobem se chováš jako "vlastenec", jak tam nevidíš lva, tak nebrat a nejlépe rovnou "zvracet" (viz nedávná diskuse s tebou). 8-s
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 10:53
Re: Panejo
Eh... zdechni, hloupé zvíře.
Avatar - white label
7. 9. 2018 11:00
Re: Panejo
Odvážně svérázná sebereflexe...
7. 9. 2018 11:13
Re: Panejo
Uklidni se s výrazy chlapče.
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 11:59
Re: Panejo
Nemusím. A ty mi nemůžeš poroučet. :-)
7. 9. 2018 12:30
Re: Panejo
To nemůžu, myslím to s tebou v dobrém. Aby tu na tebe někdo nestartoval stejně křupanským způsobem ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 12:44
Re: Panejo
To klidně může, je mi to fuk. Aspoň to pak bude zajímavá zábava.
7. 9. 2018 12:47
Re: Panejo
Koukám, že hledáš vránu, která by sedla vedle a on tu nikdo tak nízkou úroveň nemá. Další diskuze je zbytečná, o Q8 nevíš zhola nic a svůj obvyklý názor už jsi tu vystavil ;-) :yes:
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 22:26
Re: Panejo
Ty jsi přesně to potvrzení, že kdyby prémiovky * postavily, vychválíš ho.
Naštěstí mi nikdo nemůže zakázat mít názor. A čím větší štěkot pejsků jako ty, tím více mám pravdu.
8. 9. 2018 05:15
Re: Panejo
Zatímco ty máš limity svého mozku na hodnocení "hnus/nehnus", většina normálních lidí na vyjádření potřebuje více slov, vět i odstavců. Jsi jen výstřikář a omezený provokatér ;-)
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2018 17:40
Re: Panejo
Na tebe to stále stačí, pořád jsem o světelný rok vpředu.
Avatar - white label
7. 9. 2018 11:14
Re: Panejo
Mimochodem, tohle bylo tvé absolutní diskusní dno, nebo to umíš ještě níž/hlouběji?
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2018 12:00
Re: Panejo
Ne, ještě se od tebe mám co učit.
6. 9. 2018 09:19
Objektivnost recenze
Jaké tak asi můžete dát hodnocení, když vás automobilka pozve na "chlebíčky" na druhý konec světa???
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2018 13:18
Re: Objektivnost recenze
Tak ještěže ostatní recenze jsou objektivní, protože ostatní automobilky dělají celosvětové prezentace svých modelů na sídlišti v Chánově.
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:24
Re: Objektivnost recenze
tak 4 kroužky, čekal jsem 4 hvězdy >:-[] >:-[]
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:11
Fotografický přešlap
Fotogalerie bývá obvykle to jediné, co tu ještě má smysl. Milá slečna páté cenové ale opět posouvá ACZ do nové dimenze 8-s 8-s :no:

Aby mě někdo špatně nechápal - nehodnotím slečnu. Ale hodnotím výsledné fotografie, které jsou otřesné. Ono zachytit ženskou krásu není úplně samozřejmé. Ne každá slečna je fotogenická, ne každá se umí vhodně upravit a ne každá umí správně zapózovat. A pak je tu role fotografa...

Tady se sešla nezkušenost ve všem a výsledek je tristní. A Q8 jako hlavní (?) objekt focení tohle jedině podtrhuje. Je to úplně stejné, jako kdyby jste s Q8 zaparkovali vedle stánku pana čonga a začali se cpát nudlema 8-s 8-s

Copak nemá redakce ani zbytek soudnosti???
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2018 18:41
Re: Fotografický přešlap
Jo, naprostej souhlas - slečna může být naživo krásná, milá a všeobecně sympatická, ale ty fotky jsou prostě pekelný.
Ono to pózování a aranžmá celkově, pokud objekt nesedí za stolem anebo není součástí "křoví", zase taková sranda není.

Pokud bylo cílem povozit (potenciální) přítelkyni v pěknejch autech, udělat ji radost a splnit nějaký exhibicionistický choutky, pak samozřejmě beru zpět a přeju hodně štěstí :-)
Avatar - white label
6. 9. 2018 21:51
Re: Fotografický přešlap
S tím se (bohužel) nedá nesouhlasit.
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:19
Q8 dobrá
Zpočátku (první foto) se mi nelíbila. Takto jsou reálné fotky a reálné barvy mnohem lepší.

Nicméně jako celek nejsem přesvědčený. Zboku trochu moc přerostlá Q2, zepředu zase vidím linie Fordu Ranger [odkaz]

Z druhé strany to lze brát i jako taková hezčí Bentayga... No, možná z trojice Urus/Bentayga/Q8 to u mě vyhrává právě Q8. Ale vedle Velaru působí tyhle koncernové výtvory jako hromada TOP techniky naházená do nákupního košíku...

8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaV8
11. 9. 2018 07:46
hmm
impozantní auto :-! :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2020 08:32
---
Audi mělo vždy dobré multimédia a dobrou podporu různých prvků (např. Carplay - https://www.2din.cz/…y/apple-carplay/), ale příplatková výbava a celková cena jsou, jemně řečeno, přepálené..
Rozbalit vlákno
0