Diskuse

Audi SQ5 TFSI quattro – Létat je tak snadné!

3.1.2018

Nejsilnější Audi Q5 nabídky mezigeneračně přešlo ze vznětového motoru na zážehový. Výkon 260 kW s ním dělá divy, skoro až máte pocit, že nejedete, ale rovnou letíte…

 

  • 82 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 03.01.  13:00

    V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

    takže 3,0 BiTDI. Dnešní diesly s DPF a močovinou už toho zas tolik nenasmradí a pořád si vezmou o dost méně.
    • 44 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 03.01.  13:07

      « Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

      Spíš R6 Mercedes OM656 = to mi přijde nejzajímavější nafta současnosti
      • 50 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 03.01.  13:15

        « Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

        V6 audi je také výborný motor, ale jinak zcela výjimečně souhlas, nový R6 MB je momentální špička, v kontextu s tím, co píše Kankunen, v autech urč. kategorií, typicky od vyšší střední nahoru a velká suv, nedává benzin díky existenci takových dýzlů racionálně moc smysl, vyloženě ho musí člověk chtít.
        • 24 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 03.01.  13:28

          « Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

          R6 30, 40 i 50d sou taky dobrý motory [odkaz] a vůbec špatnej neni ani JLR AJD-V6 ale ten nejlepší může bejt jen 1 = a to mi teď přijde [odkaz]
          • 50 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 03.01.  13:34

            « Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

            Těžko říct, jestli nejlepší absolutně, tj. bez rozdílu počtu válců a kubatury, zapomínáš na V8 tdi audi, ale mezi šestiválci je R6 MB momentální špička, problém je, že zatím je jen v esku.
            • 24 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 03.01.  13:41

              « Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

              Nezapomínám = V8 patří do Q7 a podobnejch oblud = do běžnýho osobního vozu ne. Tak to vidim = nejen já. R6 V6 může bejt víceméně v čemkoli

              Prostě mě a dokonce nejen mě :-) teď vychází OM656 jako nej nafta

              OM656 je úplná novinka a furt eště nabíhá = v nejbližší době do CLS pak E včetně kabrioletu = další až během roku 2019
              • 41 Reagovat !

                foto Hittman

                Hittman 03.01.  13:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                V8 TDI do A8, bral bych ho i do A6
                • 43 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 03.01.  13:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                  V tom případě radši nečti Vaculíkův test A8 V8 TDI ;-)

                  A proč vlastně s horšim motorem = když tam dávaj skvělej [odkaz] ?
                  • 21 Reagovat !

                    foto Hittman

                    Hittman 03.01.  14:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    To bych se nedoplatil za benzin ;-)
                    • 32 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 03.01.  14:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      Jestli tě trápí účet u pumpy = proč A8? Náklady na servis a pojištění sou eště úplně jiná liga než plná ;-)

                      Prostě do auta pokud možno vždycky nejlepší variantu = tady je to [odkaz]
                      • 14 Reagovat !

                        foto Hittman

                        Hittman 03.01.  14:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                        To mne netrápí, trápí mne to, proč bych měl jezdit o 5 litrů na 100 km více, než musím???
                        • 30 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 03.01.  14:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                          Ono to asi 5 litrů nebude. Ale taky bych nenašel důvod. U S5 jo, ale Q5? Manželčin 3,0TDI z r.2009 se mi zdá (kromě spotřeby) dokonce lepší než můj novější typ. Zvuk bez výhrad, zátah bez výhrad....... Jen těch 9-9,5 při rozumné jízdě je téměř benzínových.
                          • 02 Reagovat !

                            foto Hittman

                            Hittman 03.01.  14:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                            Tak my máme to samé, 3.0 TDI Q r.v. 2009 a žere to +- 7,5litrů..
                            Když jsem jel ze Sobotky k nám do KM přes HK a OL, tak 6,2L...
                            • 10 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 03.01.  14:43

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                              Ale v A6 a ne Q5. ;-)
                              • 01 Reagovat !

                                foto Hittman

                                Hittman 03.01.  14:51

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                                á, to jsem dobře nepochopil... ;-)
                        • 21 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 03.01.  22:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                          Už sem to napsal = protože lepší/horší = takže proč horší?
              • 40 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 03.01.  13:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                Osmiválce se dávaly i do aut střední třídy, v tom není problém, V8 dýzl v osobáku je poměrně nedávná záležitost i u mb nebo bmw, ale já samo nezapomínám, s kým tu diskutuju, takže mě podobné "argumenty" nijak neudivují. ;-)

                Že nejen tobě... to je taky úsměvný argument, při tvých nijakých zkušenostech s motory, o kterých tu vedeme řeč. >:D

                Ano, já vím, že bude letos v CLS, sám si beru teď na rok éčko, abych zkusil, jestli si na ergonomický masakr ovládacích prvků MB budu schopen každodenním užíváním zvyknout, pokud ano, pak dalším autem bude právě CLS s tímto motorem. ;-)
                • 12 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 03.01.  13:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                  Já vim že je = a taky vim proč to neni dobrá myšlenka. Proto od ní všichni odešli = včetně Panamery :-)

                  Taky nezapomínám = jen holt pracuju s aktuálnějšíma informacema :-!

