Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 535i GT xDrive – Diesel má přednost

BMW 5 GT prošlo před necelými dvěma lety faceliftem a za dva roky přijde nová generace. My jsme ještě vyzkoušeli základní benzinovou variantu 535i GT.
Zpět na článek
10. 9. 2015 08:55
10. 9. 2015 10:03
10. 9. 2015 10:20
10. 9. 2015 10:12
10. 9. 2015 10:22
10. 9. 2015 10:13
10. 9. 2015 10:50
10. 9. 2015 11:01
10. 9. 2015 12:47
10. 9. 2015 13:44
10. 9. 2015 13:58
10. 9. 2015 15:34
10. 9. 2015 15:36
10. 9. 2015 15:48
10. 9. 2015 13:53
10. 9. 2015 14:10
10. 9. 2015 17:22
10. 9. 2015 15:41
10. 9. 2015 16:12
10. 9. 2015 17:27
11. 9. 2015 08:12
10. 9. 2015 12:03
10. 9. 2015 12:47
10. 9. 2015 15:28
10. 9. 2015 20:19
11. 9. 2015 15:35
12. 9. 2015 10:33
11. 9. 2015 04:25
11. 9. 2015 13:52
10. 9. 2015 12:58
10. 9. 2015 13:35
10. 9. 2015 16:08
11. 9. 2015 17:02
10. 9. 2015 08:55
535i GT
No, bych chtěl vidět, kolik se jich prodá s tímto motorem. Co znám lidi ze svého okolí, které je mají, tak jedině 30d nebo 35d. Výjimečně lze zahlédnout 50i.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wakantanka
10. 9. 2015 10:03
Re: 535i GT
Popravde, v okolí čo poznám niekoľkých majiteľov, tak ani jedno auto nemá pod kapotou benzín. Tie čo bežne stretávam na cestách poväčšinou zrejme tiež nie. Doba je proste taká nejaká divná.
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 10:20
Re: 535i GT
Měl jsem v X5 benzinovou 35i jen proto, že s dýzlem to auto zvukovým projevem neodpovídalo ceně. Ale u 5GT není projev dýzlu problém, proto zde nedává oproti dýzlům 35i moc smysl, auto je těžké a motor má relat. malý krouťák, 30d, nemluvě o 40d, je lepší volba, logicky ho tedy s benzinem v reálu nepotkáš. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 09:37
To už i X6
je proti tomuhle krasavec. Mimo interiéru a asi užitné hodnoty něco jako mpv, na tomhle autě není pěkného vůbec nic. Netvrdím že to tak musí mít každý, ale v mé vnitřní stupnici vnímání aut, je 5GT na stejném stupínku jako SsangYong Rodius.
Rozbalit vlákno
53
Avatar - fOE
10. 9. 2015 10:12
Re: To už i X6
Clovek si do toho musi sednout aby pochopil. ;-)
Avatar - KANKUNEN
10. 9. 2015 10:14
Re: To už i X6
To auto je svou koncepcí super, jen vnější design se vůbec nepovedl.
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 10:13
Re: To už i X6
Ano, 5GTse zvenku dá tak maximálně akceptovat, a to jen po fl. Zevnitř ale okouzlí, projevem, pohodlím i samotným designem, uvnitř je to špička. Jel jsem v něm párkrát na zadní pravé sedačce skrz Evropu a byl to naprostý relax. Je to takové hodně netypické bmw, ale výborné auto. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 10:28
Re: To už i X6
Pokud se chci okouzlovat zevnitř, a užitnou hodnotou, a brázdit Evropu, tak vlezu do něčeho od MB, nebo od Audi, je to za stejné peníze a ještě okouzlím i okolí. ;-)
Avatar - fOE
10. 9. 2015 10:50
Re: To už i X6
Co konkretne je od audi nebo MB za stejne penize a da se s timto srovnat (ne, ani A6, ani A7, ani E Klasse, ani CLS to nejsou)? V tom je prave to kouzlo 5GT, je to 7er (A8, S Klasse) za cenu nizsi.
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 11:01
Re: To už i X6
Nech se v 5GT svézt, jde o to, že audi nebo MB nic takového nemá. Prostorem a pohodlím vzadu se tomu autu vyrovnají max. long verze lux. sedanu, a to ještě s limitem prostoru nad hlavou, v 5GT se posadí pohodlně, a i v obyč. verzi nastaví opěradlo pohodlně i vyšší člověk, v takové S-Klasse no long verzi jsem si za sebe sotva sednul.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 11:17
Re: To už i X6
Auta si nekupuji kvůli prostoru nad hlavou, jestli tam mám 3 cm, nebo 30 je to stejné, vozit vzduch nad hlavou nepotřebuji /pokud se nebouchám hlavou o strop samozřejmě/. Uznávám GT jen kvůli většímu kufru /pokud ho má/, ten zbytek jsou jen úspěchy typu "dream-works" jako třeba u suv. Stejné pohodlí a možná lepší pocit ti dá třeba A7 a možná i stejný kufr, ale to bych asi musel googlit, je ale fakt, vozíš míň vzduchu nad hlavou.
10. 9. 2015 12:00
Re: To už i X6
Stejný pohodlí ve 3+ lidech u A7 nemáš, prostě nemáš. To co píšeš je o tvých preferencích, ale objektivně je 5GT fantastický cestovní auto. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 12:30
Re: To už i X6
Proti tomu jsem nikdy nebyl, viz. začátek vlákna.
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 12:47
Re: To už i X6
Opravdu nezbývá než zopakovat, nech se svézt, a možná i tou A7, kterou jsi evidentně taky zevnitř neviděl. Prostornost interieru 5GT a A7 je naprosto nesrovnatelná, v A7 je vzadu na nohy místa jak v golfu, 5GT je lepší než superb, hlavu s více než 185cm nemá do A7 smysl si brát. Konkurentem A7 je 6 GC.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 13:01
Re: To už i X6
[odkaz]
[odkaz]
Tady to máš černé na bílém, najeď si na hodnoty vnitřních rozměrů písmeno a, až l, mimo hodnoty výšky nad hlavou, má audi stejné, nebo o pár cm vyšší, dokonce i ten kufr má větší. Možná bys do těch aut mohl vlézt spíš ty. Uzávám, že když basketbalista v zadu A7 škrtá o strop, tak to není ok, ale chápu, když si ty něco vezmeš do hlavy..........
/jo a pokud začneš psát, že údaj výšky stropu nad hlavou je stěžejní, tak se nejdřív podívej na úvodní fotku GT kolik má řidič nad hlavou/
10. 9. 2015 13:14
Re: To už i X6
Čísla jsou zajímavý, zvášť v kontrastu s tím, že jsem obě auta jel. 5GT je nesrovnatelně komfortnější z hlediska posazu na zadních sedadlech. Shodou okolností jsem vezl i Dinara vzadu ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 13:17
Re: To už i X6
Skládáme si tu fakta, A7 dobře znám, není to žádný golf, volba je spíš otázka vkusu a toho pseudoprostoru nad hlavou, stejný efekt jako v suv. ......................... ale když jsi vezl Dinara v zadu, tak to kapituluji!
10. 9. 2015 13:22
Re: To už i X6
V A7 si rozumně sedneš, v 5GT se rozcápneš. Prostě jiná liga cestování.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 13:24
Re: To už i X6
A to že 5GT je totální "atyp" je jasné, to nemusíme řešit.
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 13:22
Re: To už i X6
A7 je levnější ekvivalent 6GC, 5GT je originál kterej zatím žádná konkurence nenabízí
Avatar - AUDIRS6
10. 9. 2015 13:31
Re: To už i X6
Levnejší ? 8-s
Skor praktickejsi - 5.dvere ;-)
Ale 6GC vyzera vcelku gut, o tom žádná... ;-)
Avatar - fOE
10. 9. 2015 13:44
Re: To už i X6
No a neni levnejsi? :-)
Avatar - AUDIRS6
10. 9. 2015 13:48
Re: To už i X6
Neviem, o nejake drobne zvykne byt Audi lacnejsia, ale nie vo vsetkych triedach a vsetkych motorizaciach. A7 ma nezaujma, preto som jej cennik s 6GC nekonfrontoval. Proste ja tie liftbacky akosi nemusim... >:-[]
10. 9. 2015 13:54
Re: To už i X6
Sorry, ale A7 je o řádnej kus levnější než 6GC! ;-)
Avatar - fOE
10. 9. 2015 13:58
Re: To už i X6
Tak 6er GC bylo od zacatku postaveno cenove hodne ambiciozne a zjevne se i za ty penize prodava, takze tah BMW vysel. Tady jsou vazne Audi a MB o dost levnejsi.

Zakladni BMW 6er GC (640i) je za 2 238 600 Kč
Zakladni Audi A7 (2.0tfsi) je za 1 423 900 Kč
a srovnatelna A7 3.0 TFSI quattro pak za 1 621 900 Kc.

O 600tis Kc je A7 levnejsi. ;-)
Avatar - AUDIRS6
10. 9. 2015 14:17
Re: To už i X6
U vas sa predava A7 2.0 TFSi ???? :-O
A7 vzdy zacinala na 6 valcoch...

