Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Bentley Flying Spur W12 Mulliner – Kníže kulturista

Dvanáctiválec pod kapotou, maximální rychlost 322 km/h a spousta místa pro čtyři pasažéry. Tak to má vypadat!
Zpět na článek
23. 10. 2013 09:20
23. 10. 2013 09:42
24. 10. 2013 17:03
23. 10. 2013 11:39
23. 10. 2013 12:03
23. 10. 2013 14:48
23. 10. 2013 15:06
23. 10. 2013 22:36
24. 10. 2013 09:42
24. 10. 2013 12:24
23. 10. 2013 09:48
23. 10. 2013 10:44
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 15:07
23. 10. 2013 22:40
24. 10. 2013 12:13
23. 10. 2013 10:04
23. 10. 2013 22:45
24. 10. 2013 12:08
6. 10. 2014 02:18
23. 10. 2013 10:17
23. 10. 2013 14:45
23. 10. 2013 14:54
23. 10. 2013 22:31
6. 10. 2014 02:19
23. 10. 2013 23:46
23. 10. 2013 10:44
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 11:02
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 11:06
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 11:48
23. 10. 2013 18:28
26. 10. 2013 01:10
23. 10. 2013 21:03
23. 10. 2013 14:37
23. 10. 2013 21:05
23. 10. 2013 22:55
24. 10. 2013 09:06
24. 10. 2013 11:53
24. 10. 2013 17:29
24. 10. 2013 22:28
24. 10. 2013 14:15
24. 10. 2013 23:51
25. 10. 2013 16:17
25. 10. 2013 17:00
25. 10. 2013 18:34
23. 10. 2013 14:46
23. 10. 2013 14:49
23. 10. 2013 16:33
23. 10. 2013 16:42
23. 10. 2013 18:32
23. 10. 2013 18:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 10. 2013 17:42
24. 10. 2013 13:13
neregistrovaný "SR20"
24. 10. 2013 19:52
25. 10. 2013 01:41
3. 11. 2013 17:48
23. 10. 2013 09:20
Děkuji
bože, i když vlastně stačí napsat Aleši, protože v rámci současného auto.cz se Aleš pohybuje na nebeské úrovni. Test hodný testovaného auta. :yes: A auto ? Po tomto testu je absolutně zbytečné se snažit o jakoukoliv připomínku. Výborný závěr to jen podtrhuje, jen mám trochu obavu, že se v kontextu toho závěru budeme divit, kdo všechno diskuze navštěvuje.
Tedy, výborně Aleši :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2013 09:42
Re: Děkuji
pripajam sa.... velmi dobre podany test plus efektne video a necitit v teste averziu k autu ale naopak sympatie k znacke za co patri pochvala :yes: tiez mam rad britske luxusne auta

tak nejako si predstavujem luxusne auto, proste neskutocna parada zvonku aj zvnutra ... bola by sranda keby sme vedla tohto chramu luxusu a noblesy postavili nove Sko... mozno az vtedy by mnohi pochopili co je to skutocny luxus a co znamena slovo noblesa charizma a jedinecnost :yes: ... nic proti Sku.... je to skvele auto ... ale predsa len bentley je kdesi uplne inde a samozrejme aj rolls a dovolim si tvrdit ze aj jaguar XJ je noblesou charizmou eleganciou a jedinecnostou tiez pred Skom.... ale dost bolo porovnavania... k autu:

paci sa mi ta neskutocna noblesa vyzarujuca z tohto auta... ten neskutocne charizmaticky interier a dychberuca charizma vyzarujuca z tohto auta... nepotrebujem 100 asistencnych systemov a 10 displejov v interieri a 600L kufor... ja si luxus predstavujem inak ako nemci a preto chvalim britske luxusne auta a ich pohlad na luxus a ich prevedenie luxusnych limuzin ... takto to ma vyzerat v tejto triede ... ma to byt chram na kolesach, noblesny chram, ma to bytauto ktore uz zdaleka uputa na prvy pohlad.. auto z ktoreho citit luxus na dialku... auto na ktore civite tak ze mate otvorene usta este 5 minut potom co uz davno zmizlo z vasho dohladu .... auto ktore vyvola emocie a auto ktore je proste umeleckym dielom ... a bentley takymto autom je a aj rolss a aj jaguar ... zboznujem tieto auta
Avatar - pratel
24. 10. 2013 17:03
Re: Děkuji
Ty teoretický "Jaguarista" a "Bentleyista". Mas evidentne problemy sam so sebou a hlavne so svojou kratkodobou pamatou.

Len ti pripomeniem jeden z tvojich mnohych diskuznych prispevkov z nedavneho "Mercedesovskeho obdobia" z clanku o MB CL:

topper1982 22.12.2011 15:25

"kral ciest, kral je vzdy len jeden a to je mercedes"

Tak toto je neskutocne nadupana masina a na rozdiel od BMW radu 6
je to plnohodnotne stvormiestne kupe ziadna dvojsedadlovka s
nudzovymi sedackami kde sa vojde len clovek bez hlavy. Bravo mercedes
Avatar - Iv8
23. 10. 2013 11:39
Re: Děkuji
Já bych jednu připomínku měl: "je před zadními koleny opravdu spousta místa". Vím, co tím chtěl autor říci, ale "zadní kolena" je dost kostrbatý obrat. Jinak souhlasím, test je to výborný.
Avatar - Iv8
23. 10. 2013 12:03
Re: Děkuji
Není zač, díky za rychlou reakci.
23. 10. 2013 14:48
Re: Děkuji
Tohle me docela rozesmalo :-)
Avatar - Jaros71
23. 10. 2013 15:06
Re: Děkuji
ANO VÝBORNÉ!!
Solidní test krásného neobyčejného auta.. :yes: :-)
Interier vypadá úžasně!
Snad jen ten zadní převis je moc dlouhý..
23. 10. 2013 22:36
Re: Děkuji
Motor i převodovku to má vpředu, chce to dostat dozadu trochu víc hmoty. Proto ten převis.
Avatar - Jaros71
24. 10. 2013 09:42
Re: Děkuji
To je jasné..stačil by delší rozvor.
24. 10. 2013 12:24
Re: Děkuji
Pokud k zadní nápravě nestrčíš něco těžkého, tak toho jen tak nedosáhneš. Pokud bys chtěl prodlužovat rozvor, musel bys posunout přední nápravu dál od středu. Ne zadní. Vpředu je problém, ne vzadu. Kdyby to auto nemělo pohon všech kol, tak by mohli motor uložit více dovnitř a zadní převis by mohl být kratší.

