Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Bentley Bentayga – Nejluxusnější náklaďák na světě

V poslední době navštívilo redakční garáž už druhé Bentley. Nadchlo nás SUV Bentayga tak jako minule superluxusní sedan Mulsanne?
Zpět na článek
16. 10. 2017 10:59
16. 10. 2017 11:11
16. 10. 2017 11:21
16. 10. 2017 12:03
16. 10. 2017 15:07
17. 10. 2017 07:15
16. 10. 2017 11:16
16. 10. 2017 11:47
16. 10. 2017 13:07
16. 10. 2017 17:01
16. 10. 2017 11:06
16. 10. 2017 11:15
16. 10. 2017 11:19
16. 10. 2017 11:21
16. 10. 2017 11:25
16. 10. 2017 11:38
16. 10. 2017 11:42
16. 10. 2017 12:59
16. 10. 2017 13:06
16. 10. 2017 11:36
16. 10. 2017 12:52
16. 10. 2017 15:31
16. 10. 2017 15:47
16. 10. 2017 22:03
17. 10. 2017 00:06
23. 10. 2017 08:36
16. 10. 2017 11:44
16. 10. 2017 11:46
16. 10. 2017 20:09
17. 10. 2017 00:16
16. 10. 2017 20:28
17. 10. 2017 00:13
17. 10. 2017 08:54
16. 10. 2017 11:50
16. 10. 2017 11:55
16. 10. 2017 11:08
16. 10. 2017 11:11
16. 10. 2017 11:20
16. 10. 2017 11:22
16. 10. 2017 11:26
16. 10. 2017 11:43
16. 10. 2017 15:51
16. 10. 2017 11:18
16. 10. 2017 11:31
16. 10. 2017 11:20
16. 10. 2017 11:24
16. 10. 2017 17:13
17. 10. 2017 12:25
16. 10. 2017 11:21
16. 10. 2017 14:12
16. 10. 2017 15:45
17. 10. 2017 10:22
16. 10. 2017 12:06
16. 10. 2017 12:08
16. 10. 2017 13:11
16. 10. 2017 16:15
16. 10. 2017 16:23
16. 10. 2017 14:32
16. 10. 2017 15:01
16. 10. 2017 13:13
16. 10. 2017 18:09
16. 10. 2017 18:46
16. 10. 2017 19:07
16. 10. 2017 19:58
16. 10. 2017 19:10
16. 10. 2017 19:58
17. 10. 2017 12:30
18. 10. 2017 10:50
17. 10. 2017 06:07
17. 10. 2017 07:11
17. 10. 2017 09:47
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2017 10:59
Fakt ne?
Fakt jste nečekal že Mercedes S Klasse a BMW 7 budou výrazně pohodlnější? Maj přece od fyziky výrazně líp rozdaný karty = než těžký vysoký SUV :-|
Rozbalit vlákno
11
Avatar - fOE
16. 10. 2017 11:11
Re: Fakt ne?
Oberklasse neni o mnoho lehci (s V12 bude rozdil kolik, 200-300kg? Tedy 10% hmotnosti?), a i ty dalsi "od fyziky výrazně líp rozdaný karty" by me zajimali. Naopak, prave SUV ma teoretickou vyhodu na sve strane jak v mnozstvi gumy (128mm na R21 u Bentley vs. jen 98mm na R20 u 7er), tak v delce zdvihu tlumicu. Oboje ma SUV k dispozici vic a ma (resp. melo by) to pretavit v lepsi komfort. Pokud se tak nedeje, je to fail.
16. 10. 2017 11:21
Re: Fakt ne?
mne sa tiež zdá, že porovnanie s limuzínami kríva. Problém by bol až pri porovnaní s roverom alebo Q7. Benka má vyššiu hmotnosť aj vyššiu výšku podvozku aj celej kasne ako limky, to sú silné dôvody na tvršie nastavenie.
16. 10. 2017 12:03
Re: Fakt ne?
No ale aby se auto v zatáčkách nenaklánělo (z důvodu vyššího těžiště je k tomu mnohem náchylnější, než nižší limuzíny), nesmí být podvozek (byť různě adaptivní) nastaven příliš poddajně, navíc podvozkové díly jsou masivnější, tudíž podvozek tlumí víc neodpružených hmot, než u těch "subtilnějších" limuzín. Že je s-kláda pohodlnější než tady to, mně právě vůbec nepřekvapuje. Spíš mě u testu "kouďáka" překvapilo tvrzení, že je pohodlnější než "sup" :-O
16. 10. 2017 15:07
Re: Fakt ne?
Přesně tak. A špičkové sedany mají stejnou techniku, stejné materiály. Proti nim si SUV nemůžou vyskakovat. Limuzíny nejsou supersporty na šlupkách. Komfort na asfaltu, to je jejich sport.
17. 10. 2017 07:15
Re: Fakt ne?
Sakra neměl podle mě na mysli jen pouhou váhu, ale také vliv těžiště. Pro potlačení náklonů musí fungovat i podvozek jinak.