A ano, berem, 6er GC je stylovo vydareny kusok, preto sa mu dari aj napriek jeho sebavedomej cene. ;-)
10. 9. 2015 15:34
Re: To už i X6
I v Německu je 2,0 TFSI. Je to necelý rok. Nejprve zrušili 2,8 FSI a ten slabší 3,0 TFSI (220/ 228 kW) a přišli s "plnohodnotným" 3,0 TFSI (245 kW), který měli o třídu níž. A koncem roku přihodili 185 kW 2,0 TFSI.
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 13:59
Re: To už i X6
6GC je narozdil od GLS a A7 na technice 7er. Technickej základ GLS a A7 sou "jen" modely vyšší střední. Proto i ta vo něco vyšší cena
10. 9. 2015 15:36
Re: To už i X6
Jak se liší technika 5er od 7er? Má snad 6er vzadu vzduch? A jak do toho zapadá "GLS"? ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 15:41
Re: To už i X6
Ne GLS ale CLS, z textu je myslím jasný o jakejch autech mluvim a ze to je preklep
10. 9. 2015 15:48
Re: To už i X6
Kdyby to nebylo jasné, tak tam nebude ten emotikon.
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 15:41
Re: To už i X6
Ne GLS ale CLS. Z textu je myslím jasný o jakejch autech mluvim a ze to je preklep
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 13:52
Re: To už i X6
Jo levnější! Protože 6GC je stejně jako 5GT na technice 7er. A vím že to víš ;-)
Avatar - fOE
10. 9. 2015 13:53
Re: To už i X6
Neni, 6GC je 5er.
Avatar - fOE
10. 9. 2015 14:10
Re: To už i X6
To se rad dozvim cim je blize 7er nez 5er (6er coupe, ktera vychazi z 5er). :-)
Avatar - AUDIRS6
10. 9. 2015 14:18
Re: To už i X6
Je ;-)

Neplet si to s 5GT.
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 14:33
Re: To už i X6
Nepletu :-)

Fakt myslíš že 5GT má vyspělejší techniku než daleko dražší 6GC? ;-)
10. 9. 2015 15:26
Re: To už i X6
Pseudoprostor nad hlavou kupodivu zajima kdekoho krome tebe, dokonce i me, ackoliv jsem zakrap 175 cm s kratkejma nohama a dlouhym...eee...atd. Co v rozmerech na maluvce od Mrnika nenajdes, je vyska vnitrniho prostoru od podlahy ke stropu, ani vyska umisteni prednich/zadnich sedadel nad podlahou, oboji rozhoduje o pohodli sezeni merou vrchovatou. K tomu hodne napovi vyska vozu - 5GT = 156 cm, A7 SB = 142, rozdil 14 cm ve prospech 5GT. Ale kdo nechce pochopit, nepochopi...
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 20:19
Re: To už i X6
Šílený boj o prostor na zadních sedadlech nastal, ok bmw má trošku vyšší sedáky.
Jinak já vám to GT neberu, zase tolik mě ta diskuse neber.
11. 9. 2015 08:46
Re: To už i X6
Zadny sileny boj nenastal, napsals tady evidentni blbost, jednoduse proto, ze s jednim z tech vozu (nebo mozna s obema) nemas zadnou zkusenost, to je to, co se ti snazime vysvetlit a co ty odmitas uznat. Ale klidne si sed na vedeni dal, tvymi slovy: Me diskuse s tebou absolutne nebere.
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 17:22
Re: To už i X6
Hm, víš že jsi mimo, tak šup sem trošku té demagogie o basketbalistech a místě nad hlavou řidiče. Celou dobu mluvím výhradně o místě vzadu, tam je srovnání 5GT vs. A7 nebe a dudy. A zjevně jsi tu jediný, kdo ta auta chápe jako konkurenci, ale když si něco vezmeš do hlavy... :-!
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 20:17
Re: To už i X6
Jsem zvyklý, že se silně specializuješ na hledání jakýchkoliv mušek, nebo rozporů v mých tvrzeních, basketbalisty vynech, přesná čísla jsou přesná čísla.
10. 9. 2015 15:41
Re: To už i X6
Záleží, jak je kdo vysoký a jaké má tělesné proporce. Mně tedy tři centimetry přijdou už nepříjemně blízko. Pocit prostornosti, vzdušnosti má také pro někoho cenu. Nemluvě o výšce sedáku nad podlahou a jeho sklonu i sklonu opěradla. Větší prostor tam není imaginární. Ne každý ho bude potřebovat, ne každý ho bude chtít, tak máš na výběr, jestli dáš přednost prostoru, nebo třeba líbivější karoserii. 5GT je zajímavé jako rodinné auto nebo třeba jako taxík (musel jsem se smát těm A6 v Praze).
10. 9. 2015 15:53
Re: To už i X6
Ha! Byl jsem rychlejsi! >:D
10. 9. 2015 16:12
Re: To už i X6
Měl jsem to napsané už delší dobu, ale váhal jsem, jestli to odeslat a zapojit se do diskuze - ale pak jsem se zapojil jinde a bylo rozhodnuto. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 16:33
Re: To už i X6
To nerozporuji, proto jdou dobře na odbyt i suv.
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 17:27
Re: To už i X6
Tak nerozporuješ, hm, a proč celá ta diskuse? Došlo ti, že 5GT je atyp, jak sám výše píšeš, tak proč jsi svou první reakcí rozběhnul celé tohle nesmyslné vlákno? Slabší den? :-O
Avatar - Uživatel_5340709
10. 9. 2015 20:15
Re: To už i X6
Fakta jsou fakta, ty jsem ti tu pracně složil, a to nejsem obražeč autosalonů a objednavač zkušebních jízd. Buď s tím autem jezdím, znám ho, popř. je v blízké rodině, nebo do toho nekecám.
11. 9. 2015 07:53
Re: To už i X6
Obražeč autosalonů? Co to je? ;-)
Avatar - Dinar
11. 9. 2015 08:12
Re: To už i X6
Můj pět let starý test BMW 5GT si můžeš přečíst na zdejším Dinar blogu. Tohle auto po fl mám i ve firmě, používáme ho právě na ty kontinentální "lety", postřehy ze zadní sedačky mám odsezeny. Z verzí A7 mám nejvíc projetu paradoxně S7, ale vzadu jsem byl naštěstí nucen sedět jen jednou. Znova opakuju, pokud jsi schopen tvrdit, že ta auta mají vzadu podobný prostor, pak jsi min. v jednom z nich nemohl sedět, ty obrážeči.
11. 9. 2015 08:48
Re: To už i X6
Fakta jsem ti tu slozil ja a MT, mas k tomu co dodat, nebo radeji uz ne?
16. 9. 2015 04:26
Re: To už i X6
V A7 se vzrostlý chlap vzadu nenarovná.
10. 9. 2015 09:39
nezmyselná naftová propaganda
Zase tá nezmyselná naftová propaganda - tu niekto zase nechápe, že naftové motory budú už o pár rokov kvôli emisiám minulosťou, minimálne budú znevýhodňované ako sa len bude dať.
Rozbalit vlákno
101
Avatar - KANKUNEN
10. 9. 2015 10:18
Re: nezmyselná naftová propaganda
x naftofobie. Do tohoto dálničního tlouštíka je nafta jasná volba. Nesmysl je nafta v městských přibližovadlech.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 10:31
Re: nezmyselná naftová propaganda
Naftová bublina právě splaskla. Rozdíl 3,40 Kč na litru je pryč, aktuálně nafta 28,50, Natural 91 za 28,60 a Natural 95 za 28,90.

smůla co, už vám zas jako jediná výhoda zbývá nižší spotřeba, milí milovníci sazometů >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
10. 9. 2015 10:48
Re: nezmyselná naftová propaganda
Bariku, cenový rozdíl nikdy moc nehrál roli. Jde o to, že čím větší a těžší tak roste rozdíl ve spotřebě.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 10:54
Re: nezmyselná naftová propaganda
3,40 na litru byl pro mnohé lidi dost argument.

"Mámo, jezdíme za 6 na sto a ještě o 3,40 levněji" .

Ted už jezdi jen za 6 na sto, s mnohem složitějšími motory, dražším servisem a dražším povinným ručením >:D >:D
Takže mimo nová auta do 100-150 tis max se to vůbec nevyplatí, protože ušetřené prachy za phm vrazíš do turba(popřípadě 2), dpf, vstřiků, čerpadla, žhaviček atd.
Avatar - KANKUNEN
10. 9. 2015 11:02
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tak nějak se benzínové turba sypou více než nafty.
Teď hlásili, že rozdíl je snad 2 koruny.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:58
Re: nezmyselná naftová propaganda
A kdo tě nutí kupovat si benzínové turbo? >:D
Avatar - fOE
10. 9. 2015 10:53
Re: nezmyselná naftová propaganda
A ted se jeste podivat i jinam nez jen po CR a co cert nechtel v Nemecku je rozdil nafta 1,15 vs. benzin 1.35. Anebo premiova nafta 1.25 vs. premiovy benzin 1.50-1.55.
0,2-0,3E rozdil na litr je v korunach... ale to uz zvladnes sam. >:D
To ten rozdil ve spotrebe dale umocnuje.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:00
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jenže tady sme v čr.

A rozdíl prémiová nafta vs prémiový benzín je ještě víc sranda.

prémiovou naftu narozdíl od Naturalu 98 totiž menší benzínové sítě nemaj, takže musíte k OMV, Shell, Benzína a spol, které i na obyčeném benálu a naftě maj marži 2-3 kč, takže ono pak rozdíl prémiová nafta za 35-37 vs N98 za 32 je ještě větší sranda.

A když máš zdroj jak já, jezdíš na OMV Maxmotion 100 oktanů dovezený přímo z rakouska v sudech za 31 Kč.
Ušetřit 4-6 kaček na litru je docela sranda, vid.

