Diskuse

BMW Alpina B3 Biturbo AWD – M3 junior

26.7.2013

Nestihli jste si pořídit M3 a zrovna nadešel čas pro pekelně rychlou trojku v garáži? Ještě že tu je Alpina!

 

  • 50 Reagovat !

    foto vrkuboy

    vrkuboy 26.07.2013  10:06

    ALPÍNA :)

    Joooo tak tohle je test! Tohle má "drajf" a šťávičku :yes: Vtípek s VIN kódem a trochu ironický úsměv u předních kotoučů no pecka. :-)
    Pokud jde o auto tak tady není o čem diskutovat, prostě top a podle mého názoru je i hezčí než M3. Ty Alpiňácký kola prostě neomrzí. :yes:
    Díky, že to netestoval pan V. To by se člověk dozvěděl že je to přemotorovaný a v dnešních parných dnech bych měl strach i o jeho zdraví po té co by se důkladně neseznámil s dětskou pojistkou dveří. >:D

    Až na tu AlpÍÍÍÍnu dneska bez chyby! :yes: Raději tu Alpínu než ryčné "ER".
    • 30 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 26.07.2013  10:12

      « Re: ALPÍNA :)

      Souhlasím. Dobrý test, skvělé auto. :yes:
      • 50 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 26.07.2013  10:18

        « Re: Re: ALPÍNA :)

        Jak text tak video :yes: Test nabušenej jako ta Alpina! Takhle si nějak představuju testy nejčtenějšího motoristického webu. Aleš to prostě umí a těm co to neumí nechť přenechají články typu Ornela nebo Ivetka? Co vybrat.
        Klobouček Aleši! Jste třída :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 26.07.2013  10:39

      « Re: ALPÍNA :)

      Presne! Ako prvé som v teste pozrel, či to náhodou nepísal LV a keď som videl Aleša, vedel som, že o aute sa dozviem viac, než len obvyklé klišé opísané z testov iných. A Aleš nesklamal, krásny, emotívny test, aký si Alpina zaslúži.
      Tip redakcii: nech všetky autá s výkonom nad 200 koní testuje Aleš!
    • 10 Reagovat !

      foto HTPkiller

      "-- skrytý --" 26.07.2013  14:49

      « Re: ALPÍNA :)

      :yes: PS: ono se to ale cte dlouze ;-) [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 26.07.2013  15:06

        « Re: ALPÍNA :)

        V Německu tedy evidentně ano... z pohledu čecha ta Alpína zni trochu divně... asi jako Renó - Renolt, Hjondé - Hyundaj. Ale to už řešíme prkotiny ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 26.07.2013  10:21

    Problém Alpiny

    je, že produkce M GmbH, tak nějak zalpinovatěla, atmo V8 v dnes už bývalé M3 je poslední mohykán. Taková B5 vedle aktuální M5 už moc smyslu nedává, jak je ale cítit z tohoto, moc pěkně napsaného, testu, v případě B3 a očekávané M3 by to přece jen mohlo být trochu jinak. Jednak DKG bude ostřejší, jednak motor samotný má, dle zatímních informací, dělat dojem atmosféry tak jako žádné turbo so far. Tak uvidíme. Každopádně B3 je krasavec, klasický Alpina styl se nepřežije snad nikdy. :-) :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 26.07.2013  11:16

      « Re: Problém Alpiny

      Podle me je nejvetsi rozdil (krom podvozku) v pouzite prevodovce. Ted se nebavim o pouzite technologii ale o samotne delce prevodu. Jestli ma alpina podobnou delku prevodu jako 335i (muze si dovolit i delsi) tak pri 200km/hod bude tocit nejak 3750ot. Coz je na rychle presuny po nemeckych autobahn ideal. M3 tocila vzdy vic a ta posledni mela uz pri 130km/hod 3200ot. a to i pri 7 stupnovem DCT, proste ani sedmicka nebyla delala na spotrebu/cestovani takze na rychle jezdeni po okruhu je lepsi M3, na rychle kazodenni jezdeni vsude jinde bych bral spis Alpinu.
      Uvidime jak zprevoduje novou M3 BMW, sam jsem zvedav.
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 26.07.2013  12:29

        « Re: Re: Problém Alpiny

        Jo, ale ten rozdíl v délce převodů je hlavně v rozdílu atmo vs. turbo průběhu krouťáku. Jinými slovy, přestože DKG, bude mít nová M3 převody určitě blíže k 335i resp. Alpině než k minulé M3.
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 26.07.2013  13:06

