Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 525d xDrive vs. Mercedes-Benz E 220 d – Otázka priorit

BMW řady 5 s kódovým označením F10 se již pomalu chystá do důchodu, než se tak ale stane, vystavíme jej poslední zkoušce. Dokáže udržet krok s novou generací Mercedesu E?
Zpět na článek
22. 7. 2016 08:22
22. 7. 2016 09:06
22. 7. 2016 11:02
22. 7. 2016 19:37
22. 7. 2016 22:33
23. 7. 2016 03:52
22. 7. 2016 08:23
22. 7. 2016 08:32
22. 7. 2016 08:34
22. 7. 2016 08:40
22. 7. 2016 10:17
22. 7. 2016 11:51
22. 7. 2016 14:04
22. 7. 2016 17:52
22. 7. 2016 17:56
22. 7. 2016 17:59
22. 7. 2016 18:08
22. 7. 2016 18:12
22. 7. 2016 20:45
22. 7. 2016 20:48
24. 7. 2016 09:57
22. 7. 2016 18:07
22. 7. 2016 18:08
22. 7. 2016 18:09
24. 7. 2016 18:41
22. 7. 2016 18:11
22. 7. 2016 08:26
22. 7. 2016 09:07
22. 7. 2016 09:13
22. 7. 2016 09:47
22. 7. 2016 09:48
22. 7. 2016 16:03
24. 7. 2016 09:59
22. 7. 2016 08:56
22. 7. 2016 09:01
22. 7. 2016 14:04
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
23. 7. 2016 06:46
23. 7. 2016 20:51
23. 7. 2016 21:17
24. 7. 2016 07:05
24. 7. 2016 10:59
24. 7. 2016 11:12
24. 7. 2016 11:30
24. 7. 2016 12:07
24. 7. 2016 19:51
24. 7. 2016 19:59
23. 7. 2016 22:43
24. 7. 2016 00:18
22. 7. 2016 16:02
22. 7. 2016 16:03
23. 7. 2016 03:42
23. 7. 2016 11:12
23. 7. 2016 22:18
24. 7. 2016 11:25
24. 7. 2016 11:30
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 08:12
Slušně napsáno
Ne převratnej ale slušnej test :yes: :-!

Trochu mě překvapily ty 4cm vepředu na šířku ve prospěch starý 5ky
Rozbalit vlákno
28
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 03:49
Re: Slušně napsáno
ale nie, je to prevratny test!
porovnavat tieto dve konkretne auta predsa je prevratne!
az neuveritelne! :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 14:23
Re: Slušně napsáno
Zas tak ne = i když s tou kritikou že redakce hravě mohla sehnat 520d souhlasim

Trochu mě překvapuje že nikdo nereagoval na ty 4cm na šířku = to je nenápadnej ale docela zásadní parametr. Že je na tom auto představený před 7 lety líp = to je docela překvápko
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 17:27
Re: Slušně napsáno
nikto nereagoval aj preto, lebo predsa uz pozname , ze niekedy tie meracie body nie su az tak posobive - ved sam redaktor pise:
Pětkový bavorák je vpředu ještě o čtyři centimetry širší než Mercedes E, po usednutí za volant to ale není tak znát.

Takze asi preto....

ale ze ma mensiu spotrebu pri lepsom zrychleni ci lepsie brzdy - to tiez si neriesil...
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 17:38
Re: Slušně napsáno
Asi sem moc širokej v ramenou :-)

Velikost nádrže, šířka interiéru atd. = to sou takový nenápadný znaky = neni to tragedie ale že je o 7 let novější auto užší = je trochu překvapení. Nic víc nic míň

Lepší zrychlení je jasný = správně tu opakovaně padlo že soupeřem pro E220d neni 525 ale 520d = cenově i celkově

Novej motor Mercedesu je zřejmě fakt povedenej a dobře už vyladili i 9st. převodovku
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 17:52
Re: Slušně napsáno
ja osobne som na to najviac cakal - na skusenosti a ohodnotenie noveho motora, lebo viac-menej to by mal byt dovod na zmenu z C220 na E
preto ma to tak rozladilo,ze to pojali celkom vlazne ... pre mna su posledne medvede prijatelnejsie ako BMW ( v roku 2014 bolo nove C pre mna jedina volba) ale vzdy v dobrom spominam na bavoracke verzie 320 alebo aj 520 a tak som im prave ten motor zavidel
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 18:01
Re: Slušně napsáno
pocuj, kedze sa tu prezentujes ako sa tu prezentujes - ze si nedavno kupil C-klassu a teraz spekulujes o E-klasse, asi teda grosom nesmrdis. >:D Co chcem povedat - zavidis BMW ich 2-liter naftu ? Tak si pockaj a kup E-klassu s 3-liter naftou. Alebo benzinom, alebo cimkolvek inym. Posobis na mna ( podla toho co pises ) ze nejaky ten liter nadspotreby by pre teba nemal byt problem. >:-[] :-|
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 18:20
Re: Slušně napsáno
ide mi skor len o to, ze uz som cakal na informacie o novom nahradnikovi 2.1 a tak mam celkom radost, ze sa podaril a aj v road testoch vychadza vyborne aj oproti u mna uznavanemu motoru od bavorakov. Neber to zas tak doslova, ze zavidim... ale vzdy ked porovnavali tie dva motory, tak to BMW malo lepsie parametre ( vykon aj spotrebu ).
Medved co spominas ( 6 valec) ale nebude ziadna novinka,nie? Ten motor mam aj v GLK 350 a mal som ho aj v CLS ( 2013), takze preto skor sledujem ten novy diesel.
Benzinaky som mal, kym som nebyval v Prahe.Ale ja uz dnes az tak velmi na to nehladim,benzinak by som zobral iba ak v nejakom ostrejsom aute, ale uz tak dobre nevidim a uz som to tu spominal - ja som koncom 90 rokov az do nedavna bol skor na sportovejsie vozy. ( Turbo, etccc...)
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 19:37
Re: Slušně napsáno
Aha. Ano, o baworackom 2.0d sa "tvrdilo", ze je spomedzi klasickych 1 turbovych naftakov najlepsi, lenze aj toto tvrdenie pokulhavalo na 1 nohu, kym neprisla tato ich posledna generacia, lebo tie predtym vraj trapili nejake mensie "choroby". Ano, vykonnostne ich konkurencia ( Audi - kedze to bereme ako presny 2-liter ) musela len dobiehat a spotrebu zvykli mat cca +/- podobnu, Mercedes s 2.1-ou bol jasne horsie odhlucneny a ani nejako zazracne malo nezral. BMW malo len tu vyhodu, ze ked si chcel setrit, tak vdaka 520d sa to dalo - zadny nahon ako standard, oproti v Audi defakto povinnemu quattru. ;-) ( pre ARAsakru - nie koli problemu s trakciou, ale koli tomu, ze s RWD moze mat clovek z principu aj trosku lepsi pocit pri riadeni, resp. ze s nim dokaze byt pri zhorsenej adhezii aj trosku zabava )
A kedze byvas v Prahe, neviem preco beres naftak ako plus :-| Ved pokial tym chces povedat, ze teda aj po nej prevazne jazdis, je benzinak vyhoda uz len vdaka tomu, ze jemu menej vadia tie kratke presuny, rychlejsie sa zohrieva na prac. teplotu a este si trosku "za-Toptenujem >:-[] ", menej tym zamorujes zrovna tak husto osidlenu aglomeraciu s uz aj tak riadne znecistenym ovzdusim, akou Praha je. :-)
Ad MB - 3-liter nafta: Spekuluje sa o novej R6 nafte, ktoru ale ma najskor dostat S-klassa FL.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 20:26
Re: Slušně napsáno
O R6 se nespekuluju ale roky ví ;-)
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 20:28
Re: Slušně napsáno
pocuj hlava pomazana, vies mi teda povedat termin - kalendarny tyzden - kedy bude predstavena E-klasa s R6 naftou ? Ci pred FL S-klasou, alebo az po nej..? Ak nie, tak drz pitchu ! :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 20:39
Re: Slušně napsáno
Nevokecávej vlastní brebt :-)
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 21:57
Re: Slušně napsáno
RS6
kym som zil v na SK, tak pre mna malo zmysel vlastnit aj jazdecky zaujimave auto s benz motorom, lebo som casto jazdil len tak s babenkami do Pesti, do Viedne len tak do kina ci dobre zradlo a popritom som mal moznost si fajn ostrejsie zajazdit a uzivat si to. Teraz z Prahy chodim uz len za fotenim a to uz su skor dialnicne presuny, kde pri nejakej stabilnej 160 - 180 uz nejakych par cisiel tak nechyba. Mal som obe CLS sucasne - 250 aj 350 a ked si odmyslis rozdiel vo zvuku, tak na velke prekvapko pri normalnej jazde vykonovo nebol velky rozdiel ( spotreba asi tak 3 litre), takze usudzujem ( dufam!), ze E bude slusne fungovat aj s mensim, modernym motorom.
Uz som nad tym tak rozmyslal, ze kebyze som vzdy zil v Prahe, tak by som zial vsetky super sporty ani nemal, ved tu nie je ani dovod niekde jazdit, ale v okresnom mestecku na SK vlastne vzdy, ked chces trochu zit a tak tam dobre vozidielko denne vyuzijes a este aj potesi.... :-!
Ekologiu neriesim, som egoisticke prasa. :-!
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 22:14
Re: Slušně napsáno
zacnem od konca: >:-[] :yes: ale trosku by si mohol, noooo... ;-)
R4 / V6 - rozdiel v zvuku jasny, ale rozdiel v spotrebe 3 litre ? - nieje to moc ? Potom si na tej 350 CDi asi slusne slahal, alebo nieco nebolo v poriadku. Moderne 3 litre nafty pri sviznej jazde po dialnici ( okolo tych 160 ) praveze nezeru o moc viac nez 2 litrove nafty. Oni su vtedy akurat v otackach tesne nad max. efektivitou ( g / kWh ), vykon maju na tu jazdu uz dostatocny a teda aj realnu spotrebu tam maju pomerne dobru. Jasne, ze ked do toho primixujes aj mesto, ze sa ti to trochu zdvihne, ale aj tak by som priemer 3 litre na vyse netipoval.
Ved nic, neidem ta uz nejako trapit otazkami ze co, ako preco, zaco naco... Len mi to pride proste do E-klassy ako nedostojna motorizacia ta R4. to je cele. Bud hocijaky benzin, alebo pockat na tu R6 naftu - tot moj skromny nazor. ;-)
V Audi ked sa teda chces "uskromnit" co do vykonu, beres slabsi 3.0 TDI, quattro a jazdis v priemere podla nohy od 7-8. Mas quattro, zimy sa nebojis a 2 litre navyse za 4-kolkoku s lahodnym zvukom ? Pcha ! >:D :yes: ale tvoja vec. ;-)
Avatar - maxi!
24. 7. 2016 01:20
Re: Slušně napsáno
to mas pravdu, ze ten 6 valec ta skor taha do zabavnej jazdy a tak sa to samozrejme prejavovalo aj na spotrebe - vonku 4 valec asi tak 6 spotrebu a casto som sa zabaval s tym, ze som sa snazil zlepsovat si skore, ze priklad Praha - TN som spravil cca 5.7
zatial co s velky motor bral dlhodobo okolo 9 az 9.5 a neriesil som to,
lenze v meste - tam uz pod 11-12 sa ani nedostal, zatial co 250 CDI vie v klude drzat do 8
niekde aj mam fotku palubky, ze dlhodoby priemer cca 20t km mal 250 CLS priemer 6.6, co povazujem za velmi dobry vysledok
A7 na to ze stvorkolka zrala od 350 CLS urcite o liter menej pri podobnom zazitku. A zhruba tak aj Jaguar 3.0D
nie ze by na tom az tak zalezalo, ale tie mensie motory ma skor tahali do nejakych eco-hratiek,co pri 6 valcoch ta ani nenapadne
.
:-!
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 18:11
Re: Slušně napsáno
Důvod na změnu musí bejt souhrn důvodů = kombinovanej s peněženkou :-)

Jestli jí máš v dobrý kondici = já bych to na důvod skoro viděl ;-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 18:00
Re: Slušně napsáno
Lepší zrychlení medvěda proti 525 by bylo ještě lepší proti 520, ne?
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 18:10
Re: Slušně napsáno
Jo = je to taky o dekádu novější auto zřejmě s fakt povedenym motorem

Až ty auta za rok budou znova srovnávat = chceš aby proti E220d šlo 520d nebo 525? :-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 18:21
Re: Slušně napsáno
Tvoje tvrzení "Lepší zrychlení je jasný = správně tu opakovaně padlo že soupeřem pro E220d neni 525 ale 520d = cenově i celkově" vyznívá opačně. jakože- není divu, že MB má lepší zrychlení, když ho srovnávají s 525 a ne s 520.
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 18:41
Re: Slušně napsáno
a uz som sa asi stratil...
to vyznelo tak, ze s 520 bude mat Ecko problem v zrychleni?
( v Autobilde vyhral aj s A6 a aj s 520 a to aj v priemernej spotrebe ) >:D
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 18:44
Re: Slušně napsáno
Tak mi to od Hammunasakry vyznělo, a zní mi to jako blbost.
V AMS to v testu dopadlo stejně. Motor (220D) moc chválili.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 18:51
Re: Slušně napsáno
Cos to zas vymyslel? >:D