9x36 a 13x31

Když srovnáme stejné motorizace a stejný výkon nafta vs benzín.
Jojo. Mě za to ten rozdíl stojí.
Avatar - fOE
10. 9. 2015 11:08
Re: nezmyselná naftová propaganda
Aha, a az pojedes na dovolenou tak si ten sud pribalis do kufru, nebo to ztocis do PETek? >:D Podobne uvahy me vzdycky rozesmeji, brat to vazne se fakt neda.
>:D Pry zdroj, sudy z rakouska. >:D :yes: >:D
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:14
Re: nezmyselná naftová propaganda
Si natankuju před tím než někam jedu :-)
Na dovolenou 1000 km tam a 1000 km zpět autem nejezdím. ti neřekli že je lepší letět letadlem?

sudy přiveze zdroj, přečerpá do kanystrů a mě přiveze kanystry. U normální benzínky mě s jednou vyjimkou od prosince nikdo neviděl. Takže asi tak.

navíc mam dobrý pocit, že z toho soudruh Babiš nemá ani kačku, protože na tom co projedu český stát nedostane ani korunu za dph a spotřební dan >:D >:D >:D
Avatar - fOE
10. 9. 2015 11:20
Re: nezmyselná naftová propaganda
No to je taky velerozumne, na verejnem foru psat o tom jak s kamosem kratite stat na danich. To zvlast s Bure.... pardon, Babisem u kormidla, ktery ma tendence podobne chytraky exemplarne trestat je vzkutku na cenu, Darwinovu. >:D
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:31
Re: nezmyselná naftová propaganda
A co když napíšu, že sem dneska ráno zastřelil 20 lidí a vykradl tři banky. Taky to budou prověřovat? Nebo že sem nastrčený agent třeba Putina nebo čínanů?

A co když si tady dělám jen PRavou DEmokratickou Legraci? To je taky zakázaný? >:D
Ale všechno bude, už cenzurjí príspěvky o imigrantech, za chvíli budou cenzorovat vše. Komunisti hadr.

Dočkáš se.
Avatar - AUDIRS6
10. 9. 2015 11:38
Re: nezmyselná naftová propaganda
ty niesi čistý... :-!
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:46
Re: nezmyselná naftová propaganda
říkají mi dirty Harry, ale pššt.

Jiak za trámem mam panzerfaust a v garáži BVP.
Kdo je připraven, není překvapen >:D >:D >:D
Že by nedovolené ozbrojování?

Horší je, že nevím kam sem zakopal tu legimtimaci a odznak KGB a NSA.

To se chudák Bureš s Chovancem nahledaj než to najdou, ale je fakt, že bratr Rogozin platí dobře no :o))

No a můžete hádat, co z toho co sem tu ted napsal je pravda a co fikce.

Míru zdar >:D >:D
11. 9. 2015 13:46
Re: nezmyselná naftová propaganda
Dirty jseš, to je fakt :-! >:-[]
Avatar - fOE
10. 9. 2015 11:45
Re: nezmyselná naftová propaganda
Kde neni zalobce nebyva ani soud. Me si ukradnujtej, me si jen rozesmal, ale sam vis co za spoluobcany v CR/SR mame a jak jim neni lhostejne co ma/nema ten odvedle. Podobne prohlaseni mi tak prijdou takove, hloupe, ale tak kdyz myslis ze je to v klidu tak vesele pis dal. Treba i harmonogram ztaceni ze sudu do kanystru, harmonogram rozvazek atd. :-)
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:55
Re: nezmyselná naftová propaganda
Harmonogram stáčení je pokaždý, když je úplněk a dvakrát zaštěká pes, za vyslovení magické formule.

A harmonogram najejvání do nádrže každé liché pondělí ve 3 ráno s čelovkama v maskách Kalouska a Sobotky ve stejnokrojích Lidových Milic.

Značka - hlavně nenápadně >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 11:24
Re: nezmyselná naftová propaganda
Bacha soudruh Babiš má z každýho litru i poplatek jen pro sebe! Za přimýchaný biopaliva ;-)

Zrovna teď zjara si na to dal dalších 5 miliard dotací :yes: >:D

Kmotr Mrázek dobře věděl že s biopalivama si ukousl moc velký sousto >:-[]
10. 9. 2015 12:37
Re: nezmyselná naftová propaganda
takovy chytracky mam moc rad...
chlubit se tim, ze kratim dan muze jen *...
ja dane platim, protoze nekdo musi, ze? a formulace, ze to je pro babise je ubohost sama. Nejak ti a tobe podobnym jaksi nedochazi, ze je to proste zlodejna.
vychcanost je cool?
az budes posilat deti do skoly, tak si vzpomen kdo ji plati, hlavne zes usetril na benzinu a ses na sebe hrdej. Kazdej nadava na pomery, ale kdyby se kazdej choval jak ty, jak by to asi vypadalo?
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 13:28
Re: nezmyselná naftová propaganda
Takových je celá republika.

Ukaž mi podnikatele, co platí státu vše co by měl. Jehla v kupce sena. A když náhodou platí jak má státu, tak platí horentní sumy zaměstnancům vid.
Anebo jede stylem Lojza ofiko 10 čistýho a dalších 7 bokem

>:D

Až si to vláda zaslouží, pak se bude o čem bavit.
Zatím čím dál víc ukazuje, že si to nezaslouží.

Vychcanosti typu platit stočné do kanalizace za vodu z vlastní studny, kterou vypustím na zahradau tím, že si napustím bazén nebo zaleju zahrádku, omeju fasádu atd je taky podvod.

Já takhle zaplatil za 60 kubíků stočného, z toho minimálně 20 kubíků vůbec kanalizací neprotoeklo. Ale vodoměr je samo hned za vodárnou.

Takže to že zaplatím státu 20 kubíků vody, která neprotekla kanálem není zlodějna?

Co poplatek za odpady? 1000 kč ročně i pro chataře na kdejaké vesnici, kdy ti za 1000 kč daj nálepku na popelnici a můžeš si jí nechat vyvést.
Jak to ale udělaj lidi, když sou na chatě o víkendu a ppoelnice se vyváží ve středu? Jo můžeš ji nechat venku, ale až ti jí rozkoupnou opilci jdoucí z hospody, zaplatíš si novou.

Jedna zlodějna vedle druhé od státu.
Platit za něco, za co mi nikdo neposkytne službu je podvod.
Takže je to jen hra jak Andy na mě , tak já na něj.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 13:37
Re: nezmyselná naftová propaganda
Neříkám, že je tu vše v pořádku, ale.... sakra, ty si nikdy nevyužil třeba lékaře? Ten je taky placen státem ve většině případů, nebo školy? Studovals? Jistě si neplatil školné soukromým školám od základky až po VŠ? A pokud ano, nemáš potřebu kupovat kradenou naftu ;)

Jinými slovy... dejte mi vše, já vám na to nepřispěji ale ani korunu ;)
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 13:57
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jo lékaři, tak tam sem byl naposled ve 14 a pak v 31.
A to co jsem se tam nachodil mezi 31-33, tak kdybych tam nechodil, tak sem na tom byl stejně. X odborníků ale jak se problém prolíná mezi dvěma specialisty, nezájem, každý si řeší jen to své. Tady máte prášky a ahoj.

Navíc v tu dobu byly poplatky za recept a návštěvu lékaře.
Takže sem jim tam něco nanosil a co sem jim zaplatil za těch 14 let, co sem u nich nebyl - tak sem si to zaplatil napřed.

Jo a školství - tak mateřinku sem absolovval za totáče, a první stupen ZS taky.
Takže to sem netahej, to byl jinej režim.

A za ty 4 roky základky a 4 roky střední, kde už se platili všechny knížky, pomůcky atd, to stát krachnul. A veskeré další vzdělání sem si cáloval sám nebo moje rodina.

Jen abys byl v obraze, když si to načal.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 13:59
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tak přecijen si to využil, no umíš si to hezky oddůvodnit, jen co je pravda ;) Hele, ještě taková otázka... proč tu teda zůstáváš, když je v ČR tak zle?
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 14:13
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tak přemýšlím, že bych časem emigroval do Afriky, tam totiž nikdo nebude za chvíli >:D
Pak ještě zbyde Austrálie, Nový Zéland a možná za pár let bude lepší variantou i to Rusko.

Protože co se tady v Evropě začíná dít, nad tím zůstává člověku stát rozum. A nejlepší je, že co máme dělat nám nakazuje Máma Merkelová z Německa a pomatený Brusel.

A je to o to bizardnější, že o humanitě, morálce a lidksoti nám kážou potomci těch, co měli na rajchstágu vlaječku s háknkrajcem a kteří masakrovali lidi a etnika masovým způsobem.

Běda kdyby nám tohle začal kázat rusák, to by bylo keců o okupantech, komunistech , rozpínavém imeprialsmu, mužíkách atd.Zlý okupant, rus, bolševik. A co je němec, fašista? to nebyl okupant?

Kdo nás tu okupoval v letech 1938-1945 se nějak zapomělo, že. Kdo tu pochodoval s prápory a zpíval chorály - stejně jako ted pochodují muslimové, třeba nedávno v Belgii. Paradox že. Hlavně že nám ted radí, co máme dělat. To jsou přesně ti, co maj komu něco radit.
Ano rus byl okupant, němec taky.

