Jinak tohle je fakt randál:
lepší displej s navigací, klima a sedačky: +250 tisíc
jinačí nárazníky a obklady interiéru: +200 tisíc
lepší repro: +200 tisíc
Magořina
Tady to podle mě mega nadsadili. Pochopil bych, kdyby to bylo něco extra, nějaké custom věci, hand-made úpravy, ale tady nasadí jiný standardní díl v továrně a na 95 % stejné auto je najednou o mega dražší.
Jako, kdybych vybíral za ty 2 mega SUV a viděl pak ten ceník, tak na ně prdím.
Trochu zvláštní. Na jednu stranu jsi tak bohatej, že pro tebe půl milionu asi nejsou peníze a méně než 3,5mil. zaokrouhluješ na 4mil.
Na druhou brečíš nad tím, že si můžeš a nemusíš vybírat nadstandardní výbavu. Jo, kůže za 160t není levná, a je to o kilo víc než v mainstramu. Ale taky je to určitě trochu kvalitnější kůže. Nechceš? Nech být.
Edit: za těch 138tis. určitě nejsou nějaký dekory interiéru, mají to blbě. Ty stojí nejvíc v desítkách tisíc. To je sport paket s pneu podvozkem koly 21"a pak teprve alcantarový sedadla Sline atd. A to už tak zle vůbec nevypadá.
tady v těchto vodách se cena položek moc neřeší. Ale určitě funguje to, že si nakonfiguruji vůz jako celek a pak se zamyslím nad výslednou cenou, jakou mi nabídnou.
Ale čím dražší příplatky, tím líp se dělá výsledná výhodná cena ;-)
Nebolo by odveci spomenut toto porovnanie v teste. Nove, velke a drahe auto vie samo o sebe lahko spravit dojem, ale ako obstoji v porovnani s klasickou limuzinou v podobnej cene?
"Dvojice displejů a strohé linie znamenají, že interiér Q8 působí hodně futuristicky, auta konkurence ve srovnání s ním působí uvnitř skoro až zastarale."
Jako konkurence me jako prvni napadne range rover velar a ten se stejnou koncepci palubni desky vypada mnohem lepe
Něco od Mercedesu je GLE a nová Q8 přejela GLE ve srovnávacím testu jednoznačným způsobem úplně ve všem, pohonem počínaje a právě tím interiérem konče.
[odkaz]
Jasně, jde o poměrně krátkou dobu, kdy do auta nastupuješ a vystupuješ z něj, ale mně šlo hlavně o případ, kdy si prohlížíš vystavené auto na salónu u prodejce, a tam je to něco, co tě rozhodně ke koupi nenaláká, naopak. :-)
Je jedno auto, z potenc. konkurentů, jehož vnitřek nejenže působí zastarale, ale zastaralý je, a to GLE coupe, tam je bohužel znát, že je to v podstatě staré ML. Ale ostatní, bmw, porsche, range, mají v mých očích interier lepší než aktuální verze audi, tím i Q8. Na mně ty holé lesklé lámané plochy působí velmi neútulně, další level neútulnosti a neosobnosti interieru už je jen Tesla.
Navíc k zastaralýmu designu fakt v něčem evokujícim starý ML = maj jiný recenze něco k V6 TDI = skoro přesnej opak než píše Bureš. Spíš hůř táhne od nízkejch je výrazně hlučnější než MB R6 a blbě sladěnej s převodovkou = v tom shoda
Navíc je nabídka motorů Audi tristně úzká = to doplňuju já
Náskok díky technice už radši nezdůrazňujou = nedivim se, nedohnali = spíš jim Mercedes ujel
"který třeba před obcí zavibruje lehce pedálem plynu, aby dal řidiči najevo, že už může sundat nohu z pedálu", tak to by mne mohlo milovat takové kraviny, co by mne pořád otravovaly...
Navíc, nevím, kde jsem četl recenzi na A6 s tímto motorem, kde si tester stěžoval, že tento motor je jaksi mrtvý a navíc je ve zrychlení pomalejší, než udávané hodnoty...