                  Co ti na tom přijde úsměvný? Prostě nejen mě = i lidem s nesrovnatelně většíma znalostma a zkušenostma = než máme třeba my 2 dohromady ;-)

                  Teta co neni teta a strejda co trochu je strejda měli loni 2 éčka a dobrý = tak to snad nebude problém :-)

                  Nevyhlásili ho nej autem roku = ale hodnotili ho kladně = a CLS s timhle motorem = to neni špatný :yes:
                  Takže ti OM656 svym způsobem taky přijde nejlepší = pozoruhodná shoda ;-)
                  • 60 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 03.01.  14:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    Panamera potřebuje dýzl jako ekonomickou variantu, u takto zaměřeného auta musí hrát prim vrcholných motorizací benzín.

                    Nezaklínej se Vaculíkama, prostě neteoretizuj, někde si auto s V8 tdi půjč, pak na ty své "jasné" závěry zapomeneš. Absence osmiválců je poplatná čistě emisním normám, audi naopak patří obdiv za to, že na ně stále nehodilo bobek, protože jakkoliv je dýzlový šestiválec dnes na excelentní úrovni, zde platí, že osmiválec je prostě lepší, byť papírově podobně výkonné, v reálu je osmiválec mnohem suverénější, má libozvučnější projev, je to prostě v dýzlech motorářský vrchol.
                    • 30 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 03.01.  15:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      To víš, on nic osobně zkoušet nepotřebuje, on má číslo na Vaculíka... >:D >:-[]
                      • 11 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 03.01.  22:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                        Což má mimochodem mnohem větší hodnotu = než když ty něco vyzkoušíš = jak se asi shodnem = nebo? >:-[]
                        • 11 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 03.01.  23:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                          Samozřejmě, že pro tebe má "Vaculík" mnohem větší výpovědní hodnotu, než vlastní zkušenost, v tom se právě poměrně zásadně lišíme.
                          • 11 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 03.01.  23:38

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                            Jj lišíme = já vim že Vaculík se vyzná líp než ty = no a ty si to nepřipouštíš ;-)
                            • 11 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 03.01.  23:49

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                              Rozhodně to není odborník tzv. "na všechno", za kterého jej zjevně považuješ..., ale i kdyby, vlastní (osobní) zkušenost je nenahraditelná...
                              • 21 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 03.01.  23:51

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                                Na všechno? Jak tě to napadlo? Na auta :-)

                                Jak tě napadlo že sem = proti vlastni zkušenosti? ;-\

                                Jen když je to tvoje vlastní zkušenost = a Vaculíkova = dávám přednost tý jeho :-!

                                Když budeš mít opačnej názor na hifi = dám zase spíš na [odkaz] takhle je to jednoduchý :-)

                                Jinak třeba Porsche i Accuphase [odkaz] velmi rád vyzkoušim sám ;-)
                                • 11 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 04.01.  00:02

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                                  Na všechno, co se týče aut...
                                  Navíc velmi rád jeho závěry koriguješ k obrazu svému...
                                  • 11 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 04.01.  00:05

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                                    Jo.. :-)

                                    Což se o tobě říct nedá.. ;-)

                                    Nekritický nadšení pár neoblomných diskutérů ACZ se prostě asi nikdy nezmění [odkaz] :-)

                                    Radši si tipni [odkaz] a vyhraj = Vaculíkův a můj a BMW a MB a Jaguar názor na V8 naftu do osobních aut = nezměníš :-)
                                • 21 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 04.01.  04:43

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                                  Jejda, zase Vaculík. Už jsem myslel, že jsi se zaklínaním toho prodejného šaška skončil ;-)

                                  Podle toho co tu kdy od Vaculíka bylo, ti ten polochlapík odsouhlasí to, za co dostane karamelku.
                                • 20 Reagovat !

                                  foto maxi-

                                  maxi! 05.01.  05:39

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                                  Accuphase - krasne spomienky na 90 roky..... a k tomu Dynaudio boxy, doteraz rad spominam! :-!
                    • 23 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 03.01.  22:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      Ne = takhle je to jednoduchý

                      Větší motor s víc válcema je pochopitelně lepší = i když Alpina R6 ujeden Panameře V8

                      Prostě nebajkař = stejně jako Vaculík ti to vysvětlí každej inženýr od MB, BMW nebo Jagu = to jen místní pohádkáři daj přednost V8 TDI před lepší variantou = což třeba v případě tý Panamery je fakt těžce ujetý ;-)

                      Mít lepší třeba hybridní benzín a mluvit o libozvučnějšim projevu = to už neni ani * :-)

                      Když mluvíš o Vaculíkovi a jemu podobnejch = ty ti vysvětlej že reálnej smysl má nafta ca od 3,5 tuny = řek bych že smysl má už v autobusu typu Q7 apod.

                      Do Panamery kde sou skvělý benzínový možnosti = to může chtít jen..
                      • 30 Reagovat !

