Diskuse

BMW 640d xDrive Gran Turismo – Proč chtít 6 GT? A nechtít pětku…

9.4.2018

BMW nejenže vyplňuje mezery, ono přímo vymýšlí nové segmenty. U modelu 6 GT jsem nejvíc přemýšlel, proč mu dát přednost před vynikající pětkou.

 

  • 71 Reagovat !

    foto samael

    samael 09.04.  15:43

    Vypadá to jak

    nějaký hyundai. 8-s :no:
    • 71 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 09.04.  15:52

      « Re: Vypadá to jak

      Předběhl jsi mě. Píšu komentář ve stylu:
      "Proč chtít tuhle /možná o chlup prostornější/ obludu, když pětka je celkem krásná limuzína!" :yes:
      • 40 Reagovat !

        foto white-label

        white label 09.04.  16:25

        « Re: Re: Vypadá to jak

        5er je "limuzína" maximálně tak v němčině... ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 09.04.  17:13

          « Re: Re: Re: Vypadá to jak

          Tak sedan šéfe. :-!
  • 23 Reagovat !

    foto Vasut1974

    Vasut1974 09.04.  15:55

    Spotreba

    Takze koukam, ze ta ekologie a spotreba je postavena na hlavu - s novu 5kou se socialnim 520d mam dlouhodobou 9.1 s minimem mesta ....

    A tady pekne sestivalec jezdi za min :-)
    • 13 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 09.04.  16:00

      « Re: Spotreba

      Buď máš místo nohy betonovou cihlu :-) , a nebo spíš ten motor má nějaký technický problém.
      • 30 Reagovat !

        foto spaleny6

        spaleny6 09.04.  16:01

        « Re: Re: Spotreba

        Nikoliv. Má s tim autem víc práce.
        • 30 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 09.04.  16:06

          « Re: Re: Re: Spotreba

          To samozřejmě, ale aby dvoulitr diesel jezdil na delších cestách mimo město přes 9, je trošku podivné, jako kdyby té práce bylo ,až moc. ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 09.04.  16:12

          « Re: Re: Re: Spotreba

          To by musel vozit v autě 10 malých černoušků. Na spritmonitoru je 118ks 520d (od 2015) a motají se kolem 7. Někteří pod 6. Něco je špatně. Buď jízdní styl, nebo auto. Nebo to "minimum města" znamená dálnici a 190kmh.
          • 01 Reagovat !

            foto Vasut1974

            Vasut1974 10.04.  06:16

            « Re: Re: Re: Re: Spotreba

            Dalnice a 190+ je vetsina tech jizd, ale i presto bychcto takovehle necekal ...

            predchozi 530ka to umela kolem 8mi
            • 20 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 10.04.  08:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

              V tom prípade mi tá tvoja spotreba pripadá skôr veľmi dobrá :-)
            • 10 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 10.04.  08:38

              « Re: Re: Re: Re: Spotreba

              Kriste. A co bys chtel, aby s tebou a bagazi (a nedejboze jeste nejaky spolujezdec) pomalu 2t auto, jiste ne na galuskach, litajici 190 po dalnici jezdilo za kolik, 6L?

              Hlavne tim svym polovicatym komentem na uvod, pry "s minimem mesta" vyvolat nesmyslny flame.
              • 20 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 10.04.  09:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                Tak počkaj, za 4,5 to dávali prvé tdi 160 za hodinu kopec nekopec >:D :D. On nechce nič iné
              • 01 Reagovat !

                foto Vasut1974

                Vasut1974 10.04.  09:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                Zadny flame a je mi ta spotreba ukradena (skvele svezeni i kdyby to bylo za 12) jen me prekvapilo, ze nakonec ten vetsi motor jezdi za min ... kriste
                • 10 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 10.04.  10:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                  Tebe musi prekvapit spousta veci. >:D ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 10.04.  10:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                  Nižší spotřeba u méně namáhaného většího motoru není zase takovou záhadou. Spíš to, pořídit si na tento druh používání 520d.
                  • 10 Reagovat !

                    foto comper

                    comper 10.04.  10:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                    Asi cakal ze pri 190+ na autobahne mu bude nafta v nadrzi pribudat :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Vasut1974

                    Vasut1974 11.04.  16:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                    Ekologie, korporatni CO2 limity - velice jednoducha odpoved
        • 01 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 09.04.  16:18

          « Re: Re: Re: Spotreba

          To istotne nie
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 09.04.  16:19

      « Re: Spotreba

      neco deláš špatne :'-(
    • 30 Reagovat !

      foto Googlit

      Googlit 09.04.  16:56

      « Spotreba

      Hele nechci být poslem špatných zpráv ale s novou 520d za 9 fakt ne. Si si jistý, že ti svítí písmenko D a ne R? Může to být dost zrádné protože R je pákou směrem dopředu a D směrem vzad což by tě mohlo zmást. Pokud tam máš ale opravdu D a spotřebu 9, tak je to určitě na servis.
      • 10 Reagovat !

