Test Auto.cz

BMW 335d xDrive M-Sport – Bavorské naftové sportování

24.8. 2016
Verdikt
 

Tohle je BMW, které by všichni chtěli mít – má supersilný nafťák a pohon všech kol, přirozeně…

Určitě už jste tu smutnou zprávu slyšeli – synonymem BMW už dávno není benzinová zadokolka, ale silný diesel s pohonem všech kol. A když vezmeme v úvahu oblibu kombíků na „starém kontinentu“, sedím teď vlastně v autě snů evropského řidiče – bavoráckém kombíku střední třídy, vybaveném čtyřkolkou a naftovým šestiválcem. Prostě 335d xDrive, pro ty, kteří se vyznají ve zkratkách. S automatem! A protože dneska se musí všechno „Sport“ minimálně jmenovat, nechybí paket M Sport. Jestli právě teď nejste zelení závistí, asi s vámi je něco v nepořádku.

Sport už ve standardu

Je všeobecně známo, že kokpity BMW nedají moc na „prémiovost“, stále v nich je cítit spíše sportovní orientace. U klasického přístrojového štítu je to v pořádku, nevelké indexy v budících kompenzuje head-up displej, ale asi nemá cenu omlouvat v prémiové třídě poněkud „specifické“, materiály. Ve trojce se prostě nijak zvlášť prémiově cítit nebudete. Mimochodem – jak často slýcháte kritiku na poněkud divoký design středového tunelu trojky? Moc ne, viďte… Ode mne coby milovníka avantgardy ji také neuslyšíte, jen mě to tak napadalo při vzpomínce na četné diskuzní strážce čistoty evropského designu.

Ale pojďme k tomu sportu. Posaz za volantem je znamenitý, prostor pro pravou nohu je kvůli převodovce, nastěhované v kabině, minimální, čelní sklo „na dosah“ a prostor na zadních sedadlech spíše jako nějakém menším kompaktu. Ale pak je tu volant s emkovým logem. Je stejný jako u nedávno testovaného X4 M40i. Kvůli miniaturnímu středu (neuvěřitelné, kam už se dneska vejde airbag) se zdá velký a velký opravdu je – zatímco dnešní sportovní volanty mají průměr 36 cm a méně, ten od BMW má 37 cm. Možná si říkáte, jak se dá poznat pouhý centimetr. Ani se nemusíte ptát manželky, centimetr je na volantu prostě dost, stejně jako třeba o centimetr níž ukotvené sedadlo.

obrázek [600 x 404]  

Ale současně volantu nelze nic vytknout, má tak akorát tlustý věnec, výborně se drží a samotné řízení je přesné a příjemně strmé, takže vlastně žádný problém. Ba co víc, potěšilo mě, že po éře poněkud gumově působících posilovačů řízení je to v 335d spíše lehčí (a to i v módu Sport), působí přirozeně a je výborně vyvážené.

Poslední věc, která zaslouží vypíchnout, jsou sedadla. Mají stavitelné bočnice, takže je lze perfektně přizpůsobit tělu, navíc jsou poměrně výrazné, takže dokáží obejmout trup opravdu perfektně. Ale pouze ve spodní části, v ramenní opora chybí, jak je u německých prémiovek zvykem. Ale stejně to jsou jedny z nejlepších sedadel, v jakých jsem za posledních pár let seděl.

1/3 Pokračovat ve čtení

Spolupracujeme s TipCars.com

BMW 335d xDrive M-Sport

Cena v základní výbavě: 1 597 700 Kč Cena v testované výbavě: 1 801 654 Kč

Základní výbava:ABS, DSC, 6x airbag, Servotronic, elektrický posilovač řízení, elektronická uzávěrka diferenciálu, Auto Start / Stop funkce, "Driving experience" tlačítko včetně módu ECO PRO, mlhové světlomety, zadní světlomety s LED technologií, středová loketní opěrka vzadu, včetně dvou držáků nápojů, multifunkční kožený volant, startování motoru bez použití klíče, tlačítko Start / Stop pro automatické startování a vypínání motoru, připojení AUX-In ve středové konzole, rádio "BMW Professional" (4 x 25 W) včetně monitoru o rozměru 6,5", palubní počítač, BMW Service Inclusive 5 let/100.000 km, M prahové lišty, Sportovní sedadla řidiče a spolujezdce čalouněné kombinací látka/alcantara, M kožený sportovní volant s multifunkčními tlačítky, Antracitové čalounění stropu BMW Individual, Přístrojový panel s rychloměrem a otáčkoměrem s červenými stupnicemi a ozdobným červeným kontrastním prstencem, Ovládání klimatizace a rádia s chromovými detaily, Hliníkové dekorační lišty s matně modrými nebo leskle černými detaily, protažené až do dveří, Zkrácená řadicí páka s logem M, Volič jízdních režimů Driving Experience Control s dalším režimem SPORT+, M odkládací plocha pro levou nohu, Přepínatelné oranžové nebo bílé nepřímé podsvícení, Klíček od vozu s modrými detaily, Odkládací paket, Systém pro automatické udržování rychlosti, M aerodynamický paket s předním nárazníkem, nástavci prahů, zadním nárazníkem a difuzorem v tmavě metalické barvě Dark Shadow, Maska chladiče s dvojicí ledvinek BMW se sedmi specificky navrženými lamelami s leskle chromovými čelními stranami, LED mlhová světla, 18palcová M kola z lehkých slitin s dvojitými paprsky 400 M nebo 18palcová kola z lehkých slitin s dvojitými paprsky Double-spoke 441 M v šedé barvě Ferric Grey, 19palcová leštěná M kola z lehkých slitin Double-spoke 403 M v šedém dvoubarevném provedení Ferric Grey, 19palcová leštěná M kola z lehkých slitin Double-spoke 442 M v šedém dvoubarevném provedení Orbit Grey, M sportovní podvozek, alternativně standardní podvozek nebo Adaptivní M podvozek, Lesklá výbava BMW Individual Shadow Line nebo alternativně leštěný hliník,M logo na bocích vozu, Kryty zrcátek v barvě vozu, Leskle chromované koncovky výfuku, Exkluzivní modrý lak karoserie Estoril Blue, k dispozici jsou i další laky, Model s M sportovním paketem s výbavou modelu Advantage, Zadní parkovací asistent (PDC) a další