          « Re: Re: Re: Problém Alpiny

          Tak to je jasne, ono taky kdyby v BMW udelali turbomotor co bude tocit jako posledni M3 8400ot tak jim muzou zacit stavet sochy >:D
          Uvidime ale jestli bude mit nova M3 posledni kvalt delanej na spotrebu, nebo to bude furt kvalt na maximalku, ta alpina ho ma na spotrebu.
    • 01 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 26.07.2013  11:49

      « Re: Problém Alpiny

      Výhodou Alpiny je ale pořád to, že dělá i čtyřkolky. Jistě BMW dělá 335i ve čtyřkolce, ale nemá 410 koní. B5 totéž. Výkon M5, ale má xDrive navíc. A ať mi nikdo nevypráví, že si M5 kupuje k driftování (M3 možná část zákazníků ano). V posledních letech sice BMW uvolnilo čtyřkolky víc a dává je skoro všude, ale do Mek pořád ne (X5 a X6 nepočítám) a podle mne je to škoda, protože jí tak Alpina užírá segment, který by BMW mohlo klidně opanovat. A že by si nikdo nekoupil M3 nebo M5 ve čtyřkolce? Ale koupil. Vsadím se, že by se jich prodalo víc než zadokolek.

      Nechci tím říct, že je snad čtyřkolka nutně lepší než zadokolka, to ne, ale nějak nechápu, proč to BMW nenabízí alternativně, zbytečně tak dle mého názoru přichází o zákazníky.
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 26.07.2013  12:25

        « Re: Re: Problém Alpiny

        To je otázka vkusu, osobně nemusím čtyřkolku v žádném z bmw vyjma esůvéček, tam je to ku prospěchu, v klasických modelech xdrive zabíjí agilitu a řízení. Emka si jistě nikdo pro driftování primárně nekupuje, možná by alternativní nabídka čtyřkolky smysl měla, ale mně v M modelech nechybí. A z hlediska zákazníků je to jedno, každá alpina je pro bmw jedno prodané auto. ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto MrBeranek

          MrBeranek 26.07.2013  14:19

          « Re: Re: Re: Problém Alpiny

          Není sporu o tom, že čtyřkolka v BMW nebude nikdy taková jako zadokolka, ale i když jsem třeba takovou M5 neřídil, tak s téměř dvěma tunami pohotovostní hmotnosti to ideál na technické tratě stejně nebude. Při této hmotnosti to bude hlavně o výkonové převaze na dálnicích, takže u té by ten xDrive asi moc "neuškodil".

          Chápu to u nové M3/M4, kde šetří každé kilo a chtějí se dostat pod 1,5t, tam je 80 kilo xDrivu a snížená citlivost předku znát, ale u dvoutunové M5 to snad nebude ani poznat.
          • 01 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 26.07.2013  16:48

            « Re: Re: Re: Re: Problém Alpiny

            čtyřkolka není BMW. a už vůbec ne Mkové.
            • 01 Reagovat !

              foto MrBeranek

              MrBeranek 26.07.2013  19:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Problém Alpiny

              Přeháníš. Čtyřkolka sice není tak zábavná jako zadokolka, ale chtěl bych vidět, jak se s lehkostí vrhá do utahovaných zatáček dvoutunová M5.
              • 20 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 27.07.2013  09:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém Alpiny

                Ty to nechápeš. Ty auta mají nějakou charakteristiku. To je jako by ses ptal, proč se Audi RS nedělá se zadním náhonem. Že přicházejí o zákazníky.
                • 10 Reagovat !

                  foto holden-holden

                  holden_holden 27.07.2013  19:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém Alpiny

                  audi nedela zadni nahon protoze to neumi
                  • 10 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 28.07.2013  07:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém Alpiny

                    nová A8 bude zadohrab. ale M5 a M3 budou těžko někdy 4x4
                    • 00 Reagovat !

                      foto mariachi

                      mariachi 28.07.2013  08:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém Alpiny

                      A8?
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 28.07.2013  10:32

                        « Re: Problém Alpiny

                        Výjímečný pozitivum sdílení, jinak by A8 byla asi navždycky předokolka >:D
    • 21 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.07.2013  13:07

      « Re: Problém Alpiny

      Co se samotného designu týče, tak ten Alpina styl v duchu 70-80-tých let se mi už nějakou dobu "přežil", včetně designu (navíc nepraktického) kol, ale to je problém (a ještě podstatně větší) mnoha tuningových firem.
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 26.07.2013  10:28

    Video

    Trochu laický dotaz. Ty brutální sváry kolem domečku tlumičů a orezlá dírá po šroubu. To je normální? 8-s (video čas 1:34 - vin kód)
    • 10 Reagovat !