        foto 99matthew99

        99matthew99 09.04.  18:26

        « Re: Spotreba

        Dnes som cital test kde s 520d pocas 600km urobili spotrebu 5.3l/100km. Myslim ze 9 je prehnane.
    • 10 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 10.04.  01:03

      « Re: Spotreba

      Co s tim autem delas? S 520d jsem dojel z Prahy do Milana a zpatky na 1,5 nadrze a to jsem to nijak nesetril.
  • 61 Reagovat !

    foto wladyk

    wladyk 09.04.  15:58

    "Proč chtít 6 GT ?"

    Protože je stejně hnusná jako 5 GT.
    • 41 Reagovat !

      foto kaa

      kaa 09.04.  16:54

      « Re: "Proč chtít 6 GT ?"

      Nejhezčí GTčko je trojkový.
      Petka - hnus, šestka - žádná sláva.
      • 15 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 09.04.  17:16

        « Re: Re: "Proč chtít 6 GT ?"



        tak u mňa to je presne opačne
        3GT :no:
        6GT :yes:
        • 14 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.04.  17:46

          « Re: Re: Re: "Proč chtít 6 GT ?"

          Přesně :yes:
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 10.04.  08:40

          « Re: Re: Re: "Proč chtít 6 GT ?"

          Za sebe asi takto:
          5GT :no: :no: :no: :no:
          3GT :no: :no:
          6GT :no:

          Pomalu se tam dostavame, ale jeste tam nejsme. :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 10.04.  08:55

            « Re: Re: Re: Re: "Proč chtít 6 GT ?"

            Souhlasím s palcováním :-)

            Podle mě tam ani nebudeme, ty proporce nikdy nezamaskuješ. V tom je výhoda SUV, u kterých to patří k věci a člověk v tom nemá tendenci hledat ty ladné liftbackové tvary.
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.04.  09:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: "Proč chtít 6 GT ?"

              No to sme ale u tý podsaty = radši hezčí blbější auto nebo lepší auto s míň atraktivnim vzhledem?

              Podle diskuze = je jasný co převažuje :-)
      • 51 Reagovat !

        foto flipmode

        flipmode 09.04.  20:18

        « Re: Re: "Proč chtít 6 GT ?"

        No za me bych to shrnul tak, ze nic hezkeho s oznacenim BMW *GT jsem zatim nevidel. >:D

        Nevim proc v dnesni usporne dobe, kdy jsou vyrobci schopni z generace na generaci davat na odiv napr. vice a vice plechu v kufru (zkusenost rada 5) a setrit na cemkoliv, dela BMW tyto kousky...zajimala by me profitabilita BMW modelu GT, ani jich moc (nastesti) nevidam
        • 20 Reagovat !

          foto Machyrek

          Machýrek 10.04.  01:10

          « Re: Re: Re: "Proč chtít 6 GT ?"

          Mam to stejny. Ani mi neni jasna cilovka, myslim u nas v CR, kdo to kupuje? Snad jen jako tago dobry.
  • 50 Reagovat !

    foto spaleny6

    spaleny6 09.04.  16:00

    Trend

    Ten trend kdy na auto narveme co největší kola, runflaty a pak to doháníme vzducháčem mi přijde poněkud nešťastný.
    • 20 Reagovat !

      foto Googlit

      Googlit 09.04.  17:02

      « Re: Trend

      Počkej na další LVL a ještě budeš rád vzpomínat na runflaty. To budou už kola bez pneumatik + celoodpružená sedadla jako v kamionu.
  • 35 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 09.04.  17:53

    Pro SUVhatery...

    ...ideální auto. Sedí příjemně výš a nejde o žádného pseudogazíka. Patřím k menšině, které minimálně po FL nevadil ani předchůdce 5GT a tady se mi štíhlejší a dynamické linie vyloženě líbí.
    Spousta prostoru, pohodlí a široká škála motorů, příjemný vůz na dlouhé cesty. :yes:
    • 15 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.04.  18:34

      « Re: Pro SUVhatery...

      :yes: :-!
    • 50 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 09.04.  22:37

      « Re: Pro SUVhatery...

      Jo, milá holka, dobrá kuchařka, vtipná, skromná... a dokonce se na ní dá koukat i ve dne ;-)

      Proporce jsou základ a tohle prostě má na výšku o 10cm víc než by mělo. V rámci možností s tím bávo pracuje slušně, ale modelka to nikdy nebude.
  • 41 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 09.04.  21:59

    GT

    Uz to tu zaznelo... schvalne kolkym co komentovali sa to lubi ? Je to bachrata obluda, nedokaze predat ani ladviny a zadne svetla tiez nejako zufaju... takej liftback siluete malo co pomoze, to uz fakt radsej SUV jak toto, prakticke ano, ale tak neforemne auto, trapi to estetiku...

    tito to zvladli lepsie... [odkaz] ... vysoka linka bocnych dveri a naopak nizka linia zadnych dveri funguje lepsie...