Že se to dá udělat i na velkých kolech skvěle, dokazuje jeho britský konkurent.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2017 08:53
Re: Fakt ne?
Sakra máš pravdu :-)

Viz muj palec :yes: pargimu = 16.10. 12:03 tohle vlákno

47 let praxe výroby RR je prostě 47 let praxe = možná viz já 16:10 17:43 vlákno Jedno je jasný
Avatar - lamal
16. 10. 2017 11:16
Re: Fakt ne?
asi ide hlavne o to, ako jazdi darca organov Q7 ... pripadne RangeRovery... tie nedrncaju
16. 10. 2017 11:47
Re: Fakt ne?
ale slovník sa volí podľa modelu. Ak autor hovorí, že drncá, tak asi v súvislosti s očakávaním bentley perinky, to nemusí znamenať, že drncá ako alebo viac ako rover, to by som sa divil.
Avatar - lamal
16. 10. 2017 13:07
Re: Fakt ne?
z clanku som pochopil, ze ak drnca vyrazne viacej ako S alebo BMW7 tak drnca aj viac ako RangeRover alebo Q7 ...
Avatar - MarTin1
16. 10. 2017 11:06
Bentley
je navoněná bída.... dejte mi miliardu mínusů apod ale v mých očích to tak vnímám a tohle "přečalouněné Audi Q7" to jen potvrzuje.... takovej ranec za auto jízdně horší než Range Rover.... ( a tam si můžu vzít ještě Long verzi) no nerozmýšlel bych se dlouho.....

Doufám, že Rolls mu ukáže jak se dělají lux. SUV.
Rozbalit vlákno
24
16. 10. 2017 11:15
Re: Bentley
A je to tady zae.
Každej den
"Nerozmejšlel BYCH se dlouho"Tak nerozmejšlej a mazej pro Range....
protože pak ti výhodnějc a za dejme tomu třetinu až polovinu ceny Rabge může připadat výhodnej Kodiaq....
BYCH kupoval je problém dvšech internetovejch diskusí
Já bych kupoval raději Chiron než Cententario, ale nekafram vo tom, neb nejsem cílová skupina.
Avatar - lamal
16. 10. 2017 11:19
Re: Bentley
mne sa to tiez nelubi... tiez nie som cielovka, no ak to auto nefunguje a drnca to je podla mna jeden z naj nedostatkov takehoto auta... potom fakt uver tomu, ze to nie je len prezlecena drncajuca Q7 navzdory motoru a interieru... s grafikou displ. z Audi... co by ta vlastne tak strasne malo odkazat na historiu tejto znacky okrem tych viditelnych veci ? 8-s
16. 10. 2017 11:21
Re: Bentley
No nic. Já BYCH ho taky nekoupil :-) :-) :-)
Vyvářej jen prachy.
Q7 Bentayga (a někde mezi Cayenne a pod Touareg)
R8 Huracén...
V těchto případech platíš jen za značku.
Ale když to funguje...
Avatar - lamal
16. 10. 2017 11:25
Re: Bentley
presne... na druhej strane chapem, ze su zakaznici, kt chcu SUV od Bennyho tak si ho idu kupit a Audi nikto neriesi uz z principu... nikto z cielovej asi nepojde studovat cenniky Q7 a jazdit na predvadzacky, lebo by si toto fakt nekupil keby sa povozi s nejakou Q7 v top motorizacii... teda audi nema na 12valec biturbo to je fakt, ale podvozok...
Avatar - maxi!
16. 10. 2017 11:38
Re: Bentley
je to predsa tak prirodzene - ved ked niekto chce Q7, tak mu budeme zbytocne tlacit Tuareg s tym, ze je to lacnejsie a podobne auto..... :-!
Ludia co si Beytangu objednaju ( nie kupuju!) >:D uz casto nejaky ten Range ci Cayenne maju v garazi a maju ine predstavi o svete ako ja ( no predstavy, skor ine peniaze,no....)
Ale logicky - kto sa tesil na nove BMW 5, tak mu nebudem ponukat najlepsi cesky kombik, ze ma velky kufor a je lacnejsi.... :-!
Avatar - Dinar
16. 10. 2017 12:59
Re: Bentley
Ano, ale dá se to napsat i jednodušeji a jednoznačněji, velký Range za půlku je lepší auto než Bentayga. ;-)
Avatar - lamal
16. 10. 2017 13:06
Re: Bentley
da sa suhlasit, ale az tak logicky to pri tych BMW VS WV/Skoda byt nemusi ako medzi Bentley VS Audi...
Avatar - MarTin1
16. 10. 2017 11:36
Re: Bentley
Hele zase to tak s tim BYCHařením nepřeháněj.... za 1. si můžu psát co chci a vyjadřuju vlastní názor a jak si TY můžeš dovolit mi tady říkat jestli mám nárok tady říkat jestli jo a nebo jestli ne a za 2. TŘEBA ta cílová skupina jsem.... TŘEBA místo svejch 2 aut a jedný motorky jsem si tu Bentaygu ( třeba předváděčku >:D )mohl koupit.... takže přestaň tady někomu něco zakazovat laskavě :no: :no:
16. 10. 2017 12:52
Re: Bentley
Nejsi. Kdybys byl, tak bys to takhle nenapsal.
Alke chápu,. jak to myslíš a nemyslel jsem to ve zlým, prostě ty lidi, co si tohle kupujou (oligarchové., šejci) myslej jinak. Rozhodně ne tak, že si to koupěj místo dvou lacinejch aut a motorky. Nejsi cílová skupina.
16. 10. 2017 15:31
Re: Bentley
Já bych si nedovolil na internetových diskuzích určovat, kdo je a kdo není cílkovka čekoholiv. Nevím, zda jste sociolog a nebo jen kecálista (spíš to druhé), ale honit si ego nad internetovou diskuzí a vnucovat lidem, zda jsou dobrá kasta na to hodnotit nějaký produkt, který si sice pravděpodobně nekoupí (stejně jako Vy), je prostě mimo.

