Diskuse

Audi RS 5 – Sterilní vlk v rouše žabím

24.7.2017

Na český trh přijíždí nová generace Audi RS 5. Je hodně rychlá a hodně zelená! Dokáže však také pobavit?

 

  • 126 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 24.07.  11:15

    Barva

    Palec nahoru za tu barvu, snad se konečně zase po letech 50 odstínů stříbrných a hounových začnou do běžné nabídky mimo individuál vracet pěkné a pestré odstíny.
    Teď ještě kromě zelené přidat turqoise mica, bleu iron, electric orange a rosso competizione a bude na silnici zase veselejc. :-)
    • 37 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 24.07.  11:19

      « Re: Barva

      :yes:
    • 36 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 24.07.  11:22

      « Re: Barva

      Upřímě, to auto vypadá fakt super a odstíny šedé, hnědé a podobně jsou všude, ale.... já bych asi na autě, které budu mít déle, než rok, také preferoval nějakou klasičtější barvu.

      Zde, u takového "unikátnějšího" auta, jako RS5, dejme tomu, ale mít třeba takhle zelenou A4 TDI kombi , po čase by mne to štvalo :-)
      • 23 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 24.07.  11:45

        « Re: Re: Barva

        Já si nemůžu pomoct, ale třeba Superb v odkazu mi přijde děsně cool, kolotoč nekolotoč :-)
        [odkaz]
        • 33 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 24.07.  12:04

          « Re: Re: Re: Barva

          Je to zajímavé, ale doma bych ho rozhodně nechtěl :-) Popsal jsem to níže, myslím, že podobně uvažuje hodně lidí, proto jezdí auta převážně černo-šedé.

          Také hrozně záleží na typu.... Ferrari si musíš koupit červené, malé auto, jako třeba Fabky, Clia a podobně - těm různé barvy také sluší (nebo nový Golf a žlutá, taky se mi moc líbí), ale sedan či kombik střední třídy, to už je horší a to nemluvím o vozech větších, či velkých SUV.... takové zlaté Q7, které jednu dobu jezdilo po Praze, to už byla opravdu pěst na oko >:D
          • 33 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 24.07.  12:26

            « Re: Re: Re: Re: Barva

            Já souhlasím s Odanem. Po období, kdy v záplavě nebarev byla největším odvazem nějaká dobře trefená modrá, se snad dostane i na nějaké vhodné BARVY. Mně by takovej střední kombík doma vůbec nevadil. I naživo je to magnet pro oči a na té fotce doslova září. Se podívej jak tam vypadaj ty ostatní "koncerny". ;-)
            [odkaz]
            • 22 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 24.07.  12:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Ale já neřekl, že nesouhlasím, jen bych doma asi radši volil tmavší, usedlejší barvu. Takového Supa jsem viděl i na živo (jen sedan) a byl parádní ! No... jak říkám, jsem konzerva... >:-[]
              • 42 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 24.07.  13:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Přesně! Z dlouholetých zkušeností mám potvrzeno, že takovéto wow barvy se velmi rychle okoukají. A jak bylo řečeno jinde...na menších autech se tyto živé barvy dají tolerovat, ale čím větší auto, tím složitější. A o kalvárii s pozdějším prodejem raději pomlčet.
            • 30 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 24.07.  12:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Predbehol si ma s dragon skin. Očividne máme rovnaký vkus, my musíme mať asi aj rovnaké autá. :-)
              • 04 Reagovat !

                foto white-label

                white label 25.07.  00:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                A hlavně je máte stejně "barevná"..., typičtí příznivci "barev"! >:-[]

                P.S. Není to o tom, jestli je to šedá, hnědá, zelená, červená..., je to o konkrétním odstínu, díky odstínu může např. šedá "zadupat" červenou a naopak.
                • 20 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 25.07.  00:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                  Však ta nabídka "barev" byla skutečně velkorysá... ;-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 25.07.  01:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    Jasně, ale i kdyby byla, je to zase o odstínu, např, Porsche má dva odstíny červené a jeden z nich mi vůbec nic neříká, druhý naopak a v obou případech je to červená. A tak je to i u dalších barev, včetně šedé, hnědé...
                    • 10 Reagovat !

                      foto Horcica

                      Horčica 25.07.  09:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                      Vidíš, mne napríklad sa z bežnej ponuky vyberá zle. Kto má, povedzme, v ponuke 10 lakov, tak jeden je červený, jeden modrý, a zbytok od bielej cez rôzne stupne šedi až k čiernej. Bieda. Pozri sa do ulíc na kolóny áut, a vidíš to isté spektrum.
                      • 01 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 25.07.  12:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                        Ano, nabídka dnes bývá obvykle velmi málo pestrá, ale to nepopírá to, co jsem napsal o odstínech. A méně barev v nabídce snižuje pravděpodobnost dobře trefených odstínů.
          • 20 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 24.07.  12:32

            « Re: Re: Re: Re: Barva

            A ja zase myslím, že sa netreba úplne farebne obmedzovať ani vo väčšom aute, napr. aktuálny Superb Sportline vo farbe dragon skin je paráda, výrazný a robí dojem, z inak všadeprítomného auta robí razom niečo, za čím sa otočíš: [odkaz]
            Osobne som rozhodnutý, že ak Superb, tak s nejakou výraznejšou farbou, buď dragon skin, alebo niektorú z fleetových farieb: [odkaz]
            [odkaz]
            • 22 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 24.07.  12:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Ta oranžová se mi líbí nejvíce :-) Jak jsem psal, obdivoval bych ti takového Supa, líbil by se mi, ale nakonec bych byl rád, kdyby ten můj byl černý, či tmavý :-)
              • 20 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 24.07.  13:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Neříkal si náhodou, že černou už bys nekoupil ? ;-)
                • 02 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 24.07.  13:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                  Říkal, proto píšu, nějaký jiný tmavý odstín ( nebo modrou metalízu, ta mne docela dlouhodobě baví).... ono asi takhle, ta černá je peklo na údržbu, ale časem jsem za ni rád, protože když si dám práci, tak naleštěné auto prostě vypadá k světu i po letech :-)
            • 21 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 24.07.  13:12

              « Re: Re: Re: Re: Barva

              Z toho tveho vyberu za me vede ta zluta (za predpokladu ze u tebe ve meste nejezdi v podobnem odstinu taxi superby, to by me asi stvalo). Oranzove bych se vyhnul, z vetsich /drazsich aut za me sedela jen na X1 [odkaz] ale na ten superb se mi nehodi. Cervena si pak vylozene rika o combo s cernou (listy, maska, kola...). :-)
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 24.07.  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Keď sme pri oranžovej, videl si na novej 1er/2er novú farbu Sunset orange? Č ona ňu hovoríš? [odkaz]
                Tiež vytrhnutie z tej šedej nudy, akurát pri M140i je jeden problém, že brzdy sú lakované na modro a to sa hodí okrem modrej iba k "nefarbám", s melbourne red a sunset orange sa to dosť bije.
                • 00 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 24.07.  13:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                  Nazivo nevidel, za sebe nemuzu soudit. Na obrazku je ale hezka (narozdil od te predesle oranzove z 1er, ktera mi na ni spis vadila).
                  Ano, barvit brzdy na modro byl napad za vsechny prachy, jak pises, k vetsine barev to bude jak pest na oko. Asi snaha prodat vic MPerformance priplatku (jine brzdy, myslim ze dodavane v trech ruznych barvach brzdicu, ale to je jako z jedne kriklave louze pod jiny a jeste kriklavejsi okap [odkaz] >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 24.07.  13:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    No tvl, to už je jak výměnný kryty na mobily. >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 24.07.  13:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    Ani mne sa predošlá oranžová (Valencia orange) nepáčila, na nasvietených promo fotkách fajn, naživo bez priameho slnka taká vyprašivelá. Ale táto sunset orange vyzerá lepšie; mimochodom je aj na 4er: [odkaz]
                    Nedávno som videl M4 s oranžovou Sakhir orange a to bola bomba, neskutočne vydarená farba: [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto fOE

                      fOE 24.07.  13:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                      Oranzova to ma u me tezke, velice malokdy se mi libi a i to jeste malokdy pri kazdem svetle. V tomhle mam radeji cervenou, mozna je snazsi ji trefit tak aby byla hezka, nevim, ale vybavim si daleko vic kombinaci aut v cervene co se mi libili nez v oranzove.
                      Ad tvuj druhy link, ano, tam vypada naprosto famozne, ale pak vidim tuhle fotku [odkaz] a uz si tak jisty nejsem (cti spis zase tihnu k nelibi).