      foto eXp10it

      eXp10it 26.07.2013  11:04

      « Video

      [odkaz]

      jinak až na tu výslovnost Alpíííína po dlouhé době krásný test, krásného auta.
    • 01 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 26.07.2013  11:22

      « Video

      To co vidíš není přímo svár ale medvědí houno napatlané na sváru a přestříkané barvou, u všech 3er je to přesně takto.
      • 01 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 26.07.2013  11:56

        « Re: Video

        Ale je to hnusný :'-(
        Pod kapotu jsem se tomuhle modelu ještě nedíval - takže když do toho neopatrně klepnu, barva půjde dolů?
        • 20 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 26.07.2013  15:06

          « Re: Re: Video

          Barva na tom drží asi dobře, ta plastická hmota se používá na mnoha různých místech karoserie na svárech, k utěsnění záhybů etc.
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 26.07.2013  12:21

      « Re: Video

      Chce to větší rozlišení videa, ta díra není orezlá, jen upatlaná.
  • 30 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 26.07.2013  11:16

    Láska na první pohled!

    Myslím že tu máme krásný milostný román Aleš a Alpííína. :yes:
    Já mu to přeji, má vkus! :-!
  • 33 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 26.07.2013  11:24

    Nová trojka BMW je nádherná

    pouze kromě odporných BMW3,5 s přívlastkem GT, to je obludárium

    Nemyslím si že pohon pouze zadních kol by vylepšil jízdní vlastnosti,myslím si pravy opak, velkou sílu je třeba přenášet na všechna kola

    Pouze u aut s motorem uprostřed, není 4x4 nutné například 458, Cayman.
    U BMW 3 Alpina s tak velkým výkonem to nutné je
    • 21 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.07.2013  11:39

      « Re: Nová trojka BMW je nádherná

      Taky nechápu, jak může někdo kupovat obludy z řady GT, a to jsem si myslel, že se z pětky poučili, že takhle ne, ale evidentně trojka to ignoruje. Tahle řada neoplývá ostrým podvozkem a ultimativními jízd. vlastnostmi, tudíž zbývá praktičnost a design. V tomhle je ale audi o dost dál.
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 26.07.2013  12:13

        « Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

        Asi jsem nepochopil, cos chtěl říct. Podle mně trojková řada oproti A4/5 má jízdní vlastnosti lepší o velký kus, v designu bych taky 3er, 4er upřednostnil (uvědomuju si, že jsou to novinky), v praktičnosti nevidím rozdíl, podobně místa, stejné kufry...
        3GT má s trojkou společný jen název a vnitřek, jinak je to mnohem víc projevem k pětce (rozvor, velikost) než k trojce. Audi proti 3GT nemá přímého konkurenta.
        • 32 Reagovat !

          foto flyboyeda

          flyboyeda 26.07.2013  12:22

          « Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

          BMW 3 a 5 s přívlastkem GT jsou synonymem hnusu a nevkusu, jsou to jedny z nejhnusnějších aut co znám, a protijedoucím řidičům vrhají do tváře bolest a utrpení
          • 10 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 26.07.2013  12:34

            « Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

            Docela infantilní prohlášení, ale proč ne, četl jsem tu už spoustu horších "jasných názorů". Podle mně se bmw z 5GT docela poučilo, 3GT bude díky lépe zvládnutému designu zadních partií prodávanější.
            • 11 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 26.07.2013  12:39

              « Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

              Uznávám, že bmw hodně experimentuje s designem, hledá nové směry, ale proč vylepšovat něco jako 5GT, když zákazníci jasně dali najevo, co si o té obludě myslí. Mluvíš o ultimativních prohlášeních diskutujících, ale jediné co tu je ultimativní, tak je tvá bezmezná lojaalita ke značce a obhajuješ u jejich neúspěchy a s metrem v ruce se dohaduješ, že audi nic k 3GT nemá, protože nesedí pár cm nad hlavou, nebo litrů v kufru.
              • 11 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 26.07.2013  12:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

                Co to plácáš? Jaký metr? Který model audi je pojat jako GT modely BMW? Já u audi nic podobného nevidím. A jaká loajalita? Kde vidíš moji obhajobu 5GT? Chceš-li debatovat v prosťáčkovských kategoriích "jasný hnus a nevkus" (v případě designu), pak o.k., ale ne se mnou.
                • 20 Reagovat !

                  foto BaracudaJ

                  BaracudaJ 26.07.2013  13:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

                  Audi na to šla jinak než BMW. Sice nenabízí "hatchback", ale liftback v podobě A5 Sportback. 3 GT je v zadní partii vyšší. Dalším na tahu je M-B, které má v plánu postavit něco mezi Audi a BMW.