Abych to shrnul. Buď natáhneš předek (tím nemyslím, že zvětšíš převis), čímž posuneš "střed" vozu k těžišti. Nebo zatížíš zadek, čímž posuneš těžiště ke "středu". Například BMW mají kratší zadky, protože mají motory hlouběji. A snaží se něco dostat dozadu, když to jde (jako třeba akumulátor).
Avatar - positivemind
23. 10. 2013 09:48
Krásný vw
Dost možná asi nejhezčí VW hned po Aventadoru - jen mi ten zadek víc sedí k nějakému kupé než limuzíně :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 10:44
Re: Krásný vw
:yes:
23. 10. 2013 22:40
Re: Krásný vw
Rovnou ze stáje Bentley bych před Flying Spur strčil Continental ("2 > 4" ;-) ) a Mulsanne (tohle je pořád přeci jen A8 na steroidech; Mulsanne je plnokrevník, navíc se mi více líbí).
Avatar - Barrichello
24. 10. 2013 08:45
Re: Krásný vw
Mulsanne je mnohem hezčí, až na ten předek ovšem...
Avatar - Johny.Rico
24. 10. 2013 10:29
Re: Krásný vw
Viděl jsem naživo... no nevolno mi bylo...
24. 10. 2013 12:13
Re: Krásný vw
Jo, ten předek... tak trochu to člověku připomíná Defender. :-)
Avatar - strýček BOB
23. 10. 2013 09:58
Nikdy si to nekoupím...
Nikdy se v tom nesvezu, ale jsem rád, že takové auta vznikají. Koncernu musím vyseknout poklonu, že do takovýchto projektů sype prachy :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 21:01
Re: Nikdy si to nekoupím...
To ano... já měl velmi blízko k B Conti GT Mull.... nakonec srdce rozhodlo jinak... ano, díky koncernu i tohle umění na kolesách stále žije
Bravo koncern a jiné koncerny, které nám zachovávají tu nádheru...
Avatar - Sumi2000
27. 10. 2013 09:55
Re: Nikdy si to nekoupím...
Krásné auto. :yes: :yes:
Můžeme být rádi , že značka dál funguje.
Avatar - Johny.Rico
23. 10. 2013 10:04
Dokonalost
Když jsem to viděl na webu, rozbušilo se mi srdce... radostí! Jsem rád, že i taková auta se testují. Jako snílkovi z tohoto segmentu mi to udělalo dobře. Takže díky moc.