                      Co se mi treba vzdycky libilo byl Focus ST s R5 v te jeho inkarnaci oranzove. To se mi libi do dnes. :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 24.07.  14:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                        Ja som práve tú M4 videl naživo a v reále má tá farba oveľa bližšie k tomu môjmu odkazu, je skôr taká sýtejšia oranžovo-červená než typická oranžová. Ale ako píšeš, dobre trafiť oranžovú je kumšt, pri červenej sa to dá jednoduchšie. Ak sa ale oranžová podarí, je to paráda. Preto som zvedavý, ako naživo bude pôsobiť sunset orange (ak sa mi niekdy taký bavorák vôbec podarí uvidieť).
                  • 10 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 24.07.  14:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    Už sem to někde jinde psal. V M performance parts jsou v nabídce třmeny i v jiných barvách. Ale FOE má pravdu. Žádná z nich není každého "a cup of tea"...:-!
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 24.07.  13:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Máš SZ..... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Adamantium

              Adamantium 24.07.  14:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Ta cihlová/oranžová je hezká, ale tu žlutou/zlatavou bych nechtěl, připomíná mi to taxík ať se na to koukám ze všech stran :-)
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 24.07.  14:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Dragon skin nemá nič spoločné s taxikárskou žltou, tiahne skôr k zelenej: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 24.07.  14:22

              « Re: Re: Re: Re: Barva

              :yes: Zrovna jsem dumal, jak asi vypadá Superb v Tangerine. [odkaz] Tady by se mi volilo těžko. Na jednu stranu jsem chtěl své další auto černé, ale u škodovky žeru modrou Lavu, i šedá Quartz se mimořádně povedla a možnost příplatku za něco nekonfekčního je taky lákavá.

              Ale docela mě zarazilo, že pro Sportline není kromě žluté v nabídce nic než 50 odstínů šedi. Ani červená...v té teď mimochodem asi objednáme menšího sourozence, páč stojí pár korun a s vhodnými doplňky má šmrnc. :-)
              • 20 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 24.07.  14:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Jj, to je paradox, pre Sportline, ktorá si výraznejšiu farbu vyslovene pýta, nie je okrem žltej dragon skin nič. Pritom bežný Superb má cca. 50 fleetových farieb vrátane výrazných až excentrických. Tá tangerine je napr. super. Ja by som ale najskôr volil raspberry red.
              • 06 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 24.07.  14:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Červená že není? Já viděl u Bayera červenou předváděčku, takže určitě jde. (Sup Sportline)
                • 01 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 24.07.  14:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                  Sportline v ní byl i představen, ale v konfigurátoru ji nenajdeš, možná prostě červenou vyřadili. Nicméně není nemožné, že ji v showroomu nějak vyškemráš. :-)
                  • 04 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 24.07.  14:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    jj, teď koukám do konf. a fakt totální mrtvo, tragédie. Věřil bych, že to je nějaký dočasný problém, to nemůžou myslet vážně.
                    Když si v konf. kliknu na sportline, musím odebrat dragon skin a přidat zvláštní lakování - které je - dragon skin. Fakt asi chyba.
                    • 21 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 24.07.  14:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                      Ako píše kolega, spočiatku červená k Sportline bola, ale už nie je. Pritom k červenej sa najviac hodí ten čierny optipaket, ktorý má Sportline sériovo.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Mikyp

                      Mikyp 25.07.  08:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                      Červená byla vyřazena a bude nahrazena červenou Velvet, která je teď v nabídce na Karoq... Klasická červená Corrida byla v nabídce snad cca 2 měsíce na Sportline... :-) Info od zaměstnance Škody... :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 25.07.  09:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                        To je dobrá správa, pekná červená metalíza by sa na Superb hodila a táto Velvet red vyzerá výborne. Akurát neviem, čo je na nej prémiové a prečo je drahšia, ako klasická metalíza.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 25.07.  12:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                      Na první pohled to tak vypadá, ale je tam i několik "nebarev", z "barev" na sp. line aktuálně pouze ta ds.
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 24.07.  12:49

            « Re: Re: Re: Re: Barva

            Ja som raz stretol v takej zelenej, možno o kúsok svetlejšej GLS na CZ značkách. Fakt je ale ten, že za tým autom otočil hlavu každý. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 24.07.  20:53

          « Re: Re: Re: Barva

          To se mi nelibi vubec a majitel by si to mohl aspon umyt, kdyz uz utratil tolik penez za barvu.
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 24.07.  11:52

        « Re: Re: Barva

        Proc stvalo? Kdyz je neco hezke, bude to snad hezke i za rok... ? ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 24.07.  12:01

          « Re: Re: Re: Barva

          Myslím, že by mne to omrzelo.... černá bude krásná a elegantní pořád, stříbrná, či šedá také, stejně jako nějaká tmavě modrá.....

          Je to i auto od auta, na kombiku střední třídy může jedne rok vypadat červná "in", či žlutá.... ale až vyjde z módy, bude to spíš jako pěst na oko.... Podobně to mam i s bílou... dnes je docela moderní, ale za 5-10 let už to auto nebude taková bomba.
          • 01 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 24.07.  13:08

            « Re: Re: Re: Re: Barva

            Vse co jsi vyjmenoval mi prijde jako "koupim neco, co mi uz ted prijde napul (kdyz dobre) nudne, ale je to hra na jistotu". Zvlast ta cerna, neznam jedine auto kteremu by cerna slusela nejvic, cti nemelo v nabidce jinou barvu ktera by mu neslusela vic. Cerna ano, jako pan generalni na svou S Klasse, ale jinak? Jde to vzdy jinak a lepe.

            Neni cervena jako cervena, neni zluta jako zluta. Jsou zlute, ktere mi vadili uz pri uvedeni a jsou zlute ktere vypadaji super i po letech. To same s cervenou, pokud je to hezka cervena tak vypada dobre ted a bude i za 10 let. Pokud je to cervena nehezka (za sebe tam radim treba takove ty cihlove odstiny, sveho casu caste na skodovkach, BMW a jinde) pak ji nepomuze nic. V obou pripadech ale kdyz zvolim dobre, zvolim podle me lip nez se to snazit uhrat na jistotu a jit do sede treba.

            PS: Ojetiny co si drzi nejlip cenu jsou prave v zlute. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 24.07.  13:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Jo, hra na jistotu, to si vystihl přesně :-)

              Mám černé auto, vadí mi jeho údržba, je to hrozné, ale když se umyje a naleští, pořád vypadá dobře a důstojně. Známý má starší Passat, je obyčejně červený... tenkrát vypadal zajímavě, dnes už to působí trochu... zvláštně.

              Jak říkám, je to auto od auta....v pátek jsem slintal nad M4 coupé v modrozelené.