                  Takovou zajímavou obklykou se dostáváme k Renaultu Vel Satis. I když to byl hatchback střední třídy. Ale když ho postavíme vedle 5 GT...myšlenka je v obou případech podobná.
                  • 10 Reagovat !

                    foto donPedro

                    donPedro 26.07.2013  14:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

                    Ne nutně, 5GT byla první vlašťovka, výstřel tak trochu nepovedný do zdánlivé tmy. U 3GT se mnichovští poučili a již systematicky cílí na mezeru na trhu, zbytek D3 bude následovati a nakonec, jak už to tak bývá, i všichni ostatní.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 28.07.2013  09:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

                    Podle mého je trochu nešťastné to označení GT, ale těžko čekat, že v dnešní době vlády marketingu, by BMW použilo označení 3 er "family" nebo "old men only". Ale přesně pro tento zákaznický segment modely GT jsou. Proti sportbackům A5/7 staví BMW 4/6 gran coupe.
            • 23 Reagovat !

              foto flyboyeda

              flyboyeda 26.07.2013  13:17

              « Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

              Všechny partie BMW 3 a 5 GT jsou odporné a to včetně těch zadních

              Jediné co je hezké na BMW 3 a 5 GT, jsou možná kola >:D
              • 03 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 26.07.2013  16:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

                ale jdi ty pitomo.
              • 21 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 27.07.2013  05:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

                Opet bych doporucil mírnit se v pouzívání výrazu jako treba odporný. Ale tvoje reakce jsou bohuzel dost casto primitivní. Pokud bych se mel snízit na tvou úroven, rekl bych ze jsou prímo odporné >:D
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 26.07.2013  13:09

      « Re: Nová trojka BMW je nádherná

      na ty teorie chodis kam? Pocit ve volantu (za co bylo vzdy BMW tak ceneno) ti neco rika? 4*4 ho bude mit vzdy horsi nez klasika s pohonem na zadek ;-) A i tech 600Nm jen na zadni kola na silnici dostat jde kdyz clovek neni 1) Veverka nebo za 2) nema v hlave uplne prazdno a umi s pravou nohou i neco vic, nebo lepe min, nez "POWEEEEEEEER!" [odkaz]
      • 31 Reagovat !

        foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

        Lukáš Vaverka (Auto.cz) 26.07.2013  14:48

        « Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

        Víte, jedna věc je výkon a druhá sladění podvozku. To je výborné už u výchozího modelu 335i RWD (na rozdíl od 330d).
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.07.2013  15:27

          « Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

          Jako že BMW 330d má blbě odladěnej podvozek? >:D
        • 21 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 27.07.2013  06:07

          « Re: Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

          Jé hele, superobjektivní superodborník Vaverka se nám ozval. Tam, kde o Vase reakce byl zájem (test Scenicu) jste se po prvních reakcích stáhl, i kdyz z diskuze bylo jasné, ze by bylo vhodné zareagovat. Co se týce té moznosti otvírání okna bez zapnutého motoru, bylo by dobré bud dokázat, ze máte pravdu, treba nejakým linkem atd., nebo se omluvit, pokud pravdu nemáte (coz tímto netvrdím).
          Ten dalsí bod kritiky, týkající se Vaseho subjektivního hodnocení, jste radeji zcela presel mlcením.
          Proste arogantní zbabelec. Vím, ta kombinace zní divne, ale tak to vypadá.
          Jinak klidne dál ignorujte mé reakce. Mne to nijak nevzrusuje, protoze to od Vás ocekávám, ale Vy tím jenom potvrzujete svuj formát.
    • 11 Reagovat !

      foto bigsoul

      bigsoul 26.07.2013  13:44

      « Re: Nová trojka BMW je nádherná

      Ty si hlupáčik ked si mysliš že u BMW nemá zmysel zadný náhon a nemusi ani mať motor uprostred, lebo chlapci od BMW vedia pracovat z rozložením váhy už niekolko rokov. Ale to taký buran ako ty nepochopí :-)
      • 21 Reagovat !

        foto flyboyeda

        flyboyeda 26.07.2013  15:56

        « Re: Re: Nová trojka BMW je nádherná

        Čo bolo to bolo,teraz tu je Quattro ki hej
    • 10 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 30.07.2013  09:11

      « Re: Nová trojka BMW je nádherná

      Ty jsi další z těch, kteří by měli míň myslet a víc jezdit. :-!
  • 13 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 26.07.2013  13:50

    Alpina

    Velká škoda, že není s manuálem. Oni totiž opravdový řidiči nemají rádi, když za ně řadí někdo jiný....
    • 60 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.07.2013  14:12