    • 50 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 09.04.  22:28

      « Re: GT

      No to je jednoduché - 1422mm vs. 1538mm výšky... se vším, co to přináší a odnáší :-)

      Když na to přijde...
      [odkaz]
      • 16 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 09.04.  22:32

        « Re: Re: GT

        Je to eště jednoduší = A7 neni konkurent BMW 6GT ale [odkaz] [odkaz]
      • 40 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 09.04.  23:14

        « Re: Re: GT

        asi hej fyziku neosalies... neda sa im vycitat, ze to vyrabaju ked sa preda...
        • 25 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.04.  23:21

          « Re: Re: Re: GT

          No právě že fyziku neošálíš = maj 6 Gran Coupe který poráží MB CLS i A7 a 6GT který zas jezdí líp než klasický SUV

          Když tě zajímaj i další věci než jen vzhled = je to výbornej kompromis :yes:
          • 41 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 09.04.  23:48

            « Re: Re: Re: Re: GT

            mas potrebu za kazdu cenu niekomu zmenit nazor? aj x6m bude lepsie zrychlovat ako Z4 a myslis, ze by si ma fakt presvedcil? svoj nazor som napisal, ja ten tvoj akceptujem, no kompromis vo filozofii vozidla a aj jeho dizajne by som v tomto pripade pre mna oznacil za useless...
            • 14 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.04.  06:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: GT

              Máš potřebu trvat na svym? No netrefil si konkurenci = tou je A7 vs 6GC

              6GT je prostě něco trochu jinýho = ne soupeř A7.

              X6 a Z4 = to je úplně něco jinýho ;-)
              • 41 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 10.04.  08:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                ano mam potrebu trvat na tom, ked je to raz dizajn obeznej plutvy a uplne zbytocne je to u mna lost, aj niektore sang yang boli prakticke a spolahlive vozy a co preto si to musim chciet kupit ? aj kia spirtage je dobre auto, ale nelubi sa mi, preto by som si ju mal kupit, lebo je to objektivne dobre auto? netaraj... NEVER
                • 23 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.04.  08:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                  Na tom co se ti líbí a nelíbí = si rozhodně trvej ;-)

                  Na tom že 6GT je konkurent A7 = spíš ne

                  Mě to přijde jako dobrej důvod = koupit si auto protože je dobrý = ale když never tak holt NEVER :-)
                  • 41 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 10.04.  08:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                    cely cas som nepisal o 6Gt vs a7 dizajnovo je to zrovnatelna komcepcia a audi vyzera lepsie a k jeho dobru je, ze to robia nizsie...

                    co je pre teba dobre, musi byt aj pre ineho ? kolko krat ti mam napisat, pre mna je vyssie auto zbytocna kokocina a posahany liftback pristup do kufra zbytocny ? tento pristup = zbytocne zvysene tazisko, makksia karoseria aka liftback, priserny dizajn... takze yes NEVER a pre teba to moze byt naj auto na svete, taky je zivot... SAKRA
                    • 50 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 10.04.  09:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                      Jemu napís čo len chceš, vysvetli ako chceš a aj tak neuspeješ. On to vidí po svojom
                      • 20 Reagovat !

                        foto lamal

                        lamal 10.04.  09:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                        tak citam diskusie vidam ho tu... pokial dokaze dojst do bodu, ze chape odlisny nazor, priority, potreby tak je to ok...
                        • 20 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 10.04.  09:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                          Tak v tom bodě jsem ho nikdy neviděl. :-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto lamal

                            lamal 10.04.  09:39

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                            je to tazke, ale da sa to ... asi ? asi ano :-)
                          • 01 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 10.04.  10:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                            Nevzdávaj to, raz sa snáď dočkáš >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.04.  09:13

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                        Jo to máš pravdu = vidim že lamal srovnal 6GT blbě s A7 = ty to vidíš taky po svojom? Že to sou konkurenti? >:-[]
                        • 10 Reagovat !

                          foto lamal

                          lamal 10.04.  09:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                          zrovnaval som dizajn, chapes toto hladisko? stale si myslim ze sa to da zrovnat su to velke liftbacky
                          • 10 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 10.04.  09:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                            Srovnat se dá = ale reálná konkurence pro A7 je prostě [odkaz] [odkaz]

                            Řada GT je rozumná varianta = pro ty kdo chtěj vyšší posaz = třeba pro 55+ jak si napsal
                            • 10 Reagovat !