              P.s. pokud bych měnil auto co 3 roky, asi bych byl také odvážnější, protože třeba ten Superb v nějaké barevné kombinaci až pastelové barvy s černým paketem se mi líbí moc :-)
              • 01 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 24.07.  13:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Tak se toho u pristiho auta neboj. ;-)
                Timhle stylem uvazovani prochazela zena pred 3 lety, jestli vzit sedou jako jistotu, ktera se ji i vazne hodne libila anebo zlutou, ktera se ji libila precijen jeste o kousek vic, ale bala se zda se ji neokouka. Koupila zlutou, ma ji tri roky a do ted je sakra rada, ze tehda nevymekla a koupila to co 1) se ji vazne libilo nejvic a za 2) co ji zaroven do dnes dela radost i tim ze je vyrazne raritnejsi nez vsudepritomnych 50 odstinu sedi.
                • 32 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 24.07.  15:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                  Aha. Tvoje žena je "a bit of a show-off"...... ;-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 24.07.  15:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    Nerozumim.
                    • 30 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 24.07.  15:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                      ....ráda upoutává pozornost........ ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 24.07.  16:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                        Ale kdeze ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 24.07.  16:16

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                          ....asi jako každá trochu šikovná ženská......... ;-) Mám jednu takovou doma, tak vím o čem mluvím..... ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 24.07.  15:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Můžu ti potvrdit, že kdybys měnil auta každé 3 roky, tak bys musel být s barvama móc opatrný. Ono se totiž auta s "odvážnýma" barvama pak móc složitěji prodávají. :-!
            • 20 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 24.07.  14:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Máme teď v rodině starší Galaxy, černé se zatmavenými skly. A zrovna tohle auto bych v žádné jiné barvě nebral, černá dělá z totálně fádního soccer mom vehiklu elegantní vůz. I na své auto bych ji bral všema deseti.

              Co se týče žluté, jsem alergický na tu novou u VW, co v ní představují snad každý nový model. Ta mi přijde až cirkusácká.
    • 40 Reagovat !

      foto Horst-Fuchs

      Horst Fuchs 24.07.  11:29

      « Re: Barva

      To máš pravdu, ostatně takový Arteon vypadá v jiné než reklamní žluté kurkumě naprosto fádně.
      Nicméně právě tato spitfire zelená mi k audině úplně nesedí.
    • 00 Reagovat !

      foto Warrual

      Warrual 24.07.  11:43

      « Re: Barva

      U takových aut se malý výběr "barevných" laků dá překousnout. Zoufalost je to u Miaty, kde je nádherná červená a pak už nic. ;-\
      • 20 Reagovat !

        foto Horst-Fuchs

        Horst Fuchs 24.07.  12:13

        « Re: Re: Barva

        No, pravda je, že koupit Miatu v jiné než Mazda červené, by asi byla neodpustitelná chyba. Zrovna včera jsem jednu novou viděl a vypadá prostě nádherně. Jenže na druhé straně pak člověk skoro nevidí Mazdy v jiné barvě.
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 24.07.  15:25

        « Re: Re: Barva

        MX5 se nabízí i s šedomodrou nebo modrošedou metalízou....také pěkná... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto salamoon

      salamoon 24.07.  12:00

      « Re: Barva

      tak tato zelena je z tych novych audi lakov jedina pouzitelna (teda okrem klasik biela a strieborna)....
      ale aj to musi svietit slnko.
      ked je pod mrakom, vyzera rovnako fadne, mdlo a "vyprate" ako vsetky ostatne nove laky (pre a5,s5,rs5,q5 a sq5) v ponuke.... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Horst-Fuchs

        Horst Fuchs 24.07.  12:11

        « Re: Re: Barva

        To sedí, výběr z pěti metalických laků, přičemž jeden odstín horší než druhý.
        • 01 Reagovat !

          foto Mikyp

          Mikyp 24.07.  12:32

          « Re: Re: Re: Barva

          Tohle je odvaz.... :-)Neuvěřitelné, jak to tomu autu sluší... :-)
          [odkaz]
          • 25 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 24.07.  12:47

            « Re: Re: Re: Re: Barva

            Mě se žlutá na některých autech líbí, ale tohle teda néé, pro mě naopak děs. :-)
          • 01 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 24.07.  15:28

            « Re: Re: Re: Re: Barva

            Yellow submarine..........něčí manželce by se to líbilo....moc... ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 24.07.  15:55

      « Re: Barva

      Tyrkysovou mám na autě. Nemůžu se zbavit dojmu, ze je to ta nejlepší barva, kterou jsem viděl. Ve dne až autorové tóny, v noci je tmavě zelená.
      • 04 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 24.07.  15:58

        « Re: Re: Barva

        autorové tóny - ? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 24.07.  16:30

          « Re: Re: Re: Barva

          Azurové. Pitomý telefon >:D
        • 00 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 24.07.  19:18

          « Re: Re: Re: Barva

          Jinak v techničáku mám napsáno u barvy: zelená.
          Já jsem v první chvíli nechápal, ale večer je to tmavě (až lahvově) zelená.

          [odkaz]

          • 03 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 24.07.  19:23

            « Re: Re: Re: Re: Barva

            Na fotce je pneu podvozek v nejnižší poloze? Na pohled neuvěřitelně nízké. Dá se v tomhle nastavení i jezdit, nebo je to jen stacionární poloha?
            • 00 Reagovat !

              foto stealth01

              stealth01 24.07.  19:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Barva

              Jo, v každé poloze se dá jezdit ;-)
              Hlavně mám ty nejmenší pidi kola, kdybych tam dal 22" ...

              Tady je dynamic a nejnižší poloha (0-250 km/h) plus sluníčko a modrá:

              [odkaz]

              A tady je off road a nejvyšší poloha (0-25 km/h) minus sluníčko a tím pádem zelená:

              [odkaz]

              Trochu off-topic. Spotřeba je více než dobrá, mám zatím (pod dvou měsících najeto 9000 km)...

              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 24.07.  20:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Hmm,tak spotreba pri tej priemernej rýchlosti je zaujímavá na takú stodolu.
                M3 je už predaná?
                • 00 Reagovat !

                  foto stealth01

                  stealth01 24.07.  20:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                  Ano. Ale budu objednávat identickou. Nějak bez ní nemůžu žít. Audi je super, ale takové moc sterilní. Někde jakobych to už slyšel >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 24.07.  21:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    dobrý holuby se vracejí/stará láska nehrdzavie ??
                    M4 je už mimo môj rozpočet ,inak by mi parkovala v garáži a v manuály.
              • 04 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 24.07.  20:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                Hezký fotky :-) :yes:
                Ta spotřeba je neuvěřitelná. Naše Q5 se starším naftovým třílitrem bere tak 8,5 při klidné jízdě. Tvoje auto váží tak o půl tuny víc, téměř dvojnásobný výkon..... pecka.
                • 10 Reagovat !

                  foto stealth01

                  stealth01 24.07.  20:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                  Ona ta potvora často odpojuje motor od kol a dá neutrál. Jakmile je táhlé klesání, hned dává N.
                  A pak, bez zátěže (což je dálnice při legálních rychlostech) je to dvouventil.
                  A pak, PP asi dost kecá, realita bude vyšší - neměřil jsem ještě.