      « Re: Alpina

      Typický "řidič-děda" určitě... >:D ;-)
      Když půjdeme do důsledku a až na dřeň, tak správný "řidič-děda" by si měl auto startovat sám, samozřejmě klikou, točit koly a brzdit bez posilovače, stahovat okna švihadly, ukazovat změnu směru rukama a manuálně ovládat i stěrače (a vůbec vše co je zbytečně na elektriku + petrolejky místo žárovek) a slovo "synchronizovaná" (u manuální převodovky) by měl brát jako velmi sprosté... >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 28.07.2013  09:50

      « Re: Alpina

      Alpina se nikdy nezaměřovala na segment řidičů "jedu závod i cestou do Lidlu". Vždy to byly vyloženě GT verze BMW s přidaným přeplňováním a automatem pokud možno.
  • 310 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 26.07.2013  14:56

    PIPLAČKA

    Moc vypiplané, sice na pochvalu, obdiv, u jednodušších, navíc plakátově poznamenaných jedinců dokonce na závist, přesto... moc vypiplané. Takhle se prostě ta správná děla nedělají. A ještě k tomu ta "masážní" barva. Ne ne, tudy cesty pravověrných mnichovských fandů rozhodně nekráčí.

    Kup si nějakou tu civilní trojku, v nenápadné barvě, dobře si ji uvnitř vykrm a hlavně, hlavně si v garáži nehraj na to, co nejsi, to se totiž na silnici pozná na tři kiláky. A platí to jak zdola tak shora.

    Je totiž pouze BMW, a pak už jen... BMW :yes: :-!
    • 52 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 26.07.2013  15:14

      « PIPLAČKA

      Vypiplaná je tak možná základní trojka s M-paketem s milionkrát opakujícím se logem M/// a karosérií olepenou křiklavou fólií.
      Tohle je Alpina! Je to klasa! Žádné laciné pozlátko od Milotecu... na motor se skutečně šáhlo a ne jak tomu v mnohých případech bývá, že se to jen "čipne". K tomu ty legendární kola... a k barvě? Bílá teď prostě frčí ;-) Tak co? Lepší než nějaký reflexní fólie, zlato, chrom nebo imitace karbonu brrrrr
      Je to nádhernej kus auta :yes:
      • 27 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 26.07.2013  15:19

        « Re: PIPLAČKA

        Není... ;-)
        • 42 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.07.2013  15:28

          « Re: Re: PIPLAČKA

          Je = 2:1 >:-[]
        • 31 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 26.07.2013  15:34

          « Re: Re: PIPLAČKA

          Zeptám se jinak. Co ti na Alpině (nebo na tomhle konkrétním kousku) vadí? Ty alpiňácký pruhy a nálepky si nemusíš objednávat, například. I když, já radši pruhy od Alpiny než logo ///M, které dostanu k M paketu, nad čínským bumerangem na blatníku v případě 4er. :-!
          • 22 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 26.07.2013  16:39

            « Re: Re: Re: PIPLAČKA

            Nepiš mi, co si mohu či nemohu objednat či neobjednat, vyjadřuji se výhradně k hornímu autu, a to je pro můj vkus příliš okatě vypiplané. Vím, znám ty markanty, včetně velmi efektních kol. Negativně to umocňuje to samozřejmě ta barva.
    • 10 Reagovat !

      foto donPedro

      donPedro 26.07.2013  15:15

      « Re: PIPLAČKA

      Tož ja, je to pro ty co jim "klasika" nestačí a potřebují na autobahn "letadlo". Nuž nechť ho tedy od Alpiny mají, neb jak již bylo zmíněno výše, počítá se každý prodaný kósek, i v tom, slovy velkého barda, Mníšku pod Alpou. Tož tak :-)
    • 51 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.07.2013  15:16

      « PIPLAČKA

      Upad si na hlavičku? A z velký vejšky? >:D
      Asi jo. Vysvětlovalo to to chvalořečení každý pixly vod VW a blbý kecy vo autě co umí jezdit 300 >:-[]
      • 17 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 26.07.2013  15:20

        « Re: PIPLAČKA

        Jo 300, to je tvoje modla >:D To by tak tvůj diskusní obzor věrně vykreslovalo... :no: :-!
        • 51 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.07.2013  15:35

          « Re: Re: PIPLAČKA

          Jasně že 300 [odkaz] je moje modla >:D Lepší než denně glorifikovat krabice vod VW a plivat na jiný povedený auta. Pěkně blbá práce. Kolik ti za to platěj? >:-[]
    • 51 Reagovat !