                              foto lamal

                              lamal 10.04.  09:38

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                              ok ale dizajnovo je krajsia audi, tečka kámo ;-)
                              • 10 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 10.04.  09:44

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                Mě spíš zajímá to lepší auto = viz německý anglický srovnávačky = BMW 6 Gran Coupe = tečka kámo :-)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto 4bytelnykola

                                  4bytelnýkola 10.04.  09:55

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                  tak přemýšlím že GT vlastně nemá konkurenci, přitom výborný auto pro důchodce ;-)
                                  ještě honda něco podobného prodávala, ale to je fuč, bmw :yes:
                              • 10 Reagovat !

                                foto 4bytelnykola

                                4bytelnýkola 10.04.  09:52

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                tečka ale srovnáváš jinou třídu :-)
                                • 01 Reagovat !

                                  foto lamal

                                  lamal 10.04.  10:40

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                  ano, stale vsak vravim o koncepci a rieseni dizajnu... mozno to nie je uplne fer zrovnanie, ale 100% sa tazko niekedy zrovnava pokial ide o dizajn aj ked je nie uplne presne trafena kategoria resp konkurens... su to velke lifty ? su.. ale to je fuk nechcem uz quo vadis
        • 40 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.04.  08:38

          « Re: Re: Re: GT

          Krása holt není všechno, nějaké užitné vlastnosti se taky počítají... a souhlasím s webpajou do té míry, že mě tohle neuráží. Hezké SUV ale vypadá líp...
          • 40 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 10.04.  09:06

            « Re: Re: Re: Re: GT

            tak nejak to vidim i ja... vidiet v GT cloveka 55+ s problemovymi zadami a chalupou tak v pohode pochopim...
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.04.  09:14

              « Re: Re: Re: Re: GT

              No já bych jednoznačně 6 Gran Coupe = ale vidim že už rozumíš.. :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 10.04.  10:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: GT

              Na druhou stranu, mně se třeba líbí kombíky, a to i ve srovnání s výchozím sedanem. Namátkou... Passat, 3er, MB-C, Superb (abychom zůstali v rámci třídy, jinak ale třebas i Octavia nebo Focus) - vidím z hlediska designu kombík jako +- rovnocenný, nejen jako kompromis. A někdo jiný zcela jistě napíše, že tam ten batoh překáží a kazí klasickou siluetu sedanu a tak.

              Občas mě napadne, jestli je to nějaký mechanismus podvědomí, které se snaží transformovat nutnost na ctnost, nebo jestli je to "ryzí" vnímání :-)
              • 10 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 10.04.  11:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                u mna je naj priklad Mondeo... aj predosla gen... kombik jedine
          • 10 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 10.04.  11:23

            « Re: Re: Re: Re: GT

            Tak tady se pro zmenu neshodneme. Ikdyz jsem nahore 6GT ohodnotil jednim palcem dolu, tak to bylo ve vztahu k 5er, 6er GC, A7, CLS atd. Kdyz do toho ale zatahneme i "obludky", tak to 6GT najednou cenu krasy vyhrava a fOE diskusne kupuje. >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 10.04.  11:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: GT

              Že nejhezčí auto je široké a placaté je jasné.

              Když už ale široké a placaté být nemá, tak vidím jako výhodu SUV to, že působí přirozeně. Prostě je to přiznaně a chtěně vysoké auto, jsme na to zvyklí. Touareg, minulá X5, současná XC90, současný Range... to jen tak namátkou. Není to můj šálek saké, ale chápu to.

              Naopak nevýhoda té 6GT je v tom, že si ji automaticky zaškatulkuješ jako elegantní lift... a ona pak zas tak elegantní není.

              PS: abstrahuji od toho, že se mi CLS dost zásadně nelíbí... ale to už je o provedení a ne o typu, vím co jsi chtěl říct.
    • 15 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.04.  22:33

      « Re: GT

      Viz já 22:32 = netrefil si auto ;-)

      6GT je praktičtější verze SUV = něco mezi = má to kladný ze sedanu i trochu vyšší posaz kterej někdo hledá v SUV = pokud používáš pro výběr hlavu = je to ideál. Pokud jen vzhled = uznávám.. :-)
      • 40 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 09.04.  23:12

        « Re: Re: GT

        Ked budem kupovat v kategorii Loganu MCV tak budem riesit hlavu a racio, pokial mam kupit nieco od znacky, ktora kedysi robila pekne a dobre jazdiace vozitka so zadnym nahonom budem vzdy riesit dizajn, hlavne ked to stoji take peniaze... o to viac ked mozes mat kombik, aj ten je uz kompromis no prijatelny... toto mi pride ako mat nieco co nepotrebujes, ale nevies sa zmierit s tym, ze si mohol mat viac zbytocneho..vyssi posed s pristupom kufra do ktoreho nalozis pracku tak ze ju pustis zhora z vysokozdvizneho vozika nech tam jebne ako šuter, lebo uz raz mas tu moznost tak musis vyuzit... a este dizajn obeznej plutvy takmer za 2 mega... ok je to subjektivne, ludia to kupuju, ludia kupuju vselico, aj Britney Spears predala v USA za tyzden 1,3 mil cd...