JINAK: Něco málo pod polovinou nádrže, dojezd 190km = spotřeba určitě kolem 45+ :-) Ale každé blbnutí má svou daň, tady bych ji velmi rád platil!
Rozbalit vlákno
5
23. 10. 2013 22:45
Re: Dokonalost
Nádrž je na 90 litrů, takže to spíš vychází na 23, 24. Což tak nějak sedí.
Avatar - Johny.Rico
24. 10. 2013 10:30
Re: Dokonalost
Na letišti a 23-4 litrů? Tomu sám nevěříš, při váze a válcích, notak... ;-)
24. 10. 2013 12:08
Re: Dokonalost
Tys tam napsal "=". Z těch čísel prostě 45 nevypadne. A co tě vede k tomu, že se dané údaje vztahují čistě k jízdě po letišti? Ano, v plném nasazení je mnohem vyšší než 24.
Avatar - pallas
6. 10. 2014 02:18
Re: Dokonalost
v case 3:00 mas na videu udaj o priemernej spotrebe: 22,6 l/100 km za poslednych 199 km pri priemerke nieco nad 44 km/h. A v lavom dolnom rohu spotreba na volnobeh 9,5l na hodinu.
23. 10. 2013 10:17
Video
Muzika ma sklamala, po skusenostiach z niektorych minulych testov som ocakaval rezku nemecku dychovku >:-[]
Rozbalit vlákno
6
23. 10. 2013 10:41
Re: Video
>:D Myslím že Elton byla jasná volba ;-)
23. 10. 2013 14:45
Re: Video
Ja bych priste rad videl taky video z beznyho provozu, ukazku pruznyho zrychleni apod. V tomhle pripade jen krosite s 2,5t autem po letisti a krom prachu za skucicim autem neni nic jinyho videt(zabery z velky plochy) . Takhle jsme se bavili v 15 letech se starejma skodovkama na strništi.
Byt dovozcem Bentley, uz Vam dalsi auto nepujcim, protoze zakaznici prijdou sami. Ani jste neukazali, v cem je to auto dobry. Alespon par vterin z D1.
23. 10. 2013 14:54
Re: Video
A co ta hromada textu nad videem? ;-) Nebo snad rozumíš jen mluvenému slovu?
23. 10. 2013 22:31
Re: Video
Text je samozrejme dobry, precetl jsem to s chuti. Kdyz jsme tu drive zadali video, dostali jsme odpoved, ze se na tom pracuje a ze to chteji delat poradne nebo vubec :-)
Avatar - pallas
6. 10. 2014 02:19
Re: Video
nenapadlo ti, ze im to importer nepozical do premavky? Alebo ze si to nechceli zobrat na triko, niekde to odrat, a preto to letisko,?
Avatar - VelkejChytrák
23. 10. 2013 10:29
Neuvěřitelný video!
Něco takovýho jsem viděl naposled, když moje čtyřletá dcera vzala kameru a podařilo se jí zmáčknout nahrávání. A ten sofistikovanej komentář předevšim k čalounění interiéru... Kruciš, kdybych se líp učil, moh jsem dneska dělat redaktora na auto.cz. >:-[]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 10:44
Re: Neuvěřitelný video!
moh...místo toho jen brečíš v diskuzi pod flying spurem >:-[] smůla co :-!
23. 10. 2013 10:55
Re: Neuvěřitelný video!
>:D :yes:
Avatar - VelkejChytrák
23. 10. 2013 10:58
Re: Neuvěřitelný video!
Já mám pocit, že se spíš směju. >:-[]
Avatar - VelkejChytrák
23. 10. 2013 10:59
Re: Neuvěřitelný video!
Ale máš pravdu, brečim. Poněvadž můj oblíbenej automobilovej web je evidentně v troskách.
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 11:02
Re: Neuvěřitelný video!
já z tebe taky nevim jesli mam brečet nebo se smát >:-[]
Avatar - VelkejChytrák
23. 10. 2013 11:05
Re: Neuvěřitelný video!
Ty jseš, koukám, ještě chytřejší než já.
>:-[]
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 10. 2013 11:06
Re: Neuvěřitelný video!
to tyvole asi nejde >:-[]
Avatar - VelkejChytrák
23. 10. 2013 11:09
Re: Neuvěřitelný video!
Taky mě to dost překvapuje.
23. 10. 2013 11:48
VW OPRAVDU NE
Ani tuto slepeninu z Tuaregu, Phaetonu a A8 a jiných modelů se zvětšenou kaslí z Audi A8, když Bentley tak Mulsanne, i když tam ty páčky jsou také.
NECHÁPU ŽE TO VW STOJÍ ZA TO, to opravdu tolik ušetřite na pár vizuálních dílech z modelů VW?
Rozbalit vlákno
28
23. 10. 2013 13:37
Re: VW OPRAVDU NE
Nejlepší na podobných výkřikářích je to, když se opravdu do podobnýho auta posadí...pak většinou pouze údělají velké O a mění názor.
23. 10. 2013 14:09
Re: VW OPRAVDU NE
To není žádný názor, to je postoj.
Postoj tlučhuby.
Avatar - Jaros71
23. 10. 2013 15:08
Re: VW OPRAVDU NE
Díky VW za to , že Bentley a Bugatti vůbec žije!!!
Tak jako BMW zachránilo Rolls Royce.. :yes:
23. 10. 2013 17:37
Re: VW OPRAVDU NE
tak to rozhodně stojí za velké díky, ale chtělo by to méně VW a více Bentley, příkladem může být převzetí Jagu Indy
23. 10. 2013 17:38
Re: VW OPRAVDU NE
chápu, že nepřekročíte vlastní stín a posuzujete druhé podle sebe, já na to auto mám
Avatar - Snooob
23. 10. 2013 18:28
Re: VW OPRAVDU NE
Je rozdiel na také auto mať a kúpiť si ho :-!
Avatar - Barrichello
24. 10. 2013 08:48
Re: VW OPRAVDU NE
Tak tak...myslím že je tady hodně lidí co mají na různá auta, ovšem nikdy si je nekoupí....
23. 10. 2013 20:53
Re: VW OPRAVDU NE
Muzu si tipnout? Pan Jezbera, mj. tunelar litomerickych fondu? Ze jsem trefil?
26. 10. 2013 01:10
Re: VW OPRAVDU NE
Spis bych si tipl, ze je to syn.
24. 10. 2013 09:28
Re: VW OPRAVDU NE
Jestli jsi si všiml správně, nenavážím se do tvých finančních možností. Spíš kritiky za každou cenu. Co teda po projetí s Bentley FS napíšeš negativního? Zajímá mě to...rozepiš se ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 21:03
Re: VW OPRAVDU NE
...hlavně pozor na perforovanou kůži .....nebo tadyhle by nas.ral přímo do prošívaných kosočtverců >:D >:D >:D >:D
23. 10. 2013 14:37
Re: VW OPRAVDU NE
No upřímně by mně zajímalo, jestli ta nová generace stojí také na podvozku Phaetonu, nebo má svoji vlastní platformu.
Protože motor je pořád fauwé...
Avatar - Jaros71
23. 10. 2013 15:09
Re: VW OPRAVDU NE
Nebo Lamborgini.. :-)
23. 10. 2013 17:46
Re: VW OPRAVDU NE
ano je to jako s první generací Flying Spur je (bude) dražší verzí Phaetonu, Phaeton bude sdílet velkou část dílů včetně halvních částí jako je platforma D koncernu Volkswagen, proto jsem psal, pro některé né moc lichotivý, komentář výše na tento model
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 21:05
Re: VW OPRAVDU NE
Nějak mi uniká pointa..... :no:
23. 10. 2013 22:55
Re: VW OPRAVDU NE
Zase podvozek... co s tím máte? Phaeton a CFS měly stejnou platformu. Byla to platforma A8 D3, ale museli ji předělat, protože A8 byla hliníková, platforma nepočítala s ocelovou karoserií a nebyla s ní kompatibilní. Takže VW udělal "ocelovou verzi", D1. FS stojí na MLB (ekvivalent MQB, ale od Audi pro podélně uložené motory), stejně jako A4 B8 až A8 D4. Ta počítá s karoseriemi z ocele, hliníku a jejich kombinací. Takže nemuseli nic předělávat a mohli rovnou použít originál. Stejně tak Continental GT/ GTC při obměně přešel na MLB. Příští generace má vycházet z platformy druhé generace Panamery, kterou připravuje Porsche. Lze předpokládat, že druhá generace Phaetonu, až bude, bude také na MLB. Nebo MLB evo, jako A8 D5 (pokud nedostane MSB od Porsche). Tak, udělal jsem ti v tom guláš. Za málo. >:D ;-)
24. 10. 2013 09:06
Re: VW OPRAVDU NE
No ono té techniky z Phaetonu je dost a dost a to by mi asi vadilo, kdybych chtěl Bentley.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2013 09:09
Re: VW OPRAVDU NE
Však poslední opravdové Bentley je Aranage a Continental T či R
24. 10. 2013 11:53
Re: VW OPRAVDU NE
A odkud si myslíš, že ji má Phaeton? Z A8 (a ta nemálo sdílí s A4, A5, A6, A7, Q5). Jsou věci, které mi na Bentley vadí. I když nepoužijí stejné ovladače, tak třeba na středových panelech je vidět, že je navrhovali lidé z Volkswagenu. Flying Spur mě tolik neoslovuje, ale Continental GT ano. Audi velké kupé nemá, technika to není špatná (ve Phaetonu ji nenajdeš; ani motor, ani pohon všech kol, ani převodovku; to jde však hlavně na vrub zastaralosti Phaetonu, který nedrží krok s A8) a interiér je jinde než co nabízí Audi. Pro něj je konkurencí tak CL. A mají dost odlišný přístup k věcem. Mám rád obě. Pokud sedan, tak Mulsanne. A Mulsanne mohu. Není to Maybach, ale mám ho radši než Ghost.