      foto holden-holden

      holden_holden 26.07.2013  15:51

      « Re: PIPLAČKA

      evidentne vubec troubo nevis k cemu se vyjadrujes
      • 14 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 26.07.2013  16:34

        « Re: Re: PIPLAČKA

        Mohl bys tu třeba rozdávat hodiny garáže... >:D
    • 40 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 26.07.2013  16:07

      « Re: PIPLAČKA

      Nevím, kteří jsou to ti "pravověrní mnichovští fandové", ale já bych B3ku za svou E91 hnedle vyměnil. Ostatně červík pořád hlodá. Koupit si jako rodinného kombíka 335xd nebo B3ku? 335xd pojede krásně, to se nebojím, ale o 100 koní silnější B3 by byla na "rodinné řádění" určitě ještě o tolik lepší...
      • 15 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 26.07.2013  16:36

        « Re: Re: PIPLAČKA

        No vždyť já nahoře také píši, že je to na pochvalu i obdiv. To všechno sedí. Akorát nesedí ta "piplačka" Umocňuje to ta barva.
    • 40 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 27.07.2013  06:15

      « Re: PIPLAČKA

      Jejda, ozval se nám odborník-blboun. Kdyby neco podobného melo (vw)koncernový puvod, tak se tady málem pos.ere.s kecy o garázové pravde a etalonu.

      Holt primitiv zustane primitivem

      Pro GTI :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
  • 23 Reagovat !

    foto kexxik

    kexxik 26.07.2013  15:26

    elektrony

    ty kola z designem z 80. let by už mohli nechat být. Tradice je tradice, ale víme, jak to s tradicemi u automobilek dnes je. Nejen, že ty auta nevypadají líp, ale podle mě je to ještě degraduje. Ty kola tomu nesluší a i poslepu bych vybral hezčí kola, než ty "legendární" tradiční.
    • 01 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.07.2013  15:38

      « Re: elektrony

      Viděls je někdy naživo? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 26.07.2013  15:59

        « Re: Re: elektrony

        No i nazivo to neni zadna vyhra, teda aspon ne pro me. Pravdou je ze k Alpine tak nejak patri, na druhou stranu se da i u Alpiny podle me vybrat lip (cistit bych ale nechtel ani jedny :-) ) [odkaz]
        [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 26.07.2013  16:10

          « Re: Re: Re: elektrony

          Čištění je to poslední, co by mě trápilo. Ostříkat pod tlakem vodou, aplikovat čistič disků, nechat chvilku působit, vzít [odkaz] , kartáč na podběhy, ostříkat vodou a usušit. :-!

          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 26.07.2013  16:26

            « Re: Re: Re: Re: elektrony

            Čištění je fakt to poslední [odkaz] >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 26.07.2013  16:57

            « Re: Re: Re: Re: elektrony

            No zvlast s automatem clovek brzdi vic nez s manualem a ty elektrony jsou spinave behem par dni a ikdyz kazde kola vycistit pujdou, o tom se nepru, tak zrovna ty alpiny budou nic moc prace. Bud je clovek pred sezonou navoskuje a ma to pak pul roku snadnejsi (hned po 2 hodinach voskovani kazdeho zebra >:-[] ) anebo vosk neda a bude poctive cistit pripravkem na disky, ale stravi tim tak 4* tolik casu nez treba s [odkaz] ;-)
            Vedu bych z toho taky nedelal, jestli se nekomu libi proc je nevzit. Me nechavaji chladnym tak mi ta prace navic nedava smysl. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto boost-

              boost. 26.07.2013  21:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: elektrony

              To je pravda, navic BMW neumi dat na auta takovy desticky, ktery by nedelaly tolik bordelu. Ja na disky pred 2 tydny napatlal jednu vrstvu Poorboys Wheel Sealantu a uz po zhruba dvou dnech jezdeni (15 km) jsem po disku prejel prstem a mel jsem ho spinavy jak ostravsky hornik.

              P.S.: Ty 19ky 313M jsou perfektni.
      • 11 Reagovat !

        foto kexxik

        kexxik 26.07.2013  18:18

        « Re: Re: elektrony

        náhodou viděl, má je tady jeden pán od vedle na B6ce. A ty kola na to prostě nesedí. Ty kola ve mě evokují retro vzhled, než špičkovou techniku.
    • 10 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 26.07.2013  16:05

      « Re: elektrony

      Mně se líbí i proto, že jsou trochu retro. Vcelku vše od Alpiny se mi líbí, vypadá to "spešl", aniž by to křičelo do světa.