                        foto Simpanz

                        Šimpanz 03.01.  23:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                        Panamera V8 ujede Alpině R6 rozdílem třídy.
                        [odkaz]
                  • 70 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 03.01.  14:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    Dinar Ti to napísal jasne: máš nulové skúsenosti s týmito motormi, takže ako obvykle len varíš z vody a píšeš "svoje názory", resp. v lepšom prípade dáš ako obvykle nejaký odkaz. Poznáš to: Keby mlčal, bol by filozofom. ;-)
                    • 04 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 03.01.  14:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      Já teda filozofa v rodině mám = z nás chlapů je asi nejukecanější >:D

                      Je fakt že na baby ani on nemá :-)

                      Mě je fuk co mi kdo o mě píše = a že to je sakra často = a často neuvěřitelný věci >:-[]

                      Hele kam na ty info chodíte? ;-)
                  • 40 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 03.01.  15:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    A proto se V8 TDI do Panamery (i Cayennu) vrátí už letos v říjnu..., ty náš aktuální informátore! :-O ;-)
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 03.01.  22:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      Cayenne = neni problém

                      Panamera = viz já 22:41 = tam ho může chtít leda.. ;-)

                      Ostatně proč se to líbí tobě = proč radši horší možnost = když tam sou skvělý lepší? Obzvlášť hybrid? Proč poruchovější horší? Nejsi áda = tak proč horší možnost? :-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 03.01.  23:14

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                        Já jsem snad někde napsal, že preferuju diesel do Panamery? Naopak jsem ti už párkrát napsal, že BYCH si případně počkal (do konce tohoto roku) na GTS.
                        Přesto je to skvělá motorizace třeba pro někoho, kdo to má primárně na delší dálniční přesuny apod. Hybridní benzínová V8 je sice raketa, ale taky ta cena a hmotnost..., přičemž "zadarmo" taky rozhodně jezdit nebude.
                        • 03 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 03.01.  23:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                          Já bych okamžitě hybrid = ale GTS beru

                          Neni to skvělá motorizace = do Panamery ;-)
                • 11 Reagovat !

                  foto Korendir

                  Korendir 03.01.  14:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                  Není OM656 trochu málo pro CLS, i pokud beru v potaz silnější variantu 340k? Malý výkon to není, ale pořád je to nafta. Viděl bych to někde kolem a více 400k a v benzínu. OM656 je ideál pro SUV a normál sedany. CLS beru jako prémii sport model ;-) Určitě přístí rok tam už dají M256 co je v S500. Nebylo by to lepší?
                  • 10 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 03.01.  15:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    Z môjho pohľadu potrebuje CLS silný dízel menej, ako veľké SUV typu GLE či GLS. Predsalen je o pár stoviek kíl ľahšia, plus výrazne lepšia aerodynamika, takže 3,0d s CLS cvičí podstatne lepšie, ako s SUV (pozn. hovorím o doterajšom V6 350d, s R6 asi ešte nik z nás nejazdil).
              • 20 Reagovat !

                foto flipmode

                flipmode 04.01.  16:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                No ty jses typek...proc ne V8 do osobaku? Naopak-neoturbenej V8, bez dalsich technickych "vychyravek", to mi chybi ve vyssi stredni. Bezporuchova zalezitost, v normalnim provozu pracujici na pul vykonu s velmi rozumnou spotrebou, zaroven krasnym zvukem a vykonovou rezervou. Klidne 50-70 tis km za rok a na motor nesahnes roky...po par letech nechat zene (ta by s tim jezdila za 8 litru), bez starosti ;-)
                Ale kdo by to dneska delal.
                Hlavne dej do reakce min. 20 x rovnitko ===== >:D
                • 20 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 04.01.  16:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                  Jednalo se o dieselovou! V8.
                  • 01 Reagovat !

                    foto flipmode

                    flipmode 04.01.  19:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    To jo, vim. Ja samozrejme mel na mysli benzin.... hamunasakra se odkazuje obecne na V8 nehodici se do niceho nez SUV
                    • 11 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 04.01.  22:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      Neodkazuje = odpovídá v diskuzi kde se bavíme jen o naftě = tak prostě nezdůrazňuju že se moje odpověď týká = taky jen nafty ;-)
                • 20 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 04.01.  17:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                  Ne, že bych si dovolil to rozporovat, ale těch 8 litrů - to je co za auto s osmiválcem? ;-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto flipmode

                    flipmode 04.01.  19:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    Tak ma zena jezdila s 2008 A6 4.2 V8 za 9.5 (ja jsem nejnizsi spotrebu mel 11.5, normalne okolo 13). Takze s nejakym novejsim motorem tohoto typu by to urcite okolo 8, mozna 8.5 zvladla ;-) ted jezdi s 2.0 TSi Passatem (2017) klidne pod 7, ja se pod 8 nedostanu nikdy.
                    Jezdi defenzivne, ale ne pomalu, dalnici dava 140-145 tachometrovych. Ale to jeji zrychlovani nesu tezce...
                    • 22 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 04.01.  19:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      Šikovná holka. :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto flipmode

                        flipmode 05.01.  08:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                        Jj, kvuli tomu jsem si ji vzal...teda ne kvuli te spotrebe, ale ze je sikovna >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto flipmode

                    flipmode 04.01.  19:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                    Mimochodem, nejakou dobu zpatky jsem jezdil v 2014 A8 V8 TDi - a moje byla schopna jezdit i tesne pod 7 litru. Nekecam :-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 04.01.  22:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                      Z kopce? :-)

                      Na Spritmonitoru 9,53 - 11,77 :-! ;-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto flipmode

                        flipmode 05.01.  07:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                        Ty jsi clovek, ktery sice nejel nikdy v zadnem V8 apod., ale na zaklade clanku od Vaculiku, sprintmonitoru atd. tady budes rozdavat rozumy a delat chytryho. Kteri lidi myslis, ze pisi na SM? Lidi, kteri se zajimaji o auta, vetsinou muzi. Ma zena ani netusi, ze takova stranka existuje...a lidi se zajmem o auta, chlapi, jezdi vetsinou agresivneji. I ja jsem byl schopnej jezdit s A8 V8 TDi pod 9, pri dodrzovani predpisu a pohodove jizde.

