Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi RS 3 sedan – Legenda pod kapotou, radost za volantem

Sportovní sedany žijí! Ten nejmenší od Audi má 2,5litrový pětiválec s výkonem 400 koní a famózní zvuk.
Zpět na článek
6. 11. 2017 13:25
6. 11. 2017 14:49
6. 11. 2017 15:03
6. 11. 2017 15:14
6. 11. 2017 15:24
6. 11. 2017 16:37
6. 11. 2017 14:40
6. 11. 2017 13:14
6. 11. 2017 14:03
6. 11. 2017 14:07
6. 11. 2017 16:29
7. 11. 2017 10:41
6. 11. 2017 14:16
6. 11. 2017 14:31
7. 11. 2017 11:50
6. 11. 2017 15:38
6. 11. 2017 15:48
6. 11. 2017 15:52
7. 11. 2017 10:43
7. 11. 2017 11:14
7. 11. 2017 11:53
9. 11. 2017 10:58
9. 11. 2017 14:09
7. 11. 2017 14:37
7. 11. 2017 00:16
6. 11. 2017 21:21
7. 11. 2017 08:38
7. 11. 2017 11:18
9. 11. 2017 09:25
7. 11. 2017 09:18
7. 11. 2017 07:11
7. 11. 2017 20:17
8. 11. 2017 09:44
8. 11. 2017 14:00
9. 11. 2017 09:22
8. 11. 2017 18:17
11. 11. 2017 22:18
11. 11. 2017 23:41
Avatar - Uživatel_5340709
6. 11. 2017 13:12
Pětivál je
tam napříč, ............. to by byla Oktávka RS. >:D :yes:
/Jenomže to už by si nikdo nekoupil Pašíka ani Cupru/
Rozbalit vlákno
12
Avatar - fOE
6. 11. 2017 13:25
Re: Pětivál je
Nekde jsem cetl ze cena toho motoru je kolem 20tis Euro, coz jde audi ke cti, ze takovej drahej motor drzi pri zivote, ale taky vysvetluje proc jej nikdy nikdo jinej z koncernu nedostane. Ta cenovka, kterou takove auto pak zakonite musi mit, tu unese audi, ale ne skoda nebo seat. Takze nejen cupru by lidi nekupovali, ale ani tu oktavku za 1,3mil by si nikdo nekoupil...
...ikdyz v CR by se par blaznu najit mohlo. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 11. 2017 13:44
Re: Pětivál je
Dražší asi bude, ale 20 tis. euro? To je nějak moc.
Avatar - fOE
6. 11. 2017 14:49
Re: Pětivál je
Prodavam jak jsem koupil, myslim ze se to tu par krat resilo I tady. Jinak ceny za takto specialni motory to nemusi byt vubec scifi. Pamatuju jak bmw do 3er chtelo skoro 180tis za DCT k 335is. Kdyz tolik stala "blba prevodovka", kolik si tak muzou uctovat za komplet motor k eMku?
Holt kdo chce mit opici... :-)
Avatar - Emel
6. 11. 2017 15:03
Re: Pětivál je
Já si pamatuju, že když známý sháněl motor do závoďáka, tak sehnal z US nový motor z Corvetty na paletě... teď už přesně nevím co to bylo, jestli ZR1 nebo něco jiného, ale byl to prostě top motor s kovanýma ojnicema apod... a cenovka byla asi 250t.
6. 11. 2017 15:14
Re: Pětivál je
Když to řeknu hodně obecně, americké motory mají výhodu v tom, že jsou hodně rozšířené, je na ně hodně dílů, takže kolikrát bývají dost levné.