      Ty disky vypadají ještě lépe na B7. [odkaz]

      :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto kexxik

        kexxik 26.07.2013  18:29

        « Re: Re: elektrony

        na té B7 to ještě jde, přesto ten design nedokážu pobrat :-)

        nicméně je sympatický, že Alpina, jakožto tuningová značka se neřídí pouze významem tuningu (ladit, přizpůsobovat) a její výrobky se dají snadno identifikovat. Což vlastně je i způsob odlišení.
    • 10 Reagovat !

      foto vrkuboy

      vrkuboy 26.07.2013  16:19

      « elektrony

      A jaký teda? Černě lakovaný s leštěnou čelní plochou paprsků jako to má každej? :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Dr-Ozd

    Dr.Ozd 26.07.2013  16:14

    Úsměvná poznámka o motorkáři

    Pisatel článku by se mohl občas podívat na parametry supersportovních motorek,potom by určitě nepsal podobné bludy.Běžný supersport dělá stovku okolo 3 vteřin,zde mu může Alpina se svými 4 vteřinami vcelku konkurovat,podíváme li se na hodnoty zrychlení mezi 100 a 200 km,motorka Alpinu doslova deklasuje,neboť uvedené rozmezí pokoří za zhruba 5 až 6 vteřin,Alpina potřebuje na dosažení téže rychlosti vteřin 10,pokud beru do úvahy psaný údaj 0 - 200 km 14 vteřin.Takže pokud se motorkář nemohl dostat ze zpětného zrcátka,jak je v článku zmíněno,patrně jel na nějakém rychlejším skůtru a ne na supersportu. :-)
    jak by souboj dopadl např.při akceleraci z 250 km výše,to si odhadnout netroufám,přiznám bez mučení.
    • 10 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 26.07.2013  16:59

      « Re: Úsměvná poznámka o motorkáři

      i obyčejné R1200GS by to rozsekalo....
      • 10 Reagovat !

        foto krokodyl-usaty

        krokodyl.usaty 26.07.2013  22:23

        « Re: Re: Úsměvná poznámka o motorkáři

        v tom zrcatku, to jsem byl ja na svem Royal Enfield Bullet Classic 500... >:D Pak jsem se na to vykaslal, protoze ve 150 jsem dostal mouchou do nosu- nevyhody otevrene prilby:)
  • 20 Reagovat !

    foto HitmanPB

    HitmanPB 27.07.2013  00:09

    Recenzia pre znalcov

    Pán Jungman, chýba smajloš "klobúk dolu" , tak dávam :yes:
    Tak, ako bol super článok "BMW M5 vs. BMW M5 – Supersedan po dvaceti letech", tak som si po dlhej dobe rád prečítal tento článok.
    Citlivo napísané s dostatkom informácií pre ľudí, čo vedia o čom píšete a hlavne nenapísané s účelom stavať sa do jednoznačnej pozície sudcu, ale s úmyslom, nech si čitatelia utvoria názor sami.
    Výborné :yes:

    Zle sa mi to píše, lebo toto slovo z dielne GTI totálne neznášam, ale použijem ho - "prosťáčkovia" - teda ľudia, ktorí nemajú šajn o tejto značke, a svoje komentáre odvodzujú od "jednoznačných stanovísk" autora článku, resp. sa držia zaručených informácií typu "jedna pani povedala" budú dosť zmätení, lebo nebudú vedieť, čo si o článku majú myslieť, ale tí, čo vedia "WoCoGo", sú myslím spokojní a už to aj vyjadrili v komentároch.

    P.S. Budem sa tešiť na Vaše ďaľšie články. Toto je správny smer pre auto.cz. :yes:

    P.P.S. So superbikmi by som nepretekal - múdrejší ustúpi ;-)
  • 32 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 27.07.2013  10:14

    SHRN

    Tak jsme se to tady zase všechno pěkně dozvěděli. Nahoře diskusní alpiňáci taví tubu, standardně berou ostrou pravou dveřma napřed a gumujou jednu pirelku za druhou, nenechají dokonce nikomu prostor pro vyjádření vlastního názoru, a uchylují se již i k nadávkám, nezbývá tedy, než si objektivní pravdu o horním autě napsat sem. Cituji zde osobu vrcholně povolanou, osobu, která nahoře otiskla profesionální test, cituji pana testéra: "Zatímco M3 je vyrobena s myšlenkou na závodní okruh, zapáleného řidiče a radost za volantem, Alpina B3 Biturbo je spíš manažerský dálniční speciál. I ona má výborné jízdní vlastnosti, nepokouší se však tolik vtáhnout do děje a místo toho nabízí relativně pohodlnou, bezstarostnou (a také velice rychlou) jízdu bez nutnosti hlubšího soustředění.