Nebo jen pokus o křivou zlou úmyslnou lež? ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 19:13
Re: Slušně napsáno
Jj jak napsal maxi! = tak zmatený že se v tom málem ztratil ;-)

Ale mě zajímá spíš 18:44 a ten nesmysl o mě :-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 19:30
Re: Slušně napsáno
Předpokládám-li, že mluvíš o lepším zrychlení 220D a napíšeš "Lepší zrychlení je jasný = správně tu opakovaně padlo že soupeřem pro E220d neni 525 ale 520d", pak to prostě vyznívá, že proti 520d by MB asi neměl šanci, jakou má proti 525.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 20:30
Re: Slušně napsáno
O fous lepší = ale furt zmatený ;-)

Tvá logika: letos porovnávat E220d vs 525d a příští rok E220d vs 520d = a takhle přistupuješ ke všemu :-)

A seš přesvědčenej o svý neomylnosti ;-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 20:53
Re: Slušně napsáno
??? upozornil jsem tě na zjevnou nelogičnost, cos vypustil. Odkud taháš ty kraviny, co bych já testoval? Takhle TY přistupuješ ke všemu- překrucuješ, vkládáš do pusy svoje výmysly. Mě osobně je ukradený, kolika turbový čtyřválec proti 220D postavili.
:no:
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 20:59
Re: Slušně napsáno
Ukradený? No a já souhlasim s dalšíma co to v týhle diskuzi probirali

Co ti přijde jako zjevně ne logický? :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 18:41
Re: Slušně napsáno
Rozdíl je na hraně odchylky měření = a je to zcela nová generace motoru i převodovky vs přece jen už stárnoucí konkurence

Příští rok až bude G30 bych je srovnal znova = 520d bude mít 190 PS = srovnání to bude asi zajíamavý
Avatar - Dinar
22. 7. 2016 08:22
Chápu,
že ne vždy lze při srovnávacích testech mít proti sobě modely s odpovídajícími motorizacemi, pohonem kol nebo výbavovým stupněm, protože se takové prostě nevyrábí, ale v případě srovnání 5er vs. E-Klasse mi takový přístup přijde jako šlendrián, tahle auta spolu "bojují" už v x-té generaci, takže mám-li v k dispozici E220d a chci dělat test, který by měl nějakou vypovídací hodnotu, postavím proti ní 520d. Je to jedno z nejdostupnějších aut u každého dealera BMW. Jenže z testu, který čtu, je zjevné, že se redakci prostě sešla auta z jedné třídy, obě v dýzlu, tak šup, uděláme srovnávačku. Vypovídací hodnotu má bohužel max. srovnání interieru v tom smyslu, že lze demonstrovat rozdíl mezi novinkou a končícím modelem. V mých očích je takový test fail, jakkoliv ze strany testera je snaha o kvalitní práci zřejmá. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
22. 7. 2016 09:06
Re: Chápu,
Souhlas, v testu mela byt 520d a tu sehnat snad nebude problem ani v CR.
Co me jeste zaujalo je povidani o prevodovkach. Nevim jak v mercedesu, ale neznam lepsi spojeni motoru s prevodovkou nez 8hp v aktualnich BMW. A zvlast k dieslum jdou jak pr*el na hrnec. F10 s xDrive se da vytknout kde co, ale ctu/slysim prvne, ze nekdo teskne v premiove dieslove vyssi stredni po manualu.
Avatar - Machýrek
22. 7. 2016 11:02
Re: Chápu,
E220d radi 9-ku az ve vyssich rychlostech, ve meste jsem ji tam nikdy nevidel, skoro ani 8-mu, shrnul bych to tak, ze ve meste mas 7-mi kvalt, na dalnici 9-ti. Opacne 5er mi radila 8-mu kde jen to slo.
22. 7. 2016 19:37
Re: Chápu,
Nevím, mně se často nepodařilo dostat tam 8ičku ve městě ani v manuálním módu v 320d. Myslím, že u Mercedesu to bude obdobné.

Co se týče komfortu, taky si dokážu představit víc než automat BMW. Podle mě je stavěnej do sportovna a na spotřebu. V ECO módu je dobrá funkce plachtění..
Avatar - Machýrek
22. 7. 2016 22:33
Re: Chápu,
Mel jsem celkem 4 F10, krom jedny 520d to byly ruzny varianty R6 v nafte, vsechny tam cpaly 8-micku i v nizkych rychlostech v mestkym provozu.
A rovnez M3 mi dela totez, snazi se tam cpat 7-micku, i kdyz jedu 50 v obci.
Kdyz navolis rezimy Sport nebo Sport+, je to lepsi, ale i tak kdyz jedes chvili pianko, prevodovka, jakoby to poznala, ze zrovna nejsi moc "sport" a zas tam ty horni kvalty zacne cpat.
Tot moje zkusenost. 320d jsem mel jednou jako nahradni auto a uz si z toho prd pamatuju, takze k tomu razeni nemuzu nic napsat.
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 03:52
Re: Chápu,
dinar - presne si to popisal a vystihol!
suhlasim s tym aj za celu nasu partiu, co sme ten test preberali.
a to ani zdaleka nie sme vsetci fandovia konkretnych kusov :-!
Avatar - Hittman
22. 7. 2016 08:23
Není
to přímo k tématu, ale překvapilo mne, že A6 má u 3.0 TDI 160 kW pouze 400Nm....možná třeba verze Quattro má 450Nm?... Docela slabý na to, že je to V6 a nebo by to automat nestíhal?
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Honza Mička
22. 7. 2016 08:32
Re: Není
Dobrý den,

tohle je moje chyba, v A6 má tento motor 500 N.m., 400 N.m má v Audi A4. Převodovka S tronic je nicméně u obou aut.
Avatar - Hittman
22. 7. 2016 08:34
Re: Není
Když má 160 kW 500Nm, kolik pak má verze 200 kW? Mám dojem, že ty dvojspojky jsou stavěný pouze na 500Nm...?
Avatar - Honza Mička
22. 7. 2016 08:40
Re: Není
Tak je to jinak. 400 N.m má předokolka, 500 N.m má quattro. Obě mají mít podle německých dat dvouspojky, a dokonce i 200 kW quattro.
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 10:17
Re: Není
S-Tronic v A6 ( DL-501 ) bola pri svojom uvedeni na trh koncipovana na max. 550 Nm.
Pravdepodobne asi casom upravili material na jej spojkach a umoznili jej prenasat max. 580 Nm v sucasnej verzii 3.0 TDI quattro 200 kW. Ten motor moze mat aj 600 Nm v novej Q7 alebo A4, tam ale uz ide ZF8 HP.
Avatar - Hittman
22. 7. 2016 11:51
Re: Není
Všiml jsem si, že nově přechází u 210 kW na ZF... asi dvojspojka nestíhala, v servisu říkaly, že je to docela častý jev, kdy dvojspojka natáhne brka..
Avatar - white label
22. 7. 2016 14:04
Re: Není
"V servisu říkaly, ..."? Kdepak je ten dámský servis, který navštěvuješ? >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 17:52
Re: Není
To že DSG nestíhá holt vědí už i holky >:-[]
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 17:56
Re: Není
A já doteď věřil, že jsi mužského pohlaví. ;-\
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 17:59
Re: Není
A já že máš mozek ;-\

Tys fakt doteď netušila že ZF8HP si dá DSG k snídani? :-)
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 18:08
Re: Není
K snídani si tady dává každý tebe. Milion prndů o převodovce, se kterou jsi nikdy nejel.
Nehádám se, že ZF není lepší, ale ty už začínáš být znovu směšnej.
22. 7. 2016 20:45
Re: Není
gilgite gilgite, jsi fakt trapnej ;-\
Avatar - rokyta.p
24. 7. 2016 09:57
Re: Není
taky si to myslím a i kdyby ne, tak je to jen dvojička kde jeden dlá mámu a duhý tátu a příští týden se vymění, takže to vyjde nastejnak >:D
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 18:07
Re: Není
precital som si jeho koment a povedal si ooooch božéé... :-! 8-s
ja uz mu neverim ani nos medzi ocami a ani dučalu medzi vajcami... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 18:09
Re: Není
Víte že se z vás stávaj fakt trapný VWypatlanci žejo? :-!
Avatar - lamal
24. 7. 2016 18:41
Re: Není
si píš hlavne, že je veľa smajlíkov
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 18:11
Re: Není
Jako fakt? >:D

A já myslel že hloubš už to nejde = jak vidno jde >:-[]
22. 7. 2016 08:24
"Pěkné céčko"
"...slýchat od kamarádů jízlivé poznámky typu „pěkné céčko“, nicméně nechci."

Ha ha! To se povedlo. Naprosto s tím souhlasím. S-ko je na první pohled odlišitelné, hlavně svou velikostí. Ale C a E jsou jako porovnávat vejce s vejcem. Rozdíl ve velikosti (pokud nestojí auta vedle sebe) je tak nicotný, že člověk neví, na které z nich se dívá, dokud nevidí auto úplně z blízka a nepřečte si to na zavazadelníku a nebo opravdu nevidí tu "velikost" - jenže to musí mít prostě v oku.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hittman
22. 7. 2016 08:27
Re: "Pěkné céčko"
Označení na kufru bude povinností.. ;-)
22. 7. 2016 08:56
Re: "Pěkné céčko"
Len slaboduchych jedincov trapi ci si niekto myli ich auto s inym. Ostatni si E-cko kupia lebo ho chcu.