Cinty o tom kdo se poučil sou směšné, protože na příkladu německa není možné říct, že se poučili, ale naopak že zblbli. A to dokonale. Ale každému co jeho jest, oni jim bratři s tmavou tváří ukážou, zač je toho loket. Že to umí předvádí pravidelně na ostově Lesbos, v Itálii, řecku, francii, belgii, švédsku, británii.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 14:24
Re: nezmyselná naftová propaganda
Teda, o politice sem fakt diskutovat nechtěl.... ale tomu EU, nebo Německu, nebo čemukoli.... a od koho si nechat poradit, když to sami neumíme? Peníze od nich berem, ale všichni jen nadáváme. Jasny, že se na tom přiživí spousty lidí nelegálně, ale taky to jiné části lidí pomohlo...
Avatar - Hammunasakra
10. 9. 2015 14:36
Re: nezmyselná naftová propaganda
Nevymejšlej a příprav se na to čemu stejně neutečeš. Začni se učit čínsky >:-[]
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 16:07
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jo, kdyby čínsky.

Spíš si zakup knihu co má na titulce foto vousatého pána. A životopis Bedřícha Smetani ani paměti Karla Marxe to nejsou >:D >:D >:D
Avatar - fOE
10. 9. 2015 14:01
Re: nezmyselná naftová propaganda
Klasicke kydy lidi co si obhajuji svou zlodejinu, to ze tu existuje system prubezny a tak ze svych zlodejin v produktivnim veku samozrejme neplati peci hlavne sobe, ale svym rodicum (tak jako tve deti ji pak budou (ne)platit tobe), to taktne obejdou, at to plati jini. Tim ze si zaplatili ucebnici si taky mysli, ze pokryli naklady se skolstvim spojene a vse je cajk.

Vazne, dneska jedna perla lepsi nez druha. >:D :yes:

EDIT: teda, ono je to bohuzel spis k placi, ale takova je doba.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 16:10
Re: nezmyselná naftová propaganda
No někteří učitelé na základce by za to co naučili děti , jakou udrželi kázen a morálku ve třídě nezasloužili nic.

Tam to vypadalo jak v zábavném kroužku nebo v tom vtipu, jak vstoupí ředitel do třídy a praví "pardon kolego, netušil sem že vyučujete, měl sem pocit že se tu válcuje plech"

Tak jaké náklady, za tu budovu z roku nebreč nebo postavenou komunisty???
Avatar - KANKUNEN
10. 9. 2015 11:14
Re: nezmyselná naftová propaganda
S tebou je sranda, rýpeš do ostatních a sám běháš kolem auta se šlauchem z bečky.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:19
Re: nezmyselná naftová propaganda
Já? Já ne, já běhám kanystrem.
Kolik stojí OMV 100 na klasické pumpě? 36? 38?

Matematiku jistě ovládáš takže 600 litrů krát 5 či 7 korun si jistě vypočteš sám >:D

Šetřit se musí, ale jenom na správných místech >:D a ještě to mam přímo z rafinérie.
Pravidelná linka Rakousko-čr. To víš no, nepašují se jenom imigranti, stačí znát správný lidi. >:D A radši nechtěj vědět, kolik je nákupní cena v tom rakousku. Nebudu podporovat vládu, která moje peníze místo potřebným dává na nesmysly. Už sem jí toho dal dost.

dávaj peníze na pitomosti a cizím lidem, tady zatím mají nemocní bez rodin v ústavech a nemoncích ke svačině suchej rohlík a čaj a když musí dát pracující rodina nemohoucí či s alzhemirem babičku/dědečka do DD, musíš narvat někomu 100 litrů úplatek aby se dostal(a) do statního, kde je jinak čekací doba 100 let nebo vysolit v soukromým sanatoriu krom celého jejího důchodu 6-12 litrů měsíčně. Na to hodně rodin má.

tuhle svoloč podporovat nebudu. A o tomhle sluníčkový média nepíšou.

A jak myslíš že se nakupuje IT a eletronika?
Za plnou cenu s DPH?
To se takhle koupí na účet beze jména...ten se někomu předá, ten si ho někde zastrčí do šanonu a vyplatí ti odměnu za to že si hodný a milý chlapec :o))

A sou i další fígle

>:D >:D
10. 9. 2015 12:07
Re: nezmyselná naftová propaganda
nepřestáváš překvapovat >:D
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 13:19
Re: nezmyselná naftová propaganda
Ja šetříš ty? Hádám že budto vyplácením almužny zaměstnancům nebo taky na Soudruhovi Babišovi.
Jako většina podnikatelů, že >:D
10. 9. 2015 14:12
Re: nezmyselná naftová propaganda
Rozhodně nependluju s kanystrama jako zlodějský řidič kamionu ;-)
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 14:20
Re: nezmyselná naftová propaganda
Proč by sis taky špinil ruce žejo? >:D
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 15:12
Re: nezmyselná naftová propaganda
Dyt nependluj, dej si u shellky kafčo, natankuj sazomet za 36 a na dálnicích za 38-40 prémiová naftička a směle vstříc dálkám >:D

Já si tam natankuju 100 oktan za 31 nebo 95 oktan za 27 a budu s blaženým úsměvem poslouchat příběhy známých, jak to 100KW TDI táhne vodspodu a jak na tu Vervu diesel šlape jak švýcarský hodinky.
Pepa bude celej štatnej, jak jel do chorvatsk za 5,3 nebo jak byl za dvě hodiny v ostravě, jak to jelo jak po másle a já budu celej štasnej, že mě stojí litr o 7 Kč méně jak Pepu a tebe. A ještě ušetřím 50 kč za kafe, protože to stejně nepiju :o))

A hlavně ten čas vid, důvod proč si každej kupuje nafták, to je věc. Nemusíš během jízdy nikde zastavovat, nebo jen jednou - ten dojezd.
No já čéeče taky nikde nezastavuju. Vyjedu s plnou, přijedu domů , doleju plnou a je to. Takže zatímco ty piješ kafčo u shelly já vesele svištím kolem.
Ta nádrž mi na těch 550-600 km vydrží a protože trasy delší 600 km jedu tak 5x v roce, tak nemusím tankovat vůbec nikde.Na to nemá ani tvůj disel, pokud teda nemáš na firmě čerpací stanici, hehe

Takže pro mě diesel žádné výhody nemá.

>:D
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 15:42
Re: nezmyselná naftová propaganda
550-600km.... no a co když Webpaja potřebuje jet někam dál? To nesmí? >:D Víš, každý má jiné potřeby a pro lidi jako jsi ty, stačí ten šestiválec co tankuje na zahradě... někdo holt k životu potřebuje cestovat i delší trasy a třeba 2x větší dojezd potěší, zvláště na té dlouhé trase ;) Ale to ty asi moc nechápeš >:D Naftě zdar!
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 16:05
Re: nezmyselná naftová propaganda
Musíš umět rozlišovat mezi podnikatelema, brázdícíma republiku nebo i Evropu sem tam stejně jako dodávkáři, kamionáci a ričidič odtahovek a běžnýma lidma, co auto k podnikání nepoužívaj. Nheldě k tomu k tomu, že kdo jezdí pracovní cesty 1000 km (jedna cesta) a dále autem, tak to trochu nechápu. Pokud to musí být zaálený milovník jízdy anebo se bát letadel nebo fakt envím.

Ono někam letět hodinu nebo jet 9 hodin je docela fest rozdíl

>:D
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 17:38
Re: nezmyselná naftová propaganda
No vidíš to jsem třeba Já. .. litat nesnasim. Zadal jsem o sluzebak do Londyna .... neprošlo to musel sem letet :d
10. 9. 2015 21:06
Re: nezmyselná naftová propaganda
Že ty niečo nechápeš nikoho neprekvapuje :-! . Predstav si, že lietadlo neletí od všade odkiaľ si zmyslíš do každé miesto kde si zmyslíš a ešte v čase , ktorý ti vyhovuje. Ľahko sa môže stať, že si k tvojim 1000 km a hodine letu prirátaš x stovák km autom do cieľovej destinácie.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 22:34
Re: nezmyselná naftová propaganda
Obchodní aktivity se většinou dějí ve velkých městech typu Mnichov, Berlín, Paříž, Milano atd.

Pokud se někdo nutně potřebuje pohybovat rumunsku a albánii tak to je pak horší no.
11. 9. 2015 07:13
Re: nezmyselná naftová propaganda
Ty amatére, jestli děláš byznys v Paříži apod, tak ti gratuluju, ale jsi jako ve všem totálně mimo. ;-)
Poked by letadlo bylo z různých důvodů výhodnější, pak jej já osobně používám. Ty podnikateli >:-[]
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 09:12
Re: nezmyselná naftová propaganda
Nevím, já z těch co křižují Evropu znam jen dodávkáře, kamionáky a řidiče odtahovek.

Všichni ostatní na konference, jednání , obchodní schůzky, vědecká sympozia atd - pokud jsou dál jak za Vídní a Berlínem lítaj, občas nějaký romantik ještě vyrazí do Německa, Slovenska či Francie vlakem, ale to sou vyjimky.

Pokud je třeba z letiště někam dál popojet, budto pro ně někdo přijede, nebo si pronajmou auto tam.

Moje kamarádka lítá pravidělně z Milana do Amsterdamu, v Amstru si půjčí auto a dál jezdí po NL. Ale že by drandila pravidelně trasu Monza - Holandsko, tak to jako ani omylem. A že by v Mercedesu GL mohla.
11. 9. 2015 09:22
Re: nezmyselná naftová propaganda
O čem to meleš? Co je mi do tvých prezentovaných známých? Je mi zcela jedno kdo jak cestuje. Obhajoba tvojí garáže a způsobu života je jen pro zasmání ;-) .