                        Tve znalosti jsou ciste teoreticke, predavas tady rozumy bez vlastnich zkusenosti a neustale se odkazujes na clanky. Na kazdy clanek, ktery sem das, najdu tri, ktere rikaji opak. Vlastni zkusenost je nedocenitelna, ale tu ty nikdy asi nepoznas ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto flipmode

                        flipmode 05.01.  08:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                        A mimochodem-ne z kopce, trasa Vyskov-Brno treba. Nebo Kyjov-Brno. :-)
                • 21 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 04.01.  22:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

                  Mě nechybí [odkaz] [odkaz] ;-)

      • 20 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 04.01.  00:56

        « Re: Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

        ten je the best :yes: :-!
    • 21 Reagovat !

      foto white-label

      white label 03.01.  15:19

      « Re: V tehle kategorii vedou v Evropě silné diesly,

      Dieselová SQ5 přijde ještě letos (v listopadu).
  • 30 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 03.01.  15:35

    Falesny vyfuk

    Vazne audi, na "eSku" za 2,3mil falesne vyfuky? 8-s
    • 40 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 03.01.  18:11

      « Re: Falesny vyfuk

      Je to hanba. Za tyhlety ojeby (i ultra quattro) by je měli zákazníci vytrestat.Ale to se nestane.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 03.01.  19:48

        « Re: Re: Falesny vyfuk

        Pro tu dekoraci nárazníku je snad i falešný výfuk příliš. To by se museli víc snažit.
        • 11 Reagovat !

          foto white-label

          white label 03.01.  19:51

          « Re: Re: Re: Falesny vyfuk

          Taky bych to nazval spíš "dekorací" zadního nárazníku..., i když "výfuky" to zřejmě evokovat má.
        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 03.01.  20:08

          « Re: Re: Re: Falesny vyfuk

          Tak ono se dá říct, že všechny "falešné výfuky" jsou jen dekorací nárazníku. Ale je to jen slovíčkaření.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 04.01.  13:23

            « Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

            Tak dekorace to bezesporu je. Dělá se to kvůli vzhledu. Ale tohle je sakra chabé. To to tam také mohli namalovat. Je to očividně slepé, nikde v tom není skutečný výfuk (typicky je část funkční; byť je to třeba dekorace, která je součástí nárazníku, nikoli výfukového potrubí, ale výfukové plyny z toho lezou, tady nada, a snaží se třeba vytvořit dojem, že jsou výfuky na obou stranách - tady budou výfuky na obou stranách, ale schované za nárazníkem).

            Ano, je to falešný výfuk asi tak, jako jsou očividně slepé jakoby výdechy falešnými. Jen to není moc povedené. Neoblblo by to ani dítě. To byla pointa. Tady by dokonce mohlo mít problém pochopit, že to vůbec má představovat výfuk. I když je pravda, že ve skutečnosti zaslepení nebývá tak očividné jako na fotkách. Alespoň je to malé a není to přes půlku nárazníku.
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 04.01.  13:58

          « Re: Re: Falesny vyfuk

          Ja si to pro sebe po strance vzhledu (neresme ted ze fakticky vyfuk maji vsechna ta auta) radim do 4 kategorii:
          1) Proste auto s vyfukem [odkaz]
          2) Auto s falesnou koncovkou vyfuku, ale vyfuk je za kazdou z tech koncovek [odkaz]
          3) Auto s falesnyma koncovkama kde skutecny vyfuk nejde ke vsem z nich. Octavia RS TDI
          4) Auto s kompletnim cirkusovym balickem => vyfuk otoceny do zeme a na narazniku zaslepene / nezaslepene designove kreace kde zadna z nich neplni zadny fakticky ucel. Audi pod kterou diskutujeme, zakladni MB C... bohuzel toho zacina byt stale vic a vic.