Nove Mercedesy su velmi pekne auta ale s tou druhou maskou, nie touto pre dochodcov.
22. 7. 2016 10:21
Re: "Pěkné céčko"
to hej, pekne su. Ale na dobre auto treba viac. Neviem ako su na tom so spolahlivostou ale pred tyzdnom som navstivil mercedes predaju tu v BA. Okrem noveho Ecka, vsetko co bolo v salone malo vrzgajuci interier (s-ko som neskusal :-) )
Sedel som v novom GLE a to iste. Jedine toto nove Ecko na mna zaposobilo kvalitou interieru. Neviem ako su na tom audi ci BMW, takisto neviem ako je na tom Benz s ostatkom, toto bolo jedine co som poskusal a trochu som odtial vysiel so zmiesanymi pocitmi. ;-\
22. 7. 2016 10:45
Re: "Pěkné céčko"
Je jedno ci je zakaznik slaboduchy alebo nie...je to zakaznik. A zakaznik premiovej znacky chce ukazat ze ma premiu...a v ramci tej premie rad ukaze ze sa vozi v Ecku a nie v Ccku...aj ked je pravda ze v tejto triede cena nie je vzdy o centimetroch ale o technologii..
22. 7. 2016 14:59
Re: "Pěkné céčko"
Na to bych úplně nesázel. Za tyhle peníze už kromě kvality chceš i porci image. Představa, že postačuje hvězda na kapotě a o nic jiného už nejde, je dost iluzorní. Vyšší společenské kruhy dokáží být hodně povrchní a dětinské...
22. 7. 2016 17:56
Re: "Pěkné céčko"
Kedze E-klasse je v Nemecku najrozšírenejšie taxikarske auto tak podľa mna o nejakej prestíži vo vyšších spoločenských kruhoch nemôže byt reč.
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 18:10
Re: "Pěkné céčko"
aha, takze pánko z vyššich vrstiev sa pozastavi, ze ved vsetci taxikari tu jazdia v E-klasse, tak kaslem na tu svoju vysnenu E63 AMG S - ved ju ma kazdy... :-! 8-s
Dobre, takze skusime trosku zapojit tu suciastku medzi usami a dame druhy pokus...?
22. 7. 2016 18:23
Re: "Pěkné céčko"
Si nepochopil, ja som písal ze ten kto chce si E-klasse kúpi a je jedno ci sa podoba na C.
Niektorí tu tvrdia pravý opak, lebo E-klasse podľa nich nie je dostatočne prestížne a blamovali by sa vo vyšších spoločenských kruhoch
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 19:07
Re: "Pěkné céčko"
aaaaaaahaaa, no nic, to je tym piatkom... :*) na 34-krat docvaklo. >:D sorry. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 19:14
Re: "Pěkné céčko"
Neuvěřitelný :yes: :-)
Avatar - Hittman
22. 7. 2016 08:26
Na M-B
se mi prostě né a né nelíbí ty LCD místo klasických budíků, ani to tam není dopasovaný, ale vysloveně narvaný, čistě můj názor, bral bych raději klasiku. Také by mne zajímalo, až jeden kiksne, kolik stojí nový? A zároveň jak je to při jízdě, když se do toho opře světlo, zda člověk na tom něco vidí či nevidí..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Machýrek
22. 7. 2016 09:07
Re: Na M-B
S aktuální E 220d momentálně jezdím a po zkušenosti z BMW, kde bych jednoznačně volil klasické budíky, jsem k těm telkám v kabině Ecka přistupoval se značnou nedůvěrou. Ale po ujetí cca 3.000 km musím uznat, že tohle se MB povedlo, čitelnost i za světla je vynikající, používám klasické zobrazení (jsou tam ještě dvě další, ale to jsou jen taková barevná kina na nic), kdy layout kombinuje zobrazení klasických budíků s promítáním dalších informací (lze si navolit, co chceš, aby tam bylo). Není to nijak přeplácané, layout, grafika a rozmístění prvků je zaměřeno přísně na účel, nikoli na formu, jako (bohužel) v BMW.
Otázka je spolehlivost, auto je nový, ujeto má cca 3.000 km a už se začíná sr*t, tak např. senzor přepínání denního/nočního zobrazení displejů občas zlobí, takže jedeš v noci a najednou se displeje přepnou do denního režimu, je to taková facka světlem :-D, nebo za krytem reproduktoru v levých předních dveří něco protivně rezonuje, naštěstí jen v určitých rychlostech, dále mi odpadává na sedadle řidiče boční plastový kryt, vždycky ho nacvaknu a za pár dní zas vypadne.
Ve srovnání s BMW 5er, se kterýma jsem za posledních 5 let ujel víc jak 200 tis. km, je to varující, tam se mi nikdy nic podobného nestalo, všechny jezdily bez závad po celou dobu, tady se obávám, co bude následovat.
Avatar - Dinar
22. 7. 2016 09:13
Re: Na M-B
Jak ti přijde e220d motoricky ve srovnání s 520d?
Avatar - Machýrek
22. 7. 2016 09:47
Re: Na M-B
E220d je svižnější, opakovaně mne v tomto směru překvapuje, jízdní dynamika je pro daily použití víc než dostačující, ale srovnávám ji s 520d 135 kW RWD před FL, pozdější verze jsem nejel.
Pokud si vzpomínám, na 520d mi vadilo špatné odhlučnění motoru, tady bych řekl, že je to totéž, prostě víš, co tam je. Rozdíl u 520d byl, že ve vyšších otáčkách zvuk motoru vcelku ušel, resp. neobtěžoval, kdežto v E220d je protivný pořád.
Na 520d jsem měl spotřebu 6 l/100 (asi, už si to tak přesně nepamatuji), e220d mi ukazuje 5,1 l/100.
520d mi přišla stabilnější, Ečko plave, předek trochu utíká, v přímém směru je třeba dělat více korekcí řízení, na mokru v zatáčkách stabilizace bliká skoro nonstop, nepamatuji se, že by mi totéž dělala 520d. Ale to může být pneumatikama. Mám tam ty jejich dojezdovky, občas to práskne, že mám strach, jestli se něco neurvalo, na BMW se toho hodně zanadávalo, ale takovýhle rány tam neuslyšíš, jasně, drncaj, poskakujou, ale takhle nemlátí.
22. 7. 2016 16:03
Re: Na M-B
;-) Paráda a potvrzení toho, že M-B se v podvozcích prostě plácá...
Avatar - rokyta.p
24. 7. 2016 09:59
Re: Na M-B
jeden z mála alespoň trošku erudovaných názorů v diskuzi, děkuji :yes:
22. 7. 2016 08:52
Redaktorskejch, procti si cenik
Tak Ecko je v serii na 17", ma LED svetla, atd...
Ono si to chce procist cenik, v serii je dokonce comand-online....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
22. 7. 2016 08:58
Re: Redaktorskejch, procti si cenik
Dobrý den,

s koly máte pravdu, šestnáctky jsou k dodání bez příplatku, nicméně halogeny jsou na stránkách mercedesu (ne v ceníku) uvedeny jako standard.
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 03:47
Re: Redaktorskejch, procti si cenik
clovece, tak ved vy nas tu mate informovat o autach, novinkach, robit pre nas testy ( a zrovnavat zrovnatelne, prosiiiim!) a nie stale sa redakcia omluva za omyly a chyby a bezny citatelia vas kopu do zadnic a opravuju - uz je to fakt trapas!
Mozem to milovat! :-!
22. 7. 2016 08:56
Dva poražení
BMW s odtažitým řízením a nedotáčivostí, a podobně odtažitý Mercedes co tluče od podvozku. Safra, něco je špatně 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
22. 7. 2016 09:01
Re: Dva poražení
Spatne je xDrive u jednoho, "runflat" u druheho. Oboje (castecne) resitelne vhodnou konfiguraci.
22. 7. 2016 09:09
Re: Dva poražení
No tak trochu spatne je ta recenze.
- Porovnava BMW 5 s M (nevim jestli jen vybava, nebo i podvozek - a to je velky rozdil) proti standardnimu E na runflatech (ktere tam jsou jen za priplatek, takze normalne je tam skoro nikdo nema)
- porovnava ctyrkolku (5) proti zadokolce (E) (coz meni projev podvozku i vyvazenosti BMW take vyrazne)
- ani naznakem se nemluvi o vzduchovem podvozku (ktery do Ecka za 2 miliony proste patri)

A nakonec je cele hodnoceni psano recenzentem, ktery sice umi napsat docela slusnou recenzi, to zas jo, ale proste preferuje sportovni jizdu, takze nakonec je to fuk, protoze on bude vzdy lehce na strane BMW ... dokud to nebude Mercedes AMG ... ;-)
22. 7. 2016 12:31
Re: Dva poražení
Pokud se nepletu, tak k xDrive neni M podvozek k disposici, tedy M paket je spis jen optika.
Avatar - Barry Lyndon
22. 7. 2016 10:22
stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice dají
ale nejsou ochotni připlatit pár desítek haléřů (max. Kč) na km, aby měli v autě normální benzin. Znám i jednoho, co si nechal dát smrdutého nafťáka do nového Sclasse...
Řádí snad v Evropě nějaký virus (něco jako dieselová toxoplazmóza), který člověky nutí k podobným výstřelkům? Protože předpokládám, že podobné auto si nekupuje bagrista přikrádající naftu a na jiných kontinentech se nic takového neděje.
Chápu, že jsou v Evropě pomýleně nastavené spotřební daně z PHM, ale stejně...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - WinDiesel
22. 7. 2016 10:33
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Ono těch nemocí co řádí bude víc a Ty jsi taky postiženej. Umanutostí. V Evropě prostě máme z čeho vybírat, v Číne si těžko pořídíš diesel když se tam nevyrábějí protože veškerou naftu spotřebovávají generátory elektřiny. Ale to ty nevíš protože bys nesměl být tak líný a kromě mimózních výkřiků bys musel něco nastudovat.
22. 7. 2016 12:20
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
To co píšeš je samozrejme blbosť. Podiel benzínu a nafty pri rafinovaní nie je fixný, ale nastaví sa na základe požiadaviek trhu. EU výroby percentuálne najviac nafty. Okrem toho Čina sa rýchlo zbavuje výroby elektriky z fosílnych palív. Väčší inštalovaný výkon veterných elektrárni ako cela EU a viac ako 30 rozostavaných blokov jadrových elektrárni.
Ale to by si vedel, keby si nebol lenivý a zaujímal sa o svet okolo seba.
22. 7. 2016 11:04
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Taky sedan si kupujes ako kriznik, pri realnom porovnani pri cca 60tisic km rocne zistis, ze rocne by si na benzin minul o nejakych 2000 eur naviac. Pri leasingu na tri roky to mas 6000 eur, to si radsej priplatim vybavu za 6000 to diesla pretoze na tempomate na dialnici mi to je uplne ukradnute co tam pod kapotou mam, aj tak to nepocujes. Nehovoriac o zostatkovej hodnote takej jazdenky, kde na benzine prerobis dalsich par tisic lebo to nik nechce.
22. 7. 2016 12:29
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Napísal by som, že ti závidím, že to nepočuješ, ale neviem či je slabý sluch niečo čo treba závidieť. Ja som posledne odhalil naftu aj v A6 s V6. S V8 v nafte som sa ešte neviezol.
Pri E ako fleet by som tvoju ekonomiku ešte pochopil, ale pri S, alebo kúskoch od Porsche ktoré začínajú nad 100 tisíc EUR mi to zmysel nedáva, tam už ma nemôže trápiť 2000 ročne. na aute za 100 strácam 15 ročne len tým, že stoji v garáži.
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 16:12
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
aj V8 TDI v aktualnej A8 odhalis, ked budes chciet, ale je to prijemne odhalenie. ;-)
btw., znamy chce kupovat podobnu A8 ako ma byt ta "moja buduca"( tiez tak cca 3;4 rocnu ), len chce benzin, lebo najazdi velmi malo mimo mesta. Ked som pozrel ponuku uz na Slovensku ponukanych, tak je problem najst nejaku benzinovu v dobrej cene !
A to nehovorim o tom, ze ani neviem co mu poradit - doslova: 3-liter kompresor nieje bůhvíco, starsie 4.2 FSI asi najlepsia volba a 4.0 TFSI uz luxus pre neho. Keby tam existovala nejaka klasicka atmo V6 benzin, problem s radou pre neho na tie jeho priskoky by som nemal. A na takyto rezim sa mi zda byt jak 3.0 TDI, tak 4.2 TDI pre neho nevhodna.
Ale ine som chcel povedat - proste benzinove A8 ( aktualne ) su na tom ako jazdenky vcelku slusne. Len neviem, kto ich bude kupovat za tie predajne ceny. Aj mlady, co zarobil rychlo slusny gros, zobere TDI, - väcsi vyber a aj vcelku dobre ceny. :-!
22. 7. 2016 12:38
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Ja zase nechapu, ze si nekdo do auta urceneho na dlouhe trate koupi benzin, kdyz pak v kombinaci s dnesnim trendem zmensujicich se nadrzi ma dojezd s bidou od pumpy k pumpe. To uz si rovnou muzu koupit Teslu, kdyz musim kazdych 300 km nekde stavet a provadet nejakou operaci aby auto bylo ochotne ject dal.
Avatar - Barrichello
23. 7. 2016 01:14
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Ty jedeš 900 km v kuse?
Piješ za jízdy, čuráš za jízdy do petky, záda neportáhneš?
Teda to si borec.

Jaguar co sem měl měl nádrž 90 litrů, při spotřebě na dálkové tratě 12-13 litrů najel přes 700 km.
Ameriky měly nádrže cca 60-66 litrů, při spotřebě 10-13 najely 500-600 km.

Mam kamarády profi řidiče co jezdí po celé evropě s kamionem nebo odtahovkama jezdí pro auta ale ani jeden z nich není s prominutím idio* co nezastaví 500 km a jede to v kuse
23. 7. 2016 11:50
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Jasne, jedu dokud nedojde benzin. Ted aktualne musim holt stavet tak po tech 600 kilometrech, protoze sice 70 litru nadrz, ale zaroven 3.7 V6, ale kdyz jsem jezdil s auty s vetsi nadrzi/mensi spotrebou, tak jsem jezdil i k tem 900 km na jeden zatah. Neni to zasadni problem, na piti mam litrovou flasku co mi v klimatizovanem aute nejakou dobu vydrzi, mocak celkem funguje takze sest sedm hodin zadny problem a kvuli zadum si kupuji draha auta co maji rozumne sedacky. Samozrejme kdyz jsem jednou z neznalosti nafasoval firemni C4, tak jsem z Prahy dojel tak tak k Shellce na 120 km, protoze zada upela jak v poslednim tazeni, ale v dobrem aute neni problem.
Mit auto s sedesati litrovou nadrzi a spotrebou 13+ litru pri ostrejsi jizde mi mne neskutecne iritovalo. Prestavky v jizde mam urcovat ja a ne hladove oko.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 11:56
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Takhle jezdit je totální blbost :-!

Kvalitní auto je samozřejmě o něco lepší ale na tý blbosti to vpodstatě nic nemění. Neni nutný dát si pauzu každý 2 hodiny nebo kolik se doporučuje, ale jet v kuse 900 km je totální blbost = 100% koncentraci by udržel možná tak robot :-)

Neexistuje důvod nedát si pár minut pauzu, vyčůrat se protáhnout tělo a jet dál

Neni to ani o nádrži = časová úspora když pojedeš xy hodin nebo tisíc km v kuse a dáš nebo nedáš si v polovině krátkou pauzu je nula
22. 7. 2016 15:05
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Osobně vidím problém hlavně v přeprodejní hodnotě. Pětky a Éčka v silných benzínech z druhé ruky opravdu téměř nejdou. Jakmile to auto spadne pod cenu nového Superbu TDI, tak je v osmiválcovém nebo šestiválcovém benzínu doménou enthuziastů (i když ani těch občas ne), ale reálně musí cena hodně padnout, aby o něj někdo zakopl. Diesel naopak drží cenu dobře a je prodejný i po letech za solidní peníze. Ta spotřeba třeba tolik nemusí trápit tebe, ale budoucího majitele trápit s vysokou pravděpodobností bude a tratit na tom pak statisíce ve výkupní hodnotě už mnohdy nechce ani hodně bohatý člověk.
22. 7. 2016 18:59
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
Sorry, ale vubec nevis ktera bije a meles tady uplne nesmysly. Jako nekdo kdo stravil celkem dlouhou dobu shanenim silneho premioveho benzinu muzu nad tvoji neznalosti jen horce zaplakat. Ano, benzinove petky F10 jsou lacine, ale to je jenom proto, ze novejsi benziny od BMW stoji za prdlacku. Takova BMW 550 F10 je skoro neprodejne auto, je to pochopitelne uvedomime-li si ze ten motor ma zivotnost 100.000 km, ale to vypovida o kvalite motoru, ne o atraktivite silnych benzinu v premiovkach. Kombinace relativne slusneho zajmu o silne benziny vs. skoro nulova nabidka v ojetinach dela naopak benzinove verze zhusta drazsi bez diesely.