To je jako kdyby Vás tady lidi peskovali, proč máte napsané jako auto snů Diablo, které si nikdy nekoupíte - jste vlastně vhodný, aby jste si to vůbec mohl přát a snít o tom? Protože tohle je Vaše logika zde. Takže začněte u sebe, napište si do auta snů Octavii a nebo Superba (ať Vám přeju) a i pak bych na Vašem místě zvážil, zda budu někomu říkat, co smí hodnotit a co ne. Tahle doba tu už byla a zdá se, že díky lidem, jako jste Vy, byste ji rád zdě opět měl.
Avatar - white label
16. 10. 2017 15:47
Re: Bentley
Poslední větou si to zabil, celý příspěvek kážeš vodu a v závěru si dáš sám půllitr vína.
Na tvůj závěr se perfektně hodí tvé:
"Já bych si nedovolil na internetových diskuzích určovat, kdo je (a) kdo.... Nevím, zda jste sociolog a nebo jen kecálista (spíš to druhé), ale honit si ego nad internetovou diskuzí a vnucovat lidem, zda jsou dobrá kasta..."
16. 10. 2017 22:03
Re: Bentley
Však psáno s nadhledem a v nadsázce, což si o tom, na co reaguji, jistý nejsem :-! :-!
Avatar - white label
17. 10. 2017 00:06
Re: Bentley
fostek to psal s patřičným nadhledem (a mimochodem taky s omluvou předem), což si o tvé reakci na to naopak jistě nemyslím... :-!
23. 10. 2017 08:36
Re: Bentley
Fostek má pravdu v tom, že nejsi cílová skupina, ta opravdu neuvažuje tak, že "kdybych prodal všechno co mám v garáži, tak na to auto dosáhnu". Nebo kdybych se přestěhoval z domu do levnějšího bytu, tak mi na něj zůstane. Cílová skupina bez mrknutí oka akceptuje, že to auto za pět let ztratí na ceně pět miliónů. Cílová skupina neřeší, že to nejezdí až tak skvěle, ale že je to prostě Bentley. V jedné americké detektivce jezdil vrah v Bentley GT a jedna svědkyně vypověděla, že je to prostě "načančané Audi".
Znám člověka, co si kupé koupil a taky asi nebyl cílová osoba, protože se mu nechtělo platit výpalné v podobě servisu po 7000 km za 8000 EUR a jezdil s ním jen o víkendu:)
Avatar - Ozzman
16. 10. 2017 11:44
Re: Bentley
Tady nejde o "Bych", protože pochybuji, že je tady někdo v cílovce toho monstra (a jestli ano, tak má snad vkus), ale když už mam tolik peněz, to se to opravdu někomu líbí?
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2017 11:46
Re: Bentley
mne sa viac paci Range Rover.. ale podla mna aj Q7 je krajsia ako tato bentayga... ktora ma podobne ako cayenne s dizajnom SUV tiez kusok "problem"