                  ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 24.07.  21:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Barva

                    no keby to jazdilo aj za 7-8 tak je to hodne dobrý consum na výkon/váha/čelná plocha.
                    občas keď sa mi podarí prepnúť auto do eco pro tak tiež mi v klesaniach dáva asi N a motor je na voľnobehu.
      • 00 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 24.07.  19:58

        « Re: Re: Barva

        Vim vim, vsak ti lajkuju co se da :-) Krasny auto!
        • 00 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 24.07.  20:04

          « Re: Re: Re: Barva

          Děkuji, děkuji. Aha, tak možná proto jsi o té barvě psal. Problém (nejen Audi) je, že nemáš jako vybírající zákazník představu. Těch nestandardních odstínů je vidět na silnicích strašně málo.
          Něco je tady: [odkaz]
  • 21 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 24.07.  11:56

    RS

    Viděl jsem naživo, znatelně hezčí než klasická A5 díky rozšířenýmu bodykitu. Ale stejně bych preferoval TT RS. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.07.  11:58

    Od kedy

    má M4 pohon 4x4 ? (tabuľka)

    kupéčka mám strašne rád,ale u A5 som neprišiel na chuť ani jednej generáci. Zvezenie to musí byť ale fajn.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.07.  12:37

      « Re: Od kedy

      Túto generáciu A5 nepoznám, ale skúšal som minulú a musím potvrdiť, že to kupé má niečo do seba nielen vizuálne, ale aj jazdne. Predsalen to auto je o niečo nižšie, prikrčenejšie ako sedan, má zrejme nižšie ťažisko a odlišne naladený podvozok a ono je to cítiť. Ale mne osobne sa už táto veľkosť auta zdá pre športové jazdenie príliš, na vymetanie zákrut je vhodnejšie niečo s kratším rázvorom a celkovo dĺžkou (ako napr. Tvoje auto).
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 24.07.  13:01

        « Re: Re: Od kedy

        predchádzajúca gen. mi prišla spredu široká a zadok bol akoby užší ,u tejto gen. je to podobne ale už mi to tak nebije do očí. Nepáči sa mi vôbec ten predok.
        Je to samozrejme iba môj dojem.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 24.07.  13:11

          « Re: Re: Re: Od kedy

          ten siroky usmev posobi uz kusok inak ako tie predosle masky audin ... bude to urcite aj o zvyku.... minimalne aspon tej "exkluzivnej" R8-micke nesedi vobec takyto face .. tu na A5 je to uz podstatne lepsie... mozno prave aj vdaka tej elegantnej zelenej farbe auta
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 24.07.  15:55

      « Re: Od kedy

      M2,M3 a M4 nenabízí 4x4 pohon. Plán je tento pohon představit na M5 a M6. Zajímavé je, že M140i a M240i s automatem 4x4 pohon nabízí a alespoň v M140i je velmi užitečný.
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 24.07.  16:03

        « Re: Od kedy

        ja som narážal na chybu v tabuľke,ale už ju asi opravili.
        túto celkom snehovú zimu jazdil iba s RWD a celkom v kľude. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 24.07.  12:45

    RS5 dragrace s M4 a C63AMG

    Pekný dragrace s novou RS5 proti jej najväčším konkurentom: M4 (s Competition package) a C63 AMG: na štvrť míle RS5 s prehľadom zvíťazila, pri pružnom zrýchlení to už bolo iné, tam sa prejavil výkon Mercedesu.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 24.07.  15:51

      « RS5 dragrace s M4 a C63AMG

      z Vášho výkladu by som si aj tak vybral "iba" to najpomalšie auto - na živo vypadá fantasticky.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 24.07.  13:02

    dobra farba

    zrovna na kupatko hranatych tvarov je to super farba podla mna... uz na A6 by som ju asi nechcel ale na kupe A5 podal mna pasuje... lebo kupatka zrovna nemusia mat 50 otdienov sedi ako sedany ale je fajn ked su uz skor zlte cervene zelene... proste ked kusok aj vynikaju ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 24.07.  13:09

    Testovací auto

    Odkaz na auto z testu:

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.07.  13:28

      « Re: Testovací auto

      15000 ťažkých novinárskych kilometrov a len taká malá zľava? Nech si nechajú.
      • 15 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 24.07.  14:03

        « Re: Re: Testovací auto

        Skoro 700tis. mi zas tak málo nepřijde.
        • 22 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 24.07.  14:13

          « Re: Re: Re: Testovací auto

          Kolik myslis ze byla realna prodejni cena za novotu z konfiguratoru s takhle bohatou vybavou? S tou pocitej a ne s cenikovkou, a aby z toho nakonec nebyla skutecna sleva jen 200tis => jak pise iudex. ;-)
          • 04 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 24.07.  14:18

            « Re: Re: Re: Re: Testovací auto

            Nemám tucha kolik byla reálná cena, ale ani tahle cena v bazaru přece není konečná. I když půl míče už asi nesleví.
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 24.07.  16:02

        « Re: Re: Testovací auto

        Já dostal na nové auto do výroby 19 procent.
    • 00 Reagovat !

      foto epo-

      epo___ 24.07.  23:16

      « Re: Testovací auto

      tu vidno ako vela spravia fotky.....na fotkach z inzeratu ta zelena vyzera ako farba na garazove brany spred 30 rokov a interier ako jedna velka seda nuda.....
  • 90 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 24.07.  13:35

    Tolik peněz a tak málo muziky

    ...a teď nemluvím o výbavě. Nechápu, proč to má jen 6 válců!!! :-(

    A k srovnání, nebuďme úzkoprsí a podívejme se za moře... Audi i přes super automat, 4x4 a všechny elektronické **tka to má zrychlení jako Shlebyna v manuálu (avšak s pořádným motorem). Bylo by zajímavé srovnat tovární Shelby GT350 vs. toto Audi. Kupátka, podobná velikost, pravda cenově i s dovozem se dá Shelby za 2 mio v plné palbě > a pokusit se tak zjistit, proč se ve světě dnes v rámci kupátek prodává amerických sportovních vozů mnohonásobně více než těch evropských.
    • 10 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 24.07.  13:39

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      urcite by to bolo zaujimave zrovnanie, ale myslim ze by to dopadlo podla ocakavani...

      audi rychlejsie sofistikovanejsie vo vnutri nezrovnatelne premiovejsie + shelby viac charakteru ale tazkopadnejsi muscle... co ine ?
      • 21 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 24.07.  14:38

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        Ta Shelbynka zajela Ring lépe než minulá 911 GT3 RS.... [odkaz]
        • 20 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 24.07.  15:02

          « Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          na okruhu ano, ale pre niekoho kto s tym vie jazdit... zase krotit 500k v zadu cez torsen a relativne tazsi predok to nie je pre chlapa v saku v RS5...

          inak suhlas, ze co sa tyka zabavy a pure drive by nebolo o com, lenze takych zrovnani je viac
        • 01 Reagovat !

          foto koblih

          koblih 25.07.  22:02

          « Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          Ring je naprosto nic neříkající..
    • 01 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.07.  13:55

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      Vyššie som dal link na drag race, kde to RS5 v zrýchlení natrela aj osemvalcovému Mercedesu s 510k. Takže si trúfnem tipnúť aj výsledok toho drag race s Mustangom: RS5 vyhrá. ;-)
      A to má RS5 (2,9 V6 450k) bližšie ku klasickému Mustangu 5,0 V8 433k.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 24.07.  14:17

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        Máš SZ... :-!
      • 10 Reagovat !

        foto Mad-CFO

        Mad CFO 24.07.  22:21

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        "Natrela" mu to tam na 400m díky pohonu 4x4. V pružném zrychlení, které je mnohem bližší reálnému světu, jí to nandala jak C63S, tak i M4 Comp. A to tak, že hodně.
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 25.07.  08:49

          « Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          Tak to je prirozene, 4x4 neco vazi a ukousne si z vykonu vic nez hnana jen 2 kola. Tech 450k u M4 je a vzdy bude vic nez 450k u Audi.
    • 37 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 24.07.  14:01

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      Já bych řekl, že muziky je dost, ale těch peněz je fakt ještě větší fůra. Tři míče, 2,2 za holobyt...... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 24.07.  16:07

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        Hm. To je fakt. Já jsem měl cenikovku v podstatě dokonale vybavené M3 2.450
        • 07 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.07.  16:10

          « Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          +25% - to je sakra rozdíl.
          EDIT: no, počkej, automat M3 začíná na 2,25M. Pochybuju, že téměř dokonalá výbava byla za 200t ceníkových. Nemyslel jsi finální cenu po slevě?
          • 10 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 24.07.  16:28

            « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

            2.046 je základ (stav k 17.10.2015).
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 24.07.  19:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

              Renocar má zlatou M3, manual, r.v. 2015, kterou jsem testoval, zlevněnou na 1.6 mil. To už je docela zajímavá cena... :-!
              • 00 Reagovat !

                foto stealth01

                stealth01 24.07.  19:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

                Jo já jsem pak viděl, že Karel myslel M3 v automatu. M3 v základu a pak příplatky.
                Automat vyšel na 104 tisíc...
    • 37 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 24.07.  14:03

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      Nenapadaji me dve auta, ktere se na papire muzou zdat takhle blizke, ale ve skutecnosti miri kazde uplne jinam. Jedno s nejkvalitnejsim interierem ve tride, pohonem 4x4 a automatem jako stvorene na rychle presuny napric evropou v jakemkoliv pocasi, svou posadku hyckajici luxusem, asistenty...
      ... a druhe, do extremu premotorovana a vyhnana zadokolka u ktere nikdo nepochybuje, ze bude veleschopna na okruhu i jinde, ale vse co dela tu nahore zminenou audi skvelym GT postrada.