          A stavim se k tomu:
          1) super, ideal
          2) subjektivne se mi to nelibi, jde o to se vizualne odlisit, ale funkce zustava zachovana, nemam s tim problem
          3) tohle uz je "napul fejk"
          4) cirkus, u auta za 2mil+ ctverec cirkusu
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 04.01.  19:11

            « Re: Re: Re: Falesny vyfuk

            Vidíme to tak nějak podobně. Předpokládám, že jsou za tím designeři. Když chtějí mít skutečné koncovky schované, budiž. Je to škoda, ale budiž. Je to alespoň čisté. Ale pak ať tam nedávají nějakou atrapu.
    • 20 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 03.01.  21:29

      « Re: Falesny vyfuk

      zlate casy poctivych aut su uz stejne za nami... a tych kdejakych nevkusnych fejkov na autach bude podla mna len a len pribudat... s tym nic nespravime ;-\
      • 02 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.01.  04:47

        « Re: Re: Falesny vyfuk

        Bla bla bla, ty zlatý čase >:D

        Audi zaspalo dobu. BMW začalo koncovky výfuků dokonce zvětšovat, JLR taky.
        • 10 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 05.01.  08:42

          « Re: Re: Re: Falesny vyfuk

          A podle toho zlaty casy nejsou pryc? Vzdyt to vidis vsude, mozna bmw zvetsuje koncovky, ale ani nelakuje vnitrky kufru (750 z r 2017), MB zase pouziva plasty, za ktere by se mozna i Korejci stydeli (2016 C klasse), Range Rover (tehdy v 2015) s 2 tis. najetymi kilometry me zase prekvapil nechutne vrzajicimi vnitrky dveri, kvuli kterym jsem to auto zavrhl.
          Tlak zakazniku na cenu, norem EU atd. nuti vyrobce hledat "ojeby" a kazdy si s tim tak nejak poradi po svem. Nechtejme vsechno co nejlevneji, budme ochotni priplatit za kvalitu a bude to trosku lepsi. Ale EU to kdyztak za nas zvladne i tak ;-)

          A samozrejme narazime predevsim na fakt penez-neustaly rust, pozadavky na kazdorocni vyssi obrat a zisk...prilis kvalitni robustni auta (nebo jakykoliv jiny vyrobek), ktera dlouho vydrzi a nekazi se, do tohoto vzorce nezapadaji...
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.01.  04:47

      « Re: Falesny vyfuk

      To bych výfukem nenazýval ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 04.01.  09:03

        « Re: Re: Falesny vyfuk

        Tak koncovka vyfuku, nebo dekorace (jak v tomhle vlakne taky zaznelo), to mas fuk... ono to nema na zadne premii co delat, tim spis ne na zakladni, ti spis ne na eSku.

        Ne, svet se proto nezborti, prodeje neklesnou, ale saskarna je to strasna. ;-\
        • 21 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 04.01.  09:53

          « Re: Re: Re: Falesny vyfuk

          Súhlas. Je to trápne, na športovo ladenej prémii špeciálne. A vrchol je, ak je výfuk len za jednou "dekoráciou", to v zime vyznie pekne trápne, keď vidíš dym iba z jednej atrapy.
          Inak fakt neviem, v čom je problém s klasickou viditeľnou koncovkou/koncovkami. To výrazne zdvihne dojem športovosti aj inak obyčajného auta: [odkaz]
          • 20 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 04.01.  10:32

            « Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

            No, dojem sportovosti to sice zvedne, ale zrovna 4 koncovky vyfuku u ctyrvalce mi zase prijdou jako cirkus z druhe strany.
            Za sebe napisu ze neni nad klasickou, kulatou koncovku vyfuku (soucast vyfuku) idealne po obou stranach zadi nebo obe uprostred. A cokoliv vic si dovolit jen u vicvalcu a i to jen obcas. Nevadi mi 4 koncovky na ///M, na AMG, (audi jde tradicni cestou dvou koncovek u RS modelu a to taky respektuju) na Porsche...
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 04.01.  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

              Jasné, čisto funkčne je blbosť, aby mal radový štvorvalec 4 koncovky (to sú potom blbosť aj dve koncovky). Mne sa ale skrátka 4 koncovky páčia, napr. na GTI tá dvojica pôsobí možno až príliš skromne: [odkaz] a silnejšie Rko sa práve tou štvoricou koncoviek odlišuje: [odkaz]
              A stále je to z môjho pohľadu decentné, cez čiaru mi napr. prídu "trumpety" na type R: [odkaz]
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 04.01.  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                Já bych dal k R4 jednu dvojitou koncovku, u GTI na levou stranu u eRka doprostřed.
                Dvě samostatné kulaté po stranách se mi nikdy nelíbily (a čím delší, tím horší), když už solo koncovky, tak oválné (viz Audi RS).
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 04.01.  18:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                  Mně se tedy celkem líbilo řešení na R32. Dvojitá uprostřed ala Cayman mě na větším HB tolik nebere. Působí to tak nějak subtilně na relativně velké zádi.

                  Oválné mám rád. Ale s dvěma kulatými po stranách problém nemám. Mám je radši než jednu dvojitou na straně.
              • 30 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 04.01.  13:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                Chapu ze se s tim VW musel nejak poprat aby 1) golf zustal golfem a 2) golf R a golf GTI slo vubec rozeznat => tak holt vyfukem. Za me nestastne, focus RS s "jen" dvema koncovkama nevypada o nic hur nebo mene sportovneji nez Golf R (kdyz uz tak hur vypada ST).
                To co ma vzadu Civic je komedie, ale, a honda klub snad promine, tam to aspon drzi jednu linii se zbytkem auta. >:-[]

                Ja trosku poupravim co pise WL, za mne golf GTI zustat tak jak je a R pak udelat po vzoru R32 (a krom jineho umistneni doprat vykonejsi variante i vetsi prumer treba, 300k "pocket rocket" by to urcite snesla).