        • 05 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.04.  23:19

          « Re: Re: Re: GT

          Jestlil myslíš značku co kdysi i dneska dělá dobře jezdící auta se zadnim pohonem [odkaz] tak 6GC je fakt paráda

          Navíc nabízí i to 6GT = pro ty který hledaj i další

          Myslim že majitelé 6 Gran Turismo ani Gran Coupe = si nechaj pračku dovézt a zapojit :-)

          Když ti tak vadí lepší 6GT = furt tu je [odkaz]

          Taky se mi víc líbí = ale myšlenku na něco mezi 5er a X5 = 6GT = naopak chválim :yes:
          • 41 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 09.04.  23:34

            « Re: Re: Re: Re: GT

            2 mi tiez nepride ako pekny baworak, ale to je jedno, nema zmysel to preberat, mne to pride spatne a zbytocne auto, hlavne ked mozes mat pekny a funkcny kombik, tebe to zas pride ako dobry napad, v pohode... pre takych to bmw ponuka...
            • 14 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.04.  06:55

              « Re: Re: Re: Re: GT

              Vzhledově neni o čem = ale kombík bude nižší = tuhle výhodu vyššího posezu přebírá řada GT = Bangle to vymyslel dobře

              Tady máš vysvětlení = po 9. letech ale [odkaz] ode mě :yes: :yes:

              Co ty? Už chápeš o čem je řada Gran Turismo?
              • 40 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 10.04.  08:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: GT

                ja som napisal, ze sa mi to nepaci a nikdy by som si to nekupil, finito... to neznaci, ze tomu nechapem, ty zas nechapes ze to nikomu nenanutis...
                • 15 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.04.  08:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                  Proč bych měl něco nutit = jak tě to napadlo? >:D

                  Prostě už víš o čem řada GT je šmidlec
                  • 41 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 10.04.  08:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                    ja som to vedel od zaciatku, dokazem si precitat test, vidim, chapem preco si to niekto kupi, zato ze napisem, ze to je seredne a uplne zbytocne PRE MNA este neznamena, ze to nechapem... tvoja optika akou hladis na nazory inych je pre mna SAKRA sklamanim
                    • 10 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.04.  09:17

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                      Jj = tvoje reakce když sem tě upozornil na blbost co si napsal = byly docela zklamání

                      Ale tak to holt chodí = hlavně že teď už víš = a příště nebudeš nesmyslně srovnávat A7 s 6GT ale s 6 GC [odkaz]
                      • 10 Reagovat !

                        foto lamal

                        lamal 10.04.  09:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                        ano este ze ta tu mame, mrzi ma tvoje sklamanie, urcite sa poucim :-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 10.04.  09:27

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                          Viď žejo? >:D

                          Zatim teda jednoznačně [odkaz] ale jednou mi něco jako 6GT dává smysl = větší než ve všem horší SUV

                          No snad krom vzhledu = to uznávám :-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto lamal

                            lamal 10.04.  09:37

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                            no vyborne, ovsem na co si vyberat najlepsie "az na dizajn" v kategorii okolo 1,8 mega ... ani mark levinson by som si nekupil za tie prachy alebo McIntosh pokial by sa mi nelubil a pri tom ide hlavne o zvuk pripadne nejake funkcie... je to uz proste too much ta cena, uz to musi aj vyzerat
                            • 10 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 10.04.  18:25

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                              Když si rozklikneš sou u všech výrobků ceny [odkaz] doporučuju [odkaz] [odkaz] >:-[]

                              Nesuď podle sebe = někdo prostě chce [odkaz] a víc než jen vzhled. Navíc zvenku = kde to vidíš chvilku ;-)
                              • 10 Reagovat !

                                foto lamal

                                lamal 10.04.  18:33

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                pisem svoj nazor cely cas, tak sudim podla seba, nepisem za ostatnych, viac krat som sa to snazil zdoraznit... ine pohlady na vec respektujem aj to som spominal

                                btw dizajn tych audio je riadne uleteny 30tkovy minimal :-) cena uz je maxi, v tom sa medze nekladu
                                • 02 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 10.04.  19:33

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                  To je fajn = ale reálný kupci = maj prostě jak vidno i jiný kritéria

                                  Vzhled je individuální a lidi co nadřadí funkci nad vzhled [odkaz] [odkaz] [odkaz] zas tak málo neni

                                  Já teda zatim jednoznačně 6GC ale doby 6GT možná jednou taky přijdou :-)
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto lamal

                                    lamal 10.04.  22:39

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                    ´´ale reálný kupci = maj prostě jak vidno i jiný kritéria´´ snad nebudem svoj vkus a esteticke citenie podriadovat nejakej mase alebo niekomu inemu, nech si kazdy najde dovody na svoju kupu ake chce, neviem na co mi dookola opakujes ´´6GC´´ uz mi je z toho zle, cloveka vyslovene donutis este k vacsej averzii na to auto, chorobny fanatizmus a presviedcanie nie je uplne zdrave

                                    not funny...