Znovu, v klidu si čepuj do sudu, kupuj olítaný (což samo o sobě není nic špatnýho, jen v tvým podání to je úděsná tryzna) a tvrď všude jakej jsi stylař :-) :yes:
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 09:41
Re: nezmyselná naftová propaganda
A co je mě do toho, že potřebuješ mít dojezd 2000 km protože křižuješ republiku nebo evropu jako dročkař a obchodník s teplou vodou?

Většina lidí to nepotřebuje a to znam dost lidí a ty co to potřebují, za za sebou vozí pá set kilo nebo pár tun nákladu >:-[]
11. 9. 2015 09:57
Re: nezmyselná naftová propaganda
Kde jsi se to o mě dočetl? Kde jsem něco takovýho tvrdil? Bariku jsi pozér, ale to neznamená, že jsou takový všichni ;-)
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 10:22
Re: nezmyselná naftová propaganda
Ozzman tvrdil, že ti 600 km nestačí. Taky když ti nestačí 600, kolik ti stačí? 1000? 2? >:D >:D >:D

Mě se líbí pozeři co maj naftu proto, že líp jede, proto aby nemuseli stavět u čerpačky (prptože sou to borci co jezdí 1000 km na jeden zátah a čůraj do petky) , protože ve firmě jezdí vše na naftu a další obhajoby dehtu, ale odmítaj přiznat že to maj proto, aby ušetřili na spotřebě. >:D >:D

Neplatit peníze za PHM, neznam dobrovlně nikoho, kdo by chtěl jezdit místo ve 400 konové V6 twinturbu nebo 300 konové atmosféře V6 popř. 400-550 V8 radši než dehtovou plečkou co má tak 220-270 koní, chrochtavej zvuk a reprák ve vejfuku jako šidítko :o))
11. 9. 2015 10:36
Re: nezmyselná naftová propaganda
Je mi tě líto, přestal jsem naprosto rozumnět tomu, co tu předvádíš. Lítej do Milana a kupuj si dál benzín stáčenej pokoutně ze sudu za 27 ;-)
Avatar - Ozzman
11. 9. 2015 12:48
Re: nezmyselná naftová propaganda
Taky sem se v tom nějak ztratil >:D Mám kamaráda, který pokaždé přesvědčuje okolí o tom, že to co si koupil on a jak to dělá on, je dobře a že ostatní to dělaj špatně, když to nedělají jako on... mám pocit, že takový člověk není sám se svou volbou přesvědčen a spokojen, proto o tom přesvědčuje ostatní, aby se ujistil, jak dobře udělal ;) Nepřijde ti to podobné tomuto rozhovoru s Barikem? >:D
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 13:11
Re: nezmyselná naftová propaganda
No to se stává, že když se to nehodí do krámu, přestává se rozumět česky, přestává se umět číst a orientovat v psaném textu a přestává se rozumět souvislostem >:D
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 13:09
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jo aha, vono došly argumenty, takže přestáváš rozumět. Jasná věc. Stejně jako nerozumí vietnamci, když to SAPy vrthne ČOI :o))
Nejmenuješ se náhodou Nguyen?

A taky preferuješ 3,0 CRD s 270 Hp před 3,6 V6 se 400 HP vid.

Ten diesel je ve všem lepší, já vím.

Kdy bude ta o červený karkulce? >:D >:D
11. 9. 2015 13:45
Re: nezmyselná naftová propaganda
Neznám 3,0CRD a nevím jak jezdí 3,6 V6. Je mi líto, nemíním se s tebou nechat zatáhnout do jakýkoliv další pseudodiskuze. Jsi jak kafemlejnek a pokud ustřelíš a zbytky sebereflexe zaberou, snažíš se otáčet. A ano, radši povedenej šestiválcovej diesel než nepovedenej benzín. ;-)
Nepotřebuju házet pozy o entusiasmu, zvlášť ve třídě, která svým odhlučněním smazává rozdíly a u auta, který je pro mě pracovním náčiním ;-)
Avatar - Barrichello
12. 9. 2015 01:46
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jo odhlučnění, kdo nepozná venku natočenej diesel roku výroby 2015 a natočenej benzín, měl by si dát propláchnout uši.
Musí v nich mít totiž solidní špunty >:D >:D >:D

Mít za pracovní náčiní dehtovou voračku,stejně jako zlodějští řidiči kamiononů, co kradou naftu a pašujou benzín (jak je nazýváš), dodávkáři a odtahovkáři co pendlují evropu sem a tam jak hladová koza a pak se tu smát bazarových kovbojům, co maj auto jako koníčka pro zábava svědčí o inteligenci daného jedince.

Trapné, malé, ubohé >:D
12. 9. 2015 07:56
Re: nezmyselná naftová propaganda
Šestiválcová nafta vs dtto v benzínu přímovstřik zvenku zní bezmála stejně. A jestli Barik cestuje venku? Proč by mě to nepřekvapovalo? >:-[] :-!

Evidentně jsi moc pil a zbytek nevelký mozkový kapacity jsi nechal zdecimovat alkoholem. Bral jsem si do této doby při diskuzi s tebou servítky, dál už tak činit nebudu.

Jsi přízemní maloměšťáckej, omezenej pozér. ;-)
Avatar - Barrichello
12. 9. 2015 19:34
Re: nezmyselná naftová propaganda
>:D >:D >:D

Už sis dal vyčistit uši?
Já slyším dobře, takže poznám rozdíl, když někdo nakopne prémiovou voračku z merkellandu v dehtu a když se nastartuje V6 v benzínu.

Pokud ti to není známo, tak já samozety nejezdím. >:D Takže jimi necestuju ani venku ani uvnitř, ty naše kapacito >:D >:D
11. 9. 2015 18:02
Re: nezmyselná naftová propaganda
Hele karkulko, diskutujeme tu o bmw 5 gt... A o tom ze 535d a dle meho nazoru i 530d je v tomto pripade lepsi motorizace nez 535i... Cemu na tom nerozumis?
535d ma koni 313, je tedy vykonnejsi i rychlejsi nez 535i, zvuk nema spatnej a co se tyce spolehlivosti neni urcite horsi nez 535i.

Pochopil?

Ano, existuji benzinove motory ktere bych volil radeji, ale v cenove relaci motoru 535d je jich i v teto tride minimum.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2015 01:56
Re: nezmyselná naftová propaganda
Takže nám chceš potvrdit fakt, že BMW benzíny neumí?

Nemusíš, to dávno víme - 4,4 turbo je aušus, co má konstrukční chybu a víc jak 180 tis se dožije tak 40% motorů.
V10 "závodní motor" byla ještě větší veteš, kdy víc jak polovina motorů odešla do 100 tis km.

A tvoje slavné sazomety se zanáší brutálně úsadam, pokud s tím jezdí do autorizovaného servisu, kde do toho zoufalci lijou long life srajdu a mění jí po 30 000 km.
rozeber ten motor ve 150 a uvidíš to bahno >:D

Poslední solidní motor byla ta 4,8 atmo v té 650 co sem měl. A tam to skončilo.
14. 9. 2015 13:21
Re: nezmyselná naftová propaganda
tak vidis, zlodejicku...
nakonec jsi konecne pochopil, ze je nafta v tomto pripade lepsi volba...
bmw 650 a krade na danich... mas bejt na co pysnej, jen se v tom utvrzuj.
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 01:38
Re: nezmyselná naftová propaganda
Nafta se zadře až ve 150, takže,a no, je to lepší volba jak zadřít benzín ve 100.

Taky to žere jenom 1-2 litry oleje mezi předepsaným servisním intervalem >:D >:D

Úplně nejlepší volba je se této značce obloukem vyhnout >:D
11. 9. 2015 18:06
Re: nezmyselná naftová propaganda
Ne opravdu jsem nevolil naftu kvuli spotrebe. Nejsem socka abych kupoval kradenej benzin jako ty... A co se tyce najezdu, jezdim kazdy tyden do poznane 580 km tam 580 zpet.
Letecky by cesta trvala mnohem dele a bez prestupu se tam litat neda... Navic je litani totalni enviromentalni prasarna nesrovnatelna s jakymkoli autem...

A jak ti pisu jinde 535d ne proste lepsi nez 535i...
Avatar - Barrichello
12. 9. 2015 02:08
Re: nezmyselná naftová propaganda
Socka co kupuje rakouský benál nejsi, zato jsi dročkař, co tráví půl dne v autě aby se harcoval sem a tam jak řidič autobusový linky >:D
Ba co autobusový, 280 000 km ročně nenajede ani ridič některých nákladáků :o)
Při průměrný spotřebě 8 litrů co baští tyhle sazomety to dělá ročně 806 000 Kč na naftě.
Takže služebáček vid, protože dát ročně mega za naftu, servis a poplatky kolem auta a měnit ho každejch 3/4 roku, protože za 3/4 je z toho olítenj vrak na vyhození nikdo normální mimo piloty služebáků dát nemůže. A pokud s tím jezdíš jak dobytek za 10, tak už je to dokonce přes mega.
Ale ty spíš kormidluješ nějakej truck či bus, co?

Pokud osobák - tak v dehtovým sazometu na prémiovou naftu za 36 kč a slastně tak podpoříš Agrofert soudruha Baby, notora Padáka Kradouska apod experty, který tvoje prachy pošlou někam do pr*elstánu nebo to rozkradou vychcánci na věci jako výzkum křečka a dálnice z odpadu za 3x přepálenou cenu a další skvělý veřejný zakázky a dotace. Nezapomen si u toho ještě dát čvanhák, abys podpořil Babu dalšíma 50 kč na krabičce :-)
Ale třeba taky děláš do křečka nebo platíš Frantovi co u tebe hákuje ofiko 10 čistýho abys ušetřil na odvodech a paksi to vlastně kradeš zpět vid, z toho co jsi nacpal do chřtánu státu.