Samozřejmě nelze soudit z ceníku náhradních dílů. Tam si napíší, co si můžou dovolit. I motor pro obyčejnou dodávku může stát přes 400 tisíc. Otázka je, za kolik ten motor prodávají jiným výrobcům. A pokud si dobře vzpomínám, jeden nebo dva ho od quattra (Audi Sport) kupují.
Avatar - Emel
6. 11. 2017 15:24
Re: Pětivál je
Nedávno tu proběhlo srovnání cen DPF a tuším u ix35 tam bylo 100t+... musel bych se podívat. Jo, na dílech se dá vydělat :-)
Avatar - fOE
6. 11. 2017 16:37
Re: Pětivál je
V US je i obecne jina kultura pokud jde o motory, prodavat motory v polonastrojenem stavu, nebo ruzne prekopane, tim se tam zabivaji desitky firem a automobilky jim polena pod nohy spis nehazi. V8 do vette tak klidne muze vyjit na polovic toho co audi stoji jeden nastrojeny 2.5tfsi.
Avatar - Bona Fide
6. 11. 2017 20:44
Re: Pětivál je
vím že motor do nové Hondy civic type-r stojí 7000usd, ale pod podmínkou že bude jezdit závody.
Avatar - white label
6. 11. 2017 13:59
Re: Pětivál je
Seat a Škoda souhlas, ale hlavně kvituji, žes takticky vynechal VW. ;-)
Osobně bych ten motor chtěl raději ve 3dv. Golfu, a to i kdyby stál stejně jako RS3.
Bohužel jej ve 3dv. hb nenabízí ani Audi.
Avatar - fOE
6. 11. 2017 14:40
Re: Pětivál je
Vw jsem vynechal z, duvodu ze pasik mezi oktavkou a cuprou nejak zabloudil, co chtel pasikem v tom vyctu autor rict netusim. Kdyby tam napsal golf, nic vynechavat nebudu, I pres to tve aktualni priznani. ;)
Avatar - white label
6. 11. 2017 14:49
Re: Pětivál je
Do Passatu těžko, když už, tak do Arteonu.
Avatar - speedfred
6. 11. 2017 15:41
Re: Pětivál je
to už by mohli spraviť niečo extras ako bolo Clio V6.
Taký 3dv Golf s R5 namiesto zadných sedačiek + rwd :yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
6. 11. 2017 13:13
Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Čtení o tomto motoru mně, jako fanouška Subaru dělá velice smutným. Subaru má o sto koní méně a k tomu ještě turbodíru.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Uživatel_5340709
6. 11. 2017 13:22
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Stejně se trochu divím koncernu, tento motor má velmi dobrou pověst už z TTčka, přitom ho používají jen sporadicky, raději všude cpou 2,0 TSI a TFSI. Přitom "sterilita" je přesně to, s čím Audi bojuje nejvíc.
Avatar - KANKUNEN
6. 11. 2017 13:27
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Hodil by se se sníženým výkonem skoro všude. Takový Pašík by si jen chrochtal, teda vrněl.
Avatar - wakantanka
6. 11. 2017 13:46
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Prachy jsou prachy, 2,0 TFSI či TSI budú určite o dosť lacnejšie a tým pádom zarobia viac. >:D A takto keď je vyhradený len pre vrcholné verzie si môžu vypýtať ešte viac za exkluzivitu. :-)
6. 11. 2017 15:05
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Určitě bude citelně dražší. Což bude do značné míry dané tím, že ho vyrábí v relativně malém objemu a nikdy nepočítali s větším objemem. A pravděpodobně na něm tolik neškudlili.
6. 11. 2017 15:02
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
U toho motoru se nikdy nepočítalo s širším nasazením a tak také přistupovali ke konstrukci. Na rozdíl od 2,0 TFSI EA888. Kdyby ho měli nasadit v běžných modelech, tak by ho pravděpodobně předělali. A pak je tu otázka exkluzivity. Motory RS modelů mají být výhradně v RS modelech. Nikde jinde. Má to být echt quattro motor. Ostatní můžou utřít nudli. Nebo si udělat vlastní motor. Takže jsem i rád, že ho nikde nepoužívají. Říkalo se, že u VW s ním pro MQB ani nepočítali a Audi si muselo platformu upravit, aby ho tam dostalo.
Avatar - white label
6. 11. 2017 15:31
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Třeba v současné Panameře S je motor prakticky shodný s motorizací Audi RS.
7. 11. 2017 15:34
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Mají být, neznamená, že vždy jsou. ;-) Nemám nic proti tomu, že takový motor prodají někomu jako Donkervoort. Ty motory mají být něco extra, něco výjimečného, což se prakticky vylučuje s nasazením v konfekci. Tam jsou jiné priority, nekompatibilní.
Avatar - white label
7. 11. 2017 15:43
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
To nebyla kritika/výhrada, jen poznámka... :-)
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2017 00:53
Re: Brzda plyn za 12??? To spíše 22
Presne tak. To o tej MQB a RS3 bolo v interview s Reilom. Chybalo 23 mm na sirku ;-)
Takze S.Reil je clovek, ktoremu mozeme ruky, nohy bozkavat zato, ze si presadil modifikaciu MQB pre RS3 a TTRS koli motoru ;-)
6. 11. 2017 13:14
Sedan
To ano, tomuto poviem auto pre fajnsmekra na cistu zabavu. Preferenciu sedanu oproti hatchu vidim okrem vkusu v lepsom rozlozeni vahy a tuhsej kasni.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
6. 11. 2017 14:03
Re: Sedan
Auto na čistou zábavu si přece jen představuju jinak, tohle je pořád Audi, s quattrem a automatem.
Avatar - white label
6. 11. 2017 14:07
Re: Sedan
Ano, pořád je to v podstatě univerzálně orientovaný rychlý hh (sedan nesedan).
6. 11. 2017 16:29
Re: Sedan
Myslel som to tak, ze iny racionalny dovod nez zabava na kupu tohto vozu neexistuje.
Avatar - Emel
7. 11. 2017 10:41
Re: Sedan
Racionální... já ti nevím, tohle mi smrdí takovým tím přístupem, že jediné racionální auto je Dacia a vše ostatní je rozmařilost. V zemi Autobahnů vidím RS3 jako poměrně racionální volbu...
6. 11. 2017 13:24
Blahořečme sedan
Skrze moji lásku k tříprostorovým karoseriím blahořečím Audi za odvahu nabízet v Evropě malý sedan jako je tahle A3! Je to příjemná změna od všech těch hatchbacků a kombíků... Navíc jí to neskutečně sedne, malý sportovní sedan bez špetky vizuální nadváhy, žádnej "organickej" designovej bulls*it, prostě :yes: .