ale napriklad levante vyzera fajn ( jedno modre som u nas uz parkrat videl ) .. pritom maserati ma v tradicii tiez sportove geny ako porsche... a napriek tomu to SUVecko vizualne proste umi
Avatar - praděda7
16. 10. 2017 20:09
Re: Bentley
Já bych řekl, že tady se nejedná o krásu. Stejně jako v případě Cayenne byla stylistickým fundamentem příslušnost k značce. Z pohledu musí být hned jasné, že je to Bentley. A to poslání pan stylista, si myslím, splnil. :-!
Avatar - white label
17. 10. 2017 00:16
Re: Bentley
Ano, dá se to tak napsat...a jako vždy, i tohle šlo udělat jinak (lépe/ještě hůř)....
16. 10. 2017 20:28
Re: Bentley
Vkus si za penize nekoupis, takze proc by se to nekomu bohatemu nemohlo libit?
Avatar - white label
17. 10. 2017 00:13
Re: Bentley
Jasně, třeba letos v září v Itálii byli s námi na hotelu nějací Vídeňáci a přijeli ve dvou autech, Huracan a Bentayga.
Avatar - praděda7
17. 10. 2017 08:54
Re: Bentley
Doufám, že hotel měl portýra, co jim ty auta odvezl od recepce na parkoviště nebo do garáže. (A samozřejmě také bellboye, který jim vyložil zavazadla a odvezl je na pokoj). V PUPPu ve Varech je to standard. ;-)
16. 10. 2017 11:50
Re: Bentley
Mám pocit, že nikdo z cílové skupiny tohoto odporného kusu plechu by tady neztrácel čas kafráním s plebsem...

A BYCH do diskuse zcela jistě patří...
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2017 11:55
Re: Bentley
na tej uvodnej foto v teste ta predna maska a celkovo naraznik vyzera ako z roku 2002... akoze celkovo vizualne za tie prachy je to na rok 2017 uz kusok slabe ... Range Rover je fakt inde ( a to zrejme nielen viazou ) a pritom stoji polovicu.. pride mi ze Bentayga je len ucelovo spravene pompezne megaSUV ... ale inak celkovo za tie prachy nezmyselne a hodne "slabe" auto ... Range Rover je tu nadalej po kazdej stranke skutocnym kralom SUV :yes:

som zvedavy co predvedie nove velke SUV od Rollsa ... ale mam kusok obavy ze aj tam to bude kusok hokus pokus dizajn .. tu ma v tomto Range proste velku tradicionalnu a historicku "SUV vyhodu" ...
16. 10. 2017 11:08
fotka kufru
nějak ji nevidím
Rozbalit vlákno
7
16. 10. 2017 11:11
Re: fotka kufru
Parafrazujem niekdajsi slogan rollsu - koho zaujima velkost kufru, ten si tuto obludu nemoze dovolit.
16. 10. 2017 11:20
Re: fotka kufru
čteš, co nepíšu ... zajímá mě zpracování
16. 10. 2017 11:22
Re: fotka kufru
To máš šumák. 100% Půjde připlatit za kufr v Alcantaře nebo kůži.
16. 10. 2017 11:26
Re: fotka kufru
v kůži? nikdy jsem nic takového neviděl, ale možný je všechno,
když může být v kufru u jiné značky fošna
16. 10. 2017 11:43
Re: fotka kufru
Tomu věř.
V Alcantaře mi kufr nabízeli i u Audiny-
16. 10. 2017 15:08
Re: fotka kufru
Myslím, že Mercedes měl možnost příplatku za dřevo a kůži v kufru.
Avatar - maxi!
16. 10. 2017 15:51
Re: fotka kufru
ano, v CLS som mal drevene oblozenie v kufri
kupoval som to ako predvadzacku - sam by som to neobjednal, ale bolo to velmi efektne :-!
16. 10. 2017 11:13
Inu, nová doba
Možná je to jenom pocit, ale dříve byly jednotlivé značky čitelnější a držely se toho, co je charakterizovalo. Volkswagen byl pro das Volk, Bentley pro sportovní aristokracii a kdo chtěl mimo silnice (včetně britské královny), ten si pořídil Landrover. Dneska se značky snaží kvůli prodejům vyplnit všechny kategorie a podkategorie a hlavně se všichni převlékají za SUV. Inženýři dokáží hodně, marketéři ještě víc, ale výsledek je nakonec dost rozpačitý.
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2017 11:17
Subjektivní názor
Toto naprosto zbytečné a opulentní SUV je opravdu velmi ošklivé v exterieru i v interieru. Přeju mu velmi brzký konec.

