Diskuse

BMW i8 Roadster – Konečně má, co postrádal

27.6.2018

V rámci letošního faceliftu se BMW i8 dočkalo druhé karosářské verze, po kupé následuje roadster. A ten konečně získal to, co dosavadnímu autu tak chybělo.

 

  • 22 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 27.06.  13:12

    To co postrádá

    ...je podle mého pohonné ústrojí aspoň z M3 nebo M5...
    jinak za 4.7M bych si asi uměl představit jiné sportovní auto...
    • 31 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 27.06.  13:59

      « Re: To co postrádá

      tak budouci M3a M5 jiste dostanou treba v prespristi generaci podobne ustroji jako ma i8, o to bych se nebal >:D
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 27.06.  14:01

        « Re: Re: To co postrádá

        Bude stále šestiválec, ale doplněný o elektromotor.
    • 20 Reagovat !

      foto scadar

      scadar 27.06.  14:01

      « Re: To co postrádá

      (následuje "No sh*t sherlock příspěvek)

      Zkrátka nejsi cílovka (neboj, já taky ne). Tohle prostě není auto pro každýho, na tom se asi shodneme. Ber to tak, že je to v podstatě dost revoluční stroj plnej novejch, ještě ne-amortizovanejch technologií (podobně jako Tesla, jen s míň dotacema), který spolu se souvisejícím výzkumem musí někdo zaplatit. A early adopters (časní osvojitelé?) to prostě mají vždycky dražší.

      Stejně jako airbagy si musely nejdřív odbýt premíéru v S-klasse za těžkej příplatek v tvrdý měně, tak i tahle i8 je prostě jen nevyhnutelnym mezikrokem před tím, než se podobnej pohon dostane i do Miaty za pár šlupek...
      • 12 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 27.06.  14:35

        « Re: Re: To co postrádá

        Spojení elektromotoru a spalovacího motoru měly už dávno předtím BMW řady active hybrid a nestály pět koulí:)
    • 10 Reagovat !

      foto vabis

      vabis 28.06.  11:55

      « Re: To co postrádá

      Jako sportovni auto bych chtel asi SLR nebo Lambo. ...Ale jedna vec se i8 uprit neda, je to atraktivni a ma sex appeal :-! :yes:
  • 23 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 27.06.  13:38

    BMW i 8

    To auto je po dizajnovej stranke paskvil. Same vlny zahyby prielisy. No ziadny funkcny cisty dizajn. :no: :-(
  • 31 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 27.06.  13:45

    Jízdní vlastnosti...

    ...je otázkou nakolik chtěl redaktor jízdní vlastnosti vyzkoušet a dostat se na hranu. Co si pamatuji já, tak zábava byla velmi dobrá i kvůli užším pneu, které nemají samozřejmě přilnavost širších válců.
    Motokárové jízdní vlastnosti s dikcí na zadní kola byly pro mě naopak skvělé.
  • 60 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 27.06.  13:57

    hmmm

    "Možná se to nezdá, ale BMW i8 je s námi už 11 let. Ano, sériová verze se sice vyrábí od roku 2014, koncept Vision EfficientDynamics naznačující základ designu však byl světu představen už v roce 2009, o dva roky později pak následoval další koncept, nazvaný už i8, který byl prakticky totožný s následnou sériovou verzí"

    nejak me tech 11 let nevychazi? on je rok 2020+?
  • 20 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 27.06.  14:47

    Na úvodním obrázku

    bych si to BMW spletl s C-HR s uříznutou střechou.... >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.06.  14:59

      « Re: Na úvodním obrázku

      To chápu = obě skvělý auta ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 27.06.  15:26

      « Re: Na úvodním obrázku

      Niečo na tom bude, moc krásy i8 zozadu nepobrala, tam tá prekombinovanosť tvarov je až skoro japonská. Najlepšie i8 vyzerá zboku, proste parádny nízky športiak.
    • 22 Reagovat !

      foto Martin911Turbo

      Martin911Turbo 27.06.  15:44

      « Na úvodním obrázku

      Kdyby bylo C-HR skvělí auto tak bych si ho koupil, ale koupil jsem Jeep Renegade. C-HR jakožto favorit mě totálně zklamal...
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 27.06.  16:37

        « Re: Na úvodním obrázku

        Tož řekni nám trochu víc....co tě na C-HR tolik zklamalo? Moc by mě to zajímalo. :-!
        • 41 Reagovat !

          foto Martin911Turbo

          Martin911Turbo 27.06.  17:07

          « Re: Re: Na úvodním obrázku

          Tak popíšu zde co jsem psal na recenzi C-HR na jiném webu:

          Toyotu C-HR jsem spolus Nissan Juke a Jeep Renegade dal do hledáčku na budoucí auto
          Papírově a dle recenzí bylo C-HR defakto vítězný model v benzínové verzi, Juke nejvíce zastaralý, ale se slušnou motorizací až 217 koní, benzín, nafta. 4x4 Renegade - kořeny Fiat, velký prostor uvnitř, velká nabídka pohonů, 4x4 včetně ultimátní verze Trailhook.
          Po vyzkoušení nastal ovšem šok a to v neprospěch C-HR, kde se stal Renegade vítězem, vnitřní prostor největší ze všech, perfektní kufr s dvojitým dnem, rovná plocha. Renegade o 100% žehlí povrch lépe už v základní dvojkolce, ve čtyřkolce ještě lépe, menší náklony v zatáčkách, větší výkon, kroutící moment, automat 9 stupňů! excelentně hladce řadí, pohodlnější sedačky, lepší audio, lepší výhled ven a lépe citelná šířka a délka auta při jízdě v pruzích. Renegade s Uconnect rádiem už vzákladní 5" verzi je o 100% lepší jak velká ale přitom zbytečná obrazovka v C-HR co nic nezobrazuje, u Uconnect bonus aplikace v telefonu pro kontrolu nad vozem. Takže C-HR bude možná lepší držák, ale jinak zcela průměrné auto, které si svoji sebevědomou cenu nezaslouží

          Klady C-HR:
          Wow efekt
          Externí design
          Interní design až na pár detailů (lesklé černé plochy, laciná látka sedaček)
          Nic v interiéru nevrže
          Velikost kufru v dané třídě je ok

          Zápory C-HR:
          Pozice za volantem
          Málo stavitelný volant pro člověka 190cm
          Místo spolujezdce a vzadu pro člověka max 180cm (175 cm)
          Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km)
          Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy
          Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km
          Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo
          Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání
          Infotejtment je parodie, rozlišení bída, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...)
          Nešikovné umístnění tlačítek na volantu
          Malý volant, netopí v celé ploše!
          Průměrné audio (verze Dynamic)
          Špatný výhled ze zrcátek
          špatné rozlišení zadní kamery
          Pomalá reakce parkovacích čidel
          Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci
          Vysoká cena, na to co (ne)nabízí
          Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček
          Špatný výhled v bok a vzad
          Malá přihrádka u spolujezdce

          • 20 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 27.06.  18:07

            « Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

            Dikec! Zatím jsem C-HR nejel, ale nabídka motorů (2) je chabá a zrovna tak papírový výkon. I když hybrid je lákavý. Navíc by mě chyběla solidní A/T převodovka. Máme Yarise s CVT a je to fajn. Nedovedu si však představit takovou převodovku ve větším a těžším voze.
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.06.  18:39

              « Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

              Jel sem C-HR jezdím Auris a teď chvíli RAV4 = všude e-cvt = všude v pohodě

              Pěkně e-cvt popsali v poslednim Automobilu v testu Aurisu = řadí jako HDM jen líp
            • 00 Reagovat !

              foto Martin911Turbo

              Martin911Turbo 27.06.  21:03

              « Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

              Tak nová C-HR by měla mít v Evropě i 140 koní motor, pro východ je už v nabídce od začátku 180 koní
            • 00 Reagovat !

              foto Niemand

              Niemand 28.06.  08:34

              « Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

              Ja som s C-HR jazdil. Výkon ponechám na posúdení každého jednotlivca. Ale napríklad aerodynamicky hluk patri medzi SUV k nižším a podvozok žehlí na sedemnástkach naozaj dobre. A to som si náročky vybral celkom rozbitú cestu.
              S Renegade som nešiel, ale asi nie je recenzia kde by ho nekritizovali za príliš tvrdý podvozok. Síce dobre odhlučnený, ale v nízkych rýchlostiach nekomfortný.
              • 00 Reagovat !

                foto Martin911Turbo

                Martin911Turbo 28.06.  14:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

                Nekomfortní je v dieselu, prostě klasické vibrace nafťáku 2.0 Multijet, přitom kdyby ital dal lepší plynokapalinový silentblok tak by vibrace nebyli
                Porovnával jsem obě auta na 17, oboje rychlost až do 180km
                • 00 Reagovat !

                  foto Niemand

                  Niemand 28.06.  22:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

                  No práve vo vyšších rýchlostiach sa tvrdý podvozok toľko neprejaví. A ako hovorím ja som s Renegade nejazdil a bez priameho presadnutie a prebehnutia po tej istej trase je porovnanie veľmi subjektívne. Ale praktický všade je kritizovaný za príliš tvrdy podvozok, čo ovplyvňuje komfort pri nižších rýchlostiach a to aj v testoch kde bol s benzínovým motorom. Ale asi vieš čo od auta potrebuješ.
          • 30 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 27.06.  19:04

            « Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

            Do plusov u CHR si zabudol dat ze hybrid ma nizsie tazisko, teda v zatackach to ukazes vsetkym ... ked ta trochu potlacia :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.06.  19:29

              « Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

              Tu dlouhodobou skoro absolutní schopnost [odkaz] nepoznat co je u auta dobrý a co naopak ne = musim ocenit :yes: :-)
            • 01 Reagovat !

              foto Martin911Turbo

              Martin911Turbo 27.06.  21:05

              « Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

              Hybrid má nižší těžiště, ale auto je těžší a u verze 4x4, kterou C-HR nabízí a váze 1600 kg s benziňákem tu musí být paráda >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 27.06.  21:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