Disclaimer: Můj obdiv je nekritický, sám mám totiž jednu objednanou. :-) Zvnějšku dokonce dost podobnou - sedan v barvě Arablau Kristalleffekt, Black edition a na osmnáctkách. Bohužel dle firemních regulí v naftě, ale nejsem takovej závodník, aby mi těch 135kW nestačilo :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wakantanka
6. 11. 2017 13:47
Re: Blahořečme sedan
Dobrý výber :yes: u mňa A3 sedan je najkrajšou Audinou poslednej dekády.
7. 11. 2017 00:12
Re: Blahořečme sedan
Je to tak. Navic ma i velmi prijemny interier ... tedy na "auto na platforme Golfa" ... :-)
Avatar - Blue Sun
6. 11. 2017 14:16
Krásný
kompaktní sedánek. Paráda, co na necelých čtyřech a půl metrech dovedli vykouzlit za eleganci. Až k tomu vůbec neladí ta interiérová nuda.
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2017 14:31
Promiňte
nechci být drzý a vlezlý, ale kdybyste toužili snad po zvuku a jízdě s větším bráchou, tak tady mohu nabídnout ze své zahrádky:

[odkaz]

Doufám, že RS3 bude taky k dispozici pro video. Ten pětiválec je famózní, zkoušel jsem ještě akusticky neutlumenou verzi před faceliftem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
7. 11. 2017 11:50
Re: Promiňte
Krásný video, nádherná zelená, úžasný zvuk :yes: :yes: :yes:

Viděl toto video už Machala? Aby věděl, jak by mohli v Auto.cz taky natáčet místo těch svých ubohostí.
6. 11. 2017 14:53
zajímala by mě
průměrná spotřeba oleje na 1000 km. vejdu se do třech litrů? nebo mám spíš počítat s pěti? :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
9
6. 11. 2017 15:10
Re: zajímala by mě
Můžu pomoct se zkušeností s A3 1,4 TFSI MY2013. Při nájezdu 27,500 km jsem musel doplnit půl litru. Jojo, klišé a polopravdy se nestanou realitou, když se teoreticky pořád omílají dokola.
7. 11. 2017 09:17
Re: zajímala by mě
Úžasné, jak vaše individuální zkušenost dokázala obrátit všechny statistiky vzhůru nohama. Nevrtalo vám rovněž hlavou, jak mohl Babiš vyhrát, když jste ho nevolil? :no: >:-[]
7. 11. 2017 10:12
Re: zajímala by mě
Tak prosím ty statistiky. ;-)
7. 11. 2017 18:26
Re: zajímala by mě
Ahoj stealthi,

přesné statistiky na toto téma neexistují, jelikož je automobilka (pochopitelně) nezveřejňuje :-)

Ale tady máš jeden odkaz a věř tomu, že se nejedná o spiknutí proti audi..

[odkaz]

Citace:
Laut Audi wurden 785.000 Motoren mit den zu schmalen Ringen gebaut. Je nach Fahrweise und Lastbereich droht bei ihnen ab etwa 40.000 bis 70.000 Kilometern ein deutlich messbarer Ölverbrauch. Ab hier vergehen in der Regel weitere 10.000 bis 20.000 Kilometer, ehe der Verbrauch auf mehr als einen Liter je 1000 Kilometer ansteigen kann.
Avatar - white label
7. 11. 2017 23:52
Re: zajímala by mě
Stealthovy A3 se to ovšem netýká, týká se to některých motorů EA888 od r.v. 2008 do poloviny roku 2011. Máme zrovna tento typ motoru (G6GTI) a zatím v pohodě (ťukám na dřevo). Ale který výrobce nemá žádné problémy s nějakým motorem?
Prostě nevidím racionální důvod dělat z toho obecný problém všech koncernových motorů, včetně tohoto pětiválce.
8. 11. 2017 19:22
Re: zajímala by mě
Taky nechci zobecňovat.
Třeba BMW není rozhodně symbolem spolehlivosti.

Nicméně VW koncern, má (kromě dieselgate) spoustu problémů s hnacím ústrojím obecně. Od rozvodových řetězů, přes spotřebu oleje, po problémy s DSG. Pokaždé, když se jeden problém podaří vyřešit, objeví se nový.

Takovými problémy třeba Toyota, Honda nebo Hyundai, až na výjimky, netrpí.