Radši bych koupil sesterské Audi Q7/SQ7 za mnohem nižší cenu.
Rozbalit vlákno
5
16. 10. 2017 11:19
Re: Subjektivní názor
Další BY si koupil.
NEJSI CÍLOVÁ SKUPINA!!!! Neřeš to.
Buďme rádi, že předraženéá Bentayga má své kupce. Platí to vývoj a snižuje ceny jinejch sesterskejch aut.
Avatar - wakantanka
16. 10. 2017 13:04
Re: Subjektivní názor
No v tomto s tebou nesúhlasím, skôr to vidím naopak. Sesterské autá zaplatia väčšinu hlavných komponentov a na tomto sa hlavne ryžuje. >:D
16. 10. 2017 13:30
Re: Subjektivní názor
OK, asi taky dobrej úhel pohledu. Beru
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2017 11:24
Re: Subjektivní názor
mne sa daleko viac paci klasicky Range Rover... ktory je podla mna nadalej skutocnym kralom medzi velkymi kuxusnymi SUV a ziadna maloseriova podivna pompezna bentayga na tom nic nezmeni ;-)

bentayga mi svojim sposobom propomina cayenne... kde tiez nemas pochyb o kvalite o luxuse ani imidzi ( vsetko bude top ) ale bohuzial dizajn a akesi to terenne meno a caro aj tradicia skutocneho terenaku tomu chyba
Avatar - pallas
16. 10. 2017 13:02
Re: Subjektivní názor
lenže - Bentley vôbec nezaujímaa, čo si ty myslíš. Ty tú Bentaygu kupovať nebudeš.
16. 10. 2017 11:18
Jedno je jasný
Když si přečtete starší redakční test Kodiaqu (vlastně jen extatické chrčení ejakulujících redaktorů) dostanete dojem, že tady něco není v pořádku...
Bentayga?
Kodiaq?
nebo autoři?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - lamal
16. 10. 2017 11:21
Re: Jedno je jasný
problem ? Bentayga iba skritizovali... to je cely problem, s Kodiakom a kritikou je to asi horsie :-)
16. 10. 2017 11:23
Re: Jedno je jasný
Však to myslím. :-)
Avatar - lamal
16. 10. 2017 11:27
Re: Jedno je jasný
ochvilu pride Karol... ci Karoq ? podla jazdnych dojmov je vydareny aspon s 1.5tsi tak to bude chvaly ;-)
Avatar - fOE
16. 10. 2017 11:31
Re: Jedno je jasný
Ale tak nejak se divas na kodiaq za 700k a jinak na Bentley za 7000k. V tom nevidim problem. Tam kde kodiaq si meritelne (v dB) muze doprat vetsi bouchnuti, vic aerohluku, vic hluku z podbehu a furt to muze vyjit klidne na 5*** protoze bude treba nejlepsi z konkurence, tam klidne bentayga muze odejit s 3* bo ve svem reviru proste nesplni co by vedle konkurentu a vzhledem k cene melo.