                                    HOWGH
                                    • 12 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 10.04.  22:45

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                      Na to že si na začátku napsal ptákovinu ty = si docela extrémista

                                      Holt u tebe vítězí A7 = nad 6GT kvůli vzhledu a nad GGC kvůli vzhledu :-)

                                      Že je ti zle že sou davy lidí který na 1. místo nedávaj vzhled = to máš blbý :-!

                                      Howhg ;-)
                                    • 02 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 10.04.  22:48

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT

                                      Sakra = nad 6GT i 6GC kvůli vzhledu :-)
  • 11 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 10.04.  11:14

    Hm.

    "Jak už je patrno z údajů o zrychlení na stovku (5,3 vs. 6,0 s), drtivý rozdíl v dynamice to úplně nebude. Nevidím důvod, proč připlácet sto tisíc za silnější čtyřicítku"

    15% není možná "drtivý" rozdíl, ale jestli to někdo nepozná, tak si může koupit Insignii a bude stejně tak spokojen, protože mu výkon očividně nic neříká.

    "O to víc překvapí 640d xDrive a 630d xDrive, svorně jen tlumeně hučící a posádku nikterak neobtěžující"

    A že to z venku zní jak traktor je jedno, že? >:D Ty "příjemně hluboké tóny" se stejně nejspíš linou z reproduktorů.

    Jinak si myslím, že to auto je přiblble vypadající hrbáč. A to je předchozí generace tak přitažlivá...
  • 11 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 10.04.  11:41

    Teorie tygra

    Testované auto má cenovku cca 2,5 milionu korun. Míří tedy na společenskou vrstvu lidí s měsíčními příjmy sto tisíc a vyššími. Ale spíše vyššími. Výše v diskuzi jsem zaznamenal dohady ohledně spotřeby. To je jako když se plebejec strachuje, aby bohatý Říman neutratil příliš za vzácná vína. Rozuměj v českém kontextu. Němec má laťku luxusu posazenou přece jen poněkud výš. :*)
    Mohl bych se zapojit se svým názorem na design tohoto BMW, jenže mi to nedává smysl. Stejně jako Římanovi nedává smysl komentovat kvalitu plebejcovy ovesné kaše.
    • 10 Reagovat !

      foto Aoyagi

      Aoyagi 10.04.  11:51

      « Re: Teorie tygra

      Spotřeba má vliv na dojezd, což je něco, na co někteří z mě nepochopitelného důvodu velmi dají. Někteří bohatší dají i na spotřebu jako takovou, ať už kvůli emisím (a pak si koupí sazomet - no nic) nebo prostě protože neradi vyhazují peníze do kanálu.
      • 11 Reagovat !

        foto vondry87

        vondry87 10.04.  12:21

        « Re: Re: Teorie tygra

        Co je nepochopitelného na tom, že se člověk, který hodně najezdí, chce co nejméně zdržovat u pumpy? Mně to naopak přijde velice logické. Určitě bych preferoval benzín, ale s dojezdem 500 km bych na dálnici brzy zešílel.
        • 10 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.04.  18:27

          « Re: Re: Re: Teorie tygra

          To je vtip? To je na německý dálnici celkem běžnej dojezd = když na to trochu šlápneš

          Stejně je rozumný si dát pauzu = po kolika km si jí dáváš ty ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Aoyagi

          Aoyagi 11.04.  10:04

          « Re: Re: Re: Teorie tygra

          500 km? To mají leda tak nějaká auta s náprstkovou nádrží.