Výbava testovaného vozu:Pakety Convenience Plus (+ 15.886,-), BMWS Connected Drive Plus (+ 58.474,-), Innovation (+ 47.346,-), Komfortní přístupový systém (+ 15.756,-), navigační systém Professional (+ 66.482,-),

Švýcarská pošta investuje ve Francii a prodělává miliony Švýcarská pošta investuje ve Francii a prodělává miliony

Švýcarská pošta se čtrnáct let věnuje zahraničnímu…

Sebevražedný útok v Kábulu. O život přišlo nejméně 57 osob Sebevražedný útok v Kábulu. O život přišlo nejméně 57 osob

Nejméně 57 lidí zabil sebevražedný útočník, který se…

Polská PiS vyrazila do boje s klesající popularitou Polská PiS vyrazila do boje s klesající popularitou

Polská vládnoucí strana slibuje štědré výdaje, snížení…

 
Technické údaje
Motor BMW 335d xDrive M-Sport
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2993
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 230 / 4400
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 630 / 1500 - 2500
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 4.9
Emise CO2:151
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 495 / -
Objem nádrže (l):57
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1695 / 625
Rozměr pneu:225/50 R17
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4633
b) šířka (mm): 1811
c) výška (mm): 1429
d) rozvor (mm): 2810
e) rozchod vpředu (mm): 1544
f) rozchod vzadu (mm): 1583
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 960 / 1180
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 885
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1015
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):970
k) šířka vpředu (mm): 1480
l) šířka vzadu (mm): 1470
délka sedáku vpředu (mm): 520
délka sedáku vzadu (mm): 490
výška opěradla vpředu (mm): 630
výška opěradla vzadu (mm): 690
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano
 

Přidat názorDiskuse: BMW 335d xDrive M-Sport – Bavorské naftové…







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Donald Trump konečně nebude jezdit v ojeté limuzíně. Nová je už hotová Donald Trump konečně nebude jezdit v ojeté limuzíně. Nová je už hotová

Americký prezident Donald Trump při svých cestách zatím…

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové…

 



Zlaté ruské ručičky aneb Jak udělat z vraku BMW funglovku Zlaté ruské ručičky aneb Jak udělat z vraku BMW funglovku

Nevěřili byste, jak moc poničené auto se dá ještě…

Facelift BMW 3 GT znamená jemné retuše vzhledu a nové motory Facelift BMW 3 GT znamená jemné retuše vzhledu a nové motory

S prodeji liftbacku střední třídy je BMW zatím spokojeno.…

 



 
BMW budou stále chytřejší, ale autonomní technologie jsou daleko, říká člen představenstva

BMW budou stále chytřejší, ale autonomní technologie jsou daleko, říká člen představenstva

Dnes 17:31

Přestože mnichovská značka plánuje v budoucnu stavět stále inteligentnější vozy, plně autonomní auta jsou prý ještě hodně vzdálená.




Blesk.cz

3G je u nás mizerné, ale vypínat se zatím nebude. Na vině jsou zastaralé mobily

3G je u nás mizerné, ale vypínat se zatím nebude. Na…

Cca před pěti lety T-Mobile oznámil, že v roce 2018 začne vypínat 3G síť. V roce 2015 operátor upřesnil, že do…

Ohořelá psí těla s provazy kolem krku: Zvířata mučí děti?

Ohořelá psí těla s provazy kolem krku: Zvířata mučí děti?

Uhořelá těla pohozená v potoce a na poli s provazy kolem krku…V osadě u slovenského města Trebišov se našla…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Wágner o penaltě: On říká, že na mě položil ruku, já říkám, že byla

Wágner o penaltě: On říká, že na mě položil ruku, já…

Zase jen remíza. Na jaře už šestá. Ano, plichta 1:1, kterou Karviná uhrála doma s Teplicemi, je už šestým…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

PAVEL ŠRUT A GALINA MIKLÍNOVÁ jsou, pokud jde o dětské knížky, dvojjediná bytost – za posledních deset let jich…

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří nechtěli bojovat. Kdo skutečně byli?

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří…

Legendární japonští bojovníci jsou opředeni řadou mýtů a polopravd. Nindžům jsou často přisuzovány téměř…