Mercedes E500 je skoro nesehnatelna ojetina, pokud uz se vyskytne, tak stoji vyrazne vice nez srovnatelne tuctove 350 CDI. Mercedes C je v benzinu rovnez skoro neexistujici, pokud uz je tak stoji raketu. Pujdeme-li do dob, kdy BMW jeste umelo delat benziny, tak BMW 550 E60 je nejdrazsi motorace co se da u ojetych E60tek koupit, priplatky na ni proti srovnatelnym dieselum jsou klidne polovina ceny auta! O tridu vyse 750tky E65 staly vzdycky vice nez 730d i 745d (u te druhe je to samozrejme dane i servisnimi naklady). A tak by se dalo pokracovat. Solidni silny benzin se bez problemu proda bez ohledu na pocet valcu. OK, mozna dvanactivalce uz jsou problematicke na prodej, ale sestivalce, osmivalce se prodaji vzdy uplne bez problemu.
Avatar - Emel
23. 7. 2016 22:40
Re: stejně by mě zajímalo, co člověky pudí k tomu, že sice d
1) Tahle třída jsou služební auta, tam je na to trošku jiný pohled než má entuziasta nebo bagrista.
2) Auta jsou primárně koncipovaná na německý Autobahn a když to trošku přeženu, tam nedává smysl nic jiného než třílitrová nafta.
3) Rozdíl ve spotřebě závisí na jízdním stylu, na té dálnici to klidně může být 5+ litrů... a ta auta klidně najedou 50+ za rok.
4) ale hlavně - na té dálnici to fakt nikoho neobtěžuje.
22. 7. 2016 10:34
dotaz na autora testu
dobrý den, zajímal by mě Váš názor ohledně nejkomfortnějšího podvozku v této třídě, řekněme s cenou vozu kolem 1,5 mio, děkuji
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Honza Mička
22. 7. 2016 11:02
Re: dotaz na autora testu
Dobrý den,

na to není úplně snadná odpoveď. Spousta řidičů si myslí, že komfortu dosáhnou pouze vozy s mekčím nastavením, což je třeba příklad dnešního éčka se selektivním tlumením, to ale není úplně pravda. Platí to jenom na maximálnhě zvlněném povrchu, kde je ale komfortní třeba i Dacia Sandero.

Důležitá je správná kombinace kol, pneumatik a tlumičů. Adaptivní tlumiče mnohdy neřeší zásadní problém - zakopávání na ostrých nerovnostech, kdy je potřeba, aby byl podvozek (alespoň v momentě přejezdu ostré nerovnosti) naopak o něco tužší, ale ani sebelepší tlumič nedokáže reagovat tak rychle, aby dokonale zachytil kolo "vystřelené" pružinou. Hovořím z vlastní zkušenosti.

Rozhodně se to neobejde bez kompromisů, přičemž velkým překvapením bylo právě BMW 5 z dnešného testu. Je už samo o sobě poměrně tužší, nebo alespoň není tak uhoupené, ale nerovnosti tlumí velice dobře a často nezakopává. Pojede ještě lépe bez run flatů, zrovna tady bych je ale byl ochoten akceptovat.
Avatar - Dinar
22. 7. 2016 12:15
Re: dotaz na autora testu
Přesně tak, komfort není pohupování se na dlouhých nerovnostech, ale zvládání krátkých příčných, a to při co nejvyšší možné míře agility podvozku, což u odpružení znamená zejména co nejmenší náklony a kontrolu pohybu karoserie.

Na otázku bych odpověděl, F10 po fl s adaptivním podvozkem, ještě o fous lepší je ale XF s adaptivním podvozkem, při stejném komfortu jako F10 na 19" dokáže "unést" i 20" kola, je to momentální podvozkový leader. ;-)
22. 7. 2016 11:14
Re: dotaz na autora testu
Jednoznačně to musí být na vzduchovém podvozku.Tam je to velice komfortní.Nové Ečko má se vzduchem velmi pohodlný podvozek.
23. 7. 2016 08:00
Re: dotaz na autora testu
Správně, až na ostré nerovnosti, které principiálně vzduch neumí. A o dynamičtější jízdě se změnami směru se není potřeba bavit.
M-B jednoduše neumí naladit klasický podvozek. Zase ale přesně od této značky očekávám pohodlí, umět filtrovat příčné nerovnosti, je to pro M-B to nejlepší.
22. 7. 2016 12:43
Jak velkou ma vlastne tenhle Merc nadrz?
Tech uvedenych 50 litru ma ta virtualni homologacni nadrz, ale kolik jakou velikost ma ta skutecna co se do tech aut dava jsem se nikde nedocetl. Vsude je to jenom jako "nadrz o vetsim objemu", ale bez specifikace co to znamena? 60l? 65l? 70l?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
22. 7. 2016 12:49
Re: Jak velkou ma vlastne tenhle Merc nadrz?
66 litrů
Avatar - Londonbridge
22. 7. 2016 22:23
Re: Jak velkou ma vlastne tenhle Merc nadrz?
Ja mam v 350 d 80L ale tiez za priplatok....
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
22. 7. 2016 14:04
Suboj druheho a tretieho.
Auta, ktore zaujmu len vyssi level fleetu (kde rozhoduju ekonomovia) a ludi s pomylenym pristupom k pojmom premia a uspora.

Pri zbytocnom nahanani za 'jazdnymi vlastnostami' je obetou komfort, pri nahani spominanych ekonomov je obetou kvalita a spolahlivost.

Este stastie, ze existuju premiove automobilky, ktore robia auta pre inteligentnych ludi.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - speedfred
22. 7. 2016 14:23
Re: Suboj druheho a tretieho.
Nehlásal si tu tu nedávno "zrušte mi účet" ?
Mimochodom,ten kto si na také auto zarobí tak bude podľa teba asi blbec,hmmm 8-s
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 15:43
Re: Suboj druheho a tretieho.
Předevčírem. ;-)
Avatar - white label
22. 7. 2016 16:04
Re: Suboj druheho a tretieho.
Bohužel zatím jeho žádost nevyslyšeli...
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 15:45
Re: Suboj druheho a tretieho.
Jsou věci, které ti Lexus nenabídne. Ale to asi nemá cenu říkat trollu/hateru.
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 16:14
Re: Suboj druheho a tretieho.
a do něj, do trolla ! >:-[] ;-)
Avatar - white label
22. 7. 2016 16:29
Re: Suboj druheho a tretieho.
Hoď ke kompu volla, vyplivne ti trolla...
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 18:24
Re: Suboj druheho a tretieho.
Hele mudrlanti mazejte zpátky do práce [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 18:27
Re: Suboj druheho a tretieho.
Ty ani nevíš, co to je práce, "editore".
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 18:32
Re: Suboj druheho a tretieho.
Já viděl sem tu vaši [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 18:37
Re: Suboj druheho a tretieho.
Důvod, proč mi posíláš odkaz, na který jsem reagoval? Mírná mozková dysfunkce?
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 18:39
Re: Suboj druheho a tretieho.
Jak mám vědět co ti diagnostikovali? :-)

Že fakta nebereš v potaz ani když se zopakujou desetkrát ale vim i já ;-)

No nic mazej do práce = s těma prknama ste to přehnali eště víc než tady se Sheldonem, nebo A8TDI, nebo...
Nebo tě tu nechali na stráži a šli to uklidit Pat a Mat a VWat? :-)
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 18:45
Re: Suboj druheho a tretieho.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 18:53
Re: Suboj druheho a tretieho.
Jsi fakt jako Kill Bill = i on si začal :-)

A víš jak skončil ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 18:54
Re: Suboj druheho a tretieho.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
tento tvoj odkaz si vzdy s radostou pozriem, je to asi najtrefnejsia definicia tejto trubky. >:D
Neviem co za mindraky si tu lieci, a nepochopil som tie "prkna", tak mi daj vediet, o aku srandu som prisiel. >:D Ja jeho odkazy uz z principu neotvaram, kadejake mudrosti typu Autoforum a spol. si precitam ked ja chcem a nie takto z donutenia / z oj€bu.
Napada ma fakt len ten ulet, ze ho tu najalo Autoforum, aby to tu zasieral ich odkazmi.
Na druhej strane neviem, ci by web, ktory sutazi s ACZ o titul #1 na CZ webe najimal takeho pokemona... >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 18:56
Re: Suboj druheho a tretieho.
Víš co je nepřekonatelná prča? Že si to fakt myslíš [odkaz] :yes: >:D >:D >:D >:-[]

Kerej seš [odkaz] nebo [odkaz] = já jen abych věděl kterýho se zbavim dřív >:D
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 19:07
Re: Suboj druheho a tretieho.
S těmi prkny jsi o nic nepřišel, za a) předpokládám, že ho v této diskuzi ještě 10x použije,tak na to možná stejně omylem klikneš a za b) je to nedůležitá kravina. ;-)
Taková kravina, že ani zcela výjimečně neprokazuje pravý opak toho, co chtěl ARA říct.
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 19:13
Re: Suboj druheho a tretieho.
>:D :yes:
ale ja sa uz fakt krotim a neklikam na kazdu pikacovinu od ARY, takze vobec neviem, co mi chce ten trtko povedat... >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 19:15
Re: Suboj druheho a tretieho.
Hele = byls někdy na IQ testu? >:D

Ty seš fakt VWzoooorovej příklad [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 19:13
Re: Suboj druheho a tretieho.
Takže zase nepochopil = asi fakt ta dysfunkce ;-)

Vzpomínajíc na diskuzi o A8V8TDI já hrd že ARA po Vaculíkovi = ty že po webpájovi? >:-[]
23. 7. 2016 06:46
Re: Hrdost
Na co jsi hrdá KharlKylieSakro? Na tupé papouškování cizích názorů i bez toho, že jim rozumíš nebo zas*rání diskuzí nesouvisejícími věcmi?

Moc lidí, kteří názor na auta nemají stejně jako ty sem nechodí. Dost dobře nechápu, proč si nehoníš triko mezi sobě rovnými na AF a tady se neustále ztrapňuješ...multinicku.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 20:37
Re: Hrdost
Tupý a trapný = i na tebe

Neumíš prostě přiznat že Vaculik je liga mimo tvý znalosti? ;-)

Radši dál a dál machruješ že tobě se nevyrovná? >:D >:D >:-[]
23. 7. 2016 20:51
Re: Hrdost
Me je Vaculik putna, mam rad auta a chodim sem o nich s lidmi, kteri to maji stejne pokecat. Ty si sem chodis lecit komplexy a resis jine nicky. Jsi jen offtopicovy multinick.

Jako vzdy k F10 nebo E/klasse nemas ani tuk, nemuzes mit ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 21:09
Re: Hrdost
Ty to furt nechápeš = viz ta diskuze kde si tvrdil že Vaculik tomu na rozdíl od tebe nerozumí = nic k tématu nemáš ty ;-)

To co píšeš je prostě blbost, výmysl, lež, kravina :-!