      Kdyz budes o GT350 psat pod clankem o M4 tak to pochopim, precijen jde o EU vs. US odpoved na otazku zvanou "zabava za volantem", ale co konkretne ma teoretickeho kupce hledajiciho rychle, pocasim nezaskocitelne GT zaujmout na mustangu?

      PS: Mustang zminen pod nesouvisejicim clankem na ACZ, den jedentisicdvesteosmdesatytreti: checked. >:D
      • 50 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 24.07.  14:41

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        Otázku bych položil jinak... má být sportovní kupé s velkým výkonem sterilní? Sterilní může být SUV na rozvoz dětí do práce, ale auto na radost?

        P.S. Shelby je jiné kafe než mustang.
        • 77 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 24.07.  15:04

          « Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          Takove auto ma byt takove jake jej chteji kupci. BMW, Ford a dalsi si mysli, ze sterilni byt nemusi / nema, ze takove auto kupci (nejcasteji) nehledaji. Audi si zda se mysli opak, ze hledaji prave takove. Zjevne se to neprodava uplne spatne takze dam zapravdu Audi, ze i takovy kupec se najde.
          Takze to treba nemusi byt pro tebe nebo pro mne, taky zijeme v krasne dobe kdy to nemusime kupovat :-) , ale urcite se najde nekdo kdo by si cosi o "malu muziky" rekl naopak u BMW, u Fordu atd. Je to jen o uhlu pohledu a o osobnich preferencich. Ty jen sklouzavas k tomu se na to auto divat skrze preference sve. ;-)
          • 16 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 24.07.  16:11

            « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

            Rozumnější příspěvek jsem dlouho ale opravdu dlouho nečetl. Díky za něj. :yes: :yes:
          • 35 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 24.07.  16:27

            « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

            Tohle je univerzální příspěvek do každé diskuze zde. :yes:
          • 17 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 24.07.  17:19

            « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

            Múdro píšeš i súvislo ver. :-) Tesať do kameňa.
          • 16 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 24.07.  19:28

            « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

            :yes: Až jsem si musel ověřit jestli jsem pořád ještě na stránce auto.cz >:-[]
          • 43 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 25.07.  07:57

            « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

            :yes:

            Když vidím kolik palců dolů je za nejinteligentnější příspěvek v diskuzi a srovnám s palcováním výkřikářů, bludařů a ušmudlanců, tak si říkám, že ACZ si svým SM a Blesk směřováním udělala novou, palcovou a velmi jednoduchou fan skupinu :-!

            Ty Foe patříš s příspěvky na piedestal ;-)
            • 33 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 25.07.  09:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

              Diky panove.
              Palce si nevsimam a neresim, ale uprimne nevim co vas na tom tak nadchlo. Jsem si jisty ze to takhle vidime vsichni. ;-) Tady je to jen typicka internetova diskuse a realita pak...
              [odkaz] :-)
              • 13 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 25.07.  09:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

                >:D >:D >:D za odkaz
            • 23 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 25.07.  09:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

              Ty palce jsou fakt neuvěřitelný. Divím se tomu často, a asi nepřestanu. Je těžký pochopit, jak vysoký stav demence musí mít ti, co za tak jednoduchou holou pravdu dali :no: . Ten foe-ho odkaz se psy je mimořádně trefný.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 25.07.  08:57

          « Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          A5 vidim ako take cestovne kupatko.... proste to nebude to co chelby alebo mustang... ani corvette... za mna za tu cenu tiez radsej corvette stingray... kazdopadne niekto kto chce silu a docela nenapadnost... tu audi ma pre neho eso v rukave...

          A5 RS je presne ten typ auta co povedzme E kupe... proste cestovne velke megakupatko na dlhe cesty... pohodlne.. kusok tazkotonazne nabombovane vybavou a vsetkymi luxusnymi ficurami od vymyslu sveta kde najdes aj to co uz vobec nechces ... samozrejme taka evora ti da vacsiu radost z jazdy a vsadim sa ze ju aj viac precitis navzdory jej mensiemu vykonu .... ale je fajn ze si kazdy moze za danu cenu vybrat to co sam preferuje a co od auta ocakava... ja osobne by som za 2,2 melona si vedel predstavit stingray so 7st manualom ... s ktorym by sa mi urcite necestovalo po dialniciach ani okrsakch o nic horsie ako v RS5 ;-)
    • 35 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 24.07.  14:22

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      Hele, chtěl jsem se zeptat, jakým že to jezdíš autem ?
      • 04 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 24.07.  14:26

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        >:-[] :yes:
      • 02 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 24.07.  15:13

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        Prípadne otázku zmeniť na : "jazdíš vôbec autom?" >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Brumbal

      Brumbal 24.07.  14:55

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      Tolik penez za malo muziky? To je trefne protoze muzika v A5 hraje nesrovnatelne s tou repro sestavou v Mustangu, proc protoze cena. Proc se prodava v EU vic levnych ameriky jak coupe od nemcu? Odpoved je stejna, protoze cena :-)
      • 20 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 24.07.  18:18

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        Ale Shelby, o kterém jsme psal, nestojí o tolik méně než Audi. Všechno není tak jednoduché, jak popisuješ. Tvou logikou by pak Toyota Gt86 musela jít na odbyt jak rohlík ;-)
    • 02 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 24.07.  15:33

      « Tolik peněz a tak málo muziky

      Proč se prodá paštiky víc než kaviáru?
      Jinak to už snad ani není k smíchu, když se všechny auta na světě porovnávají optikou Mustanga...
      kdybys to porovnával aspoň třeba s Nismem 370Z, které je teď aktuálně fakt za super peníze...
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 24.07.  15:49

        « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        to fakt tá 370Z je za super peniaze,keby som kupoval auto teraz tak neviem,neviem pri akej značke by som skončil.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 24.07.  16:10

          « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          Máš SZ.... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 24.07.  17:23

          « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          To Nismo už bude možná až moc ultimátní a srovnávat ho s kadeřník-coupé nebude až tak na místě... ale asi tak na místě jako srovnávat ho s Mustangem...
      • 20 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 24.07.  16:15

        « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        Migu, chlapče zlatá, dneska nefrajeřím. Jen reaguju fakty. To jen pro případ, ze bys mé příspěvky do diskuze analyzoval, prohnal několikerými psycho testy a následně přijal obecný (avšak mylný) rezultát. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 24.07.  17:22

          « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          To ne já. To ten pán z diskuse pod vlogem Honzy Koubka. Já to jenom zprostředkoval zdejším čtenářům, protože mi bylo líto, aby o to byli ochuzeni:)
      • 20 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 24.07.  18:19

        « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        To je těžké, když někdo neví, jaký je rozdíl mezi Mustangem, tedy sportovním GT a Shelby, což je supersport. To pak ažádný optik nepomůže... :-!
        • 24 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 24.07.  19:54

          « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

          Shelby GT350 je supersport? tak možná v Ostravě na haldách.
          Děsím se dne, kdy tady vyjde test nějaké 911ky a ty přispěcháš s obvyklou kritikou, že to má jenom 6 válců a motor nemá aní pět litrů >:-[]
          • 60 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 24.07.  21:14

            « Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

            Víš, co je *, jak si myslíš, že jsi letadlo a vše víš a znáš. To Shelby, o kterém s despektem mluvíš, zajelo na Nürburgring rychleji než minulé 911 GT3 RS...ale to taky není supersport, že? >:D

            [odkaz]

            Zkrátka, Brouk Pytlík.