Ikdyz obecne vzato souhlasim, ze zdejsi autori a jejich vztah ke skodovkam obecne je, no, rekneme nadstandartni. Pecunia non olet ;-)
Avatar - lamal
16. 10. 2017 11:35
Re: Jedno je jasný
tak celkovo, Kodiaq keby kritizujes za dizajn, kvalitu interieru... ako prakticka odnoz Wagenu ma aj vo svojej cene tieto uskalia /viem, ze dizajn sa nehodnoti moc, ale Kodiaq je vazne obluda, krabica a to dost nevkusna pre mna/ v porovnani s koreou je asi aj exterier aj interier pozadu...
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2017 12:03
Re: Jedno je jasný
V pořádku poslední dobou nejsi akorát ty...
16. 10. 2017 12:54
Re: Jedno je jasný
Něco k bentayze nebo článku?
Asi ne co...
Hezký den-
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2017 13:02
Re: Jedno je jasný
Děkuji za velmi jasný důkaz.
Avatar - Dinar
16. 10. 2017 12:56
Re: Jedno je jasný
Tak pokud kladeš stejné nároky na auto za mega a za sedm, pak, a to není dojem, s tebou není něco v pořádku. Zkus Květy.cz, tam se s tímhle moudrým mudrováním snad chytneš.
Avatar - white label
16. 10. 2017 14:06
Re: Jedno je jasný
To "srovnání" myslíš vážně...?
Avatar - _Karel_
16. 10. 2017 17:11
Re: Jedno je jasný
Já si vyvozuju, že Bentayga. To, co se dá přehlídnout u "levnýho" Kodiaqa by asi mělo vadit těm, co vysolí takovej ranec za Bentley. Když jsem otevřel test - koukám - jen 4 hvězdy?! Když jsem ho dočetl, tak se divím - za co plný 4 hvězdy? Když tomu bouchá podvozek, cuká převodovka a nemá to interiér na požadované a očekávané úrovni. Zbývá mi jen špičkový motor.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2017 17:36
Re: Jedno je jasný
Já vyvozuju že obráceně. Bentayga = se dá klidně trochu zkritizovat. Jednak za ty peníze poprávu a druhak = její kupec nečte ACZ
Zato kupec Kodaqa.. ;-)
Avatar - _Karel_
16. 10. 2017 17:41
Re: Jedno je jasný
Asi jsem úplně nepochopil, co je na tom obráceně?
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2017 17:43
Re: Jedno je jasný
SORRY = stejně. Taky mi vychází že horší je Bentayga :-)

Důvody viz.. ;-)

Doplnim: S Bentaygou to může bejt jako s Continental GT. Když přehlídnu základ kterej sem napsal v prvnim příspěvku diskuze a s kterym toho asi moc nenadělaj = určitě se snažili ale holt velká váha vysoký těžiště, prostě SUV = je možnej scénář jako s CGT. První generace na prd, facelift kterýmu se řiká 2. generace = takovej jako měla bejt 1. už dost dobrý a hotový plně dotažený auto je až 3. generace
16. 10. 2017 11:20
...
Přestože je Mulsanne ještě mnohem dražší (v základu stojí bezmála osm milionů korun, zatímco Bentayga začíná na 5,5 milionu), my bychom neváhali ani minutu a raději ušetřili na něj. Nestojí ani dvojnásobek...
Protože přesně takhle se Bentleye a Rollsy kupují. Šetříš, šetříš a pak si dojdeš k dealerovi. Najednou mi ty srovnávačky bez přihlédnutí k ceně začínají dávat smysl. :no:
Rozbalit vlákno
3
16. 10. 2017 11:24
Re: ...
MY BYCHOM
>:D >:D >:D
Avatar - maxi!
16. 10. 2017 11:21
jazda
mam moznost pomerne casto v tom sediet a aj ho riadit (uz som to spominal - kamaratka ho ma, je to casto vidiet v centre)
nemam dojem nejakeho malo prijemneho spolocnika na cestovanie, bol som s tym aj dlhsiu jazdu ( Milano, Tatry,...) - samozrejme vychadzam z danej koncepcie. Tento rok som sa nechal ukecat na par mesiacov na Q7 a to je pomerne blizky pribuzny pre Bentaygu a ani nevidim velky dovod, preco by ( napriklad diesel ) rovnake verzie mali odlisny pocit z pohody a z rychleho presuvania sa Europe.
Tvarove sa mi na fotkach nepacil, ale teraz uz ho v celku mam rad, je to podobne ako s minule testovanym Bentley....
( a vam pride Velar ako velke auto? :-! )
Rozbalit vlákno
3
Avatar - lamal
16. 10. 2017 14:12
Re: jazda
tak drncá alebo nedrncá ? ovsem ak si jazdil s W12
Avatar - maxi!
16. 10. 2017 15:45
Re: jazda
nie, je to diesel a ten fakt nedrca :-!
je to mozno o nieco menej sport nastavenie
Avatar - lamal
17. 10. 2017 10:22
Re: jazda
tak asi w12 je trochu utiahnutejsia >:D
16. 10. 2017 12:06
Hele ...
... a není to vlastně německá drncačka?! Vždyť to vlastní WV/Audi ...?
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2017 12:08
bože můj
to je tak blbý, až je to komický ... >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
16. 10. 2017 12:36
v těch testech, aby se prase vyznalo
V nějakém jiném testu psali, že Bentayga je doslova hyperpohodlná, tady ovšem drncá.