Tak takový znam taky. Je jich tu půl národa, ta druhá půlka na tyhle šašky hákuje od nevidím do nevidím a cpe jim do to tlamy. A pak jen brečí v hospodě u piva.

Nemíním být součást ani jednou skupiny. Nejsem stádní ofce.
>:D >:D >:D
12. 9. 2015 07:50
Re: nezmyselná naftová propaganda
Bariku, to, že nejsi a nemůžeš být stádní ovce je fakt. Pakliže by většina lidí byla jako ty, bydlíme dosud na stromech a všechno se rozkrade...jelikož prý kradou "všichni", ty můžeš taky.

Přestaň tu neustále osočovat ostatní, nechovej se jako dobytek, nevystupuj coby hulvát. Pak se možná zapomene na to, že šetříš na sezonních gumách, do jagu XJ si dáváš imitaci hliníkových koberců a vyučuješ ostatní v provozu pomalou jízdou pod dovolenými rychlostmi.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2015 19:24
Re: nezmyselná naftová propaganda
dneska sem pomalu jízdou vyučil asi 7 aut, který sem všechny předjel protože opět projížděli kruhák široký na dvě tatry 30kou a nebo jim trvá rozjet se na 80 po zařazení z vedlejší asi tak 100 let. Takhle sem dnes školil pomalou jízdou okolí svým CAdillacem s motorem, který nejede :o))

A pak vytroubil jednoho idio*a v Pandě, co mě předjel v obci 70kou, bez blinkru tam hodil myšku aby po 400 metrech hodil bez blinkru další myšku na parkoviště.

Toho sem neškolil, toho sem pouze protroubil a pak ještě jednu dámu ve fabii, která si zaparkovala na ulici uprostřed silnice a přesně v místě, kudy se odbočuje na parkoviště. >:D >:D >:D
14. 9. 2015 13:26
Re: nezmyselná naftová propaganda
koukam, ze mas potize i s matematikou... 280 000km rocne?
myslis tech 1160km tydne, na ktere reagujes?

ja vim, kalkulacka je draha vec, mas jeste pocitadlo ukradeny ze skoly, ale asi to nepocita uplne spravne...
Avatar - Barrichello
15. 9. 2015 01:33
Re: nezmyselná naftová propaganda
Mea culpa, četl sem 1160 km denně, ne týdne.

Takže sem vynásobil 1160 přibližným počtem pracovních dnů.

Sorry, špatně sem to přečetl.
12. 9. 2015 08:15
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tede ztrácet čas s omezeným blbem jsou snad nejhůř promrhaný chvíle života...ale chápu tě, taky si občas nemůžu pomoc ;-)
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 13:35
Re: nezmyselná naftová propaganda
Teda... já z tebe žasnu >:D Ty tu házíš hate na všechno co je v naftě, na všechno čím tu ostatní jezdí, že se jim nelíbí velké motory, protože moc žerou atd.... jako kdybys měl miliony a ejhle.... taky se ti nelíbí, jak moc ty tvoje auta bumbají, viď? Nejsi o nic jiný, než ten tvuj čecháček s naftou, co chce ušetřit, jen si pozér s tím, jak to dáváš navenek a přitom škudlíš každou korunu, nebo ty auta jen tak polehounku vytáhneš na pár km od domu, s lehkou nohou, abys mohl zase všem v hospodě a na diskuzi říkat, jak si lepší, než ten pepa s voktáfkou ftédéí >:D To je celkem zábavné... >:D Jsi uplně stejný čecháček, jako my ostatní...
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 14:35
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jdu pouze cestou minimalizace nákladů za zachování komfortu, stylu a tradic.

Tj místo abych šetřil na tom, že chrochtající herka jezdí za 6, tak šetřím na tom, za kolik se dá nechrochtavá herka s V6 a V8 servisovat nákupem dílů s minimální marží, levnější cenou paliva nebo tím, že si na tom něco udělám sám atd.
Já to mam jako koníček, takže mi vůbec nevadí že s tím strávím čas.

Nevím proč bych měl podporovat stát, který se chová ke svým občanům jak se chová, rozdává peníze povalečům a vychánklm, cose flákaj a krmí na rohu svoje tlustá břicha, nebo podporovat překupníky s ND, kteří to stejné zboží taky nakoupí v USA, ASIE nebo z výprodejů skladů po evropě. S marží 300%.
Perlička - Vrcholem bylo, když mi jeden nejmenovaný dovozce ND na ameriky na dotaz jestli maj daný díl votočil monitor se stránkami US obchodu že jestli je to ono, pak se lišácky ušklíbl a a bez mrknutí oka řekl cenu 600 za díl, který stojí v USA 7 dolarů a i s poštovným vyjde na polovinu. To si to tam objednám rovnou sám, naklikat to v PC umím taky.

Pokud chceš podporovat Andyho se Sobotkou a překupníky, tak prosím. Jak je libo. Já touhle cestou nejdu.

Jinak do hospody pro tvoje info chodím pouze občasně a rovněž soudruha Babiše nepodporuji tím, že mu dávám 50 Kč z krabičky s dehtem.

Minimalizaci nákladů na byldení sem tu už myslím probíral kdysi a jako perličku uvádím třeba net, který mě stojí 250 za 30megabitů. Někteří správní češi platí za to samé od UPC nebo jiným hodným společnostem 500.

Tak jen platte, hodnému státu, hodným překupnímům a supermarketům, co vám prodaj německý jogurt vyrobený v polsku pro ztv. ostatní země - Polsko čr, sr, madarsko, rumunsko a ten jogurt pro sebe, švýcarsko a rakousko si vyrobí doma. O tom že se kvlaitou neschodují nemusím mluvit. Dejte si ohnilý banán druhé aktegorie za výtečných 28 kč a dánský lančmít Tulip, který vevřové neviděl ale na západě v něm je.
Užijte si překupníky překupující věci z Asie a USA či Kanady, užijte si banky a hodné developery atd.
Podpořte je aby se měli ještě lépe a radostněji. Budte milí na hodné sousedy, kterých vás vůbec nechtějí odrbat a využít jako levnou pracovní sílu a hlupáky, co koupí největší šrot za cenu, kterou by u nich nikdo nedal.

A jezdětě v Oktávce za 5,5.

Já TOTO podporovat nebudu a tudíž nemam potřebu v ní jezdit.
>:D
10. 9. 2015 21:11
Re: nezmyselná naftová propaganda
Teraz si predstav, že väčšina kupuje elektroniku s dph, nemá k dispozicií prémiové phm od kamaráta za dobrú cenu a tým pádom rieši spotrebu phm :-! . Viď svoj nedávne slinty v diskusii pod mustangom. Tam si narieskal že má len štyri válce
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 22:32
Re: nezmyselná naftová propaganda
Mustang?

Má tolik válců kolik si kdo vybere, i V6 se dá dovéz z USA/CAN.
10. 9. 2015 21:12
Re: nezmyselná naftová propaganda
"..zachování komfortu, stylu a tradic.."
Já se poseru >:D
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 22:31
Re: nezmyselná naftová propaganda
si nezapomen pak převlíct gatě >:D >:D >:D
10. 9. 2015 21:08
Re: nezmyselná naftová propaganda
Výstižný popis >:-[] >:-[]
10. 9. 2015 12:29
Re: nezmyselná naftová propaganda
sorry, ale tady se bavime o autech s cenovkou dve a pul mega...
ja jsem si rozhodne nevybral naftu proto, abych usetril, ale proto, ze je proste pro me lepsi nez benzin. viz co se pise v clanku...
na nafte vubec nelpim, az budou delat benzinovej motor kterej bude pro me lepsi, koupim si ho...

pokud si koupis auto za ty penize a pak resis benzin vsudech, tak je mi to k smichu...
10. 9. 2015 20:26
Re: nezmyselná naftová propaganda
50i bude asi o chlup lepší než nafta:)))
10. 9. 2015 12:06
Re: nezmyselná naftová propaganda
Že toho demagoga tak řešíš :-)
10. 9. 2015 12:05
Re: nezmyselná naftová propaganda
Nevím kde kupuješ, ale nafta po republice pod 30, benzín přes 31 min. A o tom, že už s 30d dynamicky oproti 35i nestrádáš nemá smysl ani diskutovat ;-)
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 13:32
Re: nezmyselná naftová propaganda
www.ceskybenzin.cz

Naklikej si Prahu a Střední čechy, pak uvidíš těch 31 Kč a výš >:D >:D >:D
10. 9. 2015 14:13
Re: nezmyselná naftová propaganda
Nevím co je na netu, vím jaká je situace na silnicích a dálnicích ;-)
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 14:48
Re: nezmyselná naftová propaganda
Ceny na dálnicích sou velmi relevantní zdroj. Jižní spojka Shell měla jistou dobu N95 za 36 kč a vedle o 12 km dál stál 29,90 >:D >:D
To samé třeba OMV na D1.

Mít to na firmu, samo to neřeším.
Platit to z vlastní kapsy, tak se to velmi vyplatí, potom se musí jezdit dieslem vid.

vono 8* 36 a 12*30 pak dostává nový rozměr. Těch 72 kč 100 km se pak krásně rozplynou do servisu naftáčka, pokud není funglovka v záruce (u té zas vysolíš 5-10 táců za výměnu oleje a štemplu do servisky) a taky do ztráty ceny nového autíčka. Počítejmě s běžným nájezdem rodinky cca 10-15 tis ročně.