            P.S. Jo, 911 je pro mě v době turbované mnohem méně zajímavá. Tobě to však je fuk, rozdíl bys ani nejspíš nepoznal.
            • 05 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 24.07.  22:36

              « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

              Pomůžu si citátem z wikipedie

              Supersportovní automobil ("supersport") - vysoce výkonný exkluzivní sportovní vůz, obvykle s motorem uprostřed (např. Ferrari 458 Italia). Podmnožinou supersportovního automobilu je pak hypersportovní automobil ("hypersport") - řidčeji užívané označení pro ty nejsilnější, nejrychlejší, nejdražší a nejexkluzivnější civilní vozy

              Má ten Mustang motor uprostřed? Je "vysoce výkonný"? 500 koní je moc? V dnešní době? Je to možná schopné GT /což je i v názvu/ ale do supersportu má opravdu hodně daleko.
              Turbo verze platila u 911 za jednu z nejlepších u asi tak 40 let dozadu:)
              Ale to asi těžko vysvětlím maníkovi, co věří tomu, že mu výfuk a sání přidá 50 kobyl... anebo co lže jak když tiskne, že to má změřený:)
              • 10 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 25.07.  13:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

                Někteří mají život tak jednoduchý, když se řídí tím, co káže wikipedie. A to sis ani nestihl všimnout slovíčka "obvykle" u motoru. Co dodat podle Wikipedie je supersport asi jen Ferrari >:D.

                Když už jsme u toho poraženého 911 GT3 RS (minulé generace)...zkus zadat do vyhledávače...a najdeš, že všechna GT Porsche jsou označována za supersporty. Toto označení se skutečně neodvíjí od počtu koní...ale chápu, že potřebuješ nějaká jednoduchá vodítka, která dokážeš pochopit.

                Ty jeden maníku...stačí se podívat i na weby výrobců...kde výkon garantují. A věř, kdyby tomu tak nebylo, tak by je v USA ubili žalobami. Tady to máš i s tím měřením v prvním případě...

                [odkaz]
                [odkaz]
                • 01 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 25.07.  13:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

                  Mustang supersportem? Srovnávat láci vyznávající V8 (chválabohu za ni) se supersporty chce naprosto nekritický pohled.
                  Jediným supersportem, který Ford má je Ford GT a to i s tebou vysmívaným šestihrnkem.
                • 02 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 25.07.  14:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

                  500 hp Mustang není supersport. Tečka. Hotovo. Vyřízeno.
                  17 koní ze sportovního sání? I kdybych na tu tvoji hru přistoupil, potom mi chybí dalších 33 koní z výfuku, což je totální 3.14vina
                  ale co nejpodstatnější, tvrdil jsi, že máš papír, výstup z měřáku, a máš kulový:)
            • 03 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 25.07.  09:30

              « Re: Re: Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

              No a ve Willow Springs dostal zase Gt350R na zadek od obycejne Carrery S >:D [odkaz]

              Takže Carrera S je ted taky supersport?
    • 22 Reagovat !

      foto fortys

      fortys 25.07.  07:49

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      Nemám teda Shelby ale lehce poladěnej stock na 470hp a jel jsem oboje. RS5 je mnohem rychlejší ve všech režimech (nemluvě o snížený trakci), líp zpracovaná a možná i pohodlnější. Cena 2.2 je naprosto adekvátní (3,1 ceníkovka tohohle kusu pak nesmyslná), jen bych doporučoval abyste se vyhli tomuhle novinářskýmu kusu >:D

      [odkaz]
      • 11 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 25.07.  09:54

        « Re: Re: Tolik peněz a tak málo muziky

        triezvy pohľad na vec :yes:
    • 03 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.07.  07:52

      « Re: Tolik peněz a tak málo muziky

      Ty jsi neskutečný... :-! >:-[]

      A s tím supersportem jsi mě úplně dojal!
  • 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 24.07.  13:38

    RS

    je vlastne presne taka ako ma byt, dokonala, nenarocna a dovoli byt rychla asi uplne kazdemu..

    kazdopadne mat 2.2mega tak si to nikdy nekupim ... radsej 370z + 1mega nieco daily s kufrom a pohodlnejsim podvozkom... 325/outback maybe....
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 24.07.  16:16

      « Re: RS

      2.2? Přidej, myslím hodně přidej. Jen keramiky budou stát 15 procent ceny.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 25.07.  08:35

      « Re: RS

      suhlas... mat 2 a pol melona tak urcite neokukavam tazkotonazne 4 kruzky v relativne nudnom podani ;-) ... zvlast ked za tu cenu uz mozes mat corvettu v plnej parade ( stingray s 6.0 V8 ) ;-)

      testovane auto ma peknu farbu a nepochybujem ze je to technicka spicka triedy a pojde pekelne rychlo... a bude proste dokonale... len skoda ze z neho na mna nic nevyzaruje ;-\ a az na tu farbu mi pride stale akesi chladne a proste celkovo nudne ... navyse posobi len ako 3 dverak odvodeny od nejakeho toho sedanu... takze geneticka vizaz aj celkova orientacia ( na radost z jazdy... ) takej corvetty je aj tu opat iny level... [odkaz] :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 25.07.  14:26

        « Re: Re: RS

        jj ale dizajnom na mna rs5 funguje nepride mi az tak nudna ma tie spravne audi prvky ala konzerva ale taka progresivne muskulaturna
  • 31 Reagovat !

    foto samael

    samael 24.07.  14:29

    Takže s pár příplatky dražší

    než Nissan GT-R, Cayman GT-4 ...
    • 10 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 24.07.  14:36

      « Re: Takže s pár příplatky dražší

      tak ono GTR je uz asi moc vyexponovane a tuzia po nom asi len maly chlapci, alebo ti co chcu ozaj schopne auto za co najlepsi peniaz... hocikto konzervativnejsi si ho asi nekupi i ked je pravda, ze v decentnej farbe vie vyzerat celkom normalne +- no elegantne nenapadne stale nie
      • 01 Reagovat !

        foto samael

        samael 24.07.  19:44

        « Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

        Už jsem něco podobného psal v souvislosti s oktávkou "RS". Kdyby tam ten znáček RS nedávali, tak bych to nepsal,ale je tam a proto tohle auto porovnávám se skutečnými sportovními auty.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 25.07.  08:23

          « Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

          jj aj ked GTR ma meno i historiu uplne inde, R35ka mi uz vadi, R34 mi nevadila, ale nissan GTR je v poslednej generacii uz jak mucha...