Nebo jinak = na 100% má pravdu Vaculík a ty si jen prášil

A banda fanatiků tě v tom podporovala

Předpokládám že nejste šílený a víte že to tak je

Jestli tě baví oblejzat prodejce a nic nekupovat = klidně to dělej. Ale nehraj že tvý poznatky z týhle činnosti představujou první ligu ve státě

Mám pocit že budou tak v úrovni mejch a to sem slušnej :-)
23. 7. 2016 21:17
Re: Hrdost
Mila KarlSakroKylie, nedomnivej se, ze na svete jsou jen ubozaci. Nemuzes soudit vsechny dle sebe.
Pokud nemas nic k autum, jsi pro me jen ztratou casu. :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 21:20
Re: Hrdost
Trapnym oslovenim a snahou urážet to neokecáš :-!
24. 7. 2016 07:05
Re: Hrdost
Auta nic? O těchto Vaculík nepsal? Jak smutné KharlSakroKylie ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2016 09:09
Re: Hrdost
Právě že psal = a tys blábolil a lhal že nemá pravdu = a teď nevíš kudy z toho :-)

Tak to řešíš dalšim uráženim a blábolenim kravin ;-)
24. 7. 2016 10:59
Re: Hrdost
Mas neco k E220 nebo 525xd? Jak si multinick s Ara postizenim muze dovolit oponovat? Nijak, jsi trapny :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2016 11:01
Re: Hrdost
Ne brachu a teď smrtelně vážně: Ty si trapný :-|

Hodně ti to ujelo a nemáš koule se k tomu postavit

Řešení dalšíma urážkama je = takový webpajovský a velmi velmi dospělý :yes: :-)

Ale nejsi zas tak originální [odkaz] >:D >:-[]
24. 7. 2016 11:12
Re: Hrdost
Hele Kharle nebo Kylie...nikdy jsem od tebe nic k autum vyjma odkazu a kravin co kdo napsal necetl. Jsi nicka bez rozhledu s komplexy, ktere si tu snazis lecit.
Az budes mit neco k autum a nebudes trpet komplexy, tesim se na diskuzi. A zkus jen jeden nick ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2016 11:19
Re: Hrdost
Řešení dalšíma urážkama je velmi velmi webpajovský :yes: :-)

Zajímavě působí když někdo tvýho rozhledu posuzuje rozhled jiných ;-)

Třeba Vaculíka = to byla fakt komedie nezapomenutelná :yes: :yes: >:D >:D >:D >:-[]

I když ti to hlava nebere = já mám jeden nick a žádnej jinej = nejsem Karel_Gilgit :-)
24. 7. 2016 11:30
Re: Hrdost
Auta tu normalni diskuteri resi, jen nicky se tu chodi realizovat. Karel rozhodne neni Gilgit, KharlKylie :-)
Avatar - _Karel_
24. 7. 2016 12:07
Re: Hrdost
A tohohle ubožáka se tu zastávám, že není ženská?! :-O
Avatar - _Karel_
24. 7. 2016 19:51
Re: Hrdost
Sákra, další Hepnarová-
Avatar - Emel
24. 7. 2016 19:59
Re: Hrdost
Úplně tak zlý to není, občas se něco k autům dá. Ale někdy jsou odkazy ubíjející, úplně vidím jak to je jeden výsledek z googlu na "audi trakce problémy" - copy - paste za druhým :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2016 09:23
Re: Hrdost
Nemusíš svou neznalost tak hlásat :-)

A nemůžeš podle sebe soudit sečtělejší >:-[]

Tady si fakt ujel ;-)

Rada: Zkus číst i jiný testy než jen ACZ = budeš docela čumět >:D

A tohle myslím smrtelného vážně :-!

Že nečteš a máš základní nenalosti konstrukce je smutný = že napíšeš takovou srač.vinu smutnější = nejsem jako ty ;-)
Avatar - Emel
23. 7. 2016 22:43
Re: Hrdost
On myslel Audi, ne? Kdo je první, kdo druhý a kdo třetí můžeme diskutovat, kdo ale tu trojici tvoří je jasné... takže vylučovací metodou... ;-)
Avatar - _Karel_
24. 7. 2016 00:18
Re: Hrdost
>:D to sice nemyslel, ale dobrý :yes:
22. 7. 2016 16:02
Re: Hrdost
Nevyhrožoval jsi odchodem? Tenhle takynázor je úžasně směšný. Inteligentní lidé nejezdí v D3, jak úzkoprsé a hloupé ;-)

O tom, že by F10 bylo nekomfortní nemůže být ani řeč, ale to by se muselo vyzkoušet a ne jen plkat.
Avatar - white label
22. 7. 2016 16:03
Re: Hrdost
Snad nemyslíš "inteligenty" tvého formátu, to bys je vážně urazil...
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2016 14:56
uz viac chromu
tam na masku medveda snad ani neslo dat... popravde takyto chromom polepeny face sa len tak nevidi ( a to aj mimo eu ) ... teda aspon na mna z toho moc krasy nevyzaruje ... bmw na mna takto spredu posobi daleko krajsie a zaujimavejsie ... vedla medveda je to razom vazne krasne auto... clovek si to pritom uvedomi az vtedy ked ma oba vozy pekne vedla seba ...
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2016 16:04
Bouchání podvozku
To je základní chyba nejen u vyšší střední třídy. Už proto by mohl mít M-B interiér ze zlata a nikdy bych ho nevzal. :-!

A i to je důvod, proč nové E dle mého na starou a odcházející F10 nestačí. Vzhledem k vylepšení 3er po FL se dá očekávat, že v rámci RWD nová pětka odskočí Ečku ještě dál, minimálně na úroveň XF.
Rozbalit vlákno
2
22. 7. 2016 17:40
Re: Bouchání podvozku
Na vzduchu to nebouchá. :-!
23. 7. 2016 06:46
Re: Bouchání podvozku
Ano, pak zase dynamicky nestíhá. :-!
Avatar - rohYpnol
22. 7. 2016 19:17
A máme to tu zas
Prémiové modely a hle, srovnávačka je napsána s rozmyslem a věci dávají smysl. Chybky zaznívají, ale to není podstatné.

A video také vcelku na pohodu, oceňuji bezprostřednost místo hereckého výkonu z páté cenové :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 19:21
Re: A máme to tu zas
Suhlas a pripajacka k pochvale testu a autora ! :-! :yes:

Zase som sa tu vdaka jednemu pokemonovi nechal pri debate o premiovych vozoch strhnut do hadky s nim a jeho lowcostovymi tliachanicami... 8-s
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 19:25
Re: A máme to tu zas
Hele = podívej se na vůbec první příspěvek diskuze :-)

A pak na svůj = teda tvůj = první příspěvek v týhle diskuzi ;-)

Výběr: "a do něho do trolla"; "neviem co za mindraky si tu lieci"; "neverím mu ani dučalu medzi vajcami"; "trtko.. pikacovina"; "nejtrefnejsia definicia tejto trubky"; takze skusime trosku zapojit tu suciastku medzi usami a dame druhy pokus?" atd. atp. = to jsi ty :-!

A teď si můžeš otevřít nějakej z odkazů z 19:15 = a něco si o sobě přečíst ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 7. 2016 19:44
Re: A máme to tu zas
takze ani rozlisovat ciselka ktore udavaju cas sa ti nedari. >:D 8-s Moj prvy je z 10:17 a ked si ho precitas, zistis, ze je cisto technickeho charakteru a pravdivy.
To, ze potom sa tu zjavili aj "zaujimavejsie" prispevky, na ktore som reagoval trochu odviazanejsim sposobom - necuduj sa. Zasluzili si to. Teda okrem toho s tymi taxikarskymi E-ckami, za co som sa dotycneu ospravedlnil a aj ty si si to vsimol a reagoval. Takze znova smolík. >:D
Tvoje odkazy z principu otvarat nebudem, pokial mi predtym nenapises nadpis, o com ten odkaz pojednava. A nemyslim tym nejake odkazy na Wikinu a psychiatrov ci co - to si studuj sam, potrebujes to. :-!
Ale nech som teda ferovy: tvoj prvy prispevok tu v diskusii je asi ten "päťdesiatyprvý" z tých vyse 30 000, ktory sa da oznacit ako adekvatny, normalny, alebo tak nejak... >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 19:52
Re: A máme to tu zas
Jj zasluzili si to :yes: :yes: >:D >:D >:D >:-[]

Si fakt magor = bez urážky = prostě sprosťák kterej napadne kohokoli kdo má jinej názor :no: :no: :-| :-!

Seš fakt čítankovej příklad [odkaz] >:-[]
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 20:08
Re: A máme to tu zas
Nechci tě prvoplánovaně urážet, ale když už sem téměř stejnou věc dáváš potřetí, přečetl sis ji sám pořádně? "Nejhloupější přeceňovali své schopnosti nejvíce ze všech"
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 20:10
Re: A máme to tu zas
Já to znám a jako obvykle souhlasim s představiteli oboru = proto mi řikáte ARA ne? :-)

VWaše partička má na všechno vlastní názor ;-)
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 20:12
Re: A máme to tu zas
"Do začarovaného kruhu hloupých úsudků se můžeme rovněž velmi snadno chytit, pokud bezmyšlenkovitě přejímáme předkládané informace."
Tak tohle je nejpřesnější, líp bych to nenapsal.
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 20:17
Re: A máme to tu zas
Jo = vidíš že i my se můžeme shodnout ;-)

Bohužel trvám na tom co sem napsal o AUDIM = fakt je to na muj vkus už moc :-!

A docela chápu Sheldona = možná neni chytrej jako jeho seriálovej jmenovec, ale pokud můžu soudit = v naprostý většině případů má pravdu

Což znamená že partička která včera řičela nadšením že tady chce skončit: Ne >:-[]
Avatar - _Karel_
22. 7. 2016 20:23
Re: A máme to tu zas
Sheldon je hlupák, který nemá pravdu téměř nikdy. Málokdy píše něco jiného, než glorifikace Lexusu a bezmyšlenkovitý hejty na německá auta. Ale po tvým odkazu už vím, že nemá cenu tě přesvědčovat.
Tak ať ti na víkend udělám radost: koukal jsem na dokument o LFA a je to obdivuhodné auto.
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 20:42
Re: A máme to tu zas
No = jeden z nás má nespíš pravdu ;-)

LFA je bomba = zajímavý že svym způsobem prošumělo bez většího zájmu = alespoň u nás

Dík = nevim jak to oplatit: Tohle je bomba [odkaz] :yes: :-)
23. 7. 2016 06:48
Re: A máme to tu zas
Nemusíš ze sebe dělat ještě většího troubu než jsi, ta definice platí pro tebe, bezmezně a zcela přesně. :-! :-! :-! ;-)
23. 7. 2016 06:47
Re: A máme to tu zas
Na komoru Karle, ale s milimetrovou přesností! :-! >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 09:24
Re: A máme to tu zas
Jj já vim že si to spolu s Karlem Gilgitem, WL a AUDIRS6 myslíš = opakujete to furt dokola :-)

Já [odkaz] znám = co ty? ;-)

Fakt černej humor je že já na to poukážu [odkaz] a VWaše partička si hned myslí že to je o mě = že o ní na vteřinu nepřipustí :yes: >:D >:D

O vás který máte na všechno jinej názor než profík to bejt přece nemůže >:-[]
23. 7. 2016 06:05
Re: A máme to tu zas
vlastni nazor na zaklade vlastnich zkusenosti je to, co dela chlapa chlapem, chlapce.
23. 7. 2016 06:50
Re: A máme to tu zas
A papouškování to co dělá Aru Arou, Sakru Sakrou, Kharla s Bere... Stačí ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 09:22
Re: A máme to tu zas
Čet sem tvý vlastní názory a závěry = nechceš přece jen radši papouškovat toho Vaculíka? ;-)
24. 7. 2016 07:07
Re: A máme to tu zas
Ne, myslím, že jeden vzlezdop...ista s multinickem tady stačí. >:-[]
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 21:53
V rajchu budou mít brzy jiné starosti
než jestli je lepší BMW nebo MB. Sluníčkářka Anděla a spol. sklízí co zaseli....
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 22:26
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Kravina ;-)

Na tohle je léčba jenom návrat k ostnatýmu drátu a střílet na všechno ať to de dovnitř nebo ven. A víza pro všechny a každýho sledovat tajnou policií. Taky to neni 100% ale pomůže to >:-[]

A politiky který nevysvětlujou ale oblbujou vrátit do reality = nástroje na to jsou [odkaz] = sám bych přiložil ruku k dílu :-)
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 22:30
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Na to je jedinej nástroj - 500 000 lidí na náměstích s puškou ruce. Jenže to bylo naposledy ve tvém oblíbeném únoru 1948 >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 22:33
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
´48 zrovna muj oblíbenej fakt neni :-)

A 500 000 zblblíků je v tomhle případě totálně naprosto k ničemu ;-)

Gottwaldovi ekonomicky zdevastovat stát pomohli to jo = teď by mohli dát leda 2. kolo

Proti magorovi kterej chce kohokoli zabít to nijak nepomůže = je to v zásadě to samý jako dneska na Smíchově nebo kdysi [odkaz] [odkaz] atd. atp. tomu prostě nejde zabránit

A nepomohlo by ani kdyby na těch náměstích byl těch chudáků milion
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 22:41
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Nepochopil, těch 500 tisíc pomůže k tomu vyploklonkovat vedení země. A těch 500 tisc by bylo tudíž potřeba nejen u nás ale zejména ve Francii, Belgii, Německu, Švédsku, Itálii

Ono se zákony - nemáš doklady, ahoj. Zfalšoval si doklady - 20 let zákaz vstupu do EU a po porušení 10 let natvrdo za katrem by to ponkud prořídlo. A se změnou vyplácení sociálních dávek a dotací.
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 22:45
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Nic proti vypoklonkování politiků jako je Zeman nebo Babiš nebo Hollande atd. A co dál?

Myslíš že když teď bude americkym prezidentem místo zelenýho levičáka [odkaz] už se žádnýmu amíkovi nic nestane?

Nic proti zákonum a jejich dodržování = ale to s tim zabíjenim měkkých cílů jak se jim ne moc hezky řiká nemá nic společnýho. Prostě kdo chce tak zabije

Omezeně, částečně ale přece jen trochu se tomu lze bránit režimem ála KLDR ;-)
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 22:47
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
A jaký máš řešní ty? Jít s basebollkou proti AK-47?
Nebo nedělat nic a koukat?