Takže v reálu je na tom soukromá rodinka s 2015 kombíčkem za 500 tisc nebo rodinka s 2010 kombíčkem za 300 s crd s najetými 150-200 tis km po 5 letech provozu stejně jako já, co se týče nákladů
>:D

Akorát oni si 5 let vozili zádel v chrochtajícím nesmyslu a a nasávali novou vůni plastů srkající kafíčko v servisu a já si vozil * ve V6 nebo V8.
Cenově = nastejno.

Požitkově - nesrovnatelné.

Prostě Mastercard >:D >:D

A kdybych byl ten škudlík, tak mam ten V6 a V8 na plyn, jezdím za cenu co vás stojí nafta a přitom ušetřím na servise a všem kolem, takže v reálu bych jezdil za méně jak vy při ušetření nákladů za servis a prodělku na nové káře.
Jak vidíš, škudlík nejsem, neb plyn sem nikdy neměl.
11. 9. 2015 07:04
Re: nezmyselná naftová propaganda
Občas pochybuju jestli jsi vůbec dospělej. Už z toho, že máš čas objíždět nejlevnější čerpačky (což se může ve finále prodržit) nebo z toho, že si myslíš, že na firmu je to evidentně levnější jsi životní amatér. Myslím, že Ozzman tě trefil přímo na komoru. ;-)
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 09:06
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jo čas mam, já je mam totiž na dvou trasách, kde jezdím nejčastěji, takže nic objíždět nemusím, jenom odbočím 200m k pumpě >:D

Ono se stačí podívat po netu a taky na totemy čerpaček kolem sebe. A pokud tam někteří mi známí jezdí 10 let a neměli žádný problém, není důvod jezdit jinam a platit o 6 kč víc.

Ikdyž k Shellu taky někdy zajedu, občas maj nějakou akci nebo mi někdo dá kupon na slevu nebo poukázku k nim ;-)
11. 9. 2015 09:18
Re: nezmyselná naftová propaganda
Kdo psal o jakých značkách? Tohle je naprosto zbytečná debata ;-) . Stáčej dál sudy :yes: >:D
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 09:44
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tys začal mlít něco o nejlevněších čerpačkách.

Tak pokud jezdíš jenom k prémiovým, tak je as jasné k jakým ne.

Shell, OMV, Benzina. Tím to končí.

Agip už skončil, z toho je MOL a to teda prémie není a zbytek už sou malí hráči >:D Teda vyjma TankOno, které mají sice pump málo, ale vytočí na nich skoro to samý co třeba OMV >:D >:D
11. 9. 2015 09:58
Re: nezmyselná naftová propaganda
Já? Ani náhodou, ty tu vypisuješ o benzínech za 27. Aspoň si uvědom co sám píšeš. Já ti tvrdím, že běžný ceny benzinu na hlavních trasách (nejen dálnice) jsou kolem 31CZK ;-)
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 10:14
Re: nezmyselná naftová propaganda
Definuj pojem Hlavní trasy.

A kde.

V čechách máš benzín pod 30 Kč na těchto čepačkách:

TankONO PRIM, Tesco, Globus, Makro, Radius, GAS Petroleum, Martin Oil, MV Plus, DB9, TankandGo, Petra, Herst a některé MOL + další malé pumpy.

to žě někdo kupuje naftu za 25 a benzín za 27 je druhá věc, může si jí taky sehnat. Znam právě dost lidí, kteří říkaj že jezdí na naftu jen proto, že jí kupují mimo ofiko sít za těch 25 kaček.
11. 9. 2015 10:20
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jak to jenom...hlavní trasa je třeba z Lbc do Jičína, naopak za takovou nepovažuju silnici z Lázní Libverda na Ještěd. Troufám si říct, že přes 90% lidí kupuje na ČS, ne pokoutně v sudech. Takový jednání odsuzuju nejen z hlediska bezpečnosti, ale taky z důvodu nejasnýho původu dodávaných PHM. Jestli jsi podobnej šunt lil i do šestkovýho kupé, pak je mi ho líto. :-)
Avatar - Ozzman
11. 9. 2015 12:51
Re: nezmyselná naftová propaganda
" Sem přitáhl naftu do sudu, hele jedo to jak z praku, mam Oktávku f TDI, to je žrádlo, nejlepší auto"

Za půl roku

" se mi zadřel motor, nevim co se stalo"

To neni vtip, tohle se stalo mému kamarádovi, co kradl v práci naftu z autobusů a pak ji skladoval v podmíkách, že mu do ní tekla dešťovka :D:D A pak že arktická nafta od vojáků nezamrzne >:D
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 13:24
Re: nezmyselná naftová propaganda
Jo tak pokud má někdo naftu nebo benzín v otevřeným sudu, a teče mu do něj deštovka, tak to je expert no.

O zavíracích plastových sudech si neslyšel vid.

Kámoš takhle v listopadu , když byla nafta za 27 Kč nakoupil u ONO 700 litrů a jezdil na to ve Fabii až do jara. Nic nezadřel.

Navíc já nic neskladuju, já mam doma skaldem 10 litrů benzínu do sekačky, jinak ani tuk.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 13:28
Re: nezmyselná naftová propaganda
Já znam zas případy, kdy lidi natankovlali prémiové palivo na zapadlé prémiové čerpačce někde v malé městě, kde každej tankuje jen N95 obyč a obyč naftu a to prémiový palivo se jim v tanku válí 2 měsíce.
Zvodnatělý.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 13:20
Re: nezmyselná naftová propaganda
Z Liberce do Jíčina nevím, já od Prahy jezdím na Jičín, Novou Paku atd přes Mladou Boleslav a tam je Sukoradech ONO, párkrát sem tam tankoval.

28,50 dehet, 28,90 N95 a 23,90 E85

>:D >:D
Avatar - Barrichello
11. 9. 2015 13:39
Re: nezmyselná naftová propaganda
OMV se 100 oktany je šunt, teda ty dnes zas perlíš.

Motor u BMW šlapal jak švýcarský hodiny, převodovka taky, když nepočítám tu niagaru z originál olejový vany ZF po výměně filtru a kapaliny.

Co nešlapalo byla klima, stírače a sem tam stávkující I-drive, ale na to opravdu benzín nemá lviv, stejně tak údržba, neb to nikdo neudržuje, protože v servisním manuálu není o údržbě ramena stěračeů a výparníku klimy ani čárka.

A auto bylo koupený jako nový v ČR, u Autecu.
První majitel byl jistý pan Sibera z Kampy, můžeš si ho progooglit, ten na údržbu určitě neměl a dával tam čínský díly >:D >:D

A o německé kvalitě mi vypráví pravidelně kamarád, co to opravuje. tuhle tam měli BMW s 60 tis km, zadřený motor.
A pak dalš kousek v naftě - taky zadřený motor.

U prvního kousku v benálu výrobní chyba, u druhýho totálně zakarbonovaný motor předepsaným longlife olejem při předepsaném intervalu.
>:D

O VW psát nebudu vůbec, to je doslova komedie.
11. 9. 2015 13:48
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tvoje báchorky jsou nanejvýš zábavný, ale to je asi vše. ;-)
Avatar - Barrichello
12. 9. 2015 01:50
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tvoje o německý spolehlivost taky, ten skopčáckej aušuš je voybčejná předražená veteš >:D
12. 9. 2015 07:45
Re: nezmyselná naftová propaganda
Dřív jsi byl aspoň vtipnej, teď už jen trapnej ;-)
Avatar - Barrichello
12. 9. 2015 19:28
Re: nezmyselná naftová propaganda
Nápodobně.
Jak se do lesa volá.....
10. 9. 2015 11:05
Re: nezmyselná naftová propaganda
Naftová propaganda rozhodně ne, pouze konstatuji, že s dieselem to auto funguje lépe ;-)
10. 9. 2015 11:44
Re: nezmyselná naftová propaganda
Tak auto téhle velikosti s dieslem dává určitě smysl. Tranzita s benzínem taky nekoupíte ;-)
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 11:47
Re: nezmyselná naftová propaganda
Už ne? Ale bývaly myslím dvoulitry >:D
14. 9. 2015 14:53
Re: nezmyselná naftová propaganda
Ale např. takový VW Transporter pořídíte s 2.0 TSI. ;-)
10. 9. 2015 13:07
Re: nezmyselná naftová propaganda
tiez by som radsej volil benzin do osbneho auta a nafta skor do nakladnych, autobusov a tak, no je jasne ze stale sa bude kupoivat to co je lacnejsie ak by bola nafta v usa lacnejsia tiez sa tam kupuje viac naftovych aut
10. 9. 2015 12:03
K cemu 5GT?
Mam 520d GT a prijde mi to naprosto idealni spojeni s ohledem na cenu. Jak pise pan Chamilla, tohle je auto na kontinentalni presuny. Ty probihaji tak, ze najedete na nejblizsi dalnici, po par sekundach aktivujete tempomat a nechate se vezt. Mimo dalnice se musi vetsinou dost opatrne, protoze tohle auto je vazne obrovsky.