Sneseme-li se o 10 levelů níže, tak Karoq jinými testy hodnocený jako překvapivě nekomfortní, je tedy hodnocen jako pomalu nejpohodlnější SUV na světě...

Co tak srovnání Karoq/Bentayga? Nebylo by? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
16. 10. 2017 13:04
Re: v těch testech, aby se prase vyznalo
Karoq vyhrá. S litrom stojí 13x menej, žere 3 x menej a má väčší kufor. Výsledok bude síce tesný, ale Karoq to nejako dá, vo vyššie uvedených disciplínach rozdrví celú lux kategóriu... >:D
17. 10. 2017 04:35
Re: v těch testech, aby se prase vyznalo
Kde o Karotce psali, že není komfortní? Zatím jsem to nikde nečetl.
Avatar - Barry Lyndon
18. 10. 2017 11:39
Re: v těch testech, aby se prase vyznalo
Psali to na novinkách. Jasně, že to je poněkud bizarní zdroj informací, ale uvážíme-li, že tady jsme vlastně v Blesku, tak proč ne...
Avatar - pallas
16. 10. 2017 13:11
Prístrojovka
Táto veta ma rozosmiala:
"Ideální je i zachování analogových budíků (pouze doplněných o digitální displej palubního počítače), které vypadají mnohem lépe než laciný digitální přístrojový štít v Mercedesu třídy S."

Takže " laciný digitální přístrojový štít" ? To by ho mali montovať aj do Citiga, nie?
Rozbalit vlákno
8
16. 10. 2017 14:13
Re: Prístrojovka
V Mercedesu S ten displej opravdu působí hodně lacině.
Avatar - maxi!
16. 10. 2017 16:15
Re: Prístrojovka
pytal som sa, ze ci vy Velar povazujete za velke auto?
neviem, ci poznate ten Velar, je to take nove auto - lebo som videl zrovnavacku s X4 bavorakom.....

citujem:
....protože i jiná SUV (třeba jinak velký Range Rover Velar) najednou proti tomuto obrovi vypadají malinkaté.
Avatar - maxi!
16. 10. 2017 16:23
Re: Prístrojovka
BMW X4 vs. Range Rover Velar

The technical comparison between Range Rover Velar vs. BMW X4
17. 10. 2017 07:12
Re: Prístrojovka
Hmmm, nejsem zrovna mercedesák, ale tohle si zapamatuju. A připomenu...je to pěkný nesmysl.

Předpokládám, že myslíš grafiku, ne display jako takový, takže navíc vyjadřování jak testérka Květů. Nicméně další z perel redakce. ;-)
16. 10. 2017 14:32
Re: Prístrojovka
Tak ony ty displeje skutečně budou levnější (na výrobu), než dobře provedený panel s tlačítky.
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2017 14:45
Re: Prístrojovka
Všiml sis, že se mluví o přístrojovém štítu, tedy o něčem, kde tlačítka vůbec nejsou?
16. 10. 2017 15:01
Re: Prístrojovka
Všiml - platí to i pro displej vs panel s rafičkama.
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2017 18:45
Re: Prístrojovka
No panejo, to je přesmyčka hodná našich vrcholových politiků...
Avatar - Verny_2013
16. 10. 2017 13:13
Podvozek
Třeba Bentley po této kritice přetáhne někoho od Škody aby je naučil dělat pohodlné podvozky alá Kodiak a Karoq.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Londonbridge
16. 10. 2017 13:42
Re: Interier
Akurat poznamka ... Autor uvadza ze to ma drahsie budiky ako lacny digi tablet u S classe...mna by zaujimalo ktore auta maju teda drahe digitalne displeje...Su to napr. Samsung tablety u BMW 7 , alebo nej ine touch screen zamastene displeje po gothajskej salame.Vsetky auta dnes pouzivaju lacne tablety , drahe tu uz bolo...
16. 10. 2017 18:09
motor do W
Co to je "motor do W"? Něco jsem zaspal?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2017 18:17
Re: motor do W
To byla dlouhý zdřímnutí ;-)