Obojí úplně špičkový, jedno za 18 a druhý bez dvou za DVACET >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 22:52
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Nojo sou takový na houno období v dějíinách no = fotřík řiká že sme si minulejch 20 let měli užít = až zpětně si hodně lidí uvědomí jak byly fantastický

Co dělat? Žít. Užívat života a doufat že tajný služby budou fungovat jen líp a líp

Nic jinýho se dělat nedá = na tohle by nepomoh ani ten Gottwald. Možná ten [odkaz] >:D >:-[]
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 22:56
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Seš tím Kimem nějak posedlej ne, že von tě nějak zvráceně přitahuje, přiznej se >:D >:D

Na tohle žádnej diktátor nepomůže, na to pomůže zájem lidí a vůle vzpeřít se proti někomu, kdo jedná proti jejich zájmům. Zcela evidentně a tentorkát už nejde o rohlík ale o životy.
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 23:01
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
To snad i přiznám :yes: >:D

Tady trochu pomůže fakt jenom ten Kim a tvrdě diktátorskej režim = kdy nikdo nikam nesmí
A ani on nezabrání magorum jako byla Hepnarová, Breivik a podobný aby si udělali to svý = prostě to nejde. Ani ultra tvrdej režim nemůže mít pod kontrolou 100% lidí 24hodin denně

Ve stejný době zabíjel v Americe co to šlo Henry Lee Lucas /asi 300 mrtvých/ a Čikatilo /asi 50 žen a dětí/ v Rusku = prostě magor je magor
V česku tou dobou "jen" spartakiádní vrah = 3 vraždy, pár pokusů a pět nebo kolik znásilnění

Jakákoli volná svobodná společnost je timhle způsobem zranitelná. Myslim o něco víc než ta pod Kimem ale viz Čikatilo a další zabránit tomu nejde nikde. Jak zabráníš magorum chovat se jak magor? A je úplně fuk jestli blbovi ve vlaku, v hospodě v Uherskym Brodě atd. atp.? Prostě to nejde

Už sem to tu psal před rokem nebo kdy: V Praze je na 100% jeden, dva, deset magorů který při správný motivaci udělaj nějakou podobnou šílenost. Myslíš že řešení je oplotit Prahu a nepustit nikoho ven? ;-)

[odkaz] >:-[]
Avatar - Barrichello
23. 7. 2016 00:30
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Opět ti uniká pointa.
Breivik byl jeden za x let, Hepnarová jedna za 40 let, ale tohle sou nábožeštví fanatici co dělaj útok ted už pomalu každej měsíc. A bude se to stupnovat. Je jim prakticky jedno kdo bude obět - hlavně aby to byl bílý eropan a v co největším počtu, ostatní je jim šumák.

Tady nejde o srandu a sexuálně a psychicky vyšinutého magora jako čikatilo (i když přečti si o něm, tak policejní složky ruské milicie taky dost selhaly).

Místo alibistického "nejde s tím nic dělat" je třeba konat a okamžitě vyhostit všechny co byli v jakkémkliv kontaktu s teroristy, všechny radikální duchovní, všechny lidi bez papírů a s falešnými doklady.
Avatar - white label
23. 7. 2016 01:14
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Souhlas.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 09:20
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Hmm = kdyby to bylo tak jednoduchý jak si představuješ, bylo by to fajn :-|

A už vyřešený = nebo žiješ v až takovym bludu že si myslíš že to co víš ty neni tisícum jinejm jasný? [odkaz] >:-[]

Ale třeba je to jako obVWykle = ty máš pravdu a Drbohlav a spol sou out. A stejně Vaculík a stejně.. ;-)

Neměl ty bys řídit minimálně Evropu? :-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 11:36
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
:no: :no: :no:
Že to má teď, po tom, co sem bylo nelegálně vpuštěno milion+ ekonomických migrantů, snadné řešení, nikdo netvrdí.
Že jsou domorodí obyvatelé se zvyšující se četností vystavení často smrtelným útokům od pošuků, kteří věří, že budou odměněni Alláhem, je holý fakt.
Pro někoho je jednodušší si přečíst, co si myslí nějaký Drbohlav, jiní používají s úspěchem vlastní mozek.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 11:46
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Ano takhle to vidí amatér = odmítající brát v potaz názor odborníka :-!

A ono je vlastně jedno jestli Vaculíka v autech nebo.. hlavně mít svuj názor ;-)

A viz ty odkazy = sou tací kteří fakt radši použijí jen to co vyplodí jejich vlastní mozek = a vůbec je nemate že dojdou k jinýmu až opačnýmu než Drbohlav v jeho oboru, Vaculík v jeho atd. :-)

A o těch je Dunning-Kruger efekt

Jak ty si vysvětluješ že máš v tolika oblastech jinej názor než špičky oboru? ;-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 12:17
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Nemám pocit, že smtící útoky muslimů na Němce,Francouze, Belgičany- jsou můj NÁZOR.
Že ženy pobodané, znásilněné kvůli "nedostatečnému oblečení" jsou můj názor.

Mým názorem je jen to, že se neustále pokoušíš diskutovat, a nikdy to není jasně k věci, pořád jen pindy okolo, že si jacýsi odborníci myslí něco jiného....
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 12:18
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jacísi? ;-)

Máš jinej názor v mnoha oborech = proti konktérnim špičkám oboru. Nebo snad ne? :-)

Útoky úchylů a je naprosto fuk jestli je to Breivik, blbka včera v Tescu nebo idiot v Mnichově prostě sou a budou.

O tom je ten příklad s Prahou = ty navrhuješ zavřít, vyhnat nebo co všechny pražany = protože je jistý že mezi nima je pár jednotlivců jako včerejší blbka co vraždila na Smíchově

Odborník to vidí jinak

Jak si vysvětluješ že v tolika oborech to vidíš jinak než profík? ;-)

Tvrdil si že schopnosti páji posoudit jízdní vlastnosti sou srovnatelný s Vaculíkem = furt si to myslíš? >:-[]
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 12:26
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
no proste sa s tym zmier. Si proste úúúúúúplne, ale úúúúúplne iný, ako ostatní... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ale ako moja neboha babicka hovorievala: aj na takých slnko svieti... :*) >:D
Takze za mna - úprimnú sústrasť. :-!
A uz neotravuj slusnych ludi, ktorym robis len nervy svojou hlupostou a len tu zaßieras diskuiu ! :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 12:31
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
A ten slusny si ty = viď >:D

Chceš další seznam slušností který si napsal jen v týhle jediný diskuzi? >:-[]

Takovejch jako já co netvrděj že autum rozumí líp než Vaculík a ekonomice než Sedláček atd. sou mraky = i když těch jako ty je přece jen víc >:D
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 12:46
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Defakto mas pravdu, je to moja chyba, ze sa necham tupym d€bilkom ako ty vyprovokovat po kazdej blbosti, co napises. Pritom s normalnymi slusnymi ludmi, ktori su znaly danej problematiky nemam problem komunikovat slusne a na urovni. Lenze to sa s tebou proste neda. Si proste sprosty ako bačkora, len tu papagajujes nazory odbornikov, ktore si casto aj zle vysvetlujes a ani nedokazes pripustit fakt, ze aj oni su len ludia a mozu sa v niektorych veciach mylit. ( Vaculik - 4.2 TDI je len uprava stareho 4.0 TDI. Ked si tu on teraz nahodou cita nase hadky, musi sa doma hanbit ! )
A preto, ze casto len vytrhavas veci z kontextu a niesi schopny chapat kvalitne napisany text, si tu za trolla a jediny, kto sa este tebou zapodieva je Kája, ktorému by si mal ruky, nohy boskavat, ze ma s tebou este nejaku trpezlivost. Moja trpezlivost sa skoncila !

pre redakciu ACZ: Rad tu chodim a citam, este radsej diskutujem. Ale s normalnymi diskutermi ! Nie s takymto papagajom ! Bud s tym nieco urobte, alebo sa fakt necudujte, ze x dalsich diskuterov, ktori Vam robia kliky a sledovanost sa na Vas vykasle ! Ja mam aj dost svojich inych konickov, pri ktorych mozem travit cas a rozhodne sa nemusim pri tom rozculovat, ako pri takychto dementoch !
Nehovoriach o specialnych pripadoch niektorych Vasich CZ uzivatelov, ktori maju neustale narazky na Slovakov !
Kvalita / kvantita Vasich clankov je tiez "sporna". To, ze obcas tu Janči napise pekny test Vas pred silnejucou konkurenciou nezachrani. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 13:12
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
A eště lžeš jak když tiskne :yes: >:D >:D >:D >:-[]

Ale zas je s tebou občas prča až neuěřitelná: "kvalita Vaculíkových článků je sporná" = to sem posoudíl já AUDIRS6 král objektivity = samozřejmě znalostmi vysoce nad Vaculíkem :-)
Dyť ty tvoje sou často dokonce horší než moje! ;-)

Na tebe to fakt sedí jak vosa na bonbónu [odkaz] :-)

Bohužel zjevně inteligentní Sheldon má pravdu = sebedůvěra lidí jako ty začíná hraničit s únosností. Tvý neustálý sebeupřednostňování se před čimkoli a nad kohokoli je sice směšný ale unavující. V kombinaci s neskutečnym množstvim urážek a denodennim pravidelnym uráženim znechucující = projdi si kolik lidí si napad a urazil jen v týhle diskuzi = a vždy začínáš ty! :no:

Tristní neznalosti i základů techniky sou vlastně nepřekvapivě kombinovaný s doporučovánim extrémního komunisty Staňka a jeho oblbování pro = skupinu lidí jako si ty ;-)

Máš to v rodnym jazyce [odkaz] howgh :-)
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 14:23
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
chvalabohu podobnyvh pripadov ako ty, tu moc nieje, takze sa az tak moc rozculovat nemusim. Ty si ale fakt nekorunovany kral vsetkych pokemonov ! >:D >:D >:D >:D
Staneka nevytahuj, vo vela veciach ma pravdu, ale to si ty nikdy neuvedomis.
Vaculik ? - jeho uznavam. Ale jeho odbornost konci na 2.0 TDI. Taku povrchnu sprostost totiz nemoze napisat clovek, ktoreho by som mal ja povazovat za odbornika. Ja cerpam od lepsich.
"Tristní neznalosti i základů techniky" - ano, toto na teba sedi na 100 % >:D :yes:
Sheldon... - on by mi ani nejako extra nevadil, keby sa netvaril ako majster sveta, ze on je len ta jedina Lexusom hlava pomazana... >:D Su specialne pripady, kedy ma aj on pravdu a dokazem sa s nim zriedkavo zhodnut. Ono defakto v nejakom ‰ z toho co si tu popisal, aj s tebou. ale je to fakt len nejake zanedbatelne ‰. :-!
nic, nemam na teba viac casu. ide kvalifikacia na F1 Madarska a aj TDF...chvalabohu.
:-!
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 14:34
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Rozčiluješ se denně = prostě stačí mít jinej názor. Urážíš a napadáš naprosto kohokoli. Jedno jestli je to místní diskutér nebo Martin Vaculík :-)

Tu ubohost že Vaculík končí u 2.0TDI si už řikal = furt je to blábol ;-)

Furt ti odpovim stejně = V8 TDI během roku testoval rozebíral a řídil ve 3 vozech = v jednom měl výhrady. Ne k motoru ale jeho uložení = naprosto pomatená šílená reakce pár VAGnistů je k dohledání :-)

Včetně komedie jak je pája skvělej řidič a jeho schopnosti výrazně nad Vaculíkem = to sem zatim nevstřebal tak to bylo vtipný :yes: ;-)

Staněka si já neuvědomim ale ty jo? Čim dál větší prča >:-[]
Ty už neválcuješ jen Vaculíky ale i ekonomy? >:D >:D
Neboucháš se s tim egem o futra? :-)

Jo máš tristní neznalosti = bohužel i já amatér sem ti xy-krát něco vysvětloval ;-)

Ty že se nepřekvapivě ztotožňuješ s komunistou Staňkem /minulost/ a já s Jurajem Karpišem /budoucnost/ = to vysvětluje vše ;-)
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 16:06
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
ty papagaj, ty uz nic nikomu nevysvetluj. Si a budes tu len za šaša a mne je to uz vlastne jedno. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 16:29
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
[odkaz] [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 16:52
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Do podoby místního Forresta se stylizuješ dobře :yes:
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 16:58
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Dík = Forrest byl náhodou super :yes: :yes: ;-)

Slušnej pracovitej milionář rovina chlap :-)

Už si vymyslel jak je možný že všemu rozumíš líp než špičky různejch oborů? >:-[]

Já ARA papagaj Forrest = s nima souhlasim = ale co vy chudáci co používáte jen vlastní hlavu na nikoho nedáte a nic a nikoho nerespektujete a myslíte si že máte vždycky pravdu? :-)

Počkej = to je komunismus žejo? ;-)
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 12:53
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Paja-posoudit jízdní vlastnosti- ano myslím. Posoudit technické provedení- ne.
Zbytek nemá cenu komentovat.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 13:12
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jj když se to snažil vysvětlit technicky byla to vážně bžunda >:-[]

Skoro stejná jako když ten trapas uznáváš = ale na tom že narozdíl od Vaculíka posuzoval objektivně a správně trváš :yes: :yes: >:D

Sorry ale pájovo vysvětlování byla naprostá katastrofa = to snad i já mám víc zkušeností

Víš že tim popíránim shazuješ i Vaculíkovy technický znalosti = viď? :-)
23. 7. 2016 18:36
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Zase lzes multinicko? Ja se pokousel neco technicky vysvetlit? Ale jdi KharlAroKylie. To, ze ty sam nejezdis, neznas, neumis a jen papouskujes me nijak neinteresuje. Tady si opet plane honis triko a jak 5er tak E posuzujes z obrazku a popisu cizich. Jakakoliv snaha o opozici (nic jineho neumis) je jen smesna :-!
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 18:43
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Amen.
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 18:48
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Věřící komunista jako AUDIRS6? :yes: >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2016 19:40
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
takze komunista ? :-O
chlapce tebe vaaaaazne j€be ! 8-s :-! :no: :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 18:45
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Nech toho blábolení = je eště horší než popisky s A8 když ses snažil nadřadit nad Vaculíka :-)

To co VWaše partička předvedla hned tak nezapomenu = bohužel >:D

Vidim že sebevědomí že tvá projížďka pujčenym autem je něco úplně ale úplně jinýho než má a hlavně Vaculíkova tě furt neopustilo :yes: >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 18:46
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Už s tím fakt di do *, to se nedá číst- po sté pořád dokola.... :-|
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 18:49
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jj pro pravdu se člověk zlobí :-)

Sorry = tehdy ste to fakt přehnali = až do naprostý nechutnosti :no: :no: :-!
Avatar - Barrichello
25. 7. 2016 11:27
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
4 útoky za 4 dny v Mnichově. Docela mazec.