                Kazdopadne prave Golf R je takove zajimave zrcadlo SQ5. Stejny koncern dopreje svemu nepremiovemu HH nizsi stredni, v cene zacinajici na 6 cifrach, koncovky hned 4, a svemu strednimu SUV sve premiove znacky, ktere navic ma pod kapotou V6 (tedy svody tak jako tak povedou dvojmo), zazdi vyfuk za kusem plastu. Ja tomu proste nerozumim komu tohle mohlo prijit jako dobrej napad a proc.
                • 11 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 04.01.  14:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                  Mne sa proste tie koncovky na oboch stranách páčia, pôsobí to pekne symetricky a auto to aj opticky rozširuje. Koncovky len na jednej strane sú nesymetrické a nevyvážené a koncovkám v strede nemôžem prísť na chuť, autá mi s nimi pripadajú ako so stiahnutou *: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
                  Aktuálne sa mi páči trend tmavých koncoviek (a celkovo čiernych doplnkov na rozdiel od chrómových) [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 04.01.  15:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                    Ad cerne doplnky, tady treba ty koncovky vyfuku, tak tema to zacne a cernym plastem misto vyfuku to skonci. :-)
                    Je pravda ze HB je asi nejmene vhodna karoserie na uprostred zdruzene koncovky vyfuku, ikdyz s tim meganem nemam osobne nejmensi problem :yes: , ale nebavit se jen o HB tak nejhezci zade dneska: F Type S (ne R), Boxster / Cayman GTS atd.
                    Az si rikam jaka je skoda ze u aktualniho TT se u audi rozhodli koncovky sice priblizit, ale ne uplne:
                    Minula: [odkaz]
                    Aktualni: [odkaz]
                    Ale jasne, tohle je ciste subjektivni (taky prezentuju jen svuj nazor).
                    • 10 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 04.01.  15:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                      Iste, športiaky a superšporty sú iná liga, napr. Corvette s "trumpetami" v strede pôsobí inak ako CtR: [odkaz]
                      Btw. ten Megane je asi najlepšie implementovaný stredový výfuk medzi kompaktmi, tam s tým nemám problém, pekne to zapadá medzi ten difúzor.
                      • 10 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 04.01.  17:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                        Někdo by tomu řekl 4 Trumpovi držťky....... ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto JirkaX

                        JirkaX 04.01.  18:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                        U toho Meganu mi to už výfuk moc nepřipomíná. Proto mi uprostřed ani tak nevadí.
                  • 10 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 04.01.  18:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                    Ked das koncovky do stredu na tazne mozes zabudnut :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 06.01.  03:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                  Po vzoru kterého GR32, toho prvního (G4), nebo toho druhého (G5)?
                  [odkaz]
                  [odkaz]
                  :-)
              • 10 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 04.01.  18:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Falesny vyfuk

                Tak mně dvě dvojité nevoněly ani na S5, ani osmiválec na tom nic neměnil. Mnohem radši jsem měl dvě oválné RS5. Dvě dvojité se mi líbí na něčem jako Ferrari. U Porsche s tím také nijak zvlášť problém nemám, jen se mi trochu paradoxně u SUV/ Panamery líbí víc základní koncovky než S-kové. S koncovkami ala Turbo problém nemám. Také dvě dvojité, ale jsou čtyřúhelníkové, ne kulaté. U čtyřválce je to pro mne šaškárna. To mě iritovalo na poslední S3.
  • 11 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 04.01.  10:16

    ferove zrovnanie....

    Q5 a X3 porovnat s GLA?
    :-!
    • 30 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 04.01.  11:41

      « Re: ferove zrovnanie....

      GLA asi není soupeř pro Q5/SQ5, to spíše GLC
      [odkaz]
      [odkaz]
      • 40 Reagovat !

        foto white-label

        white label 04.01.  12:41

        « Re: Re: ferove zrovnanie....

        Jasně, byla to jen řečnická otázka...
        • 20 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 05.01.  05:26

          « Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

          nebola to recnicka otazka, chlapci - ved si pozrite tu zrovnavaciu tabulku v teste - tam je napisane GLA!!!
          :-!
          • 03 Reagovat !

            foto white-label

            white label 06.01.  02:53

            « Re: Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

            Právě proto jsem napsal, že to byla řečnická otázka..., potom zřejmě nevíš, co to řečnická otázka je.
          • 11 Reagovat !

            foto Zappa

            Zappa 07.01.  19:39

            « Re: Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

            aha, jasne - už chápem
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 04.01.  14:56

        « Re: Re: ferove zrovnanie....

        No, možná se jen spletl, i když maxi je směrem k MB naprosto nekritický, samo že ke Q5 patří GLC, ve verzi 43amg je to právě soupeř pro SQ5 a určitě velmi silný, GLC je povedené auto. ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 05.01.  05:30

          « Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

          heheh, uz dva roky som nekupoval MB, momentalne mam uz druhy Velar ( no na ten som si tazko zvykal, ale teraz uz ho celkom mozem - uz spokojnost)
          ja len to som pisal, ze oni maju v tabulke porovnanie Q5 proti X3 a proti GLA ;-)
          to ste si fakt nevsimli? :-!
    • 02 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 04.01.  14:53

      « Re: ferove zrovnanie....