Rozdíly podle mě spočívají především v dlouhodobé filozofii a ve vztazích se subdodavateli.
Avatar - white label
8. 11. 2017 23:20
Re: zajímala by mě
Pokazit se může všechno, ale zrovna s těmi dsg mám osobní zkušenosti takové, že největší problémy s nimi mají ti, co je sami nikdy (na svém novém autě) neměli... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2017 10:56
Re: zajímala by mě
Ano, Babiše "nikdo" nevolil a přesto vyhrál tyhle volby..., podobně jako "každý" nadává na koncern VW, a přesto VW dlouhodobě rok co rok vyhrává "volby" (minimálně u evropských "voličů" určitě).
To ti hlavou nevrtá? ;-)
Avatar - Floyd
7. 11. 2017 12:15
Re: zajímala by mě
Nevrtá, protože coby vosa, nebo čmelák má přece hlavu ve svým zadečku >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2017 15:03
pre mna najkrajsie audi sucasnosti
ono uz klasicke A3 vo verzii sedan nema chybu.... a nadupane RS3 v tejto modrej a s tymi elektronmi je uz len ceresnicka na torte ... takto ma vyzerat stylovy sportovy sikovny sedan a nie ako tie 5m 2 tonove obludy RS6 M5 a podobne ... skutocne to A3 ako take je v0 overzii sedan strihnute dokonale.... len som prekvapeny ako malo ich u nas vidim... ale ved vlastne je to sedan... a tym je v nasich zemepisnych sirkach povedane vsetko ... to clovek u nas fakt skor stretne Q7 ... ale inak A3-ke sedan fandim... tato audina raz este bude legenda na rozdiel od nejakeho babskeho a kusok gycoveho CLA-cka
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wikinko
6. 11. 2017 15:33
Re: pre mna najkrajsie audi sucasnosti
topper ved v KE ich jazdi celkom dost, a dokonca aj jedna takato modra RS3 sedan.
Avatar - praděda7
6. 11. 2017 22:05
Re: pre mna najkrajsie audi sucasnosti
K čemu takové auto, když to nemá převodovku.... ;-\
6. 11. 2017 15:17
RS3 vs. M2
Za mě je to fajn i co se motoru i karoserie týče. Super motor, super dvouspojka! a perfektní design. Jen ten interier je na mě opravdu až moc minimalistickej, ale to je teď u Audi trend. Furt lepší jak u Focusů, tam je to otřes. Ale zase se vracíme k souboji BMW a Audi - Kupé vs. sedan - M2 vs. RS3 (dříve M3 vs. RS4) Trošku oklikou ale přece. Ostatně by mě zajímalo toto srovnání ať na sprint, tak i na okruhu, tak i v provozu. Zatím je k vidění pouze toto srovnání vrámci ostrých hot hatchů [odkaz]
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Emel
6. 11. 2017 15:38
Re: RS3 vs. M2
Rozdíly mezi Audi a BMW se jednu dobu docela stíraly, s rozmachem Xdrive u BMW... ale u téhle dvojice ten kontrast v koncepci zůstává, M2 je víc volba petrolheadů a RS3 víc univerzální auto.
Avatar - speedfred
6. 11. 2017 15:43
Re: RS3 vs. M2
a hlavne M2 je v ponuke aj s manualom.
6. 11. 2017 15:45
Re: RS3 vs. M2
Manuál tam nechceš, stejně tim nic nezískáš, rozjet se z místa smykem není už dnes žádný wow. Dvouspojka je vždy přesnější, rychlejší a konec konců komfortnější. :yes:
Avatar - Emel
6. 11. 2017 15:48
Re: RS3 vs. M2
V Audi asi nechceš... v BMW jo, to je auto pro zábavu, ne od toho, aby ses mohl za jízdy drbat... v nose.
6. 11. 2017 15:51
Re: RS3 vs. M2
Jenže větší zábava je s kvalitní dvouspojkou. Alespoň pro mě. Manuálu už mám pokrk. V USA to samozřejmě chápu, tam to mají zase naopak. Tam manuál žerou i v takovych absurdytach jako 911 GT3 RS apod. Prostě pokud chceš jet jistě a rychle tak nemůžeš někde šaltrovat klackem.
Avatar - Emel
6. 11. 2017 15:52
Re: RS3 vs. M2
Pokud chceš jet jistě a rychle, tak si koupíš to Quattro, nebo lístek na Pendolino. M2 je o tom, že chceš jet nejistě a rychle :-)