Nejsem příznivec W12, ale pokud jde o GT, tak to auto prostě funguje. A více než příbuznost s Phaetonem mi vadí absence některých nových hraček, které mi CL nabídne. Každý máme jiné potřeby. V první řadě chci dobré materiály, odhlučnění a podvozek. A v tom je Bentley lepší než Audi.
24. 10. 2013 12:35
Re: VW OPRAVDU NE
je jasné, že nová technika v Flying Spur není ve starém Phaetonu
24. 10. 2013 17:29
Re: VW OPRAVDU NE
A8 ji má od roku 2010 (představena 2009). Continental ji dostal o rok později (začátek prodeje 2010, první kusy dodány začátkem 2011). Phaeton zaostává, protože měl nejistou budoucnost. Ne, protože by to byla novinka.
24. 10. 2013 17:58
Re: VW OPRAVDU NE
nic takového jsem ani neznaznačil, takže Flying Spur je luxusnější A8 a A8 bude luxusnější nový Phaeton, auta si budou velice podobná... tak to opravdu dvojnásob NE
24. 10. 2013 22:28
Re: VW OPRAVDU NE
Jak víš, jaký bude nový Phaeton? Jak jsem napsal, tu samou platformu jako A8 má i A4. Není důvod ho s A8 spojovat, pokud dostane MLB. Opět, jak jsem již opakovaně napsal, příští Continental dostane platformu od Porsche. Takže s Phaetonem příbuzný nebude. Spekulovalo se o A9 na této platformě. Je tu vzdálená možnost, že ji dostane A8. Nicméně nejde o platformu, jde o provedení. Produkty Bentley nejsou dokonalé, ale vyvíjí se to správným směrem. Plánovaný přechod na MSB mě netěší proto, že Porsche je "více" než Audi, ale protože by měl mít pozitivní vliv na konstrukci vozu. Přiblíží se klasice. Audi dělá věci po svém a nic proti tomu nemám, ale Bentley takový přístup tolik nesedí. Negativum přechodu je změna pohonu všech kol. Není to potvrzené, ale předpokládám, že přijde o quattro a dostane systém používaný Porsche.

Jinak je celkem zajímavé video Chrise Harrise, kde zkoumá podobnosti mezi Continentalem a S4.
Avatar - peV
24. 10. 2013 14:15
Re: VW OPRAVDU NE
Ahoj, co ti vadí na ghostu?
24. 10. 2013 23:51
Re: VW OPRAVDU NE
Je postavený na 7er a z toho auta to prostě kouká, víc, než je mi příjemné (i v Continentalu mi přijdou komponenty jemněji zapracované). Vůbec designový jazyk Rolls Royce mě moc neoslovuje. Jak v celku, tak v detailech. Vem si ovladače klimatizace. Nevím, koho taková zrůdnost napadla.

Mulsanne není dokonalý, ale je to Bentley. Na rozdíl od menších modelů, které stojí na technice Audi, jen jsou dražším (a hodnotnějším) provedením. Pořád mám k designu určité výhrady. Ale je mi příjemnější. A ty detaily. Tlačítka, kůže, audio aparatura. Působí hodnotněji než Ghost. Jízda mi více vyhovuje v Rolls Royce, Bentley je více zaměřený na řidiče a já se rád nechávám vozit.