          RS suhlas preto v UK nie je RS...
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.07.  14:49

      « Re: Takže s pár příplatky dražší

      Cápem kam tým mieriš a v zásade súhlasím. Dať také prachy za športové auto, ktoré stále nie je zábavné, je silná káva.
      Na druhej strane RS5 je úplne iná kategória. V priamke s Caymanom vymetie podlahu a pritom dokáže previesť v slušnom komforte 4 ľudí cez pol Európy v zime v lete, skrátka univerzálne GT, ktoré dokáže teoreticky plniť funkciu jediného auta. Cayman je víkendová hračka pre dvoch, s ktorou by si asi nechcel jazdiť denne do práce (čo Audi zvládne s prehľadom).
      • 02 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 24.07.  14:58

        « Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

        s tym sa uplne neda suhlasit, vacsina porsche je az nepochopitelne komfortna a daily use friendly, aj preto su tak masovo rozsirene ako nakupne tasky pre prachacov... s tym miestom pre 4 je to uz horsie samo, do prace uplne v klidku..
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.07.  15:12

          « Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

          Nemám (okrem jednej 911 minulej generácie) skúsenosť, takže len teoretizujem, ale zrejme Cayman bude predstalen tvrdší, ako Carrera, notabene pri okruhovej, hardcorovej verzii GT4.
          • 01 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 24.07.  15:17

            « Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

            ´´Cesta po dálnici mě jenom utvrdila v názoru o výrazně lepším pohodlí než u RS3 Sportback, se kterou jsem tudy o pár dní dříve také projížděl, a ještě více mě zarazila spotřeba. Zatímco prvních šest rychlostí převodovka PDK vyskládá poměrně rychle za sebou, sedmička tlačí otáčky na 2.100 min-1 a odběr se ustaluje pod deseti litry na sto kilometrů.´´

            Plusy
            Fantastický zátah motoru v celém spektru otáček
            Překvapivě komfortní podvozek
            Přesné řízení s perfektní zpětnou vazbou
            Vnitřní prostor pro čtyři cestující
            V běžném režimu solidní spotřeba

            [odkaz]
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 24.07.  15:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

              Veď o tom píšem, 911ka bude komfortom niekde inde, ako malý, ľahký Cayman v okruhovej verzii GT4.
              • 01 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 24.07.  15:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                to je fakt, ale verim ze cayman bude tiez do prace pouzitelny, ale je fakt ze len teoria...
                • 10 Reagovat !

                  foto maxi-

                  maxi! 24.07.  20:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                  pred casom sa rozhodli priblizovat 911 skor ku GT triede a Cayman na zabavu
                  ( samozrejme v klasickych prevedeniach) :-!
                  • 10 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 25.07.  09:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                    ano je to tak, moje znalosti porsche su povedzme si - velmi elementarne 8-s ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto maxi-

                      maxi! 25.07.  12:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                      mam skusenosti velke - ale cca 2004 az 2010 ( Turbo )
                      dnes uz len obcas.... ale este to sledujem! :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto lamal

                        lamal 25.07.  12:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                        podla testov z roznych zdrojov poznam zhruba tie rekacie na ich podvozky a je to taky range rover, ze to ppci jazdi ale to aj slusne tlmi nerovnosti a je pohodlne a nie uplne prkno, tym sa podla znalcov vyznacovali podvozky porsche uz od zaciatku aj v najstarsich rocnikoch... zas ale pre ten cayman v nejakej drsnej verzii to asi plati najmenej, to zas uz neviem
      • 03 Reagovat !

        foto samael

        samael 24.07.  19:47

        « Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

        No právě, je to GT, ale název RS 5 říká něco jiného.
        • 36 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.07.  20:16

          « Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

          Ale tak zase bych to nepřeháněl - něco sportovního se na tom autě snad najde, ne? ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 24.07.  20:41

            « Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

            minimálne to zrýchlenie... :-)
            • 35 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 24.07.  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

              Tak rychlost to asi umí i v zatáčkách. Že neháže zábavně zadkem je věc druhá.
              • 52 Reagovat !

                foto Simpanz

                Šimpanz 24.07.  21:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                No prapůvod zkratky RS je rallye sport (Francouzi si z toho udělali Renault Sport a Němci Rennen Sport tedy závodní sport) a samozřejmě žádné sériově vyráběné auto s odznakem RS nemůže nastoupit do rallye, tam by ho každá Fiesta nebo Fabia R5 rozbila na prach. Ale k tomu rallye sport má RS 5 celkem blízko hlavně tím, že je to festovní čtyřkolka a ne nějaká fejková haldexová zdechlina, ale celkem poctivé železo s diferenciály, takže k tomu rallye sportu má z produkčních aut celkem blízko, určitě daleko blíž než jakékoliv auto s jednou poháněnou nápravou.
                • 10 Reagovat !

                  foto Enthusiastic-driver

                  Enthusiastic.driver 25.07.  09:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                  To je dost hloupé přirovnání. Rally přece jezdí i dvojkolky... A našla by se celá hromada dvoukolek, které mají z produkčních aut k rally rozhodně blíž, než velké cestovní GT. Touto optikou bych mohl říct, že Mercedes třídy A má vlastně celkem blízko k malým dopravním letadlům, protože jeho motor používá Diamond DA24 >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Simpanz

                    Šimpanz 25.07.  11:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                    Rallye jistě jezdí i dvoukolky, ale jsou to v podstatě podřadné kategorie, špičkové závodění je WRC popřípadě WRC2, tedy výhradně ve čtyřkolkách. Kategorie dvoukolek jsou vedle čtyřkolek zajímavé asi jako paraolympiáda vedle olympiády. >:-[]

                    A nestyď se a klidně vyjmenuj tu celou řadu produkčních dvoukolek se kterými by sis troufl pojezdit RS5 na rychlostní vložce v Monte Carlu nebo ve švédské či australské rallye.
                    • 00 Reagovat !

                      foto maxi-

                      maxi! 25.07.  12:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                      no nemas celkom pravdu.
                      stvorkolky maju samozrejme lepsie vysledky na tratiach mimo asfaltu, ale na pevnom povrchu to uz nie je a tak vyrazne a boli skutocne zavody, kde dvojkolka priamo v rallye vyhrala nad stvorkolkou :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Simpanz

                        Šimpanz 25.07.  12:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                        V okresním přeboru možná, ve špičkových soutěžích už mnoho let jasně dominují čtyřkolky, bez rozdílu jestli jde o Korsiku nebo Finsko. Pech ještě nedávno jezdil české soutěže s Porsche GT3, byla to sranda, ale libovolná WRC 2 s méně než polovičním výkonem ho rozsekala na plech, protože 500 hp na jedné nápravě nepřeneseš na trať v 90% času v libovolné RZ.
                    • 00 Reagovat !

                      foto maxi-

                      maxi! 25.07.  12:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                      citujem napriklad z Korziky:

                      Jedná se o druhé vítězství vozidla třídy F2 (s 2,0 l atmosféricky plněným motorem a jednou poháněnou nápravou) před vozy třídy WRC v soutěži Mistrovství světa.
                      Příznivé klimatické podmínky, vynikající úroveň vozidel a bojovnost pilotů dovolily, aby vozy Citroën Xsara Kit Car ovládly soutěž od začátku až do konce.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Enthusiastic-driver

                      Enthusiastic.driver 25.07.  12:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                      To je poněkud do nereálného extrému vyhnaný příklad a zcela nesmyslná debata, ale když už jsi s tím začal...

                      RS5 je (jako většina aut) k nějakému rychlému tempu na typické RZ (úzké a rozbité) zcela nevhodné. Kola bez gum + dálniční podvozek = kolikátá díra by asi znamenala konec jízdy? >:-[] Dvě tuny hmotnosti pak zase spolehlivě zmaří výkonovou a trakční výhodu - to auto by na typické RZ bylo jako slon v porcelánu. Sotva se rozjedeš, už musíš brzdit, abys tu almaru poskládal do zatáčky...

                      ...takže klidně řeknu, že Ignis Sport se 110 koni by mohl stačit, protože je lehký, má docela schopný podvozek a imho si s RS5 nebude mít co vyčítat :-) Minimálně by se později rozbil a hlavně by v něm člověk neměl pocit, že dělá něco, co to auto vůbec neumí...