PS: tím nechci říct, že by M2 nutně musela být v manuálu, spíš že ten manuál dál zvýrazňuje rozdílné priority obou aut, kdy s M2 se chceš bavit a s RS3 jet rychle a efektivně.
PPS: pokud to vypadá, že Audi odsuzuju, tak ne.. požadavek na bezproblémový provoz v zimě nebo nechuť vyletět s vysmátým výrazem ze silnice zadkem napřed uznávám a pokud by to mělo být jediné auto, vzal bych radši Audi.
6. 11. 2017 16:04
Re: RS3 vs. M2
Ok,tak to je samozřejmě věc názoru, beru oboje. Já mám asi takový specifikum, že mám rád BMW ať M2, M4 adál. ale jet rychle,jistě a efektivně s dvouspojkou. Nicméně jejich automaty od ZF jsou taky parádní, někdy ani dvouspojka není nutná.
Avatar - Korendir
6. 11. 2017 17:46
Re: RS3 vs. M2
Na konci sis částečně odpověděl. Pokud to není jediný auto a chci blbnout, půjdu do manuálu. Pokud jiný mít nebudu, rozhodně automat je výhra. A je jedno jestli to bude RS3, nebo M3. Takhle bych ty auta neporovnával. Tady "pirátu silnic" se nedivím, že nechce pořád kvedlat klackem :-)
6. 11. 2017 21:07
Re: RS3 vs. M2
Výtečně, konečně mě někdo vystihl a pochopil. Tak jsem to přesně myslel.. Beru to jako kdybych měl jako jediný auto M2,M4 a nebo RS3-7 a proto je automat jasná volba..PS: překvapuje mě, kolik lidí si umí můj nick přeložit >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Emel
7. 11. 2017 10:43
Re: RS3 vs. M2
Bavili jsme se o M2 jakožto konkurentovi RS3... a M2 mi obecně úplně nesedí do role jediného auta, spíš toho auta primárně pro zábavu, ke kterému je v rodině ještě jedno. Ale každému dle jeho gusta.
Avatar - iudex
7. 11. 2017 11:14
Re: RS3 vs. M2
Presne tak, M2 ako dvojdverové kupé s 272 kW na jednej náprave asi ťažko bude slúžiť ako jediné auto v rodine (ale ako auto na zábavu a tam je automat jaksi zbytočný) každý majiteľ s najväčšou pravdepodobnosťou má ešte nejaké pragmatickejšie presúvadlo (napr. ako kolega Thomasino). Kdežto RS3 ako jediné auto slúžiť môže, či už sedan so 4 dverami, alebo hatch s piatimi.
7. 11. 2017 11:38
Re: RS3 vs. M2
Ale proč ne? Ja si ho jako jediné auto dovedu uplně klidně představit. Jezdím převážně sám, nebo ve dvou. Tak to i ještě dlouho zůstane. A nemám problém vůbec s ničím v M2. Akorat i tak či onak prostě preferuju DOBREJ automat. Pro sport i denní ježdění. Nepotřebuješ "spojkovat" a nic "trefovat" sám...Řadím sám přece P Á D L A M A pod volantem = nezapomínejte.. :-! :yes:
Avatar - iudex
7. 11. 2017 11:53
Re: RS3 vs. M2
Neviem, koľko máš rokov, ale väčšina majiteľov si M2 môže dovoliť až vo veku, kedy už má aj rodinu (ak si výnimka, že si M2 môžeš dovoliť ako povedzme slobodný dvadsiatnik, tak veľká gratulácia, ale pochybujem). Takže v 99% prípadov ten majiteľ M2 má aj iné, rodinné či jednoducho pragmatickejšie auto a pre víkendovku na zábavu sa skutočne lepšie hodí manuál.
P.S. Nepoznám majiteľa auta s automatom, ktorý si dlhodobo "radí sám", každý si to spočiatku vyskúša a po krátkom čase zistí, že je to zbytočné a nechá to na automat.
9. 11. 2017 10:58
Re: RS3 vs. M2
Vždy se dá strčit praktické auto partnerce. A děláš, jak kdyby se do 2er nevešly děti. TT je na tom mnohem hůř. O Caymanu radši pomlčet. :-) Pořád ale zvládne alespoň to jedno vpředu.
Avatar - iudex
9. 11. 2017 14:09
Re: RS3 vs. M2
Ad prvá veta: a o tom hovorím, môžeš si užívať sám M2, ale keď treba ísť na nákup/výlet/pre deti do školy etc., potom musíš zobrať to manželkine praktické auto. ;-)
Avatar - m.z.
7. 11. 2017 14:37
Re: RS3 vs. M2
Neexistuje více pragmatické presúvadlo, než je M2. Já bych teda do ničeho jiného, nechtěl přesedat, snažím se v ní trávit všechen čas na cestě a když to nejde, tak jen smutně koukám, jak by se to tady dalo jet s M2 :-)
Avatar - white label
7. 11. 2017 15:06
Re: RS3 vs. M2
Tak to jsi šťastný motorista, který zřejmě v autě jezdí převážně sám... ;-)
Avatar - speedfred
6. 11. 2017 15:57
Re: RS3 vs. M2
mám M235i v 8° automate,a nabudúce by som radšej MANUÁL (asi som iný)
Avatar - white label
6. 11. 2017 17:19
Re: RS3 vs. M2
proti gustu žádný dišputát... ;-)
Avatar - speedfred
6. 11. 2017 21:17
Re: RS3 vs. M2
samozrejme na cestovanie a kolóny je ten automat super,ale na členitejšie okresky/okruh moje srdce/ruka radšej manuál.
7. 11. 2017 00:16
Re: RS3 vs. M2
Tohle je tezky no. Automat je dobra vec pro zivot, jenze manual je manual, co zaradis, to tam je, jak spojkujes, tak spojkujes ... "vsechno jsi to ty" :-)
6. 11. 2017 21:21
Re: RS3 vs. M2
Jsi a to je dobre :-)
Avatar - praděda7
6. 11. 2017 22:08
Re: RS3 vs. M2
Pirata.della.strada Ano máš pravdu. S dvouspojkou je to pořád jako super soulož, ale s kondomem... ;-)
Avatar - woody-alien
6. 11. 2017 23:28
Re: RS3 vs. M2
Hele dědo, a není AWD (a vlastně i FWD) taky tak trochu "safe sex" ? Já jen, že když tě (podle tvého vlastního vyjádření) jízda s RWD docela stresuje, mohl bys být trochu umírněnější v soudech ostatních durexáků. ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2017 02:00
Re: RS3 vs. M2
Jo, s tím se nedá nesouhlasit. ;-)
7. 11. 2017 08:38
Re: RS3 vs. M2
"Durexáků"... >:D >:D >:D