Před 100 lety to s konstrukcí W zkoušeli v Anglii pro letadla, od roku 2011 ho VWAudi používá místo V12 = je blbější = nejsou to holt dva R6 na společný klikový hřídeli, takže trochu chybí ten Woow efekt pro kterej V12 chceš ale zase je skladnější a počet válců a objem to holt má = prostě dva VW VR6 = W12 :-)
16. 10. 2017 18:46
Re: motor do W
Myslím, že dost o autech vím, ale tohle mi nějak uniklo. V je mi jasné, ale W mne zarazilo. Ok, dík.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2017 18:50
Re: motor do W
Sorry ne 2011 ale myslim že už 2003 = ale to je fuk :-)

W je trochu divná konstrukce = udělaná mj proto aby se V12 vešlo do Bentley Continental GT
16. 10. 2017 19:07
Re: motor do W
Já teda myslím, že W12 má, nebo aspoň míval jednu klikovou hřídel také. Ale dost složitou. Rozvody byly vysloveně jednoduchý..
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2017 19:17
Re: motor do W
Já má ale krátkou [odkaz] jak je vidět na obrázku = to dělá základ chodu. Prostě V12 je V12. W je zajímavá náhražky, ale..
16. 10. 2017 19:10
Re: motor do W
Běžný V12 motor jsou, respektive původně byly, dva řadové šestiválce sevřené v úhlu 60 (běžný motor) stupňů. Blok u MB i BMW býval opravdu sešroubovaný ze dvou polovin. U limuzín se oproti sporťákům liší pořadí zapalování valců.
Motor W12 je trochu paskvil, respektive vznikl z důvodu nutnosti uložení na a před přední nápravou, takže byly požadovány malé rozměry, respektive malá délka. Kupodivu tím v první celohliníkové variantě vznikl motor i dost lehký. Tuším, že měl 230 nebo tak nějak kg. Další výhodou je modulárnost, která umožňuje výrobu motorů VR6, (tedy polovina w12), W8 (to bývalo v Passatu B5) a pak W16 v Bugatti. Existovala i VR5. Nevýhodou je jiný zvuk, klasická v12 zní prostě úplně jinak.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2017 19:18
Re: motor do W
VR6 s uříznutým válcem na VR5 radši nezmiňovat. W8 snad radši taky ne :-)
16. 10. 2017 19:58
Re: motor do W
Z celé VR "rodiny" bych zkusil pouze "čínskou" VR6 2,5TSI s 500Nm a 300hp třeba v Golfu. ..
3,6 v 300hp verzi v CC měla hezkej zvuk, sup už byl nějakej horší. Mělo to v supu snad nějak obraný sání a svody.
18. 10. 2017 10:50
Re: motor do W
Tady se o tom taktně mlčí, ale jmenuje se to VW Teramont 530 V6 4WD a motor se do Číny vozí z EU.
[odkaz]

Objem 2,5 je kvůli místní dani, psalo se hlavně o 3,0 VR6 s cca 350HP s jedním turbem až po okrajovém biturbu s 500hp.
Avatar - Brumbal
17. 10. 2017 06:07
Obluda na B
Tahle obluda je na silnici k neprehlednuti, stejne to bude s Rollsem Cullinan. Je to az opuletne bizarni vedle praktictejsiho M-B GL nebo Range Roveru. Zase britska aristokracie do lehkeho terenu je prijatelnejsi jak chystane supersportovni Coupe SUV od Lamba a Ferrari, ktere jsou uplnej nesmysl kdyz uz jsme u tech SUV k nicemu. Aspon ze Mclaren a Aston Martin zustanou normalni, nebo to bude jen otazka casu kdy je taky vic ovladne marketing nebo koncern nad zachovanim sve image vyrobce ciste sportovnich vozu?
Rozbalit vlákno
2
17. 10. 2017 07:11
Re: Obluda na B
AM své SUV chystá.
Avatar - Brumbal
17. 10. 2017 09:47
Re: Obluda na B
Tak to je skoda, radsi meli vyrobit nastupce Rapide s DB11.
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2017 18:54
SQ7 JASNÁ VOLBA
stejné auto s v podstatě stejně výkoným motorem a navíc Diesel a SUV to šlo vždy do hromady, lepší spotřeba větší kufr, komfort stejný a SQ7 e finále vypadá líp

neodpustím Bentely , že nedotáhla do konce ten dokonalý koncept : [odkaz] do konce je to ostuda i kdyby to mělo stát o pár mega navíc, to je fuk, bylo by to Bentley, namísto toho udělaly přikrášlenou Q7 a to je ostuda :no:
Rozbalit vlákno
0