      GLA nesnese srovnání ani s X1, bohužel, možná tak s těmi prcky od vw koncernu, arona, Q2, t-roc, je to malé a z hlediska provedení a projevu docela nepremiové auto.
      • 01 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 04.01.  15:41

        « Re: Re: ferove zrovnanie....

        Ad X1: na lyžovačke pred hotelom parkovala záplava Xkových bavorákov a vypočul som si nezávisle od seba dva názory, že by skôr brali X1 (ale X3 bola ešte v predošlej generácii). Neviem, do akej miery sú si tie autá vlastnosťami podobné, každopádne pri GLA vs. GLC by sa to iste nestalo, tam tá diferencia je zjavná.
        • 10 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 04.01.  17:32

          « Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

          Tož aktuální X1 se podle mě moc povedla. Nová X3 se oproti předešlému modelu, alespoň z profilu moc nezměnila. Tvar zadního 1/4 okna je stále přinejmenším diskutabilní....(ne debilní) .... ;-) A právě tam nová X1 vyniká. Tvar zadního 1/4 okna se jim moc povedl. Nevím, jesti tam náhodou nevidím influenci Kaškáju........ ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 04.01.  21:29

        « Re: Re: ferove zrovnanie....

        GLA je auto skutočných pretolheadov >:D Minimálne podľa Magistra/Cherokeeho.
        • 11 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.01.  22:58

          « Re: Re: ferove zrovnanie....

          Jestli myslíš petrolheady [odkaz] ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.01.  23:55

          « Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

          Viz odkaz existuje i v použitelný verzi. Tady eště jeden odkaz [odkaz] ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto white-label

            white label 05.01.  00:20

            « Re: Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

            CLA/GLA totální propadáky..., nikdy jsem nepochopil, kdo za tyhle podivně vypadající NEMercedesy může dát tolik prachů... :no:
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 05.01.  00:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: ferove zrovnanie....

              Děláš si srandu? To je jako bych napsal že nechápu kdo může dát takový prachy za prémiový předokolky = no a dá :-)

              Zajímavá je tahle nenápadná červená [odkaz] 321 hybridních koní, rozumná cena a velká spokojenost

              Podle mejch zkušeností je spíš výjímka když se spojí fakt nadprůměrnej kvalitní výrobek, rozumná cena a velkej prodejní úspěch [odkaz] [odkaz] [odkaz] tohle je jedna z těch výjímek = bohužel spíš vzácnejch

  • 20 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 04.01.  17:19

    Zaujala mě zmínka

    o vzduchovém odpružení......nevidím to nikde ve výbavě. Ani v základu ani na přání.... :-|
    • 30 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 04.01.  18:18

      « Re: Zaujala mě zmínka

      Strana 27 ceníku nebo první položka v konfigurátoru "Adaptivní pneumatický podvozek" 55 800,- czk pro normální verze, 27 800,- czk pro SQ5.
    • 20 Reagovat !

      foto white-label

      white label 04.01.  19:37

      « Zaujala mě zmínka

      Na rozdíl od minulé generace už má Q5/SQ5 možnost vzduchového odpružení.
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 04.01.  23:04

        « Re: Zaujala mě zmínka

        Tak tohle X3 M40i nabídnout nedokáže.....no a navíc SQ5 z profilu lépe vypadá a je taky o kapku kratší....
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 04.01.  23:29

          « Re: Re: Zaujala mě zmínka

          Na druhou stranu má ta X3 lepší motor (40i).
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.01.  23:35

          « Re: Zaujala mě zmínka

          Nejlíp vypadá [odkaz] červená :-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 04.01.  23:38

            « Re: Re: Zaujala mě zmínka

            Červená určitě a ideálně karmínově červená...:
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.01.  23:40

              « Re: Re: Re: Zaujala mě zmínka

              Mám tam osobní preferenci ale nemám problém ani s jednim odstínem ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 04.01.  23:43

                « Re: Re: Re: Re: Zaujala mě zmínka

                Chápu, nemáš problém s autem, jako s případnou osobní "preferencí" jistého koncernu... >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 04.01.  23:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Zaujala mě zmínka

                  S Porsche obzvlášť verzema GTS problém fakt nemám = tam vliv jistého koncernu zatim nedosáh >:-[]

                  Sou i další slušný červený [odkaz] :-)
  • 13 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 04.01.  21:33

    Autosalon

    Dnes v autosalonu dostalo X3 m40i 100% :-)
    • 30 Reagovat !

      foto white-label

      white label 04.01.  22:55

      « Re: Autosalon

      No, tak pokud by to nebylo zrovna v primáckém Autosalonu, byl by to velký úspěch... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 05.01.  00:24

      « Re: Autosalon

      Mimochodem "Machiho" Impreza s "variátorem" tam dnes dostala 98%...
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 05.01.  00:30

        « Re: Re: Autosalon

        Všichni tím pořadem opovrhujeme a stejně na něj koukáme >:-[]
        Ale 100% tam teda nepamatuju.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 05.01.  00:51

          « Re: Re: Re: Autosalon

          Nojo i hybrid Lexus LC500h dostal jen 97% :-)