Opět geniální příměr Woody! :yes: >:-[]
Avatar - praděda7
7. 11. 2017 10:33
Re: RS3 vs. M2
Woody, milý hochu, až ti bude 70, tak tě bude stresovat i vyčurání.... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2017 10:51
Re: RS3 vs. M2
To je možné, ale jak znám woodyho, určitě u toho nebude dělat (na ostatní) ramena. ;-)
Avatar - praděda7
7. 11. 2017 16:57
Re: RS3 vs. M2
Ramena možná ne, ale bude dávat pozor aby si neposcál adidasky......... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2017 17:09
Re: RS3 vs. M2
Jak znám woodyho, tak ani ty adidasky to nebudou... :-)
Avatar - iudex
7. 11. 2017 11:18
Re: RS3 vs. M2
>:D
Uvidíme, či tá dedova budúca X2 nebude náhodou štvorkolka s automatom, teda akoby double-safe kombo Durexu a vnútromaternicového telieska. >:-[]
Avatar - praděda7
7. 11. 2017 17:01
Re: RS3 vs. M2
Neuvidíte, protože X2 to nebude......... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2017 17:10
Re: RS3 vs. M2
Takže X2 už padla definitivně?
Avatar - praděda7
7. 11. 2017 17:23
Re: RS3 vs. M2
Vypadá to tak. Bez toho silnějšího čtyřhrnku by to asi byla nuda.......... ;-) A čekat se mě nechce. To už raději tu modrou X5 M.... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2017 23:29
Re: RS3 vs. M2
Takže ta (X5M) ještě naopak nepadla... ;-)
Avatar - iudex
9. 11. 2017 09:25
Re: RS3 vs. M2
Na AutoRevue boli fotky základnej verzie a to má do dojmu promo fotiek hdne ďaleko, pôsobí to ako bežný, len trochu zdvihnutý hatch nižšej strednej, takže naozaj oproti 1er by si sa nikam neposunul.
Inak výzor X2 môže byť súčasne hint, ako bude vyzerať budúca 1er (postavená na tejto predokolkovej platforme).
Avatar - praděda7
9. 11. 2017 12:37
Re: RS3 vs. M2
Tady nejde o to jak bude X2 vypadat. To už se ví. Za pár dní se bude prezentovat naživo v US. Zádrhel je v tom, že se neví, jestli bude v Evropě v nabídce silnější 177kW dvoulitr. Vypadá to tak, že alespoň při představení nebude. Mám takové neblahé tušení, že si tu silnější verzi šetří pro pozdější X2 M25i performance. Ale i tak v dnešní době nějakých 240 poníků z dvoulitrového turba je slabota. A navíc jeden borec z BMW vedení nedávno prohlásil, že se silnější dvoulitr BMW nevyvíjí a ani vyvíjet nebude. Ale je možné, ne-li hodně pravděpodobné, že něco bude až s příchodem nové 1er. BMW musí nutně něco silnějšího mít v portfoliu, aby mohlo konkurovat MB a Audi.
Co se týče "posunu" je jasné, že X2 nebude žádná raketa. To by byla ta X5M... ;-)
Avatar - Dany
7. 11. 2017 09:18
Re: RS3 vs. M2
Děda, som zvedavý, do ktorej Mazdy presadneš ;-)
Avatar - praděda7
7. 11. 2017 17:03
Re: RS3 vs. M2
Mazdy? Copak, nová M3 MPS je na cestě?
7. 11. 2017 07:11
Re: RS3 vs. M2
Není to tak dávno, co bych s tebou celkem souhlasil nebo se spíš přikláněl k automatu. Ale ke sportovní jízdě manuál pro spoustu lidí patří, porvat se s tím, trefit to, mít to zcela pod kontrolou...

Vůbec bych mezi M2 s MT a RS3 s DSG neváhal...vzít to první.
Avatar - white label
6. 11. 2017 15:50
Re: RS3 vs. M2
Řekl bych, že to rwd je zásadnější rozdíl. :-)
Avatar - praděda7
7. 11. 2017 16:55
Re: RS3 vs. M2
Dvá tu s tebou nesouhlasí......asi ***i........ ;-)
6. 11. 2017 15:43
Re: RS3 vs. M2
Škoda jen, že pokud se nepletu, tak se už nedělá RS4 sedan ani RS6. Jako kdyby bylo na mě, tak bych od Audi stejně šel do RS5 jakožto zarytej vyznavač kupé. A nebo pak RS7 pokud bych už nutně teda musel někoho furt vozit. Jinak M4 zůstává nepřekonaná volba. S dvouspojkou - samozřejmě a cc brzdama. :-!
Avatar - praděda7
6. 11. 2017 22:15
Re: RS3 vs. M2
Souhlas!. Pro ty co mají problém s koordinací nic lepšího než automat není... ;-)
Avatar - praděda7
7. 11. 2017 17:25
Re: RS3 vs. M2
3 borci se přiznali, že mají problém s koordinací....... ;-)
6. 11. 2017 15:42
Trosku ina pesnicka
Mam pred sebou prave novy Speed a citam o tomto aute:
,,RS3 drzi stopu v zatackach pomerne dlho, ale vyssia hmotnost privola nedotacavost nahle a bez varovania."
,,Auto ma zle rozlozenu hmotnost"
,,RS3 nema rado rozbite cesty, aj v komfortnom rezime je priliz tvrde"
,,Presnost nedokaze doputovat do volantu a sedacky. Motor je uzasny, ale skoro zistitre, ze RS3 takto rychlo uz ani ist nechce, toto auto ma rado rovinky, nie zatacky"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
6. 11. 2017 16:28
Re: Trosku ina pesnicka
tiez som ocami postal na 1600kg na maly sedan je to vela... na druhej strane na sedan s 2,5T 5valcom, 4x4, automatom a odpovedajucou vybavou aj bezpecnostou s odhlucnenim na urovni premie to je vlastne este celkom v pohode... taka M3 tiez nie je ziaden lahky povoz a to nemusi mat ani 4x4

na sialenych 255kach je 1600 kg uplne v norme... to ze je predsa len nedotacava v extreme na limite je dane koncepciou 4x4 je vo vacsine pripadov nedotacava

to ze audi nekomunikuje cez riadenie a sedacky je uz akosi in class... nic nove pri RS modeloch z beznej produkcie
6. 11. 2017 18:58
Největší problém...
...ne, RS3 se mi do ruky nedostala, ale unisono zní jedno. Tvrdý podvozek!