    P.S. Nauč se znát BMW. A až tu zase budeš chtít předvádět, na co všechno se dá v noci pod plakátem přetavit tvůj diskusní mégan, přečti si vždy napřed povolaná slova pana testéra.

    BRAVO TEST, BRAVO BMW :yes: :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.07.2013  11:51

      « Re: SHRN

      Hele máš tam chybu. Správně je to: BRAVO ALPINA :yes: :-!
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 28.07.2013  11:17

      « Re: SHRN

      manažérský dálniční speciál? se spotřebou 15 na sto a víc? to si nejsem jistý. navíc nevím, který manažér, který by obhájil takovou spotřebu, by nejezdil radši pětkou nebo sedmičkou.
      tohle je prostě vytuněná trojka. já radši originál.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 28.07.2013  13:34

        « Re: SHRN

        Neznám moc tunerů který by podvozek tunili do luxusna a komfortna >:-[]
        • 11 Reagovat !

          foto flyboyeda

          flyboyeda 28.07.2013  15:13

          « Re: Re: SHRN

          Tuning je taky hloupost a tuningový nadšenci jsou magoři
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 28.07.2013  19:30

            « Re: SHRN

            Co takhle si přečíst článek než se furt ztrapňovat? >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto flyboyeda

              flyboyeda 28.07.2013  21:03

              « Re: Re: SHRN

              Ty seš trapná:

              Mončičák s ledvinkou a slunečníma brejlema mi říká že jsem trapný, not to je teda gól
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 28.07.2013  23:11

                « Re: SHRN

                Konečně sis všimnul že to je asi 20:0? Fakt bystrej :yes: >:D >:-[]
      • 21 Reagovat !

        foto flyboyeda

        flyboyeda 28.07.2013  15:16

        « Re: Re: SHRN

        Souhlasím, taky mám raději originál a nebaví mě pořád jezdit na benzínku a naftěnku >:D taky bych raději koupil rovnou 5ku, nebo 7ku , než vytuněnou 3ku, navíc když je to za stejný peníze :-)
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.07.2013  19:40

          « Re: SHRN

          Snít vo nízký spotřebě BMW 518d pod pochvalnym testem Alpina B3 Biturbo AWD, to můžeš fakt jen ty >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto flyboyeda

            flyboyeda 28.07.2013  21:00

            « Re: Re: SHRN

            Ty si krává a vůbec nic nechápeš, hlavně že si myslíž že chápeš

            O spotřebe jsem nic neřekl

            Proč si kupovat BMW 3 Alpina za 2 040 000kč

            Když za tu cenu můžu mít vyšperkovanou 5ku, nebo 7 v naftě samozřejmě
            a v těchto autech je víc místa mají stejnou, možná lehce nižší spotřebu paliva

            5 a 7 je víc jak 3 Alpina hotovo , tečka

            Mončičáku s ledvinkou a brejlema

            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.07.2013  23:13

              « Re: SHRN

              Hele to si fakt představuješ že takhle vypadám? >:D
              Nojo, kdo by si kupoval 911 když si může koupit Oktávku, je tam víc místa a možná i ta spotřeba bude menší. To je mi logika >:-[]
              A přečti si konečně ten test ať tak neblekotáš, už je to fakt trapný >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Popírač holokaustu musí povinně navštívit „koncentráky“ a napsat o tom

Popírač holokaustu musí povinně navštívit…

Netradiční trest za výroky zlehčující nebo popírající holokaust dostal minulý týden bývalý belgický poslanec…

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z videoher. Marvel vs. Capcom Infinite je šílená bojovka

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z…

Crossovery jsou v komiksovém světě na denním pořádku. Díky expanzi Marvelu již nejsou ničím výjimečným ani na…

 

iSport.cz

Federerův znalec o hvězdném hráči: Co mu doma vyčítají? Jaká je jeho žena?

Federerův znalec o hvězdném hráči: Co mu doma…

Hledání dokonalosti, tak se v angličtině jmenuje biografie Rogera Federera z pera uznávaného švýcarského…

Zlepšení živočicha Krmenčíka! Pod Vrbou vylétl, vypiloval i techniku

Zlepšení živočicha Krmenčíka! Pod Vrbou vylétl,…

Jeden, dva, tři… osm! Obdivuhodná série Viktorie nekončí, v Mladé Boleslavi jen napsala další kapitolu. S prstem…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

„Root beer“ není pivo v českém slova smyslu, ačkoliv se občas jako kořenové pivo překládá. Je to limonáda, co…

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní rezervace, kterou jinde v Evropě nenajdete

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní…

Když uvidíte na mapě naší republiky nápis Soos, nepropadejte panice - nikdo nevysílá signál volající o pomoc.…