          A i s dojezdem 500 km by to byla jedna zastávka na +-4 minuty každé +-4 hodiny. Čímž se opět dostáváme k nepochopitelnosti vašeho uvažování.
    • 11 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 10.04.  12:17

      « Re: Teorie tygra

      Čím jezdíš, když 640d vnímáš jako plebejcovu ovesnou kaši? Tohle přirovnání by snad trochu dávalo smysl jen v případě RR nebo Bugatti.. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 10.04.  12:36

        « Re: Re: Teorie tygra

        Tak Corolla a Ibiza jsou takové malé RR ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Missouri

          Missouri 10.04.  13:00

          « Teorie tygra

          Ale Karle, zrovna od vás bych čekal, že máte své kognitivní funkce bezvadné. Protože smysl mého textu by měl průměrně inteligentní člověk pochopit správně. Tedy tak, že já jako plebejec nemám důvod hodnotit zboží pro vyšší vrstvy. Vy jste to dle mého jistě pochopil, jen jste prostě neodolal potřebě si plivnout, třeba za cenu, že se zařadíte mezi voly... :-O
          • 01 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 10.04.  13:07

            « Re: Teorie tygra

            Tak to je prima, že jsi to myslel takhle - nic proti tomu názoru. Ale napsal jsi v tom případě dost nešikovně. Tedy, že ty jako Říman nebudeš komentovat ovesnou kaši plebsu.
            • 10 Reagovat !

              foto Missouri

              Missouri 10.04.  13:10

              « Teorie tygra

              Kontext, pane kolego, hovoří jasně.
              • 11 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 10.04.  13:15

                « Re: Teorie tygra

                Jj, hovoří tak jasně, že jsme ho opačně pochopili nejmíň dva. No co už.
                • 11 Reagovat !

                  foto vondry87

                  vondry87 10.04.  13:55

                  « Re: Re: Teorie tygra

                  Holt asi taky nejsem průměrně inteligentní jedinec. Nějak jsem si neuměl vysvětlit, proč se někdo snaží vyjadřovat rádoby chytrým "římanským" stylem, aby se vzápětí dobrovolně pasoval do role plebsu. A už vůbec nechápu tu souvislost mezi těmi dvěma spornými větami ještě ke všemu uvozenými spojením "stejně tak", když navazuje opačné a tedy naprosto irelevantní přirovnání. To i s ohledem na kontext z hlediska logiky prostě smysl nedává. Ale možná jen pan kolega zapomněl na základní pravidla implikace.
    • 40 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.04.  16:21

      « Re: Teorie tygra

      A to si myslíš, že koupí dražšího auta rezignuješ na další elementární faktor, kterým je ekonomika provozu?
      Rozmach prodejů prémiových značek je poměrně široký celosvětově a jakkoliv naší ekonomiku nelze v tom nejjednodušším ukazateli (co si koupím za výplatu) srovnávat s německou, pár původních států EU, speciálně z jihu nám zase tak vzdálených není. A i tam jediným limitujícím faktorem pro aktuálně klesající poměr naftových motorizací není druh pohonu jako takového, ale strach z hysterických reakcí ohledně zákazu vjezdu podobně poháněných vozů do měst.

      P.S.: Neznám žádného z pracovního úsilí zbohatnuvšího člověka, který si neváží peněz. Podle účelu auta tedy může usoudit, že právě spotřeba může být jedním z rozhodujících hledisek při výběru.
    • 01 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.  23:45

      « Teorie tygra

      K tomu, k čemu ti tvé případné vyjádření nedává smysl ses klidně vyjádřit mohl. A naopak, to k čemu ses vyjádřil, je mimo hlavně z důvodu o kterém sám píšeš.
      K názoru na samotný design jakéhokoli vozu samozřejmě nejsou nutné potřebné finance k jeho zakoupení a provozu, stejně jako míra vkusu není obecně o výši konta.
      Ani samotní designéři nemusí mít reálně prostředky na auto, které sami designují, a přesto může být výsledek dokonalý.
      A názor, že někdo, kdo má na pořízení vozu 2,5 milionu Kč přece neřeší jeho provozní náklady (samozřejmě včetně spotřeby paliva) může mít především právě onen "plebejec".
      Podívej se na evropské prodeje prémiových aut (zejména v této cenové relaci) za posledních deset, patnáct let, v poměrně velmi výrazné většině se jedná o dieselové motorizace... a jestli si myslíš, že hlavním motivem byl dojezd na jednu nádrž, tak se pouze opět mýlíš.

      Jinak viz i webpaja 16:21 :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 11.04.  17:40

        « Re: Teorie tygra

        Nie ze by som nesuhlasil, spotrebu riesi kazdy nezavisle od ceny auta ak ma s nim vacsi najazd, ale vyznamnym faktorom bude aj prepad ceny. U 650 bude vyrazne vyssi ako u 640d.

        Ono spotreba a celkovo prevadzkove naklady sa riesia aj u sukromnych lodi a lietadiel, ktore su o rad (skor dva rady) drahsie, tak je logicke, ze ich ludia budu riesit aj u auta :-)
  • 21 Reagovat !

    foto SR20

    SR20 10.04.  14:01

    Prečo nie? Lebo mám v poriadku oči...