Jen doplním, že píši o interiéru, když zmiňuji design. A pořád platí, že byl pro mne číslo jedna Maybach. Jeho filosofie mi sedla. Takže jsem zvědavý, co udělá Mercedes.
Avatar - peV
25. 10. 2013 16:17
Re: VW OPRAVDU NE
Dík za názor. Osobně s B ani RR žádnou zkušenost nemám a jen slintám nad fotkama, takže se rád nechám poučit. Jo klima v Roycech je prapodivná, o tom žádná. O kvalitách maybachu jsem nepochyboval, ale designově a pocitově mě vůbec neoslovil.
25. 10. 2013 17:00
Re: VW OPRAVDU NE
Maybach byla kancelář na kolech. A to mi na něm vyhovovalo. Při neomezeném rozpočtu by to byl buď Maybach 62, nebo S 600 Pullman (člověk přeci jen někdy potřebuje dozadu dostat více než dva lidi). Phantom je dobrý, když jsi herec a jedeš na festival/ předávání cen. Nejsem herec. Chci pohodlné křeslo a stolek pro počítač. A na kanape Maybachu nic nemělo. Je možné si kancelář nechat postavit, ale jejich podvozky typicky nedosahují takových kvalit.
23. 10. 2013 14:46
Ta hudba
Kucí jako všechno dobrý, ale k autu podobného ražení dávat hudbu hodnou alegorického vozu v čele průvodu gay pride... tady by to chtělo zapracovat.
Jinak test paráda auto též :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2013 14:49
Re: Ta hudba
:-) Uplne ale sedi k tomu, co s tim autem provadej.
Avatar - jozephko
23. 10. 2013 14:58
Redakcia Auto.cz je odkázaná na podvodnícke reklamy?
V štýle ste miliónty zákazník? Moc dobré meno vám to nerobí. Asi si vás vymažem zo záložiek.
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2013 15:05
Re: Redakcia Auto.cz je odkázaná na podvodnícke reklamy?
addblock známe?...děkovat mi nemusíš [odkaz]…
23. 10. 2013 16:32
Re: Redakcia Auto.cz je odkázaná na podvodnícke reklamy?
Teď bez ironie a popichování, díky ;-) :-) :-!
Doposud jsem o tom jen četl a nevěděl jak to nastavit, nejsem tak zdatný v této oblasti a přesně toto jsem potřeboval, odkaz kde to nainstalovat. Už to tam mám a je to fajn, že nemusím furt něco rušit.
23. 10. 2013 16:33
:(
Vzit tento korab na letiste je stejna barbarina jako test Aventadoru na tankodromu. Vuz na takove zachazeni nema. Test mel byt natocen ve meste, popr. na dalnici.
Po shlednuti videa jsem rad, ze Rolls Royce byl zachranen BMW.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Johny.Rico
23. 10. 2013 16:42
Re: :(
Můžeš mi prosím osvětlit tuto část?

"Po shlednuti videa jsem rad, ze Rolls Royce byl zachranen BMW."

?
Avatar - Snooob
23. 10. 2013 18:32
Re: :(
Áno, áno! Ja navrhujem točiť na anglickom vidieku:
[odkaz]
Avatar - CountachSV
23. 10. 2013 17:15
Chudák auto... takovejhle test
Přední světla by se mi líbila více sdružená, k téhle limuzíně se moc nehodí. Pak bych k designu neměl jedinou výtku, dlouhej zadek, splývavá silueta a aristokraticky působící zadní světla... náááádherný.

Hůře je s mluvou pana redaktora, "ty sedačky", "to čalounění" ... no s takovým výrazivem a podivnou výslovností je "to" bez urážky tak na test Dacie Logan. Hudba se vůbec nehodí, od TG byste se mohli naučit, že když se testuje katedrála na kolech, tak zní smyčce a ne takovejhle bordel. A uvítal bych onboard video 0-200 alespoň... sledovat, jak se různě kroutí v zatáčce, můžu i s modelem na vysílačku.

Auto 9,9/10
Test 5/10
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 10. 2013 18:36
Re: Katedrála na kolech
Katedrála na kolech... překrásné označení! :-) To nejlepší z designu se přirozeně hodí i k tomu nejlepšímu z architektury.
Avatar - pallas
6. 10. 2014 02:37
Re: Katedrála na kolech
whatcar mu dal len 3 z 5 hviezd [odkaz]
Mercedes S dostal 5/5 a RRoyce Phantom 4/5
23. 10. 2013 17:42
Díky..
Moc hezký test Aleši, díky :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - honzanun
23. 10. 2013 17:43
Postřeh z videa...
Video krásné, děkuji. Jen hned na začátku je v pozadí vidět Škoda 100R a vedle ní nějaká modrá Octavie - co se to tam točilo?
Rozbalit vlákno
4
23. 10. 2013 18:57
Re: Postřeh z videa...
nic se netočilo, redaktor ty auta porovnával hlavě Ochcávka je tu měřítkem všeho >:D
23. 10. 2013 21:22
Re: Postřeh z videa...
Jak tak čtu, tak ty nemáš ani na vlastní hlavu.
24. 10. 2013 08:20
Re: Postřeh z videa...
je to ještě mnohem zajímavější, ale zatím neprozradím ;)
Avatar - honzanun
24. 10. 2013 09:24
Re: Postřeh z videa...
Že by porovnání 130R proti Octavii III RS??? >:-[] :yes: :yes: :yes:

Nedávno jezdil John Haughland se Škodou 130RS ;-)
Avatar - flyboyeda
23. 10. 2013 18:04
Raději bych Audi A8
interiér Bentley se mi opravdu nelíbí

interiér Audi vypadá mnohem líp

a Exteriér Audi taky není špatný

tak nevím proč si koupit Bentley, když stejně každej ví že je to VW, respektive Audi