Zoufalost, která by měla bránit možná i čtyřhvězdičkovému hodnocení. RS3, která má na to, aby byla superrychlým univerzálem dostane do vínku prkennost.
Přesně takovou, která celým autem neustále natřásá, nechá ho odskakovat na nerovnostech a nedokáže řádně kopírovat povrch.

Pak může být celé auto úžasné, ale na zábavu na okruhu to úplně nebude, na spoustu okresek taky ne, takže zbývá jen málo z chtěné univerzatility.

Jak píše WL, pak by byl lepší 3D HB a i ten manuál. Samozřejmě s Haldexem upřednostňujícím zadní kola.
Rozbalit vlákno
6
6. 11. 2017 20:48
Re: Největší problém...
Tak on to na nemeckych a rakouskych okreskach nebude problem. U nas nebo v Britanii jsou okresky mnohem "clenitejsi", odtud mozna rozdilna skola Ford/Jaguar vs VW/AUDI.
7. 11. 2017 06:31
Re: Největší problém...
Zapomeň na slušné hlavní tahy. Není pravidlem, že německé nebo rakouské jsou obecně jen hladké. Udělat tvrdý podvozek není problém, udělat dobrý, pevný a oddajný podvozek už problém je.
Tady to nezvládli.
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2017 01:04
Re: Největší problém...
...Hladex co uprednostnuje zadni kola...
By musel byt rieseny tak, ze by priamo boli pohanane zadne kolesa a cez Haldex sa pripajal predok. Hmm..., nehovorim ze neriesitelna vec, ale pri motore vpredu napriec.. 8-s
ja to hovorim uz roky: Dajte mi ten motor do niecoho na MLBeve, s klasickym Torsenom ( tam mas v zaklade 60% na zadok ) s interierom kde nieje pevny displej, ale vysuvaci a podpisujem objednavku ! :-!
7. 11. 2017 06:31
Re: Největší problém...
Nevím kde ta platforma je, Torsen už nemá ani nová A7 ne?
9. 11. 2017 10:45
Re: Největší problém...
Ve všech nových modelech od A4/ Q7. Chybí vlastně jen A6, ta je na starší MLB.
9. 11. 2017 10:44
Re: Největší problém...
Jo, škoda, že tenkrát nepostavili nové Quattro. Tam měl být korunový. Prostě zkrácená RS5 s pětiválcem, hliníková karoserie. Hned jsem sondoval, jestli je pořadník, protože hrozilo, že to bude limitka.
6. 11. 2017 20:48
Nevhodné vyjádření?
"jsem to s rychlostí nájezdu trochu přehnal. Zatáčím, jak jen to daná situace dovolí a čekám... a hle, ono to vyšlo" můžu se zeptat, co kdyby to nevyšlo? Od profesionálního testera a novináře bych podobnou formulaci nečekal. Věřím, že jde pouze o nevhodné vyjádření a při testech aut neohrožujete další účastníky provozu. Trochu to totiž na mě tak působí. Pěkný večer.
Rozbalit vlákno
6
7. 11. 2017 00:21
Re: Nevhodné vyjádření?
Tak kazdy z nas nekdy prepalil zejo, ale jen nekdo ma ty koule to priznat ... ja to beru ... :-)
7. 11. 2017 07:08
Re: Nevhodné vyjádření?
Jsou místa a situace, kdy se vyzkoušet dá, takže volat po sterilitě mi přijde jako extrémní nesmysl.
7. 11. 2017 09:43
Re: Nevhodné vyjádření?
...ježiši netahej sem moralizování o ohrožování účastníků provozu vole. Na to ti každěj sere.. Když nejseš * jako někteří tuneři v 20let starych BMW apodobnych plečkach, kteří neumí jezdit rychle tak, aby u toho ještě nezabili někoho druhyho a sebe, tak mužeš jezdit pilu v provozu, akorat se ti tvoji "ostatní účastníci provozu" tam občas pletou no. :yes: :yes:
7. 11. 2017 09:47
Re: Nevhodné vyjádření?
Přesně tou poslední větou se řídí paušalizovaní tuneři nejen ve svých 20 let starých BMW.