    5gt/6gt sú síce úžitkovou hodnotou fajn, ale ludia, veď je to hnusné. Preto 5 sedan/touring.
    • 01 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 10.04.  23:04

      « Re: Prečo nie? Lebo mám v poriadku oči...

      daj si bacha lebo chytis virus ´´6GC´´ tazko sa z toho dostanes... ani ockovanie este nezozenies... zlate casy H5N1
      • 20 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.04.  23:06

        « Re: Re: Prečo nie? Lebo mám v poriadku oči...

        Nenene = zlatý časy 6GC = jednoho z nejlepší normálních aut vůbec :yes: :-! ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto SR20

          SR20 11.04.  21:06

          « Re: Re: Re: Prečo nie? Lebo mám v poriadku oči...

          6GC, to myslíš štvordverovú verziu dvojdverovej verzie štvordverového sedanu?
          Ani náhodou.

          P.S.
          marketingoví absolventi humanitných vied by si mali otvoriť wiki a pozrieť, že koľko má kupé dverí ....
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.04.  08:37

            « Re: Re: Re: Re: Prečo nie? Lebo mám v poriadku oči...

            Souhlas = 4 dveřový kupé je pěkně de bilní pojmenování = spojení toho horšího z kupé a ze sedanu zrovnatak >:-[]

            Což ale nic nemění na tom že BMW 6GC je sakra dobrý auto ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto bufes

    bufes 10.04.  17:36

    Hammuna - sakra!

    Cela diskusia zaprasena, ty si plateny za trolenie alebo si nieco ventilujes? Jeden tvoj prispevok dal fakticku informaciu, vsetko zvysne je len snaha dodrbat. Seriozne ma to zaujima, ci je to podmienene profesne, alebo mentalne. Nic proti tebe nemam, ale takyto bordel tu narobit...
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.04.  19:35

      « Re: Hammuna - sakra!

      Nojo pokecali sme = proč si totéž nenapsal lamalovi? :-|

      Když sme měli stejně příspěvků? :-)
    • 01 Reagovat !

      foto removed

      removed 10.04.  22:25

      « Re: Hammuna - sakra!

      Helejdse... nektere bitvy mezi zbrklym/zbrklou ( fakt nevim) Hammunou a dobrackym trpelivym Karlem jsou kolikrat docela zabavne. Obcas se i za bricho popadam...
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.04.  23:08

        « Re: Re: Hammuna - sakra!

        Ten eufemismus "dobrackym trpelivym" Karel určitě ocení = i když možná.. :-)

        Helejdse = fakt nevíš? >:D

        A teď se pochlap = a ohodnoť bitvu jak tomu řikáš = s lamalem >:-[]
        • 20 Reagovat !

          foto removed

          removed 10.04.  23:11

          « Re: Re: Re: Hammuna - sakra!

          Kdepak. Jsem pozorovatel, nikoliv soudce
    • 10 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 10.04.  23:17

      « Re: Hammuna - sakra!

      Vzorce spravania a nepochopitelnej motivacie hladaj niekde inside... niekedy to radsej ani nechces vediet... aj Topper1982 aka KIA vworld tym velmi trpel, ale kupil si Polo a zda sa ze sa preliecil >:D

      Pohoda, mna Hakunamatata iba otravil tym svojim dumb repeatom jednej formulacie, ale inak to nevnimam nijak tragicky, na pomery diskusii v ACZ sme este celkom normalne podebatili, takto to vnimam ja ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Past na turisty: Hotel lákal na obří kulečník, stůl byl spíš pro trpaslíky!

Past na turisty: Hotel lákal na obří kulečník, stůl…

Vychytralost některých lidí je občas natolik fascinující, že se člověk ani nemůže zlobit. V některých případech…

Zeman: Šarlatánství má být trestný čin. Léčitel vás odsoudí k smrti

Zeman: Šarlatánství má být trestný čin. Léčitel vás…

Vykaďte rakovinu, pomůže vám milenec. Kontroverzní praktiky a doporučení léčitelů z centra alternativní medicíny…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Fischer o draftu, Zadinově touze něco dokázat i fázi budování v Detroitu

Fischer o draftu, Zadinově touze něco dokázat i fázi…

Nečekalo se, že k tomuhle spojení dojde. Detroit volil na draftu až jako číslo šest. Přesto zůstal Filip Zadina…

 

Reflex.cz

Volby v Turecku sledujeme online: Stane se Erdoan tureckým prezidentem i předsedou vlády?

Volby v Turecku sledujeme online: Stane se Erdoan…

Už 16 let je u moci šéf islamistické strany AKP Recep Tayyip Erdoan. Byl už premiérem, prezidentem a teď chce…

Až čtvrtina japonských pracujících uvažovala o tom, že by zabila svého šéfa

Až čtvrtina japonských pracujících uvažovala o tom,…

Podmínky na japonském pracovním trhu jsou tradičně velmi tvrdé a mnoho společností „ždíme“ své zaměstnance…