Prestige Audi se vyrovná prestige Bentley, Bentley mi příjde proto hloupé
Rozbalit vlákno
3
23. 10. 2013 18:57
Re: Raději bych Audi A8
souhlasím se vším co jste napsal až na totální lapsus na konci, prestige Audi se ani omylem nevyrovná Bentley, možná jen čecháčkům s Ochcávkou
Avatar - flyboyeda
23. 10. 2013 19:54
Re: Raději bych Audi A8
je to asi jako Rolls a BMW 7, z těch dvou bych raději BMW 7
23. 10. 2013 20:21
Re: Raději bych Audi A8
Interiér audi že vypadá líp? jakého audi? já takové neznám, vše je unylé, šedé, bez originálního nápadu, až v případě audi exclusive se mužeme bavit o srovnání s německou premii či volvem.
a ssrovnávat hodnotu bentley s audi? >:D řikali chlapi v Jednotě ráno? >:D a když fanoušek audi s jejich Q7, že mu jakýkoliv auto přijde hloupý...máte super smysl pro humor :-)
23. 10. 2013 18:49
ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
nechtěl jsem test číst, obával jsem se oslavné ódy a ničeho navíc, a přesně takový test je, TEST JE POZNAMENÁN PROVINČNOSTÍ REDAKTORA, samozřejmě, že kategorie takovýchto aut má to nejluxusnějější kde co a obrovský výkon, o tom se nemusím dočítat v celém textu, ale co technická řešení, pokrokové prvky, konfort výbavy, jízdy, odhlučnění motoru, hluku od kol (s čím má VW problémy) ve srovnání s konkurenci (až na jednu zmíňku o MB, ale v tom se také ukázala neznalost třídy, S v nejluxusnější konfiguraci teprve přijde), chyběla mi i zmíňka o tom, že se jedná o luxusnější Phaeton, tak jako v první generaci (platforma D koncernu Volkswagen) nebo, že se stále nedaří úplně se odpoutat od designu VW, karoserie s vizuálně nízkým těžištěm je to samé co A8, tedy zde se znatelně horším zadkem, prostě auto nesrovnávat s Ochcávkou, ale s Jagem, S nebo RR G (možná i s auty v luxusní tředě na nižší úrovni jako A8 a 7), také nachápu tolik promarněného času ve videu bez kloudného komentáře, zmíňka o úžasné čalounění byla opravdu "profesionalita" sama, ostuda: "ty sedačky", "to čalounění"...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - flyboyeda
23. 10. 2013 19:55
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
to video jsem neviděl a zatím jsem nenašel odvahu si ho pustit >:D
Avatar - peV
23. 10. 2013 20:02
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Sice s tebou celkem souhlasím, ale řekl bych to jinak. V první řadě oceňuju, že vůbec redakce tohle auto do testu dostala, ona to zas taková samozřejmost není. Aleš je jediný z celé redakce, kdo si ještě zachová jakou takous úroveň.
Dokonce by mi ani nevadilo, že je testér autem naprosto okouzlen a v podstatě nemá slov, nemá s čím srovnávat a je ze všeho paf. Drtivá většina z nás tady, co třeba jezdíme celkem slušnými auty, se na bentley stejně dívá uctivě zespoda a asi to nikdy nebude jinak (i když budu mít 5 mega, nedám je za auto, protože dál už bych na nic moc neměl :-) ) Jenže pak se nemá snažit o test, ale může skromě přiznat, že se s námi jen chce pro zajímavost podělit o své zážitky... Hodnotit 4,5 hvězdami je k smíchu - s čím jako srovnával, má snad tolik najeto s nejbližší konkurencí? Asi sotva a nic proti tomu. Jen kdyby si na nic nehrál.
O to víc mrzí, že jsme se vážně nic moc nedozvěděli, ale to píšu skoro pod všechny testy.
A to zvěrstvo ve videu? Perly sviním. Raper v Maybachu. Vařený ústřice. :no:

Co mě zaraziloje levostranné řízení u auta na GB značkách - to taky jde??
23. 10. 2013 20:19
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
a to je právě ten problém, když už takové auto dostanou, tak do pr...e ať ho dají testovat někomu kdo takové příležitosti využije a neblekotá v testu "ty sedačky", "to čalounění", vzpomínáte na test McLarenu 12 C, to bylo asi to nejhorší co jsem tu zažil, pamětní vyjádření o motoru: je jako hodně silné TSI 8-s
Avatar - peV
23. 10. 2013 21:41
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Realita je taková, že oni to prostě neumí, bohužel. On test škody nebo renaultu není často o moc lepší. Jen klišé a banality.
23. 10. 2013 22:44
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Přesně tak!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Velká část článků a testů by dopadla stejně (možná i lépe) kdyby jakýkoliv webmaster "přetiskoval" zkrácené tiskové zprávy s fotodokumentací.
24. 10. 2013 09:32
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
To už je jiná připomínka. Uznáš sám, že podobný auta se nedostanou do rukou každej den. Památnej ostudnej test McL asi nikdo z nás jen tak nezapomene...tam se, domnívám šlo o profíka ze SM.
24. 10. 2013 11:02
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
moc tak jiná připomínka to není, zástupce Auto.cz, co nadával v diskusi diskutujícím za kritiku článku o McL je stejný autor jako tohoto testu, je smutné, že tací lidé se realizují v oboru, kterému nerozumí a przní automobilovou žurnalistiku
23. 10. 2013 20:20
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Avatar - Norge
23. 10. 2013 21:01
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Bentlay vychadza z historie ako sportova varianta RR, a ako taka by sa malo na nu hladiet ovela prisnejsim okom, aj ked je pod kridlami VW. Ako dlhorocny "Privat chauffeur" som mal moznost aj z B, a aj ked rozumiem, ze 12ka je navykova, zodpovedne mozem povedat, ze ludia v tejto trieda to vnimaju skor ako vec prestize... Ovela dolezitejsi je faktor zadnych sedadiel, hlucnost v interieri, velkost batozinoveho priestoru, konektivita pre notebook, tri phony, atd. ... Ano, ale rozumiem, Bentlay je silny parfum. Ked sa bezny motofans pozrie na interier, asi pride Wow ;-)
Ked sa pozriem ja a iny z povolania, vidia skor samolube knieza z dobreho rodu ...
:-!
V mojej profesii je pojem RR, pre nenapadnych Wellnes pack v LS a S-class a jej derivaty. Interierovo aj ked bez toho salon-u a divadla urcite aj Maybach ...
Suhlas s Janjezbera: "obával jsem se oslavné ódy a ničeho navíc" ...
Avatar - Johny.Rico
23. 10. 2013 22:25
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Rozepiš se o profi řízení jako šofér, prosim. Je to takové docela mystery povolání. Dej tvůj příklad, ale specifikuj, ať to natáhnu. Díky Norge.
Avatar - Norge
24. 10. 2013 00:24
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
..neviem co ta konkretne zaujima, takze tazko hovorit o specifikovani.
Pisat o jazdeni mozem iba z mojeho pohladu a podla moznosti vseobecne smerom k praci, ostatne byva vzdy pod zmluvou.
Ak ta zaujima tato profesia, tak vec, ze ide o dost tvrdy sposob zivobytia, ale zalezi co si pod tym predstavujes... Pretoze vodic predstavenstva je dost odlisna pozicia od hoteloveho limusine driver-a, ..v statnych sluzbach, iba po ukonceni stat.skol ako P ci V ...a potom tu je este pravy vyznam slova "Private Chauffeur" ..a to je nieco ako asistent, vodic, ochrankar a palubny pocitac, co vyriesi podla moznosti kazdu situaciu, no a po rokoch aj rodinny znami.
V pricipe plati, ziadna pracovna doba, ziadny normali vztah, skoro ziadny volny cas a plne nasadenie kedykovek a kdekolvek, proste "vojak" co musi ovladat min.dva svetove jazyky aspon B1, bezchybnu orientaciu, organizacny talent, schopnost pocuvat, prisposobivost a trochu psycholog, medzinarod.zbrojny preukaz, podla moznosti bojove umenie ale tiez trpezlivost, sudnost,..atd. ... Poznam aj takych co su drzitelmi aktivnych leteckych licencii, ci kapitaskych preukazov na moria, nakolko, to bolo vyzadovane, ..vzdy specifikuju co hladaju.
Ak sa dostanes az sem, budes mat kludny dochodok :yes:

V UK je na to skola aj z doporucenim a skoro istou pracou v roznych kutoch sveta.
24. 10. 2013 05:17
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Mezinárodní zbrojní průkaz? Nic takového snad neexistuje, ne? V každé zemi bys musel mít vlastní, někde ochranka ani ozbrojená být nemůže a cizím státním příslušníkům stejně průkaz nedají. Některé země mají možnost udělit výjimku, ale ta je tak pro návštěvy prezidenta USA. I v USA musíš mít povolení pro jednotlivé státy, kde chceš pracovat. Třeba v UK, pokud vím, ochranka být ozbrojená nemůže. Buď je tvé jméno Obama a královna ti dá výjimku, nebo musíš být dostatečně "důležitý" (a typicky je podstatné, aby existovala hrozba) na to, aby ti přidělili ochranku ze "Special Branch" (přesněji SO1). Jinak utřeš nudli. Ale můžeš mě klidně opravit.
24. 10. 2013 09:04
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
chachachá tady to vypadá na něčí bujnou fantazii:-)
Avatar - Norge
24. 10. 2013 17:59
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
..prepac, ale mylis sa :-!

Ide o zakon č.190 / 2003 Z. z., ktory bol novelizovany a vztupil do platnosti 1.5.2011 a jeho casti v § 43,46 hovoria okrem ineho aj o noseni ci preprave zbrane v zahranici a k tomu prisluchajuce clanky o drzani, vlasneni a pouzitia kategorie zbrane a streliva.

V minulosti bol oznacovany ako "medzinarodny zbrojny preukaz", nakolko sme neboli clenom EU, ..dnes nesie oznacenie "Europsky zbrojny pas".
Kedze som na zemi uz niejaky piatok, pouzivam stare oznacenia, uradne je to, ale samozrejme nespravne. Dufam, ze mas co si hladal :yes:
24. 10. 2013 21:36
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
EZP mě opravňuje si vzít zbraň, když jedu například na soutěž do Německa. Ale neopravňuje mě zbraň v Německu nosit. Platí pro mne v tu chvíli německé zákony. Mohu tedy jezdit na soutěže, ale nemohu tam mít zbraň pro ochranu. Vedle EZP ještě potřebuji pozvánku na akci. Podstatné tedy je, že pro převoz zbraně musíš mít důvod, který daný stát uznává. Typicky, i když stát dovoluje nosit vlastním občanům zbraně pro ochranu (jakože Německo dovoluje, jen mají přísnější podmínky), cizím státním příslušníkům to nedovoluje. Nemůžeš si jen tak jezdit s pistolí, jak se ti zlíbí. EZP to jen usnadňuje. Třeba služba na přepravu cenin může mít lepší postavení, ale obecně to vyžaduje explicitní povolení daného státu. Nemůžeš jen tak přejet hranice se zbraní. Může být vyžadován trénink dle zákonů dané země, proces to může být obdobný jako mají domácí.

Z výše zmíněného vyplývá, že si do Německa nemůžeš jen tak jet zastřílet na střelnici. Což mě osobně štve, protože střílím rád a hodně cestuji. Byl bych nesmírně rád, kdybych mohl na cestách střílet ze svého.
24. 10. 2013 22:07
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Přelouskal (slovenština není má silná stránka) jsem tebou zmíněné paragrafy a nenašel jsem nic, co by rozporovalo, co jsem napsal, a potvrzovalo, co tvrdíš. Jen klasika, lov, sportovní střelba, nic o nošení na území cizího státu.
23. 10. 2013 23:16
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Všechny platformy pro tuhle třídu se u skupiny VW označují jako "D". Písmeno značí velikost. A4 má "B", A6 má "C". To jen tak na okraj. Continental Flying Spur i Phaeton měly D1 (VW; odvozeno od D3 Audi), Flying Spur má D4 (Audi), tedy MLB. Příští generace by měla mít MSB (Porsche), přinejhorším MLB evo (Audi). Pokud zůstanou u oceli, tak evo nebude mít takový přínos. Tam jde v první řadě o CFRP.
24. 10. 2013 08:05
Re: ŠPATNÝ TEST REDAKTORA NEZNALÉHO LUXUSNÍCH AUT
Fakt by mě zajímalo kterej (velmi slušně řečeno) hlupák dá za toto :no:
"Bravo" anonymní palcování.
Avatar - Barrichello
24. 10. 2013 08:41
Pohon předních kol
HEHEH HAHAHA HIHI......
v týhle trídě?

NIKDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Rozbalit vlákno
8
24. 10. 2013 10:34
Re: Pohon předních kol
?? Co ?
Avatar - Barrichello
24. 10. 2013 10:46
Re: Pohon předních kol
je to AWD.....pokud by to AWD nebylo.....je to předohrab jako A8 >:D >:D >:D

Předohrab v týhle třídě je něco neakceptovatlenýho pro mě.
Avatar - Johny.Rico
24. 10. 2013 11:13
Re: Pohon předních kol
Ty vole, dyť je to 4x4. Kdyby to nebylo, tak to klidně může jet tvou logikou i na levé zadní nebo jen pravé přední kolo. Bože bože, někdy žasnu, fakt 8-s
Avatar - Barrichello
24. 10. 2013 11:15
Re: Pohon předních kol
A co když AWD nechci? Sou mi schopni nabídnout i něco jiného? A8 jako předohrab existovala. nabídku Bentley sem nějak neštudoval...
24. 10. 2013 11:30
Re: Pohon předních kol
Continentaly (+ teď Flying Spur) jsou AWD a Mulsanne je RWD. Nijak jinak na výběr nemáš. Je tu šance, že v příští generaci budou i RWD, ale jisté to není (i Porsche pro takové výkony používá AWD).
Avatar - Barrichello
24. 10. 2013 11:46
Re: Pohon předních kol
No Mulsanne je i hezčí až na ten předek ovšem...
24. 10. 2013 11:33
Re: Pohon předních kol
A8 má motor podél, to není zrovna ideální konfigurace pro pohon předních kol. Stejně tak by to mohla být zadokolka, kdyby chtěli.
25. 10. 2013 20:09
Re: Pohon předních kol
skoro 600 koní na přední kola, to by byla mela:-)
neregistrovaný "SR20"
24. 10. 2013 13:13
vepŕové fauvé
Po nasom bravčové. Cim drahsie vw, tym tlstejsie auto. Mali by sa od Maserati naucit, ako sa da urobit aj velky kus auta opticky pritazlivo. Takto z anglicana vyliezla iba tucna nemecka klobasa ... .
Rozbalit vlákno
1
24. 10. 2013 15:48
Re: vepŕové fauvé
No, podívej se na Arnage a je ti jasné, že typické Bentley bylo vždycky takové "opulentní".
Avatar - vabis
24. 10. 2013 19:52
OK Bertík
Při videu jsem se vyděsil, že Bertík bude suplovat BMW 3. Text už mě naštěstí uklidnil. Napsaný (zkušenost mám jen s Continentalem) asi celkem reálně. Trošku to chtělo barvitě popsat tu samozřejmost z 60-180 ještě v připojovacím pruhu. Ten nadhled, když jsou ostatní auta jako igelitové tašky co uletěly z koše hemžící se chaoticky vzduchem okolo atd. To tiché šumění motoru, pak ten kick down když pod kopcem zastavíte a na jeho vrcholu máte 200++. Nádrž je malá, nicméně dálniční spotřeby zcela reálné. Pokud při rozhazování zadku na letišti do 30, tak super. Pérování a odhlučnění asi super, většina na to hanebně kašle. Každý řeší jen teoretický maximální počet koní, popřípadě pár elektronických nesmyslů, kdežto tyto kapitoly jsou na můj vkus dost opomíjeny. To je ta jízda kterou si člověk pamatuje, ta filtrace od vnějšího světa, to je to proč ty auta stojí zato. Já mívám elektronicky stavitelná sedadla či středová zrcátka už víc jak 20 let, ale člověk si to nastaví a pak se do toho nedrbe, s gaučem pokud je ok taky nehýbete, takže to vadit nemusí. Hýbat musí ti, co mají všechny polohy špatně. Koncern jde cítit v interiéru hodně moc, njn, Mulsanka taky. Průměr kotoučů nad 400 je už dost, brzdy slabé zřejmě nebudou, pouze je používáte z vysokých rychlostí, v igelitovém autě by jste tak rychle totiž nejeli a když tak se spoceným čelem. Ale překvapení na závěr, ta cena je výborná!!!

PS: docela by mě zajímalo, podle čeho se vybral redaktor. Já být redakční kolega a muset trpět v i10 nebo P308 , zatímco má vedlejší stůl Bertíka, tak jsem nerudný až do nového roku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
25. 10. 2013 01:41
čtyři a půl?
Když čtu jak se autor rozplývá nad tímhle autem,tak si říkám proč jen čtyři a půl hvězdy?

A poslední fotografie z galerie mi dává jasnou odpověď..... [odkaz]

Není tam.....prostě tam ta škrabka není.... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
6. 10. 2014 02:31
Re: čtyři a půl?
heheh toto bolo presne na komoru :yes:
Avatar - honza84
3. 11. 2013 17:48
diskuze
Skutečně se zájmem bych si někdy rád přečet diskuzi řekněme tak 10 lidí co měli, maj nebo skutečně budou kupovat auto v tomhle segmentu. :-! Problém je v tom že tyhle lidi většinou nemaj potřebu lízt na takovýhle diskuze protože jsou tu v menšině a houfy pseudochytráků s hubou plnou překovanejch phaetonů by je "ukamenovali" . Škoda. Taková diskuze by byla jistě pak záživný čtivo a dozvěděli by jsme se skutečně zajímavý informace než 50x pořád dokola že Franta co jezdí ve skutečnosti v pežoutu 307 si to asi nekoupí pač je to koncern a na ten on ze zásady plyve.
Rozbalit vlákno
0