Podobné kraviny v autě vypínám, naštěstí je lze vypnout natrvalo na rozdíl od stop-startu, který musím jak idiot po každém startu znovu mačkat...
Bohužel si člověk tyto kraviny připlácí v ceně auta, i když je nechce.... :-(
ss mi nabízeli (v rámci instalace češtiny) deaktivovat za 700,- (v A6). Chystám se na to i s aktuálním autem, se.re mě to pořád několikrát denně vypínat. Líbí se mi (psal to tu kdosi) - že se fce obrátí - tlačítkem aktivuji, jinak furt vypnuto.
Mne to myslím říkali ve Škodě, že při aktualizaci řídící jednotky se starý software přehrává a nahraje nový, takže pokud to sama Škoda nezmění, jezdil bych sem a tam jak idiot ... Fiat to má vyřešeno, jednou vypneš a je po starostech, tak se divím, že když to u Fiatu jde, tak proč ostatní tím otravují život..
to obrátenie SS robili aj v BMW servisoch pokial im to striktne z Mníchova nezakazali. A keď máš auto v záruke tak sa radšej do SW moc nešpŕtať.
Edit : mne to nerobili,v tej dobe to už mali zakázané. Vedia to ale spraviť diagnostikári mimo BMW
Vypnutí ss je s diagnostikou triviální krok na 10 sec. (a upgrade SW nic nevrátí, protože tyto parametry jsou v tabulkách uložených v jiné paměti než vlastní SW, kde se nastavují běžnou diagnostikou a do těchto tabulek upgrade nesahá). Na druhou stranu když technika v autorizáku požádáš aby ti to překonfiguroval tak se dnes bude silně ošívat a pravděpodobně to odmítne u většiny značek, protože automatické vypnutí ss po startu se bere jako porušení homologačních podmínek za kterých auto dostalo povolení k provozu. Prostě možnost vykázat o pět mililitrů nižší spotřebu znamená, že do zkoušek jde auto se zapnutým ss a tudíž musí být standard po nastartování ON, jinak by se to bralo jako podvod při homologaci. A protože zásah autorizáku je brán jako zásah výrobce, tak se tomu všichni brání speciálně od dieselgate, protože v okamžiku kdy by někdo prokázal, že výrobce (alias autorizák) toto provedl, tak prostě podváděl u homologace při stanovení emisí CO2/spotřeby a to dnes nikdo nechce riskovat, protože technik, který by to provedl riskuje okamžitý vyhazov.
samozrejme že zväčša sa ani nič nestane keď vypneš SS , ale auto sa ti môže kdesi po ceste pokaziť naloží ho odťahovka a nejaký "aktívny" technik v servise keď na príde môže byť problém.
Samozrejme ostané ako popisuješ.
to mackanie start stop systemu netesi ani mna ale robim to uz automaticky.... sekunda hore dole... takze ziadna hruza .. skor zamrzi preco to nejde nejako zvlast natrvalo vypnut aby to dotycny nemusel po kazdom starte manualne tlacitkom vypinat... ale je to vtakovina to suhlasim... toto si mohli odpustit automobilky .. neriesi to nic.. ani deci na tom neusetris akurat dodrbes motor za 2-3 tisice eur... ale tak ako sa vravi... pokrok nezastavime a setrenie na spravnom mieste sa dnes uz stejne nenosi.. ale tak pozri aka je dnes sk rvena doba tak co sa cudujeme ... ze jedeme uz z kopca vidim uz aspon posledynch 10 rokov .. a nejde len o auta...
Nejlepší jsou ty důmyslné komentáře. Všechny z jednoho dne a napsané asi telepaticky, protože formulář k zapojení do diskuse tam není. A "speciální nabídka" platí do dnešního data, jak jinak. To zas bude okradených důchodců.
na rozdiel od X6 ( ktora je doslova odpudiva ) ma toto daleko viac pritahuje ... ktovie cim to je... chce to ale za mna inu a napadnejsiu farbu ktora by zvyraznila daleko viac jeho rysy a tvary ... za mna je toto proste krajsie a sikovnejsie ako vacsia kvadrovita Q7 ktora inak tiez nevyzera zle ... audi umi.. dnes z D3 uz jasny lider ... ta Q8 je ale famozna fakt ... marne hladam chybu :yes:
Audi je z D3 na poslednim místě = to fakt nevíš?