Breivik ani blbka v Tescu nebyli muslimové, trošku rozdíl.....Breivik je jeden za 5 let, muslimů s vymaštěnou palicí je plná Evropa. Zásadní rozdíl
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2016 13:11
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
4?

Ten idiot co střílel na výročí Breivika [odkaz] taky nebyl muslim = jen idiot jako Breivik
Aspoň chtěl Mnichov očistit od přistěhovalců žejo >:-[]

Blbka co zabíjela v pátek v Tescu = byla blbka

TEn co 8 jednou ranou v Uherskym Brodě, manželé Stodolovi, spartakiádní vrah atd. atp. = furt jen idioti :-)

Popravdě 17ti letej magor co kolem sebe ve vlaku mává sekerou [odkaz] je taky spíš jen idiot

Vymaštěnejch palic je plná Evropa = naprostej souhlas :-)
Avatar - Barrichello
25. 7. 2016 20:54
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Ti neřvou Allahu Akbar a nemaj doma po postelí vlajku IS.

Pořád ti nejde rozeznávat rozdíly.....pokud to budou dělat všichni jako ty, Evropě tvrdě spláče na výdělkem a Německo a Francie + Švédsko nejvíc.
Jo kdo si kvlitně zasel, taky kvalitně sklidí.

Všechny útorky v n+mecku i Francii provedli muslimové, dále si zjisti kdo dělal útoky v rusku, británii, rakousku, belgii....zjisti si počet znásilněných žen a kolik lidí má velmi těžká zranění z těch co to přežila a o čem média nemluví.
To není jen 500 zabitých lidí, to je dalších 1500-3000 zranněných s doživotními následky a trauma.
A dalších cca 1000-2500 znásilněných. A každým dnem to roste.
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2016 23:53
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Nojo = takhle to vidí člověk odchovanej za ostnatym drátem = což jak opakovaně píšu je jediná jakž takž možnost to trochu omezit

Nevim jestli to sou skvrny na slunci nebo co ale sou období kdy lidem prostě víc hrabe [odkaz] = a teď je holt takový období

Německo, Francie, Švédsko? Až jednou dosáhnem jejich životní úrovně, jejich počtu km a kvalit silnic a dálnic atd. bude to bezva = a že sme hodně za nima bezesporu víš

Jak si kdo v ´48 zaseje tak sklidí = proto sme se stali státem 2. ligy ;-)

Nejsem žádnej historik ale desetitisíce černochů žili ve Francii už někdy v 17. století. Naopak pokusy o čistou rasu dopadly vždy stejně

I my sme do německa posílali škodit [odkaz] = něterý věci se prostě nemění :-)
Zrovna sem dokoukal film [odkaz] = většina věcí se nemění ;-)

Evropa je taková odvždy a krom těch 40 let za ostnatym drátem sme takoví byli i my = v dobách Karla IV kterýho vidíme jako nej- čecha všech dob tu z počtu obyvatel byla asi 1/3 cizinců. Dovedeš si představit že tu žije 3-3,5 milionu cizinců všech možnejch národností? ;-)
Avatar - Barrichello
26. 7. 2016 13:26
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Skvrny na slunci? Ale jdi ty šprýmaři, to je cílně organizovnaé.
Dneska další útok ve Francii a dlaší útok v Nemocnici v Německu. Nová strategie je každý den útok někde v Evropě.

A ve Francii, Německu, Švédsku, Belgii a Holandsku si jich natahali nejvíc. Takže tam to bude nejčastěji. Británie už jim ukazuje aby vypadli a v rusku se bojí, protože tam se s tím moc nese*ou.

Lepší nemít dálnice ale nemít tu tisíce pomatenců co budou likvidovat původní obyvatelstvo.

Baarovou sem viděl už dávno, ten film je je hezká pohádka, v reálu to blyo trošku jinak a to ještě je totázka co je skutečnost a co je fikce stařenky nasávajícíc víno , která byla zbavená svéprávnosti a zahořklá tím jak dopadla.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 14:11
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jo skvrny na slunci = náhodou to jak najednou zmizej, pak se po jedný začnou zase objevovat a pak zase zmizej = a tak znovu a znovu = to je docela zajímavý ;-)

Nevim od koho máš tu strategii, ale přes bláboly Konvičky a spol. proti nám nestojí 2 miliardy muslimů ale nějakejch 30 tisíc vypatlanců = co svou vymatlanost schovávaj za název Islámský stát. Ne že by nechtěli škodit a něškodili = ale blbka v Tescu, idiot v Japonsku nebo Berlíně atd. nemaj s IS nic společnýho
Plánovanej útok byl třeba v Nice = kde třetina mrtvejch je stejnýho náboženství = fakt idioti >:D
Myslíš že tohle je součást plánu https://www.novinky.cz/…ahranicni/evropa:-)

V Rusku serou skoro všechno = to máš pravdu ;-)

Do Francie, Nmecka atd. se utíkalo stovky let před tim než sme se narodili a utíká dodnes. Z Ruska se to po Krymu jen trochu zvýšilo

Ono nejde o to nemít tu dálnice = jde o to že socialistickej blok zkrachoval ekonomicky. Většina lidí si to dodnes nechce nebo možná neumí představit co to znamená

Viděls film co napsal Hubač i dokument Třeštíkový [odkaz] ?

Dopadnout jak Baarová neni zas tak zlý. Chápu že měla našlápnuto hodně jinam než dopadla, ale ta doba pro mnohý dopadla mnohem mnohem hůř. Žít celej život celkem v poho v Salzburgu neni až tak zlý
Avatar - white label
25. 7. 2016 22:27
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Nemáš aktuálně sdílený nick s tetou Angelou Makrelou? 8-s
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2016 23:48
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jj teta tě zdraví a tebe prej nevítá = ty máš zůstat doma ;-)

Už roky ti posílá miliardy abys opravil a postavil silnice a zrenovoval zdevastovaný hrady a zámky a další památky atd. atp. = to prej stačí :-)
Avatar - white label
25. 7. 2016 23:56
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Hlavně ať sem neposílá to její multikulturní obohacení, zejména radikální uzenáče, bohatě nám tu stačí Romové a problémy s nimi (s většinou z nich) spojené...
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2016 00:05
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Viz co sem psal níž = jak ty bys tu přežil od Karla IV do poloviny minulýho století než to tu komanči vyčistili? Eště že seš dítě socialismu viď? :-)
Avatar - white label
26. 7. 2016 00:14
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Opět jsi mimo. Komanči tady nic ("rasově") nevyčistili! Těm byl naopak dobrý každý levičák bez ohledu na barvu pleti, viz Vietnamci, Kubánci a další, kteří tady mohli studovat, případně pracovat. Byli součástí propagandy jak jsme (byli) světoví a jak světový je (byl) socialismus.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2016 00:30
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jj o masovym importu vietnamců vim :yes: >:D >:-[]

Mluvim o trošičku vzdálenější době = od dob Karla IV a zřejmě i dost před nim = což máš minimálně 700 let = třetinu obyvatel česka tvořili cizinci. Definitivní zlom a přechod na čistou rasu nastal až v polovině 20 století

A po pokračování týhle socialistický abnormality volá většina národa = včetně tebe jinak spíš odpůrce komunismu :-)

Za největšího borce v tomhe směru je považován chybně Hitler = daleko úspěšnější byl doma dodnes velmi populární taťka Stalin = je k nevíře kolik lidí chce svět kterej se on snažil prosadit = jedno jestli de o východní ukrajinu, krym, etnický čistky nebo sociální inženýrství = fakt černej humor až nadoraz :yes: >:D >:-[]
Avatar - white label
26. 7. 2016 01:39
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Přestaň si hrát na odborníka/historika, jde ti to jak slonovi pohyb v porcelánu....
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2016 09:50
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
To je tvoje verze: Aha, tak to jo? :-)

Nebo si jako socialismem postižení spoluobčané nedovedeš představit že staletí, minimálně od Karla IV. což máš Léta Páně 1315 tu byla pestrá společnost národů a názorů? A tak jako místní většina ser eš na minulejch 1000 let naší historie a voláš po návratu toho na co seš zvyklej ze 40ti let socíku? ;-)
Avatar - Barrichello
26. 7. 2016 13:31
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jací cizinci?
Chtěl si snad napsat němci, bohužel 60-70% obyvatel sudet byli kolaboranti a podporovatelé Hitlera, Franka a Henleina. Pust si dobové dokumenty jak hnedokošilnjíci pochodovali Chebem atd.

Cos čekal po válce?
že lidi kterým zabili syny,dcery, rodiče, příbuzné v koncentráku budou hledat mezi 100 němci těch 20 hodných?
I ty romantiku. Když se kácí les, lítaj třísky.

To samý pokud bude vesnice, v í 500 islamistů a 30-50 hodných civilistů.
Budeš osvobozovat měsíce vesnici s 30-50 civilisty aby padlo v bojích 4x tolik vojáků nebo uděláš jeden nálet popř. rozestavíš kolem 50 raketometů a půl hodinky si zastřílíš?
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2016 13:27
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Při sčítání v roce 1921 tu bylo 67 a půl procenta Čechů. Ostatní cizinci. Protože na sever i západ od nás je Německo samozřejmě nejvíc bylo Němců.

Ono za války je to s kolaborovanim těžký = podívej se kolik lidi za socíku kolaborovanim se systémem a podporovalo Gottwalda, Husáka, podepisoval vstup sovětských vojsk

Projekt čístá rasa je vždycky problém = pestrost před 700 lety za Karla IV až do doby po 2. SV je lepší. Komanči to sice ke konci socíku doháněli vietnamcema, ale to nějak nebylo ono :-)

Na ty vesnici se spíš shodnem, ty ale navrhuješ opak: Kvůli 10ti nebo třeba 100 idiotum zavřít Prahu ;-)

Žiju tady a věř mi že tolik ultra idiotů tu je! Deset bych jich znám možná i já >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 12:56
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
[odkaz] [odkaz] :-)

[odkaz] [odkaz] >:-[]
Avatar - _Karel_
23. 7. 2016 13:03
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
[odkaz]

Neboj, není to kill Bill
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 13:10
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Se nebojim = vim že jeho i jeho kámoše sem zabil, nebo zabiju :-)

Výborná připomínka = jak si vysvětluješ že čtvrtina nebo kolik obětí v Nice je islámskýho vyznání? Cíl nebo prostě vypatlanec jak řiká Gilgit ;-)

Tohle [odkaz] [odkaz] nemá s náboženstvim absolutně nic společnýho!

To je fanatismus magorismus atd. = a bohužel tomu se nejde moc bránit

Je to furt to téma: Zavřít všechny pražany protože mezi nima sou fanatici = viz včera v Tescu na Smíchově. Udělat to můžeš = ale magoři sou všude [odkaz] a všechno všude zavřít nejde = jen hledáš extrémně jednoduchý řešení
Tu snahu najít příčinu chápu = to trvání na svý genialitě byť o oboru nevíš ani prd, nevíš dokonce ani jakej je to obor a kde se studuje už ne
Ale že víš víc než všichni kdo ho vystudovali = to víš, tam svuj rozum nad všechno a všechny nadřazuješ = no a to je ta blbost

Jedno jestli blbka včera v Tescu, Breivik v Norsku, před pár lety Stodolovi, Hepnarová nebo Čikatilo, Pickton, Lucas nebo Shipman = kdyby byl nějakej bůh = myslíš že tohle fakt chce nebo lidem co v jeho jménu dělaj nějakou prasárnu hráblo? ;-)

Pokud magor chce zabít = spíš mu to vyjde. A je úplně jedno jakej pomatenej důvod ve svý hlavě má.