          Tohle téma hodnocení v procentech je důkladně probíraný i v mym oboru = a závěr je jednoznačnej: Je to totální kravina a naprostý oblbování lidí

          To že 100% dostane SUV i když dle všeho fakt hodně povedený = je fakt prča = no a potvrzení že tohle jako hodnocení je: Totální kravina a naprostý oblbování lidí

          [odkaz] :-!
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 05.01.  01:10

            « Re: Re: Re: Re: Autosalon

            Dnes tam opět "velmi přísně" hodnotili tři auta s výsledky 96, 98 a 100%. Pecka, bomba a neskutečno...
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 05.01.  01:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon

              Nejen viz ten odkaz [odkaz] je to urážka diváka čtenáře = prostě urážka zdravýho rozumu :-|

              Ale lidi na to koukaj a pořad je to úspěšnej = fakt je všechno nějak naopak :-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 05.01.  01:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon

                Svým způsobem je to u nás hlavně pořad jediný...
            • 10 Reagovat !

              foto Zappa

              Zappa 07.01.  19:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon

              pozeral som to a máš pravdu!
              je to o ničom!
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 05.01.  01:06

          « Re: Re: Re: Autosalon

          Taky v češtině v TV nic moc o autech není. Ale já se na to nikdy nedívám naživo, abych mohl přetáčet, bez toho bych to nedal. Většinou se dívám cíleně na nějaký konkrétní test a klidně i bez zvuku. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 05.01.  01:15

            « Re: Re: Re: Re: Autosalon

            Sou slušný slovenský testy a radši tu a tam něco od Honzy Koubka než Autosalon
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.01.  04:04

          « Re: Re: Re: Autosalon

          Koukat na to znamená, oceňovat jim to. Na tu hloupou bandu křupanů se nedívám leta a vůbec nelituju. Když na YT kontroluju autovidea, jednou za půl roku se odvážím juknout na nějaký test...ale většinou to nejsem schopen dokoukat ;-)
          • 30 Reagovat !

            foto maxi-

            maxi! 05.01.  05:34

            « Re: Re: Re: Re: Autosalon

            ja naopak rad to pozeram, je to super zabavna relacia s komickou figurkou - netreba to brat ako program o autach ;-)
            Mozno je to len parodia a my sme si to nevsimli??? :-!
            • 30 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.01.  06:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon

              Mě uráží, že smýšlejí o veřejnosti jako o bandě tupců. Je to vlastně jen reklamní plátek. :-!

              Když si vezmu Chvalu, Autožurnál nebo Topspeed, tak jste na tom mnohem lépe na SK. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 05.01.  11:28

    Topspeed atd.

    Vcera som pozrel Martin z Martina ten tam ma celkom slusne auta len tie komentare su slabsie... testoval S 400 d novy radovy 6 valec 340 BHP . Jedina vec ma mrzi ze zostruju sankcie voci dieslakom mne uz zdvihli parkovne na rok od Aprila v Londyne zvysuju rocne parkovne pre dizlaky kde su platne parkovacie miesta pre permit holders only / vlastny drive way sa nerata / + pripravuju sa dalsie sankcie a poplatky... Tak ze seriozne musim rozmyslat o 6 valcovom benzine alebo hybrid benzin od MB. A to v dobe ked MB spustil do vyroby skvostny zamatovy radovy dizlak ...
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 05.01.  17:17

      « Re: Topspeed atd.

      No, konečně má MB parádní dieselový šestihrnek..., sice to trvalo, ale stojí to za to. :yes:
      P.S. A ty devítikvalty se taky postupně zlepšují...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Strach o Zemanovo zdraví: Ovčáček o dovolené prolomil mlčení o prezidentovi

Strach o Zemanovo zdraví: Ovčáček o dovolené…

Na Hradě si na konec roku naplánovali dovolenou a s jedinou výjimkou chtěli tiše odpočívat. Dlouho jim to ale…

Módní policie: Kolotoč, provinčnost, minimalismus! Všichni se snaží a málokdo vyhrává

Módní policie: Kolotoč, provinčnost, minimalismus!…

Spousta party, komerčních prezentací, tiskovek. Také filmové a divadelní premiéry. Občas velkého gala hodný…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Chomutov - Kometa 6:4. Piráti se odlepili od dna, Plekanec bodoval

SESTŘIH: Chomutov - Kometa 6:4. Piráti se odlepili…

V předehrávce 27. kola Tipsport extraligy mezi Chomutovem a obhájcem titulu Brna se děly věci! Chomutovští vedli…

Slavia hlásí posily: Jistí už jsou Masopust a Ševčík, blízko je Král

Slavia hlásí posily: Jistí už jsou Masopust a…

První dvě zimní posily fotbalistů Slavie Lukáš Masopust a Petr Ševčík podepsali v Edenu smlouvy na tři a půl…

 

Reflex.cz

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil prezident Václav Havel

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil…

Žádný jiný fotograf neznal Václava Havla tak dobře jako Oldřich Škácha. Od 70. let zvěčnil prvního…

Europranýřování Babiše je lákavé, ale neprozíravé

Europranýřování Babiše je lákavé, ale neprozíravé

Andrej Babiš se nikdy neměl stát ministrem financí, natož premiérem. Jak kvůli svému byznysu, který je nezdravě…