A to s původním příspěvkem taky nesouhlasím.
7. 11. 2017 11:12
Re: Nevhodné vyjádření?
Pletou nepletou. Ty je musíš maximálně respektovat a ničím je v daném okamžiku neohrozit, ani neomezit. Takže z úrovně toho příspěvku bych spíše tipoval ty namachrovane jedince, kteří si mysli, ze jim patří všechny silnice, ale třeba se mýlím.
7. 11. 2017 11:47
Re: Nevhodné vyjádření?
Víš sám jak to je...Odsuzuju a nerespektuju "tunery" ani namachrovaný ktretetény, kteří si myslí, že jim patří silnice..Ale mnohokrát je nebezpečnější křupan - "vajíčkář,klouboukář..." apod. ale nejen on - ...kterej nezná pravidla ani neví takový to: "jak se jezdí".. když to řeknu přeneseně..Tzn. že slepě dodržuje všechny cedule atd. Jedná nepředvídatelně a zmateně. Zkrátka a dobře můžeš jezdit klidně a plynule, ale zároveň i rychle a nikoho tím neohrožovat, pokud nedělá vyloženě naschvály....Kam jsme se to zas dostali od té RS3?!?!?!?! Konec tlachání.... Každej si kupte co chcete >:D >:D
Avatar - white label
7. 11. 2017 01:51
Opět "překlepy" v textu...
Tři poznámky hned k první stránce a na první pohled:
1. "...ztělesňuje RS 3 limuzína. Závěrečné slovo pramení z faktu, že Němci takto označují každou tříprostorovou karoserii."
I když pominu sporné limuzína/sedan, tak to "každou tříprostorovou karoserii" je do nebe volající blbost, to by pak totiž Němci museli slovem "limousine" označovat i klasické kupé, nebo kabrio!
2. "Devatenáctipalcová kola s pětiramenným designem a pneumatikami 235/35 R19 obdržíte již v základu. Za příplatek 19.800 Kč dostanete litá kola se stejným rozměrem v titanově šedé barvě s obutím o rozměrech 255/30 vpředu a 255/35 vzadu."
Za příplatek dostanete širší kola/pneumatiky pouze vpředu (8,5"/255mm), nikoli vzadu (8"/235mm). Navíc to neplatí jen pro kola v titanové optice, širší kola vpředu lze mít i u jiné optiky kol.
3. "Sezení obstarávají sportovní sedačky v jemné kůži Nappa, v nichž se ideální pozice hledá sama."
Jak to funguje, když se ideální pozice "hledá sama"???
Nešlo by to napsat normálně/logicky, co třeba: ...ideální pozice se hledá snadno.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
7. 11. 2017 12:23
Re: Opět "překlepy" v textu...
Ale no táááák, Kolmanovi teče ještě mlíko po bradě, konečně se v redakci dostal k něčemu ostřejšímu, no tak si z toho trochu stříknul do kalhot, nooo bóže. Snad tedy taky neukák >:D >:D >:D
7. 11. 2017 20:17
Konkurence?
No jako obvykle Audi nabízí za spoustu peněz málo muziky - můj názor.

Tady uvedu své alternativy, které bych všechny upřednostnil v dané cenové kategorii:

[odkaz]
BMW 540i xdrive za 1.465.000Kč

[odkaz]
BMW M2 za 1.674.000Kč

[odkaz]
Camaro za 1.492.000Kč

[odkaz]
Ford Mustang 5.0 od okolo 1.100.000Kč

[odkaz]
Kia Stinger 1.500.000Kč

Každé z nich nabízí o 1 až 3 válce navíc :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
7. 11. 2017 23:55
Re: Konkurence?
Kromě té M2, tam žádnou konkurenci pro RS3 nevidím.
A jestli chce někdo větší kus auta s větším motorem, tak si logicky na RS3 ani nevzpomene.
Avatar - m.z.
8. 11. 2017 09:44
Re: Konkurence?
Do toho výčtu, už ti chybí dodat Zetor a rozptyl bude kompletní.
Avatar - iudex
8. 11. 2017 14:00
Re: Konkurence?
Asi tak. Dať ako konkurenta/alternatívu pre sedan nižšej strednej triedy dvojdverové kupé či vyššiu strednú, alebo ako alternatívu k prémiovému sedanu mainstreamový liftback, to je pomerne mimo.
8. 11. 2017 18:22
Re: Konkurence?
Jsou to alternativy za stejnou cenu.

Každá volba reprezentuje konkurenci v určitém směru - třeba Mustang v motoru a podvozku, 540i xdrive v praktičnosti atd.
Ale spousta lidí se rozhoduje třeba mezi SUV a kombi..

Takže jedná se o konkurenci?
Jestliže hledáš kompaktní pětiválcový sedan quattro, tak ne. >:D
Avatar - iudex
9. 11. 2017 09:22
Re: Konkurence?
Ale iste, mnoho ľudí sa rozhoduje štýlom: mám na auto milión, čo si za to môžem kúpiť? Ale kto pozerá konkrétne po RS3, tak asi z dôvodu, že chce ultrarýchle auto pre zábavu, ktoré je zároveň aj praktické. Preto z praktického hľadiska vypadávajú všetky kupé (M2, Camaro, Mustang) a z hľadiska zábavy či obratnosti vyššia stredná trieda (5er), no a Kia, na tú žiaden záujemca o Audi pozerať nebude. Nie, záujemca o RS3 bude zvažovať povedzme M140i, A45 AMG, možno ešte Focus RS, ale nie americké veľké kupé či limuzínu vyššej strednej.
Avatar - Floyd
8. 11. 2017 04:05
OT: Lewis Hamilton & Usain Bolt
Nádhera
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2017 18:17
Golf R400
Bude to mít i R400?
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2017 22:18
Pneu
Ked uz pisem i specifickych priplatkovych pneu, tak si to 2x overim, ci tam nemam chybu... Predne pneu su 255/30 a zadne su uzsie, teda povodny rozmer 235/35. A aj rozmer diskov sa meni. Predne su sirsie o 0,5"!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
11. 11. 2017 23:41
Re: Pneu
Viz i má reakce ze 07.11. 01:51. :-)