Dávný opakovaný proklamace že doženou BMW a MB = se nenaplnily a poslední dobou dokonce technicky eště ztratilo. Nástup MB absolutně nezachytili. Takže = byli poslední a sou poslední
Dobře, tak není to přímá konkurence. V rámci RR je Velar až "třetí", tohle je v rámci Q řad vrchol (velikostí spolu s Q7). Ta cena Q8 je relativně příznivá i proto, že zatím končí (i začíná) na V6 TDI, SQ8 bude logicky cenově zase výrazně jinde.
Co se designu exterieru týče, mám největší problém s přední maskou v provedení, kdy rám masky není lakovaný v barvě karoserie, v opačném případě to vypadá podstatně přijatelněji.
pravda, ani jsem nevěděl že může být rám masky nelak...
v barvě karoserie je to výrazně lepší. Z druhé strany jak jsem v konfigurátoru viděl základní verzi, vypadá základ hodně "chudě"... No, prostě Audi - bez hromady příplatků o ničem.
Koukám, že hledáš vránu, která by sedla vedle a on tu nikdo tak nízkou úroveň nemá. Další diskuze je zbytečná, o Q8 nevíš zhola nic a svůj obvyklý názor už jsi tu vystavil ;-):yes:
Ty jsi přesně to potvrzení, že kdyby prémiovky * postavily, vychválíš ho.
Naštěstí mi nikdo nemůže zakázat mít názor. A čím větší štěkot pejsků jako ty, tím více mám pravdu.
Zatímco ty máš limity svého mozku na hodnocení "hnus/nehnus", většina normálních lidí na vyjádření potřebuje více slov, vět i odstavců. Jsi jen výstřikář a omezený provokatér ;-)
Fotogalerie bývá obvykle to jediné, co tu ještě má smysl. Milá slečna páté cenové ale opět posouvá ACZ do nové dimenze 8-s8-s:no:
Aby mě někdo špatně nechápal - nehodnotím slečnu. Ale hodnotím výsledné fotografie, které jsou otřesné. Ono zachytit ženskou krásu není úplně samozřejmé. Ne každá slečna je fotogenická, ne každá se umí vhodně upravit a ne každá umí správně zapózovat. A pak je tu role fotografa...
Tady se sešla nezkušenost ve všem a výsledek je tristní. A Q8 jako hlavní (?) objekt focení tohle jedině podtrhuje. Je to úplně stejné, jako kdyby jste s Q8 zaparkovali vedle stánku pana čonga a začali se cpát nudlema 8-s8-s
Jo, naprostej souhlas - slečna může být naživo krásná, milá a všeobecně sympatická, ale ty fotky jsou prostě pekelný.
Ono to pózování a aranžmá celkově, pokud objekt nesedí za stolem anebo není součástí "křoví", zase taková sranda není.
Pokud bylo cílem povozit (potenciální) přítelkyni v pěknejch autech, udělat ji radost a splnit nějaký exhibicionistický choutky, pak samozřejmě beru zpět a přeju hodně štěstí :-)
Zpočátku (první foto) se mi nelíbila. Takto jsou reálné fotky a reálné barvy mnohem lepší.
Nicméně jako celek nejsem přesvědčený. Zboku trochu moc přerostlá Q2, zepředu zase vidím linie Fordu Ranger [odkaz]
Z druhé strany to lze brát i jako taková hezčí Bentayga... No, možná z trojice Urus/Bentayga/Q8 to u mě vyhrává právě Q8. Ale vedle Velaru působí tyhle koncernové výtvory jako hromada TOP techniky naházená do nákupního košíku...
Audi mělo vždy dobré multimédia a dobrou podporu různých prvků (např. Carplay - https://www.2din.cz/…y/apple-carplay/), ale příplatková výbava a celková cena jsou, jemně řečeno, přepálené..