A nic to nemění na skutečnosti že ty odmítáš jakoukoli kapacitu = jen abys prosadil svuj názor ;-)

Chceš vidět svět po svym = fakta tě nezajímaj = dokonce proti nim zavile bojuješ :-!

Tak jako má o autech pravdu Vaculík a ne AUDIRS6 nebo pája, stejný je to i ve všech jinejch oborech = jen tam se ten někdo nejmenuje Vaculík :-)
23. 7. 2016 07:58
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Ale proč to řešit tady? Sem chodím kvůli autům... :no:
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2016 09:17
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Ne neuniká = ale jako obvykle nemám jen vlastní názor = bez vzdělání a znalostí, který tu je ceněn tak vysoko :-)

Breivik ani Hepnarová ani Čikatilo atd. atp. nebyli jeden žejo ;-)
Čikatilo měl kliku, popravdě nebyl zdaleka jedinej = všim sis toho? Zajímavý
Slušnej film [odkaz] :yes: :yes:

Je to vždy zblblík vs zbytek světa = furt dokola to samý jen kulisy se měněj

Nejde s tim nic dělat = krom extrémních řešení. O vyhoštění a zavření atd. lidí co sou ve styku s teroristou atd. atp. se nemusíme bavit
Avatar - Barrichello
25. 7. 2016 11:30
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Těch zblblíků kteé dáváš za příklad bylo 50 za 20 let, těhle je 5 000 za 5 let. Trošku rozdíly, kdo to nevidí je s pronminutím ma*or nebo sluníčkář.
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2016 13:09
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
5000? ;-)

Nojo = asi je česká jednička v oboru sluníčkář. Nebo rovnou magor? :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2016 22:26
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Kravina ;-)

Na tohle je léčba jenom návrat k ostnatýmu drátu a střílet na všechno ať to de dovnitř nebo ven. A víza pro všechny a každýho sledovat tajnou policií. Taky to neni 100% ale pomůže to >:-[]

A politiky který nevysvětlujou ale oblbujou vrátit do reality = nástroje na to jsou [odkaz] = sám bych přiložil ruku k dílu :-)
23. 7. 2016 06:52
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
Jakou souvislost to má s testem? ;-\ Bariku...skoro to samý co pro Sakru platí i pro tebe. Ještě že nejsi jen teoretik.

Co si napsal je kravina a styď se.
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 22:07
Re: V rajchu budou mít brzy jiné starosti
priatelia - webpaja ma pravdu - aku to ma suvislost s testom???

.....>

Ja vas prosim, nezatahujte na nase oblubene stranky nejake politicke propagandicke debaty a palcekovanie ako napriklad na Novinkach.
Chodime sem pre nase hobby, laska k technike a zvlast motorom - ked sa uz chceme pohadat, tak o tejto teme. Su stranky, kde sa kazdy do zblaznenia moze pohadat o politike, emigrantoch ci sovinizme - prosim, ale nie tu.
Dakujem.
Avatar - Londonbridge
22. 7. 2016 22:40
MB,BMW atd
Ani jedno nie je perfektne bez chyb a take este nevyrobili... Velka vyhoda u tychto aut je ze ich ludia beru s respektom a aj pekne zeny ktore poznaju len 5 automobilovych znaciek urcite spoznaju auto s hviezdou na cele...Nikto vam nepovie a preco si kupil Mercedes a preco len C alebo E alebo 220 a nie 350 atd. Zrazu nebudete pocuvat otravne otazky preco si kupil Rapida mal si ist do Oktavky atd. Zrazu budu ludia ticho a vela z nich bude tazko potlacat tu ludsku zlost akou je ludska zavist. A tie reci ze imidz je nanic ano ked na nu nemame je fakt na nic. Su to premiove auta za ktore treba dat premiove peniaze a potom este viac za extra vybavu...
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2016 01:48
Diskuse lepší než test
Raději čtu diskusi, 99,99% z vás na to nemá, ale plácá tady o tom hezky, až to vypadá, že si jeden kousek koupí >:D Holt mokrej sen, je mokrej sen >:D
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2016 07:57
Re: Diskuse lepší než test
Máš zřejmě problém chápat psaný text, nikde tu nic takového napsáno není. Jen si předvedl svou malost. To, že někteří tu umí ocenit jakékoliv auto neznaměená, že na něj nemá a pokud třeba ne, nevidím jediný důvod, proč o něm nepokecat. Přesně kvůli tomu sem chodíme. Ale vždy se najde nějaký tvrďák, který má potřebu to takhle rozčísnout. ;-\ :-!
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 03:42
test? hm....
uz len ten vyber aut a hodnotenia velmi zaujimave!
Zhrnutie testu cca - takze Mercedes ma aj napriek mensiemu vykonu lepsie zrychlenie pri ovela lepsej spotrebe, ma vyrazne lepsie brzdy a oproti nudnemu interieru v bavoraku elegantny a v tej triede luxusny interier ( a Burmeister!) a este aj prijemnejsiu cenu a pri normalnej konfiguracii ( LED ILS, airmatic, normalne pneu ) vyborne vlastnosti, ale zial nesplna vzhladove naroky redaktora, takze tieto dolezite argumenty, ako je vykon, spotreba, brzdy, jazdne vlastnosti,...etcccc..... su pre neho len malinkate body >:D
to akoze vazne?
zaujimave argumenty - nechcem Ecko lebo ho budu zamienat s S klasse....
Ecko je krasne a elegantne auto - myslim, ze si zasluzi objektivny test.
Videl som porovnanie s A6, BMW 520 a E 220 (diesel) a ten novy motor mal vzdy najlepsie vykony a pri najmensej spotrebe - ale to je predsa tak nepodstatne, no nie?
Rozbalit vlákno
10
23. 7. 2016 06:56
Re: test? hm....
Zase má nepříliš pružný motor, mizerně naladěný podvozek a tupé řízení (srovnávat s x-drive verzí RWD bych nedělal). Vnějšek se mi třeba nelíbí pro jeho buchtovitost, je vysoký a úzký. S S-Klasse si ho nespletu, s Cečkem ano.

Pro mě třeba E-Klasse...až na opravdu pěkně zpracovaný interiér (kdy může být věk 5er na škodu) není ani první, ani druhou volbou ve třídě.

Celkově test trochu nesmysl už kvůli rozdílným koncepcím. AWD verze nikdy nebude mít čistotu řízení RWD. BMW přijíždí do testu obtěžkáno pohonem všech kol a už tu lítají diskvalifikační body za cenu a díky váze zhoršená dynamika apod.
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 11:12
Re: test? hm....
to sa zhodujeme v tom, ze ten test-netest je pomerne nezmysel
...no ale samozrejme ja ani tak neskusam hodnotit estetiku a vzhlad auta ( aj ked ako dlhodoby majitej noveho C to mam asi inak v oku - ale mna skor nadvyhlo to, ze nesporne vyhody noveho motora ( lepsia hospodarnost pri silnejsom jazdnom vykone a vyborne brzdy, - cize gro jazdnych vlastnosti osobneho motoroveho vozidla boli menej ocenene ako nejake nezmysli ohladom osobneho vkusu ci nevskusu jedinca! A slusna cena.
Lebo to malo byt vyzdvyhnute ako zjavny pokrok oproti fakt dobremu motoru v bavorakoch.
a ale by bolo tvoje ( alebo vase, chlapci )poradie, keby si dnes kupoval auto v tejto triede?
23. 7. 2016 18:38
Re: test? hm....
Zustal bych u znacky jako dosud a vyhnul se R4 variante. Tedy XF s V6 ;-)
Avatar - Londonbridge
23. 7. 2016 20:17
Re: test? hm....
Mame vo firme aj XF 3 d. sportbreak aj E 350 bluetech . Obidva starsie modeli r v.2014 . XF ma sportovejsi podvozok vyzera tiez lepsie pokial nezatvoris dvere vnutri sa na MB nechyta ani interierom ani konfortom. Tak ze tazko je medzi nimi vybrat lepsieho. Jaguar ma super podvozky co sa tyka spatnej vazby od volantu mozno lepsie ako BMW a myslim tam ma tiez o nej 25 koni navrch pri predch. 3 d , nove uz maju dokonca 300 koni s 3 L diesla. Pokial niekto chce komfort best hi tech v triede a hviezdu na kapote tak je vyber jasny. Ak chces mat zaujimavsi sportovejsi design aj jazdne vlastonsti tak je tam BMW 5 a Jag XF ak mas zmiesane pocity a chces zo vsetkeho nieco tak je tam Audi 6...Ak chces nieco ine budes si len klamat pred zrkadlom ...
Avatar - maxi!
23. 7. 2016 22:18
Re: test? hm....
mal som Jagyho, krasny model XF 3.0D vo vybave Grace asi tak v 2012, prijemne a pekne auto, ale musis byt dost fanda znacky, aby si mu nejake detaily odpustil ( ako aj Alfisti) malo to vtedy myslim okolo 260 koni, trochu vacsiu spotrebu ako Mercedes 350 CDI. Zaujimave auto bolo pre mna aj A7 3.0 TDI quattro, slusne jazdenie, relative hospodarne, a - fakt spokojnost ( az na ten vzhlad zozadu - smutna panda!)
BMW diesel som nikdy nemal, kedysi 12 valec 750 IL, potom nejake 530, 525 vsetko benz, a ked prisiel Bangle, tak som emigroval k medvedom ( CL500, E500, a neskor kde-co - S320CDI, S350 CDI, ML, GLK, CLS, E a vsetko nafta)
24. 7. 2016 07:12
Re: test? hm....
První Jag , kterého jsem měl byl z roku 2011, 240HP. Auto jezdilo za cca 6,5-7l. Rozhodně ne víc než 350CDI.
Avatar - maxi!
24. 7. 2016 11:25
Re: test? hm....
novy Jag este nepoznam, ale mam pre Jaguare slabost a viem im vela odpustit.
mal som krasny klasicky ( cca okolo roku 2000?) Jaguar XJ-R a to bolo pre mna prekvapujuco dobre auto, necakane obratne a zdatne aj na okreskach a dodnes rad na neho spominam
Avatar - Londonbridge
25. 7. 2016 21:43
Re: test? hm....
Suhlas JAG je pritazlive auto... Mame to v bordovej metle s ciernymi diskami a full spec. ako cervena koza presivana koza nad pristr.panelom nej. znackove repraky 22 palcove kolesa atd. Cenovo to vyslo stejne ako MB 350 d tam ale nie je full spec. je to Avantgarde panoram. strecha, 360 st.kamera , memory seats, LED svietidla, Parktronic,distronic atd. extry za zhruba 20 tisic euri tak polovica co do toho mozes napchat. .. Inak som moc Nem.aut pred tym nejazdil. A 5 2TDi a Golf. Ta A 5 je vnutry dost slabota . A 7 bude urcite inde. Dobre je ze ak s tymito autami parkujes na navsteve alebo obchodne tak ludia len potichu preglgnu a aj ked maju lepsie vozidla nevadi ten cely first impression je prijemnejsi a nie su zbytocne otazky preco to je len MB alebo BMW... Je to prijemny pocit. Pamatam casy ked som kupil Daewoo Nexia / vyhodna cena akoze... / Ludia sa vtedy pytali je to Kia,Hyunday vynoveny Kadett atd. Bolo to dost otravne aj ked to vyzeralo lepsie ako Skoda Felicia ... S hviezdou na kapote je to uplne ine a paci sa mi to takto ovela viac.... >:D
24. 7. 2016 07:10
Re: test? hm....
V zásadě ano, jen píšu proč já hvězdu ne. Na infotainment nejezdím a ostatní by mě vadilo tak, že bych z auta neměl radost. XF předchozí gen jezdí slušně a v rámci třídy s ideálním mixem, ale nová gen je ještě lepší díky mnohem nižší váze.
Nota bene, nezatracoval bych GS, tohle auto je opravdu famozní kousek...až na tvary, bohužel pro něj.
Avatar - maxi!
24. 7. 2016 11:30
Re: test? hm....
ano, to uznavam aj ja, ze XF ( aj A7 3.0 TDI ) jazdi minimalne o liter uspornejsie ako 350 CDI v CLS ( a samozrejme obratnejsie!), ale Jaguar ta priam nuti na rychlu jazdu a tam sa dostavame uz aj k primeranej spotrebe
ale CLS je o inom ako o sporte
:-)
24. 7. 2016 11:51
Machrindex
To mne pobavilo.
Nicméně kdybych si už osobně kupoval sedan za více než 1,2 milionu korun, chtěl bych, aby okolí na první dobrou vědělo, co je vůz vlastně zač

To vypadá na 30 hrubý ho. ...:-)
Rozbalit vlákno
0