                Správně = je to paráda :yes: :-)

                [odkaz]
                • 10 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 28.06.  11:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

                  Nikdy se mě nelíbila šedá auta, ale C-HR vypadá v šedé a v kombinaci s černými prvky nejlépe. No, a s tím Star Wars styling ta šedá ji padne jak prrddel na hrnec.... :yes:
          • 20 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 27.06.  19:46

            « Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

            C-HR tam ten vyhlad bude podla mna mizerny a najma deti na zadnych sedackach uvidia asi aj do stran akurat tak velke kulove ... pride mi ze uz horsie to ani neslo spravit to zadne bocne okno .. zlata vitara... renegade ale aj 500X ci povedzme HR-V .. ktora sa mi zacina pacit cim dalej tym viac prave svojou nenapadnou praktickostou hoc nema moznost 4x4 ...
            • 20 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 27.06.  19:49

              « Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

              Ale o to stylistovy vůbec nešlo. To musíš uznat. Design intent byl jasný...wow effect....a to se povedlo na 100%. Na děcka serrrrrr....... ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 27.06.  19:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Na úvodním obrázku

                obzvlast v cervenej je HR-V pekna ---- a hlavne bez zatmavenych zadnych okien... [odkaz] :yes:

                mne teda tento random styl nesedi... paci sa mi nova RAV-ka a chapem rukopis yarisu aj aurisu ..ale C-HR ide akosi mimo mna... aj ked uspechu sa nedivim.. ludia chcu uputat a byt neprehladnutelni to je jasne a nenapodobitelny dizajn dnes uz predava :-) :yes:

                PS: zadne okienko v C-HR je snad ako za trest... [odkaz] .. mensie nema urcite ani miniauto aygo co pozeram .... dobre ze tie plasty vo dverach tam nepotiahli az hore po strechu ;-) ... ak toto ma byt krok dopredu tak zlate retro skatule .. :yes:

                PS: vyska nad sedakom vzadu v C-HR je len 91cm... to uz aj ja mam 94cm vzadu nad sedakom v konstrukcne uz da sa povedat 9 rokov starom malom aute a to tam vzadu tiez uz nie je bohvieco sediet ( tak do 185cm postava maximalne .. ideal do 180cm ) ... v tomto je teda C-HR vzadu uplne mizerna... pod uroven miniauta ( vsadim sa ze aj citigo ma vzadu viac miesta ) ... ten zadok je ozaj akoby len pre male deti.. a aj tym by som urcite doprial viac "volnosti" ... tu taka vitara bude pre decka v podstate rollsom :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 27.06.  19:25

        « Re: Na úvodním obrázku

        C-HR ma neskutocne tie zadne dvere a celkove akoby aj hodne skosenu strechu vzadu ... pride mi ze to snad ani nemyslia ako 5 miesne auto vazne ale len dvojmiestne .... zlaty renegade .. SUV ma mat hrany proste .. renegade je sikovna krabicka .... a urcite bude praktickejsi bez debaty .. teraz po tom facelifte s este mensimi kukadlami je doslova este viac retro a proste velky fesak :yes:

        pekne si popisal klady aj zapory.. aj mne je tento wow efekt na ukor praktickosti coraz nesympatickejsi aj ked chapem ok...je mi jasne ze dizajn dnes uz predava a nie praktickost... ale aj ja by som urcite radsej renegade ako C-HR z tejto dvojice.. aj ked v danej cenovke si viem predstavit ako ideal pre mna vitaru v 4x4
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Patrasovou zdrtila smrt chlapce (†5) po jejím vystoupení: Po kritice učinila zásadní rozhodnutí

Patrasovou zdrtila smrt chlapce (†5) po jejím…

Dagmar Patrasová (63) nakonec dala za pravdu hromadě rozlícených fanoušků a smazala na svém oficiálním…

Bouřky v pondělí řádí v Čechách i části Moravy. Sledujte radar

Bouřky v pondělí řádí v Čechách i části Moravy.…

Avizované bouřky dorazily v pondělí odpoledne do Česka. Kolem 14:30 se blýskalo v jižních, západních i středních…

 

iSport.cz

Video v prvním kole: Sparta, Slavia i Plzeň by měly být pod dohledem

Video v prvním kole: Sparta, Slavia i Plzeň by měly…

Roman Hrubeš sice předčasně opustil první jednání nové komise rozhodčích, projekt videa to ovšem nemá ohrozit.…

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu restaurace a zkouší trénovat

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu…

Do Česka se vrací jak na dovolenou, jednou za rok. Tomáš Kaberle (40) po skončení kariéry zůstal v Torontu, kde…

 

Reflex.cz

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila a boří zavedené politické standardy

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila…

Jacinda Ardernová nastoupila do úřadu premiérky 26. října roku 2017. Tedy šest dní poté, co zjistila, že je…

Podpořila by nepřátelství vůči islámu. Německé nakladatelství odmítlo vydat knihu bývalého politika Sarrazina

Podpořila by nepřátelství vůči islámu. Německé…

Podle německého deníku Bild se nakladatelství Random House rozhodlo nevydat novou knihu známého německého…