                      Ale ještě jednou dodám, že spojovat luxusní GT s rally je prostě choré a slavný díl Top Gearu s Continentalem na RZ na tom nic nezmění...
                      • 10 Reagovat !

                        foto Simpanz

                        Šimpanz 25.07.  15:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                        Hmotnost RS5 je 1655kg, což je o nějakých 80kg víc než Subaru Impreza WRX STi. A podle tebe je rázem zmařený výkon 450hp a trakce 4x4. No dobře, jak myslíš, ta Impreza v tom případě musí být totální neschopák pro účely rallye.
                        • 10 Reagovat !

                          foto fOE

                          fOE 25.07.  15:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                          Ze vam do toho skacu, ale rozdil neni 80 ale 150kg. Ona hmotnost audi je pohotovostni, provozni s euroridicem je 1730kg. Tu hmotnost co uvadis u subaru je provozni, tedy i s timto euroridicem, pohotovostni ma subaru wrx sti jen 1500kg. Rozdil tedy 150kg.
                          • 10 Reagovat !

                            foto Simpanz

                            Šimpanz 25.07.  15:56

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                            Já vidím Subaru pohotovostní 1575kg
                            [odkaz]
                            Ale i kdyby, tak to na věci nic moc nemění, protože má RS5 pořád na těch 150kg také 150hp navrch.
                            • 10 Reagovat !

                              foto fOE

                              fOE 25.07.  16:28

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                              Tabulky na ACZ nejde brat vazne, tohle je jen dalsi z nekonecne snury chyb (a zvlaste pak chyb pokud jde o hmotnost). Cisla co jsem dal ja jsou primo ze stranek subaru a audi, kde jeste oba u svych hmotnosti zvlast uvadeji zda jde o hmotnost s nebo bez euroridice.

                              Do zbytku vasi debaty vstupovat nechci a nebudu, nebudu! >:D
                              • 10 Reagovat !

                                foto Simpanz

                                Šimpanz 25.07.  18:51

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                                V každém případě je hmotnost WRX STI někde na dvojnásobku Ignisu, který zde propaguje Wawris. I přes dvojnásobnou hmotnost je Subaru nesrovnatelně schopnější auto v rallye než tato lehká předokolka. To byla moje pointa.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto Enthusiastic-driver

                                  Enthusiastic.driver 26.07.  07:32

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                                  Oukej, koukám, že jsem to s tou hmotností trochu přestřelil... Měl jsem dojem, že RS5 má přes 1800. Ten zbytek se ale nemění. Je to těžké, na úzkých technických tratích neohrabané a můj osobní názor je, že by technika dala poměrně rychle najevo, že RZ není místo, pro které bylo RS5 stvořeno... STI je dinosaurus, který má k rally poměrně blízko i v silniční verzi (narozdíl od RS5) a mohlo by trochu fungovat. Je odolnější, má vyšší zdvihy atd...

                                  Jinak pořád nerozumím, jak tě může napadnout extrapolovat výsledky závodních aut na jejich civilní verze nebo dokonce jen auta se stejnou koncepcí...

                                  PS: hmotnost závodní čtyřkolky a závodní dvoukolky se obvykle liší o 200 - 250 kg, rozhodně ne dvojnásobně ;)
              • 45 Reagovat !

                foto maxi-

                maxi! 24.07.  21:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                najlepsie by bolo nehladat skatulky a nazvy pre auta a vyberat si ( ked aj teoreticky :-) ) podla toho, ze co vlastne od neho ocakavame ( niekto nahana dragster, dunivy osemvalec a niekto ostru ziletku a kasle na efekty ci dragrace....)
                uz je kazdy kus uplne inde a triedy sa prelinaju...
                uz je stale tazsie zaradovat auta podla starej skoly - ze je to GT alebo nie je :-!
                • 46 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 24.07.  21:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže s pár příplatky dražší

                  :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Spyke

    Spyke 25.07.  12:43

    výstižný test

    Je to 2 týdny co jsem jí zkoušel na okruhu v Mnichově a mohu tento článek jedině potvrdit a to opravdu doslova :yes: Dávno neplatí, která značka dělá lepší nebo horší auta, ale co člověku víc sedne, co od auta očekává..RS5 je prostě perfektní auto bez chyb, na každý den, bez přemýšlení s ní můžete udělat cokoli a s naprosto skvělým kokpitem a systémem MMI. Ale jako skoro každé Audi jí chybí to orosení, emoce a trocha osobnosti. Nicméně i tak mi rozbušila srdce. Jediná výtka je ke zvuku výfuku, který byl opravdu překvapivě utlumený i v dynamickém módu. Když RS tak by to mělo jít slyšet! Nejzábavnějším Audi je tak momentálně a asi i vždy byla RS3 :-) 5-ti válec je to nejlepší co se dneska dá u Audi pořídit..hotová motokára a taky ještě denně použitelná záležitost.
    • 10 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 25.07.  15:51

      « Re: výstižný test

      Bohužel je RS3 prapodivně tichá po faceliftu. Asi zasáhli úředníci.
  • 10 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 25.07.  18:22

    911

    Vsechno je to paradni, ale za ty prachy bych odjel v Porsche 911, i kdyby to melo byt holatko v zakladu :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Tommino

    Tommino 26.07.  12:06

    QV

    A já nakonec odjel v Giulii QV, ale zatím se sžívám :-) Ale RS5 se mi líbí moc.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.07.  12:19

      « QV

      Tak se klidně trochu rozepiš o tom sžívání s GQV . :yes: ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Tommino

        Tommino 31.07.  11:58

        « Re: QV


        Se sžívání s QV bude za nějakou dobu video od Stealtha . Včera jsme celý den točili a fotili.
  • 00 Reagovat !

    foto Lopess

    Lopess 31.07.  08:13

    hmm

    U audiny je barva asi to poslední, co bych řešil, ale na tomto modelu je to fakt špica. Takovej babolap. Až budu jednou starej a pětkový řady budou v bazarech, tak po nich skočím jak slepice po flusu..Jinak jako obyč smrtelník na takový auto prostě nemám. Ale i jako zánovní jsou to moc pěkný kousky
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Do Prahy se vrátí léto: Teploty už nepřekročí tropickou třicítku

Do Prahy se vrátí léto: Teploty už nepřekročí…

„Zatímco první polovina nového týdne bude chladnější, postupně se do Česka vrátí léto. Teplotně i srážkově bude…

Andrea Kerestešová ukázala syna Tobiáše: Porod byl komplikovaný!

Andrea Kerestešová ukázala syna Tobiáše: Porod byl…

Ten si ale uměl vybrat. Syn herečky Andrey Kerestešové Růžičkové (33) se narodil den před výročím svatby svých…

 

iSport.cz

Úžasný běh! Hejnová ovládla Diamantovou ligu v Birminghamu v letošním maximu

Úžasný běh! Hejnová ovládla Diamantovou ligu v…

Zuzana Hejnová vyhrála na mítinku atletické Diamantové ligy v Birminghamu běh na 400 metrů překážek ve svém…

Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle…

Příchod Halila Altintopa do Slavie provázela velká očekávání. Turecký záložník, který má bohaté zkušenosti z…

 

Reflex.cz

Tvrdý kritik Erdogana byl zatčen v Granadě. Důvody jsou politické, zní z Německa

Tvrdý kritik Erdogana byl zatčen v Granadě. Důvody…

Kritik tureckého prezidenta Recepa Tayyipa Erdogana byl podle informací agentury Reuters zatčen včera odpoledne…

Chci jít dál, stáhněte obvinění proti Polanskému, žádá žena, již slavný režisér znásilnil. Soud její žádosti nevyhověl

Chci jít dál, stáhněte obvinění proti Polanskému,…

Čtyřiapadesátiletá Samantha Geimerová, kterou jako třináctiletou v roce 1977 znásilnil známý polsko-americký…