Nemluvim ale o zadnem loudalovi - i s timto nejmensim motorem je zrychleni z 0-100 za 8.9, tedy o pul vteriny dele v porovnani s Octavii RS TDI. Chtel bych radsi sestivalec? Chtel kvuli egu, ale ten ctvrtmilion (nebo 360 tisic v pripade benzinu), co bych musel priplatit, chci daleko vic. Zcela uprimne nevidim pro normalniho smrtelnika vyuziti pro ty dalsi kilowatty. Jo, a dalnicni presuny mam za 5.8 - 6.1.
Rozbalit vlákno
13
10. 9. 2015 12:47
Re: K cemu 5GT?
ctyrvalec v tomhle aute za me ne... kupuju si vyssi stredni kvuli sestivalci. 535d ma tusim zrychleni na 100 nekde kolem 5,7. to je proti 8,9 kapku rozdil, ktery je citit vzdy.
potreba to samozrejme neni, ale je to podobny jako koupit si motorku a pak na ni pridelat slapky, protoze vic neni potreba...
10. 9. 2015 12:49
Re: K cemu 5GT?
V 520d GT jsem jel a byla to překvapivě příjemná a důstojná motorizace, Vaší volbu chápu, zejména pokud nemáte ambice jezdit nějak rychle. :-)
10. 9. 2015 14:45
Re: K cemu 5GT?
Šestiválec kvůli egu? Člověk si snad větší objem nekupuje kvůli egu, ale kvůli vlastnostem toho motoru, ne? Lepší kultivovanost (zvlášť u řadových), vyšší výkon a točivý moment aj.

Já naopak nechápu výhodu čtyřválcových dieselů proti šestiválcovým dieselům. Rozdíl ve spotřebě je totiž malý až žádný, ale rozdíl v dynamice podstatný. 180 koní na 2 tuny pohotovostní hmotnosti - tak tam bych řekl, že normální smrtelník snadno využije dvojnásobný výkon. 535d asi nepojede špatně, ale spíš bych to viděl na 550i.
Avatar - boost.
10. 9. 2015 15:28
Re: K cemu 5GT?
Já jel kdysi v F11 525xd, už to mělo čtyřválec, a dám ruku do ohně za to, že vevnitř byl motor slyšet jen o něco méně než v předchozí trojce. 8-s

Nové nafty řady B jsem ještě nevyzkousel, prý jsou daleko kultivovanější, nicméně podle mě stejně do auta typu 5er patří šestiválec. ;-)
10. 9. 2015 15:53
Re: K cemu 5GT?
Mimochodem, co se tyce zvukove kulisy, mezi 320d GT a 520d GT je propastny rozdil.
10. 9. 2015 15:51
Re: K cemu 5GT?
Je to otazka penez, potreby a charakteru auta. Zcela uprimne, moje auto se hodi jen na dalnice, vsude jinde je problem se vejit. Co se tyce kultivovanosti, nevim. Motor se ozyva jen velmi vzdalenym hucenim. Famozni prevodovka se postara, aby motor udelal to, co se od nej ocekava, aniz by si toho posadka vicemene vsimla.
10. 9. 2015 16:21
Re: K cemu 5GT?
Tak mne bere 530xd GT 8,5l, + oproti 520d je tam rozdil v porizovaci cene. Celkem pujde o 0,5 mil za 5 let, to nekdo muze resit....
10. 9. 2015 20:19
Re: K cemu 5GT?
přesně tak Jakube. Velký rozdíl v PC, dva až tři litry na sto km. a při 50 tisících km za rok je to třeba 30-40 tisíc za rok jenom na naftě. To už je docela dost. Pro toho, kdo to neřeší potom logicky není problém koupit tohle auto v benzínu, třeba s osmiválcem:)
11. 9. 2015 15:35
Re: K cemu 5GT?
To je samozrejme nesmysl hned z nekolika duvodu. Jednak ten rozdil ve spotrebe je zcela iluzorni. Vezmu-li jako zaklad diskuse Spritmonitor tak prumerna spotreba GTcek dvoulitru je tam uvedena 7,8 litru na sto (uznavam na neprilis statisticky presvedcivem vzorku tri aut, protoze takova motorace zcela zjevne neni prilis popularni), u 530d GT je pak spotreba 8,54 (tam uz je vzorek 24 aut). Rozdil je tedy 0,7 litru. U obycejnych petek, ktere si vypujcim kvuli dostupnemu velkemu vzorku je to 6,63 a 7,73 , tedy 0,7 litru. Nejake "dva az tri litry na sto" jsou tedy uplna chimera.
V techto cislech se vubec neuvazuje nad sestivalcovym biasem, tedy ze lide kteri se spokoji se ctyrvalcem budou asi v prumeru jezdit mene dynamicky nez lide kterym stalo za to si priplatit vyznamne penize na silnejsi sestivalec. Tudiz realny rozdil pri stejne jizde bude jeste nizsi, celkove v kontextu nakladu na podobne auto je rozdil ve spotrebe zcela zanedbatelny. Jedinym relevantnim argumentem je rozdil v porizovaci cene, otazkou ovsem je jak se na TCO projevi vyssi prodejni cena sestivalce a mensi servisni naklady.
Auto v benzinu si od BMW rozumny clovek nekoupi, protoze benziny od BMW stoji uz nekolik let za prdlacku a jsou to bezedne kasicky. Zivotnost 4,4 biturbo osmivalce N63 (BMW 550) je nekde kolem sto tisic kilometru a pak se rozpadne. Zivotnost trilitroveho biturba N55 (BMW 535) je o neco lepsi, ale i s temito motory je mnohem vice problemu nez s diesely stejneho vyrobce.
12. 9. 2015 10:33
Re: K cemu 5GT?
Spritmonitor - 520d vs 530 d od roku dejme tomu 2011 - rozdíl 1,2 litru, uznávám, přehnal jsem to. Ale rozdíl v PC je velmi znatelný. Prodejní cena se odvíjí jen od jedné věci, a to jsou najeté km. Auta se 180 tkm se prostě špatně prodávají a v cenové relaci 600 tisíc plus se do toho nikomu nechce.
35i je super motor a nemyslím si, že by s ním byly velké problémy. 4,4 je samozřejmě jiná písnička, proto jsou tak laciné.
12. 9. 2015 19:09
Re: K cemu 5GT?
N63ka pred faceliftem to je skutečně legenda v poruchovosti, ale po faceliftu už to je, alespoň podle informaci, které mám, lepší. Když osmiválec od BMW, tak S63ku, ale ta se dava jen do eMek. :-)
11. 9. 2015 04:25
Re: K cemu 5GT?
Sestivalec ma samozrejme krome dustojne dynamiky (coz ve stredni tride rozhodne neni trapnych 8,9 s/100) vyhodu pro lidi s vetsim najezdem. Dvoulitr N47 ma zivotnost nekde kolem 200.000 km, coz je pro spoustu lidi docela problem. Pripadna koupe dalsiho motoru pri vetsim najezdu pak vicemene zlikviduje business case na nakup ctyrvalce.
10. 9. 2015 12:58
zbytocne
zbytocny test ved kto ma na take auto tak sa nebude riadit podla takehoto testu podla mna a urcite si nekupi dizel - moj nazor, inak paci sa mi na tom aute - otackomer,rychlomer - pekne spracovane mozno mi tam nesedi ten plastovo-kozeny volant , inac super auto
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
10. 9. 2015 13:35
Re: zbytocne
nekoupí diesel???? Skoro všechny jsou v dieslu.
10. 9. 2015 16:08
Re: zbytocne
Tvůj názor se však vůbec neshoduje se statistikami prodejů.
10. 9. 2015 17:13
Tak pohotovostní hmotnost 2070kg dělá
z mojí trojky kabrio prakticky pírko, ale 6,1s na 100 km/h, to je přece kurňa dynamika. Ve středním pásmu to sice nemusí být bomba, ale zároveň uvádíte, že má převodovka neskutečně rychlou reakci na kickdown. Pro entuziastické řidiče je tohle přesně to ono. Nelze pořád vše (zejména vozy s cenovkou ke dvěma a půl milionům) stavět do kontextu efektivity a spotřeby...
Rozbalit vlákno
3
10. 9. 2015 20:21
Re: Tak pohotovostní hmotnost 2070kg dělá
Tak tak. Jsou lidi, co si ten motor pořídí do X5, X6, nebo dokonce do X3 - a tam už je to pořádný kvapík. Spotřeba se pohybuje okolo 10-11 litrů a to zase není tak moc. prostě život je otázkou priorit.
10. 9. 2015 21:39
Re: Tak pohotovostní hmotnost 2070kg dělá
Věřte mi, tady vážně nejde o spotřebu, osobně mám raději benzinové motory, ale u tohoto vozu dělá diesel lépe snad úplně vše...
14. 9. 2015 14:26
Re: Tak pohotovostní hmotnost 2070kg dělá
Dobrý den, pokud nejde o spotřebu, tak benzínový motor je v tomto případě stále kultivovanejší při výrazně nižší ceně.
10. 9. 2015 20:25
A zase ta spotřeba:)
Chtělo by to nějakou ucelenou metodiku měření. Protože když si přečtu, že X6 50i jezdí za průměrných 11
[odkaz]
a GT 35i za 12, něco mi tu nesedí:)
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2015 17:02
To to
auto je barokní tlustá Berta....teda za mě...A technika v něm asi dobry,,ostatně za tu cenu to musí být dobry..Otázkou,, jak dlouho dobrý...Na BMW si troufám říct,že dvěstětisic a začne se to sr.t,a věru díly a opravy takto nevkusně předraženýho kousku bych nechtěl financovat.....Radši starší poctivý pekáč,,se spotřebou pět a klidným spaním...
Rozbalit vlákno
0